Raczej nie, ale w chinczyku wszystko możliwe. Sądzę że masz zalane przewody wysokiego. Pozdrawiam daro
Kupiłem samochód, w którym (jak odkryłem po zakupie) w bagażniku były wcześniej zalane przewody od audio. No cóż. Kupiłeś samochód popowodziowy. Myślę, że to nie jedyne kłopoty jakie będziesz miał.
Może przyczyną jest wilgoć.Kuchenka nie była zalana?
Hi ! Maybe this helps? http://obrazki.elektroda.pl/5795068600_1... Varga János
awaria spowodowana rozszczelnieniem nagrzewnicy - zalane przewody po wysuszeniu auta problem ustał pozdrawiam
Podejrzewam, że zalało przewody wysokiego napięcia olejem spod uszczelki pokrywy zaworów. Miałem taki sam problem w Espero. Cewka , przewody i świece były dobre. Sprawdź. Pozdrawiam
w a4 zamek jest pneumatyczny,pompa znajduje się w bagażniku(czyba po prawej stronie)znajdź ją i sprawdź czy nie jest zalana oraz zobacz czy przewody powietrzne są szczelne
Zacznijmy od podstawowych rzeczy sprawdź bezpieczniki: E350 na kasecie EBS pin A7 zasilanie po kluczyku E189 na kasecie EBS pin A9 zasilanie przed kluczykiem E190 na kasecie EBS pin A8 zasilanie przed kluczykiem Sprawdź jakie napięcie jest na kasecie, czy nie jest zalana wodą, sprawdź przewody pod kątem uszkodzeń itd. później sprawdzić, przewody doprowadzające...
Witam. Połączenie jest następujące od strony styropianu w górę: 1 czerwony bez osłony, 2 czerwony izolowany (środkowy), 3 niebieski na samej górze.
paliwo zassane przez filtr, zalane przewody wciśnięte dużą strzykawką, paliwo na wtryski idzie.
Może być przycięta wiązka (np. w drzwiach), uszkodzona pompa, zalane przewody. Rozkręć i zobacz.
Zalane przewody w progu i przy słupku. Może i sam moduł pływa lub pływał.
Dzieki Panowie. "trzeba wyciągać,ale prosto i łatwo się wyciąga" Ale filtr trzeba odkrecic i chcialbym tego uniknac... Jak myslicie - zalane przewody nie maja z tym nic wspolnego ?
Witam Jeśli chodzi o zworki to jest na A20. A 19 ma rozwarte piny. Są podprowadzone w te okolice i są zalane przewody. Gdzie powinny być i jakie napięcia aby wykluczyć problem z zasilaniem? Jak możesz sprawdź czy odpali bez płytki głowicy.
Witam. Dokładnie, rozebrać tapicerkę i sprawdzić czy nie są gdzieś zalane przewody od sterowania silnikiem szyby. Ewentualnie dobrze sprawdzić połączenie (wtyczkę)łączącą instalacje wiązki przewodów ze słupkiem lub przerwana osłona gumowa przewodów i tam nastąpiła korozja instalacji od sterowania.
Bez diagnozy nie da rady. Może kuny przewody nadgrzły, może uch zalany.
Te silniki miały taki prosty przełącznik i te cieńsze przewody to idą przez jakieś rezystory zalane razem z silnikiem. Wydaje mi się, że do zewnętrznego regulatora wystarczy podłączyć te grube ale możesz spróbować nawet z akumulatorem 12V - silnik będzie się kręcił wolniej. Właściwie wszyscy kopiowali rozwiązanie MinnKota więc możesz poszukać schematów...
Okazało się że układ NCP1251 pasuję, problem jeszcze z uzwojeniem pomocniczym. Wypalony przewód od odczepu na trafie, nie wiem jak przeoczyłem przerwę. Zwarta jeszcze dioda z uzw. pomocniczego DM802C, łączona w szereg z DM803C(zasilanie NCP1251) . Prawdopodobna przyczyna to zwarcie przewodu HV na trafie z przewodem od uzw. pomocniczego(musiałem wydłubać...
Połączenie kabli w puszce hermetycznej zalanej masa zabezpieczajaca przewody
Jeśli przylutujesz przewody, zalejesz klejem, następnie zaczniesz skręcać, natychmiast urwiesz to co zlutowałeś. Jeśli Autor najpierw sklei delikatnie przewody na wtyczce i pozwoli związać. Następnie potrzebne są dwie osoby. Jedna trzyma wtyczkę i kabel. Druga po zapodaniu kleju nakręca kołpak.
Permanentne zasilanie (30) ma być na pinie 1 czerwony przewód, na pinie 2 zasilanie RA czarny przewód (+ pierwsza pozycja stacyjki - druga pozycja to już kontrolki i wskaźniki uruchamia 15 ) 3,4,5 masy brązowe przewody. W/w dotyczy nr pinów sterownika. Bezpiecznik nr. 17 sprawdź.
Przewód nr 1 czujnika wałka rozrządu idzie oczywiście do sterownika silnika (120) do wtyczki szarej,wyprowadzenie B3. Natomiast element zaznaczony żółtą strzałką to wspólne połączenie (w tym przypadku 10-ciu i jest to masa) przewodów. W Renaultach wygląda to tak , że są to zaostrzone przewody i połączenie jest zalane cyną.
Bez przesady z tym warsztatem, proponuję odpalić samochód poruszać trochę hamulcem, odłączyć przewody żeby ciecz wypłynęła, skręcić przewody zalać czystym płynem hamulcowym, poruszać hamulcem, spuścić, skręcić na na dobre, zalać, odpowietrzyć i można jeździć. Możesz próbować jakoś odseparować ten płyn ale to układ hamulcowy i ja bym nie ryzykował.
Zobacz w skrzynce bezpieczników, pod nimi szeroką kostkę, rozłącz i obejrzyj dokładnie piny jak i przewody czy nie zalane i zgniłe.
Dziwna sprawa. Przy włączaniu do sieci lampa daje pojedynczy błysk i koniec. Mierzyłem napięcie na wejściu przetwornicy lecz nie bezpośrednio bo przewody są zalane silikonem lecz po zsunięciu wspomnianych kapturków czyli między 2 białymi przewodami ( jeden połączony z niebieskim przewodem idącym od sieci a drugi połączony z czerwonym przewodem wychodzącym...
Sprawdź przede wszystkim czy nie masz zalanych przewodów pod podłogą od strony kierowcy. U mnie tak było plus poprzecierane przewody. To stała bolączka tych aut. Ja dwa tygodnie szukałem po necie tego zjawiska, ale to właśnie okazało się trafione. Jeżeli masz takie same objawy jak ja co pokazałem na fotach, to możesz być pewien zalania przewodów. daj...
Musisz trochę czasu poświęcić na znalezienie przyczyny. Zwykle winę ponoszą wtyczki, przewody, zalana centralka uszkodzona, czasem czujniki ze złuszczoną farbą. Miernik i sprawdzić ciągłość, sprawdzić, czy styki w kostkach się nie wyrobiły, czy są czyste. Warto podłączyć diagnoskop.... I jeszcze jedno, czujniki mogą być uszkodzone, dwa, trzy, więc trzeba...
I zalej przewody lekko poxipolem bezbarwnym co by nie drżały.
Kostka zielona pod dywanikiem przy prawym słupku była zalana i zasniedziała,przewody pourywane,lutowanie i problem ogarnięty
Witam Ten kondensator obok ma takie samo oznaczenie, dwa przewody zalane ida do "potencjometru" od zmiany obrotów. Jak rozpoznać typ tego kondensatora? Czy jest to ceramiczny, foliowy czy tantalowe...? Pozdrawiam Grzegorz
Tusz oryginalne czy zamienniki? Co do poziomu tuszu to może być uszkodzony czujnik lub zalane tuszem przewody. Co do nie drukowania czerwonego to masz zapchaną głowicę. Temat już poruszany.
Dokładnie tak jak pisze "grala1", pod samochód i po lewą podłużnicą jest moduł wentylatorów i klimatyzacji, bardzo często jest on zalany lub ma zgnite przewody. Daj znać czy włączenie klimatyzacji rozumiesz poprzez naciśniecie przycisku tylko czy fizyczne załączenie się sprzęgła kompresora??
Problem rozwiązany. Odciąłem cewkę od modułu uważając na 2 przewody zalane w żywicy by ich nie przeciąć. Podciąłem delikatnie cewkę by przewody były w miarę długie. Podobnie zrobiłem w module. Wlutowałem pierwszą lepszą cewkę z byle jakiego silnika i wszystko hula. Teraz niech cewka się pali, wymiana na nową to minuta roboty.
Witam!!! Na początku jako że jestem tu nowy chciałbym się przywitać!!! Mam taki problem:Myłem wczoraj silnik w golfie(zapalony silnik) nagle silnik zgasł:cry: próbuję go odpalić a on nic!!! Pierwsza myśl; zalane przewody a ze kwalifikował się już do wymiany kupiłem nowe wraz kopułka i palcem i nowe świece!!! Próbuję odpalać a on nic i do tego strasznie...
A mógłbyś dodać 2 słowa czemu to nie jest bezpieczne? Wago stosuje się (powinno) w miejscach, że tak powiem nie dostępnych. To co chcesz zrobić będzie na "wierzchu" np nogami mógłbyś zahaczyć przewód i wyrwać kable z wago albo mogłaby Ci się wylać jakaś kawa, herbata a wago nie jest szczelne. Ewentualnie z chęcią dowiedziałbym się co w takim rozdzielaczu...
01314 to brak komunikacji lub nieprawidłowa komunikacja ze sterownikiem silnika. Jak nie można się połączyć modułem sterowania silnikiem (ECU) i nie odpala to raczej znak że nie ma zasilania . Może to być coś prostego jak bezpiecznik lub przewody uszkodzone/wtyczki czy zalany wodą moduł sterownia silnikiem.
Zwarcie na przewodach lub kupiony zamek podłącz pod lewą stronę i zobacz jak działa bo np jak zaleje przewody to też tak centralny pulsuje. Sprawdź przewody w przelotce między drzwiami a karoserią
NGK NTK podpowiada żeby sprawdzić szczelność zaworu EGR. Nieszczelność -> zwiększenie poziomu tlenu w wydechu -> wzbogacenie mieszanki przez ECU. Myślę że przepływomierz powinien wykryć zwiększony przepływ powietrza przez silnik. Sondę należałoby wykręcić i obejrzeć czy nie została zatruta osadami z paliwa/oleju/dodatków uszlachetniających. Jeżeli sonda...
pralka startuje na kilka sekund i wyrzuca błąd. Pewnie cewka tacho spalona jak również rezystory w obwodzie tacho na płycie głównej ( smd 133 ). Wtyczka ewidentnie zalana.
Zalej przewody w puszce żywicą do wykonywania muf . Ale już tego nie "rozbierzesz".
Zalana elektryka, lub uszkodzone przewody.
Będzie działać prawidłowo, ale ... po paru latach żel będziesz wszystko w okolicach końcówek przewodu zalane wypływającym żelem.
akurat ten sterownik jest od innych lampek, ale w tych rozerwanych jest taki sam, tyle że w całości, nie mogę zrobić zdjęcia, bo mam go klejem na gorąco zalanego. Chce je połączyć, tak by świeciły
Te przewody są zalane silikonem. Nie bardzo widać, jak tam jest w środku.
Kopułka nie jest zalana. Świece i przewody także nie. Silnik i osprzęt suchusieńki był, deszcz nie padał. Jedynie co mokre widziałem to koła i na dole dwururkę.
Ma znaczenie gdyż skorodowane(zalane,uszkodzone przewody) anteny zmieniają parametry,wiem to z doświadczenia(montuje cb radia).Natomiast nie sprawdzałem czy moc jest różna dla am i fm.Proponuje pożyczyć inna antene i sprawdzić co tam się dzieje.
W Xantii II nie ma żadnych kostek w drzwiach ani w słupku. Jest tylko ramka biała plastikowa i guma jako uszczelka ale kostek NIE MA. Przewody są po prostu poprowadzone ze słupka do drzwi przez gumowe przepusty. Przy grzebaniu przy tych gumach radzę uważać bo są bardzo ciasno założone na przewody i chyba zalane w pewnych miejscach. Przy odrobinie pecha...
widocznie zalałeś przewody zapłonowe lub aparat zapłonowy albo oba jednocześnie
Czujnikiem jest często szklana rurka kontraktowa zalana w plastyku która potrafi pęknąć. Trzeba znaleźć przewody od czujnika które wchodzą do płytki , w momencie zbliżania magnesu do czujnika między przewodami powinno pojawiać się zwarcie. Czas do wyłączenia sugeruje uszkodzenie czujnika, z reguły błąd pokazuje się po 2-3 sekundach w takich przypadkach.
Tam nie będzie żadnej przerwy w obwodzie. Prawdopodobnie jest uszkodzony jeden lub oba zalane układy scalone. Co możesz zrobić sam, to przejrzeć przewody, jakość lutowania, wyłącznik zasilania itp.
Z czego? Z np. tego sklepu nie dla tych.. Takie miedziane przewody zalane plastikiem :-) Tam jest wyjście RL na chinch ale to cały czas analog, w cyfrowym już świecie.
Nawet bym tego łącznika nie zamykał pokrywą tylko zostawił otwarty i w takiej postaci zalał żywicą umieszczając otwarty łącznik w puszce. Tego nie napisałem, bo wydawało mi się oczywiste. Te żywicę są dosyć gęstę a chodzi o to żeby jak najlpiej zalało przewody bez żadnych bąbli powietrza. Oczywiście zalewanie po przetestowaniu połączenia ;-)
Jeśli na wtórnej stronie masz tylko dwa przewody, a trafo zalane byłoby twardą żywicą to wiele raczej już nie zdziałasz.
Wydaje mi się, że przewody są "zalane" we wtyczce i konektora nie da rady wyciągnąć........
Może przewody zasilające elektro-zamek są gdzieś zaśniedziałe na łączeniach (zalane wodą) ? Dodano po 3 pokrywa dalej się nie odblokowala Jeśli elektro-rygiel odpuścił (brak zasilania) to raczej jest uszkodzenie zamka mechaniczne ;)
Witam. Pytanie bardzo techniczne: co się stanie, jeśli piwnica stacji transformatorowej zostanie zalana wodą? Jeden z klientów ma nieszczelną stację, w której zdarza mu się mieć 20 cm wody. Oczywiście, już zaczęliśmy z tym walczyć, ale nie o to chodzi. Zalane są przewody przyłączeniowe transformatora oraz przewody 3 generatorów o łącznej mocy 780 kW....
Potencjometr raczej nie rozbieralny. Z tyłu przewody zalane czarna masą . Dziś po po przekręceniu stacyjki wywaliło następny błąd zamiast 2 ,3 jest 3.7 . Dochodzę do wniosku że Massey jak stoi za długo to się psuję
Sprawdź pompę myjącą bo coś mi się wydaje że to są przewody które były do niej podłączone. Jest jeszcze opcja że czujnik przeciw zalaniu posiada gniazdo do którego podłączasz ową wtyczkę.
O ile same konektory przy grzałce nie wyglądają na zalane, z pewnością grzałka jest uszkodzona. Wymiana nie powinna sprawić większych trudności. Wystarczy odłączyć przewody, wyjąć delikatnie czujnik temperatury, odkręcić śrubę mocującą i wyciągnąć grzałkę, dopychając jednocześnie śrubę.
A co do przewodów chodzi głównie o utlenienie miedzi, a z izolacji nie przeczytam daty bo osprzęt już jest. A kolor żyły fazowej wskazuje tylko na datę produkcji bo w hurtowni zawszę dostaję nową kolorystykę i czy jest szansa dostać starą dziś Przewody mogą być w miarę nowe, ale mogły leżeć w bardzo wilgotnym pomieszczeniu lub nawet w zalanej piwnicy....
Z twojego opisu ciężko coś pomóc, powodów może być masa, rozprogramowana centralka, zalane fotokomórki, zaśniedziałe przewody, najlepiej oddać elektrykowi, tym bardziej że zepsułeś pewnie gniazdo bezpiecznika.. Pozdrawiam
Witam serdecznie, Proszę o pomoc w związku z poniższą awarią. Opis problemu: Zmywarka działa normalnie - zmywa, otwiera się, grzeje i suszy, wszystko jest w porządku, ale: Po zakończeniu programu mycia zmywarka nadal pracuje, wydaje dźwięk jakby próbowała pompować wodę, której już nie ma, ponieważ została już wypompowana. Odłączyłem zasilanie i dopiero...
Te dwa szare przewody na płytce kineskopu, to jeden jest przylutowany i należy go wylutować, a drugi jest wciskany w złaczu podstawki kineskopu. Żeby go wyciągnąć musisz wcisnąć taki plastyk prostokątny w miejscu obok gdzie wchodzi ten przewód i pociagnąć za ten przewód. Z drugiej strony przewody te są na stałe zalane w trafopowielaczu.
Do pinów wtyczki dolutowałem kabelki i całość dla pewności zalałem klejem Czy te przewody zmieniają kolor po dolutowaniu z fioletowych na czerwone?
Witam W moim przypadku to E15 wyrzucał dopiero na końcu zmywania, czyli zmywanie dokończyła. Jeżeli jest sucho na pływaku to na próbę odpiąć przewody z czujnika zalania i zewrzeć/rozewrzeć (na próbę) odpowiednie przewody. Jeżeli błąd nie powróci to na bank czujnik. Pytanie czy pokazuje migający kranik. Z tego co pamiętam kranik oznacza awaryjne zamknięcie...
Bo to są 'buble', pierwsze takie produkowane były solidne, teraz to blaszka/ troszku śniedzi i mieszkanie masz zalane!
Następnie zalałem wszystkie przewody, które można była zalać ( oprócz wysokociśnieniowych do wtrysków) i kręciłem rozrusznikiem. Dodawałem samostartu. Próbowałem odpowietrzać poprzez mały zaworek przy samym przewodzie na wlocie do pompy, ale widziałem tylko bańki w przewodzie paliwowym. Bańki wracały do filtra. Zaworek jest na wlocie do pompy (czyli...
Jeżeli odkleiła Ci się ścieżka na płytce a wszystko działa, to jak najbardziej możesz zalać przewody klejem. Tylko najpierw odtłuść to miejsce np.: spirytusem. No chyba, że masz izopropanol albo zmywacz ZBE ;) Daj znać jak już poskładasz to wszystko :)
Cały widz polega na tym że jeśli jest zalany wodą,to nie zgaśnie nigdy,bo żeby tak się stało,to napiecie z altka musi przekroczyć to podane od drugiej strony przewodu.Zalany przewód zawsze będzie miał upłynność prądu więc lampka nie zgaśnie.
Nie zbaczając z tematu opisałem swój pierwszy "kibelek" wcześniej :) Teraz mam Prisona Pro na CPU (E8400), Prisona na GPU (HD3870), pompuje Eheim 600, chłodniczka Black Water 123 Ultimate rev.2, na niej 3 Arctici 120 z regulacją obrotów 5-12V, zalane Borygo, przewody Godmar za 1,20zł/mb - taki zestawik za ~500zł
Można też zastosować małą puszkę połączyć w niej przewody i zalać żywicą epoksydową . Pozdrawiam .
"zalewane rozdzielnie" - nie znalazłem właściwego pojęcia, tak jakby dwa przewody w izolacji złączone ze sobą bokiem, nie zalane całościowo.
Chodzi o to , czy należy rozkrecic obudowe i skontrolowac , czy np uklady scalone, przewody , itd nie zostaly zalane woda? No bo gdzies ta woda z suszenia musiala gdzies podziać? Ale dziekuje za porade - wloze szuflade i bede suszyl dalej.
Rocznik auta i kod silnika? Dobrze widzę do bezpiecznika idą przewody czerwony i czarno zielony?
Może być uszkodzony. Rozbierz drukarkę i zobacz czy gdzieś przewody nie są zalane tuszem.
Napięcie zasilania płyty sterującej ok (bez skoków). Płyty inwerterów mają zasilanie? Przewody komunikacji ok złącza nie zasyfione/zalane?
Zewrzyj dwa skrajne przewody na blokadzie jak pralka ruszy wymień blokade.
Witam. Mam dwa pytanka, które mnie po prostu interesują. Przykładowo jest instalacja w jednym z wielu istniejących lokali w obiekcie, która została zalana. Jak w takim przypadku można sprawdzić stan urządzeń, które zostały zalane. np. lampy oświetlenia LED w I lub II klasie ochronności? Nie chodzi o przewody i kable tylko urządzenia aby przed uruchomieniem...
Chciałbym zamontować światła dzienne z modułem, potrzebuje plus na stałe, gdzie pod maska go znajdę, u mnie akumulator w bagażniku i przewody szczelnie zalane- musiał bym wiercić i ciągnąć z bagażnika a nie chcę tego robić.
Na płyce zasilacza na pewno nie ma miejsca na trzy przewody? Jeżeli nie ma, to ekran z niebieskiego mógł nie być nigdzie podłączony... Na płytce jest miejsce na 3 przewody. Niebieski jest koło kondensatora i widać jak ucieka pod białą pastę którą zalany jest trafo. Na płytce jest miejsce na wszystkie 3 przewody. Ale nie zdziw się jak po poprawnym polutowaniu...
przekaznik jest wlutowany do płytki na której sa jeszcze inne elementy elektroniczne (SMD). Do płytki sa wlutowane wystające przewody. Całosć zalana w jakimś elastycznym tworzywie. Da sie to rozebrać, ale trzeba uważać.
jak przewody i swiece zalane ojenem to zalecalbym conajmniej podmienic przewdowy i swiece
1. Czy to prawda że, złączenie 3 przewodów ze sobą w całość, oznacza większy przepływ prądu? Tak. Mniejsza rezystancja przez co wydziela się mniej ciepła i może płynąć większy prąd. 2.Czy za pomocą stacji lutowniczej ZHAOXIN 936DH oraz cyny Cynel z topnikiem, można przyspawać jakoś 2 metale do siebie? Chodzi o 2 obudowy po zasilaczu ATX. 75W raczej...
Czy jest możliwość, że ta część bsi odpowiedzialna za komunikacje z COM2000 i kalkulatorem poduch jest uszkodzona. Na bsi, po rozebraniu go, jest widoczne delikatna plama jakby był kiedyś czymś zalany. Przewody pomiędzy bsi a COM2000 są sprawne. Co mogę jeszcze sprawdzić z pomocą pp2000 żeby postawić diagnozę ??
Stwórz sobię PCB z otworami o rozstawie jak w gnieździe zasilającym Amigi, wlutuj w nie kołki (wyjęte męskie piny ze złącza D-SUB powinny mieć dobrą średnicę), z drugiej strony wlutuj przewody, od strony przewodów zalej termoglutem i masz świetną wtyczkę. http://obrazki.elektroda.pl/8146986400_1...
Masz wykorzystane wejście STOP? Ewentualnie przewody urządzeń peryferyjnych sprawdziłeś miernikiem czy nie ma zwarcia, zalania itd.? Czułość przeciążenia na chwilę możesz zmniejszyć?
Sprawdż przewody zapłonowe ,czy świece nie są zalane wodą.
Pewnie da się zalać przewody w betonie, ale muszą one mieć jakąś lepszą budowę -wzmocnioną i dobra izolację elektryczną ./podwójna/. Dawno temu zacięrajacy tynk na ścianie -zrujnowali gdzieniegdzie instalację telef. podtynkową 100mb. Bylo co lokalizować. Kabelek na czujki, też musi być wzmocniony mechanicznie-może żelowany i o 1 parę żył wiecej.
Witam, Tak się zastanawiam nad jedną rzeczą. W ofercie czujników oferowane są czujki zalania. Ja tak pomyslalem centrala alarmowa np integra może sprawdzać zwarcie rozwarcie linii (NC albo NO). Jeżeli doprowadziłbym dwa przewody powiedzmy jakoś wystawałyby z podłogi. Woda zalewając te dwa przewody zwierałaby obwod. Jeżeli centralki wejście ustawić na...
Jak wysteruję biały masą to dzwi zamyka, natomiast na zielonym wtedy pojawia się zasilanie i próbuje go wysterować to nic się nie dzieje. A przekaźnik tam jest taki podwójny co przewody ma zalane w sobie.
Nie da rady pomierzyc na wpietym , od gory przewody sa zalane i nie będe rzeźbic wystarczy że musialem rozwalić tą blokade wtyczki. Trudno ktoś musi w Golfie 4 odpiąc wtyczke i zobaczyc czy tez u niego sie nie załączają wiatraki, u mnie na wtyczce wpiętej jak i wypiętej jest to samo - wiatraki chodzą i klima nie działa.
Coś zalałeś, albo powyrywałeś gdzieś przewody. Prawy bok to najgorsza strona do przewrócenia pralki.
Wygląda że któryś panel czy przewody lub złącze ma upływność do uziemienia. Typowo panel. Trzeba by pomierzyć sprawdzić czy przewód nie jest uszkodzony gdzieś ,zalany wodą bo to ryzyko pożaru (jak złapie łuk elektryczny przy słonecznej pogodzie to ciężko go zgasić).
Witam serdecznie. Co do aut jestem praktycznie zielony więc proszę o wyrozumiałość. Posiadam BMW E34 520i 1991cm, 110kW, 1990r. + LPG (z przełącznikiem, muszę przygazować do 2500obr aby załączyć gaz). Miałem wcześniej problemy z dławieniem się silnika w trakcie jazdy, ale załatanie dziury przy przewodzie dochodzącym do silniczka krokowego załatwiło...
Pozakładać konektory takie wąsie i zalać klejem, można też dolutować przewody i zastosować inną wtyczkę.
Można też połączyć przewody w dowolny pewny sposób i całość w puszce zalać żywicą poliestrową. Koszty niewielkie a działać będzie 100 lat. Zapytam jednak o zabezpieczenie kabla 5x10 na jego początku. Jaka wartość?
Podłącz pompę odwrotnie,jeśli jest zablokowana przez smieć to odpuści,jeśli jest sklejona to zalej nitrem. Nie próbuj sprawdzać na zewnątrz czy pompuje paliwo,a jesli już to załóż przewody na pompę i podłączaj je w bezpiecznej odległości od samej pompy i "garnka" z paliwem-tak ludzie palą warsztaty.
Podzielam opinię, w tych silnikach był problem z uszczelniaczem cewki, stąd woda w cylindrze nr 1 (kolega miał ten sam przypadek). Do sprawdzenia przewody, kompresja i cewka.
Jak nie będzie dylatacji i siatki zbrojeniowej, to i tak popęka. Wylewkę robisz na folii bo zalejesz sąsiadów, przewody w peszel. Jeszcze nie słyszałem, żeby styropian wyciszył... wręcz odwrotnie. Do tego służy wełna lub płyta pilśniowa.
Witam ponownie, dziękuję za linka, rzeczywiście coś mi się pokiełbasiło z liczeniem . Troszku mnie nie było, w międzyczasie myślałem nad moim systemem grzewczym no i robiłem audyt energetyczny na cieplowlasciwe.pl. Mam wątpliwości co do wyników audytu ponieważ mój dom jest dosyć stary i wskaźnik zapotrzebowania na moc wyszedł mi 50W/m2. Fakt faktem...
zalane silikonem zalane bezpieczniki zalane radio
lutowanie pasta laptop pavilion pamięć intel celeron t3500
elektrotechnika zaocznie hewalex sterownik
Kod błędu P0755 - problem z elektrozaworem skrzyni biegów Problemy z kalibracją tablicy myBoard - przyczyny i rozwiązania