Przepływomierz. Zresztą jak zdejmiesz klapkę już widać defekt.
Wg 'firm paliwowych' : jesli paliwo ma o 5 Oktan wiecej, niz wartosc LO na ktora byl skonstruowany dany silnik w epoce - to nalezy zwiekszyc wyprzedzenie zaplonu od 3 - do 6 stopni / ponad nastawy fabryczne... Dzisiejsza benzyna ma minimalnie 95 Oktan, a to w porownaniu do bardzo krotko spalajacych sie benzyn z epoki lat 50 - 70 tych przy niskich stopniach...
A jak ma niby być zbudowany. Nikt tam Ameryki nie odkrywał od nowa :D . Komputer wtrysku steruję pracą wtryskiwaczy i cewek zapłonowych według informacji otrzymywanych z czujnika położenia wału ( GMP) , czujnika cisnienia kolektora dolotowego, pozycji przepustnicy , temperatury wody, temperatury powietrza zassanego, czujnika sspalaania stukowego oraz...
Czyli nic nie naprawiłeś. Ten sterownik z końcówką "ED" raczej nie będzie działał.
z pewnością coś złapało i z dużym prawdopodobieństwem panewka miska w dół i rozkręcać panewki na początek
Witam! Mam problem z kosą spalinową STHIL fs55 ma już z 10 lat... I za dużo włożyłem pieniędzy aby zmienić... I problemy teraz wychodzą... Z 2 miesiące temu wymieniłem gaźnik wszystko ładnie pięknie chodziło i po miesiącu padła cewka... Wymieniłem ja na org z sthil.. Odpalała na dotyk i po użytkowaniu 3 dni. Nie chce od palić.. Raz pokazuje się iskra...
Aktualizacja oporność grzałki wynosi 4,5 om, ale brak zasilania, Przewody od grzałki podpiołem multimetr i powinno być zasilanie na włączonym silniku a nie ma.. teraz przydały by się wiedzieć który przekaźnik jest odpowiedzialny za dostarczenie prądu na sondę, mowa o sondzie 1
Witam Czeka cię rozbiórka gaźnika.Pewnie utopił się pływak.Ewentualnie zaworek do wymiany lub się zawiesił.
Jeśli mnie pamięc nie myli to tam reguluje się zawory. To jest czterosów? Zalewasz czystą benzyną?
Jeśli masz kranik podciśnieniowy to mogła pęknąć w nim membrana i paliwo leje się wężykiem od podciśnienia (sterującym) do dolotu...
Na blacie pokazuje dobrze temp., ale podłączę VCDS-a i sprawdzę, ile pokazuje i co. Nie znam się na tym aż tak dobrze, ale brak mechaników, którzy potrafią zdiagnozować
Po kilku tygodniach temat Lupo wrócił te same objawy.Okazało się, że cewka zapłonowa padła. W końcu sprawa się rozwiązała. mimo ze po wyciągnięciu cewki iskra była na świecach. :) Teraz dopiero śmiga.:)
A reszta (reduktor i wtryski)? Należy sprawdzić czy rozjeżdżają się korekcje, przede wszystkim czy nie zalewa na benzynie czy może podaje jej za mało. Organoleptycznie sprawdzisz tak - jak na zimnym będzie z tłumika mocny zapach benzyny to zalewa. Na ciepłym silniku spaliny powinny być bezzapachowe - jak na benzynie będą takie... hm aromatyczne, jak...
Zakręć gaz na butli i dopal resztki, zobaczysz czy coś nie zalewa kolektora ssącego.
Dziękuję za podpowiedzi, silnik jak już uda się uruchomić to chodzi bardzo ładnie, regularnie pracuje, nie kopci i reaguje na każde dodanie gazu. Oglądał go fachman z serwisu kosiarek i mówił ze jest w dostatecznym stanie tylko jeden zawór coś tam z nim nie tak, powiedział też że silnik bęzie ciężko odpalał bo jest stary co mnie zdziwiło.
Podczas pracy na gazie paliwo nie ma prawa lecieć z wtryskiwacza, po przełączeniu na gaz jest tylko obieg paliwa do baku. Membrana jest do wymiany.
Ja też mam taki przełącznik, i mam ustawione tak że zapalam na benzynie, a jak zwiekszam obroty z ruszaniem samochodu samo przelacza mi sie na gaz. A dzieje sie to (dzialo) jak juz chwile na gazie jezdzilem i spadek mocy jakby gazu nie bylo w butli i na luzie gasnie. Narazie to sie nie stalo, ale naprawic trzeba :)
Jeśli mówisz że iskra nie jest w odpowiednim czasie to wygląda mi to na przestawiony aparat zapłonowy.To jest to do czego są podłączone kable od świec. I masz opóźniony lub przyśpieszony zapłon musisz go trochę przyśpieszyć lub opóźnić.
Najbardziej prawdopodobne to brud w komorze pływakowej. Drugie - przetarty/dziurawy pływak w komorze pływakowej. Trzecie - nieszczelny zawór iglicowy w komorze pływakowej. I dlatego go zalewa.
Witam mam taki problem że nie chodzi mi wcale na benzynie a na gazie wszystko ok po właczeniu benzyny zalewa go jak by wtryski były cały czas otwarte . Na komputerze nie wykryto żadnych usterek ani błędów, iskra jest, pompa paliwa daje odpowiednie ciśnienie ,emulator wtrysków zmieniany bez rezultatu,mechanik niechce się podejmować bo jest gaz , gaziak...
Nie chcę gdybać, co do ewentualnych przyczyn, bo nie znam tego gaźnika i nie wiem jaką drogą benzyna dostaje się do gardzieli gaźnika. Nie sądzę też, ale również mogę się mylić, aby pływak był dziurawy, bo wtedy, wg mnie, byłyby kłopoty z uruchomieniem silnika, byłby permanentnie zalany. Może odezwie się ktoś bardziej kumaty. Ja z ciekawości, będę dalej...
Czy jest iskra na zalewanej świecy?
wypada ze to regulator ciśnienia lecz jeżeli rozbierał ktoś moduł rozdzielacza paliwa i przestawił go to nic nie zrobisz.... Musisz sam go rozebrać i ustawić wycięcia na wprost wyjścia przewodów paliwowych. To jest główna przyczyna kiedy zajmie się tym "lamer".
Koledzy główkujecie jak usunąć skutki, a nie jak zlikwidować przyczynę. Nie sądzę, aby przyczyną kłopotów były nowe uszczelki, bo nawet bez nich benzyna tam nie powinna wyciekać, bo nie powinna się tam dostać. Wg mnie przyczyna jest w gaźniku, a konkretnie za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej. Dlaczego tak jest trudno jednoznacznie odpowiedzieć....
Witam koledzy. Mam problem ze Skodą Felicią rok 1998, która jest na gaz i benzynę. Wymieniłam w niej świece bo zauważyłam, że były zalane. Samochód odpalił tylko raz i znowu zalane. I tak za każdym razem. Co może je zalewać (chyba benzyna) i dlaczego? Dodam, że kiedy przełączam na gaz to działa w miarę dobrze. Proszę o pomoc. To pilne. ;)
to widze że tak jak u mnie ja chyba będę obstawiał na sterownik...
Inne auta z takim objawem to z reguły problem z parownikiem. Zużyty. Źle wyregulowany. Ale też spotkałem się że źle zabudowanym - czyli membrany w kierunku jazdy. I podczas hamowania/przyspieszania zalewało gazem mimo wtryskiwaczy. Poprawiało się od ręki przestawiając parownik o 90*
Jeśli nie ubywa płynu można wykluczyć usterkę głowicy. Efekt jest jakby go zalewało po każdym odpaleniu. Zobacz czy w trakcie przerywania nie czuć mocno paliwem z wydechu.Jeśli tak to potwierdzi się problem z zalewaniem silnika,lub brakiem iskry na świecy. Pozdrawiam Janusz
zauważyłem że poprzedni właściciel dolał benzyny do oleju Jesli to prawda to szukaj silnika. Ale raczej benzyna sama się dolała przez niepracujący gar.
to ze jest dynamiczne nieznaczy ze nie jest uboga mieszanka a jak najbardziej odciecie przekaznikiem bedzie miało taki efekt jak piszesz
Witam mam problem dojścia do ładu z wtryskami,a mianowicie najpierw uszkodzeniu uległ wtryskiwacz 1 po wymianie i odpaleniu od razu zaczął przerywać 3 wtrysk, po kolejnej wymianie sienka ładnie odpaliła poczym po 2 minutach zaczęła sie dusić i znowu jest problem z wtryskiem 1, tym razem leje jak oszalały i co najśmieszniejsze zalewa cylinder benzyną...
Witam, czyli cala 'awaria' jest dosc prosta : zaciety - zabrudzony osadem ze zbiornika gaznik / szczegolnie doplyw paliwa do gaznika - krociec, na ktory sie naklada wezyk paliwowy z kranika / zbiornika. Plywak w gazniku nie daje rady szczelnie zamknac doplywu paliwa - bo jakis 'paproch' zablokowal iglice plywaka w tym 'kroccu' doplywowym, stad benzyna...
Jest to 4 generacja a skąd mam wiedziec czy na gazie tez go zalewa skoro jak przy kazdym odpaleniu startuje na benzynie a nie na gazie.
Przecież podziękowałem, zresztą sam doszedłem że rozdzielacz leje i po wymianie oringów wewnątrz rozdzielacza nadal był problem z odpaleniem, tak jak by go zalewało. nic nie dawała regulacja przepływomierza, okazało się że po wybuchu gazu bardzo mocno wygieło ramię od przepływomierza i silnik dostawał za dużo paliwa w żaden sposób nie dało się wyregulować...
Witam. mam problem z audi a4 z silnikiem 1.6 benzyna kod ALZ. komputer wyrzuca błąd wypadania zapłonu na 3cim cylindrze. auto kopci poniewaz 3 cylinder zalewa sie benzyna. zostaly sprawdzone swiece kable i wtryskiwacze. mechanik zamieniał kolejnoscia wtryskiwacze niestety caly czas benzyna sie leje na 3 cim wtrysku zaraz po wlaczeniu zaplonu. instalacja...
Przecież 1.5L oleju to nie mało a ogromna ilość a jak do tego pomyśleć jeszcze że na reszta nie bierze tylko ten jeden. Te Twoje nic to ponad 20L od wymiany do wymiany czyli prawie 5x to co jest w silniku. Jak po próbie olejowej wyjdzie że ciśnienie na tym tłoku się nie zmienia tzn. że ten cylinder pływa w oleju. Do sprawdzenia prowadnice w głowicy...
Poprawa nastąpiła natychmiast po zakręceniu gazu czy stopniowo? Jeśli stopniowo to masz źle ustawioną emulację sondy przez co zwiększa Ci się mnożnik czasu wtrysku benzyny i zalewa silnik. Jeśli nagle to masz do regeneracji parownik i/lub do wymiany elektrozawór gazu przy parowniku, bo przy pracy na benzynie dodatkowo podawany jest gaz.
Jeśli była zostawiona z paliwem i wisiała zbiornikiem do góry to możliwe że paliwo spłynęło do korbowodu a po odparowaniu został sam olej który z czasem zgęstniał. Proponował bym demontaż gaźnika oraz świecy i wypłukanie korbowodu oraz cylindra czystą benzyną, nafta bądź preparatem do czyszczenia gaźników. Po płukaniu odwróci pilarkę głowicą do dołu...
Problem rozwiązany. Dziurawy był pływak paliwa i zalewało maszynę.
Gdzie powinienem zacząć szukać tego czujnika??? Wiecie może gdzie gdzie on jest w tym silniku,albo jakiś opis pinów w komputerze żeby go pomierzyć.
Witam mam problem z gaznikiem w swoim samochodzie chodzi o to ze po przekreceniu kluczyka gaznik zalewa sie benzyna niechce odpalic i przy probie zapalenia samochodu benzyna caly czas zalewa gaznik.Samochod nie odpala
A próbowałeś jeździć kilka dni tylko na benzynie. Może go zalewa gazem przez nieszczelny wtryskiwacz czy reduktor i dlatego nie chce odpalać. Dopiero jak się przewietrzy to łapie.
No sprawdzaj.Powodzenia
Brak benzyny.
A po co ten płyn wymieniasz?Takie spuszczanie i zalewanie to o kant d.. rozbić.Trzeba to zrobić dynamicznie, bo tylko zmieszasz stary z nowym i nic ci to nie da.
To nie kwestia zaworu . Aby twierdzić co jest przyczyną trudności w uruchomieniu auta na benzynie należy przed zgaszeniem auta przełączyć na benzynę i po pewnej chwili wyłączyć silnik lub zakręcić gaz na butli i pozwolić silnikowi zgasnąć. Jeśli wtedy usterka zniknie to znaczy ,że kolektor dolotowy jest zalewany gazem. Jak uruchamiasz na benzynie to...
jesli masz ksiązke producenta opel kadet lub dostep do wiadomosci sprawc zgodność obecnych świec do zalecanych przez producenta, co do ssania za dlugo nie chechlaj, raczej na krotko i z gazem, slyszalem nie wiem czy to prawda ze moze to być wina wyrobionego gwintu (siadają tylko niektóre swiece 1, 2, lub nieszczelność komory silnika pozdro
No tam jest wtrysk jednopunktowy ja to nazwałem "gaźnik" a to jest przepustnica. Dodano po 25 Regulator biegu jałowego to silnik krokowy?
Nie zapala bo sterownik widzi -30 i zalewa silnik. Luzujesz króciec i na uboższej pali. Miałem identyczny przypadek w seicento. Jeśli to stało się nagle, raczej odpięty czujnik, ewentualnie uszkodzony kabel.
Witam. Miałem AUDI 80 1.8 na gazie z 89roku i podobny problem tylko że odpalał mi na benzynie ale chodził jak traktor, był zalewany benzyną i podobnie jak u ciebie problem znikał po odłączeniu akumlatora. I Właśnie jeden gazownik założył mi jakiś układ resetujący układ benzyny. problem mi zniknął.
pobiera benzyn zasilanie benzyn wtryskiwacze benzyn
przełącznik odczepów telefon dziewczyny schemat płyty indukcyjna
behringer europort behringer europort
Intenso Video Scooter BT – wymiana wyświetlacza LCD, instrukcja samodzielnej naprawy Volvo B12B MID 164 – sterownik AEA/CECM, diagnostyka błędów, CAN, zasilanie