Przepływomierz. Zresztą jak zdejmiesz klapkę już widać defekt.
Wg 'firm paliwowych' : jesli paliwo ma o 5 Oktan wiecej, niz wartosc LO na ktora byl skonstruowany dany silnik w epoce - to nalezy zwiekszyc wyprzedzenie zaplonu od 3 - do 6 stopni / ponad nastawy fabryczne... Dzisiejsza benzyna ma minimalnie 95 Oktan, a to w porownaniu do bardzo krotko spalajacych sie benzyn z epoki lat 50 - 70 tych przy niskich stopniach...
A jak ma niby być zbudowany. Nikt tam Ameryki nie odkrywał od nowa :D . Komputer wtrysku steruję pracą wtryskiwaczy i cewek zapłonowych według informacji otrzymywanych z czujnika położenia wału ( GMP) , czujnika cisnienia kolektora dolotowego, pozycji przepustnicy , temperatury wody, temperatury powietrza zassanego, czujnika sspalaania stukowego oraz...
Czyli nic nie naprawiłeś. Ten sterownik z końcówką "ED" raczej nie będzie działał.
z pewnością coś złapało i z dużym prawdopodobieństwem panewka miska w dół i rozkręcać panewki na początek
Witam! Mam problem z kosą spalinową STHIL fs55 ma już z 10 lat... I za dużo włożyłem pieniędzy aby zmienić... I problemy teraz wychodzą... Z 2 miesiące temu wymieniłem gaźnik wszystko ładnie pięknie chodziło i po miesiącu padła cewka... Wymieniłem ja na org z sthil.. Odpalała na dotyk i po użytkowaniu 3 dni. Nie chce od palić.. Raz pokazuje się iskra...
Witam Czeka cię rozbiórka gaźnika.Pewnie utopił się pływak.Ewentualnie zaworek do wymiany lub się zawiesił.
W cała wiązka od sond do sterownika i skrzynki bezpieczników w komorze prześwietlone wszystko jest ok mechanik dał mi do myślenia że mogą się zawory nie domykać i cofa paliwo z tłoków, no ale jeżeli nie domyka to paliwo powinno spłynąć na tłoki gdy samochód jest zgaszony a nie stać na zaworach... Co wy na to? Grzałki sond lecą przez bezpiecznik.Nie...
Jeśli mnie pamięc nie myli to tam reguluje się zawory. To jest czterosów? Zalewasz czystą benzyną?
Jeśli masz kranik podciśnieniowy to mogła pęknąć w nim membrana i paliwo leje się wężykiem od podciśnienia (sterującym) do dolotu...
Hej, przychodzę z problemem mojego staruszka. Kiedy jest zimny nie pali. Rozrusznik ładnie kręci, ale nie może zapalić. Zalewa się benzyną więc paliwo podaje. Jak jest ciepły pali normalnie. Dodam, że zaczyna w niedużych ilościach brać olej i czasem po odpaleniu kopci. Świece czyszczone więc nie wiem czy w tym jest problem.
Po kilku tygodniach temat Lupo wrócił te same objawy.Okazało się, że cewka zapłonowa padła. W końcu sprawa się rozwiązała. mimo ze po wyciągnięciu cewki iskra była na świecach. :) Teraz dopiero śmiga.:)
A reszta (reduktor i wtryski)? Należy sprawdzić czy rozjeżdżają się korekcje, przede wszystkim czy nie zalewa na benzynie czy może podaje jej za mało. Organoleptycznie sprawdzisz tak - jak na zimnym będzie z tłumika mocny zapach benzyny to zalewa. Na ciepłym silniku spaliny powinny być bezzapachowe - jak na benzynie będą takie... hm aromatyczne, jak...
Dziękuję za podpowiedzi, silnik jak już uda się uruchomić to chodzi bardzo ładnie, regularnie pracuje, nie kopci i reaguje na każde dodanie gazu. Oglądał go fachman z serwisu kosiarek i mówił ze jest w dostatecznym stanie tylko jeden zawór coś tam z nim nie tak, powiedział też że silnik bęzie ciężko odpalał bo jest stary co mnie zdziwiło.
Zakręć gaz na butli i dopal resztki, zobaczysz czy coś nie zalewa kolektora ssącego.
Podczas pracy na gazie paliwo nie ma prawa lecieć z wtryskiwacza, po przełączeniu na gaz jest tylko obieg paliwa do baku. Membrana jest do wymiany.
Mam go dotknąć czy cos? Można dotknąć, ale ostrożnie. Zamarzający parownik zazwyczaj jest oszroniony, gdy silnik zaczyna przerywać - gasnąć na lpg. Zwykle wiąże się to z zapowietrzeniem układu chłodzenia. Najczęściej na skutek a)optymistycznie - za niskiego poziomu płynu b)pesymistycznie - wydmuchanej uszczelki pod głowicą Pozdrawiam
Jeśli mówisz że iskra nie jest w odpowiednim czasie to wygląda mi to na przestawiony aparat zapłonowy.To jest to do czego są podłączone kable od świec. I masz opóźniony lub przyśpieszony zapłon musisz go trochę przyśpieszyć lub opóźnić.
help help mam problem z golfem 1,6 benzyna.wsio chodziło bez problemu,nagle nie pali maszyna na benzyne,objawy są takie jakby go "zalewało"! proszę o porade podpowiedz jaka to przyczyna
Koledzy główkujecie jak usunąć skutki, a nie jak zlikwidować przyczynę. Nie sądzę, aby przyczyną kłopotów były nowe uszczelki, bo nawet bez nich benzyna tam nie powinna wyciekać, bo nie powinna się tam dostać. Wg mnie przyczyna jest w gaźniku, a konkretnie za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej. Dlaczego tak jest trudno jednoznacznie odpowiedzieć....
Nie chcę gdybać, co do ewentualnych przyczyn, bo nie znam tego gaźnika i nie wiem jaką drogą benzyna dostaje się do gardzieli gaźnika. Nie sądzę też, ale również mogę się mylić, aby pływak był dziurawy, bo wtedy, wg mnie, byłyby kłopoty z uruchomieniem silnika, byłby permanentnie zalany. Może odezwie się ktoś bardziej kumaty. Ja z ciekawości, będę dalej...
Nie wszystko działało prawidłowo któregoś ranka około 3 m-cy temu wsiadłem i po prostu nie chciał zapalić więc ręcznie przełączyłem na gaz i tak już do dzisiaj zostało.Coś jakby padło nagle. Pozdrawiam
Mercedes 124 2,3 system wtrysku jak w temacie. Silnik zalewa się benzyną. Sprawdziłem, że nie jest to wtryskiwacz rozruchowy, raczej nie wtryskiwacze robocze ponieważ zalewa wszystkie cylindry, tłoczek w głowicy rozdzielacza paliwa chodzi bez zacięć. Po zatrzymaniu rozrusznika słychać jak do wnętrza kolektorów psika przez chwilę paliwo.
Czy jest iskra na zalewanej świecy?
to widze że tak jak u mnie ja chyba będę obstawiał na sterownik...
Witam koledzy. Mam problem ze Skodą Felicią rok 1998, która jest na gaz i benzynę. Wymieniłam w niej świece bo zauważyłam, że były zalane. Samochód odpalił tylko raz i znowu zalane. I tak za każdym razem. Co może je zalewać (chyba benzyna) i dlaczego? Dodam, że kiedy przełączam na gaz to działa w miarę dobrze. Proszę o pomoc. To pilne. ;)
Inne auta z takim objawem to z reguły problem z parownikiem. Zużyty. Źle wyregulowany. Ale też spotkałem się że źle zabudowanym - czyli membrany w kierunku jazdy. I podczas hamowania/przyspieszania zalewało gazem mimo wtryskiwaczy. Poprawiało się od ręki przestawiając parownik o 90*
zauważyłem że poprzedni właściciel dolał benzyny do oleju Jesli to prawda to szukaj silnika. Ale raczej benzyna sama się dolała przez niepracujący gar.
na początku też myślałem o "zalewaniu" przez instalację gazową... ale Panowie piszą że na samej benzynie objaw jest identyczny... tym samym ten trop odpada...
Jest to 4 generacja a skąd mam wiedziec czy na gazie tez go zalewa skoro jak przy kazdym odpaleniu startuje na benzynie a nie na gazie.
Przecież podziękowałem, zresztą sam doszedłem że rozdzielacz leje i po wymianie oringów wewnątrz rozdzielacza nadal był problem z odpaleniem, tak jak by go zalewało. nic nie dawała regulacja przepływomierza, okazało się że po wybuchu gazu bardzo mocno wygieło ramię od przepływomierza i silnik dostawał za dużo paliwa w żaden sposób nie dało się wyregulować...
Poprawa nastąpiła natychmiast po zakręceniu gazu czy stopniowo? Jeśli stopniowo to masz źle ustawioną emulację sondy przez co zwiększa Ci się mnożnik czasu wtrysku benzyny i zalewa silnik. Jeśli nagle to masz do regeneracji parownik i/lub do wymiany elektrozawór gazu przy parowniku, bo przy pracy na benzynie dodatkowo podawany jest gaz.
skoro nie można nic regulować na wtrysku sekwencyjnym bo to nic nie daje . to po co w ogóle są te kropki zbieranie map , podnoszenie mnożniika opuszczanie ,korekty itp? Mapy są po to, żeby zgrać charakterystykę wtryskiwaczy gazowych z wtryskiwaczami benzynowymi, tak żeby ECU "nie widziało" różnicy i nie musiało wprowadzać korekt do swoich map podczas...
Tez mam podobny problem mam komputer monotronic. Mysle że trzeba ustawic dobrą emulacje w komp. gazowym. Ja mam ustawioną emulacje "mase" i na ciepłym silniku jest dobrze, na zimnym jest za bogata mieszanka.Musze jeszcze sprobowac przebieg h=0,35 i l=0,45 tak ktos pisal na forum.
Witam, czyli cala 'awaria' jest dosc prosta : zaciety - zabrudzony osadem ze zbiornika gaznik / szczegolnie doplyw paliwa do gaznika - krociec, na ktory sie naklada wezyk paliwowy z kranika / zbiornika. Plywak w gazniku nie daje rady szczelnie zamknac doplywu paliwa - bo jakis 'paproch' zablokowal iglice plywaka w tym 'kroccu' doplywowym, stad benzyna...
Przecież 1.5L oleju to nie mało a ogromna ilość a jak do tego pomyśleć jeszcze że na reszta nie bierze tylko ten jeden. Te Twoje nic to ponad 20L od wymiany do wymiany czyli prawie 5x to co jest w silniku. Jak po próbie olejowej wyjdzie że ciśnienie na tym tłoku się nie zmienia tzn. że ten cylinder pływa w oleju. Do sprawdzenia prowadnice w głowicy...
Hej. To znaczy ile mniej więcej spali benzynki na 100 km gdy jeździsz na gazie. Ja mam identyczny silnik, sekwencję i przez zimę wypaliło mi z 40 l benzyny - startuje silnik około 3 - 4 razy dziennie i wtedy ta beznynka znika. Silnik który będzie pobierał gaz i benzynę jeżeli w ogóle będzie chodził to na pewno nie da się nim jechać, chyba że nie były...
Witam mam problem dojścia do ładu z wtryskami,a mianowicie najpierw uszkodzeniu uległ wtryskiwacz 1 po wymianie i odpaleniu od razu zaczął przerywać 3 wtrysk, po kolejnej wymianie sienka ładnie odpaliła poczym po 2 minutach zaczęła sie dusić i znowu jest problem z wtryskiem 1, tym razem leje jak oszalały i co najśmieszniejsze zalewa cylinder benzyną...
Witam. mam problem z audi a4 z silnikiem 1.6 benzyna kod ALZ. komputer wyrzuca błąd wypadania zapłonu na 3cim cylindrze. auto kopci poniewaz 3 cylinder zalewa sie benzyna. zostaly sprawdzone swiece kable i wtryskiwacze. mechanik zamieniał kolejnoscia wtryskiwacze niestety caly czas benzyna sie leje na 3 cim wtrysku zaraz po wlaczeniu zaplonu. instalacja...
W tamtych czasach, latach miałem okazję użytkować taki oto pojazd. https://obrazki.elektroda.pl/2518925800_... Z silnikiem 2.?? (dokładnej pojemności nie pamiętam) Z turbiną, raczej z tych mocniejszych. Gdy był pusty to na starcie zostawiał większość osobówek w tyle. Ale oczywiście nie o tym temat. Pojazd był użytkowany tak że zimową...
Jeśli nie ubywa płynu można wykluczyć usterkę głowicy. Efekt jest jakby go zalewało po każdym odpaleniu. Zobacz czy w trakcie przerywania nie czuć mocno paliwem z wydechu.Jeśli tak to potwierdzi się problem z zalewaniem silnika,lub brakiem iskry na świecy. Pozdrawiam Janusz
Dziękuję za odpowiedź. Jednak proszę o jeszcze jedną analizę w mianowicie, gdy odkręciłem korek od oleju , tam zaczęła się z tego otworu lać benzyna , zalewając cały stół. Jaka może być przyczyną tego że tamtędy wypływa ciurkiem paliwo ? Pewnie co prosi specjaliści znający konstrukcje już dadzą radzę postawić wstępną diagnozę. Proszę o pomoc.
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
A próbowałeś jeździć kilka dni tylko na benzynie. Może go zalewa gazem przez nieszczelny wtryskiwacz czy reduktor i dlatego nie chce odpalać. Dopiero jak się przewietrzy to łapie.
Jeśli była zostawiona z paliwem i wisiała zbiornikiem do góry to możliwe że paliwo spłynęło do korbowodu a po odparowaniu został sam olej który z czasem zgęstniał. Proponował bym demontaż gaźnika oraz świecy i wypłukanie korbowodu oraz cylindra czystą benzyną, nafta bądź preparatem do czyszczenia gaźników. Po płukaniu odwróci pilarkę głowicą do dołu...
Sprawdz czujnik temperatury silnika.
Problem rozwiązany. Dziurawy był pływak paliwa i zalewało maszynę.
Gdzie powinienem zacząć szukać tego czujnika??? Wiecie może gdzie gdzie on jest w tym silniku,albo jakiś opis pinów w komputerze żeby go pomierzyć.
A po co ten płyn wymieniasz?Takie spuszczanie i zalewanie to o kant d.. rozbić.Trzeba to zrobić dynamicznie, bo tylko zmieszasz stary z nowym i nic ci to nie da.
No sprawdzaj.Powodzenia
Nie znam tego silnika, ale tak myśle iskra jest tylko nie wiadomo czy w dobrym momencie, paliwo gdy zapala na te dwa cylindry to zalewa pozostałe benzyna , zobacz na czujnik wału może się oblepił opiłkami i źle czyta , a wypinij inne czujniki czy też błędów nie wyrzuci
Brak benzyny.
jesli masz ksiązke producenta opel kadet lub dostep do wiadomosci sprawc zgodność obecnych świec do zalecanych przez producenta, co do ssania za dlugo nie chechlaj, raczej na krotko i z gazem, slyszalem nie wiem czy to prawda ze moze to być wina wyrobionego gwintu (siadają tylko niektóre swiece 1, 2, lub nieszczelność komory silnika pozdro
Nie zapala bo sterownik widzi -30 i zalewa silnik. Luzujesz króciec i na uboższej pali. Miałem identyczny przypadek w seicento. Jeśli to stało się nagle, raczej odpięty czujnik, ewentualnie uszkodzony kabel.
No tam jest wtrysk jednopunktowy ja to nazwałem "gaźnik" a to jest przepustnica. Dodano po 25 Regulator biegu jałowego to silnik krokowy?
peugeot 306 1.6 wielopunkt mam problem z silnikiem otoz wszystko chodzilo dobrze nagle na gazie skoczyly obroty na 2500 i tak jest caly czas. zgasilem silnik i na benzynie nie pali zalewa swiece . raz pali i chodzi nie rowno nie ma mocy a raz wogole nie lapie. sprawdzil mechanik kompresje sonde wtryski wszystkie czujniki jeszcze ma sprawdzic czujnik...
Witam. Miałem AUDI 80 1.8 na gazie z 89roku i podobny problem tylko że odpalał mi na benzynie ale chodził jak traktor, był zalewany benzyną i podobnie jak u ciebie problem znikał po odłączeniu akumlatora. I Właśnie jeden gazownik założył mi jakiś układ resetujący układ benzyny. problem mi zniknął.
filterek powietrza sprawdzales? Moze sproboj go na chwile zjac i wtedy odpalac. Ja tak czasami mialem w pilarce i kosie. Jak filter sie zabrudzil to ciezko odpalay i lubily zgasnac na biegu jalowym. Poprostu silnik nie zaciaga moze powietrza i zalewa swiece benzyna.
Sprawdż czujnik temperatury cieczy chłodzacej,znajduje sie z tyłu silnika,z niego komputer zczytuje dane o temperaturze silnika,jeśli sie przyciął komputer podaje dużą ilość paliwa(jak przy rozruchu zimnego silnika)i na ciepłym silniku poprostu zalewa go
To nie kwestia zaworu . Aby twierdzić co jest przyczyną trudności w uruchomieniu auta na benzynie należy przed zgaszeniem auta przełączyć na benzynę i po pewnej chwili wyłączyć silnik lub zakręcić gaz na butli i pozwolić silnikowi zgasnąć. Jeśli wtedy usterka zniknie to znaczy ,że kolektor dolotowy jest zalewany gazem. Jak uruchamiasz na benzynie to...
Rocznik 1988 a jeżeli chodzi o wtrysk to pełna szpila. A poznać to czy zalewa czy nie zalewa to chyba nie jest trudna sprawa ;] wystarczy odkręcić świecę, a poza tym jak się doda gazu gaśnie, a jak dostanie swoje 4tys obr to chodzi bez problemu.
Na samym początku proponuje wypolerować (często śniedzieją w starszych sprzętach w wyniku kiepskiej jakości paliwa, polerowanie polecam zrobić pasta polerska i wacikiem higienicznym, możne to sposób rodem z sci ale pomaga ) gniazda zaworków i zakupić nowe zaworki koszt około 15 zł za 1 szt koszt niewielki ale możne przynieść efekt. -Sprawdzić stan świec...
Skoro zalewa się tylko na benzynie to prawdopodobnie uwalony sterownik silnika.
podobne objawy dawno temu w moim golfie występowały jak uszkodzony był czujnik temp płynu,może tym tropem spróbuj.
No to masz pare opcji: 1) Załatwić kabelek do obecnej instalacji, soft oraz laptopa i podejrzeć co tam siedzi w ustawieniach, 2) kupić nowszy 2 generacji ECU gazu jak stag 100, bingo-m czy też al-700 i się do niego podłączyć i po ustawiać, to będzie wymagało zamontowania tego więc nie tak od ręki to pójdzie 3) sekwencje - nie wiem czy warto ładować...
Może być czujnik położenia wału, ale może być też wyciek gazu do kolektora ssącego i zalewanie silnika przez 2 paliwa naraz. Dla testu zakręć zawór na butli, pojeździj żeby wypalić gaz z przewodów i wtedy zgaś na benzynie, po czym spróbuj odpalić
Dołączam się do prośby kolegi o dobrego mechanika w okolicach Łodzi ponieważ mam podobny problem tylko u mnie jeszcze wykazuje błąd po badaniu VAGiem 00561 oraz ma zwiększone spalanie dodam że termostat sondę Lambda wymieniłem oraz wymieniłem/posprawdzałem czujniki temperatury. A błąd nadal sie pojawia na benzynie i gazie tylko ten a objawy nie zniknęły....
nom i nic dalej to sam chodzi aurto na benzynie ale dusi sie i zalewa go strasznie dymi i nie wiem jedni mowia ze pompka
Jeśli nie ma różnicy, to raczej nie problem adaptacji. Tak czy siak, do rozwiązania na forum potrzebny jest podgląd parametrów pracy - czyli konieczność podłączenia komputera. Organoleptycznie zostaje jeszcze możliwość sprawdzenia czy nie zalewa - zobacz jaki jest zapach spalin. Ma być intensywny na zimny i szybko zanikać w miarę rozgrzewania. Zobacz,...
Odświeżam :) Powód: luźny łańcuszek rozrządu i przeskoczył o jeden ząbek no i wiadomo brak synchronizacji miedzy wałkami ( jedną świece cały czas zalewała benzyna)
Witam, moze byc tak - ze jak sie komus wczesniej przewrocil, to gaznik sila bezwladnosci / przekrzywil sie o niewielki kat na kroccu przy glowicy albo tez obluzowal i wpada w duze drgania rezonansowe, jak udaje sie odpalic silnik - przez co zaworek w gazniku nie zamyka doplywu paliwa i swieca sie 'zalewa'... Na poczatek - to najlepiej wlasnie sprawdzic,...
A wiadomo gdzie jest wtyczka obd? Dodano po 1 Wtrysk był wymieniany cały i nic to nie dało,problem pozostaje Dodano po 6 Ociz Membrana jest dobra bo to sprawdziłem na 1 miejscu
Kolego raczej mechanikiem nie jestem, ale w samochodach z gazem lubi sobie zamarznąć parownik - jest on zresztą podłączony do instalacji chłodzącej.. To "zalewanie" to może po mocniejszym dogazowaniu powstaje? Ja tak miałem, jak się potem okazało parownik się wziął rozszczelnił... Ten płyn co gdzieś ucieka... Ale gdzie on ucieka? Czy pod samochoem są...
Silnik prawdopodobnie się zalewa. Zamontuj temperaturowy przełącznik benz-gaz. Przełączy w odpowiednim momencie, będzie chronić silnik i parownik.
Miałem GX'a r.88. Była sonda lambda. Bo w GX jest KE-Jetronic, a nie K-Jetronic. Też mi falował. Zobacz czy czujnik temperatury kolektora ssącego jest podłączony. Dodano po 6 Tu masz schemat ke-jetronic. http://obrazki.elektroda.pl/3723441600_1... Powąchaj spaliny, sprawdzisz czy falowanie to wina zalewania benzyną czy lewego powietrza....
NO tak ci podpowiem sterownik silnika ustawia sobie spalanie benzyny -dawkę . Nie jest ona stała a jest ona korygowana i zapisywana w pamięci ulotnej. Jak mu załadowałeś gaz to trochę się zmieniły parametry spalania jak Gazownik dobrze to ustawił i miał pojęcie co robił tą instalację. Pamieć przy każdym wyłączeniu stacyjki kasuje .Bardzo często jednak...
Jak na samym gazie odpali bez większych problemów to wtedy albo nie trzyma ci elektrozawór od LPG i zalewa ci gazem albo masz walnięty wtrysk benzyny i zalewa ci benzyną. Możliwe że czujnik temperatury jest walnięty bądź regulator ciśnienia benzyny.
zakręć butlę z gazem, pojeździj na PB i zobacz czy będzie to samo, jak się poprawi to masz reduktor do regeneracji własnie na Pb się nie da jechać :( pg[/quote] dlatego napisałem, żebyś zakręcił butle i sprawdził co się wtedy dzieje, bo jak Ci reduktor przepuszcza to w układ idą dwa paliwa PB i LPG i silnik jest zalewany, w przypadku pracy na LPG masz...
Podobny problem mamy z agregatem kipor 2000. Zalewa się i pluje paliwem w filtr powietrza. W końcu kolega postanowił sprawdzić olej. Okazało się, że zamiast oleju jest benzyna. Prawdopodobnie problem z pierścieniami. Na razie idzie do naprawy gwarancyjnej. Jak wróci to napiszę co dokładnie było.
ciekaw jestem czy nie masz reduktora BRC. Jesli na samym paliwie jest ok a jak jezdzisz na gazie zaczynaja sie problemy to wydaje mi sie jedno ze po nagrzaniu przepuszcza zawor gazowy reduktora i jak auto zgasisz na gazie to mimo to pomalu gaz sie przedostaje do kloektora ssacego i nastepnie przy odpalaniu samochodu na benzynie robi sie strasznie bogata...
Tak że strach pomyśleć, brak przepływki może spowodować duże spalanie, świece będzie zalewał, silnik będzie chodzić dziadosko i brak mocy będzie, montuj przepływkę póki nie jest najgorzej.
W którą stronę rozjechane? Zalewa benzyną czy za ubogo? Może skorygować samym gazem regulując mnożnik tak, żeby sam wrócił do korekt mieszczących się w normie OBD?
nie panikuj twoj komputer da sie naprawic wiele osob sie tym zajmuje i wcale nie trzeba wydawac duzej kasy
Witam wszystkich mam problem zakupiłem Isuzu trooper z 89r silnik 2.6 85Kw zacznę od tego że jest tam instalacja gazowa i na gazie wszystko ok poprzedni wlaściciel miał problem z odpaleniem na benzynie podobno zalewało mu świece wiec wpadł na pomysł żeby zamontować wyłącznik pompy paliwa i wcześnie przekręcenia kluczyka na zapłon włacza guzik na chwile...
Podłączyłem grzałkę pod czerwono-żółty z kostki M (wyjście na pompę paliwa) w skrzynce bezpieczników. Grzałka podłączona pod zasilanie wtrysku powodowała zalewanie benzyną. Na razie diagnostyka mi nie potrzebna :) jeździ dobrze.
Witam, Mam problem z tym samochodem, mianowicie ostatnio przestał chodzić na benzynie. Na pierwszy ogień poszła pompka paliwa - już raz zmieniana podejrzenie że może się zatarła bo nie było jej słychać. Po podłączeniu pompki na krótko pompka działa a ciśnienie paliwa jest ok. Elektryk przejrzał instalację stwierdził, że wina może leżeć po stronie komputera...
Prawdopodobnie sondę lambda. Przepał niesamowity, silnik jest zalewany benzyną. Pracuje bardzo nierówno, nie ma mocy. Dym jak ze starego Jelcza.
Czy sprawdzałeś insatlacje gazową? Może przepuszcza zawór gazowy i zalewa świece (benzyna + gaz).
wymień sondy
Nie pamiętam oznaczeń silnika... Tam masz monowtrysk czy wielopunkt? Opisałeś wszystko dosyć chaotycznie, rozumiem, że na lpg chodzi bez problemu? Może problemem jest układ wtryskowy, auto jest zalewane paliwem. Zobacz jak po takim "numerze wyglądają świece (czy nie są mokre).
Gaz ma wyższą temperaturę spalania od benzyny i jest "suchy". Ale starszym silnikom to nie przeszkadza. Silnik, jak nie jest żyłowany i właściwie eksploatowany wcale na gazie nie zużywa się więcej niż na benzynie, a już na pewno nie zauważalnie. Oczywiście są jednostki które źle znoszą zagazowanie. Na benzynie wskazane jest odpalać, po prostu po to...
Pierwsze co trzeba zrobić to wykręcić świece i sprawdzić czy którąś nie zalewa paliwo, następnie sprawdzić ciśnienie na cylindrach(kompresję). Co do wycieku to został źle zdiagnozowany i usunięty.
Podgląd parametrów i czasów wtrysków. Trochę dużo tego się nazbierało ale mocy zapach benzyny + problem nasilający się na zimny silniku w wysokich temperaturach otoczenia sugeruje zalewanie. Czujnik temperatury bądź instalacja LPG rozjechała benzynę. LPG należałoby nie używać przez kilkaset km i to najlepiej w nie mniej niż 3 cyklach odpalania i stygnięcia....
Mogą przeciekać wtryskiwacze albo reduktor w podciśnienie, może być też strojenie tak skopane że korekty idą w kosmos i ciepłego zalewa. Ale co do tego ostatniego to raczej za mało jeszcze pojeździłeś na samej benzynie żeby się poprawiło, więc bardziej prawdopodobne przecieki gazu.
Zalewa ci benzyna , sprawdź/ustaw pływak i zmień zaworek. Zawory ustawione?
Moim zdaniem zalewanie świec benzyną jest spowodowane awarią czujnika temperatury,który steruje dawką.A tego żaden komputer nie wykryje.
Wykombinował ktoś coś? Próbowałem już chyba wszystkiego.. Na nowo czyściłem gaźnik, ustawiałem rozrząd i zawory, i dalej nic... Dodano po 50 Zauważyłem, że gdy zaleje mu benzyny przez króciec ssący to tak jakby chciał odpalić, lecz nie ma siły żeby kręcić rozrusznikiem. Gdy nie zalewam mu benzyny to kręci normalnie.
Po odłączeniu klemy, pracuje dobrze na benzynie po jakimś czasie znowu zaczny go zalewać na benzynie. co to może być ? Komponenty układu wtrysku benzyny nie pracują należycie, co za tym idzie trzeba wykonać diagnostykę, aby usunąć usterkę. Wróżenie z fusów niestety nie działa ;]
Emulator rozwiązał problem. Wymieniana była, pompa beznyny, regulator ciśnienia paliwa, filtr paliwa, uszczelki dolotu, świecie, przewody zapłonowe, cewka, sprawdzona szczelność dolotu dymem, dolot szczelny podciśnienie na jałowym 0.29bara, nowy czujnik temperatury, sprawdzony przepływomierz (dobrze mierzy) podmieniany przpływomierz, sprawdzona sodna...
Witam. wydaje mi się, że może nie trzymać elektrozawór gazu przy reduktorze i podczas palenia zalewa świece gazem i benzyną, aby to sprawdzić zakręć butlę z gazem np na jeden dzień, aby gaz resztkowy z parownika zszedł po przejechaniu paru kilometrów zostaw i sprawdź jak zapali następnego dnia na zimnym. Jeśli zapali za raz, należy przeczyścić elektrozawór,...
pobiera benzyn zasilanie benzyn wtryskiwacze benzyn
ekspres bosch wyczyść zaparzacz pompa grundfos falownik integra opóźnienie zadziałania
epson canon brother epson canon brother
John Deere GT 242 KR – wymiana łożyska napędu, typy łożysk, instrukcja krok po kroku Mercedes CLK W208 2.0 Kompressor - Tempomat nie działa na szóstym biegu