Sprawdź czujnik temperatury silnika dla ECU. Możliwe że padł i na gorąco pokazuje że jest zimny - zalewa silnik.
Fachowcow czesto zżera rutyna i szukaja problemow nie tam gdzie powinni.Jezeli cos oderwie sie z powierzchni rurki miedzianej zaraz za filterkiem gazowym to moze zasyfic przylgnie zaworka.W naszych mieszankach gazowych sa rozne zwiazki ktore powoduja tworzenie czegos co wyglada na zluszczanie sie powierzchni miedzianej rurki.Sama powierzchnia gumowa...
Jak długo musisz kręcić rozrusznikiem na zimnym?
Źle ustawiony reduktor, zalewa zimny silnik gazem.
Mógłbym prosić o bardziej wnikliwe wyjaśnienie, czemu akurat czujnik temperatury może mieć tu znaczenie ? Jestem zielony w sprawach mechaniki W przypadku uszkodzenia czujnika temperatury komputer wykrywa cały czas silnik jako zimny i zalewa go paliwem - silnik działa cały czas na ssaniu. Kolejną rzecz jaką nalerzy sprawdzić to przepływka, przepływomierz...
ja bym stawial na czujnik temperatury ktory caly czas mysli ze silnik jest zimny i daje za duzo paliwa Dodano po 56 ja bym stawial na czujnik temperatury ktory caly czas mysli ze silnik jest zimny i daje za duzo paliwa
Zakręć gaz na butli i dopal resztki, zobaczysz czy coś nie zalewa kolektora ssącego.
Dziwne że nikt nie sprawdził czujnika temperatury dla ecu. Jeżeli czujnik się rozjedzie a nie będzie miał przerwy lub zwarcia to komputer go nie wykryje jako błąd. Opisane zachowanie silnika wskazywałoby na ten czujnik. Zwłaszcza jak jest silnik ciepły to zalewa paliwem,wedłóg ecu silnik jest nadal zimny i zwiększa czas dawki paliwa.
ziwne że jeśli go zalewa to dalej pokazuje podciśnienie w kolektorze ok. Co ma jedno z drugim wspólnego? Przecież ciśnienie w kolektorze zależy tylko od prędkości obrotowej i stopnia otwarcia przepustnicy. Takie rzeczy jak temperatura , położenie przepustnicy, MAP sensor w porządku ? Przeczytaj jeszcze raz, co napisałem wyżej. Zajrzałbym na położenie...
Witam. Mam problem z Piaggio X7 125cm 2008r na wtrysku.Skuter gdy jest zimny nie odpala, kręci po chwili czuć benzynę. Po wykręceniu świecy jest mokra, wystarczy ją wysuszyć i skuter odpala bez problemu. Ale po nocy problem powraca. Gdy skuter już odpali zimny to mogę go gasić i odpalać 100 razy i niema problemu. Świeca oczywiście wymieniona na nową...
Właśnie że nie,zimny zalewa. Z opuszczonym agregatem nie próbowałem
A może wlasnie przeciwnie - zalewa go? Skoro na zimnym silniku poprawnie pracuje a na ciepłym już nie? Jaki świeca ma kolor? Zmniejsz przerwę na świecy do 0,3, sprawdź czy ssanie domyka się i czy jest poprawnie osadzona gumka w tłoczku od ssania.
Możesz nam wytłumaczyć ,w jaki sposób czujnik temp. silnika , nawet przy jego rozwarciu bedzie "zalewał" zimny silnik? Diagnostyka elektroniczna też nic nie da, tylko sprawdzenie reg.ciśnienia paliwa i samo ciśnienie paliwa. Chyba .że przewód kluczowania wtrysków jest zmasowany , wtedy dwa beda lały cały czas , dwa beda mieć sterowanie!
Układ jak jest zimny zalewa się z wyjętym czujnikem temperatury silnika. Ukłaď sie wtedy ładnie napelni zaleje pompę wody. Poteem wystarczy zagrzać do włączenia wentylatora zgasić poczakać aż troche ostygnie i sprawdzic poziom płynu ewntualnie dolać.
Jestem posiadaczem Forda Fiesty 1.25. Na zimnym silniku po wciśnięciu gazu nie wchodzi w obroty i się zalewa jednocześnie prychając. Proszę o radę jak usunąć usterkę i co może być jej przyczyną.
Jaka instalacja gazowa ? Jeżeli to nie jest sekwencyjna to zrób tak: Zakręć zawór gazu na butli i jeździj jakiś czas tylko na benzynie. Jeżeli będzie poprawa to znaczy się, że elektrozawór od gazu przepuszcza i po prostu zimny silnik zalewa.
""centralką sterującą powinna po chwili od włączenia zapłonu jak nie kręci rozrusznik zamknąć gaz "" Chodzi o to co tak pstryka przy butli ? ? ""do problemów z temperaturą to membramy mogą już być do wymiany"" To że gaśnie zimny ?
Czujnik temperatury albo by działał albo nie. To element elektroniczny, pasywny. Takie rzeczy się nie zawieszają tylko albo działają i są sprawne albo są uszkodzone. drzasiek weź pod uwagę że to auta. Przewody potrafią się łamać, raz łączą a raz nie. Sterownik nie widzi sygnału z czujnika, przyjmuje że silnik jest zimny i go zalewa przez co ciepły...
tylko że reduktor jak ma twarde membrany to z reguły zimny silnik ma problem bo go zalewa gazem, wtedy śmierdzi nieprzepalonym gazem z tyłu. W miarę rozgrzewania membrany robią się elastyczne i silnik zaczyna chodzić poprawnie... a tu problem jest odwrotny, a może tłoczek w elektrozaworze sie blokuje i wtedy ma mało gazu i szarpie.
Może być czujnik położenia wału, ale może być też wyciek gazu do kolektora ssącego i zalewanie silnika przez 2 paliwa naraz. Dla testu zakręć zawór na butli, pojeździj żeby wypalić gaz z przewodów i wtedy zgaś na benzynie, po czym spróbuj odpalić
Jak silnik jest zimny to po odpaleniu i przejechaniu krótkiego odcinka ciężko odpalić i śmierdzi paliwem. Po prostu go zalewa. Jak juz silnik jest rozgrzany wszystko jest OK. Co jest walnięte ? Toldeo '95 1.8i - 8V , wtrysk jednpkt. Dodano po 3 Z zapalaniem jak silnik jest zimny nie ma problemów, tylko tak jak pisałem po krótkim odcinku jak przejade.
witam pam problem z peugeotem 206 1.4 na zimnym silniku zalewa a jak sie nagrzeje to chodzi normalnie bez zarzutów jaka moze byc przyczyna tego zachowania silnika jakis czujnik czy cos innego prosze o pomoc
Czy go odpalasz na gazie ? Jeśli tak to ...jak najbardziej jest taka możliwość aby parownik zamarzł - rozprężający się gaz osiąga dosyć niskie temperatury a jeśli dodatkowo obieg płynu jest słaby to ....parownik zamarza. Coś takiego w "zwykłych" instalacjach bez kompa to często spotykany problem dlatego zaleca się uruchomienie na benzynce i dopiero...
Wyłącz instalacje gazową, a najlepiej zakręć zawór na butli, i przejedz kilka dni na samej benzynie. Parowniki BRC są znane z tego że z czasem pękają w nich membrany i po dłuższym postoju gaz dostaje sie do kolektora ssącego i zalewa silnik przy odpaleniu.
Statystycznie częściej pada regulacyjna (przed katalizatorem), ale zamiast wymieniać sondę to należało ją sprawdzić z analizatorem spalin, bo jak silnik nierówno pracuje (wypadają zapłony, zalewa świece) to nie dziwota, że sonda nie pracuje. Więc być może mylisz przyczynę ze skutkiem...
Kortyleski, jeśli masz słabe ciśnienie , to zapomnij o zapalaniu na gazie - choćbyś nie wiem co robił to nie odpalisz. Jeśliś się jednak uparł, to tak jak koledzy radzą -doprowadzić reduktor do kultury i dopiero wtedy można próbować. Instalacja podciśnieniowa zapewne, tak więc co "psiuknięcie" przyciskiem, to zalewasz zimny silnik. Wszelkie grzałki...
Wydaje mi sie że pomożę bo czy jest zagrzany czy zimny zalewa się i niemożna go odpalić.
Problem rozwiązany.Padła sonda lambda,po wymianie zostało zrobić nastawy początkowe i jazda.Pomogły strony fanów mazdy.Sposób odczytu kodów opisali perfekcyjnie.Dziękuje Elektrodowiczom za zainteresowanie. Temat można zamknąć...
Sprawdż czujnik temperatury cieczy chłodzacej,znajduje sie z tyłu silnika,z niego komputer zczytuje dane o temperaturze silnika,jeśli sie przyciął komputer podaje dużą ilość paliwa(jak przy rozruchu zimnego silnika)i na ciepłym silniku poprostu zalewa go
Wczoraj wieczorem podpiąłem pod Vaga i usunąłem wszystkie błędy i błędów ponownie nie było Szkoda że treści mamy się domyślać... Przyczyn kilka np uszkodzona wiązka lub sterownik, może sama przepustnica. Czego mu brakuje jak gaśnie? Sądzę że powietrza i gaśnie bo się zalewa, ale należy to sprawdzić. Do sprawdzenia instalacja, albo spróbuj zrobić adaptację.
A reszta (reduktor i wtryski)? Należy sprawdzić czy rozjeżdżają się korekcje, przede wszystkim czy nie zalewa na benzynie czy może podaje jej za mało. Organoleptycznie sprawdzisz tak - jak na zimnym będzie z tłumika mocny zapach benzyny to zalewa. Na ciepłym silniku spaliny powinny być bezzapachowe - jak na benzynie będą takie... hm aromatyczne, jak...
Jak to sprawdziles? Wystarczy jakis prosty skaner, nawet EOBD z funkcja podejrzenia odczytu parametrow, i zobaczyc faktyczna temperature silnika, jak jest zimny to powinien pokazac temperature otoczenia, powiedzmy 15 stopni, po uruchomieniu silnika temperatura powinna systematycznie wzrastac odpowiednio do nagrzania silnika. Wszelkie anomalia typu -30...
Witam. Mam problem z passatem 1.6 (53kw) zalewa świece przy odpalaniu (zimny silnik) po paru sekundach wskakuje na wszystkie jakby się nic nie stało. Wymieniłem palec, kopułkę, świece, kable, akumulator, ciśnienie na cylindrach 11,5 każdy i już nie mam pojęcia co robić:(
W tym przypadku nie dotyczy ,standardowy to brak paliwa (zbyt niska dawka dla zimnego silnika).Tu się zalewa z tego co piszesz.
Albo go zalewa albo ginie iskra. Mimo wszystko spróbowałbym wymienić kable i świece, majątku to nie kosztuje, a wygląda, że to któreś z nich jest winne. Sonda raczej na zimnym silniku wiele "do powiedzenia" nie ma, choć może doprowadzić do zalewania, nawet zimnego silnika, tylko nie wiem czy sterownik w tym aucie potrafi się adaptować. TPS i MAP raczej...
Jak masz gwarancje to korzystaj z niej. Tak nawiasem kto ustawia reduktor na zimnym silniku? Musi być gorący do regulacji. Tak to może masz za dużą dawkę gazu i normalnie zalewa na zimnym silniku
Czasy ssania już dawno mineły i były w silnikach gaźnikowych, a w silnikach diesla nigdy nie było ssania. We współczesnych samochodach nie występuje takie coś jak ssanie. Jak to nie ma ssania? Ssanie, pokrótce, to podanie dla silnika bogatszej mieszanki paliwowo-powietrznej, czyli większej ilości benzyny w stosunku do powietrza. Silnik na ssaniu chodzi...
Spotkał się ktoś z Was z takimi problemami z powodu tego czujnika? Spotkałem się nawet że odpalić ciepłegp nie szło bo zalewał, ale to nie w tych silnikach i nie z tą wtyczką. Tylko te starsze prostokątne co nie miały złoconych pinów.
To ciśnienie paliwa za wysokie, wtryski benzyny leją,w tym kierunku bym szukał. W tej temperaturze to musi porządnie zalewać żeby zimny nie odpalił.
Według mnie to pierwsze objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Miałem cinquecento 900 z przebiegiem 28tys.te same objawy zalewało tylko 2 świece. Po wymianie uszczelki wszystko wróciło do normy. Sprawdź czy po nagrzaniu silnika do temperatury 80st. po odkręceniu korka płyn ci się wylewa lub po wyłączeniu silnika słychać chwilowe bulgotanie w przewodach.
W tytule napisałeś "z gazem", a z treści wynika, że palisz na benzynie, więc jak jest? Jeśli palisz na gazie - przepustnica otwarta do oporu. Po odpaleniu delikatnie przymknąć. Jak będzie źle - może być zanieczyszczony (bądź rozregulowany lub uszkodzony) parownik. Aha... więc palisz na benzynie.... Jeśli na LPG - w porządku - to na pewno nic z zaworami,...
Zalewa się.
Witam.Gdy zapalam zimny silnik to po chwili zaczyna go zalewać paliwo.Szarpie,kopci na czarno i ma niskie obroty(nie gaśnie).Lecz gdy sie trochę nagrzeje to usterka ustępuje.Pojechałem na analizę spalin i wyszło elegancko.Już nie wiem co to może być. Jest to silnik 1.6 na jednopunktowym wtrysku benzyny,mono-jetronic firmy Bosch.Silnik posiada instalacje...
Gaśnie, bo zalewa Ci na gazie.
prawdobodobnie przyczyna jest reduktor krótko mówiąc winna jest membrana która jest w srodku w reduktorze zrobiła sie sztywna i nie pracuje jak powinna i zalewa silnik gazem dopuki sie silnik nie rozgrzeje i membrana nie zrobi sie miekka nie bedzie dobrze pracowac taki przypadek moze zaistniec w zwyklej instalacji gazu najlepszym dla ciebie rozwiazaniem...
Może czujnik temperatury? Komputer dostaje sygnał, że silnik jest zimny i ustawia za bogatą mieszankę i zalewa silnik.
Pokręć aparatem zapłonowym, sprawdź "platynki" ( jeśli są),cięgno ssania( może się zalewa).... Pozdr. J.
Na dawkę paliwa, może po prostu jest problem z regulacją dawki, akurat tu każda instalacja ma duże problemy na zimnym. Jaką masz temperaturę przełączania? W zasadzie dałbym ci na to poradę jak poprawić taką instalacje by na zimnym nie zalewało, ale w brc nie mam doświadczenia. Poza tym w zasadzie wole samemu zrobić i zachować wiedze dla siebie, bo sporo...
Witam sonda do wymiany.Komputer myśli że jest zimny i zalewa silnik.Sprawdź napięcie na sondzie Kiedy komputer myśli, że jest zimny silnik to w ogóle nie bierze pod uwagę sondy lambda.
Czy aby nie zalewasz za dużo płynu chłodniczego jest to bardzo ważne na zimnym silniku powinno być ¼ stanu zbiornika Sprawdź też korek czy nie jest zaworek walnięty. Też mam Omesie taką jak Ty przy zmianie płynu niewiele przedobrzyłem i wyrzygała mi chyba z litr.
Nie napisałeś czy posiadasz czy problem jest na LPG cz benzynie, czy na rozgrzanym silniku czy na zimnym. U mnie w VW Golf 3 tak samo się dzieje jak na zimnym silniku, na LPG przejadę krótki dystans i nim silnik się zagrzeje ja go wyłączę to jest problem z ponownym odpaleniem. U mnie wygląda na to jakby zalewał się gazem. Problemu nie ma na ciepłym...
Podejrzewam że padł czujnik temperatury silnika , podobnie miałem .Czujnik pokazuje że silnik zimny to daje jak na zimnym (Sanie) i zalewa śmierdzi paliwem . Tak u mnie było wymieniłem czujnik temp. silnika i problem ustał do dzisiaj.
Witam posiadam taki sam motor i samochodzik ale z automatyczną skrzynką AD4 + LPG z sekwencyjnym wtryskiem...objawy na zimnym silniku gasł motor 2 dni temu jeżdziłem z LPG na regulację ....i naszczęście usterka została usunięta....Przyczyna: za duże wtyryskiwacze -zalewanie zimnego silnika gazem po wymianie na mniejsze jak ręką odjął ...może nie ma...
Przy "dmuchaniu w chłodnicę", układ chłodzenia, bardzo częstą przyczyną jest pęknięta tuleja cylindra. Jeżeli pęknięcie tulei jest powyżej denka tłoka w jego dolnym położeniu to oleju wtedy nie ma w chłodnicy i płynu chłodniczego w oleju też nie ma. Tuleja "styka" się przeważnie tylko z kanałami chłodniczymi, a z obiegiem oleju w bardzo małym zakresie....
Wymieniłem czujnik. Jeszcze w sklepie sobie go pomierzyłem. Silnik narazie chodzi ok ;) Jeździłem dzisiaj nim dosyć dużo i nie "zachorował". Więc widocznie to było to. Na gorącym silniku, komp dostawał odczyt, że silnik jest zimny i zalewał go pewnie paliwem.
Nigdy mi się nie zdarzyło aby zapowietrzyć pompę w AFN przy wymianie filtra. Jedynie filtr zalewam świeżym paliwem przed założeniem wężyków. Pali od strzała.
można by spróbowac zrobi nastawy podstawowe vagiem a i sprawdz regulator csnienia paliwa czy nie puszcza w przewód podcisnieniowy benzynki jeśli chodzi o mapę to znaczy ze jeśli będzie sonda pokazywała ubogą mieszankę to adaptacja mieszanki podniesie czasy wrysków nawet do 30% więcej,musisz sprawdzi ,dokładny odczyty sondy na zimnym silniku do około...
jeśli faktycznie tak jest jak piszesz i zalewa silnik. to moze byc wadliwy ukaład zapłonowy, czyli świece lub cewki. Uszkodzony czujnik temp. Niekoniecznie bedzie błąd, ale moze bardzo zaniżać temp. silnika wtedy tez go zaleje. Wadliwe wtryski które np leją. Trudno mi powiedziec cos wiecej.
czujnik temperatury ale nie ten co widzisz temp. płynu tylko ten co komp. /ECU/ widzi i na podstawie tego określa czy silnik jest zimny jak jest uszkodzony - czójnik to traktuje jakby był silnik zimny i przechodzi w tryb ssania - zbyt bogata mieszanka więc ci go zalewa.
Skoro silnik jest zalewany LPG kiedy jest zimny to można przecież zmniejszyć mnożnik w celu zubożenia mieszanki. Mam rację? Niestety nie.
A ja zgodnie ze swoim zwyczajem zapytam, co kolega autor rozumie przez "zalewanie" świec? Leje się z dyszy czy gdzieś indziej? Wtrysk jest cały czas otwarty, ma za długi czas otwarcia czy też może nie jest szczelny? To "zalewanie" ma miejsce na zimnym czy ciepłym silniku? Czy...nie, na razie wystarczy.
witam po pierwsze jedz do mechanika ktury zakłada gaz najprawdopodobniej masz źle ustawiony sterownik gazu dzieje siE to wtedy dgy sterownik żle emuluje parametry sondy lambda ( parametry na gazie są inne jak na bęzynie ) ponieważ gaz ma 105 oktanów kompurer z auta uczy się tych odczytów i przy zapalaniu na bęzynie zawyza dawke benzyny co skutkuje złym...
Mnie już aisan położył na kolana.Jeżdżę tylko na gazie,bo na benzynie to jest tragedia.Oto,co mi się dzieje na benzynie:na zimnym silniku bez ssania gaśnie na starcie,muszę dużo gazować,żeby nie gasł,w czasie jazdy,czy to ciepły,czy zimny silnik,przerywa,bez ssania jak zahamuję to gaśnie bez prze gazowania.I co ja zrobię,zimny silnik odpalany na ssaniu...
Podgląd parametrów i czasów wtrysków. Trochę dużo tego się nazbierało ale mocy zapach benzyny + problem nasilający się na zimny silniku w wysokich temperaturach otoczenia sugeruje zalewanie. Czujnik temperatury bądź instalacja LPG rozjechała benzynę. LPG należałoby nie używać przez kilkaset km i to najlepiej w nie mniej niż 3 cyklach odpalania i stygnięcia....
Witam mam pytanie ponieważ już nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi posiadam citroena C4 1,4 16V z LPG 90 KM z roku 2006 przebieg 180tys auto od 2006 roku jest na gazie sprowadziłem go z Niemiec rok temu i od początku kiedy go mam ma następujące objawy gdy normalnie odpalam auto auto łapie wysokie obroty 2tys które cały czas się utrzymują gdy odpalę...
Jak to jest silnik 2E, to ma już możliwość diagnostyki i można sobie sprawdzić VAG-iem jaką temp silnika widzi sterownik. Te czujniki przeważnie się psują w ten sposób, że sterownik twierdzi, że ciecz chłodząca ma 70 st, ciężko odpalić zimne auto, natomiast jak jest rozgrzane to się zalewa i dużo pali Masz rację.
muszą ci porządnie wyregulować skład mieszanki. po prostu zalewa go na zimnym silniku. jedź do gazownika i po problemie.
Witam, Mam następujący problem z moją WSK 125 z silnikiem S01 i gaźnikiem G20 I fabrycznym zapłonem. Otóż jak chcę się przejechać to wszystko fajnie działa, przelewam gaźnik i w znaczącej większości przypadków pali od pierwszego kopa. Na początku jazda jak każda inna, zanim się rozgrzeje to może nie łapać, ale potem już fajnie jeździ. Gorzej jest, jak...
Witam Mam ten sam problem, na zimnym silniku trzęsie, po jednej minucie jak pmpa powietrza wtórnego wyłączy się zaczynaja sie problemy, dodtanie gazu powoduje zalewanie sie silnika (czasem az zgaśnięcie), gość mi sprawdzał na kompie ze mam za bogata mieszanke na zimnym silniku, swiece są czarne (za bogata mieszanka). Coś jak na tym filmiku : https://www.youtube.com/watch?v=vJv8d5ro...
Jeżeli zalewa go zaraz po odpaleniu na zimnym silniku to sondę zostaw w spokoju.
przy wciśnięciu pedału gazu do samego końca nie ma jednakowych obrotów "są "falujące" nie wiem oczywiście czy to może też mieć związek z tą usterką. Tak ponieważ czujnik uważa silnik za zimny i podaje paliwo jak na zimny silnik, po prostu się zalewa. Musisz mieć większe spalanie.
jest to spowodowane tzw. "zalewaniem sie gazem" (za bogata mieszanka). Gdy silnik jest zimny, a zwłaszcza przy temp. ujemnych zaleczana jest jazda na benzynie ok. 1-2 km
padł czujnik temperatury przy termostacie. Przekazywał ciągle sterownikowi że silnik jest zimny, co powodowało zalewanie świec i nie chciał odpalać
To nie jest wina cewki. Szukaj w układzie gaszenia silnika (stacyjka, system bezpieczeństwa, czujnik oleju, jeżeli jest w tym silniku).
Witam, po kilku próbach udało się ustalić, że w momencie przełączania czasy wtrysku gazu są mniejsze niż czasy wtrysku benzyny. Wtrysk paliwa ok 4ms, a gazu ok 3.5ms. Może to jest przyczyna ? Po jakiś 10s, wszystko sie normuje... :-D Dodano po 35 Przez ten moment silnik zostaje "zalewany" przez gaz ? Czy dobrze rozumiem ? :D
Parownik Lovato jak jest zabrudzony to tak ma. Na zimnym lubi "zalewać". Przynajmniej u mnie tak było.
Zazwyczaj tak się dzieje przy uszkodzonym niebieskim czujniku od temperatury płynu chłodniczego. ECU mysli że silnik jes zimny i go zalewa. Na pracującym ciepłym silniku ściągnij wtyczkę z tego czujnika - obroty powinny się zwiększyć do ok 1100 Gdy jest ciepły i nie chce zapalić to ściągnij wtyczkę z czujnika i zewrzyj w niej styki.
Świeca mokra od płynu wygląda całkiem inaczej niż świeca zalana paliwem. Świeca z cylindra, do którego dostaję się płyn chłodniczy jest wręcz bardzo czysta, wygląda jak nowa. Takie przypuszczenia sprawdza się bardzo łatwo, wykręcając daną świecę na zimnym silniku, odpinając zasilanie wtryskiwaczy. Kręci się rozrusznikiem uważając jednocześnie żeby nie...
Auto jeszcze u mechanika .Robi ponownie pomiary na zimnym silniku .Wczoraj sprawdzał wszystkie czujniki ,wtryski,czyscił przepustnice.Niby wszystko OK ale stwierdzil ze auto na zimnym silniku jest zalewane przez nadmiar benzyny.Co moze byc tego przyczyną?Nie znam parametrow ale twierdzi ze jezeki chodzi o pomiary i test na kompie to wszystko jest wręcz...
cewka jest nowa ,a czy sonda lambda ma wpływ na zalewanie się świec przy zimnym silniku
Iglica nie jest od biegu jałowego ale opuściłem ją na max w dół. Gdyby była dysza za duża u kolegi tez by zalewało..
Witam, Ja też mam nexie 16v i instalacje AG Compact. Z tego co kolega pisze wynika jedno zalewa na zimnym czyli listwa wtryskowa jest za wolna długie czasy otwarcia wtryskiwaczy a na zimnym silniku gestosc gazu jest duza wrecz plynna. Ja kupilem kabel na aledrogo, sam sie bawilem z pomoca forum AG i pomocy admina w kilka wieczorów i ustawilem. najwazniejsza...
Posiadam Mercedesa 124 E z silnikiem 2.3 (Benzyna) z jednopunktowym wtryskiem. Kiedy samochód jest zimny wszystko jest ok ale z chwilą kiedy się zagrzeje następuje takie coś:Odpalam samochód i ruszam wygląda tak jakby się zalewał nie chce wogóle wejść na obroty strasznie się muli Mercedes W124 230E ma wielopunktowy , mechaniczny wtrysk paliwa KE-Jetronic....
witam,na gazie prawidlowo ,ze nie chodzi na zimnym, gaz jest jeszcze plynny i zalewa silnik dlatego nie mozesz pozniej go odpalic na benzynie , a jezeli zimny nie chodzi na benzynie to nie dziala ssanie, /zapal na benzynie zimny i juz bedziesz wiedzial/, pozdrawiam Zdzislaw
Nie pamiętam oznaczeń silnika... Tam masz monowtrysk czy wielopunkt? Opisałeś wszystko dosyć chaotycznie, rozumiem, że na lpg chodzi bez problemu? Może problemem jest układ wtryskowy, auto jest zalewane paliwem. Zobacz jak po takim "numerze wyglądają świece (czy nie są mokre).
NO tak ci podpowiem sterownik silnika ustawia sobie spalanie benzyny -dawkę . Nie jest ona stała a jest ona korygowana i zapisywana w pamięci ulotnej. Jak mu załadowałeś gaz to trochę się zmieniły parametry spalania jak Gazownik dobrze to ustawił i miał pojęcie co robił tą instalację. Pamieć przy każdym wyłączeniu stacyjki kasuje .Bardzo często jednak...
Hm... Czujnik temperatury? Może komputer dostaje informację o tym, że silnik jest zimny i zalewa go paliwem...
A próbowałeś po dokładnym osuszeniu i wyczyszczeniu przerwy na świecy wkręcić ją ponownie?? Jeżeli silnik zapali i będzie tak samo jak wcześniej to znaczy że wszystkiemu winny jest gaźnik! Zalewa świece- jak silnik jest zimny pracuje dobrze bo ma jak gdyby ssanie ale jak się rozgrzeje ma za bogatą mieszankę, nie przepali jej i zarzuca świece... Pozdrawiam.
Wymień czujnik temperatury silnika , tak samo miałem w 106-ce,po wymianie czujnika auto chodzi do dzisiaj normalnie. Przy zepsutym czujniku sterownik widzi zimny silnik więc wali paliwo tak jak na saniu ,zalewa wtedy układ sący na gorącym silniku.
a może po prostu wystarczy dostarczyć do silnika ogrzane powietrze? Jeśli masz opalarkę albo nawet suszarkę to jednocześnie przy rozruchu skieruj ciepłe powietrze na filtr powietrza, albo nawet zdejmij denko filtra i bezpośrednio to kolektora można jeszcze zrobić ,,knota" owiń jakiś patyk kawałkiem szmaty, nasącz ją ropą i podpal i również w czasie...
Czujnik na reduktorze działa dobrze. Problem jest tylko gdy kolektor jest zimny, wówczas silnik jest przypuszczalnie zalewany przez LPG. A komputer gazowy nie ma czujnika temperatury powietrza, żeby to skorygować.
A sprawdzał kto czujnik temperatury silnika? może on uszkodzony i auto zalewa? problem na ciepłym czy zimnym silniku?
Sprawdź czujnik temperatury silnika - jeśli podaje informację, że silnik jest zimny, to na ciepłym może go zalewać( jest cały czas "na ssaniu"). Pozdr. J.
Nie nie. To niestety nieszczęsna benzyna. Tylko kolego zastanawia mnie samo odpalenie na zimnym. Dlaczego na odpietej wtyczce odpala jak złoto a na zapiętej go zalewa?
Wiec separator. Pojezdzij troche a dopiero pózniej bedziesz decydowac czy zmieniac cokolwiek. Silniki na zimne czesto maja dziure.
witam,albo jest zla dawka gazu /na wolnych obrotach/ albo nie trzyma elektrozawor,to, ze silnik zimny chodzi na gazie juz swiadczy o wszystkim, / jak jest prawidlowwo wyregulowane nie moze byc zadnego zalewania gazem /,pozdrawiam Zdzislaw
Witam Megane II 1,4 16v 98KM 2003 r Problem polega na tym ze na ciepłym silniku kiedy samochód postoi 15-30 min jest problem z jego odpaleniem mianowicie zalewa jedna ze swiec.(na zimnym silniku pali od kopa)odpala ale trzeba krecic z 6 sek i obroty spadaja do 200 ale po chwili wracaja na normalny poziom i czuć paliwo. Czym moze to byc spowodowne wymieniłem...
Sonda za katalizatorem mam 0.36v na zimnym oraz 0.7V na ciepłym silniku i lekko skacze zależnie od obrotów. Jeszcze mam teorię lecz pewny nie jestem, z tego co pamiętam problemy zaczęły się po zmianie oleju, założyłem jeden z tańszych filtrów oleju na rynku(taki był na stanie) i wydaje mi się że od tego momentu jest problem, lub po prostu zbiegło się...
Kolego nie drwij z powodu skrótu myślowego - myślę że wiesz o co chodzi więc do roboty. W temacie mogę powiedzieć że wtryskiwacze lpg nie zamykają się jak trzeba i w czasie postoju silnik jest zalewany gazem.
Przyszło mi na myśl że to być może coś ze sterowaniem powietrza na zimnym silniku (po prostu zalewa go). Czy wie ktoś gdzie szukać ewentualnie jakiegoś czujnika który tym steruje?
silnik zalewa zalewa silnik zalewa silnik citroen
ogłosić oscyloskop generator silnika samochodowego piekarnik amica ustawi godzin
transformator gwiazda trojkat subaru forester
Dell Optiplex 7010 nie włącza się przyciskiem Power - przyczyny Bęben ociera i ciężko się obraca - przyczyny i rozwiązania