To raczej tak to się nie da...
Tam gdzie krańcówka zamka\wkładki drzwi podaje impuls na zamykanie i domykanie okien kluczykiem , dorobić dodatkowy przycisk\słicz w drzwiach gdzieś na tapicerce boczku...problem tylko że centralny będzie chciał się zamknąć....chociaż być może, można by to odseparować nawet diodą...
muszę każde drzwi rozbierać? Musisz dostać się do wiązki przewodów wychodzących z drzwi kierowcy. Sterowanie impulsami masy. Zamykanie - niebiesko/czerwony Otwieranie - niebieski
i przestał mi działać zamek lewych przednich drzwi, ! . Zdemontować boczek. 2. Jeżeli impuls otwarcia do zamka dochodzi- winien jest zamek 3. Jeżeli nie dochodzi - należy wyszukać z jakiego powodu!
Odłącz złącze elektryczne siłownika zamka centralnego i zobacz czy drzwi przestaną się otwierać... w ten sposób ustalisz, czy to sam zamek wysyła impuls otwarcia drzwi czy jest gdzieś zwarcie w instalacji (np. na przelotce).
po przekreceniu kluczyka w drziach nie reaguje centralny. I nie bedzie reagowac. Kluczyk w modelu 639 sluzy tylko do otwierania awaryjnego. Mam pytanie nie moge zlokalizowac bezpiecznikow w kabienie szukalem wszedzie ale nie moge znalezc Pod siedzeniem pasazera - tam gdzie akumulator Czy jest mozliwe zeby byl osobny bezpiecznik od tylnich drzwi? Nie...
Tak, dobrze kolega rozumie, tyle że nie spełnia to postulatu otwartych drzwi przy braku zasilania cytat z opisu zamka: Zaczep można odblokować podając impuls elektryczny, za pomocą klamki lub przy użyciu klucza wkładki bębenkowej. Teraz wszystko zależy od tego czy ma to być zamek na drzwi chroniące dostępu do jakiegoś pomieszczenia, czy na drodze ewakuacyjnej...
Sprawdź te przewody: czarno-zielony masa powinna otwierać, czarno-pomarańczowy masa powinna zamykać, ewentualnie czarno-niebieski zamykanie z ryglowaniem, czarno-biały otwieranie po zaryglowaniu. Wszystkie te przewody (cienkie) znajdziesz na słupku A, wychodzą z drzwi kierowcy.
Ja wiem że można tak zrobić rozważałem tą opcje ale wybrałem opcje z nową centralką i moje pytanie jest tylko i wyłącznie jaki impuls + czy - idzie na otwieranie, zamykanie drzwi z centralki. Za większość porad dziękuje. Przecież wszystko masz w pdf, który wysłałem.
fabryczna funkcjonalność blokowania centralnego zamka po przekroczeniu 10 km/h. W takim razie można to osiągnąć w banalny sposób. Wystarczy przekaźnik bistabilny (z zatrzaskiem czyli pamięcią). Cewkę przekaźnika (PK) podłączasz bezpośrednio pod zasilanie siłownika centralnego zamka. Impuls otwierający drzwi, spowoduje przełączenie styków PK i załączanie...
padło mi otwieranie z pilota Fabrycznego czy z dodatkowego alarmu ? Jak masz wpięte w instalację samochodu sterowanie centralnym zamkiem ? Można to zrobić na wiele sposobów... - bezpośrednio mikrosilnikiem z zamku - impulsy masy wewnątrz drzwi - impulsami masy we wiązce bagażnika Najlepiej odłączyć centralkę GT123 i doprowadzić instalację samochodu...
Czy usterka występuje zarówno przy zamykaniu/otwieraniu manualnie z kluczyka jak i przy zamykaniu/otwieraniu z pilota w oryginalnym kluczyku? Jeżeli w kluczyku nie masz pilota to obstawiałbym styk na bębenku zamka na drzwiach podający impuls sterujący pompę.
Tracę już nadzieję raczej prosta usterka do zdiagnozowania. 1. Jeżeli impuls 12 V dochodzi do siłownika zamka, to siłownik albo mechanicznie zablokowany zamek. 2. Impuls, nie dochodzi. Wina złączek lub przewodów!
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Rozwiązano, wszystko działa jak należy, zamykam.
daje opis sterowników pin 1 czerwony+ 12v 2 czarny- masa 3 fioletowy impuls masy na otwarcie zamka 4 biały syrenka 5 zielony krańcówki drzwi 6 żółty kierunkowskaz 7 żółty kierunkowskaz 8 brązowy występowały również 4 przewodowe 1 czerwony +12v 2 masa 3 brązowy impuls masy 4 fioletowy impuls masy sprawdz na sucho czy pojawia się na pinie 6i7 impuls plusowy...
działa tylko zamykanie auta, a otwieranie nie Jakiej wartości rezystor zastosowałeś ? Gdzie podłączyłeś kabel masy ? Jakiego producenta / model sterownika centralnego zamka zamontowałeś ? Jeżeli nie potrafisz podłączyć sterownika "w kabinie", to zdemontuj boczek drzwi kierowcy i podłącz sterowanie impulsami masy na dwa przewody czerwono/zielony i czerwono/niebieski...
W pierwszej kolejności ustal, który z brązowych z paskiem załącza fabryczny alarm, a który rozłącza. Wtedy załączenie i rozłączenie alarmu będziesz miał impulsami masowymi. Powinny wtedy zamykać się i otwierać zamki. (Oczywiście wyłączniki krańcowe drzwi muszą być wciśnięte.) Jeśli alarm załączłby się i rozłączał bez zamykania zamków trzeba wrócić do...
Na słupku drzwi kierowcy biała wtyczka przewód żółto-niebieski (przedostatni). Zamykanie impuls masy, otwieranie impuls masy szeregowo przez opornik 180om.
Centralny zamek jest sterowany impulsami masy. Zamykanie - zielony Otwieranie - brązowo/czerwony Przewody znajdziesz w wiązce centralnego zamka drzwi kierowcy w słupku "A".
Podstawowe pytanie, jakie auto? Większość nowych samochodów ma krańcówki drzwi w zamkach i przy otwarciu zamka centralnego krańcówka podaje impuls do oświetlenia wnętrza automatycznie (rozbraja rearming). SEO to świetny wybór, swego czasu zamontowałem ich wiele i wszystkie chodzą bez błędnie (a jeżeli jak już opisywałem masz krańcówke w zamku to każdy...
jesli otworzę kluczem drzwi kierowcy alarm nie wyje To nie jest normalne. Uszkodzony mikroswitch w zamku lub wiązka przewodów drzwi Inne drzwi + bagaznik - auto wyje To jest normalne - zamki sprawne, Po otwarciu dają impuls wyzwalający alarm.
W Twoim samochodzie zostały prawdopodobnie zainstalowane dwie centralki. 1. odpowiada za centralny zamek - jest sterowana impulsami masy, z zamka drzwi i alarmu (biały i brązowy przewód) 2. centralka alarmu - odpowiada za funkcje ochrony i jednocześnie steruje impulsami masy centralką nr 1 odpowiedzialną za centralny zamek. Rozłącz oba obwody (dwa przewody...
Witam szanowne grono. Mam prośbę o pomoc w instalacji zamka szyfrowego (DNT000013), aby sterować otwieraniem drzwi z pochwytem (zasuwnica GU secure i silnik zasuwnicy automatycznej GU). Napięcie do czytnika i do silnika jest podpięte. Silnik ma jeszcze przewód sygnałowy (zielony) otwierający rygle drzwi na kilka sekund. Jak mam teraz podpiąć kolejne...
Jeszcze prosciej - tranzystor polowy + przekaznik 2 obwodowy. Pod jeden podpinasz podtrzymanie pod drugi obwod obwod do rozlaczenia. Caly uklad resetujesz np. impulsem od centralnego zamka tzn. klijet zamknie drzwi centralnym to i ukladzik sie rozlaczy i trzeba go ponownie rozbrajac. Koszt miesci sie (w moim przypadku zerowy bo czesci z rozbiorek) w...
Golf III ma sterowanie centralnym zamim dwuprzewodowe +, przewód szary zamykanie, przewód zielony otwieranie.Jeżeli masz magicara to nie trzeba dodatkowych przekaźników ponieważ ma on wbudowane. Należy tylko zaprogramować impuls do zamykania na 3,5 s. Przewody wychodzą w wiązce z drzwi kierowcy.
Problem polega na tym, że co pewien czas w czasie postoju czy jazdy centralny zamek dostaje impuls na wszystkie zamki. Nie zamyka ich, występuje tylko delikatny ruch rygli drzwi. Sprawdzone: 1. Moduł komfortu suchy wyczyszczone wtyczki 2. Sprawdzone mikro styki w zamkach oświecają światełko w drzwiach 3. W VCDS brak błędów. 4. W blokach pomiarowych...
Zobacz przewody w przelotce drzwi albo coś w pompce.Trzeba najpierw sprawdzić drzwi i czy idzie impuls na pompkę.
Elektrozaczep z pamięcią to zły pomysł. Bo drzwi mogą być w kółko otwarte. Kup przedłużacz zamka w firmie IMPULS.
Tak, można założyć radiowy, uniwersalny sterownik centralnego zamka. Zamontujesz go tak, aby wysterować impulsami masy przewody biały i brązowy dochodzące do sterownika na zdjęciu w pierwszym poście. Wtedy nadal będzie działać opcja otwierania wszystkich drzwi kluczem w zamku drzwi kierowcy. Jeżeli ta funkcja jest zbędna, to możesz zastąpić centralkę...
Może ktoś powie, gdzie podłączyć otwieranie zamka. Otwieranie odbywa się na żółto-niebieskim przewodzie w wiązce przewodów drzwi kierowcy. Podaj impuls masy z dodatkowego sterownika przez rezystor 1 kΩ.
Witam Sterowanie masz masą. Najwygodniej podłączyć przy centralce, za schowkiem pasażera. Nie pamiętam kolorów, ale kontrolka z żarówką do masy i bez problemów znajdziesz impulsy. Drzwi auta musisz zamknąć przy szukaniu impulsów bo mazda nie łapie się na ryglowanie zamka,na otwartych drzwiach
Sterowanie impulsami [+] Przewody wiązki wchodzącej do drzwi kierowcy. Otwieranie - szaro/czarny Zamykanie - szaro/czerwony
Każdy nowoczesny alarm posiada funkcję przełaczającą , na czas dłuższy i krótszy. W jadnych jest to mikro przełącznik, w innych zworka, w jeszcze innych przerywa się ścieżkę. A czy czasem w Mercach nie jest tak, że wystarczy tyknąć kluczykiem i nie czeka się trzymając kluczyk przekręcony przez pięć sekund, aby zamknęły się drzwi?! Wystarczy lekko przekręcić...
Wlasnie wtedy nie otworza sie wszystkie zamki bo niema sterownika i sygnalu z drzwi centralny reaguje tylko na impuls z alarmu
tak ale zestaw centralnego zamka który pokazałeś z aukcji alleggo zawiera już sterownik który po odebraniu impulsu - z siłownika master (tego w drzwiach kierowcy) podaje sygnał prądowy otwierając lub zamykając resztę zamków. Tak więc jedyne cop trzeba zrobić to połączyć przewody sterujące z alarmu z przewodami którymi siłownik w drzwiach kierowcy podaje...
Jesli tez wiecie jaki jest zamek Sterowanie impulsami masy w złączu przewodów drzwi kierowcy. Otwieranie - szary przewód z oznaczeniem 623 Zamykanie - brązowy przewód z oznaczeniem 626
Witam. Najpierw znajdź urządzenie sterujące (najprawdopodobniej pod deską rozdzielczą od strony kierowcy) i sprawdź miernikiem czy doprowadzone jest napięcie i masa, następnie sprawdź połączenia z siłownikami i włącznikami przy zamkach drzwi przednich. Na samym końcu trzeba sprawdzić czy z urządzenia sterującego przy podaniu sygnału z zamka drzwi na...
Rygiel elektromagnetyczny powinien być sterowany możliwie krótkim impulsem np. 1 sek. Ten z linku maksymalne do 10 sek. Nie wiem czy programator ma ustawiane tak krótkie czasy. Siłownik centralnego zamka wewnątrz ma wyłącznik krańcowy. Jak podłączysz do niego zasilanie to wykona ruch a po jego wykonaniu wyłączy się. Nie ma znaczenia czy sterujesz go...
Każdy uniwersalny, pilotowy sterownik zamka. Sterowanie impulsami masy. - Otwieranie - fioletowo/biały. - Zamykanie fioletowo/czerwony. Wiązka drzwi po stronie kierowcy.
Kupiłem sterownik centralnego zamka i jest problem ponieważ nie działa tak jak powinien. Centralny zamek jest sterowany masą i działa w taki sposób że po podaniu impulsu masy otwiera tylko drzwi od kierowcy więc trzeba zapodać 2 impuls i wtedy dopiero otwiera się reszta drzwi (tak w samochodzie oryginalnie działa centralny zamek). I teraz problem jest...
I naprawde nikt nie wie jak to zrobicx zeby wydluzyc ten impuls ????
no to sprawdz skrzyneczke ktora steruje zamkiem centalnym, czy przy otwieraniu drzwi dochodzi do niej impuls a jak tak to czy od niej wychodzi dalej
To kontrolka w rękę i zobacz czy wychodzi impuls plusowy przy zamykaniu
Antena miałeś/aś rację, wężyk centralnego był nieszczelny przy przednich drzwiach. Temat załatwiony, dziękuję za ukierunkowanie :)
W zasadzie mógłbyś zamontować pod deską. Wtedy ciągniesz dwa przewody do silnika szyby lewych przednich drzwi, a resztę wyłapujesz w wiązce z nich idącej. Moduł najlepiej sterować ze sterownika centralnego zamka. Zamykanie - impuls masy przy ze sterownika przy zamykaniu zamka, blokowanie - impuls masy ze sterownika zamka przy otwieraniu. Nawet producent...
Pod tym linkiem masz instrukcje" PLC" modułu http://www.e-alarmy.pl/download/instrukc... ,który możesz zakupić w Warszawie .Dowolne sterowanie + czy minusem podając krótkotrwały impuls możesz właśnie wykorzystać do sterowania czasowego ustalając na jaki ma być zwolniony rygiel w drzwiach
Dwa kable sterujące ustaliłem Sterowanie impulsami masy. Czerwono/niebieski - otwieranie. Czerwono/zielony - zamykanie. Wiązka przewodów zamka drzwi, wewnątrz drzwi kierowcy.
Sprawdź, we wtyczkach zamków wszystkich drzwi czy dochodzą impulsy +/- i -/+ sterujące silnikami siłowników. (zmiana polaryzacji ok.1s impulsów zasilających mikrosilniki siłowników podczas zamykania/otwierania)
Na zewnątrz samochodu: - Otwórz szyby, - zamknij drzwi, - włóż kluczyk do zamka drzwi, przekręć na [zamknij] i przytrzymaj kilkanaście sekund. Drzwi się zablokowały ? Szyby się zamykają ? Teraz to samo z wnętrza drzwi: - zdemontuj tapicerkę drzwi kierowcy, - otwórz szyby, - zablokuj śrubokrętem zatrzask zamka w pozycję zamknij, - dotknij niebiesko/biały...
Siłownik to nic innego jak silniczek na 12V z przekładnią i listwą zębatą. W zależności od tego jaką dostanie biegunowość napięcia będzie obracał się w lewo lub prawo a tym samym będzie wciągał lub wypychał jakąś dźwignię (pręt ?). Z tą przekładnią jest sprzęgnięty przełącznik, który łączy najczęściej do masy jeden z przewodów dochodzących do centralki....
Trzeba przeprogramować moduł komfortu, albo zrobić prosty układ który po otwarciu drzwi kierowcy da impuls na kable przy wkładce że należy otworzyć drzwi,
Sprawdź czy zamki drzwi przednich chodzą lekko bo jak siłownik nie da rady złamać oporu zamka to dostaje impuls do otwarcia i otwiera. Piszesz że w lecie nie było problemu toby potwierdzało to co napisałem.
Ja bym stawiał że zamek w drzwiach kierowcy ma za ciężko - nie ma siły się zamknąć. Ręcznie zamykając zamykasz go na siłę. W zamku są krańcówki sterujące zamkiem i jak go zamkniesz ręcznie to wysteruje on zamknięcie pozostałych zamków. Jeżeli próbujesz zamknąć pilotem to centralka podaje impuls na zamek w drzwiach aby się zamknął i wysterował pozostałe...
Chce zrobić tak, aby po impulsie z sterownika załączyły się światła, a po otwarciu drzwi wyłączyły się.
Wystarczy sprawdzić czy masz impuls masy lub podać na czerwono-zielony zamykanie i czerwono-niebieski otwieranie, zamek powinien być zatrzaśnięty. Możesz mieć walnięty moduł przy napędzie szyby.
Temat stary ale nie chcę zakładać nowego, sytuacja podobna partner 2000r odbija centralny, co dziwne zauważyłem gdy mam włączony zapłon centralny nie odbija działa prawidłowo, przełączniki w drzwiach przednich sprawne w tylniej klapie nie mogę znaleść w bocznych przesuwanych sprawny, może ktoś podpowie gdzie odłączyć o ile się da ten impuls że widzi...
nie działa naciśnięcie przycisku otwierania klapy na pilocie do otwierania drzwi Sprawdź testerem pilotów czy pilot wysyła impuls po każdorazowym wciśnięciu przycisku otwierania bagażnika
Dokładałem centralny zamek z pilota W dokładanej centralce nastąpiła usterka i wydłużył się impuls "otwórz". Efekt taki jak byś przekręcił klucz (otwórz) w drzwiach i przytrzymał w tym położeniu.
A jak zamykasz kluczykiem to też zamyka za 2 razem? a może inne drzwi mają wytarte włączniki?
Witam Mam problem z uzyskaniem właściwej funkcjonalności sterownika z pilotem RTX KE2 podpiętego pod sterownik centralnego zamka w Suzuki Grand Vitara (2002 r.) Chodzi o to, że oryginalny sterownik jest tak zaprogramowany, że otwarcie wszystkich zamków następuje dopiero po drugim impulsie otwarcia (trzeba 2x przekręcić kluczyk w pozycję otwierania lub...
Centralny zamek sterujesz impulsami plus 12V (+) Zamknij - szaro/czerwony otwórz - szaro/czarny Podłączenie do wiązki wychodzącej z drzwi kierowcy (czarne, 6-pinowe złącze).
Mam problem z zasterowaniem z alarmu otwierania zamka. Pierwszy impuls masy podany na oryginalny sterownik zamka w aucie otwiera tylko drzwi kierowcy.Dopiero drugi impuls podany nie dłużej niż dwie sekundy póżniej otwiera resztę drzwi.Przetestowałem, że impulsy musza być dwa, krótko po sobie. W przeciwnym wypadku otwierają się tylko drzwi kierowcy....
a moze masz centralke sterowana impulsami masy ktora ma 2 kable otwieranie i zamykanie na ktore nalezy podac mase (tak jak serwo master na 2 wyjsciach podaje mase na jednym przy otwieraniu na drugim przy zamykaniu) a alarm ma jeden na ktorym jest albo 0 albo 12 to wtedy nie taka centralka poprostu
Witam. Szukalem ale nie znalazlem. Mam dwa pytania: pierwsze to takie jakim impulsem jest sterowany oryginalny zamek centarlny w swifcie z 92 roku. A drugie to taki cy w drzwiach kierowcy jest silownik czy nie?? POZDRO
To alarm decyduje o zamykaniu drzwi w tym przypadku, alarm jest połączonu dwoma kabelkami z centralnym - w twoim przypadku jest to sterowanie minusem - impulsem minusa. Pisał juz ktoś wcześniej, że brązowy i biały to sterowanie c.z
Jak rozbierałem przednie drzwi to nie natrafiłem na problemy. Szyba mocowana jest na dwóch uchwytach, poluźniasz śrubki kluczykiem nasadowym nr 10 i szybę wyciągasz do góry. Luzujesz imbus gwiazdkę i wyciągasz zamek(ten przy klamce), odhaczasz linkę z klamki - od zamka odkręcasz 3 śruby mocujące mechanizm zamka, potem całą blachę i masz wszystko na...
Jeśli alarm jest faktycznie z przed roku 2003 może nie być PIN KODU. Jego zachowanie przy rozbrojeniu najprawdopodobniej jest podyktowane tym, że przy REARMINGU uzbraja się alarm, ale nie pojawia się impuls na zam. zamka centralnego. Żeby to sprawdzić należy rozbroić alarm i drugim naciśnięciem otw. zam. central., nie otwierać drzwi. Odczekać ok. 30sek,...
pełni taką samą funkcję co impuls z pilota? Funkcję pełni taką samą - otwiera zamki, jednak do sieci CAN wysyła inną ramkę danych i nie rozbroi centralki alarmowej. (zresztą najpierw trzeba otworzyć drzwi lub wybić szybę - a to już wyzwoli alarm)
Yasiu.Brzeg gdzie ty widziałeś pneumatyczny zamek w Passacie z 2001 roku? Nie wprowadzaj w błąd kolegi który ma problem,a jak nie wiesz to nie odpowiadaj.Co do odpowiedzi są to przewody: czerwono zielony-domykanie, czerwono niebieski- otwieranie.Musisz się podpiąć w drzwiach kierowcy do wiązki idącej do siłownika.Sterowanie masą. To są dane z Passata...
Spróbuj przesmarować zamki w drzwiach WD-40 lub innym, lepiej zdjąć boczki drzwi i ocenić czy na zamkach nie osadził się bród i kurz który spowoduje ciężką pracę. Impuls na zamek centralny trwa ok 1 sekundy dla tego jeśli się nie zdążą zamknąć to zostaną otwarte.
źródło: v40.pl "- Centralny zamek sterowany za pomocą klucza Jest to podstawowy system sterowania centralnym zamkiem w modelu s40/v40. Drzwi kierowcy są wyposażone w stycznik, który jest inicjowany przez przekręcenie klucza w zamku. Pozostałe drzwi, w tym tylna klapa posiadają elektryczne siłowniki. Są one obsługiwane przez przekaźnik centralnego zamka...
dziękuję, znalazłem. chciałem podłączyć sterownik doświetlania drogi do domu ,ale podłączyłem impuls pod kierunki
zamykają mi się tylko lewe przednie drzwi i klapka wlewu paliwa, przestały działać troje drzwi, tylna klapa, wycieraczka w klapie Sprawdź w "gumowych przepustach" wiązki przewodów dochodzące wszystkich niedziałających do drzwi i klapy bagażnika. Jeżeli tam będzie wszystko OK, to rozbierz tapicerkę drzwi i sprawdź bezpośrednio na kasecie zamka, czy...
Witam z podłączeniem alarmu sobie poradziłem, ale z centralnym zamkiem poległem jak na razie. Może ktoś ma pomysł jak to ogarnąć. W MAN-ie otwieranie i zamykanie jest na jednym przewodzie jeden impuls masy drzwi otwarte dwa impulsy masy zamek zamknięty. Z alarmu który posiadam wychodzą dwa przewody zamknij i otwórz. Jak ktoś ma jakis pomysł to proszę...
Przewód brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie. Przewody te znajdują się w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy. Bierzesz miernik i sprawdzasz kiedy pojawia się impuls masy na przewodzie np. czerwonym. Jeżeli przy zamykaniu to podpinasz go do brązowo/czerwonego. Jeżeli przy otwieraniu to do brązowo/białego.
(...) za domykanie szyb) do zółto-niebieskiego, stwierdziłem, że skoro przez przypadek znalazłem tę funkcję, to ją podepnę. Działa prawidłowo Kupiłem taką centralkę: Link (Modemix STER003) Jeżeli chodzi o elektrykę w samochodach, to nie mam pojęcia co się, z czym je, także prośże o wyrozumiałość. Dzień dobry, Rozumiem Twoją sytuację i z chęcią postaram...
Jeśli na sztywno jest ok, to spróbuj dać impuls masy przez dodatkowy przekaźnik. Nie ma bata że nie będzie działać. Ewentualnie wydłuż impuls na 3,5s.
czy wie ktoś z kolegów jak podłączyć sterowanie ze zwykłego alarmu do centralnego zamka fabrycznego aby impuls otwarcia powodował otwarcie wszystkich drzwi a nie tylko kierowcy . Auto posiada fabryczny zamek na pilota gdzie pierwsze przyciśnięcie przycisku "otwórz" powoduje otwarcie tylko drzwi kierowcy, a dopiero drugie - pozostałych . Wiem że najprościej...
Tak naprawdę to alarmy współpracujące z oryginalnym pilotem centralnego zamka są sterowane impulsami tegoż zamka + i - przy otwieraniu i zamykaniu. Wystarczy podnieść patyczek blokady drzwi i alarm już jes wyłączony.
Sterowanie impulsami masy w wiązce prowadzącej do drzwi kierowcy Otwórz - błękitno/fioletowy - pin 6 Zamknij - szaro/żółty - pin 5
Słuchaj blokada drzwiczek to nic innego jak zamek elektromagnetyczny z zapadką sprawdzenie raczej poprzez pomierzenie rezystancji multimetrem na przejście lub w też w inny sposób czy napięcie dochodzi do zamka pomiar napięcia woltomierzem . Bo może być tak ze zamek elektromagnetyczny nie zamyka zapadki i sterownik modułu procesor widzi jako otwartą...
Trudno jest chyba zmierzyć napięcia - jest to impuls - chyba trzeba użyć by oscyloskopu z rejestracją jednarozowego impulsu.
Siłowniki są elektryczne, sterowanie można podpiąć na włączniku centralnego lewych drzwi kierowcy lub przy module komfortu. Sterowanie jest masą na jednym przewodzie, jeden impuls sama masa, drugi masa przez rezystor ok 0,5 - 1 kohm.
Witam, wiem, ze odgrzewam kotleta, ale potrzebuje pomocy. Posiadam Kangoo 1.5 2004 i jest problem z zamkiem jednych drzwi. Jest to van wiec mam drzwi kierowcy, pasazera i tylne. Sprawdzilem czy wysylany jest impuls do zamka - jest pojawia sie napiecie w momencie przyciskania kluczyka. Wszystkie drzwi dzialaja, procz drzei pasazera, nie otwieraja sie,...
Seryjna centralka nie daje impulsu otwarcia daje jedynie impuls zamykania Nawet na słuch nic w niej nie klika tak jak przy zamykaniu PS Zamek od strony kierownicy wcześniej otwierał wszystkie drzwi i bagażnik teraz otwiera tylko rzeczone kierowcy
Nie wiem jak tam jest zbudowany zamek w drzwiach kierowcy, ale muszą być wewnętrzne lub zewnętrzne mikrostyki uruchamiane mechanicznie kluczykiem w zamku drzwi. Powinno zamknąć się całe auto, bo zamykający się "zamek" w drzwiach kierowcy wysteruje mikrostyk w zamku i będzie taki sam efekt jak przekręcenie kluczyka w drzwiach kierowcy. Można też wykorzystać...
Możesz moduł domykania zamontować sobie na drzwiach kierowcy doprowadź na drzwi tylko stałego +, impuls domykania weź z siłownika zamka centalnego tylko zamień inwerterem na -. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Musi być! Na pewno zauważyłeś że szyberek domyka się podczas przytrzymania kluczyka w drzwiach w pozycji zamykanie. Domykanie działa niezależnie od tego w jakim szyber jest położeniu. Problem więc tylko w tym jak podać impuls (+ lub -) w ten kabelek, w który podaje zamek drzwi - i tyle - musi działać.
Sterowanie przez podanie impulsów masy. Zamykanie: czerwono/niebieski Otwieranie: czerwono/biały Wiązka przewodów drzwi kierowcy.
W ML możesz też podłączyć się sterowaniem impulsami [+] do przewodów wychodzących z drzwi kierowcy: zielony i biały
troche nie rozumiem tego schematu co jest co i jak to zrobic Zdjęcie zapożyczyłeś ze starego tematu o HRV: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Zamieść swoje zdjęcia wiązki przewodów sterownika i wiązki wchodzącej do siłownika zamka drzwi kierowcy. Sprawdź czy masz ten sam układ połączeń jak na schemacie: https://obrazki.elektroda.pl/9446390400_...
jak mikro włącznik poda impuls do sterownika to chyba zamknie wszystkie???nie
też tak myślałem, tyle że krótkie naciśnięcie przycisku na drzwiach powoduje otwarcie wszystkich drzwi, a 1 sek. impuls z centralki alarmu, nie. co może być powodem takiego stanu rzeczy?
Zgadza się masz rozregulowany siłownik centralny i następuje przeskok o jeden impuls, trzeba wyregulować ten siłownik.
Przedewszystkim dokup przekaźniki do centralnego zamka bo wyścia z alarmu są nisko prądowe ok. 100mA i nie ruszą centrala w scorpiaku , centralk jako takiej nie ma w scorpiaku i sterowane odbywa się przez same siłowniki , podając impuls plus lub minusa ( różne wersje , spodkałem sie nawet że było na przemian zamykanie plusem a otwieranie minusem)uruchamiasz...
Znalazlem. Z modułu pod siedzeniem wychodzi z czarnej kostki 16 pinowej przewód czerwono żółty do sterowania tylnimi drzwiami. Impuls plusowy pojawia się po otwarciu jak i po zamknięciu drzwi.
Mam zaczac od wymiany ktorego silownika?? zmienilem siłownik od strony kierowcy, da sie zamknac samochod kluczykiem, ale po pociagnieciu kilku razy za klamke drzwi sie normalnie otworza od zewnatrz, uslyszalem juz nawet ze ponoc te tylne zatrzasniete drzwi, sciagaja jakis impuls ktory trzyma zamki w pozycji ZAMKNIJ i przez to nie dziala caly uklad od...
Przekaźnik będzie tylko otwierał siłownik zamka w dostawczaku w drzwiach w których nie ma zamka na kluczyk. Dlatego wystarczy mi tylko sekunda na zadziałanie siłownika.
Witam.Co do tylnej klapy to musisz sprawdzic czy nie zgniły przewody idące do klapy tj.gumowa osłona między nadwoziem a klapą ,a drzwi tylne to nic innego jak zdjęcie tapicerki i sprawdzenie impulsów do siłownika zamka.Najlepiej żarówką.
impuls zamek impuls otwierać drzwi centralny zamek impuls otwiera drzwi centralny zamek
zasilacz kondensator 10000uf elektryczne wspomaganie punto silnik światło dyskotekowe
schemat instalacja iveco daily zmień wygląd elektrody
Agregat prądotwórczy Kraft&Dele KD120 - czy warto? Kondensatory do napędu Nice Robus 350: parametry i typy