po przekreceniu kluczyka w drziach nie reaguje centralny. I nie bedzie reagowac. Kluczyk w modelu 639 sluzy tylko do otwierania awaryjnego. Mam pytanie nie moge zlokalizowac bezpiecznikow w kabienie szukalem wszedzie ale nie moge znalezc Pod siedzeniem pasazera - tam gdzie akumulator Czy jest mozliwe zeby byl osobny bezpiecznik od tylnich drzwi? Nie...
Ja wiem że można tak zrobić rozważałem tą opcje ale wybrałem opcje z nową centralką i moje pytanie jest tylko i wyłącznie jaki impuls + czy - idzie na otwieranie, zamykanie drzwi z centralki. Za większość porad dziękuje. Przecież wszystko masz w pdf, który wysłałem.
Tak, dobrze kolega rozumie, tyle że nie spełnia to postulatu otwartych drzwi przy braku zasilania cytat z opisu zamka: Zaczep można odblokować podając impuls elektryczny, za pomocą klamki lub przy użyciu klucza wkładki bębenkowej. Teraz wszystko zależy od tego czy ma to być zamek na drzwi chroniące dostępu do jakiegoś pomieszczenia, czy na drodze ewakuacyjnej...
Wystarczy sprawdzić czy masz impuls masy lub podać na czerwono-zielony zamykanie i czerwono-niebieski otwieranie, zamek powinien być zatrzaśnięty. Możesz mieć walnięty moduł przy napędzie szyby.
Golf III ma sterowanie centralnym zamim dwuprzewodowe +, przewód szary zamykanie, przewód zielony otwieranie.Jeżeli masz magicara to nie trzeba dodatkowych przekaźników ponieważ ma on wbudowane. Należy tylko zaprogramować impuls do zamykania na 3,5 s. Przewody wychodzą w wiązce z drzwi kierowcy.
Siłownik to nic innego jak silniczek na 12V z przekładnią i listwą zębatą. W zależności od tego jaką dostanie biegunowość napięcia będzie obracał się w lewo lub prawo a tym samym będzie wciągał lub wypychał jakąś dźwignię (pręt ?). Z tą przekładnią jest sprzęgnięty przełącznik, który łączy najczęściej do masy jeden z przewodów dochodzących do centralki....
Przewód brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie. Przewody te znajdują się w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy. Bierzesz miernik i sprawdzasz kiedy pojawia się impuls masy na przewodzie np. czerwonym. Jeżeli przy zamykaniu to podpinasz go do brązowo/czerwonego. Jeżeli przy otwieraniu to do brązowo/białego.
Przedewszystkim dokup przekaźniki do centralnego zamka bo wyścia z alarmu są nisko prądowe ok. 100mA i nie ruszą centrala w scorpiaku , centralk jako takiej nie ma w scorpiaku i sterowane odbywa się przez same siłowniki , podając impuls plus lub minusa ( różne wersje , spodkałem sie nawet że było na przemian zamykanie plusem a otwieranie minusem)uruchamiasz...
Jeśli nie są to oryginalne siłowniki i moduł to najprawdopodoniej będzie to zwykłe standardowe sterowanie 2Xmasa. Jeśli jednak jest to oryginalny zamek to oba przewody z alarmu podłącz pod jeden przewód sterowania (np. kabel ze złącza drzwi kierowcy). Impuls "zamknij" podłącz normalnie, a "otwórz" podłącz do tego samego przewodu przez wspomniany opornik....
i przestał mi działać zamek lewych przednich drzwi, ! . Zdemontować boczek. 2. Jeżeli impuls otwarcia do zamka dochodzi- winien jest zamek 3. Jeżeli nie dochodzi - należy wyszukać z jakiego powodu!
W "japończykach" zamykanie drzwi czasami było wyzwalane poprzez rozłączenie kabla sterującego od masy. Nie zawsze wysterowuje się poprzez impuls masy.
po włożeniu kluczyka w drzwi, zamykały się tylko i wyłącznie drzwi od kierowcy , 1. Żarówką sprawdzić, czy po przekręceniu kluczyka w drzwiach kierowcy impuls otwarcia/zamknięcia trafia na pozostałe zamki. 2. Jeżeli trafia - winne są pozostałe zamki. 3. Jeżeli nie trafia - przerwa w instalacji np. w pelotce w drzwiach. Fabrycznego systemu centralnego...
Tracę już nadzieję raczej prosta usterka do zdiagnozowania. 1. Jeżeli impuls 12 V dochodzi do siłownika zamka, to siłownik albo mechanicznie zablokowany zamek. 2. Impuls, nie dochodzi. Wina złączek lub przewodów!
Kupiłem sterownik centralnego zamka i jest problem ponieważ nie działa tak jak powinien. Centralny zamek jest sterowany masą i działa w taki sposób że po podaniu impulsu masy otwiera tylko drzwi od kierowcy więc trzeba zapodać 2 impuls i wtedy dopiero otwiera się reszta drzwi (tak w samochodzie oryginalnie działa centralny zamek). I teraz problem jest...
Witam szanowne grono. Mam prośbę o pomoc w instalacji zamka szyfrowego (DNT000013), aby sterować otwieraniem drzwi z pochwytem (zasuwnica GU secure i silnik zasuwnicy automatycznej GU). Napięcie do czytnika i do silnika jest podpięte. Silnik ma jeszcze przewód sygnałowy (zielony) otwierający rygle drzwi na kilka sekund. Jak mam teraz podpiąć kolejne...
Jest tak-samochód z pilota zamyka się normalnie, natomiast przy próbie otwarcia wszystkie popki w drzwiach wyskakują tak na pół centymetra, jeżeli parokrotnie użyje się przycisku otwierania w końcu skokowo, co kawałek wysuną się do końca i drzwi można otworzyć. Spostrzegłem, że impuls masowy na przekaźnik odryglowania jest zdecydowanie za krótki-jeżeli...
Szara kostka 16 pionowa w BSI na dole po lewej z niej wychodzi impuls dodatni na wszystkie zamki jednocześnie z jednego z grubszych kabli. Kontrolką sprawdź. Dodano po 1 Druga sprawa po naciśnięciu zamykania słychać tylko jedno kliknięcie?, czy dwa ?
Odłącz złącze elektryczne siłownika zamka centralnego i zobacz czy drzwi przestaną się otwierać... w ten sposób ustalisz, czy to sam zamek wysyła impuls otwarcia drzwi czy jest gdzieś zwarcie w instalacji (np. na przelotce).
Czesc Moze ta bedzie instrukcja bedzie ok? INSTRUKCJA MONTAŻU i SERWISU AUTO ALARMU AMX-G INSTRUKCJA MONTAŻU AMX-G UWAGA !!! INSTRUKCJA PRZEZNACZONA TYLKO DLA ZAKŁADU MONTAŻOWEGO. NIE NALEŻY UDOSTĘPNIAĆ TYCH INFORMACJI UŻYTKOWNIKOWI SAMOCHODU. Przed rozpoczęciem instalacji systemu należy bardzo dokładnie zapoznać się z niniejszą instrukcją montażu i...
Seryjna centralka nie daje impulsu otwarcia daje jedynie impuls zamykania Nawet na słuch nic w niej nie klika tak jak przy zamykaniu PS Zamek od strony kierownicy wcześniej otwierał wszystkie drzwi i bagażnik teraz otwiera tylko rzeczone kierowcy
zamykają mi się tylko lewe przednie drzwi i klapka wlewu paliwa, przestały działać troje drzwi, tylna klapa, wycieraczka w klapie Sprawdź w "gumowych przepustach" wiązki przewodów dochodzące wszystkich niedziałających do drzwi i klapy bagażnika. Jeżeli tam będzie wszystko OK, to rozbierz tapicerkę drzwi i sprawdź bezpośrednio na kasecie zamka, czy...
Witam. Najpierw znajdź urządzenie sterujące (najprawdopodobniej pod deską rozdzielczą od strony kierowcy) i sprawdź miernikiem czy doprowadzone jest napięcie i masa, następnie sprawdź połączenia z siłownikami i włącznikami przy zamkach drzwi przednich. Na samym końcu trzeba sprawdzić czy z urządzenia sterującego przy podaniu sygnału z zamka drzwi na...
Witam z podłączeniem alarmu sobie poradziłem, ale z centralnym zamkiem poległem jak na razie. Może ktoś ma pomysł jak to ogarnąć. W MAN-ie otwieranie i zamykanie jest na jednym przewodzie jeden impuls masy drzwi otwarte dwa impulsy masy zamek zamknięty. Z alarmu który posiadam wychodzą dwa przewody zamknij i otwórz. Jak ktoś ma jakis pomysł to proszę...
Witam serdecznie Dziś brzydka pogoda i chciałem dodać coś od siebie, trochę się nasiedziałem zanim znalazłem interesujące mnie informacje na ten temat. A mianowicie chciałem dołożyć sterowanie z pilota do oryginalnego pneumatycznego zamka w audi A4. Układ na który się zdecydowałem to Bloker firmy Stig który posiada podtrzymanie impulsu masy na około...
Ale chodzi o to ze ja wywalilem wszystko co seryjne a zostawilem tylko silowniki w drzwiach. No i centralka ktora kupilem daje za krotki impuls i chce do wydluzyc aby tylko raz nacisnac i zeby sie zamknely zamki a nie 5 razy naciskac przycisk. I jest to ford galaxy:))
Witam, córka kupiła sobie starego opla Agile z 2001r. Centralny zamek jest ale bez pilota. Przeczytałem już wszystkie możliwe posty na ten temat. Otóż kupiłem uniwersalna centralkę i podłączyłem pod centralny zamek (za pomocą postów z elektrody i schematów Agili) Wszystko działa tylko bardzo denerwujące jest to ze trzeba dwa razy nacisnąć otwórz aby...
Sprawdź czy zamki drzwi przednich chodzą lekko bo jak siłownik nie da rady złamać oporu zamka to dostaje impuls do otwarcia i otwiera. Piszesz że w lecie nie było problemu toby potwierdzało to co napisałem.
no to sprawdz skrzyneczke ktora steruje zamkiem centalnym, czy przy otwieraniu drzwi dochodzi do niej impuls a jak tak to czy od niej wychodzi dalej
Jest jednak różnica między wykonaniem fabrycznym a amatorskim. Producent samochodu wykonuje swoim rozwiązaniom rozmaite testy bezpieczeństwa, poparte stosownymi certyfikatami, prywatny użytkownik nie ma takiej możliwości. A jak się taki zamontowany amatorsko magnes urwie i zablokuje drzwi w najmniej odpowiednim momencie (uchowaj Boże od wszystkich...
Zobacz przewody w przelotce drzwi albo coś w pompce.Trzeba najpierw sprawdzić drzwi i czy idzie impuls na pompkę.
jak mikro włącznik poda impuls do sterownika to chyba zamknie wszystkie???nie
Witam, Mam pytanie do znawców systemów domofonowych. Sytuacja: W mieszkaniu w bloku mam domofon Cyfral Slim (analogowy, 2 żylowy, umożliwia otwarcie drzwi do bloku bez podnoszenia słuchawki). Mieszkanie ma dodatkowo zamek szyfrowy z kodem, który mogę zdalnie zmieniać. Potrzebuję mieć możliwość zdalnego/automatycznego otwierania drzwi do bloku, ale tylko...
Witam, posiadam fabryczny centralny zamek i ostatnio wystąpił następujący problem. Przy zamykaniu "master" daje za krótki impuls do pozostałych siłowników, przez co drzwi się nie zamykają. Przy otwieraniu wszystko jest ok. Który element w "masterze" może być za to odpowiedzialny? Z góry dziękuję.
dziękuję, znalazłem. chciałem podłączyć sterownik doświetlania drogi do domu ,ale podłączyłem impuls pod kierunki
Jak można testować te mikro włączniki bez wymontowywania zamków przednich drzwi? Wypiąłem wtyczkę wiązki drzwi przednich lewych i prawych. Sprawdziłem omomierzem obwody zamka piny 6-4 i 6-8 przełączając kluczykiem zamknij-otwórz. Uszkodzone mikro wyłączniki. Odciąłem przewody od modułu komfortu 1/13 (otwórz) i 1/16 (zamknij). Podałem impuls "masy -...
Panowie temat do zamknięcia. Sterownik daje tylko impulsy około jedno sekundowe albo plus (+) albo minus (-) w zależności od tego jaki impuls ustawimy. W przypadku audi 80 B4, która posiada centralny zamek oraz alarm fabryczny to można podłączyć taką centralkę bezproblemowo. Należy wpiąć się w wiązkę idąca od wkładki w drzwiach kierowcy/pasażera. Na...
Witam Mam problem z uzyskaniem właściwej funkcjonalności sterownika z pilotem RTX KE2 podpiętego pod sterownik centralnego zamka w Suzuki Grand Vitara (2002 r.) Chodzi o to, że oryginalny sterownik jest tak zaprogramowany, że otwarcie wszystkich zamków następuje dopiero po drugim impulsie otwarcia (trzeba 2x przekręcić kluczyk w pozycję otwierania lub...
Rano padł mi akum. Autko było otwarte więc wcisnąłem korki i zatrzasnąłem drzwi. Po wsadzeniu akumulatora otwarłem tylko drzwi kierowcy. Reszte ani od zew ani od wewnatrz nie moge otworzyć. Czy da sie to zrobić bez demontazu tapicerki np podajac impuls na kazdy z siłowników tylko na jaki przewód. Czy musze odpiąc wtyczke ze sterownika?
Witam! Hpm, z tego, co napisales wnioskuje, ze poziom masy pojawia sie tylko na krotki czas podczas otwierania i zamykania drzwi. Tylko ze czasami jest tak, ze drzwi sie otwieraja na sek. i potem od razu zamykaja. Czyli mam rozumiec, ze w przeciagu ok. 2s impuls masy pojawia sie dwukrotnie na wyjsciu centrali alarmowej? Pozdrawiam.
Trzeba przeprogramować moduł komfortu, albo zrobić prosty układ który po otwarciu drzwi kierowcy da impuls na kable przy wkładce że należy otworzyć drzwi,
Witam. Jakiś czas temu Założyłem sobie do drzwi garażu taki prosty zamek elektromagnetyczny (widoczny na zdjęciu) sterowany przez supla. Oczywiście całość jak najbardziej pracowała ale to było rozwiązanie chwilowe - wiadomo ze mały zameczek jak do szafki nie sprawdzi się w drzwiach " jest za delikatny" potrzebuje coś innego. https://obrazki.elektroda.pl/5687643100_...
Witam, Od kupna auta nie działał centralny zamek w Galaxy mk1 96r 2.0 benzyna. Pilot od centralnego jest osobny, dokładany. Centralka dokładana c.z. (ta zalana) znajdowała się w lewym słupku przy klapie bagażnika. Wstawiłem nową centralkę (z nowymi pilotami), poprzekładałem odpowiednio kable od zasilania, kierunków... i pozostał problem 6-ciu przewodów...
Mnie tam ostatnio pękł przewód "otwierający" od tego stycznika, przez chwilę otwierałem z kluczyka wszystkie drzwi - na zamkniętych drzwiach jeszcze łączył wzorowo, ale po czasie doszedł dodatkowy impuls otwierania zamków w jakiejś pozycji 2/3 do pełnego otwarcia drzwi - naderwany już przewód znowu stykał w tym momencie uruchamiając centralny, "robił"...
Witam, wiem, ze odgrzewam kotleta, ale potrzebuje pomocy. Posiadam Kangoo 1.5 2004 i jest problem z zamkiem jednych drzwi. Jest to van wiec mam drzwi kierowcy, pasazera i tylne. Sprawdzilem czy wysylany jest impuls do zamka - jest pojawia sie napiecie w momencie przyciskania kluczyka. Wszystkie drzwi dzialaja, procz drzei pasazera, nie otwieraja sie,...
Na module drzwi kierowcy jest wtyczka numer dwa. Tam na pinie numer 9 jest kabel czerwony który podaje impulsy na pin 23 (kabel czarno/szary) lub na pin 8 (kabel brązowy) tej samej wtyczki. Zasilanie modułu pilota możesz również wziąć z modułu drzwi - jest tam oczywiście zasilanie stałym prądem. Posprawdzaj te kolory, bo coś mi się tu nie podoba. Kabel...
Spróbuj przesmarować zamki w drzwiach WD-40 lub innym, lepiej zdjąć boczki drzwi i ocenić czy na zamkach nie osadził się bród i kurz który spowoduje ciężką pracę. Impuls na zamek centralny trwa ok 1 sekundy dla tego jeśli się nie zdążą zamknąć to zostaną otwarte.
cyklop ma sterowanie masą dwa wyjscia zmierz na alarmie czy wychodzi impuls i jaki to centralny zamek okazja z allegro czy co? cyklop bez atestu ale całkiem całkiem chodzi oczywiscie w zaleznosci:D brązowy i szary na central popraw jesli sie mylę
Witam Mam taki problem: W samochodzie, który posiadam był zainstalowany (nie fabryczny) autoalarm i osobno sterownik centralnego zamka. Autoalarm uległ chyba uszkodzeniu, zaczął rozładowywać akumulator i postanowiłem przywrócić fabryczną instalację w samochodzie i wyciąć autoalarm. Został sterownik centralnego zamka, dzięki czemu otwieram wszystkie...
Witam, Mam problem z zamkiem centralnym w drzwiach kierowcy, samochód kupiłem juz z wadą zamykania drzwi poprzez pilota (otwiera sie i zamyka) problemem jest brak reakcji siłownika u kierowcy, wszystkie inne drzwi działają Prawidłowo. Przeczytałem masę tematów tego typu ale nie znalazłem odpowiedzi, kupiłem z innego auta drugi zamek ale siłownik dalej...
Jeżeli nie posiadasz TECH2 aby zmienić ustawienia samochodu, to potrzebujesz dodatkowy sterownik, który realizuje funkcję sterowania strefowego. Pierwsze naciśnięcie pilota otwiera drzwi kierowcy, drugie otwiera całe auto. Można też użyć sterownika, który otwiera auto generując "dwa impulsy" na otwórz i jeden impuls na zamknij.
impuls zamek impuls otwierać drzwi centralny zamek impuls otwiera drzwi centralny zamek
iiyama włącza czasie wymiana grzałki schemat płyty indukcyjna
Adaptacja sterownika turbiny BMW E60 3.0d: czy konieczna? Wymiana joysticka w windzie Dhollandia DHLM.10