Przetnij ten kabelek a będziesz miał odpowiedź.
Chyba musisz mieć jakąś uniwersalną centralkę co poda impuls otwarcia/zamknięcia zamków. Kiedy wymieniałem u siebie a miałem też taką wersję Actual to kupiłem dedykowany centralny zamek tzn cztery kasety z silniczkami i w tym zestawie była centralka oraz dwa piloty. Ładnie to pracowało a też musiałem kasety wymieniać . Jak już miałem boczki pozdejmowane...
Jeżeli masz w samochodzie centralny zamek to można je uaktywniać poprzez impuls z centralnego zamka, tak samo dezaktywować. Nie ma możliwości podłączenia syrenki pod to powiadomienie. Pełni ono jedynie funkcję informacyjną.
Normalnie w nowszych rozwiązaniach podaję się dłuższy impuls na przewód zamykający. To właśnie robi ten zielony kabelek. Musisz sprawdzić czy pojawia się minus tam na tych kabelkach pompki przy zamykaniu ręcznym zamka.
Jeśli auto posiada funkcję komfort i domyka szyby z kluczyka, to przy prawidłowym podłączeniu do centralnego zamka, powinien domykać szyby, oczywiście trzeba ustawić tą opcję w alarmie, (wydłużyć impuls zamykania). czy zamek centralny zamyka i otwiera?
Ja wiem że można tak zrobić rozważałem tą opcje ale wybrałem opcje z nową centralką i moje pytanie jest tylko i wyłącznie jaki impuls + czy - idzie na otwieranie, zamykanie drzwi z centralki. Za większość porad dziękuje. Przecież wszystko masz w pdf, który wysłałem.
Trochę przesadził. Co prawda nie używa się towotu do zamków, ale to jedynie dlatego, że twardnieją na mrozie i zapadka może rygiel blokować częściowo, albo wcale. W wielu konstrukcjach nawet nie da się zapadki sięgnąć, bo nie ma z zewnątrz dostępu. Co do bębenków, to sprawa ta sama, delikatne sprężynki mogą sobie nie poradzić i zapadki zostaną w tym...
Spróbuj podać napięcie na elektrozamek (nieważne jak, domofon, zasilacz itp) ale furtkę otwórz dopiero po zaniku napięcia. Jeżeli zamek zablokuje się za pierwszym razem to wszystko jest OK i masz za długi impuls otwierania.
co się dzieje po stronie alarmu, a co po stronie sterownika w momencie otwarcia zamka i jego zamknięcia Sterownik zamka "czeka" na impulsy masy z mikroswitchy w siłowniku lub z centralki alarmu na biały lub brązowy przewód (zamknij lub otwórz) . W odpowiedzi na to wysterowanie daje impuls napięcia o odpowiedniej polaryzacji (+/- lub -/+) na niebieskim...
po przekreceniu kluczyka w drziach nie reaguje centralny. I nie bedzie reagowac. Kluczyk w modelu 639 sluzy tylko do otwierania awaryjnego. Mam pytanie nie moge zlokalizowac bezpiecznikow w kabienie szukalem wszedzie ale nie moge znalezc Pod siedzeniem pasazera - tam gdzie akumulator Czy jest mozliwe zeby byl osobny bezpiecznik od tylnich drzwi? Nie...
Rozwiązano, wszystko działa jak należy, zamykam.
Najlepiej zastosuj przekaźnik bistabilny z dwiema cewkami. Wtedy zamek będzie przełączał w jedną stronę, a Ty np: przyciskiem w drugą. Rozwiązanie z podtrzymaniem nie jest zbytnio dobre do tego celu. Chwilowy brak zasilania, przekaźnik puści i po bólu... Co do układu z podtrzymaniem wystarczy jedna para styków. + zasilania na styk wspólny, z NO zasilanie...
najprędzej będzie to wina pompki a dokładnie elektroniki w niej, zimne luty itp. sprawdź czy pompka pracuje za każdym razem w momencie gdy dostaje impuls zamknięcia lub otwarcia.
Poszukuje urządzenia, które spełni rolę zamka elektrycznego do furtki w ogrodzeniu. Dokładne mam tu na myśli zamykanie furtki na noc. Furtka ma być w ciągu dnia nie zabezpieczona, natomiast na noc ma być zamknięta. Kwestia sterowania nie gra dla mnie roli. Mam inteligentną instalację w domu (całość na PLC) oraz wyciągnięte przewody do furtki. Problem...
Wystarczy sprawdzić czy masz impuls masy lub podać na czerwono-zielony zamykanie i czerwono-niebieski otwieranie, zamek powinien być zatrzaśnięty. Możesz mieć walnięty moduł przy napędzie szyby.
Witam. Możesz zastosować rozwiązanie tanie i pewne: Przekaźnik z cewką podłączoną do kasy, i tym przekaźnikiem załączany impuls z zasilacza podawany na zamek szuflady. Potrzebny jest zasilacz o napięciu i wydajności prądowej, jakich potrzebuje szuflada, oraz przekaźnik z cewką na napięcie impulsu z kasy. Zasilacz nie musi być jakiś skomplikowany, czy...
Różne sterowniki centralnych zamków potrzebują różnego czasu pobudzenia. Być może kłopot jest w tym, że Twój sterownik ( w Hondzie) potrzebuje sterowania impulsemo długości 1 sekundy, a alarm daje impuls 0,3 sekundy. Stąd "efekty dźwiękowe" a zamek nie zamyka. Zobacz w instrukcji alarmu, czy nie ma możliwości programowego przestawienia tego czasu (w...
Tak, dobrze kolega rozumie, tyle że nie spełnia to postulatu otwartych drzwi przy braku zasilania cytat z opisu zamka: Zaczep można odblokować podając impuls elektryczny, za pomocą klamki lub przy użyciu klucza wkładki bębenkowej. Teraz wszystko zależy od tego czy ma to być zamek na drzwi chroniące dostępu do jakiegoś pomieszczenia, czy na drodze ewakuacyjnej...
Kolega jacekratownik nadał ci kierunek jak znalezc kabelki od sterowania c,zamkiem ''podłaczasz kabelek pod mase i szukasz ''wszystko ok, gorzej jak trafisz na +12V bedzie wtedy wielkie bum,proponuje znalezc dwa kawałki kabelka po ok.40cm i podłaczyc zaróweczke 12V ok.15A i do tego wpiac bezpiecznik 10A dla bezpieczenstwa wówczas nic ci sie niestanie...
Przy zamykaniu pojawi się na jednym z przewodów na 1 sek. impuls (-), przy otwieraniu pojawi się taki sam ipuls na drugim przewodzie. A więc miernik podłączony do plusa jedną końcówką a drugą do wyjścia na centralny zamek podczas zamykania i otwierania pokaże przez chwilę napięcie. Sprawdź na którym jest ipuls zamykania a na którym otwierania i odpowiednio...
Golf III ma sterowanie centralnym zamim dwuprzewodowe +, przewód szary zamykanie, przewód zielony otwieranie.Jeżeli masz magicara to nie trzeba dodatkowych przekaźników ponieważ ma on wbudowane. Należy tylko zaprogramować impuls do zamykania na 3,5 s. Przewody wychodzą w wiązce z drzwi kierowcy.
to dokup zamek szyfrowy np farfisa, roger, ostatacznie eura, a jezli domofon to jak pisał ircys np urmet, impuls itp. Pozdrawiam
Przewód brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie. Przewody te znajdują się w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy. Bierzesz miernik i sprawdzasz kiedy pojawia się impuls masy na przewodzie np. czerwonym. Jeżeli przy zamykaniu to podpinasz go do brązowo/czerwonego. Jeżeli przy otwieraniu to do brązowo/białego.
Yasiu.Brzeg gdzie ty widziałeś pneumatyczny zamek w Passacie z 2001 roku? Nie wprowadzaj w błąd kolegi który ma problem,a jak nie wiesz to nie odpowiadaj.Co do odpowiedzi są to przewody: czerwono zielony-domykanie, czerwono niebieski- otwieranie.Musisz się podpiąć w drzwiach kierowcy do wiązki idącej do siłownika.Sterowanie masą. To są dane z Passata...
Miałem podobny problem z passatem ( ale mój klient był bardzo wyrozumiały ) myślę że problem tkwi w działaniu modułu komfortu tzn. podanie impulsu powoduje przejście modułu w stan gotowości i oczekiwanie na impuls otwarcia lub zamknięcia ( niezależnie czy to będzie zamknięcie czy otwarcie ) . Jeżeli otworzymy zamek w czasie gdy komfort będzie w stanie...
Siłownik to nic innego jak silniczek na 12V z przekładnią i listwą zębatą. W zależności od tego jaką dostanie biegunowość napięcia będzie obracał się w lewo lub prawo a tym samym będzie wciągał lub wypychał jakąś dźwignię (pręt ?). Z tą przekładnią jest sprzęgnięty przełącznik, który łączy najczęściej do masy jeden z przewodów dochodzących do centralki....
Przedewszystkim dokup przekaźniki do centralnego zamka bo wyścia z alarmu są nisko prądowe ok. 100mA i nie ruszą centrala w scorpiaku , centralk jako takiej nie ma w scorpiaku i sterowane odbywa się przez same siłowniki , podając impuls plus lub minusa ( różne wersje , spodkałem sie nawet że było na przemian zamykanie plusem a otwieranie minusem)uruchamiasz...
Jeśli nie są to oryginalne siłowniki i moduł to najprawdopodoniej będzie to zwykłe standardowe sterowanie 2Xmasa. Jeśli jednak jest to oryginalny zamek to oba przewody z alarmu podłącz pod jeden przewód sterowania (np. kabel ze złącza drzwi kierowcy). Impuls "zamknij" podłącz normalnie, a "otwórz" podłącz do tego samego przewodu przez wspomniany opornik....
- czy jest możliwość zaprogramowania pilota/alarmu (tak aby pilotem od alarmu zamykać centralny zamek fabryczny auta, auto ma fabryczny zamek z pilotem nissana) -Chciał bym aby auto zamykało się pilotem od autoalarmu a nie pilotem od fabrycznego centralnego zamka. (w programowanie pilota od centralnego zamaka lub podłączenie przewodowe) pilota od alarmu...
odp3 Spróbuj tak: podłącz przewód do masy-obudowy następnie podłącz go na chwilę w miejsce które jest oznaczone na rysunku jako F12 zacisk 3 lub 4 albo bezpośrednio do modułu oznaczonego 3.28 zacisk 6 i 3, na przemian jeśli zamek zareaguje otworzy się lub zamknie, będziesz mógł podłączyć alarm bezpośrednio pod te zaciski przewody biały i brązowy w alarmie,...
Mam taki sam wręcz identyczny problem z tylnym zamkiem. Zamyka guzikiem z samochodu a z pilota centralnego nie zamyka tylnej klapy. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. W kostce są dwa przewodu czarne masowe, jeden biały k którym jest cały czas 12V oraz niebieski z którego idzie impuls jak zamknę centralnym 0.04V
W "japończykach" zamykanie drzwi czasami było wyzwalane poprzez rozłączenie kabla sterującego od masy. Nie zawsze wysterowuje się poprzez impuls masy.
Tracę już nadzieję raczej prosta usterka do zdiagnozowania. 1. Jeżeli impuls 12 V dochodzi do siłownika zamka, to siłownik albo mechanicznie zablokowany zamek. 2. Impuls, nie dochodzi. Wina złączek lub przewodów!
Tak sterowanie impulsami masy
i przestał mi działać zamek lewych przednich drzwi, ! . Zdemontować boczek. 2. Jeżeli impuls otwarcia do zamka dochodzi- winien jest zamek 3. Jeżeli nie dochodzi - należy wyszukać z jakiego powodu!
http://obrazki.elektroda.pl/3488303700_1... Witam. Od zawsze irytowała mnie konieczność podchodzenia do domofonu, aby wpuścić np. listonosza... Zacząłem więc przeszukiwać internet w poszukiwaniu interfejsu pomiędzy telefonem i domofonem. Znalazłem Bramotela, ale tenże po poczytaniu o nim, został zdyskwalifikowany ze względu na jego...
Witam, w alarmie który posiadam uszkodziło się zamykanie (wysyłanie krótkiego impulsu masy przy załączaniu alarmu) tego już nie naprawię ponieważ chyba uszkodziło się coś na tej nóżce od mikro kontrolera 16F628, ale znalazłem rozwiązania jak to obejść, tyle że nie wiem jak wykonać. Alarm po załączeniu wysyła masę na czujniki(aż do czasu wyłączenia alarmu)...
W tej sytuacji należy sprawdzić, czy jest wysyłany impuls ze sterownika.
po włożeniu kluczyka w drzwi, zamykały się tylko i wyłącznie drzwi od kierowcy , 1. Żarówką sprawdzić, czy po przekręceniu kluczyka w drzwiach kierowcy impuls otwarcia/zamknięcia trafia na pozostałe zamki. 2. Jeżeli trafia - winne są pozostałe zamki. 3. Jeżeli nie trafia - przerwa w instalacji np. w pelotce w drzwiach. Fabrycznego systemu centralnego...
Panel na złączach Lock+ i Lock- powinien wystawiać impuls napięcia. Dlatego jest wymóg na zamek z pamięcią. Na impuls elektrozaczep nie zadziała. To zobacz jaki pytający kupił...
Kupiłem sterownik centralnego zamka i jest problem ponieważ nie działa tak jak powinien. Centralny zamek jest sterowany masą i działa w taki sposób że po podaniu impulsu masy otwiera tylko drzwi od kierowcy więc trzeba zapodać 2 impuls i wtedy dopiero otwiera się reszta drzwi (tak w samochodzie oryginalnie działa centralny zamek). I teraz problem jest...
Witam od paru dni walcze z citroenem xara picasso 2003r. Stosowałem się do zaleceń przyłączenia się do BSI NOWĄ centralką i się zakopałem. Ogulnie działa zamek po naciśnięciu pilota ale w jaki sposób unieszkodliwić sam orginalny central i czy ktoś walczył z podłączeniem tylnej klapy Dodano po 3 Otwieranie bagażnika: styk 2 na 40 stykowej szarej na BSI....
nie działa naciśnięcie przycisku otwierania klapy na pilocie do otwierania drzwi Sprawdź testerem pilotów czy pilot wysyła impuls po każdorazowym wciśnięciu przycisku otwierania bagażnika
Szara kostka 16 pionowa w BSI na dole po lewej z niej wychodzi impuls dodatni na wszystkie zamki jednocześnie z jednego z grubszych kabli. Kontrolką sprawdź. Dodano po 1 Druga sprawa po naciśnięciu zamykania słychać tylko jedno kliknięcie?, czy dwa ?
Witam serdecznie czy potrafi ktoś podpowiedzieć mi jaki układ zbudować (czasówkę) który przedłuży mi impuls zamka centralnego tak aby domknęły się szyby??? Chce nim wysterować zwykły przekaźnik który poda napięcie zamiast impulsu. chodzi tu o golfa 3 szyby oryginalne zamek również wiec szyby mają zabezpieczenie przeciążeniowe wbudowane oryginalnie szyby...
Witam szanowne grono. Mam prośbę o pomoc w instalacji zamka szyfrowego (DNT000013), aby sterować otwieraniem drzwi z pochwytem (zasuwnica GU secure i silnik zasuwnicy automatycznej GU). Napięcie do czytnika i do silnika jest podpięte. Silnik ma jeszcze przewód sygnałowy (zielony) otwierający rygle drzwi na kilka sekund. Jak mam teraz podpiąć kolejne...
Witam Chciałbym żeby ktoś mi pomógł podpiąć uniwersalny sterownik centralnego zamka do Xsary I 1.4 z 2000 r. Sterownik to BX30, sterowanie plusem lub minusem. Wg schematu zamek jest sterowany masą, ale patrząc na oznaczenie na schemacie, nie wiem czy jest sterowany przez impuls czy zwiera na stałe do masy? Gdzie najlepiej podłączyć to wszystko? Będę...
Temat stary ale nie chcę zakładać nowego, sytuacja podobna partner 2000r odbija centralny, co dziwne zauważyłem gdy mam włączony zapłon centralny nie odbija działa prawidłowo, przełączniki w drzwiach przednich sprawne w tylniej klapie nie mogę znaleść w bocznych przesuwanych sprawny, może ktoś podpowie gdzie odłączyć o ile się da ten impuls że widzi...
Zamek oryginalny pnaumatyk Audi 80
To to ja wiem kolego, nie wiem jak podpiąć ten zamek pod wideodomofon. Wideodomofon wysyła impuls + a zamek szyfrowy - na zaczep. Może trzeba dodać jakiś przekaźnik opornik?
zamykają mi się tylko lewe przednie drzwi i klapka wlewu paliwa, przestały działać troje drzwi, tylna klapa, wycieraczka w klapie Sprawdź w "gumowych przepustach" wiązki przewodów dochodzące wszystkich niedziałających do drzwi i klapy bagażnika. Jeżeli tam będzie wszystko OK, to rozbierz tapicerkę drzwi i sprawdź bezpośrednio na kasecie zamka, czy...
Witam. Posiadam Passata b3 1990r. Mam problem. Założyłem Alarm do samochodu: Skorpion 2000A Z1M. Problem polega na tym, że wszystko działa, zamyka centralny, lecz nie otwiera już go. Problem polega na tym, że na otwarciu jest impuls 1s a to za malo. Zamek sterowany +. Proszę o pomoc jak to rozwiązać.... Pozdrawiam
Zamek jak i gaszenie regulacja świateł jest sterowany pod ciśnieniem "Pod ciśnieniem" to są hamulce w ciężarówce i pociągu. Tutaj chodzi o PODCIŚNIENIE. Sytuacja którą opisujesz miała miejsce w historycznej "beczce" - w późniejszych modelach regulacja reflektorów i gaszenie są zasilane z innego źródła, a centralny zamek ma osobną pompę elektryczną....
Problem polega na tym, że co pewien czas w czasie postoju czy jazdy centralny zamek dostaje impuls na wszystkie zamki. Nie zamyka ich, występuje tylko delikatny ruch rygli drzwi. Sprawdzone: 1. Moduł komfortu suchy wyczyszczone wtyczki 2. Sprawdzone mikro styki w zamkach oświecają światełko w drzwiach 3. W VCDS brak błędów. 4. W blokach pomiarowych...
Witam, posiadam fabryczny centralny zamek i ostatnio wystąpił następujący problem. Przy zamykaniu "master" daje za krótki impuls do pozostałych siłowników, przez co drzwi się nie zamykają. Przy otwieraniu wszystko jest ok. Który element w "masterze" może być za to odpowiedzialny? Z góry dziękuję.
Witam w aucie jest dołożona centralka z pilotem do zamka niewłaściwie podłączona do fabrycznego central zamka jaka powinna być wartość opornika do otwierania centralnego zamka ? w golfie 4 z 2000r Pamiętam kiedyś montowałem centralny zamek dodatkowy do pasata i tam było zamykanie impuls do masy a otwieranie impuls do masy przez opornik o określonej...
Taka właśnie jest idea, aby sterowanie dwoma wyjściami zamka szyfrowego (furtka - NO1, brama - NO2) odbywało się przy użyciu dwóch różnych kodów. Jeden 4-cyfrowy kod otwiera furtkę, a inny 4-cyfrowy kod otwiera i zamyka bramę. Wspomniane zamki szyfrowe AC-20C7 lub AC-30C7 mają dwa wyjścia przekaźnikowe służące do sterowania dwoma "strefami" za pomocą...
Czesc Moze ta bedzie instrukcja bedzie ok? INSTRUKCJA MONTAŻU i SERWISU AUTO ALARMU AMX-G INSTRUKCJA MONTAŻU AMX-G UWAGA !!! INSTRUKCJA PRZEZNACZONA TYLKO DLA ZAKŁADU MONTAŻOWEGO. NIE NALEŻY UDOSTĘPNIAĆ TYCH INFORMACJI UŻYTKOWNIKOWI SAMOCHODU. Przed rozpoczęciem instalacji systemu należy bardzo dokładnie zapoznać się z niniejszą instrukcją montażu i...
Witam wszystkich jeżeli nie w tym dziale prosze o przeniesienie i o pomoc... Chciałbym mieć zamykane drzwi ( zamek elektromagnes+ zasuwka+alarm z pilotem) Mam zamek elektromagnes (-+wchodzi,+-wychodzi) taki samochodowy wychodzą z niego dwa piny aby wysunąć trzeba dać +do+ a -do- a wsunąć odwrotnie czyli +do- a minus do plusa (tak jak silnik w lewo,w...
Połączenie przekaźnika od przełącznika świateł do przekaźnika zamka centralnego coś da? Tak. Musisz 'wyciągnąć' impuls który załącza centralny zamek i podać go na dodatkowy przekaźnik. Z dodatkowego przekaźnika, zasilasz krótkim impulsem oświetlenie.
Witam, Złożyłem sobie zamek RFID z kitu AVT. Zamek ma 2 opcje pracy - 10 sekundowy impuls na wyjście albo zmiana stanu. Pod wyjście jest podpięty elektromages i zamek podaje 10 sekundowy impuls, co umożliwia otwarcie drzwi w ciągu 10 sek. Chce skrócić ten czas do 3-4 sekund, jednakże nie ma opcji przeprogramowania układu. Próbowałem zmontować układ...
biały z zielonym paskiem zamyka biały z czarnym paskiem otwiera szyby beda domykaly sie po podaniu + na zielony z czerwonym paskiem ten kabel rygluje tez zamek (chyba) dlatego zalozylem ten temat bo tak mi sie wydaje myslalem ze ktos pomoze (pomozecie) ??? .........
Cewka dostaje impuls ! i przesterowuje zamek a wewnątrz niego są przełączane styki które zamykają obwód, a ponadto miałeś zmierzyć oporność a nie podpinać pod 230 VAC!, było proste jak drut ! Przy takim zasilaniu wynik "badania" nie mógł być inny, szkoda. Normalnie "po zamknięciu drzwi" styki po impulsie są przestawiane w położenie "Otwórz" a nie jak...
Impuls poniżej 0.5s na zamknij, powinien tylko zamknąć zamki. Dłuższy impuls zamyka zamki i domyka elektryczne szyby. Podobnie z otwieraniem. Twój sterownik może podawać zbyt długi impuls na "zamknij"
W przelotce gumowej(drzwi-słupek) jest 7 przewodów: 1. Brązowy /gruby/ 2. Brązowo-siwy /gruby/ 3. Pomarańczowo-zielony /średni/ 4. Biało-czarny /średni/ 5.Fioletowo-czerwony /cienki/ 6. Biało-fioletowy /cienki/ 7. Czarny /cienki/ Podając masę na fioletowo-czerwony - central zamek otwiera się. Próbowałem podawać impuls masowy i prądowy przez rezystor...
dwa razy sygnał masowy Seo Concerto potrafi "wystawić" dwa impulsy na "otwórz". Wystarczy wyprogramować Techem "otwieranie strefowe" i wystarczy jeden impuls na "otwórz"
Dokładałem centralny zamek z pilota W dokładanej centralce nastąpiła usterka i wydłużył się impuls "otwórz". Efekt taki jak byś przekręcił klucz (otwórz) w drzwiach i przytrzymał w tym położeniu.
Seryjna centralka nie daje impulsu otwarcia daje jedynie impuls zamykania Nawet na słuch nic w niej nie klika tak jak przy zamykaniu PS Zamek od strony kierownicy wcześniej otwierał wszystkie drzwi i bagażnik teraz otwiera tylko rzeczone kierowcy
Możesz wykorzystać wyjście SCA (zacisk 6, 7) do podłączenia przekaźnika 24V który to będzie podawał impuls na automat schodowy który to będzie załączał lampy na ustawiony czas. Podaję opis wyjścia SCA: Jeżeli wyjście 6-7 zostało zaprogramowane, jako „kontrolka stanu bramy”, lampka do niego podłączona podczas otwierania bramy miga powoli,...
Witam z podłączeniem alarmu sobie poradziłem, ale z centralnym zamkiem poległem jak na razie. Może ktoś ma pomysł jak to ogarnąć. W MAN-ie otwieranie i zamykanie jest na jednym przewodzie jeden impuls masy drzwi otwarte dwa impulsy masy zamek zamknięty. Z alarmu który posiadam wychodzą dwa przewody zamknij i otwórz. Jak ktoś ma jakis pomysł to proszę...
Witam Kupiłem kit AVT 969 z zamkiem RFID. Sam zamek jest ok, natomiast trochę przeszkadza mi zbyt długi impuls podawany przez układ - ustalony jest na 10 sekund. Niestety czas jest zaprogramowany w kości i AVT nie ma możliwości zmiany tego czasu. Jak można skrócic go do 2-3 sekund? Zamek to [url=http://sklep.avt.pl/p/pl/47874/zame...
Witam Przeszukałem forum ale znalazłem tylko wzmiankę o tytułowej metodzie. Mam alarm z obsługą drugiego kanału poprzez 0,5 sekundowy impuls masy. Chce to wykorzystać do zamka tylnej klapy. Chciałbym jednak by siłownik nie tylko otwierał zamek, ale i go zamykał. Dlatego mam dwa pytania: 1. Może zna ktoś jakiś patent by za pierwszym naciśnięciem zamek...
Cześć. Potrzebuje zrobić układ i proszę o pomoc. Podaję impuls (ok 0.5s) na wejście i natychmiast odłączam, na wyjściu ten sam impuls pojawia się z 1-2s opóźnieniem. Dla tych co chcą wiedzieć do czego ma to służyć :-) Mam w samochodzie alarm który mogę załączyć tylko pilotem od alarmu (plumka gdy załączam i wyłączam ale jest guzik który wycisza plumkanie:-)...
Dziś znowu powróciłem do mojej skody... z siłownika w drzwiach wychodi wiązka przewodów, dwa z nich są z przełącznika przy wkładce. Ich kolory to żółto-biały i czarno-żółty, strowane masą. W moim sterowniku musiałem wydłużyć czas sygnałów. Były (wg. dokumentacji) 0,7 sekundy i wydłużyłem je szacunkowo do około 1,5 sekundy. Oryginalny impuls był zbyt...
ale jaki alarm ci zalozyl moze zalaczajacy sie na impulsy zamka
I naprawde nikt nie wie jak to zrobicx zeby wydluzyc ten impuls ????
ja kiedyś miałem mondeo z 97r i tak mi się działo to poiedział mi mechnik że dostawał dodatkowy impus prądu z zamka rozebrał i coś tam się zwierało czasem i dostawał ten impuls
Witam czy zakładał ktoś z was alarm do Mazdy Xedos 6. Interesuje mnie za pomocą jakiego impulsu sterowany jest centralny zamek (+) czy (-). Znalazłem informację że odbywa się to za pomocą minusa (-) ale dotyczyło to samochdów po 95roku. Ja posiadam samochód z 93roku i nie wiem czy w tych latach centralny zamek też był sterowany za pomocą (-). Jeżeli...
Tutaj jest chyba inna sprawa. W alarmie z pilotami od samochodu to alarm dostaje sygnał żeby się załączyć (CAN wejście) a pilot zamyka zamek tak jak zamykał. W alarmie z pilotami od alarmu pilot załącza alarm który musi wysłąć sygnał do zamków. Z tego co pamiętam to szara kostka 16-pinowa w BSI jest za to odpowiedzialna, niestety u mnie nie działa....
wymieniłem kondensatory na inne o troszke większej pojemności i teraz ten moduł podaje impuls napięcia minimalnie dłuższy niż poprzednio, dzięki temu wszystkie siłowniki zdążą zamknąć zamek przed zniknięciem tego impulsu, wszystko działa poprawnie i jest ok, temat uważam za zamknięty
Ja bym stawiał że zamek w drzwiach kierowcy ma za ciężko - nie ma siły się zamknąć. Ręcznie zamykając zamykasz go na siłę. W zamku są krańcówki sterujące zamkiem i jak go zamkniesz ręcznie to wysteruje on zamknięcie pozostałych zamków. Jeżeli próbujesz zamknąć pilotem to centralka podaje impuls na zamek w drzwiach aby się zamknął i wysterował pozostałe...
Sprawdź czy zamki drzwi przednich chodzą lekko bo jak siłownik nie da rady złamać oporu zamka to dostaje impuls do otwarcia i otwiera. Piszesz że w lecie nie było problemu toby potwierdzało to co napisałem.
Sterowanie zamkiem impuls masy biały poz 19 zamknij ,zielony poz 20 otwórz znajdziesz w 22 polowym złączu mf01 . kierunki podłącz do ciemnoniebieskiego przewodu poz. 11 w białym 20-stykowym złączu i do żółtego / pomarańczowego przewodu poz. 7 w białym 14-stykowym złączu umieszczonym na płycie złącza za skrzynką bezpieczników. (to do ok 2005 r)
Spróbuj podać przez kontrolkę impuls "+" lub "-" na kolejne przewody dochodzące do klawisza otw/zam centralny zamek w środku/wewnątrz kabiny.
Proszę o pomoc. Potrzebuję układ, który w przypadku braku zasilania wygeneruje na wyjściu skok napięcia o wartości odpowiadającej przerwanemu napięciu zasilania i o czasie trwania około 1 sekundy. Napięcie zasilania +12V. Mój pomysł to był filtr górnoprzepustowy RC. R i C dobrałem tak, aby stała czasowa tau wyniosła 1 sekundę (100kΩ i 10uF). Moje...
to by trzeba była zacząć od początku instalacja centralnego zamka składa się z: siłowników 2 lub 5 przewodowych i sterownika!! siłowniki 2 przewodowe można pominąć bo tylko + i - jest w nich natomiast , w 5 przewodowych są 2 przewody do rychu sterownikiem + i - (niebieski i szary) na przemian, czarny jest to stała masa a biały i brązowy są sygnałami...
witam użytkowników hondy. pilnie potrzebuje dowiedzieć się jaki jest rodzaj centralnego zamka w hondzie civic V z 95r silnik 1.3 honda 3 drzwiowa hatchback. czy zamek ma sterowanie impulsem minusowym czy plusowym czy może jest to zamek pneumatyczny >> narazie nie mam jak tego sprawdzic w praktyce bo auto stoi hen hen odemnie i nie moge sam sprawdzic
Witam przeszukałem forum i nie mogę nic znaleźć na ten temat.Mam Skodę Octavię 98r i nie działa centralny zamek w tylnych lewych drzwiach.Zrobiłem diagnostykę w module komfortu i nic nie wyszło.Przewody łączące karoserię z drzwiami OK.Rozebrałem drzwi i wszystko z pozoru wygląda OK lecz do siłownika nie dochodzi żaden impuls ani dodatni ani ujemny :/...
Napiszę wam jak to robi stary domofoniarz: Używam podstawowego przyrządu jakim jest mikrotelefon monterski. Można go łatwo zrobić z mikrotelefonu od starego telefonu, koniecznie z węglową wkładką mikrofonową (np. CB68). Łączymy szeregowo mikrofon ze słuchawką i wyprowadzamy na zewnątrz pozostałe końce mikrofonu i słuchawki. Sprawdzamy czy działa podłączając...
Mam taki oto problem, kupiłem alarm, w którym nie mozna wydłuzyc czasu impulsów sterujacych lock, unlock, natomiast jak wiadomo w Audi jest zamek pneumat i potrzebuje dłuzszych impulsów. Producent przewidział jedynie wydluzenie czasu na zamkniecie- prawdapodobnie chodziło mu o mozliwosc podłaczenia fabrycznego modułu domykania. Efekt jest taki, ze Audik...
Witam dzisiaj włamali mi się kolejny raz do samochodu więc chce poprawić błędy zmieniając centralny zamek na alarm tylko nie mogę znaleźć odpowiedniego. Poszukuje Alarmu oprócz podstawowych funkcji: trzy lub cztero przyciskowe piloty najlepiej typu scyzoryk funkcje jakie powinien mieć - podwójny impuls otwierania zamka (otwieranie zamka i otwieranie...
Witam serdecznie Dziś brzydka pogoda i chciałem dodać coś od siebie, trochę się nasiedziałem zanim znalazłem interesujące mnie informacje na ten temat. A mianowicie chciałem dołożyć sterowanie z pilota do oryginalnego pneumatycznego zamka w audi A4. Układ na który się zdecydowałem to Bloker firmy Stig który posiada podtrzymanie impulsu masy na około...
a tym autkiem nie jest xedos :D ,raczej nie jest to przyczyna programowa,ale można spróbować ustawić dłuższy impuls sterujący zamkiem jesli to nie pomaga to tylko przejrzenie okablowania może przynieść rezultat
Witam Postępowanie: 1. odpiąć sterowanie zamka z alarmu 2. posprawdzać fazerem (nie próbnikiem z żarówką) przyciskając przycisk pilota wyjścia z centrali alarmu czy pojawia się "impuls" sterujący. 3 jeśli impuls (+ lub-) pojawiał się z centralki alarmu po naciśnięciu przycisku pilota t.z. iż może być uszkodzony moduł zamka. Można podać impuls na wejście...
Witam, zamierzam zamontować u klienta zamek elektryczny do Wingo 3524. W programowaniu centrali mc424 wystarczy wejść do pierwszego poziomu - część druga i uaktualnić wejście SCA (dioda L2) i to wszystko? Jak to będzie działało? Po naciśnięciu przycisku najpierw pójdzie impuls na zamek? Brama ma ogółem 5,80m, wys 1.80m i gęste sztachetki, przestrzeń...
Otóż- przemyślałem sprawę (nie znam się na elektronice samochodowej) - anakonda ma dwa przewody do sterowania centralnym zamkiem tak opisane na schemacie - 8-impuls masowy-otwórz zamek centralny (0V) i 9-impuls masowy-zamknij zamek centralny (0V). Dwa przewody zamka drzwi po stronie kierowcy - szary i zielony - sterują zamykaniem i otwieraniem. I teraz...
Odłącz złącze elektryczne siłownika zamka centralnego i zobacz czy drzwi przestaną się otwierać... w ten sposób ustalisz, czy to sam zamek wysyła impuls otwarcia drzwi czy jest gdzieś zwarcie w instalacji (np. na przelotce).
Spróbuj przesmarować zamki w drzwiach WD-40 lub innym, lepiej zdjąć boczki drzwi i ocenić czy na zamkach nie osadził się bród i kurz który spowoduje ciężką pracę. Impuls na zamek centralny trwa ok 1 sekundy dla tego jeśli się nie zdążą zamknąć to zostaną otwarte.
Jeżeli impuls 0,5s nie będzie zbyt długi, to możesz podłączyć do przewodów odpowiedzialnych za sterowanie zamkiem. Potrzebujesz dwie diody 1-3A i przekaźnik (dla bezpieczeństwa). Impuls na zamek jest krótszy niż sterujący kierunkowskazem. Można też dorobić prosty stabilizator obniżający napięcie sterujące syrenką - będzie cichsza.
Porównałem piny. wg mnie się nie zgadzają. Nie tyle się nie zgadzają, co ich nie ma. No cóż - tak to jest w Mercedesie, że jak się szuka po ogólnikach typu "Mercedes Actros 4148k 2007r" nic pewnego nie można się spodziewać. Widać ten egzemplarz nie ma w drzwiach kierowcy przełącznika umożliwiającego wysterowanie centralnego z kluczyka. Może miał już...
impuls zamek centralny centralny zamek impuls zamek drzwi impuls
skoda octavia sterownik klimatyzacja grundfos naprawa rozbieranie silnika elektrycznego
kalkulator philips kalkulator philips
Metaliczne dźwięki z filtra powietrza Nissan Qashqai 1.2 Opel 1.2 16V - Spadająca dźwigienka zaworu ssącego na zimnym silniku