Przetnij ten kabelek a będziesz miał odpowiedź.
Chyba musisz mieć jakąś uniwersalną centralkę co poda impuls otwarcia/zamknięcia zamków. Kiedy wymieniałem u siebie a miałem też taką wersję Actual to kupiłem dedykowany centralny zamek tzn cztery kasety z silniczkami i w tym zestawie była centralka oraz dwa piloty. Ładnie to pracowało a też musiałem kasety wymieniać . Jak już miałem boczki pozdejmowane...
Jeżeli masz w samochodzie centralny zamek to można je uaktywniać poprzez impuls z centralnego zamka, tak samo dezaktywować. Nie ma możliwości podłączenia syrenki pod to powiadomienie. Pełni ono jedynie funkcję informacyjną.
Normalnie w nowszych rozwiązaniach podaję się dłuższy impuls na przewód zamykający. To właśnie robi ten zielony kabelek. Musisz sprawdzić czy pojawia się minus tam na tych kabelkach pompki przy zamykaniu ręcznym zamka.
Jeśli auto posiada funkcję komfort i domyka szyby z kluczyka, to przy prawidłowym podłączeniu do centralnego zamka, powinien domykać szyby, oczywiście trzeba ustawić tą opcję w alarmie, (wydłużyć impuls zamykania). czy zamek centralny zamyka i otwiera?
Ja wiem że można tak zrobić rozważałem tą opcje ale wybrałem opcje z nową centralką i moje pytanie jest tylko i wyłącznie jaki impuls + czy - idzie na otwieranie, zamykanie drzwi z centralki. Za większość porad dziękuje. Przecież wszystko masz w pdf, który wysłałem.
Trochę przesadził. Co prawda nie używa się towotu do zamków, ale to jedynie dlatego, że twardnieją na mrozie i zapadka może rygiel blokować częściowo, albo wcale. W wielu konstrukcjach nawet nie da się zapadki sięgnąć, bo nie ma z zewnątrz dostępu. Co do bębenków, to sprawa ta sama, delikatne sprężynki mogą sobie nie poradzić i zapadki zostaną w tym...
co się dzieje po stronie alarmu, a co po stronie sterownika w momencie otwarcia zamka i jego zamknięcia Sterownik zamka "czeka" na impulsy masy z mikroswitchy w siłowniku lub z centralki alarmu na biały lub brązowy przewód (zamknij lub otwórz) . W odpowiedzi na to wysterowanie daje impuls napięcia o odpowiedniej polaryzacji (+/- lub -/+) na niebieskim...
po przekreceniu kluczyka w drziach nie reaguje centralny. I nie bedzie reagowac. Kluczyk w modelu 639 sluzy tylko do otwierania awaryjnego. Mam pytanie nie moge zlokalizowac bezpiecznikow w kabienie szukalem wszedzie ale nie moge znalezc Pod siedzeniem pasazera - tam gdzie akumulator Czy jest mozliwe zeby byl osobny bezpiecznik od tylnich drzwi? Nie...
Spróbuj podać napięcie na elektrozamek (nieważne jak, domofon, zasilacz itp) ale furtkę otwórz dopiero po zaniku napięcia. Jeżeli zamek zablokuje się za pierwszym razem to wszystko jest OK i masz za długi impuls otwierania.
Najlepiej zastosuj przekaźnik bistabilny z dwiema cewkami. Wtedy zamek będzie przełączał w jedną stronę, a Ty np: przyciskiem w drugą. Rozwiązanie z podtrzymaniem nie jest zbytnio dobre do tego celu. Chwilowy brak zasilania, przekaźnik puści i po bólu... Co do układu z podtrzymaniem wystarczy jedna para styków. + zasilania na styk wspólny, z NO zasilanie...
najprędzej będzie to wina pompki a dokładnie elektroniki w niej, zimne luty itp. sprawdź czy pompka pracuje za każdym razem w momencie gdy dostaje impuls zamknięcia lub otwarcia.
Rozwiązano, wszystko działa jak należy, zamykam.
Poszukuje urządzenia, które spełni rolę zamka elektrycznego do furtki w ogrodzeniu. Dokładne mam tu na myśli zamykanie furtki na noc. Furtka ma być w ciągu dnia nie zabezpieczona, natomiast na noc ma być zamknięta. Kwestia sterowania nie gra dla mnie roli. Mam inteligentną instalację w domu (całość na PLC) oraz wyciągnięte przewody do furtki. Problem...
Wystarczy sprawdzić czy masz impuls masy lub podać na czerwono-zielony zamykanie i czerwono-niebieski otwieranie, zamek powinien być zatrzaśnięty. Możesz mieć walnięty moduł przy napędzie szyby.
Witam. Możesz zastosować rozwiązanie tanie i pewne: Przekaźnik z cewką podłączoną do kasy, i tym przekaźnikiem załączany impuls z zasilacza podawany na zamek szuflady. Potrzebny jest zasilacz o napięciu i wydajności prądowej, jakich potrzebuje szuflada, oraz przekaźnik z cewką na napięcie impulsu z kasy. Zasilacz nie musi być jakiś skomplikowany, czy...
Tak, dobrze kolega rozumie, tyle że nie spełnia to postulatu otwartych drzwi przy braku zasilania cytat z opisu zamka: Zaczep można odblokować podając impuls elektryczny, za pomocą klamki lub przy użyciu klucza wkładki bębenkowej. Teraz wszystko zależy od tego czy ma to być zamek na drzwi chroniące dostępu do jakiegoś pomieszczenia, czy na drodze ewakuacyjnej...
Kolega jacekratownik nadał ci kierunek jak znalezc kabelki od sterowania c,zamkiem ''podłaczasz kabelek pod mase i szukasz ''wszystko ok, gorzej jak trafisz na +12V bedzie wtedy wielkie bum,proponuje znalezc dwa kawałki kabelka po ok.40cm i podłaczyc zaróweczke 12V ok.15A i do tego wpiac bezpiecznik 10A dla bezpieczenstwa wówczas nic ci sie niestanie...
Różne sterowniki centralnych zamków potrzebują różnego czasu pobudzenia. Być może kłopot jest w tym, że Twój sterownik ( w Hondzie) potrzebuje sterowania impulsemo długości 1 sekundy, a alarm daje impuls 0,3 sekundy. Stąd "efekty dźwiękowe" a zamek nie zamyka. Zobacz w instrukcji alarmu, czy nie ma możliwości programowego przestawienia tego czasu (w...
Przy zamykaniu pojawi się na jednym z przewodów na 1 sek. impuls (-), przy otwieraniu pojawi się taki sam ipuls na drugim przewodzie. A więc miernik podłączony do plusa jedną końcówką a drugą do wyjścia na centralny zamek podczas zamykania i otwierania pokaże przez chwilę napięcie. Sprawdź na którym jest ipuls zamykania a na którym otwierania i odpowiednio...
nie zamyka z wkładki (kluczykiem) drzwi Jeżeli po przekręceniu kluczyka nie pojawia się impuls zamknięcia zamka, winny zamek, albo przerwa w okablowaniu. Podać z akumulatora impuls zamykania przy pomocy przewodu z bezpiecznikiem. Jak zamknie - to zamek. Jak nie zamknie - to przerwa.
Golf III ma sterowanie centralnym zamim dwuprzewodowe +, przewód szary zamykanie, przewód zielony otwieranie.Jeżeli masz magicara to nie trzeba dodatkowych przekaźników ponieważ ma on wbudowane. Należy tylko zaprogramować impuls do zamykania na 3,5 s. Przewody wychodzą w wiązce z drzwi kierowcy.
to dokup zamek szyfrowy np farfisa, roger, ostatacznie eura, a jezli domofon to jak pisał ircys np urmet, impuls itp. Pozdrawiam
Przewód brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie. Przewody te znajdują się w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy. Bierzesz miernik i sprawdzasz kiedy pojawia się impuls masy na przewodzie np. czerwonym. Jeżeli przy zamykaniu to podpinasz go do brązowo/czerwonego. Jeżeli przy otwieraniu to do brązowo/białego.
Yasiu.Brzeg gdzie ty widziałeś pneumatyczny zamek w Passacie z 2001 roku? Nie wprowadzaj w błąd kolegi który ma problem,a jak nie wiesz to nie odpowiadaj.Co do odpowiedzi są to przewody: czerwono zielony-domykanie, czerwono niebieski- otwieranie.Musisz się podpiąć w drzwiach kierowcy do wiązki idącej do siłownika.Sterowanie masą. To są dane z Passata...
Miałem podobny problem z passatem ( ale mój klient był bardzo wyrozumiały ) myślę że problem tkwi w działaniu modułu komfortu tzn. podanie impulsu powoduje przejście modułu w stan gotowości i oczekiwanie na impuls otwarcia lub zamknięcia ( niezależnie czy to będzie zamknięcie czy otwarcie ) . Jeżeli otworzymy zamek w czasie gdy komfort będzie w stanie...
Siłownik to nic innego jak silniczek na 12V z przekładnią i listwą zębatą. W zależności od tego jaką dostanie biegunowość napięcia będzie obracał się w lewo lub prawo a tym samym będzie wciągał lub wypychał jakąś dźwignię (pręt ?). Z tą przekładnią jest sprzęgnięty przełącznik, który łączy najczęściej do masy jeden z przewodów dochodzących do centralki....
Przedewszystkim dokup przekaźniki do centralnego zamka bo wyścia z alarmu są nisko prądowe ok. 100mA i nie ruszą centrala w scorpiaku , centralk jako takiej nie ma w scorpiaku i sterowane odbywa się przez same siłowniki , podając impuls plus lub minusa ( różne wersje , spodkałem sie nawet że było na przemian zamykanie plusem a otwieranie minusem)uruchamiasz...
Jeśli nie są to oryginalne siłowniki i moduł to najprawdopodoniej będzie to zwykłe standardowe sterowanie 2Xmasa. Jeśli jednak jest to oryginalny zamek to oba przewody z alarmu podłącz pod jeden przewód sterowania (np. kabel ze złącza drzwi kierowcy). Impuls "zamknij" podłącz normalnie, a "otwórz" podłącz do tego samego przewodu przez wspomniany opornik....
- czy jest możliwość zaprogramowania pilota/alarmu (tak aby pilotem od alarmu zamykać centralny zamek fabryczny auta, auto ma fabryczny zamek z pilotem nissana) -Chciał bym aby auto zamykało się pilotem od autoalarmu a nie pilotem od fabrycznego centralnego zamka. (w programowanie pilota od centralnego zamaka lub podłączenie przewodowe) pilota od alarmu...
odp3 Spróbuj tak: podłącz przewód do masy-obudowy następnie podłącz go na chwilę w miejsce które jest oznaczone na rysunku jako F12 zacisk 3 lub 4 albo bezpośrednio do modułu oznaczonego 3.28 zacisk 6 i 3, na przemian jeśli zamek zareaguje otworzy się lub zamknie, będziesz mógł podłączyć alarm bezpośrednio pod te zaciski przewody biały i brązowy w alarmie,...
Mam taki sam wręcz identyczny problem z tylnym zamkiem. Zamyka guzikiem z samochodu a z pilota centralnego nie zamyka tylnej klapy. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. W kostce są dwa przewodu czarne masowe, jeden biały k którym jest cały czas 12V oraz niebieski z którego idzie impuls jak zamknę centralnym 0.04V
Tak sterowanie impulsami masy
W "japończykach" zamykanie drzwi czasami było wyzwalane poprzez rozłączenie kabla sterującego od masy. Nie zawsze wysterowuje się poprzez impuls masy.
Tracę już nadzieję raczej prosta usterka do zdiagnozowania. 1. Jeżeli impuls 12 V dochodzi do siłownika zamka, to siłownik albo mechanicznie zablokowany zamek. 2. Impuls, nie dochodzi. Wina złączek lub przewodów!
Witam, w alarmie który posiadam uszkodziło się zamykanie (wysyłanie krótkiego impulsu masy przy załączaniu alarmu) tego już nie naprawię ponieważ chyba uszkodziło się coś na tej nóżce od mikro kontrolera 16F628, ale znalazłem rozwiązania jak to obejść, tyle że nie wiem jak wykonać. Alarm po załączeniu wysyła masę na czujniki(aż do czasu wyłączenia alarmu)...
i przestał mi działać zamek lewych przednich drzwi, ! . Zdemontować boczek. 2. Jeżeli impuls otwarcia do zamka dochodzi- winien jest zamek 3. Jeżeli nie dochodzi - należy wyszukać z jakiego powodu!
http://obrazki.elektroda.pl/3488303700_1... Witam. Od zawsze irytowała mnie konieczność podchodzenia do domofonu, aby wpuścić np. listonosza... Zacząłem więc przeszukiwać internet w poszukiwaniu interfejsu pomiędzy telefonem i domofonem. Znalazłem Bramotela, ale tenże po poczytaniu o nim, został zdyskwalifikowany ze względu na jego...
W tej sytuacji należy sprawdzić, czy jest wysyłany impuls ze sterownika.
po włożeniu kluczyka w drzwi, zamykały się tylko i wyłącznie drzwi od kierowcy , 1. Żarówką sprawdzić, czy po przekręceniu kluczyka w drzwiach kierowcy impuls otwarcia/zamknięcia trafia na pozostałe zamki. 2. Jeżeli trafia - winne są pozostałe zamki. 3. Jeżeli nie trafia - przerwa w instalacji np. w pelotce w drzwiach. Fabrycznego systemu centralnego...
Panel na złączach Lock+ i Lock- powinien wystawiać impuls napięcia. Dlatego jest wymóg na zamek z pamięcią. Na impuls elektrozaczep nie zadziała. To zobacz jaki pytający kupił...
Kupiłem sterownik centralnego zamka i jest problem ponieważ nie działa tak jak powinien. Centralny zamek jest sterowany masą i działa w taki sposób że po podaniu impulsu masy otwiera tylko drzwi od kierowcy więc trzeba zapodać 2 impuls i wtedy dopiero otwiera się reszta drzwi (tak w samochodzie oryginalnie działa centralny zamek). I teraz problem jest...
nie działa naciśnięcie przycisku otwierania klapy na pilocie do otwierania drzwi Sprawdź testerem pilotów czy pilot wysyła impuls po każdorazowym wciśnięciu przycisku otwierania bagażnika
Witam od paru dni walcze z citroenem xara picasso 2003r. Stosowałem się do zaleceń przyłączenia się do BSI NOWĄ centralką i się zakopałem. Ogulnie działa zamek po naciśnięciu pilota ale w jaki sposób unieszkodliwić sam orginalny central i czy ktoś walczył z podłączeniem tylnej klapy Dodano po 3 Otwieranie bagażnika: styk 2 na 40 stykowej szarej na BSI....
Szara kostka 16 pionowa w BSI na dole po lewej z niej wychodzi impuls dodatni na wszystkie zamki jednocześnie z jednego z grubszych kabli. Kontrolką sprawdź. Dodano po 1 Druga sprawa po naciśnięciu zamykania słychać tylko jedno kliknięcie?, czy dwa ?
Witam Chciałbym żeby ktoś mi pomógł podpiąć uniwersalny sterownik centralnego zamka do Xsary I 1.4 z 2000 r. Sterownik to BX30, sterowanie plusem lub minusem. Wg schematu zamek jest sterowany masą, ale patrząc na oznaczenie na schemacie, nie wiem czy jest sterowany przez impuls czy zwiera na stałe do masy? Gdzie najlepiej podłączyć to wszystko? Będę...
Witam serdecznie czy potrafi ktoś podpowiedzieć mi jaki układ zbudować (czasówkę) który przedłuży mi impuls zamka centralnego tak aby domknęły się szyby??? Chce nim wysterować zwykły przekaźnik który poda napięcie zamiast impulsu. chodzi tu o golfa 3 szyby oryginalne zamek również wiec szyby mają zabezpieczenie przeciążeniowe wbudowane oryginalnie szyby...
Witam szanowne grono. Mam prośbę o pomoc w instalacji zamka szyfrowego (DNT000013), aby sterować otwieraniem drzwi z pochwytem (zasuwnica GU secure i silnik zasuwnicy automatycznej GU). Napięcie do czytnika i do silnika jest podpięte. Silnik ma jeszcze przewód sygnałowy (zielony) otwierający rygle drzwi na kilka sekund. Jak mam teraz podpiąć kolejne...
Zamek oryginalny pnaumatyk Audi 80
Temat stary ale nie chcę zakładać nowego, sytuacja podobna partner 2000r odbija centralny, co dziwne zauważyłem gdy mam włączony zapłon centralny nie odbija działa prawidłowo, przełączniki w drzwiach przednich sprawne w tylniej klapie nie mogę znaleść w bocznych przesuwanych sprawny, może ktoś podpowie gdzie odłączyć o ile się da ten impuls że widzi...
impuls zamek centralny centralny zamek impuls zamek drzwi impuls
wymiana kondensatorów zasilacz panasonic telefon domowy zmiana routera orange
Ciśnienie w instalacji grzewczej 3 bary zamiast 1,5 bara MapFactor Navigator nie widzi map Niemiec i Polski