racja pomyliłem się z audi dwa przewody szary i zielony sterowane plusem
Witam Nie mogłem znaleźć odpowiedniego działu wiec tu, jeżeli źle trafiłem to przepraszam proszę o przeniesienie :) nabyłem we wrześniu cordobę I z braku zajęcia oraz zmęczony ciągłym otwieraniem wszystkich zamków, dzięki temu że gdzieś tam Tata przetrzymał zamek od wv b2 bodajże postanowiłem go zamontować u siebie. Zacząłem od przeglądu co mam w skład...
Wszystko się podpina w bagażniku, sterowanie plusem.
Z tego co się orientuję, to są tylko pneumatyczne w audi. Zapomniałem dodać właśnie, że to do B5.
Jakie auto? Jaki alarm? My to nie wróżki!!!
Możę ten plik ci pomoże
witam właśnie ż mam TDI i nie wiem czy można gdzies przeciąć jakiś przewód ( wiem że od zaworu pompy można , ewentualnie od zasilania ktory idzie na stacyjkę -- ale to zbyt łatwe i można łatwo podpiąć zasilanie ) najlepiej może gdzieś od jakiegoś sterownika itp tak aby nie odpalił a co do alarmów legendford to wiem że są dobre bo mam już założony tej...
Zestaw ten, obsługuje również zamki pneumatyczne. Wiem, w jaki sposób wykorzystać zestaw aby działał w trybie zamka pneumatycznego, co jasno wynika z instrukcji dołączonej w Języku Polskim. Nie wiem natomiast, które KONKRETNIE przewody przeciąć (w okolicach nóg pasażera) aby podłączyć się pod sterowanie zamkiem. Mimo, że Twój samochód ma zamek pneumatyczny,...
w bmw sterownik jest pod tylnym siedzeniem a passat to prawdopodobnie zamek pneumatyczny
witam. Masz najprawdopodobniej uszkodzoną wkładkę od strony kierowcy. Najlepszym i jednocześnie najbardziej opłacającym się sposobem jest zamontowanie sterownika centralnego zamka z pilota będzie wygodniej, nie będziesz katował kluczyka... Koszt takiego sterownika spokojnie powinien zamknąć się w 150 zł albo i taniej. Wymiana wkładki wiąże się albo...
Kolego, w twoim polo jest raczej zamek pneumatyczny i znajduje sie na tylnym prawym nadkolu w bagazniku.Możesz bardzo łatwo podejzec czy jest w centali weżyk wpiety.(po samej pracy siłowników słychac na kilka metrów jaki masz rodzaj zamków)
Tam zapewne jest zamek pneumatyczny sterowany przewodem o kolorze niebiesko-zielonym w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy (jak każdy pneumatyczny naprzemian +/-).
Tak zwykly,tylko zapomnialem dodac co istotne zeby mial sterowanie 3 sekundowe,bo taki czas jest potrzebny na wysterowanie zamka pneumatycznego.
ustaw na zamek pneumatyczny i wykżystaj niebieski przewód z drzwi kierowcy,xczęść od strony auta(anie drzwi) to jest pompa resztę powinieneś mieć na schematach
Z tego co pamiętam, to jest tam sterowanie dwoma plusami, więc nie wedle schematu do zamka pneumatycznego, tylko dwa plusy, impuls na jeden otwiera, na drugi zamyka.
Bardzo by pomogło ujawnienie daty produkcji wehikułu.
w a4 zamek jest pneumatyczny,pompa znajduje się w bagażniku(czyba po prawej stronie)znajdź ją i sprawdź czy nie jest zalana oraz zobacz czy przewody powietrzne są szczelne
po pierwsze jak masz pourywane kabelki no to cze ba zacząć od połączenia ich, a tu masz link do schematów elektrycznych http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=pag... tak abyś nie zabłądził podczas lutowania kabelków , co do typu to jest to zamek pneumatyczny i tej terminologij się czymajmy
A4 (rok 94-99) Otwieranie masą i zamykanie masą. Wepnij się między drzwiami kierowcy i centralką centralnego zamka przy 6 pinowej wtyczce pod deską rozdzielczą. Kolory w zależności od rocznika. Otwieranie- szaro-biały lub żółto niebieski, zamykanie - brązowo-szary lub czerwono- niebieski. Rocznik 94-96 ma zamek pneumatyczny sterowany naprzemiennie+-....
Golf III ma fabrycznie centralny zamek pneumatyczny: pompka znajduje się w bagażniku, a w drzwiach są siłowniki do których doprowadzone jest powietrze wężykami. Jeśli w tej chwili otwierają się tylko drzwi kierowcy to znaczy że centralny nie działa. Szukaj pompki po prawej stronie w bagażniku i sprawdź czy podczas zamykania / otwierania jej silniczek...
We własnym zakresie możesz sobie sprawdzić przewody i ich stan w miejscach gdzie najczęściej lubią się uszkadzać. Z twojego opisu można wnioskować , że są albo gdzieś przerwane i zwierają się do masy lub między sobą. Sprawdź więc ich stan w przepustach z drzwi do słupków. Zamek pneumatyczny jak sądzę? pozdrawiam Gietek
Przewód od powietrza jest do zamykania i otwierania drzwi bo zamki są pneumatyczne a pompka w bagażniku
w modelu'02 po dwie diody 3A na kierunek[są na 4 przewodach],w starszych standart mercedes na dwóch przewodach biało-czarny i zielono-czarny bez diodowania,kwestia jaki masz model.
Zamek centralny Wyróżniamy dwie podstawowe wersje pneumatycznego zamka centralnego stosowanego w starszych modelach Audi (80,90,100,200,5000 itp.). Poniżej omówione zostaną obie z nich i przedstawione ich schematy elektryczno-pneumatyczne. Starsze modele Audi (5000/100/200 przed rokiem 1984, 4000/Coupe/Quattro/80/90 do roku 1988) posiadały zamek centralny...
W T4 zamek jest elektryczny . Działanie takie samo jak Fordy sprzed 1998.
W 124 trzeba przeciąć jasnoniebieski przewód wiązki drzwi kierowcy. Jest to pneumatyczny zamek. Podanie naprzemiennie plusa iminusa w kierunku centralki, powoduje zamknięcie i otwarcie zamka. Proponuję zgłosić się do sprzedawcy centrallki w celu udostępnienia schematu podłączenia pneumatycznego zamka.
1. Głośne / ciche uzbrajanie/rozbrajanie 2. 1 / 3 sek (jedna sekunda dla central zamka elektr. / 3 sek dla zamka pneumatycznego. Nie stosuj długiego czasu przy zwykłych siłownikach bo mogą tego długo nie wytrzymać) 3. Ponowne samouzbrojenie tak / nie 4. Zamki po zapłonie tak/nie Funkcja zamków po stacyjce w starych modelach nie występowała, jednak jeśli...
Tam masz układ sterowania zamkami elektryczny a nie pneumatyczny ,takze nie znajdziesz
Jeśli chodzi o centralne zamki to we wszystkich starszych modelach aut najlepiej sprawdza sie sterowanie centralnym zankiem poprzez podanie masy (przez wskażnik neonowy przystosowany do instalacji samochodowych nie 220v) wkuwając sie pokoleji w przewody i opserwowanie reakcji zamka(zamki pneumatyczne reagują z pewnym opużnieniem) nie ma wtedy ryzyka...
Nic się nie stanie.
Calineczka kierunkowskazy - przewód czarny z zielonym paskiem i przewód czarny z białym paskiem znajdziesz za tabliczką bezpiecznikową w kabinie po stronie kierowcy. Przewód czarny 1,5 mm nr. 15 przekażnik pod kolumną kierownicy przeciąć to jest obwód.Przewód zielony z niebieskim paskiem to centralny zamek pneumatyczny przewód znajduje się w wiązce...
Jesli kots ma bardzo prosze o schematy podlaczenia centrali z angielksiej instrukcji. Ja niestety mam polska i nie bardzo wiem jak podlaczyc alarmik do centrali w fordzie (sterowanie chyba +). Jedni radza mi abym kupil przekaznik zamieniajacy - na +. Tutaj czytam ze jednak da się podlaczyc magicara 440 bez przekaznikow .... pomocy !!!!! Witaj!!! NMarysowałem...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Zrobiłem zwarcie na zapalnice ,wymieniłem bezpiecznik nr.21 o wartości 15A . A centralny zamek (pneumatyczny ) nie działa . Otwieram i otwierałem auto tylko z kluczyka . Co mogę sprawdzić i naprawić . Proszę o porady . Vw golf 3 kombi
Witam Miałem ten sam problem, jeżeli masz model AFN 1.9TDI to masz pompkę która po prostu się zużywa. Komora mechanizmu wytwarzającego ciśnienie i podciśnienie jest kształtu owalnego i stworzona jest z tworzywa podobnego do plastiku. W innych pompkach ta komora jest okrągła i jeżeli uda Ci się zdobyć taki silniczek z taką komorą to można podmienić i...
Poczytaj o zaworach zwrotnych sterowanych lub tzw " zamkach" To jest zabezpieczenie przed niezasterowanym ruchem podczas awarii jak np. - pęknięcia przewodu pneumatycznego zasilającego siłownik - sterowanie cewek zaworów bez ciśnienia - blokada odpadnięcia siłownika podczas serwisu Po prostu jakby tego nie było (zamka) to odpięcie przewodu pneumatycznego...
W124 posiadał centralny zamek pneumatyczny To jest KOMBI. Na dociąganiu klapy ma silniczek elektryczny.
Jeśli masz trochę pojecia z tej dziedziny to możesz sie pobawić jeśli nie to udaj sie do zakładu, koszt niewielki a szkoda czasu.
Kolego po pierwsze zastanów się nad samodzielnym montażem tego alarmu , bo jeśli nie wiesz cyt'' ale nie wiem czy centralny zamek jest pneumatyczny czy z siłownikiem zamka '' to nic dobrego nie wróży . Dla podpowiedzi proszę linki http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... tematów na audi 80 jest kilkadziesiąt i wystarczy że użyjesz wyszukiwarki...
Nie wiem gdzie w golfie jest pompa do zamka, a nie chcę go całego rozbombardować. Proszę o pomoc. A jeszcze jak ktoś wie coś o nagrzewnicy i siłowniku do nagrzewnicy to też proszę o pomoc.
Witam.Mam Passata B3 a w nim c.z pneumatyczny z 7 przewodami. Czerwony Różowy Czarny zielonym paskiem Biały Czarny z białym paskiem Popielaty z czerwonym paskiem Popielaty z zielonym paskiem Alarm mam sterowany plusami. Proszę o pomoc jak to połączyć.
Kolego bodzio667 możesz zastosować kompresorek ośrodkowy z zamka pneumatycznego z samochodu np Audi A4 jest mały i cichy po za tym duża moc ssania i tłoczenia sam posiadam taki w stacji po awarii oryginalnego kompresorka spisuje się świetnie. Pozdrawiam .
Witam kolegów,temat stary ale jak dla mnie na czasie,mam następujące pytanie,jak często włacza sie pompa podciśnieniowa od centralnego zamka,czy sterowana jest przez jakiś przekaźnik zabezpieczony bezpiecznikiem?Czy moze zdażyć sie,ze w zimie coś w tym układzie przymarznie?Czy zamek w drzwiach kierowcy jest tym sterującym?
bo w Golfie zamykanie jest sygnałem (-) a otwieranie (+). OBA TO PLUSY! , to Vento czyli Golf 3 . Sterowanie naprzemienne było w Golfie 2 czyli Jettcie. Koledze 32aro najbardziej by chodziło o wysterowanie kierunkowskazów. Może ktoś z Kolegów rozpozna wnętrze płytki?
Pod tylną kanapą.
musisz skonfigurowac odpowiednio przewody od centralnego-czarny,bialy ma byc wolny rozowy, pomaranczowy +12V a na zielonym i niebieskim beda pojawialy sie naprzemiennie sygnaly +12V (nastepnie ustawiasz na 3,5 sek czas i pneumatyk smiga) na pomaranczowym -12V a na zolty podajesz napiecie po stacyjce +12V i przekaznik zalacza sie wtedy
Witam proszę.
Mam taki oto problem, kupiłem alarm, w którym nie mozna wydłuzyc czasu impulsów sterujacych lock, unlock, natomiast jak wiadomo w Audi jest zamek pneumat i potrzebuje dłuzszych impulsów. Producent przewidział jedynie wydluzenie czasu na zamkniecie- prawdapodobnie chodziło mu o mozliwosc podłaczenia fabrycznego modułu domykania. Efekt jest taki, ze Audik...
Witaj, pompka w tym modelu chodzi tylko w jedną strone - jak przeskoczy próg to pompuje jak przeskoczy znowu to zasysa. Rada jest prosta wszystko na elektryczne siłowniki, szkoda czasu na zabawę, bo to i tak nie będzie chodzić dobrze, klapa przez przekażnik jak dasz impuls to otworzy, a resztę pod pilota. Pozdrawiam.
Dziękuję za poradę. Do zakupionego sterownika dołączone są 4 schematy podłączeń. Proszę jeszcze o podpowiedź czy mam zastosować schemat zamka pneumatycznego czy też sterowania minusem bo doczytałem na forum że w tych autach jest właśnie takie sterowanie.
Jednoprzewodowe to pewnie ten schemat do zamków pneumatycznych? Ale nie wiem który to kabel przy pompce. Jak to sprawdzić
po przekreceniu kluczyka w drziach nie reaguje centralny. I nie bedzie reagowac. Kluczyk w modelu 639 sluzy tylko do otwierania awaryjnego. Mam pytanie nie moge zlokalizowac bezpiecznikow w kabienie szukalem wszedzie ale nie moge znalezc Pod siedzeniem pasazera - tam gdzie akumulator Czy jest mozliwe zeby byl osobny bezpiecznik od tylnich drzwi? Nie...
Sterowanie dwoma przewodami poprzez podanie masy: brązowy z szarym (zamykanie zamka, przy dłuższym impulsie '-' domyka również szyby jeśli masz funkcję domykania z kluczyka) - szary z białym (otwiera zamki po podaniu impulsu masy).
Wpadł mi właśnie w ręce kompresorek zamka pneumatycznego z audi. Ma złącze z trzema pinami i jakąś elektronikę w środku. Jak to podłączyć by sprawdzić czy sprawne, czyli jak idą zasilanie i sterowanie?
tak mozna jak to napisze ci jutro bo niepamietam kolorow
Z tego co pamiętam to centralny jest sterowany + dwuprzewodowo, czyli nie powinno byc problemów.
Ucieka ci gdzieś powietrze. Siłownik klapy bagażnika sprawdź. Jak jest, to siłownik klapki wlewu paliwa.
CZesc Wie ktoś jak w golfach 3 z 92 roku montowany był fabryczny centralny zamek pneumatyczny ? czy jest on sterowany jednym kablem czy dowama ? gdzie sie najlepiej w nie wpiąć ?( jakie kolory) i gdzie najlepiej podpiąc w +12 po przekreceniu stacyjki ? w puszke bezpieczników ?
Oryginalny zamek pneumatyczny w Polo, to sterowanie dwoma plusami , ale wymieniając tylko centralkę ta sprawa powinna być już załatwiona (gdzieś w starej instalacji). Stary - zdemontowany Tiger S też dawał dwie masy a kiedyś działał, więc podpięcie nowej centrali do przewodów po obciętej kostce Tigera powinno działać. Chyba, że Tiger nie był podpięty...
poszło na pocztę
poprostu masz gdzies nieszczelnosc na przewodzikach i ci cisnienie ucieka posprawdzaj wtyki w slupkach
potrzebuję jnfo jak podłączyć alarm z zamkiem centralny pneumatycznym w golfie 3 posiadam sterownik do zamków pneumatycznych ale nie umiem podłączyc
witam jak wysterowac centralny(pneumatyk) z alarmu w audi 80 z 93r? z alarmu mam 2 impulsy (3 sekundowe masy) -to już było wielokrotnie opisywane i nie wiem po zaśmiecasz forum zamiast samemu poszukać.
Poszukuje schematu oraz instrukcji montazu centralnego zamka pneumatycznego do vw z 1987 roku Z gory dziekuje za pomoc
W polo'96 jest zamek pneumatyczny, a pompka jest w prawym boczku bagażnika.
Witam, mam Audi jak w temacie, ale nie było do niego pilota, co muszę dokupić, żeby go mieć? czytałem coś o module komfortu, ale nie wiem czy moje autko go ma:( mam centralny zamek pneumatyczny i podobno w nim jest ten moduł.. ale gdzieś indziej znalazłem ze on nie jest schowany w pompie tylko go się tam wpina... Proszę powiedzcie mi jak to sprawdzić...
Ile może kosztwoać pompa centralnego zamka pneumatycznego od mercedesa 190E ??? bo właśnie spaliłem :oops: mały błąd i............
W moim VW "Pasku" jest również centralny zamek pneumatyczny. Alarm mam "dorabiany", który ma możliwość podania sygnału na 1 lub 3 sekundy tj. w zależności, czy ma się zamek pneumatyczny, czy elektryczny. Z instrukcji alarmu wynika, że zamek pneumatyczny wymaga sygnału dłuższego -3 sek.
moze mi ktos napisac poczym rozpoznac alarmy langeford, bo mam taki co wszystkie wejscia ma po jednej stronie i nie moge znalasc schematu podlaczenia, i nie wiem jeszcze czy moze on sterowac silownikami... Dodano po 4 moze mi ktos napisac poczym rozpoznac alarmy langeford, bo mam taki co wszystkie wejscia ma po jednej stronie i nie moge znalasc schematu...
Sprawdź przewody między drzwiami i autem. A tam nie jest czasami centralny zamek pneumatyczny.?
odkrecasz osłonę plastikową nad nogami kierowcy,jest tam kilka śrub[nasadowa 8-ka],po odkręceniu cała schodzi,masz tam w wiązce kolumny kierowniczej kierunkowskazy czarno-zielony i czarno-biały,możesz odciąć plus po stacyjce-czarny grubszy przewód w jej wiązce,krańcówki masz na brązowo-białym całe auto a brązowo-żółty to drzwi kierowcy do złapania w...
kupiłem alarm MAGICAR i mam problem z podłączeniem c. zamka pneumatycznego w passacie b3:?:
Kolego po pierwsze to zamek pneumatyczny i jeśli zamek zasteruje pompka to powinna ona zamknąć wszystko chyba że jest gdzieś nieszczelność. Pompa pracuje długo czy szybko się wyłancza??
Post był raportowany. Zamykam, z powodu "odgrzewania" tematu. 21 Lut 2006 i 27 Sty 2007
Z kluczyka, zamek pneumatyczny jak dobrze wiem.
Tak jak na załaczonym rysunku
Witam mam problem z podłączeniem sterownika centralnego zamka do golfa 3 zamek pneumatyczny z funkcją comfort. Znalazłem odpowiednie przewody i podłączyłem według rozpiski która znalazłem na elektrodzie. ale zamek sie nie otwiera anie się zamyka. Sygnał dochodzi do pompki ale pompka się nie załącza. Przeszukałem już wszystkie tematy o golfie 3 i nie...
Przy sterowaniu jednoprzewodowym musisz przeciąć kabel od kierowcy albo od pasażera i zastosować schemat 3 zamek pneumatyczny. Jest też druga opcja sterowania dwoma masami z zamka klapy bagażnika (schemat 1).
Kolego już nie raz opisywany był golf i jego centralny trochę inicjatywy w szukaniu . Na początek przelotka w drzwiach kierowcy .
WItam Mam pytanko gdzie jest schowany fabryczny sterownik centralnego zamka w Vento z 93 roku???? Jest tam oczywiscie zamek pneumatyczny... Z gory dzieki za odpowiedz
Każdy alarm może sterować zamkami pneumatycznymi, Elita mini też
Centralny zamek masz pneumatyczny? Tak. Oryginalny centralny zamek pneumatyczny otwierany tylko z klucza
Prosze o schemat na przekaznikach dzieki ktoremu bedzie mozna sterowac zamek pneumatyczny w Golfie III. Tzn ma zamieniac - na + Moj mail : andrzej_n(at)go2.pl Jakie przekazniki zamontowac? Sa jakies rodzaje? Z gory dziekuje!
Zamek jak i gaszenie regulacja świateł jest sterowany pod ciśnieniem "Pod ciśnieniem" to są hamulce w ciężarówce i pociągu. Tutaj chodzi o PODCIŚNIENIE. Sytuacja którą opisujesz miała miejsce w historycznej "beczce" - w późniejszych modelach regulacja reflektorów i gaszenie są zasilane z innego źródła, a centralny zamek ma osobną pompę elektryczną....
W tym roczniku masz zamek pneumatyczny...czy się mylę?
Witam. Miałem taki sam problem w Audi - też jest zamek pneumatyczny. Jeżeli jest alarm to on jest wszystkiemu winien. Pomimo tego że większość centralek ma obsługe zamków pneumatycznych musisz dołożyć mu dodatkowe przekażniki podające na przemian + i - na silnik siłowników.
Masz zamek pneumatyczny w lewym tylnym boczku w bagażniku....przy kompresorku masz wszystkie potrzebne kable....
kolego jaki masz zamek elektryczny czy pneumatyczny? tylko nie zamyka czy też nie otwiera? a inne zamki?
Sa to najczęściej zamki pneumatyczne i jedyna możliwość odblokowania zamka to ingerencja do wnętrza pralki. Sorry, ale jeszcze nie widziałem zamka pneumatycznego w żadnej pralce (elektromagnetyczne to i owszem, chociaż bardzo rzadko) Pozdro-
czy ktoś może mi odpowiedzieć na pytanie czy można gdzieś kupić membrankę do zamka w bagażniku (zamek pneumatyczny).Serwis poleca wymianę zamka kpl a to ok400zl + wymiana... myślę że sama membrana kosztowała by o wiele mniej...
Pompke może kolega podebrac z centralnego zamka pneumatycznego tania i mocna
Golf 3 miał zamek pneumatyczny chyba że masz dokładany zamek(niezwykle rzadkie modele bez wyposażenia podstawowego) Jaki masz centralny: pneumatyczny czy elektryczny(jakie są siłowniki)
W Audi mam zamek pneumatyczny i niewiem jak się wpiąć w instalacje .
centralny zamek pneumatyczny. to nornalne zachowanie przy nieszczelnym "wezyku" . pozdrawiam
Jezeli chodzi o centralke to znajduje sie ona pod siedzeniem kierowcy a zamek nie jest pneumatyczny w paskach B5.Zamontuj sterownik zamka ten ktory kupiles w drzwiach od kierowcy.Znajdziesz tam"+" i minus a sterowanie jest "masa".Jak pamietam to idzie taka mala wiazka(juz do zamka) i ma chyba 4 przewody.Kolorow juz nie pamietam ale jest to chyba czarny...
a w ogóle masz pneumatyczny zamek????
w '98 jest tak samo{pompa-zamek pneumatyczny},dopiero od '00-nowy model były zamki elektryczne.
W instrukcji sterownika masz również schemat podłączania zamka pneumatycznego.
Jesteś pewien a nie czasami tam jest jeden sygnałowy który trzeba rozciąć skoro jest to zamek pneumatyczny.
Zamek pneumatyczny? Nie przełącza ci switch w zamku. Jeśli sam proces trwa dłużej, to szukaj nieszczelności.
pneumatyczny zamek pilot zamek pneumatyczny zamek pneumatyczny sterować
protect radio kenwood trzeszczenie zasilacza wentylatora mercedesa
domofon hikvision liebherr zamrażarka
Odbiornik induktofoniczny – schematy, normy IEC 60118-4, LM386, OPA2134, AGC, DIY i profesjonalne rozwiązania Sony TA-E2000ESD - Problemy z włączaniem i wyłączaniem