Zamulona nagrzewnica w niektórych przypadkach pomaga płukanie bieżącą wodą opis gdzieś był na forum A4.
Nagrzewnica zamulona i większość obiegu idzie przez parownik....
Ja nie odpowietrzałem w żaden sposób. Wlałem płyn do zbiorniczka, krótka jazda próbna i dolewka nie całe 5 litrów i po sprawie. Może być nagrzewnica zamulona - nie było czasem tak, że w lato na wodzie jeździli?? Kilka tygodni temu wymienialiśmy nagrzewnicę w Scanii R. Stara nagrzewnica była tak zamulona, że ciężko ją było w jednej ręce utrzymać. A z...
Może być zamulona nagrzewnica i na większych obrotach dmuchawy nie nadąża z nagrzaniem powietrza
Koledzy ćwiczyłem to na kilku firmowych sprinterach CDI "nowa decha". Zapchana i zamulona nagrzewnica daje taki efekt. Należy także sprawdzić "chory zawór" miałem na myśli konstrukcje zamykająca obieg przez nagrzewnice i otwierając za razem obieg płynu z powrotem.Często w pozycji na MAX płyn nie przepływa przez nagrzewnicę całkowicie tylko wraca częściowo...
Witam, nam problem z nawiewem ciepłego powietrza VW Jetta, otóż nie grzało więc zacząłem sprawdzać i okazało się że nagrzewnica zamulona to kupiłem nową, nie pracował silniczek klapy po lewej pod nogami kierowcy wymieniłem (pracuje) i dalej leci ledwo ciepłe , nagrzewnica gorąca że nie można dotknąć, pytanie: jest jeszcze gdzieś drugie sterowanie?
Mam podobny problem termostat OK, nagrzewnica nie jest zamulona jak dotknę rurek nagrzewnicy pod kokpitem w samochodzie to wrzątek a powietrze leci zimne. W tym samochodzie nie ma żadnego zaworka na wlocie ciepłego płynu z silnika. Wszystkie cięgna na miejscu a ogrzewania nadal nie ma. Nikt się nie spotkał z podobnym problemem???
Problem rozwiązany, okazało się że nagrzewnica była zamulona prawdopodobnie starym uszczelniaczem do chłodnic.
zamulona nagrzewnica , zle sterowanie zaworem, klapami
Może być zamulona nagrzewnica, może też być niedomknięta klapa zimnego powietrza. Obstawiam że nie domyka regulacja temp. nawiewu i cały czas powietrze idzie obok nagrzewnicy. Może też być (liście i inne śmieci) zapchana nagrzewnica z zewnątrz.
Zakupiłem omegę 2.2 b po lift do zabawy. Niestety poprzedni właściciel kombinował z instalacją LPG i ta finalnie nie działa. ZAVOLI ZETA S valtek 3ohm AG COMPACT Przy dodaniu gazu odcina LPG jak przy zbyt niskim ciśnieniu. Usunąłem zawór nagrzewnicy bo klima i tak nie działa. Zregenerował parownik i wytryski. Podłączyłem parownik szeregowo przed nagrzewnica....
To że węże są ciepłe to nie znaczy że układ nie jest zapowietrzony moim zdaniem jeśli by samochód miał zalaną wodę to morze być zamulona nagrzewnica ale gdy auto ma zalany płyn to płyn rozpuszcza wszystko co znajduję się w układzie pozdrawiam
Zamulona nagrzewnica to przede wszystkim gorące wejście i zimne wyjście. Sprawdź jak jest u Ciebie.
Zamulona nagrzewnica , zapowietrzony układ płynu chłodniczego itp. trzeba sprawdzić.
Pewnie masz zamuloną nagrzewnicę.
Jeździsz na wodzie czy na płynie chłodniczym? Jesli na wodze to tak jak kolega wyżej napisał zamulona nagrzewnica lub przewody, jesli na płynie to do sprawdzenia poziom płynu, zawór nagrzewnicy, linki tego zawóru oraz ich naciąg.
Witam idz za radą kolegi januszc na 100% zamulona nagrzewnica ,żadna tam elektronika,linki itp ,przepłucz lub wymień na nową koszt ok 80zł .
Wtam musza byc dwa wejscie i wyjscie bo inaczej niebylo by obiegu ja stawiam na nagrzewnice ze jest zamulona nagrzewnica nowa kosztuje ok 100zl sam mozesz ja wymienic i problem zginiedaj znac jak zrobisz
Węże gorące , czyli nagrzewnica nie oddaje ciepła , zamulona , może miałeś syf w układzie chłodzenia , spróbuj przepłukać układ i sprawdz czy coś jest lepiej.
zakołkowana nagrzewnica Tak zamulona jeśli się nie wymienia płynu regularnie zmniejsza się przepływ płynu cieczy chłodzącej i nagrzewnica nie grzeje. Ale zacząłbym od wymiany termostatu jeśli jest otwarty to przepływ jest cały czas przez chłodnice i silnik nie dogrzany. A w następstwie tego nie grzeje nagrzewnica.
zamulona nagrzewnica i tak sie bedzie dzialo ewentualnie pompa wodna nie robi dobrego obiegu,ale najpierw kupilbym srodek czysczacy i przeplukal nagrzewnice Dodano po 1 i jeszcze zapowietrzony uklad
Moim zdaniem tak duża strata ciepła na parowniku nie jest możliwa!! przy dobrze działającym termostacie!(pewnie termostat padł)-no i może być zamulona nagrzewnica ?Na początek sprawdź termostat i poinformuj nas!!- wtedy pozostanie Ci naprawa/wymiana nagrzewnicy,uszczelki pod głowicą lub pompy wody -przyczyn może być kilka!!
jeśli masz popsuty termostat to nie masz co liczyć na to że bedzie ciepło w samochodzie. Jedyna przyczyna to prawdopodobnie zamulona nagrzewnica najprostszy sposób to ją przeczyścić. Ja zrobiłem to sprężarką. Jak nalałem w nią wode i dmuchnołem ciśnieniem to wyleciało tylee brudu żę nić dziwnego że mi niegrzał. Pozdrawiam
No to popolemizujmy:D zamulona nagrzewnica nieoznacza calkiem odlaczonej lub zapchanej, zawsze bedzie ciepla ( w mniejszym lub wiekszym stopniu) a przy narastajacej sile nadmuchu powietrza (zawsze chlodnego) niejest w stanie oddac tego ciepla w zadawalajacy sposob. Na 1 biegu bedzie zawsze ciplejsze powietrze niz na 3 biegu.
Jeśli masz LPG to prawdopodobnie parownik jest podłączony równolegle z nagrzewnicą. Opory przepływu w nagrzewnicy są większe niż przez parownik i mniej gorącego płynu przepływa przez nią. Sprawdź, czy jeśli zamkniesz przepływ przez parownik poprawi się grzanie(sprawdź na Pb żeby parownik nie zamarzł). Być może też jest to wina pompy płynu chłodzącego....
1. wyciągnij nagrzewnicę-wyczyść ,przedmuchaj sprężonym powietrzem 2.jeżeli to nie pomoże cały układ zapewne nagrzewnica jest zamulona
Jaki rocznik auta? Może nagrzewnica zamulona lub problem jest po stronie regulacji (nie całe powietrze przepływa przez nagrzewnicę) Jaka jest temperatura silnika?
Witam Jak w temacie w moim polonezie mam słabe ogrzewanie płyn w zbiorniczku na ful, nigdzie nie ucieka pokrętło od ciepłego powietrza działa, nagrzewnica zamulona raczej być nie może bo wcześniej było ok. Chłodnicę zatkałem kartonem temperaturę mam 90 a z nadmuchów leci tylko letnie powietrze, dawniej to przy 90 leciało zarąbiście gorące. Dodam jeszcze...
Witam kolegów mam problem z Meriva a ustawia się temperaturę na maxa samochód ma 90' i leci chłodne powietrze nagrzewnice sprawdziłem nie jest zamulona podmienialem nowy panel sterujący i nic to nie pomogło czy jest jakiś moduł sterujący czy może silniczki klapy są uszkodzone miał może ktoś z was taki problem proszę o podpowiedź dodam że jest to klimatronik
witam problem został rozwiązany nagrzewnica była zamulona została wyczyszczona i teraz grzeje bardzo dobrze
Z tym podłączaniem reduktora szeregowo z nagrzewnicą to różnie bywa. Pomijając zamykanie dopływu cieczy przy wyłączaniu ogrzewania (jw było napisane dotyczy głównie starszych aut) to wiele parowników ma małą przepustowość wody, a co za tym idzie ogrzewanie może być tragiczne. Jeżeli nagrzewnica nie będzie zamulona to płynu powinno spokojnie wystarczyć.
Usuń te pierdoły, jak nagrzewnica nie będzie grzała, to zaciśnij wąż gumowy z małego obiegu silnika, oraz ten gruby (przed pompą wody) pomiędzy silnikiem i chłodnicą(wykluczasz termostat, jak uszkodzony). Po zaciśnięciu tych przewodów nie ma bata, płyn musi pójść z silnika tylko przez nagrzewnicę. Jak nie będzie grzała to jest zamulona lub przewody...
witam Co do problemu numer 1. ciężko cos napisać bo nie widząc konkretnego przypadku można sobie pospekulować. Może sam przycisk uszkodzony lub niefartownie zalany jakimś słodkim lub tłustym napojem. problem 2. poczytaj tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... problem 3. wg mnie może być powiązany z problemem 1....
Z twojej opowieści wynika ,że masz trochę roboty do wykonania przy swoim silniku :idea: ,kiedy wymieniałeś świece przewody WN ,kopułke palec ...itd czy czyściłeś to choćby kiedyś :?: ,sprawdz uszczelki pod filtrem i przewody pod ciśnieniowe jest tego sporo do sprawdzenia i zapewne część z tego do wymiany na nowe ,z nagrzewaniem to nagrzewnica może być...
Miałem taki przypadek ze nagrzewnica niby była drozna ....na powietrze ...jak kolega napisał ale tak zamulona w srodku ze i tak musiałem wymienic bo nie grzała ...
Nagrzewnica może być zamulona albo ukaład chłodzenia masz zapowietrzony, albo pompa już na wykończeniu, różne mogą być tego przyczyny, ale jak już bedziesz wyjmował deskę to możesz wyjąć nagrzewnicę i ją przeczyścić bo w śroku może byc troche szlamu, polonezy słyną z tego że mają bardzo dobre grzanie. A co do samego zdejmowania deski to zadługo by było...
Kryzowanie stosuje się na dużych budynkach by zrównoważyć przypływy na poszczególnych działkach bądź pętlach. Ten kocioł daje sobie radę nawet na budynkach 250 m² z 10-15 grzejnikami. Musi tu być jakiś błąd ogólny np. brak przepływu przez nagrzewnicę albo zamulona instalacja. Na plastikach niekiedy trzeba zdjąć kocioł z zrobić płukanie instalacji...
Problem z nagrzewnicą rozwiązany, słabe grzanie było spowodowane zamuloną nagrzewnicą. Środek odkamieniający kamyk + woda destylowana, z układu wyleciał niezły żur :) teraz grzeje jak nigdy. Problem kontrolki układu chłodzenia nie rozwiązany nadal.
Wina leży raczej w mieszalniku powietrza, mianowicie klapa ciepło-zimno posiada otwory które w normalnych warunkach powinny być zaślepione fabryczną matą z pianki, z czasem się ona wykrusza i nieogrzane powietrze zamiast biegnąć przez nagrzewnicę przelatuje przez te otwory. Druga sprawa to może też być zamulona sama nagrzewnica, ale i na to jest sposób.
Skoro temperatura silnika jest w normie to masz zamuloną nagrzewnicę.
Zamulona nagrzewnica, Płukanie nic nie da. Tylko wymiana.
Układ odpowietrzony Widocznie nie odpowietrzony, odpowietrznik jest na przewodzie do nagrzewnicy i tam się odpowietrza, nie czujnikiem. Opcja druga to zamulona nagrzewnica, poza nią nie ma co się tam zapchać.
Albo zamulona nagrzewnica, albo nie działa klapka sterowania temperaturą nawiewu.
Zapowietrzony układ, zamulona nagrzewnica, walnięty panel starowania co sprawdziłeś? Pewnie nic.
jeśli klapy chodzą to masz zamuloną nagrzewnicę zdejmij węże i ją przepłucz pod ciśnieniem
Być może masz zamuloną nagrzewnicę lub zapowietrzony układ.
Czyli szukasz zasady działania termostatu itd zamiast napisać że masz zimno w środku. Jakie auto, jaki silnik żeby było wiadomo w czym grzebać bo nie wszystkie samochody są takie same. Co do "inne czary". Przy -8st, nadmuchu włączonym na max i jałowych obrotach może być tak że przepływ płynu przez nagrzewnicę jest mały a zimnego powietrza duży i to...
Nie w tryb serwisowy, tylko w awarię. Brak przepływu, problem po stronie inst. c.o. - filtr/y czyste ? zakamieniona/ zamulona nagrzewnica, źle przełączający zawór trójdrogowy, problem z pompą.
Przyczyna braku ogrzewania jest: jak wcześniej pisali poprzednicy zamulona nagrzewnica.demontaż troche uciążliwy ale do zrobienia.Przeczyszczenie silnym strunieniem w obu kierunkach ewentualnie jeszcze jakis detergent. nie otwierający sie zawór.wymiana zapowietrzony układ chłodzący. korek nie ma nic wspólnego z ogrzewaniem.
kolego proponuje podjechac do warsztatu na podpięcie pod komputer jeżeli niepomoże to powodem może być również zamulona nagrzewnica.Jest środek do czyszczenia układów chłodzenia.Zacznij od najprostszych rzeczy .Jeżli to wszystko niepomoze pozostaje wymiana nagrzewnicy.
zamulona kryza zamulona chłodnica zamulona astra
udrożnić głowica drukarka oporność głośnik schemat piły tarczowej
generator kwarcowy grundig wzmacniacz
Whirlpool – piszczenie drzwi zmywarki podczas otwierania i zamykania – jak usunąć usterkę? Instalacja Windows: zablokowany przycisk „Dalej” przy wyborze partycji, MBR/GPT, Intel VMD, UEFI, Media Creation Tool