Witam. Prawdopodobnie jest to zawór siłownika zamykania klapy gaszenia silnika. Od niego powinien być wężyk do siłownika który jest przy kolektorze ssącym.
Było nie widać ale już ok. Podciśnienie w tamtym miejscu ok. Pytanie co na wejściu N75 (tu nas interesuje podciśnienie przy pracy turbo). A to że spada po zgaszeniu nas nie interesuje bo wtedy jedynie przydaję się do zamykania klapy gaszącej i ona je przy gaszeniu zużywa.
Silnikowi brakuje powietrza. Proponuję przy tych objawach odpiąć wtyczkę od elektrozaworu N239 sterującego zamykaniem klapy gaszącej u wlotu zaworu EGR - dotyczy tylko silników o oznaczeniu ATD, ASZ i ARL (elektrozawór może dostawać masę z ECU [przy stale podawanym napięciu 12V] w trakcie pracy silnika i przymykać klapę na 5/6 gwizdka, zwłaszcza jeśli...
Ogólnie auto nie wygląda źle, ale "igła" to nie jest, załóż nowy filtr powietrza, i zrób ponownie Dynamiczny 003, przepływomierz zaniża wskazania przez co tnie dawkę paliwa w całym zakresie. Turbinę i sterowanie też należało by przeglądnąć ale to zostaw na koniec. Cylinder 3 trochę nie domaga. Co do klapy to powinna się zamykać przy gaszeniu, jeśli...
W pierwszej kolejności to sprawdź co to za element odpadł od elektrozaworu N239, który znajduje się z tyłu kolektora ssącego a steruje zamykaniem klapy gaszącej podczas gaszenia silnika - jeśli odpadł z niego króciec z wężykiem doprowadzający podciśnienie do tego elektrozaworu to będzie to skutkować ciągłym niedoładowaniem turbo. Następnie wykonaj logi...
Czasami stosowane również są żaluzje odciążające przy instalacji gaszenia gazem. W momencie uruchomienia gaszenia klapy się otwierają na krótki czas w celu wypuszczenia powietrza zastępowanego gazem gaszącym. Po chwili klapy ponownie są zamykane. Taka ciekawostka :)
Jeśliby zgasło z powodu braku paliwa to wyszedłby na Vagu błąd 00550 a jeśli błędu nie ma to sprawdź w jakiej pozycji jest klapa gasząca, ewentualnie odepnij wtyczkę z elektrozaworu N239 (z tyłu kolektora ssącego, wygląda on tak : http://img140.imageshack.us/i/img4791.jp... i steruje zamykaniem klapy gaszącej podczas gaszenia silnika), każde zwarcie...
Albo faktycznie pada uszczelnienie wałka turbosprężarki po stronie wydechu (gdyby padało również po stronie sprężającej to silnik wchodziłby na wyższe obroty bez wciskania pedału gazu) albo silnikowi brakuje powietrza za sprawą przymykającej się klapy gaszącej (wynikać z tego może ten odczuwalny brak mocy). W każdym razie dobrze gdyby autku przyjrzał...
Sprawdź działanie klapy gaszącej, szczelność wężyków od podciśnień oraz prawidłowość podłączenia akumulatora podciśnienia. Przy gaszeniu silnika klapa ma się zamykać!
Z opisu wynika że uszkodzony jest zawór od klapy gaszącej i to tak że puszcza zamyka klapę gasząca. Zaślep wąż który idzie do vac z n239 i sprawdź różnice.
Klapa gasząca to jest przepustnica EGR. Powinna zamykać się przy gaszeniu silnika, a w czasie normalnej pracy "współpracuje" z zaworem EGR (jak EGR się otwiera to przepustnica(klapa) powinna się przymykać aby silnik lepiej zasysał spaliny
Jeżeli to klapa gasząca to elektrozawór poprzez siłownik zamyka klapę gasząca odcinając dopływ powietrza do silnika i wtedy silnik spokojnie gaśnie - czyli tak to ma działać
Obraziłeś się ale nie tędy droga. Z Twojej wypowiedzi wynikało, że nie masz bladego pojęcia o co biega z Twoim samochodem (wcale się nie dziwię). Objaw byłby rozpoznawalny od razu ale zauważ, że napisałeś tylko o tym mi.in. że ciężko wkręcić silnik wyżej niż 2000 obrotów i podałeś, że nie dało się nim ruszyć i przy tym kopcił ale gdybyś napisał, że...
Podczas pracy silnika przepustnica jak i EGR sterowany jest z przepływomierza z tego co mi wiadomo, zastanawia mnie tylko sygnał do zamknięcia klapy podczas gaszenia Wszystko to jest sterowane z ECM a nie z przepływomierza. ECM wykorzystuje sygnały z MAF by kontrolować pracę EGR. Czyli jeśli EGR jest wysterowany na stałę w pozycji 0, to możliwe żeby...
Sprawdź czy klapa gasząca się zamyka i drugi problem, przelutuj w środku przekaźnik 109
8do1 6i3do2 7do9 4do10 lub zamienić 6z7-chodzi o zawór zamykający klapę przy gaszeniu
No to skoro to klapa to co za problem wyeliminować zawór odpina podciśnienie od zaworu i wężyk zaślepia żeby nie ciągneło powietrza. Trzeba sprawdzić czy klapa jest cały czas otwarta ale jak się nie mylę to powinna być a podczas gaszenia zawór dostaje impuls i zamyka klapę na czas gaszenia i ponownie ją otwiera.
Szum może być z kiepskiego nowego visko, zobacz czy przy tej przegazówce wentylator nie zapierdziela jak szalony 😀 Oczywiscie im więcej na minus to silnik będzie twardziej pracował ale nic mu się nie stanie to już kwestia gustu, byle by spaliny w gardło nie gryzły. Po logach dziur nie widać może minimalne nieszczelności, egr możesz sprawdzić,...
Klapa gasząca ma być całkowicie otwarta podczas pracy silnika i zamykać się podczas gaszenia auta. Za N75 nie sprawdzisz. Przed trzeba.
Normalnie działało to tak, że w momencie otwierania EGR przymykała się jednocześnie klapa umożliwiając zasysanie spalin, ta funkcja klapy została wykasowana, ale jednocześnie została wywalona druga jej funkcja, czyli zamykanie w momencie gaszenia silnika i czy tą funkcję można przywrócić nie przywracając pierwszej funkcji, czyli przymykanie jej w czasie...
EGR to srebrny "grzyb", obok, bliżej węża od intercoolera jest klapa gasząca, z małym, czarnym siłownikiem podciśnieniowym
Witam ponownie. W końcu się zabrałem za rozebranie poszycia bagażnika. Dostałem się do pompki i wydaje mi się, że nie dostaje ona sygnału :cry: Do opisanej na początku postu sytuacji doszło teraz to, że nie zamyka mi już nawet z użyciem przycisku na drzwiach kierowcy, nie zamyka mi też klapy bagażnika oraz nie gasi światła :( Jedyne fajne jest to, że...
Autor pisze ze dpf wywalony więc i pewnie tabela błędów odchudzona także brak błędu nie świadczy że wszystko gra . Sprawdz czy klapa zamyka się przy gaszeniu auta I będziesz wiedział.
... więc dla świętego spokoju poprosiłam o wymianę płynu. I JEST OK. Ale pojawił się inny problem - leci mi z rury wydechowej gigantyczna ilość białego dymu, który śmierdzi spalinami, okrutnie śmierdzi spalinami! nie zauważyłam spadku mocy... Joasiu, nie wiem jak tam u Ciebie ze spadkiem mocy - piszesz, że nie zauważyłaś, wnioskuję również, że płynu...
Mylisz przepustnice z klapą gaszącą. W tym 1,7 crdi jest klapa gasząca która zamyka się na kilka sekund po wyłączeniu zaplonu. Tak ona działa https://youtu.be/dwzaea_6d3A?feature=sha...
No właśnie kolego to jest wykres z pracującego silnika najprawdopodobniej przey próbie uruchomienia silnika vag stracił komunikację, ja wszystko ustawiłem przed uruchomieniem silnkka. Obrotomierz normalnie wskazuje obroty Dodano po 5 I byly na pracujacym Dodano po 5 Uszkodzony był elektrozawór od klapy gaszenia prawdopodobnie uszkodzona jest membrana...
czy moze za jakies kilka kilometrow komputer zastopuje mi slinik.Moje auto to Skoda Octavia 2006 Tour 1.9 tdi na pompowtryskiwaczach. I na koniec jakie sa ogolnie opinie o tym silniku-czy ten jest ok czy moze te starsze byly lepsze?Bardzo prosze o pomoc to nie komputer zastopuje Ci silnik tylko przekaźnik sterujący klapą gaszącą jeśli zacznie ją zamykać...
Zawór od klapy gaszącej sprawny? Nie zamyka klapy po uruchomieniu silnika?
Szkoda, że nie napisałeś na jaki kolor kopci ale wygląda na to, że chyba elektrozawór N239 dostaje zwarcia i przymyka klapę gaszącą. Nie napisałeś czy zawór EGR wymieniłeś na nowy czy na jakiś używany a jeśli na używany to pewnie zasyfiony wewnątrz bo w przypadku zwarcia na N239 silnik (przy czystym EGR) by zwyczajnie gasł. Jeśli nie gaśnie a dławi...
Witam. Z tego co mi wiadomo to KBC ma tylko wpływ na poziom jasności. A samo załączenie inwentera powoduje most północny. Ale mogę się mylić. Pin 24 taśmy matrycy odpowiada za otwieranie i zamykanie klapy matrycy. W tym momencie mam normalny obraz , ale po zamknięciu klapy nie gasi podświetlania. Ma ktoś może schemat ?
Klapa ma w sobie sprężynę która utrzymuje ją w pozycji otwartej (często te sprężyny pękały i klapa zamykała się samoistnie, można to było poznać po tym, ze auto nie miało ,,buta,, i nie wkręcało się odpowiednio w obroty. Klapa działa w ten sposób, że z chwilą wyłączenia zapłonu zawór podaje podciśnienie, zamyka klapę i po zatrzymaniu silnika klapa jest...
Nie, tu nie chodzi o zatrzymanie procesu spalania, za to odpowiada odcięcie paliwa, brak kluczowania wtryskiwaczy. Klapa gasząca zamyka dopływ powietrza do silnika dzięki czemu, nie mając co sprężać, ten łagodnie się zatrzymuje
Normalny objaw, klapa gaszenia zamyka się, dusi silnik a po 3 sekundach cyka jednorazowo.
Jeżeli to się dzieje zaraz po wyłączeniu silnika i po kilku sekundach ustaje, to może to być tzw. klapa gasząca. Mechanizm zamyka dostęp powietrza i wyłącza w ten sposób silnik. Możliwe, że słychać jeszcze takie popiskiwanie przez te parę sekund. Po tym czasie sterownik otwiera klapę i odgłosy znikają.
Sprawdź czy Ci się klapa gasząca/przepustnica nie zamyka.
egr steruje klapa, która pracuje w czasie gaszenia auta, gdy gasisz klapa się zamyka gdy odpalasz klapa sie otwiera. Na plaku chodzi tyle co mu się plaka psiknie potem zdycha wraz z końcem psikania Plakiem .
Witam. 1. Nie załącza się sprzęgło sprężarki klimy, ciśnienie w układzie OK . KTS nie pokazuje też żadnych błędów , można za pomocą urządzenia uruchomić wentylator klimy , klapy, ale sprzęgła już nie. 2. Nie zamyka się tez klapa gasząca w kol. ssącym , oczywiście żadnych błędów, ale co ciekawe poruszając klapę palcem na KTS widać zmienne, samej klapy...
Nie mam pilota. wcale to nie gaśnie a mechanizm zamka działa tak, że jak się zamek zamknie (trzaśnięcie klapą) to on nie wyłącza mikrotyku tam jest taka klapka co naciska na mikrostyk. Dopiero jak się zamknie kluczem z centralnego zamka to światło się gasi albo jak zamek się ręcznie domknie(są na nim dwie pozycje zamykania) Gdzie jest moduł komfortu...
Temat zamykam, uszkodzony ECU, brak 5V.
A czy masz klapkę gasząca na dolocie? Powinna się zamykać wraz z zgaszeniem silnika. Sprawdź czy masz elektryczna czy na podciśnienie. Jak elektryczna to daj napięcie z aku i będziesz widział czy coś się rusza a jak na podciśnienie to musisz sprawdzić wężyk i zaworek pod względem szczelności. Jeśli jest ok to zmierz ciśnienie na końcu wężyka przy gaszeniu...
W skrócie. Po zamknięciu klapy nie działa otwieranie jej ani za pomocą guzika ze środka, ani za pomocą pilota. Działa tylko i wyłącznie za pomocą fizycznego klucza i awaryjnego zamka w klapie. Pytanie jest, jak spróbować diagnozować przyczynę typu przetarta wiązka, trafiony zamek, trafione elektronika, bez zbędnego prucia. Przeprowadzałem test przy...
Wina po stronie klapy gaszącej, dzięki za pomoc. Temat zamykam :)
No rób i wrzucaj logi na zimnym. Może któryś czujnik ma zły odczyt. Na pewno przydało by się przyjrzeć. Temp paliwa , powietrza w dolocie i płynu chłodzącego. Potem wartości z przepływomierza oraz ciśnienie doładowania z gazem w podłodze (wykres lub tabela od 1500 RPM do 4000 RPM). Można by też sprawdzić podciśnienia na turbo (czy zaciąga gruszkę do...
Zwróć uwagę na klapę zamykającą dopływ powietrza w momencie gaszenia silnika, być może zablokowała się w pozycji zamknięcia i stąd ten problem.
Czyli ma t wpływ także na odpalanie? Pytam bo mam takie telepnięcie pojedyncze przy odpalaniu. Odnośnie tej dziurki. Piszesz że Ci pięknie gasiła czyli zamykała czyli co było w niej nie tak? Za szybko sie otwierała i nie wytrzymywała tych 3 sekund w pozycji zamknięty czy może zamykała się ale z minimalnym opóźnieniem. Masz może jakieś info jak ta gruszkę...
Kiedy EGR jest zamknięty, a kiedy otwarty ? Aż taki dobry to nie jestem w te klocki. Generalnie gruszka działa poprawnie ,przy gaszeniu silnika sztanga porusza się. Sztanga poruszająca się przy gaszeniu to cięgno klapy gaszenia i z egrem ma tyle wspólnego, że siedzi w jednej obudowie. Egr jest otwarty na wolnych obrotach, jak lekko przygazujesz wtedy...
Jest to klapa gasząca. Rola? Podczas gaszenia samochodu zamyka dopływ powietrza a potem pozostaje otwarta. Jeśli masz problem z zapalaniem to lecisz od baku po kolei. 1. Pompa wstępna do weryfikacji. 2. Filtr paliwa. 3. Vacum pompa. Tutaj bym się przyjrzał dokładnie gdyż padają. Jak będziesz miał zielone paliwo w baku będzie wszystko jasne. Sam miałem...
Witam, mam problem klapką gaszącą i jej zaworem sterującym N239. Auto szarpie przy gaszeniu. Klapa gasząca nie zamyka się przez co przy gaszeniu silnik twardo gaśnie trzęsąc się. Zacząłem szukać przyczyny i okazało się, że 2 kable idące do zaworu N239 są przetarte. Zlutowałem kabelki ale okazało się, że klapa dalej się nie zamyka. Sprawdziłem wszystkie...
Ale nie rzuca mi silnikiem jak by na gar nie palił tylko jak by paliwo odcinało, albo klapa gasząca się zamykała. Na biegu jałowym nieraz potrafi zgasić silnik. A do tego nie zawsze się to dzieje. Dzisiaj jadąc do sklepu kaszlał jak głupi, a jak zaparkowałem i zacząłem robić logi to nawet nie zakaszlał. To jest dziwne. Chyba że przewody od wtrysków...
A to że telepie ci silnikiem podczas gaszenia to ma związek z podciśnieniem bo klapa gasząca nie zamyka się a powinna , ale z tego co teraz piszesz wynika że bankowo masz wytarte wężyki ,one wycierają się najczęściej w tych zaczepach i podczas drgań powoli się ścierają to znana przypadłość , najlepiej jak byś zakupił sobie z 2 metry wężyka 3,2mm jak...
A sprawdziłeś czy klapa gasząca się zamyka w trakcie gaszenia silnika na 3 sekundy ? Jeśli z jakichś powodów się nie zamyka to owszem telepnie nieprzyjemnie ale tylko silnikiem a nie całą budą. W każdym razie przyczyny braku działania klapy gaszącej mogą być dwie : 1. Elektryczna : - spalona cewka elektrozaworu N239 (sprawna powinna mieć rezystancję...
Hej, mam problem w takim A3, jest pobór prądu rzędu 1A cały czas, dopiero wypięcie dwóch bezpieczników pod maską sprawia, że pobór spada do 0.006A: F47 [30A] Oświetlenie z lewej strony (komputer sterujący instalacji) F48 [30A] Oświetlenie z prawej strony (komputer sterujący instalacji) Bordnetz podmieniony, problem ten sam, zamki zachowują się normalnie...
przepustnica (klapa) gasząca, po wyłączeniu stacyjki siłownik podciśnieniowy zamyka ją, diesel bez powietrza (kompresji) zatrzymuje się łagodnie, bez szarpnięcia
Powinno być że ster odblokowany. Popatrz w dokumentację co Ci podesłałem. Jak zapalisz na plaku to potem dalej już normalnie działa? Bo albo te wtryski tak sprawdzili albo .... Po wylaczeniu zapłonu klapa sterowana podciśnieniem zamyka się i silnik łagodniej zatrzymuje się. Nie rzuca tak bardzo nim . Warto to przywrócić do życia. A może ten zawór od...
może być wiele przyczyn np. klapa do gaszenia silnika zamyka się bardzo szybko odcinając powietrze i jeżeli jest tam nagar z resztkami oleju a często tak jest przykleja się. Wiadomo silnik bez powietrza nie zapali, należy sprawdzić czy działa prawidłowo jak gasisz silnik słychać takie klapnięcie.Pod czas uruchamiania silnika powinna się otworzyć.
Witam Mój problem polega na tym iż silnik odpala prawidłowo za pierwszym razem tylko tuż po odpaleniu zaczyna się dusić i gaśnie. Miałem tak z 10 razy, dodawanie gazu nic nie pomagało. za 11 razem odpalił normalnie i normalnie dało się nim jeździć, ale przy następnym odpaleniu znów gasł. Potem już nie udało mi się go uruchomić tak aby nie gasł. Zaobserwowałem...
Borykam sie z Octawia II brak mocy głownie na 1 biegu Po pierwszym odpaleniu dodając gaz samochód nie ma mocy do 2.5 obr po czym nagle dostaje kopa przy czym puszcza dużą chmurę czarnego dymu kolejne biegi jest ok czesto następne starty z 1 biegu sa mniej zmulone lub normalne po czym gasimy samochód i każde odpalenie jest na 100% lag do 2,5 obr. Z błędów...
witam, Jedną z głównych funkcji klapy dławiącej poza tym, iż wspópracuje z zaworem EGR, sterując dopływem powietrza, jest również zapobieganie szarpaniu silnika podczas jego wyłączania. Chodzi o to,że w pewnych warunkach pracy silnika,przepustnica wytwarza różnicę ciśnienia między układem dolotowym a wydechowym i ta właśnie różnica, niezbędna jest do...
maciek-info, wkleję Ci skan poglądowy wraz z numerem poszczególnych części potrzebnych części zamiennych z ETKI : http://obrazki.elektroda.net/44_12346239... co do pinów to nie jestem niestety zorientowany czy dokładnie to wygląda u Ciebie jak na schemacie bo schemat dotyczy również silnika AZV i BKD i nie wiem czy u Ciebie EGR jest sterowany...
Witam. Auto to VW Passat B5FL 2.0 TDI 136KM - oznaczenie silnika - BGW. Co jakiś czas wyświetla się komunikat "motorstorg verkstadt" i pulsuje kontrolka świec żarowych. Na komputerze pojawia się błąd: ----------------------------------------... 1 Fault Found: 19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157) P3102 -- 000 -- No Signal Freeze Frame: RPM:...
To coś to klapa gasząca, powinna się zamykać kiedy wylaczasz silik A nanastępnie wracać do pozycji otwartej. Jeśli ją przyblokujesz i silnik zaczyna lepij chodzić, może to świadczyć o zaciętym zaworze egr lub o zbyt dużym doladowaniu, stąd może brać się głośna praca silnika. Zalecam wyjęcie zaworu egr i klapy gaszacej, dokladnym wyczyszczeniu tych części,...
Myślisz, że ktoś w necie będzie wiedział? owszem - klapa gasząca się nie zamyka bo pewnie usterka elektryczna elektrozaworu N239 lub dziura w wężyku podciśnienia tego elektrozaworu, dziura w membranie siłownika sterującego klapą gaszącą lub zatarta sama klapa z powodu zarośniętego nagarem prześwitu wewnątrz obudowy EGR - jak słusznie zasygnalizowali...
Klapa gasząca sprawdzona i przy gaszeniu silnika zamyka się na kilka sekund i potem otwiera do maksimum. Została również odłączona na czas testów i nie było żadnych zmian w pracy silnika. Dalej "losowo" samochód dostaje blokady i trzeba "poruszyć' gazem aby się odblokował. Sprawdzałem w grupie 10 pozycję pedału przyspieszenia i za każdym razem po dociśnięciu...
tak jest takie ustrojstwo :) znajduje się w ............ i podczas wył zapłonu zamyka dopływ ......... i powoduje komfortowe gaszenie silnika uzupełnij brakujące miejsca albo poszukaj na google jest tego mnóstwo :) *klapa gasząca, przepustnica jak zwał tak zwał - jak by ci się dalej nie chciało szukać :)
Panowie czytam ten post i czegoś tu nie rozumiem , gość pisze o EGR czy o przepustnicy ??? a wy tu jeszcze dokładacie turbosprężarkę , no chyba że przez noc technika tak poszła do przodu że przespałem i teraz nie nadążam za tym wszystkim Gdybyś nadążał, to pewnie byś wiedział o przepustnicy - klapie dławiącej, która jest cały czas otwarta, zamyka się...
Oczywiście masz silnik ASV a nie AVS a klapa gasząca jest po to by silnik miękko gasnął bez upierdliwego nim telepnięcia, ta klapa nie ma żadnego powiązania z EGR poza oczywiście tym, że i ona i EGR znajdują się w jednej obudowie, klapa gasząca jest cały czas w pozycji otwartej a zamyka się tylko w trakcie gaszenia silnika po przekręceniu kluczyka w...
Faktycznie, nie przyszło mi do głowy, że na zgaszonym silniku. Co do klapy to w teście: Zwarcie z potencjałem plus....ale przy gaszeniu samochodu ładnie się zamyka. Ale, jutro wyciągam ją i sprawdzę. Przy okazji się wyczyści. Napisze o efektach.
poluzuj szczypcami metalową klamrę zaciskową na wężu powietrza doładowanego wchodzącego na obudowę zaworu EGR przed kolektorem ssącym i ją przesuń a następnie ściągnij ten wąż z obudowy EGR i popatrz w jakiej pozycji jest klapa gasząca - ta okrągła metalowa przesłona wewnątrz obudowy EGR - ma być ustawiona poziomo czyli otwarta, jeśli będzie przymknięta...
Witam ponownie, problemy jednak powróciły. Od kilku dni auto znowu nie chce odpalać momo, że w baku mam pewne paliwo. Problemy zniknęły na kilka tygodni. Kilka dni temu znowu nie chciał odpalić najpierw raz potem kilka razy dziennie - teraz jest jak przedtem - loteria. Tak jak pisalem wcześniej czasem odpala idealnie a czasem trzeba piłować rozrusznik...
Tak działa ACT. A ACT nie działa przypadkiem tak że pozostawia zawory cały czas otwarte? Wtedy nie ma efektu hamowania. Z kolei gdyby zawory zostawić cały czas zamknięte to też efektu hamowania nie będzie bo energia zużyta na sprężanie zostanie za chwilę odzyskana przy rozprężaniu. Bilans wyjdzie na zero. Musi być moment kiedy sprężone powietrze z...
Trubo wyjmowałem rozbierałem je na kawałki, cały mechanizm VNT wypłukałem w benzynie ekstrakcyjnej i WD-40 dokładnie wszystko oczyściłem, wypolerowałem powierzchnie styku łopatek VNT z tym pierścieniem bo widoczne były rysy od przytartych kierownic, wyczyściłem zimną i gorącą muszlę, wirnik, koła kompresji, sprawdziłem luzy wszystko wyglądało idealnie...
Witam Problem jest z audi A6 2,5 tdi 2004r na pompie wtryskowej kod BAU. Szarpie silnikiem na wolnych obrotach coraz to bardziej. Wyrzuca błąd "motor for intake manifold flap" Przepustnica przy testach działa zamyka się i otwiera, była brudna-wyczysciłem. Nic nie dało czemu to tak głupieje przeciez ta klapa jest ponoc tylko do gaszenia. Cisnienia wtryskow...
Witam. W piątek wyszedłem na podwórko bo moją uwagę zwrócił pracujący wentylator w aucie. Silnik zimny a w stacyjce brak kluczyka. Podniosłem maskę i jedyne co przyszło mi do głowy to wyjęcie bezpiecznika. Nastała cisza w której usłyszałem odgłos "tykającej" klapy odcinającej. Rozebrałem ją spodziewając się standardowej usterki czyli ułamanych zębów....
Witam. Mam problem w aucie Toyota Verso 2017 rok 1,6 d4d silnik bmw n47c z przepustnicą. PRzepustnica cały czas działa jak klapa gaszaca tzn kiedy auto jedzie przepustnica jest caly czas otwarta na 85% i sie przymyka w czasie gaszenia silnika na 13% i tak jest cały czas ale wtedy wyskakuje błą zbyt duzo powietrza za uboga mieszanka. Raz na jakiś czas...
Dwa pierwsze błędy (z małą korektą pierwszego - pewnie się pomyliłeś z ostatnią cyferką zamiast wpisać kod 17562) dotyczą zaworu N18, który steruje uchylaniem zaworu EGR, najpierw proponuję sprawdzić stan złącz przy wtyczce oraz izolację przewodów a jeśli nic się nie zmieni to możesz na chwilę podmienić N18 z elektrozaworem N75 - tym od ograniczania...
Czy ciepły silnik podczas próby odpalania próbuje załapać, czy kręci jednostajnie? Tak, probuje zalapac. Tak, jakby nie dostawal paliwa lub klapa gaszaca byla zamknieta. Pozdrawiam Dodano po 2 Zapewne jak wystygnie i podgrzewa świece dlatego łatwiej odpala. Swoją drogą ciekawe, bo mamy 2017 a ludziom ciągle się wydaje, że 'oo panie a w maluchu to czy...
(w Fiacie, pozycją spoczynkową klapy jest "otwarta") Jak w każdym innym samochodzie z klapą gaszącą. Co ciekawe z zamkniętą klapą gaszącą (zacięła się w pozycji zamkniętej, po hamowaniu silnikiem) silnik pracował na wolnych obrotach całkiem normalnie, tylko nie było szans ruszyć z miejsca. No i piszesz, sam nie wiesz o czym. Klapa przymknęła się nie...
Witam serdecznie. Bardzo proszę o pomoc w poprawnym zamontowaniu alarmu w samochodzie Ford Galaxy WGR - Automat. https://obrazki.elektroda.pl/9662299800_... Powyżej schemat i rozpiska kabli, poniżej to co już podłączyłem, wg numerów kabli (z rysunku) 01. Podpięte pod Brązowo-Zielony (cienki - z hamulca ręcznego) 02. Podłączone razem...
klapa gasić klapa gasić silnik klapa gasić skoda
kolumny głośników philips citroen gniazdo zapalniczka firmware sofar
Opel Zafira B Z18XER brak sterowania wtryskiwaczem cylindra 3 – Simtec 71/75, P0203, diagnostyka Philips 32PHH4509/88 wyłącza się, dekoder nie uruchamia programów – diagnoza i rozwiązania