Przyjrzyj się/popraw połączenie masy silnika z ramą tak na początek. Rozrusznik kręci z normalną szybkością?
Prawdopodobnie jest problem z ciśnieniem oleju, trzeba to zmierzyć. Wolne obroty 2 - 3,5 atm. wysokie 3,5 - 5.0 atm. Czujnik zadziała jeżeli ciśnienie oleju spadnie poniżej 1,2 atm. na wolnych obrotach jest to możliwe. Wymieniałeś zewnętrzny filtr oleju i sam olej, więc albo pompa, ewentualnie wewnętrzny filtr oleju, który jest przy pompie. W obu przypadkach...
A nie przygasa po tym jak zanika iskra?
Sprawdź czy magneto nie ociera o cewki. Ma być równy odstęp ok 0,5 mm. Przy okazji tzw. klin czy nie ścięty lub za wysoki (wtedy koło magnesowe bije!). Sprawdź połączenie masy silnika ze zestawem złączek masy znajdujących się poniżej kostek łączących całą instalację - strefa poniżej łożyskowania kierownicy przysłaniana czarną pokrywą. Do sprawdzenia...
Nie napisałeś co to za skuter! Na rynku są ich tysiące. Trudno doradzać jak nie wiadomo z czym ma się do czynienia. O układach zapłonowych poczytaj tu: [url=http://zaplon.pl.tl]Link Jak będzie to czarna magia, to daj sobie spokój. Bez podstawowej wiedzy nie poradzisz.
Prawdopodobnie zakłócenia powodują niewłaściwe zadziałanie zabezpieczenia w zasilaczu, albo zakłócają generator na 555 (nie masz nawet kondensatora na zasilaniu 555) daj filtr LC na zasilaniu całości i samego 555. "Dobry" generator to nawet zakłócał mi działanie stabilizatora liniowego w zasilaczu i zegarek stojący kilka metrów dalej na szafie. A co...
Spróbuj dotykać gwintem do głowicy. Jeżeli brak iskry to prawdopodobnie zwarcie między elektrodą i korpusem (gwintem) po zanieczyszczonym izolatorze. Jeśli nie pomoże czyszczenie to świeca do wymiany. (Zakładam, że przerwa na świecy została sprawdzona, a iskra między przewodem i masą jest solidna.)
Czy wie ktoś jak sprawdzić czy cewka jest sprawna? Ponieważ tak się teraz zastanawiam, że w cylindrze najprawdopodobniej zanika iskra bo innego wyjścia nie ma Pozdrawiam
Na słabym akumulatorze jest dobra iskra, ale wystarczy trochę podładować i po sekundzie zanika
Wymień świecę, czasami jest tak uszkodzona, że iskra zanika po wkręceniu do cylindra.
Siemanko. Mam problem z iskra. Raz znika, potem się pojawia i ładnie pali ale przerywa. Co to może być? Świece, kable, a może cewka lub nanoplex?
Czujnik obrotów silnika ,nie pisze nazwy bo nie pamiętam jaki tam występuje,
Niestety nadal iskra ginie. zaczynam tracić nadzieję. Wygląda na to że moduł nie wyrabia, co prawda jest nowy ale z tych tańszych. Jaki moduł polecacie? Jaka jest różnica między wysokim a niskim modułem? Bardzo proszę o pomoc.
Witam.Przeczyść styki pilniczkiem do paznokci i ustaw 0,35 - 0,4 mm.A.O.
Świeca nie jest przypadkiem zalana? Odkręć świece weź pilarkę do góry nogami i poruszaj rozrusznikiem. Podmień też inną świece i próbuj czasem iskra zanika po wkręceniu, ewentualnie sprawdź klin na kole magnesowym.
Musiałbyś sprawdzić gaźnik, może się przypchał, albo masz problem z pompowaniem paliwa, wężyki nie są popękane? Chyba, że cewkomoduł jest wadliwy i odcina zapłon. Jakbyś miał tester iskry, to można by sprawdzić czy iskra nie zanika przy wyższych obrotach. Generalnie gdyby moduł był stałokątowy zamiast zmiennokątowego, to silnik powinien pracować.
Witam. Mercedes j.w bez immo (lusterko zwykłe bez kontrolek), brak dodatkowych zabezpieczeń, kluczyki zwykłe bez pilota. Prz kręceniu rozrusznikiem iskra pojawia się na 3 sekundy i zanika. Po wyłączeniu stacyjki i ponownym zakręceniu rozrusznikiem ten sam objaw za każdym razem. Sprawdziłem że przy kręceniu wtryskiwacze podają paliwo (impulsy nie zanikają),...
Panowie czy naprawdę nikt nie wie?
poproś mechanika przecież może podjechać z komputerem :)
F1, czy FI?
Uszkodzony przewód WN okazał się winowajcą.
Jaki silnik, który roczmik? Jeśli są dwie powójne cewki, to wymień cewke zapłonową.
Witam serdecznie, Posiadam skuter z którym od pewnego czasu pojawił się problem, mianowicie po wsadzeniu rozrusznika (nie miał izolatorów pod szczotkami) zaczęła zanikać iskra. Iskra zanika w dziwny sposób tzn raz jest raz nie. Przed wczoraj jeździłem skuterem, wczoraj już nie chciał odpalić. Jak sądzicie czy brak izolatorów na szczotkach mógł spowodować...
Odłączyłem go przy module i dalej jest to samo.
Dobrze sprawdzałeś, uszkodzona cewka. Cewki samej nie kupisz bo jest z modułem, musisz kupic całość i wystrzegaj się podróbek, kup albo Temic albo Beru bądź Hella
Cieszę się że masz zdrowe podejście do siebie. Schemat faktycznie nieczytelny. Numeracja się nie pokrywa i nie ma schematów łączeniowych stacyjki i innych skrzynek łączeniowych. Nie wiadomo co z prądnicą. Nie doszedłem jaki naprawdę masz rodzaj zapłonu. Spróbuj uzupełnić schematy nanosząc informacje "z natury" lub znajdź lepsze. To co piszesz o Simsonie...
Wychodzi na brak paliwa po wyłączeniu ssania.A może przypadkiem zanika iskra .Czy przewód WN gdzieś nie masuje?
Np brak paliwa lub zanika iskra.
Z tego co piszemy nasuwa mi się wniosek, że każde zatrzymanie silnika (również to spowodowane czujnikami) odbywa się przez masowanie cewki i w rezultacie zanik iskry, tak? Hubert Masz rację. Odpięcie przewodu gaszenia uniemożliwi wyłączenie silnika przez układ bezpieczeństwa i stacyjkę, będziesz miał pewność, że to nie cewka zapłonowa.
witam mam problem w astrze G silnik X16SZR silnik podczas pracy delikatnie szarpie, co któryś obrót jakby zanikała iskra, na wysokich obrotach podczas jazdy szarpie i stąd pytanie jak sprawdzić cewkę WN o ile w ogóle można to zrobić podejrzewam przebicie
To sprawdź czy moduł zapłonowy ma zasilanie i czy ma impulsy na wejście gdy zanika iskra.
Jak szarpie to zanika iskra na którymś cylindrze . Przyczyny szukaj w kablach , świecach, cewce.
Odkręć pokrywę zaworów zobacz co tam się dzieje.Może iskra zanika pod ciśnieniem.
Potrzebuję schemat elektryczny Fiat Scudo 1.6 benzyna rok 1998. To samo jest Peugeot Expert i to samo Citroën Jumpy, wszystkie powinny być takie same. AI: Potrzebujesz schemat całego auta czy chodzi Ci o konkretny układ (np. światła, centralny zamek, silnik)? Zanika iskra i nie pompuje pompa paliwa, po chwili dalej chodzi. AI: W jakiej formie chciałbyś...
Ten iskrownik posiada cewkę zapłonową o trzech uzwojeniach na wspólnym rdzeniu. Przesuwajacy się magnes nad cewką indukuje w uzwojeniach SEM. By jednak wytworzyć iskre na świecy w dokładnie określonym momencie, uzwojenie pierwotne jest zwierane przez tranzystor wyzwalany trzecią cewką z wycięciem osłabiającym punktowo pole magnetyczne i określajacym...
A co do nowych spostrzezen to: - odpielismy calkowicie instalacje gazowa - dalej strzela (tzn ginie sterowanie cewek) - odpiolem praktycznie wszystko co mozliwe: zostalo podlaczone: CKP, uklad zaplonowy (cewki), wtryski, czujnik spalania stukowego, sondy HO2S przed i za katalizatorem odlaczone jest: MAF, TP, CMP, zawor odpowietrzania zbiornika paliwa,...
Czujnik temp.silnika (do zegarów),tuż obok masz czujnik temp.do ECU. Czy już zdążyłeś sprawdzić czy zanika iskra?Dolot szczelny?Ukl.przepustnicy czysty i sprawny?Ciśnienie paliwa i w cylindrach w normie?
Stawiam na podróbę cewki zapłonowej (na statorze). Może pod wpływem temperatury dostawać zwarcia międzyzwojowego. Cewka butelkowa, szczególnie podróba taka za 15 zł także może być przyczyną, aczkolwiek zazwyczaj przepala się po kilku minutach. Podobne zachowanie może sprawiać kilka innych elementów, kondensator, przerywacz, przewody...
Zobacz czemu gaśnie, np czy nie zanika iskra.
Nie zanika iskra a wtryski jak sprawdzic?
Sprawdziłbym lampą stroboskopową czy zanika iskra i jaki jest kąt wyprzedzenia zapłonu.
A same świece sprawdzałeś? Wspominałeś coś że zanika iskra chwilowo.
Przyjacielu, skoro silnik nie pracuje na 2,3 cylindrze, na benzynie, jak i na gazie, to nie leży problem w zasilaniu paliwem, tylko w układzie zapłonowym. Czyli zanika iskra tam. Sprawdzales świece, kopulke, przewody, aparat?
Jak nie chce odpalić to sprawdź czy zanika iskra czy jest cały czas,ewentualnie pod komputer i dowiesz się wszystkiego.
Tak nie sprawdza się "iskry" !!! Wstępnie sprawdzi. Właśnie to, czy całkiem zanika, czy to tylko subiektywne odczucie autora, że tam jest problem.
Witam, posiadam Renault Megane Coupe kabriolet 1998r 1.6 8V. Mam problem i proszę o pomoc. Nie jestem znawcą i opiszę to swoimi słowami :) Kable od świec wychądzą z dwóch pojemników (aparatów zapłonowych ?) po dwa z każdego. Co jakiś czas zanika iskra w kablach które wychodzą z pierwszego pojemnika (chyba 1 i 4 kabel) Świece i kable wymieniłem na nowe...
Zanik iskry może być spowodowany słabym stanem akumulatora. Pod obciążeniem rozrusznikiem jest tak duży spadek napięcia w instalacji, że napięcie wtórne cewki HV jest za niskie do przeskoku iskry na świecy. powoduje to znaczne problemy z rozruchem. Inna przyczyna to stan gaźnika (ów). Podstawowe rzeczy to sprawdzenie zaworka iglicowego , poziomu paliwa...
Witam, mam astre 1.6 8v 92r. Ostatnio były problemy z zapalaniem i wogóle z równą pracą silnika, a więc wymieniłem kable zapłonowe, kopułke i palec pod nią. samochód chodził idealnie, po 200km pojawił sie ten sam problem. Autko nie pali. świece sprawdzone - dobre są, czasami iskra zanika a czasami jes, jak już odpali to chodzi płynnie na niskich obrotach....
Podstaw cewkę, może w cylindrze, przy pełnej kompresji zanika iskra, zrób pomiary na pierwotnym cewki.
Męczę się od kilu dni z zapłonem w/w aucie. Iskra zanika po sekundzie. Dokładniej - przekręcam stacyjkę próbując odpalić silnik ale iskrę mam tylko przez max sekundę potem znika, muszę znów cofnąć kluczyk i ponownie mam na starcie iskrę przez sekundę. Dodam że w samochodzie nie ma i nie było instalacji alarmowej ani odcinania zapłonu , Co mogło paść...
Stawiam na alarm, bo od wymiany aku nie zanika iskra. Możliwe, że odcina zapłon, bo paliwa się nie da (w maluchu).
Witam mam problem z fordem ka silnik 1.3 98r. Zanika iskra na 2i3 cylindrze to znaczy samochód zapala normalnie i pracuje na wszystkie 4 cylindry ale po zwiększeniu obrotów do ok 2000 obr/min i puszczeniu nogi z gazu silnik zaczyna pracować na dwa cylindry 1i2 . Po szybkim wyłączeniu i włączeniu stacyjki (silnik pracuje cały czas) silnik znowu pracuje...
witam mam problem z iskrą w qudzie 110 loncin iskra jest na pare sekund i zaraz znika ,wymieniony został: moduł,iskrownik,cewka WN,instalacja elekryczna cała. jak jechałem jeszcze na starych czesciach to jechałem quadem i mi zgasł i nie było iskry zostały wymienione czesci wyzej opisane i iskra jest na pare sekund i znika.
przypadek zdarza się nagle i nagle ustępuje (po ostygnięciu). Sprawdziłem, że w takim przypadku zanika iskra zapłonowa lecz niewiem dlaczego.
Po uwzględnieniu uwag, tzn. dodaniu opornika i zamianie polaryzacji czujnika iskra pojawia się (wcześniej nie było jej wcale więc już sukces) i jest dość intensywna, aczkolwiek jest niestała tzn. po odczekaniu jakiegoś tam czasu iskra jest, ale tylko gdy rozkręcę silnik i na takich obrotach go trzymam jak zmniejszę obroty iskra zanika i już się nie...
Z tego co się orientuję, to działa to na zasadzie zwarcia cewki do masy, co powoduje zanik iskry? Sam muszę sobie coś takiego zrobić. Mam dodatkowy przewód z cewki. Zrobić przez guzik do masy?
Witam wszystkich Od jakiegoś czasu zanika mi iskra na jednym cylindrze-ale tylko wtedy gdy silnik jest nagrzany. Rano wszystko ok. do czasu przejechania ok 10 km. Fachowiec sprawdził że nie ma wyjścia ze sterownika. Natomiast człowiek który naprawia sterowniki mówi że u niego problem nie występuje. Czy usterka może nie ujawniać się podczas symulacji...
Być może masz duży spadek napięcia po włączeniu odbiorników prądu i zanika iskra, sprawdź połączenia i zmierz napięcia na przewodach
Sprawdzałeś dlaczego gaśnie, zanika iskra, paliwo nie dochodzi, czy zalewa świecę? Dobrze by było sprawdzić zawór membranowy, ten pomiędzy cylindrem a gaźnikiem.
Kolego KAR, Jeśli silnik odpala i chwilę pracuje, to na pewno nie jest przestawione magneto, gdyby było, na bank nie odpalił by silnika. Co do samego pytania - Jeśli silnik odpala, ale przerywa i gaśnie - albo problemy z paliwem ( co raczej można wykluczyć jeśli pali bez problemu bez ssania) albo wymienić świecę na właściwą, jeśli nie dowiesz się jaka...
Opor cewki: 233 omów, impulsatora 349 jak są zamontowane w silniku. Przy pomiarze napiecia AC impulsator wytwarza 0.1V przy kreceniu rozrusznikiem, a cewka tak jak wyżej psiałem 20-30V
1. Do sprawdzenia - czujnik temperatury cieczy w silniku - sprawdź w swoim modelu gdzie się znajduje i czy nie ma dwóch - jeden na deskę rozdzielczą, a drugi do ECU(komp) - namierzyć i sprawdzić ten od ECU - przetarty kabelek? 2. Sprawdzić czy nie zanika iskra przy ciepłym silniku - jeśli tak - moduł do wymiany - standard w Aśkach - jeżeli po odpaleniu...
Witam. Mam problem ze Skodą Felicia 1,6. Przy temperaturze poniżej 0 nie odpala. Niby próbuje, ale silnik zaskoczy na 2 sekundy i gaśnie. Oczywiście sprawdzone wszystkie podstawowe rzeczy. Tzn: -sprawdzony stan i ustawienie rozrządu. -OK -sprawdzone ciśnienie w cylindrach -OK -wymienione świece i przewody zapłonowe-nowe -wymieniona cewka zapłonowa-nowa...
KuReK93 CO NIE ZABIJE TO WZMOCNI :D hmm może masz racje no więc tak gdy jest iskra to czemu nie zapala mieszanki w cylindrze ? nawet gdy sam wstrzyknę trochę paliwa ?może zanika iskra? a nawet jak to czemu i co z tym zrobic ?
ciąg dalszy tematu--zakupiłem świece dwuelektrodowe, czy będzie lepsze odpalanie? Na moje myślenie nieprofesjonalne to już będą dwie iskry. Wpierw napisz co się dzieje że kombinujesz ze świecami? Świeca dwuelektrodowa działa tak samo jak świeca jedno elektrodowa. Tutaj nie chodzi o wielkość iskry a wyeliminowanie zaniku iskry. Kiedyś były silniki gdzie...
Sprawdź czy na ciepłym zanika iskra na wszystkich cylindrach czy tylko na jednej parze (1,4)(2,3) stawiam na jedną z cewek . Ale nie można wykluczyć równeż modułu (tego pod maska) mniej prawdopodobne.
Mam problem z autem. Polega on na tym, że ginie iskra na 1 i 4 cylindrze. Wymieniłem cewkę zapłonową, ale to nic nie dało. Wciąż jest ten sam problem. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu pojawia się iskra, i po krótkim czasie znowu zanika. Bardzo proszę o pomoc. Dziękuje z góry za pomoc.
Witam Czujnik też siada,lecz sprawdź miernikiem (przejście na przewodzie od czujnika do modułu),też miałem kilka przypadków.
Jestes w stanie stwierdzic czy zanika iskra czy paliwo ? Byly XT600 z rozrusznikami, wiec pewnie u ciebie sie da. Duzo informacji o tym sympatycznym motorku mozna znalezc tu: http://xt600.de/
Kupiłem nowy kondesator i nie ma iskry na Starym był jaka taka iskra zapłon jest ustawiony prawidłowo tak jak był wcześniej jak jeszcze palił
A sprawdziłeś czy to na pewno zanik iskry? bo wg mnie nie
Witam. Czy instalacja gazowa BRC zwykła może się przyczynić do zaniku iskry w układzie zapłonowym silnika. Czy też można ją całkowicie wykluczyć. Problem jest w tym , że utraciłem całkowicie iskrę, a widzę, że od cewki idą przewody instalacji gazowej. Proszę o poradę.
Witam. Mam problem z moim Simsonem tego typu iż po rozgrzaniu silnika (jeździe min. 15 minutowej), gdy go zgaszę postoi chwilkę, to traci iskrę na kilka godzin. Podczas jazdy wszystko jest ok. Wystarczy, że go zgaszę i koniec nie ma iskry. Jest to Simson Elektronik.
Kolego, wyczep wtyczkę sterowniak silnika i zobacz, czy piny nie śpiewają "zielono mi". Sam nie wiem którędy tam sie woda dostaje. Woda tam się dostaje przez zbiorniczek płynu do spryskiwaczy, zalejesz 3, 4 litry i podczas hamowania idzie przez nieszczelny korek wprost na wiązkę komputera. Objawem jest m.in właśnie zły odczyt prędkości na zegarze,...
Iskra pojawia sie tylko na chwilke podczas odpalania i potem zanika, tester nie wykrywa zadnych bledow. Co moze byc przyczyna takiego zachowania?
Nie dawno musiałem wymienić uszczelką pod głowicą, po jej wymianie zaczęły się problemy. Po odpaleniu auto chodzi normalnie, a gdy zaczyna się nagrzewać, to stopniowo gubi iskrę na świecach. Wymieniłem świecę kable i kopółkę z palcem na nowe (oryginalne), i nic to nie pomogło. Przed wymianą uszczelki rozrząd był przestawiony o dwa ząbki na głowicy,...
Witam. Pozdrawiam wszystkich. Przeglądałem posty na forum i nie potrafię jakoś dopasować swojego problemu i dlatego proszę o pomoc. Mam kosiarkę Vikinga 448T kupioną 3 lata temu, i już jesienią tamtego roku pojawił się problem z odpalaniem, zawiozłem ją do serwisu podobno wyczyścili gaźnik i zapalała. W tym roku znów to samo jak jest zimna to zapali...
A to ciekawe --- czyli iskra daje po du.... . Trzeba by sie przejechać z komputerem i zobaczyć co powoduje takie braki mocy. Dla mnie to nie ma sensu takie zachowanie silnika. A jak jedziesz ze stałą prędkością to też ma takie zaniki mocy? Jak się zachowuje wtedy obrotomierz - to ważne? Ja bym tak zdiagnozował- zanika iskra i sterownik odcina gaz innej...
czesc mam maly problem z mim motorkiem problem polega na tym iz gubi sie iskra (motor zapala bez najmiejszych problemow jednak tylko na pare sekund po czym gasnie czego powodem jest brak iskry ) na poczatku myslalem ze jest to problem zwiazany z cewka jednak po zakupie cewki wraz z kablem WN i fajka problem dalej jest taki sam nie wiem co moze byc tego...
Hymmm jak spradzić że istra zanika ? . kurna sciągam jeden kaptuek ze świwcy daje inną świece i tyle !!! kręce do 3 tytś i widze że zanika iskra.. jakieś inne pomysły? Dodano po 1 Ciśnienie w listwie wtryskiwaczy? jak mogę to sprawdzić? Dodano po 1 Hymmm jak spradzić że istra zanika ? . kurna sciągam jeden kaptuek ze świwcy daje inną świece i tyle !!!...
To możę byc przestawiony zapłon, cewka nie daje za każdym razem iskry zanika pod ciśnieniem w cylindrze, wypalony zły luz zaworu wydechowego lub leje benzyne z gaźnika.
Witam. Podłączę się pod temat. Mazda 5 2.0+LPG, też wywaliło mapę gazową, auto szarpało na gazie, potem na benzynie. Na chwilę obecną silnik odpala na kilka sekund i gaśnie. Gdy delikatnie uchylam przepustnicę uda się dojść do obrotów maksymalnych, natomiast przy gwałtownym uchyleniu przepustnicy zanika iskra(to udało się sprawdzić) i silnik gaśnie....
Widać są problemy z zapłonem jak iskra zanika, jak silnik chodzi to bardzo dymi ?
U znajomego w tym samym modelu było to samo. Uszkodzony był jeden z dwóch impulsatorów, po rozgrzaniu dostawał przerwy. Po wymianie na inny iskra wróciła i motocykl jeździł dalej.
Witam,mam problem bo jak zgaszę auto ,to nie mogę odpalić zanika iskra i odpali dopiero jak rozładuje akumulator i nie zawsze gdzie jest przekażnik główny zasilający ,sterujący cewki-wtryski,jak odpali chodzi ładnie na paliwie i gazie( jak jest dobry akumulator to nie odpali)
Możesz zasilić z akumulatora i cewki ale czasami pod wpływem temp i ciśnienia iskra zanika w silniku to nie jest 100% miarodajne.. Świece używane i to stare pewnie szkoda czasu na takie zabawy to nie majątek kupić nowe.
Immo jest czy wycięte?
Witam Panowie na chwilę obecną zmieniłem przewód wysokiego napięcia i iskry brak. Na dniach będę sprawdzał cewkę - wg rysunku. Mam kolejne pytanie, czy połączenie słabe cewki zapłonowej z przewodem może powodować zanik iskry ? Połączenie polega na wsunięciu przewodu do cewki na głębokość ok.6/7mm, w cewce jest czpień na który nachodzi przewód. Mam wrażenie,...
W opisie tej aukcji użyto niewłaściwego zdjęcia - wg. numeru katalogowego na nim przedstawiony jest moduł przeznaczony do silników 50 cm3 4T Piaggio. Powinno być tam te zdjęcie: http://www.q-parts.nl/catalog/images/138... Tak w ogóle był sprawdzany gaźnik czy stwierdzono tylko że zanika iskra?
Czasem naprawdę czegoś nie rozumiem. Paliwo nie zostaje spalone w komorze, lecz w tłumiku, gdy w końcu dostanie ognia z kolektora wydechowego. I nie jest to wina gaźnika, że nie jest spalone, bo cały czas jest owe paliwo podawane. Zanik iskry, spóźniony zapłon powodują takie objawy. Niedowiarkom proponuję przejażdżkę autem na benzynie i na czwartym...
Jakie dokładnie napięcie jest w tym układzie zapłonowym to nie wiem ale ogólnie jest to rząd wielkości 10-35 kV w zależności od konstrukcji układu zapłonowego. Pamiętaj by oscyloskop miał możliwość nagrywania sygnału w czasie jaki zamierzasz badać. Moim zdaniem pomiar na zwykłej sondzie elektromagnetycznej i tanim oscyloskopie powinien dać odpowiedź...
Na S-G podawać przebieg zmienny (z transformatora lub lepiej przestrajanego generatora), na C podłączyć żarówkę np z kierunkowskazu drugi koniec żarówki do źródła zasilania i to zasilane podać też na B. Masa na jednej ze śrub mocujących moduł.
Witam Nie wiem co to jest digiplex ale wymieniłbym moduł zapłonowy. Pozdrawiam
Problem rozwiązany, słaba masa.
Sprawdzalem dzis jeszcze raz swiece i okazalo sie ze jednak zanika iskra, poprostu nie ma, a po chwili znowu jest i auto pali bez zarzutow!! Wiec...?? Oddac auto do jakiegos mechanika, elektryka?? Czy moze ktos mial z was taki przypadek albo czy mial z czyms takim do czynienia?? Prosze o rady Dzieki
Dostac moduł do tego motocykla graniczy z cudem. Otworzyć się go nie da bo jest zalany tym smiesznym klejem. Jest jakiś sposób wytrawienia tego kleju ?
W tym modelu zapłon jest niezależny o sterownika EECIV. Jeżeli zanika iskra to musisz szukać usterki w układzie zapłonowym.Sprawdź układ Halla, czy daje regularne impulsy. Często zdarza sie, że styki na wtyczce aparatu są zaoksydowane. Sprawdź też wewnątrz aparatu, pod kątem przetarć izolacji, przewody łączące moduł Halla z wtyczką aparatu zapłonowego.
Wiem, że generator iskry jest hermetycznie zamknięty ale co myślicie o dobraniu się do jego środka, gruntownym wysuszeniu i szczelnym zamknięciu? Te dwa czarne przewody u góry generatora to pewnie prądowe do iskry, tak? Mogę je odłączyć? Coraz częściej zanika u mnie iskra i wtedy pomaga suszarka do włosów:)
Witam Znalazłem przyczynę. Okazała się że kostka stacyjki nie stykała. Dopiero gdy przycisnąłem kluczyk to samochód zapalił. Jutro kostka przyjdzie i zobaczymy czy to było to.
moze iskra jest ale tylko na chwile.. trzeba pokrecic silnikiem przez kilkanascie sekund i sprawdzic czy nie zanika.. panowie nie ma cudow,to bardzo prosty silnik,nie zapala bo: -uszkodzony rozrzad -brak iskry(najczesciej modul) -paliwo i gaz zasilaja silnik jednoczesnie -brak cisnienia paliwa -zatkany wydech -uszkodzony wtryskiwacz -brak sprezania...
iskra zanika zanika iskra motocykl zanika iskra skuter
magneśnic wirnik zasilacz lenovo zamiennik instrukcja centrali paradox
schemat instalacja iveco daily zgrzewarka transformatorowa
Jak uruchomić profil tymczasowy w Windows 10? BMW X3 E83 2.0i 2006 - Luzy w pompie wspomagania