To jest chłodnica EGR, a wyciek jest gdzieś wyżej.
Skoro pokryte są mazią to wygląda na olej. A nie bierze ci oleju? Wygląda jakby gumki na zaworach puszczały a właściwie skoro tak szybko się zamulają to ich brak. Sprawdź ciśnienie na cylindrach. Nie wiem jak ten model ale te z 97r. Można było zrobić vag-iem adaptacje jak coś nie chciały chodzić. Ale tu to mi wygląda na ostre branie oleju
Umyć silnik w zaolejonym miejscu zmywaczem do hamulców , do wyschnięcia. będzie łanie widać gdzie zaczyna pokazywać się olej. W tym rejonie jest jeszcze gniazdo wiązki pompowtryskiwaczy.
Sprawdzałeś czy wężyki podciśnienia nie są zaolejone? Silnik ma swoją moc?
Pierwsza rzecz to pomiar kompresji. Da to ogólny obraz stanu silnika. Druga to stan odmy, jej zaolejenie. Dziwne jest, że silnik w którym olej zakleja elektrody świec nie kopci. Może zamienić miejscami świece i zaobserwować występowanie zjawiska. Przewody wysokiego napięcia do sprawdzenia pod kątem przebicia. Parch co klei świece powinien walić dymem...
Problem rozwiązałem. Tak jak przypuszczałem - źle ustawiony silnik przełączający wybieraka (p1730 - mechanika silnika przełączającego). Przyczyna niezmieniania biegów brudny i zaolejony silnik przełączający wybieraka. Teraz auto śmiga aż miło. Dzięki panam za wsparcie. Pozdro.
Przepływomierz zostaw w spokoju bo nie miałbyś przyspieszenia na autostradzie. Wspomniałeś, że silnik trochę zaolejony to wyjmij czujnik cisnienia doładowania i przemyj go benzynką. Jeżeli problem nie zniknie wymińgo na nowy.
Tego płynu się nie rozcieńcza, a z miedzią nie reaguje. To nie jest jakaś aktywna piana, tylko płyn do mycia zaolejonych silników. Jakii kupisz taki będzie. http://autokosmetyki-24.pl/pl/k2-akra-pl... nawet taki.
Cześć wszystkim, pierwszy post i od razu proszę o pomoc. Mam taki problem mianowicie w moim c330 kopci z jednego cylindra, co może być przyczyną? dodam, że kanał wydechowy jest mocno zaolejony. Silnik odpala dobrze. wkleił bym film ale nie mogę łatwo znaleźć yt tytuł " C330 co go boli " Wkleiłem film...
Przede wszystkim należy sprawdzić czy silnik nie ma przedmuchów a poznać to można odkręcając korek wlewu oleju do silnika przy pracującym silniku. Jeśli nie ma przedmuchów to z wlewu oleju nie będą wydobywały się opary oleju ani żaden dym oraz olej, jeśli się wydobywają podobne rzeczy to świadczy to o zużyciu pierścieni tłokowych lub tulei cylindrów...
Naprawa jest praktycznie nieopłacalna. Silnik już nadaje się na złom. Wprawdzie jest możliwość założenia żeliwnej tulei, koszt około 200 zł, ale silnik oprócz wytartego cylindra ma tez na pewno luzy w panewkach wału i wałka rozrządu.
Płynu nie ubywa i jest czysty. Dodam, że myłem silnik parę razy i po jakimś dystansie zaolejony jest silnik w koło, głównie od strony korka oleju aż czasem po sam kielich amortyzatora...
Otoz w silnikach TD sygnal do obrotomierza pobierany jest z alternatora!!! A migajaca kontrolka oleju to uszkodzony czujnik ( zdaza sie rownie czesto jak zwarcie w instalacji z powodu np. zaolejenia silnika) Naprawa alternatora rozwiaze problem z ladowaniem i obrotomierzem!!! Najpierw sprawdz czy do alternatora dochodzi prad z akumulatora i wzbudzenie!!!...
Pływak będzie sprawny ,sprawdz kable ,kable ,fajki.A jak wygłąda silnik ,jest zaolejony ,czy pije olej.Opisz dokładnie usterke.
Sprawdzić luz zaworowy i jeszcze raz przyjrzeć się gaźnikowi. Filtr powietrza trzeba by wymienić, jeżeli jest papierowy, to nie może być zaolejony. Stare, lub kiepskiej jakości, paliwo też może dawać takie objawy.
Nowe przerywacze nie były wadliwe, problem był w złym montażu: -za duża szczelina, ustawiana na oko, lub błędnie, nie na garbiku krzywki. -szczelina mierzona zaolejonym/brudnym szczelinomierzem, pozostałości brudu przeniosły się na zestyki.
Jest mokra od paliwa czy zaolejona? Te silniki maiły spore problemy z zaworami, na trzonkach tworzył się nagar, działo się to wtedy, kiedy kierowca jeździł ślamazarnie lub samochód eksploatowany był często w ruchu miejskim. Po prostu ten silnik lubi, i musi mieć obroty.
Witam mierzyłem ostatnio ciśnienie sprężania w moim maluchu i na jednym cylindrze wyszło mi 9 bar a na drugim 7.5 bar. co może być przyczyną różnicy ciśnienia. Dodam ,że w cylindrze o mniejszym ciśnieniu świeca była zaolejona a silnik ma przejechane 86 000 km. PS zaraz po uruchomieniu gaśnie a ja załapie to nierówno pracuje.
Ja bym sprawdził przepustnice. Jak gaz masz na linię to silnik krokowy lub przepustnica zaolejona i blokuje przepływ powietrza lub wyrobiona i trzeba podkręcić troszkę otwarcie a jak elektroniczna to silnik padł i nie reguluje wolnych obrotów
To typowy objaw wskazujacy na sprzeglo. Rozumiem ze objaw wystepuje podczas puszczania sprzegla? Powody moga byc takie: -zaolejone okladziny cierne tarczy sprzegla -przekoszony docisk tarczy sprzegla -lozysko wyciskowe -poduszki silnika, skrzyni.
Jaki silnik? Zrób logi dynamiczne
Jeżeli poduszki nie pomogły to przyczyna tkwi w sprzęgle. Często w maluszku przepuszcza simeringalbo od skrzyni bigów albo wałka głownego w silniku. Zaolejenie tarczy sprzęgłowej spowoduje takie zjawisko jakie ma miejsce u Ciebie. Może tęż być walnięta sprężyna dociskowa sprzegła. Ale tak czy tak stawiałbym na sprzęgło. Powodzenia
A z kostki skrzyni nie cieknie olej ? Odepnij wtyczke i zobacz czy sucha Dodano po 7 Z tego co widze, jest to silnik m272. Mozesz tez sprawdzic czy kostka sterownika silnika nie jest zaolejona.
Passat B5.5 (3B6), 1,9 TDI, AVB, 101 KM Koledzy, mam zdemontowane oba kolektory, turbinę i EGR. Jesienne porządki i regeneracja turbiny... Chciałbym tę okoliczność wykorzystac na umycie silnika, a zwłaszcza... i tu pytania do Was: 1. JAK WYCZYŚCIĆ KANAŁY WLOTOWE w głowicy do silnika, bo są zaolejone? Czy jest niebezpieczeństwo, że coś szkodliwego nawpada...
witam Może zbyt pochopnie napisałem, że trzeba remontować silnik, a wyniknęło to z tego, że na przeglądzie okresowym diagnosta stwierdził wyciek z silnika. Wczoraj obejżałem silnik na kanale. Od góry nie widać nigdzie wycieku z slnika. Natomiast jest zaolejony przewód powietrza wychodzący ze sprężarki. Pod spodem jest zaolejona skrzynia w okolicy połączenia...
http://obrazki.elektroda.pl/6715099200_1... "1,2 - Izolator ma szarawy lub brązowawy nalot. Spalanie w normie (prawidłowe). Świeca o dobrze dobranej wartości cieplnej. 3,4 - Świece zakopcone. Mieszanka paliwowo-powietrzna wytwarzana w układzie dolotowym, jest zbyt bogata lub świeca nie oczyszcza się samoczynnie, bo jej wartość cieplna...
Do uzupełnienia szczerbatej pokrywy silnika od Simsona użyłem (po dokładnym oczyszczeniu i odtłuszczeniu) "poxipolu" i maty szklanej. Pokrywa - nie narażona na ciśnienie i duże zaolejenie - trzyma już 3 lata.
Pilot radiowy czy na podczerwień ? :D :D :D Brawo za profesjonalizm w temacie... W pierwszej kolejności sprawdziłbym uruchomienie szlabanu poprzez krótkie zwarcie wejścia impulsowego w centrali. Potem sprawdziłbym wyłączniki krańcowe a na końcu silnik. Zaolejone i zabrudzone krańcówki mogą nie odbijać a jak olej dotarł do szczotek i komutatora to pozamiatane...
Uszkodzona (dziurawa) pompka może być przyczyną takiej pracy silnika. Zwróć uwagę, czy po kilkukrotnym naciśnięciu jest w niej paliwo. Sprawdź, czy uszczelniacze wału silnika są suche, bo jeśli zaolejone, to należy je wymienić. Dopływ przez nie powietrza utrudnia napełnianie paliwem skrzyni korbowej silnika.
Witam. Moim zdaniem to niekoniecznie musi być wina turbo że jest zaolejone. Na rozgrzanym silniku odkręć korek wlewu oleju i zobacz czy czasem mocno nie dymi z klawiatury. Jeśli dymi mogą być już zużyte uszczelniacze trzonków zaworowych, lub przepaliła się podkładka pod wtryskiwaczem (jeśli chodzi o podkładki to częsty objaw np. w maździe 6). Obejrzyj...
Mixol to nie jest nazwa kategorii olejów, ale konkretnego oleju, który nie jest zbyt zdrowy dla silnika. Słabo się spala, co powoduje wyciek czarnej mazi z rury wydechowej, osadzanie się nagaru na cylindrze, oraz zaolejenie świecy. W konsekwencji może doprowadzić do zaniku iskry i konieczności regeneracji, lub wymiany świecy.
Zaniedbany kombajn z takim silnikiem może się szybciej zapalić niż kombajn z silnikiem chłodzonym cieczą. Załóżmy, że masz bardzo brudny silnik - zakurzony i zaolejony. Jeśli dopuścisz do zatrzymania wentylatora chłodzącego, to taki silnik szybko się nagrzeje i może dojść do samozapłonu brudu i oleju. Użytkownicy o wysokiej kulturze technicznej nie...
Witam niebawem zamierzam wymienić olej w Władku do tej pory jeździł na Superolu, jednak ostatnio łapie temp. oleju do 60 stopni nawet bez obciążenia. W sklepie facet zamiast Superolu zaproponował mi Turdus, że jest lepszy od Superolu, ale za to nieco droższy. Już od kilku moich znajomych słyszałem, że Superol jest odzyskiwany z oleju przepracowanego...
Wyczyść z brudu chłodnicę i sprawdź czy IC nie jest za mocno zaolejony. Jak przy gorącym silniku podniesiesz kabinę i na 1,5 tysiąca obrotów zdmuchnie Ci czapkę to wisko jest dobre. :) :) Przy niesprawnym miałbyś większe skoki temperatury. Co dla Ciebie znaczy złe przetrzymywanie wisko? :)
W twoim bagnecie część chropowata wskazuje zakres prawidłowego poziomu oleju. Jeśli kosiarka jest dotarta zalecam utrzymywanie poziomu poniżej połowy tego zakresu. Jeżeli jest ona używana przy dużych pochyłościach terenu (wykaszanie górek, rowów, brzegów, nasypów itp.) to również odpowiedni będzie niższy poziom oleju. Sprawdź czy twoja kosiarka nie...
Ja sprawdziłbym filtr powietrza jak wygląda nie jest zaolejony lub zakurzony?
Posprawdzaj wszystkie kostki elektryczne na silniku od czujników, pompy , komputera, zobacz czy złącza komputera nie są zaolejone. Mógł polec i sam sterownik niestety.
poprostu kupilem od niego auto za 18 tys euro. Moje sprzedalem mu za 10 tys. Dostal do reki 8 tys roznicy. Ogladal jak amator za 1 razem jak i za drugim gdy odbieralem nowe auto a zostawialem swoje. Teraz po tygodniu dzwoni, ze silnik zaolejony jest od dolu i ze mu nie powiedzialem o tym. Odrazu chcial abym mu oddal to nowe auto i odda mi to stare wraz...
Nie, nic nie dymi. (silnik ma 10 tys przebiegu )
te silniku lubią być zaolejone,ale można temu zapobiegać. Co do uszczelnienia i wyczyszczenia odmy oleju z silnika nie ma potrzeby spuszczać.Zależy wiele od oleju na jakim silnik pracuje. Mineralny będzie odkładał szlam. sama podstawa odmy musi być prosta lubi się odkształcić [wygiąć tak jak w Polonezie czy Maluchu pompka paliwa]. Przed montażem trzeba...
Witam. Dodatkowo bym naprowadził że to sprzęgło jest wypracowanie i zaolejone- olej powoduje takie zjawisko jak opisujesz.
Zacznij raczej od ponownego przejrzenia gaźnika, to że rok temu był czyszczony nic nie znaczy jak potem znowu stał. Układ ssania do sprawdzenia, bo może dlatego nie chce zapalić. Próbowałeś na pych? Uszczelniacz jak już, to prędzej ten za alternatorem i gdy będzie puszczał, to da się zauważyć przedmuchy i będzie widać zaolejenie od mieszanki. Ten od...
ubywa mi znaczna ilość oleju. Czyli ile na 1000 km? Jak wygląda silnik od dołu ( pod względem zaolejenia ) ? Jeśli jest zaolejenie to z której strony największe ?
Środek do mycia silników, gorąca woda i płukanko.
Zaolejony układ utrzymywania mocy.
Problem polega na tym że spod kolektora ssącego leci mi olej tzn silnik jest ocieknięty. Kolektor był już raz demontowany nowe uszczelki, lecz nic to nie dało. Wyciek się zaczyna w okolicy 2 świecy żarowej od strony rozrządu tak jakby przy śrubie mocującej kolektor do głowicy. Jest on dość mocno rozbryzgiwany przez co cała okolica jest zaolejona i spływa...
Trzeba użyć dobrego środka do sprawdzania szczelności. Np zwykłe mydło w płynie z wodą. Proponuję zacząć od ciśnienia 8 bar. Jeżeli nic się nie pokaże to 12 bar, jeżeli to nic nie da, to 17 bar. Chłodnice trzeba sprawdzić dokładnie, od zewnętrznej i wewnętrznej strony (od silnika). Dokładnie trzeba sprawdzić rogi chłodnicy oraz krawędzie. Jeszcze jedna...
Witam. Mam problem z zalanym silnnikiem od kolektora ssacego do dołu. Kilka dni temu uszczelniałem miske olejową, a olej dalej kapie. Mechanik podejrzewa uszczelniacz wału ale od tego góra silnika nie byłaby zaolejona i podejrzewa odme. Co może ciec?
Nie do końca błąd. Nawet sprzęty z górnej półki jak Stihl mają w zaleceniach instrukcyjnych docieranie na wolnych obrotach. Trzeba to jednak robić z przerwami, np. 5 minut pracy, 10 minut na schłodzenie. Co do pytania autora to mam kosę Demon, też chińczyk, zalecenia 1:25 i ten sam problem z zaolejonym tłumikiem i świecą. Teraz zalewam ją 1:40 z olejem...
Świece sprawdzał mechanik i jak wyciągnie wszystkie poprosiłem go o zdjęcie i zrobił foto tylko jednej z 2 cylidnra która była mocno zaolejona, pozostałe OK. Silnik ma ok. 270.000 km na liczniku, jestem kolejnym właścicielem. Na LPG wymieniłem butlę, czyli jeździł 10 lat. Świece i kable były wymieniane jak pisałem wyżej, auto na tych świecach myślę...
slizga pas na kole pompy. Pewnie zaolejony, jak to w starym rząplu.
Tak ma być i nic się nie dzieje złego. O stanie silnika więcej powie przedmuch (nadciśnienie) w skrzyni korbowej lub pomiar ciśnienia sprężania ale tego już Panu mechanikowi z ASO nie chciało się zrobić. Lepiej zestresować niepotrzebnie klienta. Naprawiam turbosprężarki i właściwie wszystkie są zaolejone na dolocie powietrza. To wynik działania odpowietrzenia...
Błażej podpowiada - olej się tam nie dostaje(?) Ze skrzyni czy z silnika. Wiadomo, że ,,zaolejone" sprzęgło slizga sie jakiś czas, do termicznej degeneracji własności smarnych tego oleju :D, czyli mówiąc krótko, wypalenia a później jest lepiej. I tak w kółko.....Ewentualnie zacieranie się linki w pancerzu.
Witaj. Jaki przebieg ma twój silnik? Czy bierze olej/ napewno spala ale ile na 1000 km Zobacz jak wygląda końcówka tłumika rury wydechowej, jesli jest szara bez nalotu czarnej sadzy... i sucha to OK jesli czarna wilgotna zaolejona... to niezbyt dobrze świadczyć to bedzie o stanie silnika... Radziłbym przecyścić świece... a jesli jeździśz już ponad 40tkm...
W n20 były problemy z uszczelnieniem turbosprężarki i z przewodem smarującym. Podczas postoju olej zbierał się w turbinie i po odpaleniu szedł do silnika. Objawy identyczne. Proponowałbym sprawdzić czy dolot nie jest zaolejony i ewentalnie zmienić olej spowrotem na castrol. Ile auto ma przebiegu? Do sprawdzenia czy spływ turbo ma zaworek zwrotny czy...
Nic tam nie wstawiaj, sprawdź filtr powietrza, jeśli jest zaolejony lub zabrudzony tak będzie się właśnie działo. Ewentualnie zobacz na zgaszonym silniku czy drut lekko się przesuwa po zdjęciu sprężyny, bo czasami potrafi wejść między osłony silnika (jeśli była zdejmowana).
Raczej się nie nudzę szukam ratunku, bo tak to wygląda. http://obrazki.elektroda.pl/3211368300_1... http://obrazki.elektroda.pl/7295725600_1... http://obrazki.elektroda.pl/5380146200_1... Olej kapie na wydech i śmierdzi. Właściwie zawsze od kiedy go mam czyli 2 lata ponad 40 tyś/km ten bok silnika był...
Akurat zawór nie ma nic wspólnego z ilością zaolejenia odmy. Zawór ma za zadanie utrzymywać podciśnienie w układzie korbowym.
Witam sciagnij odme i na zapalonym silniku sprawdz czy nie zyga olejek jezeli tak to masz duze przedmuchy ,silnik do remontu bo tak sie to robi w Polsce lub do wymiany bo u nas wymienia sie silnik i po sprawie.Pozdrawiam
[/quote]A to co niby da. Napisał, że z góry mu olej nie ścieka.[/quote] Racja nie doczytałem się, zasugerowałem się tekstem w temacie. Raczej powinno być "świece zaolejone"
Auto po porannym odpaleniu puszcza niebieski dym przez sekundę...taki pierwszy wylot, później już nie. Wykręciłem świece (auto stało dobę nie odpalane) by je sprawdzić na akumulatorze i są dobre. Niestety czwarta świeca z czwartego cylindra była mocno zaolejona (nie ropa ewidentnie olej silnikowy) pozostałe trzy były suchutkie. Silnik oleju nie bierze....
witam po pierwsze jeżeli wszystkie maja ten sam wygląd np osad występuje tylko na stożku izolatora , elektrody są czyste , i suche to silnik pracuje poprawnie , jeżeli jedna z nich jest wyrażnie inna od innych to można wnioskować iż żle pracuje ,jezeli świece są czarne to albo masz za bogata mieszankę albo albo niedogrzany silnik, jeżeli świece sa tłuste,...
A świeca jaki ma kolor? Widać że jest zaolejona, albo mokra? Może ją wyczyść i wmontuj ponownie
więc tak, katalizator został dziś usunięty, ale nie zmieniło to nic. A i mam jeszcze pytanie, czy zawór egr ma na to wpływ i czy u mnie z nim wszystko jest ok? bo jest od dołu zaolejony.
silnik ma 10 lat, więc świeca może być lekko zaolejona. Gdy ciągniesz za sznurek, to co się dzieje. Idzie lżej, niż przedtem, czy może ciężko jest obróci wałem? Cewka, jest pod osłoną koła zamachowego.
Witam,jezeli olej pokazal sie w intercoolerze dopiero po zmianie turbiny to raczej nie z odmy bo na starej tez przeciez miales podłączoną odme....Jezeli to turbina po regeneracji to ona przepuszcza olej ze smarowania.Odme mozesz puscic wolno.... Wymyj rure łączącą turbo z intercoolerem, pojezdz troche i jak znowu bedzie zaolejona tzn. że puszcza jednak...
Miałem podobnie. Przyczyną na 100% jest zbyt wysoki poziom oleju w silniku. Nie wiem czemu wszyscy uważają, że ten silnik lubi pływać i dolewają do maksymalnego poziomu. Zapewne stało się to po dolaniu. Teraz trzeba spuścić, niech zostanie tylko tyle aby dosięgało do bagnetu podczas postoju i żeby kontrolka nie paliła się cały czas. Może zapalać się...
Koło wymaga maksymalnego poziomu oleju silnikowego i dobrego oleju 0W30 czy 5W30 latem. Czystego czujnika położenia wałka rozrządu(brak zaolejonego wtyczki a często to zdarza w tym silniku) i raz na 2 lata czyścić elektrozawór i sprawdzić wtyczkę czy nie brudne.
Co do dławienia silnika w fordach z silniami benzynowymi warto najpierw sprawdzić stan boxu na filtr powietrza. W dolnej cześci pod filterm znajduje się kwadratowy mały pojemnik mniej więcej 5x5cm. W pojemniku tym jest umieszczony dodatkowy filtr z gąbki przez który zasysane jest powietrze. Jest w tym miejscu podlączony weżyk ok 1 cm grubości, którego...
Ja życzył bym sobie żeby to była głowica. Jednakże ewidentnie to cykanie słychać koło koła prawego. Poprzedni silnik miał ponad 312tyś km, kiedy odkręcił się taki mostek pod wałem korbowym, i zrobił mi sieczkę w misce uszkadzając ją. Ten stary silnik nie chlał mi jednak tyle oleju co ten, mimo mocno zużytych pierścieni(badanie szczelinomierzem pierścienia...
Wyjaśnijcie proszę w jaki to sposób silnik autora tematu spala olej poprzez uszczelniacze zaworowe? Uważasz że przez uszczelniacze zaworowe olej nie dostaje się do wylotu albo dolotu ? Panewki pomijam bo do spalania nie maja nic, natomiast dużo do układu smarowania i dużo można z tego wywnioskować o sposobie eksploatacji samochodu. Najważniejsza przyczyną...
W dolocie zawsze jest trochę oleju, najczęściej z odmy. Jednak jeżeli przedmuchy ze skrzyni korbowej są już bardzo duże (pierścienie), to skraplacz oleju odmy nie daje rady, i oleju jest w dolocie za dużo. Druga możliwa przyczyna, ze w dolocie zbiera się olej, to wypracowana turbina. W efekcie w mocno zaolejonym dolocie po dłuższym postoju olej ścieka...
Najprawdopodobniej stala sie prosta sprawa. Jesli wiesz gdzie jest czujnik (z przodu silnika, latwo dostepny), to odepnij od niego kabelki i przeczysc styki. Jesli byly zaolejone, to masz przyczyne swiecenia sie lampki.
Naturalnie że masz rację, "zasyfiony", "zaolejony" sinik trzeba od czasu do czasu umyć, żeby zobaczyć gdzie się poci. Ale zdrowy i zakurzony raczej nie ma potrzeby być myty.
(wszystkim życzę wysokich ciśnień!)
Trzeba jednak wyjąć alternator... Na jego osi jest pompa vacum i często traci szczelność o-ring, a wtedy pierścienie alternatora są zaolejone i tracą kontakt ze szczotkami. Mam identyczny silnik w Astrze i miałem podobnie.
Henio 2 kilka postow wyżej autor pisal ze ma suche węze wiec turbina raczej odpada bo przy wysuszeniu silnika po 630km to raczej powinny byc mocno zaolejone
Obejrzyj czujnik MAP, kiedyś miałem problem z Map w tym silniku, u mnie Euroscan pokazywał błąd MAP, Map był zaolejony , wyczyściłem, usunąłem błąd, i tym, sposobem usunąłem usterkę.
Witam, ostatnio wjechałem na kanał żeby wymienić kompresor klimy. Zauważyłem że jak idzie rurka do intelcolera, to ona jest cała zaolejona, krople oleju normalnie są, zaznaczam że co około 3k km dolewam 1l oleju. Ja w mechanice silnikowej nie jestem obeznany w ogóle, stąd moje pytanie czy to już koniec turbiny ? Samochód ma nalatane 309 tyś km, w mocy...
Kolejny problem mi się pojawił z tym autem, jakieś 2 miesiące temu po odpaleniu od razu wyskoczył błąd catalytic converter fault zaczęło nim trząść i tak jakby nie chodził na jeden cylinder. Sytuacja pojawiła się na obu paliwach gaz + benzyna. Po skasowaniu błędu nierówna praca oraz przerywanie i brak mocy. W pierwszej kolejności sprawdziłem przewody...
Mam problem z uruchomieniem silnika bez względu czy zimny czy ciepły. Mianowicie trzeba rozrusznikiem kręcić ok 15s i uruchamia się pracuje równo. Ten problem występuje na zimnym silniku jak i na ciepłym po 1s od zgaszenia i po 10min, po 1h. Natomiast na "pych" pali od 0,5m. Problem zgłosiłem do mechanika i stwierdził bardzo niskie ciśnienie sprężania....
Mam koleżkę co ma to cudo (cruza). Kupowaliśmy praktycznie w jednym czasie, ja Rio on Cruza. Ja mam przejechane 130 tysi i tylko dwie żarówki były spalone, on ma przebieg niecałe 60 tysi i trochę napraw. Przykładowo sparciały mu gumy na końcówkach cewek - koszt około 300 zł. Silnik po tak niskim przebiegu zaolejony, tandetne wykończenie, duży hałas...
markslew jeżeli chodzi o uszczelniacz to za pierwszym razem nie ale za drugim razem był juz wymieniony ale wydaje mi sie iż jak by była zaolejona tarcza to by szarpało niezależnie od nagrzania silnika ponieważ tarcza byłaby nasiąknięta cały czas.Co do oleju to od wymiany do wymiany utrzymuje stan na bagnecie pozatym nie ma żadnego zapocenia na łaczeniu...
Kolego nie wiem, czy dobrze się rozumiemy. Chodzi mi o to, czy silnik poprawnie pracuje tj. wkręca się na obroty a nie ma jazdy, czy też silnik "kuleje" i też nie ma jazdy. Są to 2 różne sprawy. W pierwszym przypadku winę za to może ponosić sprzęgło, wariator (ciężarki) oraz pasek napędowy (nietypowy, zużyty lub zaolejony), natomiast w drugim tylko...
Może coś w układzie pasowym, rolka, napinacz, sprężarka klimy, alternator... Ciężko powiedzieć jak nie słyszę dźwięku. Trzeba iść tropem, że dzieje się to pod obciążeniem, dokładnie dojść do tego kiedy, czy bardziej na zimnym silniku czy ciepłym, czy nie ma znaczenia. Może i być pęknięte coś w dolocie, po prostu na postoju, bez obciążenia nie słyszysz,...
A mi to wygląda na zaolejony elektromagnes (wewnątrz). Miałem identyczną sytuacje w golfie, pomagało rozebranie od czasu do czasu i przeczyszczenie.
Do sprawdzenia raczej odparowalnik gazu, zwłaszcza czy nie zapowietrzony i się wygrzewa (termostat w aucie również). Reszta objawów to norma gdy gdy zgaśnie zimny silnik na LPG. Do sprawdzenia również czy reduktor nie jest zaolejony i należy skorygować dawkę gazu na biegu jałowym. Jeśli instalacja jest wiekowa możliwe że "zesztywniała" również membrana...
Niestety nie. Tutaj zużycie oleju jest podyktowane nie tyle jego "spalaniem" w cylindrze czy niskim indeksem Noacka (szybkości odparowywania) lecz konstrukcją pierścieni które były zakładane przez producenta, ze względu na jego koncepcję jak najniższych oporów toczenia. W zakupie są dostępne pierścienie a dokładniej zestaw poprawionych przez firmę z...
Szukaj pod hasłem "myjka ciśnieniowa kabinowa". Mamy taką myjkę na warsztacie, budowa prosta jak cep. Środkiem myjącym jest wodny roztwór jakiegoś szuwaksu. Pewnie jakiś alkaliczny nisko pieniący środek myjący. Nie interesowałem się dokładnie. Co dwa miesiące przyjeżdża serwis, wymienia środek myjący. tzn. nalewa do beczki 80 l wody, dodaje 2,5 l ww....
W kolejności masz silnik, sprzęgło, skrzynia. Sprzęgło się ślizga bo jest zużyte, zaolejone itp. A brak oleju w skrzyni spowoduje jej zniszczenie, na tyle skutecznie że nie będzie się opłacała naprawa.
Witam. Żeby zweryfikować skąd olej to odepnij wąż od turbiny i sprawż czy na odcinku od odmy jest duże zaolejenie. Prawdopodobnie to masz uszkodzoną turbine jeśli mocno kopci z wydechu. Koszt turbiny po regeneracji to 600 zł jeśli masz troch wprawy i się nie boisz to wymienisz ją sam. Co do czujnika to sprawdż kabelki w lagunie są bardzo cieniutki i...
Tą upg na silikonie to już ktoś musiał składać, Tak kiedyś był 2 razy już w naprawie, 1 raz ze względu na stuki- wymieniony korbowód i 2 raz w naprawie zawór tez był już wymieniany. Zamówię uszczelkę i zawory i sprawdzę stan tłoka i korbowodu. Zastanawiam się skąd ubytek oleju, trochę zaolejony blok był, możliwe, że przez to.
Lej półsyntetyk. Wszystko i tak jest rozlewane w porcie w Antwerpii z ogromnych silosów - tylko cysterny różnych producentów podjeżdżają, olej jest ten sam (w sensie rodzajowo). Jeżeli robisz krótkie odcinki, to jak najbardziej masło na korku może się pojawić. Sprawdź czy w zbiorniczku wyrównawczym płyn chłodzący nie jest zaolejony. Jeżeli tak, to uszczelka....
Cześć. Silnik krokowy wyczyściłem ale efektów wielkich to nie dało. Teraz sobie myślę, że może faktycznie zaolejony parownik, tylko najgorsze jest to, że na instalacji zrobiłem max 1000km a skąd tam olej. Może to producent konserwuje parowniki i wlało mu się za dużo oleju??? Pozdrawiam.
Cześć, chciałbym tutaj opisać ostatnie usterki jakie wykryłem w moim aucie. Licze na waszą pomoc:-)) to tak: Ostatnio zauważyłem, że przy odpalaniu samochodu, zaczyna mi on dymić na: niby na biało, może z lekką domieszką niebieskiego, trudno określić. Zauważyłem też, ubytek płynu chłodzącego. Ale od jescze dłuższego czasu, mam zaolejone i to dość mocno...
...na szczęście oleju jeszcze nie bierze , jaki typ świecy podam wkrótce ...w sklepie gościu zapewniał że do Tico , świece po wyjęciu wyglądają normalnie nie ma na nich nagaru nie są okopcone ani zaolejone ...co do reszty jeszcze posprawdzam...co się da
To, co napisał kol. Garaż w punkcie 1, sprawdziło się w przypadku mojego maluszka. Dziękuję bardzo i poniżej dodaję coś od siebie. Objawy: Czasem po przekręceniu słychać było tylko "tyk", ale rozrusznik nie kręcił . Trzeba było poruszyć samochodem na biegu, by rozrusznik "załapał". Ostatnio zaczęła migać kontrolka ładowania akumulatora, a rozrusznik...
Dzięki za informację to faktycznie strach się brać za naprawę tego silnika. Wczoraj okazało sie po uruchomieniu auta, że dziwnie pracuje i zaczeło dymić na postoju, okazało się, że pracowały wtedy tylko dwa cylindry, awaria cewki zasilającej i świeca była zaolejona. Wymieniona została cewka zapłonowa i komplet świec zapłonowych. Nie wiem ile tak jeszcze...
Kolektor dolotowy lekko zaolejony jak na auto z turbo, odma bardziej zalana, po rozgrzaniu silnika przestaje kopcić i nie puszcza dymka na postoju, po przejechaniu 300 m znowu dym, po pozostawieniu na wolnych obrotach znowu przechodzi, rozumiem ze olej jest w wydechach, ale pytanie którędy się tam dostał??
A zapomniałem dodać że świece delikatnie zaolejone i czarny nalot na każdej.
lodówka zaolejony zaolejony układ filtr powietrza zaolejony
wiertarka kinzo lodówka whirlpool niska temperatura podwójnie całkujący
nadajnik iskrowy kondensator frania
Honda ZR-V – światła mijania a ruch lewostronny, tryb Travel mode, naklejki, wymiana reflektorów Kontrolka akumulatora, gaśnięcie silnika po rozgrzaniu – alternator, ładowanie, diagnostyka