Może byc ubytek gazu, może być zapchany filtr,może być zaolejony układ. Wezwij fachowca-musi to ocenić na miejscu.
witam Jestem świeżym posiadaczem marei weekend 1,9 jtd 105 1999ROK Mam do was kilka pytań: 1. Ostatnio trochu zacząłem grzebać przy aucie i odkryłem popękany przewód łączący odmę z rurą biegnącą od przepływomierza do turba (czy można dobrać inny kawałek rurki czy musi być oryginal?). Po rozkręceniu rurek odkryłem że w kolektorze jest dużo mazi olejowej....
20 bar to za dużo. Powinno być coś koło 10-14bar maksymalnie. Z tego co opisujesz to wygląda albo na zbyt dużą ilość czynnika, albo zaolejony układ. Kiedy robiłeś ostatnio obsługę układu?
Jest taki płyn dostępny w sieci intercars. Nie pamiętam niestety nazwy ale w bardzo zaolejonym układzie dwa razy powtórzona procedura i stała się czystość jak przed awarią. Coś od liqui Molly
Witam. Ile ta chłodziarka ma lat? To co sugerujesz może również być przyczyną lub zaolejony układ chłodniczy. W najgorszym przypadku nieszczelny układ komory i wymiana na nową.
Zaolejony układ utrzymywania mocy.
Mam jeszcze dwa pytanka A może sprzęgło ślizga ? Zbyt zaolejony układ ? Zła praca zaworu rozprężnego ?
Skoro słychać pracę i efektu nie widać, to pewnie nieszczelność układu. Dźwięk "spływającej wody" może świadczyć również o zaolejonym układzie. Lodówka jest zabudowana czy ma wolną przestrzeń wentylacyjną po bokach?
Odnośnie ubytku gazu w Twojej lodówce to nie do końca...Równie dobrze moze być zaolejony układ ,tym bardziej jesli masz speżarkę SAMSUNGA ? Pozdrawiam
Chłodnicę wypłukać to mniejszy problem niż blok silnika ponieważ chłodnica jako część odrębna nie posiada uszczelnień a blok już tak. Nie sądziłem ,że mnie ten problem tak zaskoczy.
może byc zaolejony układ .... lub jak kolega wspomniał ubytek gazu(ale to musiałaby byc początkowa faza bo potem przestaje chłodzic chłodziarka) napewno przydałby się pirometr (termostat "strzałowy") zmierzylbyś temp. parownika w chłodziarce.... tak czy siak obawiam się że bez fachowca się nie obejdzie...
Witam. Bleble- stary fachuro nie wiesz że rozszczelnienie tzn. nieszczelny układ chłodniczy. A z mojej strony to podejżewam co innego , a mianowicie zaolejony układ lub odklejoną ścianę od parownika w komorze chłodziarki. Tak czy owak należało by to w pierwszej kolejności sprawdzić a na końcu termostat. Pozdrawiam.
Witam. Przez to pochylenie zaoleił się układ chłodniczy. Bez wizyty fachowca się nie obendzie.
Jeżeli jesteś pewien że układ jest czysty bez powietrza i nie zaolejony tak jak powyżej koledzy sugerują, to sprawdź czystość skraplacza. Jeżeli będzie bardzo brudny to polecam dokładnie umyć a jak nie pomoże to wymienić. Dodano po 3 Spróbuj ponownie ściągnąć czynnik zobacz ile Ci oleju odseparuje. Jak ściągnie z 50ml lub więcej to nie dodawał bym nic...
Witam Mam problem z trzyletnią lodówką Electrolux ENB 38807X Mianowicie pewnego dnia zaczęła działać bez przerwy, tracić temperaturę (przynajmniej według wskaźnika cyfrowego) oraz wydawać dziwny bulgoczący dźwięk. Wezwany przeze mnie człowiek z serwisu Electrolux powiedział, że jest to zaolejony układ komory chłodziarki i komory zamrażarki. Jako remedium...
Z tego co opisujesz to lodówka nie osiąga temperatury .Przyczyn może być kilka.Za dużo czynnika chłodniczego ,przytkany lub zaolejony układ . Małe urządzenia chłodnicze nie powinno się dopełniać tylko ponownie napełnić każdorazowo wymieniając odwadniacz i sprawdzając szczelność i oczywiście "wyciągając" próżnię nie sprężarką tylko pompą próżniową(w...
Witam, Muszę wyraźnie zaznaczyć tym, co jeszcze tego niewiedzą, że freonowe pompy ciepła pracują w obiegu Lindego a nie Carnota! A to zasadnicza różnica :) Na sprawność pomp ciepła wpływa szereg czynników o których ci Panowie pewno jeszcze nie do końca wiedzieli: - rodzaj silnika i krzywa sprawności silnika elektrycznego, - zjawisko poślizgu w silniku,...
Witaj ! Z tego co piszesz to zaoleił się układ , niezbędne płukanie przy pomocy stacji napełniającej , koszt około 120 -160 zł. Ewentualnie sprężarka straciła tłoczenie lub rozchermetyzował się układ chłodzący , ale w tej lodówce to naprawdę rzadko sie zdarza . pozdr [/list]
Mam paska 1996 2,0 ( przebieg 250 000)Podobne objawy były spowodowane zaolejeniem układu przepustnicy, w warsztacie elektroniki samochodowej wymontowali cały podzespół, oczyścili w myjce ultradźwiękowej, założyli i chodzi już ok 2 lata. Koszt - ok 60 zł. Jest to typowa usterka starszych pojazdów z dużym przebiegiem, a gaz jest szczególnie wrażliwy na...
Najczęściej występuje zaolejenie układu prawdopodobnie przywiezli ja kiedys w poziomie gdy byla kupowa. Jeżeli zdecydujesz sie na naprawe to, niech ci mechanik da gwarancje że będzie to pracować, bo może się zdażyć że po paru dniach będzie to samo. Stań sobie przy nim jak będzie naprawiał niech przetnie kapilarę /taka bardzo cienka rureczka/ jak będzie...
Witam! Co do bymienia sprawdz cisnienie powietrza jakie daje turbo okolo 1 atm. jesli jest go za mało to autko bedzie dymic dostaje paliwo a nie ma go w czym spalic. wspomniany wczesniej zawor to nastepna sprawa. Zaolejony układ chlodzenia zalej woda destylowana i srodkiem do czyszczenia chlodnic tylko jakims z gornej półki zeby ci nie przegryzł chlodnicy,...
2001 rok lodówki, z Twojego opisu wnioskuje możliwe dwie awarie 1) uszkodzenie układu chłodniczego (rozszczelnienie) w tych modelach albo układ podgrzewania uszczelki zamrażarki, albo układ parownika chłodziarki ( na co najprędzej stawiam). 2) uszkodzenie sprężarki (pracuje i słabo tłoczy, lub mocno zaolejony układ). Niestety obie awarie są poważne...
Nie radzę stosować sprężarki chłodniczej. W niedługim czasie bedziesz miał zaolejony cały układ. A co do rozruchu, to musisz zastosować sprężarkę ze wzmocnionym rozruchem, czyli cewka + kondensator elektrolityczny. Stosownie do silnika od 45 do 80mF/400V. Rozruch na pozystorze nie nadaje sie w tym przypadku. Musisz zastosować koniecznie filtr olejowy.
No ok a układ nie jest zaolejony zbyt mocno?
Kolego podepnij z powrotem do VAGA sprawdź ciśnienie doładowania w wartościach rzeczywistych może być uszkodzony lub zaolejony czujnik ciśnienia doładowania wtedy sterownik błędnie odczytuje ciśnienie doładowania i sterownik ogranicza moc turbiny. Może być zaworek n75,może być nieszczelny układ od turbiny do kolektora ssącego. Powodów jest multum.
Witam. Żeby prawidłowo podejść do sprawy należy wlutować zaworek serwisowy w celu sprawdzenia szczelności układu za pomocą azotu. Jeśli układ jest szczelny to powodem może być sprężarka jej słaba wydajność lub zaolejony obieg czyli jego nadmiar w układzie. Do tego potrzebne są odpowiednie narzędzia.
Aleksander 01 zawor zmierzyłem miernikiem i pokazuje jakies 11 Ohm. Podałem mu również 12V gdzie zawor buczy. Co do oleju to mam małe wątpliwości, niby nowy kompresor jest zalany olejem 135ml, do ukladu w Golf wchodzi jakies 100-120ml. W układzie zapewne coś zostało, więc jak założę nowy kompresor z ilością 135ml to układ może być zaolejony niewydajny....
Byłem u siebie w serwisie ale z nimi nie ma co gadać .Mówie że nie był układ uszczelniany tylko gas zapuszczony a kierownik serwisu filia Głogów mówi że "my nie jesteśmy w stanie sprawdzić przecieku a jak to jest w fartuchu" ALE TO NAJPIErW TRZEBA SPRAWDZIĆ.Nowe napełnienie 150zł + 76gr za 1km dojazdu gwarancja 2 m-ce.Także piszemy do Warszawy. Gdzieś...
Akurat zawór nie ma nic wspólnego z ilością zaolejenia odmy. Zawór ma za zadanie utrzymywać podciśnienie w układzie korbowym.
Jeśli układ ustabilizował się, jest ciepło tak jak dziś, a reszta instalacji nie jest w chłodni i wciąż masz 10bar co daje jakieś 10*C to nie masz już cieczy w układzie, co za tym idzie masz nieszczelność lub czynnika było za mało. Jeśli wcześniej działało poprawnie, a teraz przestało to sprawdź śrubunki czy nie są zaolejone. Zresztą, najwyższa pora...
No tak przyczyn jest wiele. Jeszcze podam jedną z nich czy układ dolotowy nie jest zaolejony a dokladnie to zawór egr lub zaolejone turbo.
Witaj, olej w filtrze u kolegi brał się z pompy vacum była nieszczelności na sekcjach paliwowych. Nie wiem czy uszc, elnienia mogą wpłynąć a zaolejony filtr paliwa
Wszystko zależy jaka ilość oleju została w tym dolocie, bo zawsze w TD dolot jest zaolejony. Odma puszczona bokiem nie będzie przyczyną.
Trzeba użyć dobrego środka do sprawdzania szczelności. Np zwykłe mydło w płynie z wodą. Proponuję zacząć od ciśnienia 8 bar. Jeżeli nic się nie pokaże to 12 bar, jeżeli to nic nie da, to 17 bar. Chłodnice trzeba sprawdzić dokładnie, od zewnętrznej i wewnętrznej strony (od silnika). Dokładnie trzeba sprawdzić rogi chłodnicy oraz krawędzie. Jeszcze jedna...
Jakiej firmy ? Jaki model ? Najprawdopodobniej nie ma w niej pierścieni olejowych i trzeba wstawić. Inaczej będzie pompować zaolejone powietrze. Wstawiłeś manometr w układzie smarowania ? Brak ciśnienia oleju przez kilkanaście sekund pracy i będzie kupa złomu :D Podłączałeś już tą sprężarkę ? Jakie masz zabezpieczenie przedlicznikowe ?
jeśli jest przeładowanie to raczej nie jest to wina nieszczelności w układzie dolotowym. Turbo nie pluje olejem, luzu osiowego niema. Układ jst zaolejony, ale tragedii niema. Jeśli jesteś pewien, że to mogłaby być wina egr to poszukam drugiego. Gdybym miał "zdrowego" z takim siilnikiem to zaślepiłbym egr i widziałbym czy sie to samo dzieje.
Cześć, pozwolicie że się wtrące z inną lodówką , chodzi mi o ARDO nie pamiętam typu tej lodówki, ale ma sama się rozmrażać i tego tak do końca nie robi. W mieszkaniu napewno jest powyżej 16stopni, w lodówce z prawej strony na tylnej ściance odkładasię spora warstwa lodu tak jak by nie na całej powierzchni tylko w pewnym miejscu. Lodówka chłodzi dobrze...
Witam. Podejżewam że problem kolegi to nie termostat a układ chłodniczy (zaolejony lub mała wydajność sprężarki). Nie napisał jak się objawiała usterka że padło na termostat a nie dla przykładu na układ chłodniczy. Przy temperaturze na parowniku -4 W4 nie wyłączy a wszystko w komorze chłodziarki będzie zmrożone.Tak że zmierzyć temperaturę parownika...
Najbardziej prawdopodobny nieszczelny układ chlodniczy. W rachubę wchodzi też zaolejenie parownika. Może być jedno i drógie. Ja już bym się powoli rozglądal za nowa. No chyba, że trafisz na fachmana, który zlikwiduje nieszczelnosć, lub będzie wiedział jak odoleić układ.
Jeżeli masz chiptuning to tak będziesz miał, jeżeli nie to sprawdz działanie czujników: ciśnienia doładowania, temp. powietrza, sprawdź wzrokowo czy nie rozszczelnił się układ doladowania, miejsce nieszczelności będzie zaolejone.
Ten ze starterem elektromagnetycznym nie będzie miał problemów ze startem jeśli nie będzie pompował do zbiornika tylko .......do atmosfery. Inny temat to migracja oleju ze sprężarki bowiem w zamkniętych układach olej wraca do sprężarki a tutaj nie ma takiej możliwości więc gdzie ten olej trafi później to niech autor wątku się zastanowi jakie będą efekty...
Czy przybywa oleju? Może któryś wtrysk leje i nie ma ciśnienia w układzie paliwa a paliwo spływa przez tłok. Wejście na wysokie obroty może świadczyć o zaolejonym od turba intercoolerze Dodano po 51 No i odma do sprawdzenia skoro uszczelnieniem poszedł olej.
Może coś w układzie pasowym, rolka, napinacz, sprężarka klimy, alternator... Ciężko powiedzieć jak nie słyszę dźwięku. Trzeba iść tropem, że dzieje się to pod obciążeniem, dokładnie dojść do tego kiedy, czy bardziej na zimnym silniku czy ciepłym, czy nie ma znaczenia. Może i być pęknięte coś w dolocie, po prostu na postoju, bez obciążenia nie słyszysz,...
Witam serdecznie, poszukuję nowej lub używanej stacji do odzysku gazów palnych marki Bosch, model RG 4.0 lub podobnej. Najchętniej kupiłbym nową w jakiejś dobrej cenie ale jak ktoś ma używkę w dobrym stanie to też jestem zainteresowany ;) Mam dwa takie urządzenia i jestem bardzo zadowolony, niestety jedno z nich ostatnio zaczęło szwankować, tzn. dźwięk...
Zacznij raczej od ponownego przejrzenia gaźnika, to że rok temu był czyszczony nic nie znaczy jak potem znowu stał. Układ ssania do sprawdzenia, bo może dlatego nie chce zapalić. Próbowałeś na pych? Uszczelniacz jak już, to prędzej ten za alternatorem i gdy będzie puszczał, to da się zauważyć przedmuchy i będzie widać zaolejenie od mieszanki. Ten od...
1.sprawdź luz na połączeniu węża gumowego od filtra paliwa do plastikowej przezroczystej rurki - mi tam dostawało się powietrze-oblepiłem silikonem i inne miejsca styku przewodów z paliwem-szczególnie tam gdzie ostatnio coś było grzebane-bo często jest dobrze jak się nie dotyka,,, 2.uszczelka pod głowicą cała-nie dostaje się kompresja do układu chłodzenia-...
Przede wszystkim należy sprawdzić czy silnik nie ma przedmuchów a poznać to można odkręcając korek wlewu oleju do silnika przy pracującym silniku. Jeśli nie ma przedmuchów to z wlewu oleju nie będą wydobywały się opary oleju ani żaden dym oraz olej, jeśli się wydobywają podobne rzeczy to świadczy to o zużyciu pierścieni tłokowych lub tulei cylindrów...
Witam Jakiś czas temu założyłem do lantry 1.6 16V (g4cr) lpg i zauważyłem że co jakiś czas ubywa nieznacznie płynu chłodzącego. Płyn zaolejony nie jest i olej też jest "czysty" a węże układu chłodzenia nie robią się twarde. zastanawiam się czy to jest normalne przy lpg bo rozmawiałem ze znajomym i on też coś takiego u siebie zaobserwował.
Dobrze byloby wiedzieć jakie faktyczne siły hamowania wykazał hamulcomierz,chodzi o wartości w kN ,lewego i prawego koła.Jeśli siły są jednakowe lecz za niskie należałoby szukać przyczyny w korekcji obciążeniowej lecz nie wiem czy takowa tam występuje i jakiego jest rodzaju.Najczęściej stosowana jest mechaniczna połączona z belką tylnego zawieszenia...
Witam A gdzie jest przechowywany program maszyny jakie to są elementy układy Eprom z okienkiem ? Najlepiej taka płytę na stole podłączyć do zasilania i oscyloskopem sprawdzić pomierzyć zegary, dane, adresowanie głównie na układach pamięci. Piszesz o wtyczce może ona nie łączy , sprawdzałeś może jest zaolejona? A wcześniej jak było po włączeniu aby system...
witam po pierwsze jeżeli wszystkie maja ten sam wygląd np osad występuje tylko na stożku izolatora , elektrody są czyste , i suche to silnik pracuje poprawnie , jeżeli jedna z nich jest wyrażnie inna od innych to można wnioskować iż żle pracuje ,jezeli świece są czarne to albo masz za bogata mieszankę albo albo niedogrzany silnik, jeżeli świece sa tłuste,...
Wyjaśnijcie proszę w jaki to sposób silnik autora tematu spala olej poprzez uszczelniacze zaworowe? Uważasz że przez uszczelniacze zaworowe olej nie dostaje się do wylotu albo dolotu ? Panewki pomijam bo do spalania nie maja nic, natomiast dużo do układu smarowania i dużo można z tego wywnioskować o sposobie eksploatacji samochodu. Najważniejsza przyczyną...
Ja bardziej martwiłbym się brakiem czynnika w układzie niż tym lekkim "pluciem" olejem sprężarki. To plucie w układ może mieć tę pozytywną cechę że dokładnie oglądając układ chłodniczy można zauważyć jakieś lekko zaolejone miejsce - czyli punkt ewentualnego ubytku czynnika. Może to być na parowniku zamrażarki lub gdzieś na skraplaczu. Parowniki w chłodziarce...
Witam. Mam problem z autem. Focus MK II 2.0 TDCI. 230k Straciło moc, tak jak był bez turbo. Nie kopci na czarno nie dymi na biało. Układ dolotowy trochę zaolejony, ale myślę że bez tragedii jak na taką konstrukcje odmy. Brak błędu na desce. Ale jak podpoiłem kompa za pośrednictwem FORSCAN wyskoczył P2263, ale dopiero po zrobieniu testów. Co zrobiłem....
Rozkręć go i zobacz co w środku się dzieje na całym układzie mechanicznym może coś go blokuje.Jak nie zajrzysz to się nie dowiesz może sie ślizga bo pasek jest gdzieś zaolejony albo wytarty jużod silniczka albo nie wiem.Rozbierz go i pisz cos konkretnie.
Rzetelny fachowiec powinien wypytać klienta, obejrzeć układ i w przypadku podejrzeń nieszczelności napełnić wstępnie układ np azotem i przez pewien czas obserwować zachowanie ciśnienia w układzie. Takie napełnianie nieszczelnych układów jest nietyczne z punktu widzenia fachowości i oczywiście ekologii - wysyła to świństwo do atmosfery.... Wycieki z...
Witam, w moim C4 Picasso 1.6HDI 109KM 2009 r. silnik 9HZ robiłem w jednej ze znanych warszawskich firm tuningowych wycięcie i wyłączenie FAP + zaślepienie i wyłączenie EGR + mod. Auto chodziło ładnie, chociaż od razu po ich robocie nadal wyświetlał się błąd niskiego poziomu czynnika do FAP (z tym komunikatem przyjechałem do nich). Przecież to wyłączali,...
A chociaż dobre paliwo lejesz ? Może tankujesz mazut i nic nie wiesz :D Odczuwasz jakieś straty mocy ? Większe spalanie albo coś niepokojącego oprócz dymienia, stan oleju nie zmienia się ? Co jeszcze... A układ wydechowy ,,czysty'' ? Bo jak będzie zaolejony też będzie kopcił zanim się nie wypali. Albo robisz krótkie trasy i para wodna/woda Ci sie zbiera...
Trochę dziwne jeśli twierdzisz, że pedał dobry i brak błędów. Zrób testy wartości rzeczywistych w czasie jazdy na zimnym silniku, z FR i MR. Sprawdź dawkowanie na jałowym, czasy otwarcia pomp, działanie czujnika pedału sprzęgła. Porównaj odczyty czujników wałów, podrzuć screeny z diagnozy. Jak wszystko w porządku to układ wtryskowy do sprawdzenia. Może...
Kiedy wymieniales filtr osuszacza? Może masz wodę w filtrze i przy ujemnych temperaturach się zawór osuszacza przycina, możesz też sprawdzić tłumik zaworu czy nie zapchany, spuść wodę z zbiornika. Wkład wymieniany miesiąc temu. Dzisiaj wyjąłem cały ten element z auta, czyli podstawę osuszacza i przyległy zawór. Wszystko jest czyste, żadnego zaolejenia...
agregat przestał chłodzić, ale nie przestał pracować Tu jest clou sprawy. Przytkany układ chłodniczy. Potrzeba fachowca aby znaleźć i usunąć zaczopowanie. Oby nie była to zamarzająca wilgoć w układzie. próba azotem została z premedytacja pominięta, bo nie było śladów zaolejenia nigdzie widocznych. I to był podstawowy błąd! Ja zawsze robię próbę z azotem...
Obecność dużej ilości oleju poza bańką sprężarki oznacza zbyt wysoką temperaturę sprężarki, która to powinna być chłodzona czynnikiem powracającym. Oczywiście jeśli zalałeś za dużo oleju to inna sprawa. Będzie pluć olejem i w ogóle cała regulacja nie ma sensu bo układ zaolejony nie działa jak należy. Ja stosuję do swoich konstrukcji olej syntetyczny...
co to może być jeżeli na postoju słychać jakieś bulgotanie od strony silnika i p W pierwszej kolejności sprawdź układ wspomagania pod względem nieszczelności. Czyli zobacz czy harmonijki maglownicy ( od strony kół, przy drążkach) nie są zaolejone. Sama pompa też potrafi przeciekać na łączeniu plastikowego zbiornika i korpusu. Jeżeli w tych miejscach...
Luz zamków montażowy masz dla 1 stopnia 0,45-0,65 i 2 stopień 0,3 do 0,45 i analogicznie dopuszczalny masz dla 1 stopnia 2,5mm i 1,5mm dla drugiego stopnia. Pomierz w kilku miejscach, koniecznie pod potencjalnym progiem, taki luz by sugerował że nie nalatała za dużo, albo ktoś stosunkowo niedawno je wymienił. Zawory będą mniej lub bardziej zaolejone,...
Kolega ma Golfa 4 z silnikiem bodaj ARL, czyli seryjnie ~150 koni. Po wymianie turbiny udało się go wystroić na 250 koni, auto generalnie jeździ w ten sposób bezawaryjnie z 5 lat. Ale to była gruba zabawa, sporo wymienionego osprzętu. W samochodzie o tak dużym przebiegu zabawa w tuning może być nie tyle nieopłacalna, co wręcz ryzykowna. Nie wiesz, w...
To objawy ślizgania się sprzęgła. Spójrz na łączenie się silnika i skrzyni biegów czy nie jest zaolejone ? Po za tym czy pedał sprzęgła pracuje prawidłowo, z poprzednią do wcześniej potrzebną siłą aby go wcisnąć ( zapowietrzenie układu), czy biegi dają się przełączać łatwo, bez zgrzytów ? Także czy pedał sprzęgła po zmianie biegu prawidłowo wraca do...
Witam, proszę was o pomoc trochę z innej beczki... Mam problem z ciągniczkiem Husqvarna YTH 150 z silnikiem Kawasaki 15-konny, otóż od pewnego czasu czuć paliwo i zalewa świece, świece wymieniane... Czy to może być tzw. cewka zapłonowa? Może być cewka, choć raczej to rzadkie przypadki. Zwykle przyczyną jest nieprawidłowa regulacja gaźnika lub wadliwa...
oczywiście zawsze jest możliwość, że w baku jest jakieś świństwo i pcha się w układ ale proponuję zacząć od przepustnicy (i czujnika podciśnienia) Można jechać do serwisu ale zwykle robią to po łebkach. Są specjalne płyny w aeroaolu które czyszcza po nakierowaniu na wlot powietrza. ale Zwykle jest to raczej czyszczenie zgrubne. Najlepiej przepustnicę...
Otrzymałem specyfikację dla pojazdu po podłaczeniu do komputera: Kod błędu:P0400 tj. system AGR obniża poprzez doprowadzenie spalin do komory spalania składników toksycznych w spalinach, obniżenie temp. spalania, obniżenie wytwarzania NOx. Oprócz tego w pomocy diagnostycznej widniało: bardzo często uszkodzenie masowego przepływomierza powietrza przez...
Witam poraz drugi! Problem jest bardziej skomplikowany, ponieważ właśnie niedawno wymienione zostały tłoki, pierścienie, cylindry, głowica też zfrezowana, uszczelniacze popychaczy nowe. Cieknie z gwizdka od strony sprężyny (mocowanie silnika). Przed remontem było to samo. A taka jest moja hipoteza - przy wkładaniu zauważyłem, że pierścień smarująco...
Chevrolet aveo 1.2 2004 benzyna gaz. Witam, borykam się z problemem, auto odpala, łapie 2-3tyś, po czym obroty szybko spadają i gaśnie. Tak ze trzy razy i się uspokaja. po przejechaniu choćby 100m odpala już normalnie. Na gorącym też odpala normalnie. Odrzucam awarię pompki/układu paliwowego, bo po odpaleniu i "przygazowywaniu", mogę utrzymać wysokie...
Witam, właśnie doszła do mnie chłodnica zdemontowana z poloneza truck-a. Niestety jest lekko zaolejona... Jest to model z miedzianym rdzeniem i plastikowymi zbiorniczkami. Musi być idealnie czysta gdyż będzie chłodziła mi komputer 8-) . Słyszałem o płukaniu układu przy pomocy benzyny ekstrakcyjnej (może zwykła też była by w porządku?), płynów do mycia...
Witam Miałem kiedyś astre F z silnikiem 1.4 C14NZ z 91 roku Masz chyba podobny silnik ale nowszy model Astra osiąga wyższe temperatury niż 100stC docelowo jest to chyba ze 120 i dlatego dolewanie wody w dużych ilościach nie jest wskazane Na twoim miejscu sprawdziłbym dodatkowo stan rury wydechowej... czy nie jest mokra i okopcona zaolejona... to możne...
BANANvanDYK Czy aby nie przesadzasz??? Z tym życiem i zdrowiem to już na 100%. Choć w wypadku autora tematu twoje rady powinny mieć zastosowanie. Z tą gigantyczną energią to bym dyskutował. Jeżeli przebija 40 mm, to świadczy to bardzo dużym napięciu przy z reguły bardzo krótkim czasie. Energia iskry wcale nie musi być taka gigantyczna. Tym bardziej...
Witam, Chyba nie doczytałeś. "Piekielnie drogie karbowane rury" miały być na wymiennik, nie na doprowadzenie. Jestes w błędzie. Wiem dobrze co napisałem. W Niemczech przeważnie rury karbowane stosuje się na całej długości połączenia pomiędzy kolektorem a zbiornikiem :O Problem w tym że 1m pojedynczej takiej rury kosztuje grubo ponad stówę. Robią nawet...
Nie wiem czy to dobry pomysł zaślepiać wyjścia z modulatora by sprawdzić ciśnienia. :) Ale od początku. Auto stało w krzakach i nagle się popsuło... Pewnie posklejały się tłoczki, zaworki itp w modulatorze. Spróbuj wprowadzić w wejścia i wyjścia zaolejone powietrze. Zaolejone smarem obojętnym dla gumy, jakiś silikon w sprayu albo smar wabco. Przód hamuje...
Elektrolit ogrzewa przy anodyzacji... napięcie 20Vi natężenie 50A Dodano po 52 Przeczytałem wątek z http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic51... i postanowiłęm użyć wody doprowowadzonego do chłodnicy chłodzonej wentylatorem samochodowm...Chce również zastosować bąble powietrza które "głaskałoby" anodyzowany przedmiot dzięki temu powierzchnia będzie...
Należy potraktować ustrojstwo jak bierny regulator barwy do mikrofonu ( podobne poziomy sygnałów ). Oczywiście barwy i wzmocnienia. No nie, to są i inne poziomy i inne (skrajnie inne) impedancje. No i w gitarach i basach się tego z regóły nie robi jako normalne regulatory barwy i wzmocnienia - a jako "płynne" przełączniki pikapów, a co do barwy - też...
Witam. Proszę o pomoc w diagnozie. Wv Caddy 2004r BJB 1.9 TDI. Problemem jest brak mocy i delikatne dławienie podczas ruszania. Zdarzają się jednak momenty gdy jedzie normalnie. Najczęściej do 1,5 tys obrotów jest ten brak. Turbo po regeneracji w tamtym roku, dolot uszczelniony, intercooler wymieniony. Miałem problem z zaworem EGR i bardzo często zbierał...
Witam Koledzy! Ostatnio w mojej Omedze B 2.0i 16v z 1997 roku brakuje mocy. Nie to żeby się nie "zbierała" jak należy ale jakoś osłabła. Przejrzałem wszystko łącznie z pomiarem wydatku pompy paliwa i nic. Za to stwierdzilem bardzo zaolejoną przepustnicę i zawór biegu jałowego. Po ich przeczyszczeniu Omega wróciła do formy ale po kilku dniach jazdy objawy...
Pytanie jak inni koledzy robią pomiary w takich maszynkach? Wykonuje pomiary ciągłości przewodów PE różnych dostępnych części maszyn ze szczególnym naciskiem na miejsca gdzie przewód PE jest narażony na mechaniczne uszkodzenie, zaolejenia, odkręcenie się pod wpływem wibracji. Pomiar IPZ i Riso przewodu zasilającego. Jeśli maszyna zasilana przez wtyczkę...
(at)marcinzurek93 Jeśli masz wszystko sprawne - tarcze, klocki, nic nie wycieka, nie jest zaolejone, przewody hamulcowe, serwo, pompa itp., a w czasie jazdy przy mocniejszym wciśnięciu hamulca jesteś w stanie zahamować tak, że albo blokujesz koła, albo doprowadzasz do zadziałania ABS (nic nie ściąga itp.), to wszystko jest całkowicie w porządku, a to,...
Ilość freonu w lodówce to ok. 120g. Czynników nie można mieszać. Stacj dozysku sama "ściąga" czynnik. W przypadku lodówki nie ma znaczenia miejsce wcięcia się w układ ale lepsze jest ssanie. Nie ma potrzeby uruchamiania sprężarki lodówki. Stację do lodówki podłączamy przewodem ssącym (niebieski). Przewód tłoczny ( czerwony) podłączmy do butli na zużyty...
Mam jeszcze pytanie jak jest z zaolejeniem powietrza? Mój kompresor nie to, że "pluje" olejem, ale dmucha delikatną mgiełką olejową. Jak to wygląda w tym przypadku? Acha, ten odwadniacz to chyba powinien być odolejacz, chociaż to, co tam jest wygląda mi raczej na filtr powietrza Bardzo trafne spostrzeżenie kolego!Tak się składa, że w urządzeniach chłodniczych...
http://obrazki.elektroda.pl/6715099200_1... "1,2 - Izolator ma szarawy lub brązowawy nalot. Spalanie w normie (prawidłowe). Świeca o dobrze dobranej wartości cieplnej. 3,4 - Świece zakopcone. Mieszanka paliwowo-powietrzna wytwarzana w układzie dolotowym, jest zbyt bogata lub świeca nie oczyszcza się samoczynnie, bo jej wartość cieplna...
Witam piszę w sprawie takiego autka jak z tematu. Oddawałem turbo do regeneracji. Wyczyszczony został IC, katalizator również wycięty, ze względu na duże zaolejenie/zabrudzenie. Po założeniu turbiny samochód odpala i jeździ niby ok. , ale jest jeden kłopot. Jest nim gryzący, szaro niebieski dym. Widoczny nawet na wolnych obrotach. Podczas jazdy i na...
Omawiana drukarka ma dosc prosty uklad pobierania papieru i jezeli rolka nie jest zuzyta ,lub zaolejona nie powinno byc problemu ,nalezy bacznie zwrocic uwage na dokladne dopchniecie lewego marginesu podajnika, gyz jego obluzowanie moze powodowac skrecanie papieru branego z podajnika.Nastepna mozliwosc to tlko ,moze cos wpadlo do srodka podajnika paieru,...
Ciągła praca kompresora i "bulgotanie"może być spowodowane jak poprzednik stwierdził: 1. wyciekiem( najczęściej w tych modelach rozszczelnienie następowało w dolnej części parownika - po lewej stronie widać dwie rurki aluminiowe. jeśli są one tłuste i czuć zapach oleju to jest do wymiany parownik zamrażarki ale jest to operacja nie dość że skomplikowana...
CO JESZCZE WARTO SPRAWDZIĆ i WYMIENIĆ BY PONOWNIE NIE STANĘŁO PO DRODZE. Proszę o jakieś rady. Pozdrawiam cześć, kiedyś była u mnie tigra 1.4. Było z nią sporo problemów. W tym celu z jednostronnego laminatu (płytki drukowanej) dorobiłem kluczyk (zwieracz), aby móc odczytywać kody błędów. Była to przydatna rzecz. Radzę ci taki kluczyk dorobić (10 min....
Sztomel, mam do ciebie jeszcze jedno pytanie... bo podczas odpalania od nie dawna leci mi dymek chyba biały i uciekło mi troszke płynu chłodniczego, czy może być to uszczelka i czy podłączenie pod komputer wykryje mi wade?? Jeżeli chodzi o tą uszczelkę to strasznie mam zaolejone śruby z pokrywy głowicy, może to mieć jakieś powiązanie?? spójż na zdjęcie...
Witam.Czyli rozumiem,że usterka wystepuje zarówno na benzynie jak i na gazie.Na początek sprostuję dwa błędy kolegów - w Abimexie(jednopunkt) JEST czujnik położenia wału korbowego.Znajduje się on nad kołem pasowym.Nie ma czegoś takiego jak "włącznik biegu jałowego".Biegiem jałowym steruje silniczek krokowy. Co do usterki - silniczek krokowy odpada,ponieważ...
Witam wszystkich użytkowników Astry 1.7DTI. To mój pierwszy post ale problem dość dobrze znam z własnego doświadczenia. Na początek zaczołem od chłodniczki oleju. Mój mechanik ją niby sprawdzał i była ok. Nie pozostało mi nic innego jak ściągać głowicę. Wymieniłem od razu przy tym oringi i tuleje na wtryskiwaczach dla pewności. Po remoncie byłem delikatnie...
Witam Od jakiegoś czasu mam problem z silnikiem w Astrze. Przewertowałem chyba wszystkie tematy jakie podsuwa Google, ale nic nie pasuje do mojego przypadku. Po rozgrzaniu silnika, zgaszeniu i ponownym odpaleniu jeszcze ciepłego silnika (nie od razu, ale po kilkudziesięciu minutach) pojawia się chmura siwego gryzącego dymu, kompletna niechęć do wkręcania...
Moje pytania: 1. W głowicy widać, że jeden wydech cały zaolejony - pytanie czego to przyczyna? 2. Olej w filtrze powietrza, jaka przyczyna? 3. Jak się reguluje te długie popychacze olejowe tzn jak na nowo je ustawić z klawiaturą i jak sprawdzić czy są dobrze czy źle ustawione? 4. Czy przy fabrycznie nowej głowicy z zaworami koniecznie trzebaby nową...
Ale pierdołowate pierdoły opowiadasz. sprawdzenia ustawienia rozrządu I jak przeskoczy rozrząd to silnik będzie pracował nierówno tylko na jeden cylinder? Magia. wypalić dziury w tłoku. Mało prawdopodobne, zresztą gdybyś miał podstawy mechaniki to wiedział byś, że wtedy szybko przybywa oleju-po prostu staje się rozrzedzony benzyną. o ustawienia rozrządu,...
Witam Mam seicento 900 z LPG od około pół roku i nie małą z nim przygodę. Od razu po zakupie, gdy wracałem z sąsiedniego miasta zaświeciła mi się czerwona kontrolka symbolizująca zbyt wysoką temp. silnika. Nie przejąłem się tym i jechałem z zapaloną kontrolką do domu, około 10-14km. Na początku jak poczytałem trochę w sieci, to bałem się, że silnik...
Powiem coś o lagunie : Czy bity ? -Sprawdź spasowanie maski ( ciężko ją spasować ) ( fabrycznie ideał co do milimetra) -Sprawdź drzwi czy uszczelka idealnie przylega po zamknięciu, nie powinno być dwóch śladów wytarcia na lakierze , nie powinna wystawać za obrys samochodu i być za glęboko ( fabryczne są b.dobrze spasowane) -Tylnią maskę sobie olej ciężka...
Ja też chcę wierzyć, że to jest jakiś trolling a nie prawdziwa sytuacja... Bo jeżeli to jest prawdziwa sytuacja to autor tematu jest wręcz książkowym przykładem popełnienia absolutnie wszystkich możliwych błędów jakie tylko się da popełnić... Ułóżmy to chronologicznie. 1. Autor chce zakupić pojazd - robi sobie rozeznanie po lokalnym "rynku" po czym...
Witam! Właśnie spędziłem 2 tygodnie na ustalaniu przyczyny błędu 017152 (zbyt ubogi skład mieszanki) Moja historia: Po rocznej bezawaryjnej eksploatacji 8 letniej astry zaświeciła się złowroga żółta kontrolka Pojechałem na komp podłączyli pomyśleli i stwierdzili że to jakiś przypadek. 1. Błąd skasowany po problemie. Z uwagi na tegoroczne upały stwierdzili...
Witam, bardzo proszę o pomoc w identyfikacji problemu w ww. pralce. W kwestii wstępu, powiem, że pralka ma już parę lat (być może 8+) i cały czas jest dość intensywnie użytkowana. Rozumiem przez to, że jest co najmniej jedno pranie dziennie, a przynajmniej 3 dni w tygodniu 3+ prań. W okresie gwarancyjnym, była jedna awaria pralki, został wymieniony...
lodówka zaolejony zaolejony silnik filtr powietrza zaolejony
lodówka whirlpool niska temperatura kabel mercedesa zestaw naprawczy pompa
manta 50lua28l zdjęcia rezonansu
Opel Astra 1.0 - Radio wyłącza się, Android Auto nie działa Tokarka TUR 50 - problem ze zmianą biegów