Jestem ciekaw jak przetoczysz stożek koła magnesowego tak aby nie powstało bicie, jak oszlifujesz stożek aby miał właściwy kąt, gładkość i "trzymanie" się na stożku czopu wału korbowego? Podałbyś orientacyjne wymiary stożka w WSK. Chińskie 2T mają większy rozmiar stożka w stosunku do włoskich silników, taki chiński zapłon masz podany w pierwszym poście....
No to juz jest 'prawie dobrze' [ cienka uszczelka pod glowice z wyzarzonej blachy miedzianej 0,5 mm powinna pomoc jeszcze ], ale i tak trzeba stosowac do niego wyprzedzenie zaplonu ok. 4 - 4,5 mm / przed GMP - zreszta to wychodzi samo, jesli daje sie zapalic silnik bez 'odkopywania rozrusznika', to wyprzedza sie zaplon coraz bardziej - az do mocnego...
Bo to nie jest zapłon do skuterów z silnikiem Minarelli, tylko zapłon do chińskich skuterów z klonem silnika Yamahy Jog, dlatego przewody w złączu są zamienione.
Użytkownicy rosyjskich silników KO! Skoro narzekacie na zapłon w tym typie silnika a chcecie zaadoptować np chiński zapłon CDI to zróbcie pomiary magneto w rosyjskiej konstrukcji. Rozrysujcie schemat zapłonu. Może się okazać, że wszystko jest bardzo pododobne i po zastosowaniu cewko modułu kłopoty się skończą. Schemat i wartości pomiarów chińskiego...
Człowieku, są silniki bezkolizyjne, a ja nie mam w głowie katalogu, aby stwierdzić czy akurat ten silnik jest czy nie jest kolizyjny :/ . "Zapłonu tu raczej nie przestawisz - jedynie może dojść do uszkodzenia klina na wale korbowym." - no oczywiście że da się przestawić zapłon, wystarczy delikatnie przesunąć cewkę wyzwalającą i już masz zapłon przestawiony....
Tak, alarm może odcinać zapłon.
Najtańsze i najpewniejsze to założyć nowy zapłon chiński. Przy motoplacie po zdiagnozowaniu i tak nie ma skąd wziąć nowych części a stare jak nawet działają to krótko. Najczęściej padają cewki magneta (zasilająca lub impulsator) ale ze względu na to że są zalane trudno je przewinać.
Witam, wygląda na zbyt wczesny zapłon.
A może to jest wina zapłonu? Dziś próbowałem motorek zapalić,no i się udało ale strasznie odbija kopka jakby zapłon?
Uruchomiłem zapłon z chińskim dci DC działa z cewką dwubiegunową, jest wyprzedzenie, wszystko OK. Dzięki za pomoc.
To powinien być numer katalogowy 21171-2256. Na stronie internetowej podana ta sama cena, tyle że dostępność brak. Drogo, ale na obecną chwilę nie ma innej możliwości. Chyba że chcesz się dalej bawić z chińskimi zamiennikami. Po wszystkim warto byłoby wiedzieć, czy kąt wyprzedzenia zapłonu w tym silniku i na tym module jest stały, czy regulowany cyfrowo...
Punkt zapłonu jest 3 mm przed GMP, czyli wtedy mają się otwierać platyny a szczelina wcale nie jest taka istotna ważne żeby się wyraźnie otwierały i zamykały, czasami jest potrzeba żeby improwizować, bo sprzęt jest zużyty albo kiepskiej chińskiej jakości. Zalecają 0,4 mm, ja nigdy tego nie mierzę, obecnie do takich celów używam czujnika zegarowego i...
1.wpisz do wójka google "zatarty 2t" pooglądaj zdjęcia porównaj ze swoim przypadkiem. 2.spróbuj przejechać się chwile na zdemontowanym tłumiku. 3.Wymień jeszcze raz świece, sprawdź fajkę świecy. 3.Sprawdź okablowanie odcinające zapłon, zaśniedziała stacyjka itp...
Z pewnością to zapłon bazujący na chińskich zestawach oznaczanych jako CDI GY6, do kupienia za kilkadziesiąt złotych na allegro. Zapłon z jackmotors za 250zł Zatem potrzebny jest akumulator. To klasyczny chiński zapłon tak jak pisałem, tylko sprzedany przez jackmotors z rozsądną marżą (w odróżenieniu od tych samych po 600zł). Zapytaj o schemat u sprzedawcy....
Żeby wystartowało, musisz wywołać instalacje. Połóż 5 palców i trzymaj na ekranie, potem przekręć zapłon.
Zapłon DC-CDI "gasi się" przez wyłączenie zasilania +12V. Niestety chińskie moduły DC-CDI to dziadostwo które się pali. Ten ze zdjęcia (chińczyk z Wilmatu) ciągnął sobie 0.5A na niepracującym silniku, jak mu się zachciało. Prawdą jest, że pozostawienie włączonego zapłonu niepracującego silnika na długi czas skutkuje spaleniem modułu DC-CDI.
Nie chcę niszczyć karterów i iskrownika , będzie przerabiany iskrownik od skutera do karterów charta . O to ten zapłon który chcę zamontować.
Patrząc na świecę to ma za bogato. Iglica n środek i doprowadzić do tego by dał się wyregulować. Nowy wał a zapłon w dobrym punkcie?
Nie wiem bardzo dokładnie ale chyba ok 0.7V
Żaden z tych modułów nie będzie pasował. Czytaj uważnie to co Carrot napisał Ci kilka razy. Potrzebujesz oryginalnego modułu zapłonowego oraz modułu do sterowania zaworu wydechowego. Lepiej daruj sobie kombinowanie w szukanie chińskiego modułu DC-CDI. Poza tym moduł RS125 posiada zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu. Przerabianie na stały kąt grozi zatarciem...
Przerywacz jest nie na kole zamachowym, a na wydzielonym "palcu" na kołach zębatych. Zwarcie do masy przerywacza występuje 2 razy na jeden obrót wału. Tak, to co wkleiłeś to schemat zapłonu z instrukcji tego silnika. Jest dokładnie tak podłączony jak na schemacie. Silnik nie posiada modułu zapłonowego, czyste mechaniczne rozwiązanie. Układ ładowania...
Tym modułem nie uzyskasz charakterystyki takiej jaką przedstawiłeś w poprzednim poście. Dokładając kondensatorów równolegle do sygnału z impulsatora możesz jedynie opóźniać punkt zapłonu. Charakterystyka ta jest liniowa wraz ze wzrostem obrotów silnika. Przedstawiona charakterystyka dotyczy zapłonu ze sterowaniem mikroprocesorowym (tzw. digital) z bardzo...
Witam, czerwony zwarty z czarnym - zapłon, zielony zwarty z czarno-białym gaszenie. Stacyjka gdy zwiera jedną parę styków drugą rozłącza i odwrotnie. Miernik i znajdziesz odpowiednie piny. Pozdrawiam Włodek.
To bardziej ustawienie zapłonu. W takim sprzęcie dobrze jest weryfikować kąt zapłony lampą bo wtedy dokładnie/realnie widać w którym momencie jest zapłon.
Witam! Nie wie ktoś może czy cały zapłon + instalacja z chińskiego skutera będzie pasować do quada 150-250? W moim quadzie z nieznanej przyczyny pali moduły, które swoje kosztują. Ogólny burdel i chaos w instalacji, dlatego chcę tam zamontować nowy zapłon i instalacje z chińskiego skutera. Jest to wykonalne?
https://pl.scribd.com/doc/118413852/BLAD... Według schematu (na końcu serwisówki) wynika że jest tam zamontowany zapłon DC-CDI, więc istnieje duże prawdopodobieństwo że moduł jest uszkodzony (zwarcie) i przepala bezpiecznik, chyba że próbujesz podłączyć zwykły moduł AC-CDI od typowego (chińskiego) skutera. Nie przeglądałem całej...
Jeżeli przy tej odległości niema iskry to jej zmniejszanie nic nie da. Magnesy mogą popękać, stracić swoja "silę" lub, w skrajnych przypadkach, zmienić polaryzację. Ten zamiennik, który kupiłeś , wygląda na zapłon z chińskich podróbek silników Hondy. Dlaczego, przy prawidłowej odległości zapłonu od koła, został uszkodzony rdzeń cewki? Albo jest luz...
Dzien dobry, passat b6 2006 Fabryczne audio działa bez zastrzeżeń. Chciałbym zamontować chinskie radio z androidem Radio nie reaguje na odcinaie prądu z zapłonu a audio charczy odpinanie kostki nie pomaga
Zacznijmy od tego, że w tym chińczyku nie ma silnika AM6. tylko jego chińska kopia. Zapłon w tych chińczykach jest zupełnie inny (żadne Leonelli). Do zapłonu Ducati Energia musiałbyś mieć zupełnie inny licznik, z obrotomierzem przystosowanym do wykrywania obrotów silnika z cewki zasilającej CDI. To jest główny problem z podłączeniem oborotomierzy do...
Jak mniemam zapłon który kupiłeś jest to przerobiny zapłon z chińskich skuterów tak ? Jesli tak to powiem od siebie ze dla mnie badziewie i loteria co sie kupi ja już wolał bym kupić moduł od Janka z forum MZ robi fajniutkie moduły bez zadnych przeróbek i cały wirnik i stojan zostaje ori z MZ zmieniasz tylko podstawe przerywacza i o ile nie spalisz...
Ze schematu wynika wręcz jasno, że w tym silniku zastosowano układ zapłonowy CDI "bezimpulsatorowy". Oznacza to, że mylnie rozpoznałeś cewkomoduł jako zwykłą cewkę WN. Co do napięcia generowanego przez cewkę zasilającą, trzeba przyznać że jest dość niskie, ale spotkałem się już z układami zapłonowymi CDI pracującymi przy tak niskich napięciach zasilających....
Sprawdź czy w zbiorniku paliwa nie skisła grochówka. :) A na poważnie, jak zobaczyłeś te zawory? Zdejmowałeś głowicę? Dziwny odgłos z wydechu może wskazywać nadpalenie zaworu wydechowego. Zmierz kompresję. Może być też za późny zapłon.
Witam. Znalazłem schemat zapłonu od chińskiego crossa 110cc http://obrazki.elektroda.net/59_12619959... i zapłon: http://obrazki.elektroda.pl/6488412000_1... http://obrazki.elektroda.pl/7163338800_1... Ale czy te zapłony będą pasować? Który będzie lepszy? Jak przekształcić tą instalację, żeby była bez akumulatora,rozrusznika,...
Jeżeli potrzeba samą iskrę to zapłon z kosiarki się może nadać , ewentualnie zapłon z jawki z dołożonym czujnikiem transformatorem (bądź przewiniętą cewką) i modułem CDI. Jak z ładowaniem to zapłon z chińskiego skuterka np taki który montują do WSK 125 (znajdziesz po wpisaniu w google).
Tam są tylko 3 kable. 1. Zasilanie (+) 2. Zapłon 3. Rozrusznik Znajdź który to plus nawet zwykłą żarówką dotykają kabla zapewne czerwonego i minusa akumulatora. Jak znajdziesz plus łączysz go na chwilkę raz z jednym raz drugim i już wiesz który to zapłon który to rozrusznik. Stacyjkę musisz też sprawdzić który pin z którym się łączy. Jeden będzie wspólny....
Podejrzewam problemy z układem zapłonowym. Sprawdź max długość iskry jaką możesz uzyskać gdy skacze z samego kabla WN do głowicy. Zacznij od 2-3 mm i odsuwaj kabel co 1 mm aż iskra przestanie przebijać powietrze. Potrzebna druga osoba do pomocy aby zapewnić prędkość rozruchową silnika. Iskra musi przebijać ponad 10 mm ! Jak nie to znaczy że WN jest...
Zgadza się.
Raczej chyba 16 to żółty przewód stały plus na nim jest bezpiecznik, a 13 czerwony to plus po włączeniu zapłonu.
Przyczyn może być kilka: 1. Jeżeli piła długo stała, zapchała się dysza w gaźniku, ewentualnie jakieś brudy w gaźniku, przewodach lub smoku. 2. Pęknięty pierścień uszczelniający (brak kompresji). 3. Rozregulowany zapłon.
W tym silniku fabryczny w zupełności wystarcza, wątpię byś taniej kupił gotowy zestaw, ponieważ każdy chiński zapłon ma dużo większy stożek (średnice) i niema jak przetoczyć pod stożek w "komarze". Pozdrawiam filip
4t w większości maja zmienne kąty wyprzedzenia zapłonu
W każdym pojeździe jest ;) . Nawet w nowych autach da się poprawić kąt wyprzedzenia zapłonu. Sprawdź to, bo bez tego nie pójdziemy dalej. Poza tym, skoro magneto było wymieniane, to mniemam że na jakiś chiński szajs, bo za oryginalny zapłon od Yamahy to byś się pewnie zapłakał przez cenę. A chińskie guanowe zapłony bywają fabrycznie spierniczone. Ba,...
Wyglada na to że moduł jest zasilany prądem stałym prosto z akumulatora-czyli czarny to zasilanie modułu.
Chiński Peugeot ma zwykły zapłon AC-CDI, lecz moduł posiada dodatkowe wejście na zasilanie prądem stałym po stacyjce. Przy wymianie modułu na typowy należy odłączyć z kostki ten przewód (czarny) aby nie dochodziło do przepalania bezpiecznika.
Cena zapłonu Vape jest zaporowa - np. w Niemczech kosztuje 200 euro. O jakości tych zapłonów nie można powiedzieć że jest warta swojej ceny. Zapłon do Simsona kosztuje podobnie, jednak w starszych wykonaniach padały koła magnesowe - a dokładnie magnesy które były poprzyklejane "osobno". Co do zapłonu Vape do Jawy, to dość nietypowo jest zrealizowany...
włączę zapłon i zaczyna szumieć. Chińskie ledy , xenony lub dokładane światła dzienne są ?
Bądź pójść w obecną technologię i założyć cały "zapłon CDI" (tak sprzedają przerobione iskrowniki z magnetem z chińskich skuterów) i cieszyć się wszystkimi udogodnieniami płynącymi z tejże technologii.
Problem jest w gaźniku, ja bym kupił nowy gaźnik i nie tracił nerwów na to, na allegro dostaniesz bez problemu. A tak poza tym ustaw na max ssanie i na wyłączonym zapłonie zakręć nim kilka razy. Potem włącz zapłon i na ssaniu odpalaj. Na automacie z pychu nie zapali. Jedynie albo rozrusznik, albo z kopa.
kabel czerwono-czarny z zielonym (lub masą silnika) nie ma przejścia, rezystencja nieskończoność!! To jak masz jakąkolwiek iskrę??? Przecież to zasilanie cewki CDI. Skąd zapłon ma brać energię? COś źle mierzysz lub schemat nieadekwatny. mierząc napięcie idące na cewkę jak próbuję uruchomić skuter skacząć na kopce na kablu czerwono-czarnym i masie waha...
Załóż stary gaźnik i spróbuj. Po bezpośrednim wstrzyknięciu paliwa do cylindra zapala na chwilę? Spróbuj go tak odpalić i zaobserwuj pracę zapłonu. Piszesz, że władowałeś masę nowych podzespołów - pewny jesteś ich jakości i sprawności? Jeśli to jakieś chińskie, czy indyjskie klony, to może np. krzywka jest przestawiona... Kompresja silnika sprawdzona?...
Swoją drogą pytanie między innymi do CMS : czy zasilając lampę chińską przetwornicą od xenona uzyskamy w niej zapłon? Rozrzut parametrów chińskich palników xenonowych jest bardzo duży więc chyba i tu powinna dać radę? Nie mówię o jakiś konkretnych parametrach - nie o to chodzi - tylko do sprawdzenia, znacznie ułatwiłoby to sprawę diagnostyki podejżanego...
Silnik V nie pali równocześnie na 2 cylindry jak rzędówka, wszelkie rozwiązania z podwójnymi cewkami odpadają. Moduły samochodowe ograniczą Ci obroty do marnych 6000. Zastosuj lepiej zapłon od jakiejś chińskiej podróbki marudera, lub innego virago 125 (koniecznie V2). albo powróć do rozwiązania fabrycznego. Co to za motocykl z silnikiem 90st, cx, motogutek,...
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
Moduł ma tylko za zadanie podać prąd dalej na cewkę w momencie odebrania sygnału przez impulsator?Tak (czasami sa przesunięcia w czasie) Chiński moduł do quada/atv 125-200cc może być pozostaje kwestia gdzie( w którym miejscu) wyjdzie zapłon
Witam, jeżeli się nie mylę to: kostka to wyjście na cewkę zapłonową, biały-masa, nieb-biały impulsator, czarn-czerwony zasilanie z cewki. Moduł ten był montowany miedzy innymi w Yamaha JOG i czasami w chińskich skuterach 2T.
A ile ten skuter ma przejechane? Twoje stukanie to może być zużyty wał albo spalanie stukowe (występuje przy zbyt wczesnym zapłonie). Czy ściągałeś magneto? bo jeżeli je źle założyłeś to zapłon jest w niewłaściwym miejscu.
Raczej tak : Dodano po 10 Jak wpiszesz zapłon tgb to wyskakuje identyczny.
Jak w temacie, przekładam zapłon CDI od chińskiego skutera do Rometa charta, i pojawił się problem:cry: w którym miejscu wyzwalacz daje iskrę? http://obrazki.elektroda.net/88_12909397... na początku, czy może za tym garbem na obwodzie magneta? ustawiłem na początku, silnik chodzi baaardzo równo, na wolnych obrotach dużo mocniejszy, niestety...
SN- ilość czujników obrotów wentylatora (w wewnętrznym sterowniku do pomiaru obr/min wentylatora) PF- moc grzania świecy (dla temperatur powyżej zera 2-3 zupełnie wystarcza do zapłonu, 6 max) OF- nie mam pojęcia
Chiński moduł zapłonowy, a pokrętło-regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu.
http://obrazki.elektroda.net/27_12520084... http://obrazki.elektroda.net/27_12520084...
Coś chyba poszło nie tak przy wgrywaniu. Zobacz czy to radio wejdzie w tryb recovery czy jak tam. Przekręć zapłon i poklikaj w ekran podczas startu radia.
CDI ustala moment w którym ma nastąpić zapłon, zazwyczaj stały kąt wyprzedzenia. ustala go za pośrednictwem impulsatora znajdującego się na zewnątrz koła magnesowego (w chińskich maszynach). Jest zasilany ze statora. Podaje impuls na cewkę WN... Wszystkie te elementy do kupienia, podmiany ze skutera china 4t.
Co do cewek - ładnie to nawet wyszło Starałem się jak mogłem - cieżko się ten drut układa :( Co do cewek - ładnie to nawet wyszło - ale szkoda że liczba zwojów nie jest taka sama w każdej - powinna być . Rozebrałem jeden następny chiński zapłon i tam też różnie było... Na jednym 40 na drugim 42 - więc oni też jakoś większej wagi do tego nie przywiązywali......
Mam taki problem w module zapłonu wchodzo 2kable czrno-biały i czrno-czerwony,czarno-czerwony wychodzi z iskrownika do modułu zapłonu a ten czarno-biały nie wiem gdzie mam go podlonczyc czy on pod mase idzie czy gdzie. Zdjęcie modułu, oraz przewodów wychodzących z iskrownika.
Prawdopodobnie kupiłeś chińską podróbkę silnika AM6. Zapłon w CPI ma złącze superseal. Musisz przełożyć cały zapłon ze starego silnika, tj. stator z kołem zamachowym. Chiński silnik ma m.in. wał korbowy o innym skoku, cylinder o średnicy 40 mm i z zmienionym króćcem wydechu. Co do reszty, nie wiem czy będzie pasować.
No tak, takie schematy i więcej opisów modułów znajdziesz na forum. Pozostaje dopasować moduł do posiadanego magneta i zapłon załatwiony. W sumie nie powinno być trudno. Więcej zabawy będziesz mieć z oświetleniem i ładowanie, bo to jest inaczej zorganizowane w charcie i w chińskich motorowerach/skuterach.
Możesz się pokusić na zapłon z Rometa Charta 210, jest to CDI i ma mocniejsze cewki. Ostatnio też zakładałem CDI ze skutera chińskiego, przystosowany do Rometa - wydajność cewek super.
I jeszcze ten zapłon cały sterownik jest mniejszy o ok 1,5 mm od orginalnego i jak popu szczę te dwie śruby od mocowana iskrownika to on opada Podstawa zapłonu to bezużyteczna podróba, która ma średnicę 108-109 mm, gdzie powinna mieć średnicę równą 110 mm. Pewnie także cały zapłon to chińska podróba. Druga sprawa to gniazdo podstawki w karterach które...
Szklana kula mi się popsuła, a z fusów po kawie nic nie wychodzi. A jaki zapłon? Bateryjny czy iskrownikowy? Czy jest moduł zapłonu czy nie?
Jak wlewałeś benzynę i nic ,to daj spokój gaźnikowi i raczej skup się na zapłonie.
Trochę to podziała. Fiat 125p zaliczył z takim układem na 25 tysięcy km ciągłej jazdy = pracy silnika. Układ zapłonowy z przerywaczem, choć prymitywny, to był przez dziesiątki lat dopracowywany, obawiam się że przypadkowy chiński przekaźnik takiej trwałości, w takich warunkach pracy, miał nie będzie, ale trochę podziała. Coś takiego byłoby lepsze?...
Przewód czarno-czerwony to cewka zasilająca CDI. Ten chiński ogier ma gaźnik sterowany elektronicznie. Nie miałem okazji oglądać jaki tam jest układ zapłonowy, jeżeli po stronie instalacji nie ma tego przewodu, to prawdopodobnie zapłon jest typu DC-CDI. Masz iskrę na tym silniku? Odpala?
A może teraz ktoś podpowie, bo zauważyłem, że radio odpala i działa w pozycji kluczyka 0, po przekręceniu na zapłon odpala i gaśnie 😕
Gdy będę miał cewkę, zmierzę rezystancję, ustawię szczelinę i zobaczymy, co będzie dalej. Może być problem z namagnesowaniem koła, tak jak wspominałeś, a może być też ścięty klin na kole magnesowym. Póki co można sobie gdybać, gdy nie ma się cewki. Dokładnie tak. Nie wiadomo nawet czy Twoje cewki to zintegrowany zapłon jak np. w kosach spalinowych,...
Witam mam problem z chińskim quadem 150 gdy podłączę stacyjkę i włączę zapłon pali sie czerwony i czarny kabel nie wiem co robić dodam że kupiłem nowoą stacyjkę pomocy
A zasilanie na gnieździe i masa jest ?Linia k nie ma zwarcia?Zapłon włączony? To bym sprawdził zanim podłączysz jakieś chińskie wynalazki.
Skoro świecę trzeba czyścić, to nie ma ona przebicia, a pewnie jest zmostkowana jakimś nagarem lub olejem. Trzeba by sprawdzić, jak wygląda cylinder i głowica.
Witam. Potrzebuje pomocy w określeniu usterki w chińskim opryskiwaczu spalinowym. Zapłon oparty na cewce zapłonowej która wytwarza 0-30V AC, koło zamachowe aluminiowe z odpowiednio zatopionymi magnesami. Napięcie z cewki zapłonowej o wartości 0-30V AC zależne od siły pociągnięcia za sznurek przekazywane jest na cewkę WN (taka jak w skuterach 2t/4t)...
W jawce wystarczy dołożyć impulsator zamiast przerywacza , transformator podpiąć do cewki która oryginalnie była połączona z cewką WN i zastosować moduł z chińczyka. Wpisz sobie na YT Jawka CDI ,a w samym google też wyskoczy CI kilka poradników jak to przerobić. Stosując transformator nie trzeba przewijać cewek tym cienkim drucikiem. Można też zamiast...
Znalazłem schemat. Nie masz czujników halla, to są dwie cewki wyzwalające i podwójny moduł DC-CDI zasilany z instalacji 12V. Rezystancja uzwojenia cewki wysokiego napięcia również wskazuje na moduł CDI, zapłon tranzystorowy w tym przypadku nie zadziała
Witam. Mam taki problem, że bez włączonego zapłonu chińskie radio chodzi bez zarzutu, jednak gdy odpalę samochód ekran gaśnie, tak jak na filmie... Dodam jeszcze, że próbowałem przełączać ISO, czerwony łączyć z żółtym i też nic nie pomogło Auto: VW Polo 2008. Radio: https://a.aliexpress.com/_EzywlCj Film: https://filmy.elektroda.pl/58_1671323637...
Zacznę od tego, że nie zamierzam nikomu polecać chińskiego modułu nieznanego pochodzenia i zupełnie losowej jakości. O module zapłonowym którym masz na oku nie wiedzą nic nawet u samego importera. Znajomy sprzedawca chciał kiedyś "wyciągnąć" informacje na temat ich modułów, odpowiedzieli znanym cytatem "nie wiem, idź do chłopaków z serwisu, może oni...
Witam. Mam problem z iskra w quadzie Kymco mxu 250. Problem polega na tym że nie ma iskry na oryginalnym module... Po podłączeniu chińskiego modułu od skutera iskra się pojawia... A po podpięciu oryginalnego modułu iskra jest na 15-30 minut i znowu niknie... Zamówiłem już dwa oryginalne moduły i na obydwu ten sam efekt... nie ma iskry... Jest to zapłon...
Samo sprawdzenie rezystancji omomierzem nie powie o sprawności cewki WN. Konieczne jest dodatkowo pomierzenie indukcyjności uzwojeń, co pomoże określić czy uzwojenie nie ma zwarć międzyzwojowych. Mogą pojawić się jeszcze wewnętrzne przebicia, a to wymaga podłączenia cewki w normalny układ pracy. Cewka pracuje w zapłonie iskrownikowym, bateryjnym czy...
Wiesz, jak napisałeś quad 200 to troszkę mało :/ . Bo nawet nie wiadomo jaki to jest model, a pomiędzy markami (nawet chińskimi) jest misz-masz. Nawet nie wiadomo czy to zapłon AC CDI czy DC CDI. Wygląda to raczej na DC CDI. Masz wstawiony sprawny regulator napięcia? Bez niego może nie odpalać jeśli to DC CDI. No i mówisz że instalację miałeś pourywaną....
Znaczy się zapłon bateryjny. Potrzebny więc regulator, akumulator, moduł zapłonowy i cewka.
Nie mam takiej możliwości. Chcę sobie postawić Webasto na półce, którą zamontuję na wysokości około 70 cm. Następnie chciałbym puścić rurę obok urządzenia przez ścianę, ale nie wiem, jak to odpowiednio izolować, aby temperatura nie spowodowała stopienia czegokolwiek ani nie doszło do zapłonu.
W 95% chińskich 50 cm światła są zasilane prądem przemiennym z magneta, gdzie regulator dba tylko o obcięcie wszystkiego, co powyżej 12V. Prąd stały dociera do akumulatora, klaksonu, kierunkowskazów i stopu. Więc na pewno będzie zapłon, światła, a obwody stałoprądowe działać będą do czasu spadku napięcia.
Schematu szukaj na http://www.motelek.net/schema/ nie wiem czy podałem poprawny katalog ale na stronie znajdziesz to czego szukasz ;-) Sam przerabiałem starą cz-tkę na ten typ prądnicy tylko zapłon u mnie pozostał TCI z procesorem.
Cześć. Nie znalazłem nigdzie takiego tematu więc zapytam: Czy da się zrobić żeby światła w motorze świeciły jak w samochodzie? Tzn. światłem z tą samą jasnością niezależną od obrotów? WSK3 Zapłon CDI 12V Regulator chiński Akumulator żelowy 5Ah 12V na cewce od świateł, spada do 8V po włączeniu żarówki H4 55W. Pozdrawiam
Nie rozumie kolegów wymieniających zapłon na cdi. Skoro normalny montowany chodził 40 lat (liczę tylko od lat '80) to po co wymieniać na chińskie dziadostwo i labidzić na forum że silnik nie chodzi.
Silnik GY-6 automat ze skutera? Wnioskuję że to jest moduł DC-CDI, w zwykłym AC-CDI nie ma szans na wypalenie dziury. Moduł oczywiście nadaje się do wymiany, jednak może być kłopot ze znalezieniem zamiennika dobrej jakości. Chińskie moduły DC-CDI z którymi miałem styczność były albo kiepsko wykonane, albo bardzo mało trwałe.
Udało się rozwiązać, okazało się że radio daje zasilanie na przewód ANT a co za tym idzie na wzmacniacz tylnych głośników dopiero gdy uruchomimy jakąś stacje radiową. Nie tak jak w przypadku poprzedniego radia które dawało tam prąd już po uruchomieniu. Rozwiązałem to podłączając zasilanie wzmacniacza pod + po zapłonie
W skuterach nie ma możliwości ustawienia kąta wyprzedzenia zapłonu. Z resztą nie wiem nawet ile ma być stopni, bo takich informacji od chińskich producentów uzyskać się nie da.
Masz tam w ogóle jakieś oświetlenie? Akumulator? Zapłon masz na 99% CDI. Ma on dwie cewki - zasilającą i wyzwalającą. Służą one JEDYNIE do pracy z modułem i nie nadają się do zasilania innych odbiorników. Potrzebne są tam dodatkowe cewki i prostownik- regulator napięcia. Żarówki o których mówisz NIE NADAJĄ się do zastosowań w pojazdach. Jest na nich...
Witam, w moje posiadanie wpadł o to taki zaplon do motocykla, chciałbym go zamontować w motorku lecz nie do końca wiem jak to powinno być prawidłowo podłączone, czy ktoś miał już styczność z takim zapłonem? Za pomoc z góry dziekuje AI: Jaki to dokładnie model zapłonu, który chcesz zamontować? Zaplon uniwersalny AI: Jaki jest model i marka motocykla,...
CZEŚĆ. Co do wyłączania się radia w trakcie ruszania z miejsca to problem leży w fabrycznym podłączeniu kabli. chińskie radio z kamerką cofania. żadne zimne luty czy brak masy albo inne tego typu historie. W wiązce zasilającej kostkę należy odciąć jeden kabelek + . w moim przypadku jest to cienki pomarańczowy z czarnym paskiem na którym jeśli ktoś posiada...
Tam jest zapłon CDI. Podejrzewam, że podejdzie cewka od jakiegoś chińskiego skutera.
To już lepiej zastosować takie coś: http://www.oferta.wmmotor.pl/oferta/towa... lub http://www.oferta.wmmotor.pl/oferta/towa... . Niestety mają one jedną wadę, to jest...
zapłon chiński romet zapłon punkt zapłon chiński zapach
wygłuszanie pomieszczeń raport spalania rozszerzyć wolumin
współczesne badziewie radmor5412 przestrojenie
Mercedes W245 B200 – lokalizacja czujnika temperatury powietrza dolotowego IAT Arduino Nano miernik napięcia 0-30V z OLED I2C – kod, schemat, kalibracja