Możliwe, że przekaźnik od zapłonu się skleił.
Klucz bordowy (matka) służy do wprowadzania kluczy-córek (niebieskich), czyli tych do codziennej eksploatacji. Zachowanie układu masz teraz takie-włączasz zapłon matką więc centrala Code wchodzi w tryb programowania kluczyka i zapala lampkę immo. Odpalic na nim można. Po powtórnym włączeniu zapłonu lampki już nie zapala, bo mysli, że włozyłeś klucz...
Dokłdanie tak jest jak pisze mój przedmówca, trzeba wcisńąć ten przycisk który wystaje ze odok wkładki i jednoczescnie przekrecic klucz w strone przeciwna do właczenie zapłonu, włacza sie pozycyjne a klucz da sie wyjąc ze stacyjki, zeby wyłaczyc trzeba włozyc klucz i przekrecic na zapłon i przycisk sam wyskoczy a swiatła zgasą
Jeśli włączysz 2 razy zapłon w ciągu 10s kluczykiem matką to centralka wchodzi w tryb programowania dodatkowych kluczy.
Podłąćz piny 4 i 7 osobno zapłon i stałoprądowy. Niektóre radia dokładane niefabryczne żrą prąd podłaczone tylko pod stałe 12V.
Jak pisałe wczesniej moze byc problem z tym, że jest iskra w poblizu gmp i jak łok jest na dole i strzał moze sie brac stad, ze jak zapłon jest przyspieszony po podczas suwu ssania nastepuje strzał Bez urazy ale Twoja teoria kupy się nie trzyma, zapłon w GMP to 0° wyprzedzenia zapłonu, im większy kąt wyprzedzenia tym zapłon następuje wcześniej ale...
Wypnij wtyczkę ze sterownika, i zmierz napięcie pomiędzy pin nr2 wtyczki wtryskiwacza a plusem akumulatora. Jeżeli będzie 0V wepnij wtyczkę do sterownika załącz zapłon ,ponownie zmierz napięcie, jak będzie 12v to oznacza że sterownik zamyka wtryskiwacz, a to świadczy o jego uszkodzeniu.
Dość ogólna rozpiska wtyku ECU: 1cewka, cylindry 2, 3 2zawór IAC 3zawór IAC 4moduł przekaźników 5n/c 6kontrolka MIL 7moduł CODE 8moduł A/C 9n/c 10DLC 11czujnik CKP 12Masa sondy O2 13czujnik ECT 14+5V dla czujnika MAP / czujnika TPS 15DLC 16Masa DLC / czujnik ECT / czujnik IAT 17GND 18wtryskiwacze 1, 4 19cewka, culindry 1, 4 20zawór IAC 21zawór IAC 22zawór...
z opisu wynika że jest to punto 1 wymień wkładkę w stacyjce /odkręć trzy wkręty na imbus osłonę pod kierownicą.wsaðż stary kluczyk przekręć w połżenie zapłon w stacyjce będzie dzyndzel podważ go śrubokrętem iwyjmij wkładkę.włóż nową wkładkę wyłącz zapłon/stara wkładka może wychodzić z lekkim oporem/następnie rozbierz klucz matkę /kolor brązowy/...
Tutaj nie ma żadnego rozdzielacza, to jest elektroniczny, bezrozdzielaczowy zapłon z podwójnymi cewkami pracującymi w układzie z iskrą traconą. Tego typu układ zapłonowy nie wymaga regulacji ani nie zawierz żadnych ruchomych elementów stykowych. Wtryskiwacze stukają bo taką mają konstrukcję, stuka tłoczek zaworu.
Zobacz jakie ciśnienie widzi na mapsensor. Przy zerowym ciśnieniu ten Stag zapali kontrolkę na awaryjnym odpaleniu a silnik będzie będzie pracował na benzynie. Do sprawdzenia instalacja - jak przekręcisz na zapłon to pamięta ustawienie z ostatniego gaszenia silnika. Warunki które ma na pewno to temperatura, obroty i ciśnienie gazu (tylko tu wywali błąd...
To nie silnik krokowy , wygląda na to że silnik jest dostaje za dużo gazu {problemu bym szukał w instalacji gazowej } tak w ogóle to na benzynie wszystko jest oki ? Weź odłącz akumulator i podłącz go po czasie 10min , w momencie jak przekręcisz pierwszy raz kluczyk na pozycję zapłon powinieneś usłyszeć pracę silniczka krokowego {takie terkanie } nie...
Witam, mam pytanie dotyczące włącznika zapłonu. Czy można kluczyk w stacyjce włączyć w pozycję ZAPŁON bez włączania silnika przez dłuższy czas. Chodzi o to, że padło mi sprzęgło i będę musiał hololwać się do warsztatu przez miasto. Muszę mieć światła pozycyjne, kierunki i wspomaganie kierownicy a bez zasilania się nie da. Bardzo proszę o info czy mogę...
Dzień dobry widziałem na wielu forach, że ten temat był poruszany, aczkolwiek jest on dla mnie nadal nieco niejasny, ponieważ udało mi się uruchomić „nowe” radio, lecz włącza się ono tylko, gdy mam przekręcony zapłon i włączone światła inaczej nie działa i zamiana kablami żółtego z czerwonym też nic nie zmienia, plus radio nie trzyma pamięci stacji...
Witam wszystkich Jestem posiadaczem Fiata Punto I 97r. 1.2 75KM, usterka polega na tym ze wsiadłem rano do samochodu, normalnie odpaliłem, ruszyłem kilka metrow do tylu i silnik zgasł. Próba ponownego uruchomienia nie powiodła się. Silnik podczas kręcenia rozrusznikiem zdawał się "łapać", ale uruchomić się go nie dało. Jedynie raz lub dwa udało mu się...
Witam Fiat Punto II przy wyłączonej stacyjce a nawet przy braku kluczyka w stacyjce , po włączeniu radia ( on/off) mamy efekt jak przy włączeniu zapłonu zapalają się kontrolki , światła , czekam na wskazówki pozdrawiam
Też mi różnica czy motocykl przewróci się na lewą czy prawą stronę... Leży to leży, gasisz, wyłączasz zapłon, czy olewasz temat, wszystko zależy od tego w jakim jesteś stanie. Jak OK, podnosisz motocykl i już, jak jesteś połamany, to bez różnicy czy paliwo leci z gaźnika, z odpowietrznika czy też pękniętego zbiornika. A jak masz takie wizje, to wystarczy...
I tak samo rozładowuje się akumulator bo cały czas tyka coś pod maska mimo że zapłon jest wyłączony.
odetnij pompę paliwa tj. przewód brązowy z białym paskiem.Są dwa miejsca dostępu:próg kierowcy na całej długości i od zespolonego w kolumnie kierownicy-dostęp po wyjęciu osłony bespieczników.
Przy podłączeniu do kabla „po zapłonie” stracisz możliwość słuchania radia na postoju, z wyłączonym silnikiem. Tylko że te androidy z reguły mają pobór prądu gdy dwa plusy są na stałe.We fiacie niestety brak pozycji "radiowej" tylko pełny zapłon ale i tak nie będzie musiał mieć odpalonegp auta😉
Witam. Pacjent to Punto 2 2000r. Problem polega na tym , że coś rozłącza prąd szyby kierowcy ponieważ na wyłączonym zapłonie działają obie szyby a po przekręceniu zapłonu szyba pasażera działa normalnie a kierowcy przestaje działać... Gdy zapłon wyłączę to szyba działa.. co to może być?
Niestety nie działa, odłączyłem akumulator, przekręciłem na zapłon a kierownica nadal zablokowana...
Witam Punto II 1.2 8v 44kw Był u mechanika nic nie wskórał, stał ponad rok na podwórku. Teraz po uprzejmości sąsiedzkiej ja próbuję go wskrzesić. Objawy: Kręci nie odpala: błąd czujnika położenia wału - wymieniony: Podczas próby kręcenia zimny, jakby chciał odpalić, a nie mógł, po dodaniu gazu zapala. Nagrzewa się gdy trzymam obroty powyżej 1000, obroty...
Witam.Mam pytanko jak w temacie,czyli jak ustawić zapłon w tym fiacie?.Może ktoś posiada instrukcje ustawienia zapłonu?.Najlepiej ze zdjęciami.Pozdrawiam.
Z tego co piszesz to najbardziej prawdopodobne jest uszkodzenie kostki stacyjki, lub przekaźnika zapłonu.
Mam takie pytanie dotyczące zabezpieczenia fiata Punto przed kradzieżą. Chciałbym zrobić ukryty wyłącznik. Chodzi o odłączenie jakiegoś obwodu i uniemożliwić odpalenie silnika. Nie wiem za bardzo , który to jest obwód. Mam pewien pomysł z którym chciałbym się podzielić. W Puciaku jest tzw wyłącznik bezwładnościowy, który w przypadku wypadku odłącza...
Tak. Na A4 ma być napięcie cały czas na A7 po zapłonie.
Jak włączę zapłon zaświeca się pomarańczowy kluczyk i gaśnie po chwili więc jest tak jak powinno być. Czyli immo możemy wykluczyć. Mam schemat i zgodnie ze schematem powinien być ten przekaźnik silnika a ja nigdzie go nie widzę, mógł by ktoś wskazać mi gdzie on się znajduje ?
punto 1.1 nie zapali strzela w przepustnicę, zapłon -rozrząd jest ok.
Witam ostatni zaczyna szwankować mi stacyjka, więc pomyślałem żeby zrobić układ który po wciśnięciu przycisku włączał by się zapłon i kręcił rozrusznikiem. Myślałem żeby zrobić na przekaźnikach zapłon na podtrzymaniu a rozrusznik na przekaźniku podłączonym do kontrolki oleju, po zgaśnięciu kontrolki rozrusznik przestaje działać. Czy taki układ będzie...
W Fiatach nie ma BSI tylko NBC (Node Body Computer) ew. BCM (Body Computer Module) ;) Grande Punto ma 2 oddzielne CANy i do BCM potrzebny jest interfejs z multiplekserem (np. OBDLink MX) albo przejściówka. Jak się połączysz z BCM to zobacz czy widzi kluczyk i czy masz zgodę na rozruch. Alternatywny test to odłącz akumulator na kilkanaście sekund, podepnij...
Skrzynka bezpieczników rozebrana i według mnie jest ok. Zdjęcia na stronie nr 1 tematu. Piny masowe A5,6,21,22 podają masę na Ecu ale masa nie wychodzi pinem A17. Czy to nie wskazuje na uszkodzenie ECU???? (Dodatkowo w pierwszy dzień usterki rozrusznik nie działał ale kontrolki się nie paliły, nie wyświetlały się żadne usterki i łączył się elm327. A...
to jak panowie nikt niewie w która strone zapłon przestawić?
Przycisnąć przycisk benzyna/gaz - włączyć zapłon - trzymać około 10-15s - zwolnić przycisk - odpalić samochód na lpg
Weź zapłon ze stacyjki
problem : na wolnych obrotach co jakis czas 2-3razy/min tak jakby wypadanie zapłonu ; przy jeździe często powyżej 4000 obr odcina zapłon i spada obrotomierz prawie na 0, szarpie. 0 błędów w pamieci sterownika .
Kolego nie podajesz jakie to Punto. Może immobilajzer odcina Ci zapłon i w takim przypadku zmień ( na zapasowy kodowany ) kluczyk stacyjki. Znajomi mieli takie przypadki w trasie. Takie przypadłości mają letnie Punta.
To masz odp czemu nie pali zdejmij przewód za filtrem paliwa albo na wejćiu do pompy wsadź do butelki i zapłon ma się lać
Włącz zapłon i naciśnij na pilocie przycisk rozbrojenia alarmu.
Sprawdź świece. Zapłon dobrze ustawiony. Czujniki sprawne?
Witam, problem w Fiat Punto 1.2 2002 rok przyjechał pod dom i nie zapala, nie kręci rozrusznik w ogóle. Prąd na rozrusznik dochodzi normalnie, ale nawet jak chce zrobić na krótko rozrusznik to nie rusza w aucie. Wymieniony już rozrusznik na inny i też zero reakcji. Jest jeszcze sprawa przekaźnika pod maską że jak załączy się zapłon to cały czas cyka...
Natomiast po przekręceniu kluczyka w stacyjce na zapłon centralny zamyka wszystkie drzwi To wskazuje, że sterownik nie jest fabryczny. Nie wiem czy w PII w ogóle było autoclose, a nawet jeśli tak to nie po włączeniu zapłonu, a dopiero po przekroczeniu 20km/h.
Witam, na lampie dramatycznie skakał zapłon, po wpięciu na euroscana jeden błąd wtrysku (jest na gazie drugiej generacji) ale znacznie zmieniały się wartości podciśnienia - map sensor do wymiany, wymieniony, pomogło ok 80% samochód odzyskał część mocy, zapłon niemal stoi już w miejscu na lampie, ale po całkowitym zejściu z obrotów znów zaczyna skakać/...
To ok. Takie trzeszczenie wydają przekaźniki jeśli nie zamyka się w nich obwód tylko ta blaszka w nim może być po prostu wypalona, wystarczy rozebrać przekaźnik i wyczyścić w nim styki papierem ściernym-drobnym,potem włączyć zapłon i na włożonym przekaźniku sprawdzić czy blaszka zamyka obwód i powinny działać wycieraczki, jeśli nie to trzeba szukać...
Witam, Fiat Punto Evo ZFA199 1.4 57kW 2010r. Chciałbym się dowiedzieć gdzie podpiąć się centralką do zamka centralnego żeby działał z pilota, z tego co znalazłem to w punto II sterowanie jest masą. Druga sprawa to taka że silnik pracuje nie równo i co jakiś czas wypada zapłon na I cylindrze, wymienione świece, przewody i cewka. Kompresja po 12barów....
Witam Czego potrzebuję oprócz sygnału z czujnika położenia wału i zasilania aby uruchomić zapłon w takim typie sterownika. Bo już wymiękam a układ nie chce mi błyskać świecami. Mam komplet z fiata punto wszystko podpięte a nie chce działać.
Co się będzie działo jeśli włączysz zapłon i poczekasz z 20-30s zanim spróbujesz uruchomić rozrusznik?
to szarpanie to tak jak by wypadał zapłon na którym cylindrze
Wait znaczy czekaj i należy się do tego zastosować, czyli włączyć zapłon i radio i cierpliwie czekać nic nie naciskając aż pozwoli wpisać kod. Kodów po numerach na forum się nie liczy.
Zastanawiam się jednak nad czujnikiem że może on jest nie sprawny? Tak samo ja. Pomierz napięcie na nim przy zimnym i ciepłym, zapłon włączony.
Weź do ręki miernik i zlokalizuj bezpieczniki na których pojawia się napięcie po przekręceniu stacyjki. Wybierz taki do którego doprowadzony jest w miarę gruby przewód i podepnij się pod niego. Najlepiej dopnij się przed bezpiecznikiem a na dołożony przewód załóż bezpiecznik 10A. Z kostki ISO wypnij lub odetnij niepotrzebny Ci przewód a w jego miejsce...
Alarm python 3000 odciął mi zapłon bo sie zepsuł. Chciałbym autem dojechać do serwisu . Jak to zrobić ??
szkoda ze nie masz ECU silnika na podmianę ale gdybyś zdobył na sprawdzenie to żeby było bez immo i nie podłączaj swojej centralki immobilisera pod tą centralkę bo będą problemy.Możliwe że problem tkwi właśnie w sterowniku silnika. Źle oblicza impulsy z koła fonicznego i zamiast odcinać zapłon przy 6 tysiącach obrotów na minutę odcina już przy niższych...
Witam, grande punto 1.4 8v 2009 rok. Zapłon wymieniony, czujnik wału też, nowy akumulator, nowa lambda. Wszystko na komputerze ok. Gaśnie na jałowym. Dodatkowo nie można wymazać błędu lambdy po wymianie, nawet po odłaczeniu aku. Pomóżcie
Jest to jak najbardziej prawdopodobne.
Witam ,chciałbym zapytać czy jest możliwość podłączenia niefabrycznego radia BLAUPUNKT TOKYO 110 pod zapłon w Samochodzie FIAT PUNTO II Radio w chwili obecnej działa nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki , jednak chciałbym by włączało się i załączało po włożeniu kluczyka do stacyjki po zmierzeniu napięcia miernikiem na kostce ,bez kluczyka wychodzi...
Była odpinana przy wyłączonym aku? Zapłon był włączany przy odpiętej poduszce? Tylko komputer sprawę wyjaśni.
każdego benzyniaka da się używać na gaźniku, pytanie tylko - poco? nie wiem czy tak bez problemu założysz aparat zapłonowy - może być wbita kulka - zaślepka w otwór olejowy w wałku rozrządu w ten w który wchodzi bolec aparatu zapłonowego (trzeba sprawdzić) - w Astrach F jest tak właśnie wbita kulka i jak zakładałem w swojej Astrze silnik 1.6 który był...
Mniejszego schematu się nie dało zamieścić? Zobacz czy jest napięcie po stacyjce na tym czerwonym przewodzie z bezpiecznikiem. Może komuś się nie chciało i podpiął się pod pompę benzyny zamiast pod stacyjkę, chociaż jest to głupota bo jak nie odpalisz w ciągu kilku sekund to trzeba znów zapłon włączać.
Witam, Fiat Punto 2 2003r polift, po całkowitym rozładowaniu akumulatora pojawił się problem ze wspomaganiem, gdy odpalę samochód po czasie odłącza mi wspomaganie i wyskakuje błąd (czerwona kierownica) dzieje się tak na zwykłym wspomaganiu jak i na tym city. gdy zgaszę samochód i na nowo go odpalę błąd znika i kierownica chodzi normalnie, ale nie zawsze...
Jak masz oscyloskop to podepnij się pod czujnik położenia wału i obserwuj przebieg... Po przekroczeniu 3500rpm silnik gaśnie czy obroty oscylują wokół 3500rpm? Odcina zapłon czy wtrysk, czy jedno i drugie? Skoro zaświeca się kontrolka awarii silnika to jakieś błędy muszą być...
Teraz wogole wyszło tak że jak aku mi padnie włączę zapłon mogę włączyć i wyłączyć City i błąd się usuwa wlaczam silnik nie mogę włączyć i wyłączyć City ....
Witam mam punto 2 z 2003 roku kupiłem z 1 pilotem który padł podobno spalił się procesor uzbroił mi się alarm i odcięło zapłon gdy sprawdzałem centralkę wiadomo kierunkowskazy cykaly nagle po odłączeniu centralki przestały gdy podłączyłem wszystko jak było już nie reaguje na ruch wewnątrz auta nic nie cyka a zapłon dalej odcięty i pytanie jak go zresetować...
Zazwyczaj w alternatorach jak włączysz zapłon i nie świeci lampa ładowania to jest brak połączenia na obwodzie szczotek. Zawieszona szczotka. Uszkodzony wirnik. Uszkodzona bierznia szczotek. W skrajnych przypadkach regulator nap.
Akumulator naladowany?
Pewnie sterownik, bo tak właśnie jest zapłon 1-4 i 2-3.
Zapłon pomarańczowo/biały pin 4, masa czarno/fioletowy pin 5.
przyprowadz mi auto to Ci poweim czy cały czas leje bo wrózką nie jestem. czy jak włączasz zapłon to wtryskiwacz juz zaczyna lać?
Odpowietrza się jak najbardziej. W starszych modelach był regulator ciśnienia na listwie lub w korpusie przepustnicy i był powrót paliwa do zbiornika - te układy odpowietrzały się same. Tutaj jest regulator przy pompie w zbiorniku i układ jest "bez powrotu". Na końcu listwy wtryskowej jest zaworek wyglądający jak wentyl, on właśnie służy do odpowietrzania....
Podepnij do auta, włączaj/wyłączaj zapłon i ustawiaj na aucie.
nie sprawdzałem jaki ale odpinałem końcówki przelewowe i jak sie włączy zapłon to nie puszczają czyli przelewowo nie są uszkodzone
Po wymianie ako wszytko gra komputer pokazywał zbyt małe napięcie przy odpalaniu i dawał zapłon tylko na 2 cylindry. W sumie po wymianie akumulatora jeździłem 8 miesięcy. Auto dawno sprzedane jest nowe Punto 😍
Proszę mi powiedzieć możliwe jest że sterownik raz działa a raz nie? Nie powinno być tak że jak siądzie to na dobre??? Zaczęło się 2 lata temu, padła cewka, wymieniłem kable, świece, zamieniłem miejscem cewki - błąd przeniósł się więc wymieniłem cewkę. Autko jeździło do października 2014, wtedy to nagle pojawił się błąd cewki P0352 tej co wymieniłem....
Witam, w moim punto z 2001r jak odpalę samochód to po nacisniecu hamulca auto gaśnie i znika zapłon to samo dzieje sie po wrzuceniu wstecznego. Pomaga tylko delikatne cofniecie kluczyka po odpaleniu chociaż nie zawsze. Myślałem na początku ze to wina nie dokręconego akumulatora, lecz to nie to??
Jak pisałem, mam Punto 1 96r. 1.2 benzyna auto nie ma mocy. Wymieniłem uszczelkę pod głowicą, nowe kable, świece, rozrząd jest ok. na znakach. Wydech sprawdzony, jest drożny. Pompa paliwa daje dobrze ciśnienie na cylindrach, jest w granicy 12 bar. Cewki zapłonowe pomierzyłem są dobre a auto nie jedzie. Odpala na dotyk, ma równe obroty. Jak dodaję gazu...
Witam mam problem z odpaleniem smaochodu fiat punto 1.1 otoz swiece zostaly wimienione, zapłon ustawiony ze znakami, a jak odpali to bije w gaznik, i tez pompka paliwa cos nei dziala, jak na krotko sie ja podepnie to dziala. prosze o pomoc bo nei wiem co z nia jest. Z góry dzieki.
(at)karaczan: tak, jeśli trzeba to kupię nowy akumulator to obstawiam na samym końcu, 150 PLN piechotą nie chodzi a ja chciałbym się upewnić że wszystkie rzeczy elektryczne mam sprawne, dobre i są właściwie pomierzone. Stąd dziękuję za opinie i sugestie. Możliwe że uda mi się jeszcze dzisiaj pomierzyć takie same auto i zobaczymy jak tam sytuacja wygląda...
Co do tego examinera to nei jestem taki pewny czy wyskakujący zapłon też wykrywa! Przecież punto 1,2 ma czujnik fazy software i specjalnie wywala niektóre zapłony aby sprawdzić czy jest w fazie! Dlatego przy zapalaniu jest tzw. full rate czyli wszystkie wtryski naraz chodzą a sekwencja włącza się po wyżej opisanym sprawdzeniu fazy! A od jakiego przebiegu...
Też o tym pomyślałem. Jest jeszcze opcja odpięcia akumulatora przy włączonej stacyjce gdy procesor coś zapisywał do tej pamięci. Tak, teoretycznie jeśli był włączony zapłon to nawet po jego wyłączeniu z odłączeniem akumulatora należy odczekać do "uśpienia" się elektroniki, czyli zazwyczaj kilkanaście do kilkudziesięciu sekund. Ja się kiedyś w swoim...
Mam pytanie dodatkowe, czy w trakcie testowania przez Euroscan musi być włączony zapłon tak jak to się stosuje przy samochodach VW,AUDI,itp.
Witam ponownie dzisiaj mam taki problem jak w temacie fiat punto nie chce palić mianowicie pierwsza rzecz jak się załączy zapłon wskaźnik paliwa podnosi się troszkę do góry lecz po chwili opada i zaczyna migać kontrolka rezerwy. Wymieniłem już pompę paliwa czujnik obrotów wału i dalej to samo Niekiedy jak sie załączy zapłon to poziom wskakuje na normalny...
Kupiłem radioodtwarzacz do Punto II - Blaupunkt Mid. Po podłączeniu radia i wprowadzeniu kodu radio gra świetnie, ale po jego wyłączeniu znowu muszę wpisywać kod (bez względu na to czy zapłon jest włączony czy nie). Co zrobić żeby kod był przez radio "zapamiętany"?
ehhh może poprostu lubi tak odpalać ;) coś może z zaworami ale tym się nie podniecaj ;D w benzynie by to było zapłon w starszych autach ;) na dieslach sie nie znam
Dzięki za sugestię, spróbuję jutro zrobić to. Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz: mierząc napięcie przy wtyczce pompy paliwa po przekręceniu kluczyka na zapłon mam przez ok 2-3s wartość >12V a potem 0V - to prawidłowy objaw? Jeszcze jakieś sugestie?:)
Innego błędu mi nie pokazuje. Posiadam sprzęt do diagnostyki od AutoxScan rs820 pro z oprogramowaniem do fiata. A jakie mają być napięcia na tych trzech czujnikach ? Czujnik wałka rozrządu 3 pin ? Czujnik wału korbowego 2 pin ? Czujnik stukowy ? Szukałem w internecie, ale widocznie słabo szukam bo nic nie znalazłem. Przesyłam zdjęcia z diagnostyki....
Wcale pompy nie trzeba rozbierać . Wystarczy zdjąć wtyczkę na klapce od pompy paliwowej. Prawdopodobnie będą tam dwa grubsze przewody i dwa lub trzy cienkie .Jeden z cienkich jest do załączenia rezerwy.Sprawdzić to można tak:przypinamy jeden koniec kontrolki do masy (kolor czarny ) a drugi do jednego z cienkich przewodów. podczas sprawdzania zapłon...
Skoro Punto 55 to IAW-16F a nie 8F... poza tym wyłącz zapłon, odczekaj 90sek aż puści przekaźnik pod maską, kliknij połącz w IAW Scan2 i dopiero włącz zapłon - wtedy zostanie odczytany kod ISO i jednoznacznie zidentyfikowany sterownik. Zmień sobie lokalizację w systemie na "Polska" to będziesz miał IAW Scan2 po polsku. Lambda nie wchodzi Ci w pętlę...
Tak sobie pisać możemy wszyscy. Dzisiaj sprawdzę przy pomocy niezbędnych narzędzi gdzie leży problem. Pytanie skierowane było w zasadzie do ludzi którzy mieli podobny problem i co było przyczyną. Tak jak przedmówca wspomniał na oko do można zapłon w komarze ustawić. Komputer i ciśnieniomierz to powinno ustalić przyczynę.
...po wyłączeniu silnika i wyjęciu kluczyków kontrolka gasła. Świeciła się tylko po włączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyków.. Jak to możliwe, włączyć zapłon i wyjąć kluczyki. To stacyjka rozwalona do wymiany, najlepiej razem z kostką.
Zdejmij wąż zasilający, włącz zapłon i zobaczysz czy paliwo jest pompowane. Jak będziesz w stanie palcem powstrzymać wyciek, to pompę możesz wyrzucić.
Witam mam problem z fiatem punto 1 silnik 1.1 8V samochód został zgaszony i po godzinie nie chciał odpalić pali się lampka CODE i świeci marchewa .Gdy załącza się zapłon to słychać pompkę paliwa gdy się rozłączy to wtedy przestaje działać bo nie słychać pompki paliwa podmieniłem cewki i czujnik położenia wału i nic dalej głucho czekam na jakąś podpowiedz
Witam, w związku z tym, że ceny obrotomierzy "z epoki" są chore oraz Elegant ma zapłon jak CC700, na cewce 100% bliźniaczej z PI (miałem to auto 2 latka) - pytanie: Czy obrotomierz od Punto 1 podłączony pod jedną cewkę będzie zaniżał 2x odczyt, czy też może oryginalnie sygnał jest brany z jednej cewki?
Rozregulował się zapłon i jest opóźniony, Ja myślę że to, trzeba przeczyścic platynki i ustawić im odstęp.
Jak montujemy nową - czystą centralkę wtrysku, to wystarczy włączyć zapłon i po bólu - centralka immo wysyła kod do wtrysku i nic nie trzeba programować.
Jak się bawisz (bo zakładam, ze warsztatu nie prowadzisz) w elektromechanikę to zaopatrz się w miernik cęgowy DC... w rozruszniku nie ma co pobierać prądu, może brać alternator, a jak nie to wróć do BCM, możesz mu odpiąć zasilanie licznik migał nie będzie choć jeśli z odpiętym BCM spróbujesz włączyć zapłon to trochę błędów się narobi.
Witam, Zwracam się z prośbą o pomoc. Otóż w Fiacie Grande punto 1,4 16V z 2009r przestał działać bodykomputer. Awaria rozpoczęła się od usterki centralnego zamka. Bezpieczniki sprawdziłem - był wywalony tylko jeden 20A. Jak go założyłem nowego i przycisnę otwieranie klapy to go wywala z powrotem. Multiecuscan pokazał błąd zwarcia przekaźnika klapy bagażnika....
Witam, mam takie radio: http://pics.adoos.co.uk/e1aefdc7f6372b59... Po przekręceniu kluczyka i włączeniu radia (przycisk po lewej stronie) radio podświetla się, ale żadne informacje nie są wyświetlane na wyświetlaczu. Zostawiłem włączony zapłon na 20 minut - nic. Odłączyłem zasilanie...
1. Czy wentylator jest sprawny? (na krótko do akumulatora i zobacz czy zadziała). 2. Czy jest podłączony/sprawmy czujnik temperatury w chłoddnicy? Jeśli tak to wyciągnij wtyczkę i zewrzyj. Włącz zapłon i sprawdź czy wentylator się włączy.
Nie uwędzę pompki paliwa prowadząc do niej nową masę i plus ze stacyjki??? Na chwilę możesz coś takiego zrobić ale skoro auto jeździ na LPG to przekaźnik działa. Jeśli włączysz zapłon a nie uruchomisz silnika to pompa po chwili się wyłączy. W stacyjce nie ma masy. Przewód zasilający z przekaźnika do pompy przechodzi przez skrzynkę bezpieczników (6)....
Po sprawdzeniu podłączen okazało się że kabel masy był uszkodzony.I kolega miał racje jeśli chodzi o mase.Silnik teraz kręci jednak nadal nie zapala.Możliwe że zapłon trzeba ustawić.Prosiłbym o schemat jak ma wyglądać podłączenie świec z zapłonem.I może jak go ustawić. Dzięki i pozdrawiam.
punto zapłon odciąć zapłon punto punto odciąć zapłon
porysowana lodówka silnik trójfazowy wyłącza włącznik czujnik ruchu odległość oświetlenie
VW Transporter T4 – brak dźwięku po wymianie głośników, radio nie działa, bezpiecznik, ISO Citroën C8 2.2 HDi – brak ładowania, alternator, typowe usterki, diagnostyka