sprawdz czy jest naładowany akumulator :)
Jeżeli dobrze pamiętam to są tam cewki dwubiegunowe i nie przejmowałbym się tym jeżeli jest to tylko zjawisko nieznaczne. Polega ono na tym, że podczas hamowanie silnikiem paliwo zostaje odcinane i do cylindrów dostaje się tylko niewielka jej część która jest niepalna. Lecz po kilku cyklach trochę nazbiera się go i gdy tłok jest w fazie wydechu (zawory...
Ten motor ma zapłon przyśpieszany w dwóch krokach,a moduł jest ten sam co do GN 125,Marouder itp. Dzisiejsze CDI mają trzy punkty zmiany zapłonu. Proponuję zakupić pierwszy lepszy na 12DC (istotne). https://allegro.pl/listing?str...a%C5%82... https://allegro.pl/oferta/modu...9c6e616... https://allegro.pl/oferta/modu...24ef086...
Piszesz że wymieniłeś gaźnik, ale na jaki? Bo zwykle chińskie gaźniki lubią się masakrycznie rozjechać. Dodatkowo dysze paliwowe w chińskich gaźnikach nie trzymają wymiaru. Więc może być po prostu tak, że stary gaźnik miał zniszczoną membranę i ogólnie był dojechany, a w twoim nowym, wartości nie trzymają norm, głównie dysza paliwowa. Może warto wkręcić...
Regulator "dwufazowy", ponieważ uzwojenie ładowania jest jednofazowe, ale bez połączenia z masą. Tak więc z alternatora wychodzą dwa przewody "fazowe", dlatego też nazwę "dwufazowy" biorę w cudzysłów. Przy takich pojazdach regulator jest stratny - wewnątrz jest mostek Graetza i dwa tyrystory zwierające nadmiar napięcia na masę. Światła według tego nieczytelnego...
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
Nie będzie tak łatwo. Zapłon jest podobny jak w Suzuki Katana/Zilion. Ze względu na konstrukcję zapłonu (jedno uzwojenie) nie ma możliwości przerobienia na zwykłe CDI. Konieczna byłaby wymiana alternatora i przeróbka instalacji elektrycznej. Ewentualnie założenie modułu DC-CDI, ale z tym bywa różnie z trwałością.
Bo tam jest antyczne japońskie rozwiązanie konstrukcyjne z lat '70. Zapłon jest iskrownikowy, dlatego potrzebuje cewki WN przystosowanej do tego typu zapłonu (indukcyjność, rezystancja, przekładnia). Dlatego też zadziałał na cewce od Zuendappa, a nie chciał na nowych przystosowanych do zapłonu CDI/TCI. Natomiast ładowanie jest realizowane poprzez diodę...
Tam raczej jest zapłon zasilany z akumulatora. Dwie możliwości: 1. Regulator napięcia z Wilmatu jest trefny, całkowicie zwiera Ci uzwojenie statora. Tyle że w takiej sytuacji silnik by przygasał poprzez „zaduszenie” obciążeniem alternatora. 2. Regulator napięcia robi Ci takie zwarcie w instalacji elektrycznej, że odcina Ci zasilanie na zapłon, przy...
Na wale jest czujnik indukcyjny. Za zapłon odpowiada czujnik położenia wałka. Tak samo jest w Baleno 1.8. W starszych silnikach Baleno czujnika na wale nie ma. Są to identyczne słupki silników. Zainteresowanych odsyłam na forum Suzuki.
Ze schematu wynika wręcz jasno, że w tym silniku zastosowano układ zapłonowy CDI "bezimpulsatorowy". Oznacza to, że mylnie rozpoznałeś cewkomoduł jako zwykłą cewkę WN. Co do napięcia generowanego przez cewkę zasilającą, trzeba przyznać że jest dość niskie, ale spotkałem się już z układami zapłonowymi CDI pracującymi przy tak niskich napięciach zasilających....
Kolego zamień kabelki przy cewce zapłonowej jeżeli pomylisz bieguny zapłon przestawia się iskrzy nie w tym punkcie i nie zapala sprawdzone na własnej skórze.
Do odpalania i użytkowania skutera należało by podpiąć akumulator ( choćby nie fabryczny byle 12V) ma on wpływ na zapłon ,a brak jego może spowodować uszkodzenie regulatora i modułu zapłonowego
?? Co wy za głupoty opowiadacie? Jakie magneto? Magneto jeździł w "Czterech pancernych".. W Suzuki DR 800 Big zapłon jest elektroniczny bateryjny, a to co odkręciłeś to pokrywa alternatora który pracuje w oleju. Nie grzeb w ciemno bo więcej popsujesz niż naprawisz w tym motocyklu. Czy motocykl stracil iskrę nagle? Czy może po zimie nie potrafisz go...
Impulsator jest zamontowany na stojanie, zewnętrzny możesz wymontować (oczywiście koło magnesowe musi pasować do tego statora) Po opornościach podłączysz te 3 Przewody do instalacji skutera. Oporności szukaj na elektrodzie. Dodano po 17 http://pl.wikipedia.org/wiki/Capacitor_D... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... Problem...
Winien prawdopodobnie jest immobiliser który został odcięty... Moje pytanie teraz brzmi czy da nie przerobić ten zapłon na taki z młodszym modułem zapłonu?
A nie masz takiego czegoś? Co prawda z 650 ale możesz wstępnie porównać rząd wartości. http://obrazki.elektroda.pl/2881780200_1...
W skrzynce bezpieczników powinieneś mieć 4 bezpieczniki 10A do których zasilanie idzie już po stacyjce, prócz nich dodatkowy bezpiecznik 10A z gniazdkiem do zasilania akcesoriów, już bezpośrednio z akumulatora. Po drodze do stacyjki powinieneś mieć taki japoński bimetalowy bezpiecznik termiczny (o prądzie znamionowym 7A ???), są np. typowo stosowane...
Witam Żarówka jest bardzo dobra do sprawdzania :-) Spróbuj zrobić to tak: podłącz kostkę z powrotem. Weź swoją żarówkę i jeden jej przewód podłącz do masy motocykla. Potem włącz zapłon i włącz światła pozycyjne. Drugim przewodem od swojej żarówki dotknij do szarego kabla przy stacyjce - jeśli żarówka świeci, jest ok. Jeśli nie - oznacza to przerwę pomiędzy...
Kolego jeśli masz tak że odpali i chodzi dobrze ale do 2.5 3 tyś obr/min a jak depniesz do się dławi ewentualnie chcesz jechać a auto dopada padaczka. Wyjmij pompę paliwa i wtedy sprawdź czy ma non stop ciśnienie czy tylko na początku. najlepiej zadzwoń do mnie i opisz swój przypadek tel to 695662518 lub gg 8705819. ja dziś zmieniłem pompę paliwa autko...
Zapłon CDI, to zapłon CDI. To jest to, czego szukasz. Jak użyjesz wyszukiwarki i wpiszesz "zapłon DCI", to się dowiesz.
Tym modułem nie uzyskasz charakterystyki takiej jaką przedstawiłeś w poprzednim poście. Dokładając kondensatorów równolegle do sygnału z impulsatora możesz jedynie opóźniać punkt zapłonu. Charakterystyka ta jest liniowa wraz ze wzrostem obrotów silnika. Przedstawiona charakterystyka dotyczy zapłonu ze sterowaniem mikroprocesorowym (tzw. digital) z bardzo...
Posiadam zapłon od Suzuki Rm 125 i chciałbym go zamontować do ETZ 150, ale jest jeden problem , nie ma modułu czy taki zapłon będzie dawał iskrę bez modułu z samą cewką ? Czy może moduł jest niezbędny?
Proponuję zacząć od wpisania w wyszukiwarkę Google takiej frazy: "schemat instalacji elektrycznej suzuki rg 80", później poprzeglądać sobie obrazki.
W necie znlazłem taki opis: 1- wsiadasz do auta i zamykasz wszystkie drzwi następnie otwierasz drzwi kierowcy. 2- wkładasz kluczyk do stacyjki i przekręcasz w pozycję włączony / palą się wszystkie kontrolki / i natychmiast wyłączasz i wyciągasz kluczyk masz na to 10 sekund. 3- naciskasz 3 razy włącznik światła w kabinie / jest na słupku / włóż kluczyk...
Niestety po włączeniu funkcji uczenia nowego pilota auto nie reaguje na przyciśnięcia przycisków w pilocie. Jak kolega robił tą funkcję uczenia ? Czy to wyglądało tak Rozpocznij tryb programowania: Włóż kluczyk do stacyjki i przekręć go do pozycji ON. W ciągu 10 sekund wyłącz zapłon i wyjmij kluczyk. W ciągu 20 sekund otwórz i zamknij drzwi kierowcy...
Witam. Mam problem z Suzuki Epicuro 125. Skuter odpala na dotyk, po czym ruszam, rozpędza się do około 35-40 km/h i gaśnie. Próbując go odpalić, kręci, ale nie odpala. Wyłączam zapłon kluczykiem, po czym włączam od nowa i pali na dotyk, i tak cały czas. Ruszam, gaśnie, kluczykiem wyłączam, włączam, pali od razu 😔 Może ktoś miał taki problem 🤷 Kompletnie...
Nie gdy mam włączone 4wd i wylacze zapłon to po ponowym uruchumieniu silnika jest wlaczone ciagle 4wd a gdy wlaczam 4wd-l to slychac pikanie i konrolka 4l mrugnie a sie nie wlaczy.
A wężyki podciśnienia to dla ozdoby były dodawane? Niestety, ale zapłon mieszanki ubogiej przebiega trochę inaczej, niż bogatej i trzeba to korygować. W systemach gaźnikowych też były takie korekty wymuszane przez membrany. Jak już coś robić, to porządnie, a nie jak 100 lat temu, kiedy to było rzeczywiście trudne technicznie.
Wygląda na zapłon typu pointless jak w niektórych motocyklach Suzuki, czyli CDI bez impulsatora. Niestety nie mam tu pewności czy na pewno był tutaj układ typu CDI, czy może może TCI zbliżone zasadą działania do zapłonu iskrownikowego na przerywacz. Cewka butelkowa nie zadziała, bo oryginalna „cewka WN” to cewkomoduł. Trzeba by poszukać czy rezystancja...
Suzuki GN 125 i inne zawsze miały zapłon DC
witam poszukuje informacji na temat zapłonu w samochodzie suzuki vitara 1994 poj 1600mc na ile stopni ma byc ustawiony zapłon ? z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi
Robi to samo co przerywacz w zwykłym zapłonie.
To kolego robisz tak : - wsiadasz do samochodu wszystkie drzwi zamknięte , zamek centralny otwarty , wkładasz kluczyk mechaniczny do stacyjki , zapłon wyłączony. zaczynasz od zamykania i otwierania drzwi na panelu drzwi kierowcy, robisz tak zamknij , otwórz , zamknij , otwórz , zamknij , otwórz następnie zamknij. wyciągasz kluczyk ze stacyjki i wkładasz...
tam z tego co się orientuję to zapłon przestawia się wraz z wzrostem obrotów , zabardzo nawet nie wiem jak się go tam ustawia bo wcześniej nie mialem styczności z tego typu zapłonem
Nie wiem co za ustrojstwo kupiłeś na allegro nie można sprawdzić ale bezpieczniej odcinać pompe paliwową niż zapłon
Tylko ten zapłon ma mapę zapłonów do zupełnie innego silnika. W tamtym impulsy są zczytywane z koła zamachowego i nie ma mechanicznego przyspieszacza zapłonu (wszystko na drodze elektronicznej). Spróbuj na początek zastosować te moduły samochodowe. W polonezie też jest czujnik magnetyczny i mechaniczny przyspieszacz. Potrzebujesz tylko dwa takie moduły...
1- wsiadasz do auta i zamykasz wszystkie drzwi następnie otwierasz drzwi kierowcy 2- wkładasz kluczyk do stacyjki i przekręcasz w pozycję włączony / palą się wszystkie kontrolki / i natychmiast wyłączasz i wyciągasz kluczyk masz na to 10 sekund 3- naciskasz 3 razy włącznik światła w kabinie / jest na słupku / włóż kluczyk do stacyjki i włącz zapłon...
A zapłon dobrze ustawiony?
Temat może już stary ale możliwe, że jeszcze komuś się to przyda: 1. Załączyć zapłon. 2. Wpisać stary kod. 3.Wyłączyć zapłon - od teraz mamy około 10 sekund na operację wpisania nowego kodu. 4. Nacisnąć C. 5. Wprowadzić nowy kod. 6. Nacisnąć C - usłyszymy cztery piknięcia a następnie klawiatura gaśnie. U mnie dopiero taka procedura zadziałała. Przy...
Witam serdecznie. Problem występuje w samochodzie Suzuki XL7 2007-2009, ale najbliższy jest mu Chevrolet Equinox 2008r. ABS załącza się poprawnie w przypadku hamowania, a kontrola trakcji świeci od początku przekręcenia kluczyka w zapłon i nigdy nie gaśnie. Błąd, jaki wyskakuje po odczycie przez OBD2, to brak komunikacji z modułem ABS. Jednak mogę...
Witam , pytanko odnośnie GVII 1.9DDIS, Przy próbie odpalenia bez kluczyka nie da się przekrecic stacyjki, Pilota wykrywa bo jak z nim wsiądę to przy wciśnięciu motylka pali niebieski kluczyk ale tak jak by jakas blokada nie odpuszczała i nie da się przekrecic stacyjki, z tradycyjnym kluczykiem wszystko działa. Rodzice mówią że tak jest od kad ja kupili,...
Suzuki Ignis 2004 problem z centralnym zamkiem, nie można dodać pilota. Procedura ręczna (otwarcie drzwi, kluczyk na zapłon i wyjęcie, 3 razy zamknięcie drzwi, kluczyk na zapłon i wyjęcie) nie wchodzi, diagnostycznie nie ma możliwości w obdstar tego zrobić, próba dodania jako bliźniacze modele czyli opel agila i subaru justy również bez rezultatu. Przerabiał...
Wiesz, jak napisałeś quad 200 to troszkę mało :/ . Bo nawet nie wiadomo jaki to jest model, a pomiędzy markami (nawet chińskimi) jest misz-masz. Nawet nie wiadomo czy to zapłon AC CDI czy DC CDI. Wygląda to raczej na DC CDI. Masz wstawiony sprawny regulator napięcia? Bez niego może nie odpalać jeśli to DC CDI. No i mówisz że instalację miałeś pourywaną....
silniczek krokowy wymieniony przewody i cewki wymienione podciśnienia sprawdzane a z ogrzewaniem ubytków niema majonezu niema nagrzewnica wymieniona. wydaje mi się jak by mu zapłon wypadał
Witam wszystkich ;) mam nadzieję że jesteście w stanie pomóc mi w moim problemie . A mianowicie odrestaurowałem Suzuki gl 450 oprócz remontu silnika i wszystko było ok do momentu kiedy zauważyłem że pracuje mi tylko na lewym cylindrze lecz po małych kombinacjach z podmienieniem świecy bądź ściągnięciem kapturka podczas jazdy i zakładania go spowrotem...
Witam! mam problem nie działa mi zapłon w suzuki vitara1.6 16V nie świecą sie kontrolki wogóle. Co może byc przyczyną?? gdzie znajde bezpiecznik od tego??Pomocy!!!
ok ,może pisałem to wczoraj trochę niezbyt przytomny.Więc zacznijmy od nowa. komputer od gazu to stag 300-6 instalacje montował poprzedni właściciel . silnik to aktualnie V6 2.5 12zaworowy poprzedni to był także V6 ale 2.0 też 12 zaworowy swapa robiłem ponieważ poprzedni silnik dosłownie się rozsypał , kupiłem sam "słupek"silnika ,mechanik przełożył...
(at)oloeu samochód pozwala na zapłon ale nie chce odpalić odpali i odrazu gaśnie nawet chwile nie pochodzi A co to jest ten clip ? Akumulator jest nowy i naładowany
http://obrazki.elektroda.pl/6715099200_1... "1,2 - Izolator ma szarawy lub brązowawy nalot. Spalanie w normie (prawidłowe). Świeca o dobrze dobranej wartości cieplnej. 3,4 - Świece zakopcone. Mieszanka paliwowo-powietrzna wytwarzana w układzie dolotowym, jest zbyt bogata lub świeca nie oczyszcza się samoczynnie, bo jej wartość cieplna...
Mam problem z Suzuki Swift 1.2 2016r. Po umyciu auta na myjni czasami auto po jakieś chwili a nie raz od razu zaczyna trąbić cały czas i cała deska rozdzielcza się świeci w różnych rytmach a gdy tylko wsadzę kluczyk i po przekręceniu na zapłon przestaje gdy wyciągnę kluczyk to znowu trąbi i mruga deska a czasami po jakimś czasie, po około 2 dniach wraca...
kompresja jest tak mocna że muszę w butach roboczych kopać bo inaczej nogę chce urwać Sprawdź autodekompresator. Podczas kopania strzela z filtra powietrza i leci z niego dym(z filtra powietrza). Gdyby nie dostawał paliwa, to by nie kichał. Uważam że podczas mycia uległ uszkodzeniu układ zapłonowy i kąt wyprzedzenia zapłonu jest zbyt wczesny, przez...
To coś źle sprawdzasz albo mierzysz napięcie na pracującym silniku. Wtryski mają mieć +12V (plus) z akumulatora poprzez przekaźnik i podawana masę ze sterownika silnika. Jeżeli mierzysz na pracującym silniku lub na rozruszniku to masz cały czas masę na tym co leje. Ściągnij wtyczkę z wtryskiwacza. Zobacz czy masz 12V pomiędzy jednym z tych przewodów...
w suzuki zlącze samodiagnozy jest koło akumulatora,ładnie opisane na klapie silnika,powinna być taka naklejka z ilustracją złacza i wyjaśnieniem jak regulować zaplon.
Ciśnienie paliwa jest na listwie wtryskowej ? Odkręć wąż od listwy paliwowej włóż do butelki i włącz kilka razy zapłon , sprawdź czy leci paliwo do butelki .
Witam. mam pytanko czy udało ci się coś ustalić z tym problemem, bo mam podobny przypadek. Zapala mi się błąd P0380 i P0230. Auto traci na mocy, max 120km/h. W trakcie jazdy potrafi się wyłączyć, przydusić i trzeba wyłączyć zapłon aby od nowa odpalić silnik. Czasami uda mi się wykasować błąd lub po nocy lampka gaśnie, ale jak pojezdzi się trochę wszystko...
Witam, Mam problem z motorem Suzuki Dr 125 z 1996 r. Jak silnik jest zimny to motor normalnie oracuje, normalnie wkręca się na obroty, a gdy silnik jest rozgrzany to bardzo szybko odcina zapłon i motor szarpie. Nie mam pomysły co to może być, ale raczej to nie jest gaźnik. Gdy jest rozgrzany to też występuje problem z czujnikiem luzy, a mianowicie na...
Mam pytanie czy da się wykodować immobilizer z komputera, ponieważ rozkodował po kontrolce świec żarowych błąd 83, a to w tabeli wychodzi immobilizer. Sprawdziłem jeszcze, że po przekręceniu kluczyka na zapłon tylko na ok. 1 sekundę "puszcza" prąd na elektrozawór w pompie. Pozdrawiam
witam!! ostatnio moja vitara 2,0 td (silnik mazdy) zaczęła ciężko palić. gdy włączam zapłon zamyka się klapka do gaszenia( ta w kolektorze dolotowym) i odcina paliwo któraś cewka. proszę o pomoc.. co może być przyczyną? dodam że wymiguje mi kod 12
Czasowe rozwiązanie jest takie. Jak włączę zapłon i kontrolka świec zaświeci i po chwili gaśnie to auto odpali bez problemu. Jak włączę zapłon i kontrolka od świec miga to auto nie zapala. Czasem trzeba kilka razy próbować.
Witam pod kierownicą jest taka zdejmowana osłona, odkręć ją, będziesz widział przewody do poduszki w żółtej osłonce powinna być tam też kostka żółta, wyłączasz zapłon mostkujesz piny , przekręcasz zapłon i wtedy zaczyna wymigiwać kody, np 2 mignięcia to 20 przerwa 4 mignięcia to daje 24.
zapłon przestawiony . mieszanka nieodpowiednia za bogata no i rozrząd
Poszukaj sobie opisów do układu SHIFT LIGHT, tylko zamiast lampki daj element blokujący zapłon (tranzystor zwierający impulsy z czujnika/przerywacza do masy) lub odcinający zasilanie na cewkę. Sprawdź noty aplikacyjne układów LM2907 i LM2917.
Po wymianie akumulatora wystąpił całkowity brak iskry (suzuki alto 0.8 91r) sprawdziłem przerywacz ,świece, ustawiłem zapłon i dalej brak iskry.Sprawdziłem też bezpieczniki. Chciałem wymienić cewkę zapłonową ale nigdzie takiej nie mogę znaleźć. I nie wiem czy to jej wina. Cewka ma 3 bolce jeden + jak załączę stacyjkę to tu pojawia się napięcie z drugiego...
Kolego nie jestem lewy w tym i znam się trochę na mechanice ale bez konkretnych wartości pomiarowych jakie są w instrukcji skutera przeważnie,której nie mam ,w sieci też nie ma, nie jestem w stanie określić czy są prawidłowe, nie jestem wróżką a w sieci różnie piszą. Jeśli jesteś taki dobry i znasz wartości to powiedz czy są prawidłowe bo może modul...
lighting /'laiti/ n 1. (illumination) oświetlenie n, światło n; indirect lighting oświetlenie or światło pośrednie; electric lighting oświetlenie or światło elektryczne 2. (of cigarette) zapalenie n; (of fire) rozpalenie n Raczej bym stawiał na 2 znaczenie tego słowa - chodzi o zapłon lub rozrusznik.Czyli albo jest to złączka...
Ja bym luzy ustawił dokładnie jak instrukcja wskazuje. Wogóle to 0.1 i 0.15 to są bardzo małe luzy jak na silniki spalinowe z tego co ja się orientuję. Raczej to nie jest wina luzów o ile oczywiście nie są za małe i silnik jeszcze przez to nie stracił szczelności. Moim zdaniem gdzieś świeca ma przebicie lub przewód wysokiego napięcia lub nie dopływa...
Swiece są w porządku ciśnienie po 12 tyle tylko że przekładałem silnik od balneo i regulowalem zawory i dałem po 15 i zastanawiam się czy nie za luźno iczy to nie jest przyczyną jak sądzisz ??? Witam, nie pamiętam wartości luzów do 16v ale jeśli za luźne, to na pewno nie będzie problemów z kompresją - za ciasne powoduja podparcie zaworów i nieszczelności.......
Moduły są ze stałym punktem zapłonu (tanie) i takie co przyspieszają zapłon z obrotami. Czy w tym silniku cewki są sztywno przykręcone czy są na tarczy, która się obraca o kilka stopni przy dodawaniu gazu ?
Można by jeszcze poszukać coś od Suzuki do łodziowego silnika (koło, cewki i CDI) tylko jakość bedzie zbyt duża :D
Witam. Mam problem z moją SV 650, motor odpala jak chce, kręci rozrusznikiem za każdym razem ale nie za każdym razem odpala. Jeżeli nie odpali trzeba wyłączyć kluczykiem zapłon i włączyć jeszcze raz i odpala. Czy miał ktoś taką sytuację? Czy jest to wina stacyjki?
Generalnie to tam zapłon ustawiany jest elektronicznie. Ty ustawiasz pompe tak, aby znaki na pompie i kołnierzu pompy się pokrywały (oczywiście rozrząd na zero). Natomiast, jeśli chcesz dynamicznie sprawdzić, to ma być 13 stopni za GMP.
Wzruszyłem się przy tej historii o sprężynkach. Szczególnie fragment o piwnicy mnie ujął. Ustawiłeś wczesny zapłon na początku, więc styki palca rozdzielacza i kopułki na wysokich obrotach dzięki omawianym ostatnio sprężynkom było za mocno oddalone, a wtedy bęc! Około 25kV w otwartym obwodzie znalazło sobie drogę przez palec rozdzielacza na wałek aparatu...
zapłon pochodzi od suzuki rm 125 ccm i po przełożeniu go na prawą stronę ustawię magnesy z piastą żeby grało tylko chodzi czy ten moduł się nie spali ? Nie znam się na elektronice a ten moduł to trochę drogi gips. Chodzi o to że moduł też jest od suzuki rm 125ccm od zapłonu z lewej strony. Biorąc to na logikę to nie powinno mieć znaczenia dla modułu...
a nie masz problemu z zapłonem??
a kwz nie da się ustawić chyba zajmuje się tym moduł. Tak, ale jak ścięło klina i magneto jest przestawione, to zapłon będzie w krzakach Jeszcze pytanie, tam jest normalna przepustnica w gaźniku, a iglicę podnosi podciśnienie (membrana) ?
Witam serdecznie wszystkich znawców samochodów . Mam problem z suzuki baleno auto stopniowo zaczęło tracić na mocy po przegladnieciu instalacji okazało się ze kable mają przebicie zostały wymienione na nowe lecz to nie pomogło świece zapłonowe także. zmierzylem ciśnienie na komorach spalania okazało się ze drugi cylinder nie ma. Głowica poszła do regeneracji...
Jednak masz mała wiedzę. Żaden wstyd. Chwała ci za to, że się przyznałeś! Jest łatwiej doradzać, gdy poziom odbiorcy jest znany. Do przeróbki zapłonu na CDI WYSTARCZY przewinięcie cewki! Można nawet przewinąć grubym drutem stosunkowo mało zwoji i dodać gotowy transformatorek podwyższający napięcie. Układ będzie droższy ale bardziej niezawodny. Można...
Witam. W ostatnim czasie kupiłem silnik od suzuki rg 80 problem polega na tym, że nie wie co potrzebuje dokupić żeby uzyskać iskrę. Czy wystarczy sam cewkomoduł, a jeśli tak to jak go podłączyć? Zapłon wygląda tak http://obrazki.elektroda.pl/5022657200_1...
Witam, Dzisiaj podłączyłem alarm motocyklowy, który ma funkcję odpalanie z pilota. Alarm działa, przy włączonym alarmie i przekręceniu kluczyka w stacyjce zaczyna "piszczeć" i nie da się odpalić motocykla gdyż odcięty ma zapłon - więc alarm działa prawidłowo. Lecz nie wiem który kabel jest od odcięcia zapłonu że stacyjki. Muszę podłączyć szary kabel...
Jeśli wtryskiwacz nie leje to nie poda Pb i LPG. jeśli wtryskiwacz leje to poda za dużo i nie mgiełkę a instalacja LPG jest II generacji - czyli podciśnieniowa Dodano po 2 Dziękuje Wszystkim za porady, sugestię Przyczyna nie odpalenia była głupota dalej zwana błędem ;) Os aparatu zapł. trzeba było o 180' przekręcić i ustawić zapłon i silnik pali jak...
No tłok jest u góry bo sprawdzałem tak jak mówisz przez otwór świecy. Zapłon ustawiałem lampą. Wszystko jest w porządku jak powinno być ale silnik nie chce w ogóle strzelić.
wychodzi na to że wtryski od gazu pracują również na benzynie a gaz odcina tylko elektrozawór i jak jeździsz na gazie wyłączasz zapłon silnik staje gaz pozostaje w instalacji próbujesz odpalić silnik się zalewa temu bo dostaje gaz i benzynę po dłuższym kręceniu gaz który pozostał w instalacji zostaje wypompowany i silnik odpala na samej benzynie jedz...
Nie mam schematów, nie mam więc pewności jak tam jest rozwiązany zapłon i ładowanie ale zmierz to napięcie ładowania.
Witam! Po wczorajszym moim pobycie w garażu: 1. w sprawie nie wchodzenia silnika na obroty: pogrzebałem w necie i okazało się że źle zamontowałem iglicę pod czarnym plastikowym dekielkiem. Jak zmontowałem ok. i udało mi się go odpalić to silnik pracował jak marzenie. - jedna sprawa wykluczona. Przebrałem się i na jazdę próbną: przejechałem z 10km niekiedy...
W motocyklu urwał mi się jeden z magnesów, uszkodził stator zapłon typu magnet bezimpulsatorowy. Z okazji dość drogiego oryginału postanowiłem zaadoptować magneto i stator z suzuki ad 50 morini, wykonałem podstawę statora z dużą możliwością korekcji kąta zapłonu, za pomocą lampy ustawiłem zapłon w odpowiednim miejscu. Moduł zapłonowy oryginalny, po...
Próbuj rozebrać moduł aby dostać się do płytki i elementów. Pozostałe podzespoły zostały sprawdzone? Jak wygląda zapłon w tym silniku? Cewka CDI bezmasowa i brak impulsatora? Jeśli tak, to proponowany moduł nie zadziała.
Witam. Założyłem kierunki LED do motocykla. Mrugają kiedy włączam zapłon a kiedy odpalam silnik to świecą, nie Mrugaja. Potrzebuje inny przerywacz do ledów? Akumulator był lekko słaby.
3. Odwrotnie jest na samym klaksonie czyli w miejscu oznaczonym nr 5. Napięcie 0V gdy włącznik klaksonu (nr1) nie jest wciśnięty. Gdy wcisnę przy przekręconym kluczyku ~10.5v dodatkowo jak włączę zapłon ~7.6V To jest napięcie mierzone na zaciskach klaksonu? Zmierz napięcie na przewodzie pomarańczowym względem masy.
No to trzeba było napisać od razu ze masz LPG. Zdejmij klemę z akumulatora, wyjmij bezpiecznik z przewodu plusowego biegnącego do sterownika LPG (tak aby całkowicie odłączyć instalację). Załóż ponownie zacisk plusowy na akumulator, załącz zapłon i odczekaj 30sek. Wyłącz zapłon. Ponownie włącz zapłon i uruchom silnik. Pojeździj tak kilka dni - tylko...
Witam , W samochodzie był zamontowany ECU z numerem 0 281 013 333 natomiast EEPROM przekładałem do sterownika z numerem 0 281 012 620 . Po tym udałem się do znajomego który zajmuje się elektroniką samochodową i ma nieco lepsze narzędzia. Wylutował ten EEPROM , włożył do programatora, odczytał , zrobił kopię , i ponownie wlutował EEPROMY do obu sterowników....
Gdyż lubryfikacje wymyślono dużo wcześniej zanim ktokolwiek myślał o wariatorach zapłonu. Wariator zapłony ma za zadanie wcześniejszy zapłon mieszanki LPG+powietrze w cylindrze to pozwala bezpiecznie obniżyć ilość LPG, tym samym jeśli zapłon jest wcześniejszy mieszanka spala się w pełni zanim otworzy się zawór wydechowy (zawory nie są wypalane). Kolega...
Witam, mam Vitarę po uderzeniu i sprawa jest tego typu że nie chce odpalić. Raz że na liczniku po przekręceniu kluczyka na zapłon nie świecą prawie żadne kontrolki poza ręcznym, ABS, poduszki powietrzne. Napięcie na świecach jest, ale wogóle paliwo nie idzie do pompy. Posiada ten model pompkę w zbiorniku albo jakiś czujnik że po uderzeniu odcina paliwo?...
Powiem Ci tak. Mam bardzo podobny problem, posiadam Suzuki GSX 550 ES (a Twój to GS 400), tam są bardzo podobne układy zapłonowe. U mnie też wszystko było spalone, łącznie z impulsatorami. Zacząłem temat rozgryzać, mam tą samą sytuację z cenami modułu zapłonowego - używany niby pewny 700 zł, nowy ok. 3000 zł - bez sensu kupować. Znalazłem na Facebooku...
No, ok to w takim razie czemu mogę zapalić z pilota tylko wtedy jak jest przekręcona stacyjka na ON. Jak jest w pozycji na OFF i pale z pilota to zapłon załącza się tak samo jak z kluczyka, wszystkie napięcia się pojawiają, nawet zasilanie cewek, a motor nie chce zapalić. Czyli coś musi być w tej stacyjce....
Da się silnik zimny odpalić na samym gazie - w trybie awaryjnym bez benzyny na chwile ??? ( żeby nie wymrozić reduktora ) Włączyć zapłon przytrzymać guzik od gazu 10s . i włączyć rozrusznik - czy od razu zapali ?
Witam, Cewka ładująca moduł zapłonowy w skuterze Suzuki Address AH50 uległa uszkodzeniu. Mam możliwość jej nowego nawinięcia lecz potrzebował bym jej parametrów: grubość drutu, rezystancja. Niestety z tej uszkodzonej nie mogę policzyć zwojów, ponieważ już wcześniej była przezwajana. Jest to dwutakt, zapłon bezimpulsatorowy. Pozdrawiam
nie będę udawał mega znawcy burgmana ja też nie. Po objawach stawiałbym na filtr. czy on jest zlokalizowany w zbiorniku ? Skoro po drodze go nie ma, to najprawdopodobniej tak jest. Może się okazać, że jedyny filtr to ten siatkowy na pompce: https://allegro.pl/oferta/filtr-paliwa-s... (ceną się nie sugeruj)....
Wymieniłeś wisko i jest dobrze czy jak ? Bo nie piszesz jednoznacznie. Tu jest ewidentna wada na skutek wysokiej temperatury silnika, której przyczyna pozostaje nieznana. Silnik na trasie jest zimny z oczywistych powodów. W korku czy na światłach robi się on gorący z oczywistych powodów. Właściciel auta czepił się cewek, ponieważ na tyle pozwoliła jego...
pacjent to Suzuki Grand Vitara rok 2002 poj 2.0 diesel . Po włożeniu klucza do stacyjki słychać jak pompa paliwa podaje paliwo . Kręcenie rozrusznikiem , autko odpala . Po ok 30 sek max ok 10 min autko gaśnie jakby wyłączone z kluczyka . Ponowne włączenie klucza pompy nie słychać , kilka razy włączany zapłon pompa zaskakuje i podaje paliwo . Odpalanie...
suzuki zapłon suzuki zapłon moduł suzuki vitara zapłon
podgrzewanie przedniej szyby szyby radio odbiornik elektroniczny główna szyna wyrównawcza
parrot ck3100 instrukcja esp32 radio
Polaryzacja zaworu gaszącego Mercedes W210 Zawór trójdrożny nie działa w automacie - przyczyny