Pokazuje zapchany filtr oleju hydr.
Sprawa ma się tak:z filtrem w układzie olejowym wyje bez filtra nie wyje,chodzi równo i cicho.Zauważyłem że olej mocno spietrza się w kanale przed filtrem.o co kaman?Jest tam w dekielku filtra jakiś zaworek bo widac tam jakąś sprężynę? zalalem 5w40 filtr Boscha.Efekt chodzi cicho na wolnych obrotach ale wyje po dodaniu gazu połowę mniej i ciszej ale...
Witam, czy do VW T4 1.9 TD nada się olej 10W40 Jasol? Auto miało ostatni raz zmieniany olej 25 tysięcy kilometrów temu w 2020 roku. Teraz od czasu do czasu zapala się kontrolka ciśnienia oleju. Podejrzewam zapchany filtr oleju. Przy wymianie oleju robić płukankę? Nie zaszkodzi to takiemu staremu silnikowi?
Dlatego też się śmieję z tych, co twierdzą, że gaz niszczy silnik, ale nie zamierzam z nimi polemizować. W sumie niszczy - jeśli chodzi o powypalane gniazda i zwory, dla innych podzespołów bez znaczenia. Co do oleju, to jeszcze widzę że nie wszyscy pojęli/zrozumieli o co tu tak naprawdę chodzi. Nie cały "syf" czyli laki i nagary zostaje wyłapany przez...
Błąd p1187 - zawór regulacji ciśnienia - nieprawidłowe działanie. Wymieniłem filtr paliwa, w zbiorniku czysto, na zaworze kilka opiłków na sitku, wymyłem zawór w myjce ultradźwiękowej i nie pomogło. Tłumaczenie kodu usterki: P1187 - Za niskie ciśnienie paliwa, odchylenie regulacji. "Odchylenie regulacji" nie oznacza więc tylko i wyłącznie usterkę regulatora...
Witam, koledzy pompy nurnikowe bo onich mowa są tak skonstruowane by paliwo uszczelniało i smarowało jednocześnie, te proporcje są dobrane do pewnego zakresu temperatury dlatego stosuje się podgrzewanie filtrów (oprócz oczywistego zapobiegania wydzielania parafin), lepkość ma tu znaczenie priorytetowe czy obecność śladowej ilości oleju 2T ma znaczenie...
Jak nie są jak są. Praktycznie w każdym ciągniku oznaczają to samo. Zapchany filtr i brak ciśnienia oleju na skrzyni.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Zapchany intercooler olejem lub filtr powietrza brudem.
No niestety co do dyszy to miałem rację, a ten chłodniarz to zmieniał też filtr czy tylko samą sprężarkę? Czy temperatura płynu zgadza się z grubsza z ciśnieniem skraplania? We wzierniku czasem może lekko bomblować ale nie za mocno. Przyczyny bomblowania są dwie albo mało czynnika albo zapchany filtr, no chyba że jest też zbiornik płynu wtedy sprawa...
Miałem takie błędy i zapalony Check: https://obrazki.elektroda.pl/8077706000_... Chciałbym rozpocząć zabieg weryfikacji sprawności sond (są dwie) oraz zabieg czyszczenia katalizatorów (są dwa). Z takimi błędami auto niegdyś nabyłem. Nie wiem, czy katalizatory nie zostały wycięte wewnątrz. Gdy robiłem tłumik całość wydaje się nie spawana,...
Witajcie. Przy okazji innej usterki zauważyłem uszkodzony wężyk przelewowy na wtryskiwaczach. Od czasu wymiany Ford znowu odpala na "dotyk" Ale jak już wspomniałem przytrafiła się inna dolegliwość. Olej w wodzie. I o ile jeżdżę i obserwuję, to podczas próby naprawy znowu narobiłem bigosu. Tutaj więcej o wodzie w oleju https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Prawdopodobne przyczyny: niskie ciśnienie oleju spowodowane przez - uszkodzoną uszczelkę oddzielacz pompy oleju, niewłaściwy olej, uszkodzoną pompę oleju, zapchany filtr oleju (wtedy słyszalne dziwne odgłosy). Jeśli nr błędu P0741 wskazuje zawór elektromagnetyczny sprzęgła przekładni, poślizg przekładni - to nie zawsze trzeba wymieniać te części bo...
Witam w retarderze jest filtr oleju może z nim coś nie tak oraz zapchany filterek odpowietrzenia retardera.Sprawdź poziom oleju w skrzyni biegów czy to czasem olej ze skrzyni nie przedostaje się do retardera.
Masz filtr oleju? Bo zapchany filtr lub filtr kijowej jakości może utrudniać przepływ oleju a co za tym idzie rzutować na ciśnienie oleju. Po drugie - jaki olej masz wlany. Aktualnie mamy niskie temperatury i oleje niskiej jakości nie dają rady w takich temperaturach, świrując na np ciśnieniu oleju.
Witam problem jak w temacie. W trakcie pracy silnika wypiął się przewód z ropą. Rozlała się ona w okolicach silnika. Wiem, że pytanie może być prozaiczne, ale chciałbym spać dzisiaj spokojnie. Czy podczas pracy silnika może dojść do zapłonu tej rozlanej ropy i druga sprawa jak usunąć ślady i zapach.
Skoro podejrzewasz zapchany filtr oleju to go zmien
W MITSU pomimo że silnik VW tryb awaryjny powoduje zapchany filtr paliwa, zapchany filtr oleju i zapchany kat, to jest potwierdzone na forum mitsumaniki!!!! Zastanawiam sie czy coś innego co nie ma czujnika (więc nie będzie błędu) może powodować tryb awaryjny? np w VW caddy spalona lampka od zegarów powoduje tryb awaryjny!!!!!
Witam Mam pytanie jak powinien być złożony filtr powietrza do silnika kosy spalinowej, tak krok po kroku bo nie wiem. http://obrazki.elektroda.pl/1347531700_1... proszę o pomoc.
witam, ja uczyłem sie ze dobrze skonstruowany mechanizm działa np 10lat, potem powinien się rozpaść tak by nie było elementów które wytrzymały w dobrym stanie tech te 10 lat i i załozona ilość jednostek eksploatacji, jezlei przyjmniemy te 10 lat i 35kkm x 10=350kkm, prosze które z ówczesnych sam oprócz eksploatacyjnych wymian to wytrzyma?, a mam sam...
Sprawdzales, czy filtr cieczy chlodzácej w module olejowym nie jest zapchany (w wymienniku ciepla olej-woda) ? Jak jest I jest zapchany, to wyjmij I wywal go.
Jest to kontrolka od ciśnienia oleju hydraulicznego, możesz mieć zapchany filtr siatkowy w skrzyni, wynienilbym też filtr główny hydrauliki, skontroluj potem ciśnienie pompy po rozgrzaniu, najlepiej na kompensatorze.
mogę żeby zwiększyć twardość sprężyny dodać w środku np. podkładkę żeby mocniej domykał mi się ten zawór? Jak najbardziej - nawet niektóre typy tak mają np. NK100 rotorkompa, z tym że dobrze jest się upewnić przy jakim ciśnieniu następuje otwarcie, w tej dtr jest napisane że ma być 3-4 bary, ja mam w sprężarkach 4-5 więc 4 byłoby optymalnie. Manometr...
Przyczyn może być kilka: zapchany filtr oleju lub zbyt mało oleju. źle wyregulowana szybkość podnoszenia Czy w ciągniku jest rozdzielacz na sekcje pompy, być może trzeba tylko przestawić wajchę
Witajcie.Moj problem z Renią polega na tym ,że podczas jazdy zapala mi się czerwona kontrolka oleju i Stopu,przy mocniejszym wciśnięciu gazu.Po chwili gasną.Po jakims czasie to samo...Stan oleju jest dobry.Co może być tego przyczyną? Co może być problem? Pompa oleju ,zużyte panewki, uszkodzona klawiatura, zapchany filtr oleju . Zdemontuj czujnik oleju...
Najlepiej nie jezdzic tylko zmierzyc to cisnienie manometrem na dobrze nagrzanym silniku i porownac z danymi fabrycznymi. Przyczyn moze byc kilka, zapchany smok w misce oleju, filtr oleju zapchany, zacinajacy sie zawor przelewowy przy pompie albo uszkodzony czujnik.
jaki masz filtr oleju i kiedy wymieniany. Filtr oleju raczej bym wykluczył ponieważ nawet jeśli byłby zapchany to i tak układ ma obejście i po zapchaniu jest po prostu omijany.
Nie miałem styczności z "małym" VOITH-em ale wszystkie znane mi automaty - VOITH , ZF mają bagnety umocowane do korka wlewu oleju. Musisz jednak sprawdzić czy na bagnecie są oznaczone różne temperatury i odpowiednie do nich stany oleju. Opisane objawy to raczej brak oleju jak słusznie napisał "szwagier81" ale może być zapchany filtr [musi być w automacie]...
NIe ma co mędrkować, mechanik musi to oblookać. Jak nie musisz nie odpalaj silnika. Może to być nawet prozaiczny powód tych dźwięków, goowniany olej, marne ciśnienie w układzie smarowania, nawet zapchany filtr oleju. W końcu miałeś remoncik i po 1000km zaleca się wymianę oleju i filtru.
zanim powiesz zle slowo o koledze, ktory czyscil filtr wyklucz niesprawnosc samochodu, cisnienie doladowania, dziury w dolocie, zuzywanie oleju i sprawnosc wtrysku.
To bzdury. Widziałeś kiedyś w życiu zapchany filtr oleju? Nie widziałeś. To powiem ci inaczej, akurat w zawór obejściowy można wierzyć w najtańszej podróbie. Bo taki mają sposób na te swoje niby filtry. Ja mam pytanie, bardzo ważne. Dlaczego mu błyska ta kontrolka smarowania? P.S. Mi się robią osady na Castrolu, Mobilu, Lotosie, Valvoline itd. Przestań...
Albo zapchany filtr ssący(ten pionowy ,duży) albo pada zębata pompa zasilająca pompe tłoczkowa.Jeżeli nic z tym nie zrobisz padnie pompa tłoczkowa,bardzo czuła na zapowietrzanie.
Problem rozwiązany, filtr oleju zapchany - małe ciśnienie oleju - problem z fazami rozrządu, a także filtr powietrza mocno zasyfiony. Dziękuje za pomoc.
Jedyne co przychodzi mi do głowy to uszkodzona pompa, ewentualnie jeszcze zapchany filtr przed pompą jeśli jest albo używasz niewłaściwego oleju.
była nowa ?? Jeśli nie sprawdź filtr powietrza - może być zapchany (za dużo oleju ?!)
Trzeci raz. Może coś więcej po, jakim czasie od zmiany filtra. Kiedy to się zaczęło, jaki czas mijał do kolejnego rozerwania. Stało się to po wymianie oleju czy przed. Co to za silnik benzyna ,diesel coś więcej napisz. Zapchany kanał czy jak że rozrywa może zdjęcie tych rozerwanych.
EMS 4106; czujnik tlenków azotu.Problem z komunikacją CAN z czujnikiem tlenków azotu za katalizatorem.4108;Jednostka sterująca SCR, komunikacja między jednostką sterującą silnika a jednostką SCR ustała.5408;czujnik ciśnienia oleju,sygnał z czujnika ciśnienia oleju wykazał wartość wyższą od normalnej.Oznacza to, że ciśnienie mierzone przy pewnej prędkości...
Zanim zaczniesz coś czyścić w skrzyni skontroluj całą elektronikę ,musisz wypiąć kostki w skrzyni i wszystkich czujników ,sprawdzić czy nie ma na nich śladów nalotów oksydowania i wypsikać sprajem do elektroniki na poprawę połączenia. Wystarczy,że jeden czujnik nie będzie miał kontaktu zawsze ci wyskoczy tryb awaryjny. Następnie jaki masz olej w skrzyni...
Na 90% mam lopatkowa sprezarke. Nawet przy minimalnej ilosci oleju w ukladzie nie moge sobie wyobrazic jak mozna ta sprezarke zatrzec..... Dwonilem do znajomego gosci co zajmowal sie w aso daewoo miedzy innymi klimami i podsunal mi mysl, ze moze tez byc zapchany filtr w ukladzie obiegu. Jakos go nazwal w kazdym razie sluzy on do oczyszczania czynnika...
WIecie może filtr oleju zapchany na maxa , trzeba zawsze wykręcić czujnik i zmierzyć ciśnienie ma być ok 15bar. Bez pomiaru to tak trochę głupio, bo brak ciśnienia to poważniejsze straty na pewno powstaną.
Zmierz ciśnienie oleju manometrem . Wkręć w miejsce czujnika ciśnienia oleju manometr poprzez redukcję, dlaczego wymieniałeś pompę olejową i czujniki . Jaki olej Może zapchany lub niewłaściwy filtr oleju .Ewentualnie panewki pa.pa. 1,2 bara na zimnym czy na ciepłym silniku
witam Ja tez mam ten problem wymienilem pompe oleju i dalej to samo sprawdzilem filtr oleju nie byl zapchany prosze o pomoc
Więc odpowiadam sam :) Napewno komuś się przyda wiedza... Po kompletnym rozebraniu skrzyni znalazłem całkowicie zapchany filtr oleju (wymiana jego jest możliwa tylko poprzez rozpołowienie skrzyni) który zatrzymywał olej płynący do pompy oraz spalony zespół tarcz ciernych do jazdy w przód (c1) w tzw. parasolu. Wymiana tych tarcz jest możliwa bez wymontowania...
Witam. Mam problem z tym piecem. Konkretnie chodzi o moment zapalenia oleju. Początkowo włącza się wentylator jednak później nic nie następuje. Zdjąłem cały palnik i czekałem na start pieca ale z zakręconym dopływem ropy i odłączoną wtyczką elektrozaworu. Wentylator się włączył i iskra też się pojawiła (nie miałem na tyle odwagi żeby próbować odpalać...
A kiedy olej był wymieniany? Filtr oleju nie zapchany przypadkiem? Może smok oleju być przypchany też w gorszym wypadku.
Witam -nie jestem pewien jezeli ci zułwi na biegach (muł) to moze masz filtr oleju zapchany w skrzyni Powinien byc pod miska oleju. Pozdrowienia.
Dziekuje za szybką odpowiedź Silnik: wymieniony rozrząd i pompa po zakupie potem czujnik położenia wału potem termostat . Nowy jest parownik filtr i nie brakuje płynu w chłodnicy olej w silniku też jest😁. Silnik działa poprawnie zapala zimny i ciepły od razu bez kręcenia (wiadomo rano trzeba troszkę poczekać żeby płyn się nagrzał zanim się ruszy...
Ten post jest próbą pomocy użytkownikom z silnikami Diesla wyposażonymi w filtr cząstek stałych DPF (Diesel Particulate Filter), a nie prośbą o pomoc. Większość problemów z DPF w samochodach pojawia się niedługo po wymianie oleju silnikowego po sprowadzeniu samochodu z zagranicy lub po kupnie od innego właściciela. Podczas wymiany oleju przeciętny...
Witam serdecznie.Nie wiem czy masz to w tym modelu ale przyczyną dostawania się ropy do oleju może zapchany filtr cząstek stałych.Jak mechanik ma małe doświadczenie z tymi silnikami to jedź do serwisu.
Jeżeli mineralnym to raczej bym odradzał ponieważ oleje syntetyczne i półsynetyczne mają właściwości czyszczące wiec po wlaniu oleju półsyntetyku do silnika który był zalany mineralnym mogło by spowodowac że np. stracił byś cisnienie w układzie smarowania chyba że bedziesz wymieniać wszystko na nowe.--- Co za idiotyzm? Czy syntetyk wypłuka kąpozycję...
Witam Prośba o rozwianie wątpliwości. Są dość duże ilości oleju w kolektorze dolotowym tuż przy wejściu odmy. Cały kolektor był umazany tym olejem, przeciekało na łączeniach. I teraz moje pytanie: Zużyty silnik? silne przedmuchy do skrzyni korbowej, po odkręceniu korka oleju dość ostro się tam dymiło. Czy może zapchany filtr powietrza, co sugerował...
Tłok jest sprawny, nie puchnie, zastanawia mnie czy może być zapchany filtr paliwa, albo wyślizgane rolki?
zapchany filtr oleju objawy filtr zapchany zapchany filtr
adresacja statyczna wabco volvo sterowanie przez telefon komórkowy
termostat bimetaliczny wykres bodego
Resetowanie ustawień fabrycznych Samsung LE26S81BX Philips AZ8052 – końcówka mocy TDA7056A, konfiguracja BTL, parametry, zamienniki