Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Miałem podobny problem. Przyczyną był zapchany przewód paliwowy w miejscu jak wchodzi w ramę. jak przecielem przewód to prz przelot był średnicy wkładu od długopisu
Zanim wymienisz sprawdź ciśnienie paliwa. masz lpg i może pompa już nie daje takiego ciśnienia paliwa, tak samo filtr może być zapchany bo benzyna cały czas krąży i wraca do baku. Kiedyś miałem tak u siebie że pękł (rozpuścił się i na opasce tracił) przewód paliwowy w baku i ciśnienie na wtrysku było max 0.2 bara . Na jałowych jeszcze jakoś pracował...
Witam wyczyściłem gaźnik wymieniłem wszystkie membramy oraz uszczelki, a także sitko Sytłacja trochę się poprawiła mianowicie na wysokich obrotach już nie gaśnie odpala bez problemu, natomiast przy próbie regulacji biegu jałowego łańcuch cały czas się kręci. czasami z odpowietrznika wypływa benzyna czy jest możliwe że jest zapchany przewód paliwowy...
kolego ja też mam combo 1,7 d z93r i nie ma tam żadnego sterownika sama mechanika po prostu ci się zapowietrza uszkodzony pzewód paliwowy albo zapchany przewód paliwowy a co do filtra to jak zabraknie paliwa w tym samochodzie to prerąbane żadnej pompki ręcznej tylko bardzo długie kręcenie rozrusznikem i dolewanie paliwa do filtra z góry i zakręcane...
A sprawdzałeś czy paliwo leci z przewodu paliwowego?Np. zapchany filtr paliwa ,pęknięty przewód paliwowy .
Problem rozwiązałem więc podzielę się z resztą. Winny okazał się zapchany powrotny przewód paliwowy z listwy wtryskowej do baku (oczywiście PB), przez co ciśnienie na listwie wtryskowej było za wysokie.
Może być zapchany korek paliwa a raczej odpowietrzenie zbiornika paliwa. nie drożny przewód paliwowy lub filtr. Czy posiada czujnik poziomu oleju?
Od wczoraj mogę znowu cieszyć się swoja vectrą . Okazało się ze faktycznie zapchany był przewód paliwowy no i oczywiście był zapowietrzony i dla tego autko nie chciało odpalić . ciągle jednak nie rozumiem jak cos takiego mogło się stać z dnia na dzień . Dziękuje za podpowiedzi. pozdrawiam
Filtr paliwa może być zapchany po tamtej pomce. Lub dojście do wtrysku/wtrysk. Zdejmij przewód paliwowy wchodzący na wtrysk i zobacz czy i jak będzie leciało paliwo gdy zakręcisz rozrusznikiem.
Miałem podobny objaw po (!) przeglądzie w serwisie... Zapalał OK, rozpędzał sie do około 80-90 a potem dusił się, zdychał i ciężko było nawet odpalić. Śmiałem się że załozyli mi w serwisie elektroniczną blokadę prędkości ;-) Ci kowale z serwisu TYDZIEŃ szukali przyczyny, rozebrali i wyczyścili gaźnik - nic nie pomogło. Podmienili zapłon - nic. W końcu...
Dziękuję wszystkim za porady. Faktycznie jest sitko metalowe w środku i wygląda na to, że było zapchany na amen. Nie mogłem przebić go w żaden sposób drutem przez wlew paliwa więc zrobiłem tak: nawierciłem otwór o średnicy 18mm od góry zbiornika bezpośrednio nad króćcem i zrobiłem zdjęcie telefonem - stąd wiem, że jest tam sitko ustawione pod skosem....
Witam Kupiłem takie cudo jak agregat prądotwórczy, dwusuw (Einhell gg001 / moc prądnicy: 800W) na działkę. Lekki i poręczny. Na początku (przez 1 dzień) palił ładnie i to było by na tyle. Zauważyłem że jak przechylę agregacik w prawo (w kierunku spływu paliwa) zaczyna odpalać troszeczkę lepiej. Myślałem że zapchany przewód paliwowy ale sprawdziłem,...
Dziękuje za szybką odpowiedz oraz zainteresowanie moim problemem. Gdy wrzuca sie te biegi (3,6,9,12,15,18) ciągnik zachowuje sie tak jakby było wciśnięte sprzęgło, nic nie zgrzyta etc. co do biegów wstecznych, dzisiaj z okazji niedzieli po odpaleniu okazało się że zapchany jest gdzieś przewód paliwowy i wyskoczył bład f345, tak więc dopiero jutro będę...
Usterki w aparatach zapłonowych w tych modelach nie należą do żadkości i myśle że warto spróbować. A co do pracy pompy paliwa to właściwe ciśnienie paliwa to coś około 0,8 atm z doświadczenia wiem że niewielka różnica ciśnienia - 0.2 atm nie powoduje wielkich problemów chociaż daje się zauważyć że silnik trochę słabiej wchodzi na obroty ale jazda jest...
Na sam początek proponuje jeszcze raz na spokojnie wszystko przejrzeć, czy: - linka od gazu pociąga dźwigienką identycznie jak na starej pompie - przewód paliwowy nie jest gdzieś po drodze zagięty - przewody są dobrze połączone - niema gdzieś nieszczelności i pompa zapowietrza się (bąbelki powietrza w przewodzie powrotnym) - filtr paliwa nie jest zapchany...
hmmm no tak zapomniałem o biegunowości :) ale zaraz to sprawdzę . Filtr zakupiłem (16 Euro) i za momencik ide zamontować i sprawdzę przy okazji wtrysk . Co do pompki to myślę że jest ok , wymieniałem ją jakieś parę miesięcy temu i jak włączę zapłon lub kręcę to paliwko niby leci dość solidnie z pompki no ale wszystko możliwe :) A wiec :) sprawa wygląda...
WItam. Może i ja się dołącze do dyskusji. Miałem 3 takie auta i w każdym przerabiałem temat braku mocy. Przyczyną był zawsze zapchany układ paliwowy na odcinku zbiornik - filtry - pompa. Zbiornik czyściłeś? Na dole w zbiorniku jest filtr na korku. Proponował bym zacząć od wypompowania paliwa ze zbiornika i wykręcenia tego korka z filterkiem. Potem dobrze...
Pompka działa ale nie wiem czy jest zapowietrzony
Zdejmij przewód paliwowy (gumowy) pod maską, i włóż go do jakiejś np. butelki i poproś kogoś aby włączył zapłon, nie kręć rozrusznikiem, powinno popłynąć dość dobrze paliwo, przez chwilę. Jeśli nie poleci to znaczy że masz zapchany przepływ paliwa. Można też zdjąć tylną kanapę i dostać się do pompki, podać zasilanie bezpośrednio na pompkę. Pozdrawiam
Pierwsza sprawa to ten silnik pływa w paliwie, rzekłbym, że jest zatopiony. Zalewałem go już od góry ale to nic nie dało...ciągnąłem cala obudowę filtra wraz z dolotem i nalałem mu ze 2 setki w gaźnik przytrzymałem ręka a kolega kręcił w tym czasie ja odsuwałem rękę z gaźnika tak aby złapał powietrza wypił wachę Prosty sposób na unieruchomienie silnika,...
Wyciągnij czujnik poziomu paliwa i sprawdz czy sitko jest zapchane, sprawcz czy przewód paliwowy do pompy jest szczelny i ostroznie przedmuchaj go.
Mechanik stwierdził, że były zapchane przewody paliwowe przy filtrze paliwa.
Problem tkwił w zapchanych przewodach paliwowych i w brudnej pompie. Zamykam temat
Do sprawdzenia: 0. poziom paliwa w zbiorniku 1. wlot powietrza do zbiornika paliwa (dziurka w korku) 2. Filtry paliwa, szczególnie jeśli paliwo było letnie. 3. odstojnik i wszelkie miejsca, w których mogło się zebrać coś, co zapcha przewód paliwowy. 4. Układ dolotu powietrza - mało prawdopodobne, że tam coś się zapchało, ale sprawdzić można. Pompka...
W dawnych dieslach to oznaczało uboga mieszanka. Zapchane przewody paliwowe : sitko w zbiorniku , filtry paliwa lub zapowietrzanie się układu paliwowego a to już jest poezja któryś uszczelniacz na pompie lub przewód. Jeżeli w tym modelu nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku to w akcie desperacji przed filtrem można założyć taką tzw. gaźnikową 0,6 BAR.
czestom przyczyna kopcenia i zalewania jest zapchany przewod paliwowy powrotu. proponuje wziac kawalek przewodu z butelka plastikowa i podlaczyc zamiast powrotu na pare minut. pozdrawiam!!!
Sprawdź odpowietrzenie zbiornika, oraz czy nie jest zapchany, zagięty przewód paliwowy, lub zapchany smok w baku. Jak jest grucha, to nie ma pompy elektrycznej.
Winą ślizgania jest na pewno sprzęgło, albo źle wyregulowana ( za mocno naciągnięta linka), albo źle złożona (np. w złej kolejności tarcze), albo zużyte. Tarcze sprzęgłowe można regenerować lub wymienić. Źle wyregulowany gaźnik, zapłon, zapchane przewody paliwowe, świeca itp. mogą być powodem słabej mocy. Pozdrawiam
Sprawdz cisnienie badz chociaz wydatek paliwa w komorze silnika moze gdzies zapchane przewody paliwowe, jesli nie dochodzi to sprawdz przy filtrze albo nawet przy samej pompie. A pompe slychac po wlaczniu zaplonu? moze uszkodzony/upalony przekznik tak jak poprzednik pisze. Albo padniete sterownianie wtrysku.
możliwe że zapchane przewody paliwowe lub filtr. miale przypadek podobny w toyocie stal i nie odpalał przyczyna była taka że w filtrze paliwo nazbiera się woda. Leciutki mróz i po zawodach , odkręcić trzeba było taki koreczek spustowy i przetłoczyć paliwo. Następnie do paliowa dodano takiego płynu żeby nie zamarzało i pomogło.
To jest nagrzewnica z. Dyszą eżektorową. Nie jest to precyzyjną dyszą ciśnieniowa, ale zapchać się może. U ciebie raczej ktoś dowalił paliwa, lub jest paproch. Jeśli jest spalanie z przerwami, to zasysa powietrze przewodem paliwowym, lub w zespole dyszy powietrze wchodzi do kanału paliwa.
Czyli jak nie leci paliwo , a powietrze leci wtedy jak dmuchasz ? Jak leci powietrze to albo nie ma paliwa albo rurka ma dziure i lapie powietrze lub jest ulamana i nie siega paliwa , jak powietrze nie leci to moze byc zapchany przewod paliwowy lub siateczka w zbiorniku w obu przypadkach musisz sciagnac zbiornik i sprawdzic czy rurki nie przerdzewialy...
Kiedyś spotkałem się może nie z taką samą sytuacją, ale, podobną gdzie zapchał się przewód paliwowy od zbiornika i paliwa raz trafiało do silnika więcej raz mniej.
problem rozwiązany przyczyną było zapchanie się przewodu paliwowego przed rozdzielaczem teraz mój mercedes pracuje zarówno na gazie jak i na benzynie
Witam. Założyłem ostatnio nowy tłok i cylinder do piły spalinowej po kilku minutach pracy przestała równo pracować, myślałem że może pękł pierścień i rozebrałem ponownie silnik i zauważyłem wykruszone tłok. Co może być tego przyczyną, błędy przy montażu czy jakość materiału? Drugie pytanie dotyczy przewodu paliwowego, po zdjęciu gaźnika paliwo wypływa...
Być może zapchany ukłd paliwowy (filtr, przewód).
Z powrotem trzeba dostać się do pompy paliwa i posprawdzać połączenia między pompką a króćcami (czarna harmonijka) oraz filterek na dole pompki czy nie zapchany. Ponadto szczelność połączeń przewodów od zbiornika paliwa. I tam trzeba szukać przyczyn usterki, skoro wcześniej palił. A przewody paliwowe nie pozamieniane miejscami przy zbiorniku ???
Na moje oko to układ zasilania silnika paliwem - może być kilka przyczyn: - syf w baku i pompka zasilające nie może pociągnąć paliwa - zbyt szczelny korek wlewu paliwa (w baku robi się podciśnienie) - zużyta/uszkodzona pompka zasilająca (wyrobiona/pęknięta membrana) - zapchany któryś z przewodów paliwowych - zapowietrzony układ paliwowy - zapchany filtr...
Zapchany filtr paliwa, zapchane sitko w baku, nieszczelność przewodów paliwowych.
Miałem podobny problem ,po diagnozie wyszedł błąd pompy. Zapchany był zaworek na przewodzie paliwowym koło silnika .
Mógł się zapowietrzyć, dlatego że jeżeli przewody paliwowe są zapchane szlamem to pompka paliwa jego nie zassie choćby zbiornik był pełny. No ale może to też być coś z czujnikami jak kolega powyżej napisał.
Może przewody paliwowe zapchane, filtr paliwa zanieczyszczony Czy pompa paliwa pracuje? (po przekręceniu zapłonu powinno być słychać pracę pompy na chwilę)
Nieszczelny przewód paliwowy, zapchana ssawka w zbiorniku paliwa,nieszczelna skrzynia korbowa, uszkodzona membrana pompująca,zużyta membrana sterująca,zatkane sitko przed zaworkiem iglicowym, zatarty zaworek iglicowy, niedrożny kanał impulsowy,"magik" bawiący się srubami regulacyjnymi i jeszcze kilka innych powodów.
Jest jeszcze filterek w samej pompie i on też może być zapchany. Miałem taki problem.
świeca w U4514 jest świecą płomieniową Można sprawdzić jej działanie po wykręceniu śruby znajdującej sie obok świecy w kolektorze ssącym to że spirala się rozgrzewa nie znaczy że świeca działa może być uszkodzony zawór bimetaliczny lub zapchany przewód paliwowy, zapas paliwa dla świecy znajduje sie w specjalnej kieszeni w zbiorniku paliwa po załączeniu...
Wymieniłem przewody paliwowe były zapchane i nie dało sie ich przepchać
Sprawdzałeś wszystkie filtry i przewody paliwowe ? na wolnych obrotach i przy niskim przepływie przewodu paliwowego czy zapchanego filtra będzie pracować ale jak dasz mu w podłogę to przytkany filtr czy przewód paliwowy nie pociągnie większej dawki paliwowej niż byś chciał. Zobacz czy ta wróżka gdzieś jak robiła głowice nie zmontował może zbyt małej...
Prawdopodobnie niedrożny przewód paliwowy do zbiornika paliwa ,podczas pompowania pompką zamiast wytworzyć ciśnienie ,w zapchanym przewodzie wytwarzasz podciśnienie , dlatego taki efekt z pompką, Ja osobiście obstawiam zatkany smok paliwa ,albo zawór w przelotce na ramie do filtra paliwa.
Po wymianie oleju wszystko jest ok, filtr paliwa się zapchał. Dzięki:)
sprawdzile tylko że pompa pracuje caly czas i podaje paliwo,nie wiem czy pod odpowiednim cisnieniem(przewodem zwrotnym paliwo nie powraca).czy przy pompie paliwa jest jakiś zawór i który powinien pierwszy zadziałac na wtryskach czy przy pompie? pierwszy powinien zadziałać na wtryskach ,jego ciśnienie robocze to max.270kPa,przy pompie jest zawór ale...
A może zapowietrzają się przewody paliwowe lub zapchany filtr paliwa?
Witam, mam problem z układem paliwowym silnika Perkins 6-cyl. w kombajnie Class Senator, mianowicie gdy zasysa paliwo z zbiornika, to po pół godziny, może godzinie, gaśnie. Dopiero po przepompowaniu odpala i znowu. Ale gdy paliwo zasysa z bańki, nie ma żadnych problemów, może chodzić cały dzień. Pompa paliwa była kilkakrotnie regenerowana albo wymieniana...
a czy jak kopiesz to swieca jest mokra czy sucha .jak sucha to przeczysc gaznik bo jest gdzies zapchany jak zalewa swiece to sprawdz pływak czy nie jest padniety ewetualnie wyreguluj .jak miałem podobna usterke gdy w baku nazbierało sie troche syfu ale po wyczyszczeniu baku zalozylem filtr paliwa na przewodzie paliwowym
Sprawdz filtry paliwowe,ostojnik,wadliwa tez moze byc pompka zasilajaca lub jakis przewod paliwowy moze byc zapchany
Próbowałeś ręczną pompką pompować paliwo?To ona podaje paliwo na filtry i pompę wtryskową.Jeśli przewód paliwowy między zbiornikiem a pompką paliwa jest pusty to 1/ zbiornik paliwa jest pusty, 2/ smok w zbiorniku jest zapchany, 3/niesprawna pompka paliwowa np. nieszczelna , pęknięta membrana, 4/ nieszczelny przewód paliwowy np. niedociągnięte opaski...
Moze byc przegnity przewod paliwowy , ktory sie zapowietrza ,zapchany filtr paliwa, zapchane sitko pływaka w baku.
Witam Wszystkich Piszę w sprawie mojej Astry H Hatchback 2007r/1.9 diesel. Piszę ten post bo już nie mam siły. Mianowicie Astra ma problemy z odpaleniem. Tak jak w zimę potrafi nieodpalić już przy -5 tak teraz odpala, jednak się mocno dusi. Wymieniałem filtr oleju, paliwa, powietrza. Dawałem na przegląd do mechanika, ale on zawsze mówił "Mi odpala normalnie",...
Miałem to samo tylko w vectrze B lift chodziła wszystko normalnie aż do momentu że posatała ok tyg i już nie odpaliła po kilku dniach roboty okazało sie ze przewód paliwowy się zapchał. Rady dla Ciebie: sprawdź czy dobrze podłączyłeś przewody , weź z 3 metry wężyka o średnicy takiej jak masz w samochodzie pociągnij go od pompki do listwy wtryskowej
zapchany filtr paliwa , zamarzające paliwo, źle zamontowana pompka (przewody paliwowe zagiete itp)
Po oddaniu do serwisu wymieniono filtr paliwa, wyczyszczono układ paliwowy, uszczelnienia pompy, oringi, przewód z chemii (zapchany). Karcher jest sprawny.
u mnie przyczyną takiego zachowania a także czasem nierównych obrotów było bardzo proste schorzenie, zapchane kolanko przewodu paliwowego dokładniej ssaka. Ładowarka nie dostawała odpowiedniej dawki paliwa oraz ciągnęła powietrze gdzie tylko mogła. Wyjąłem ssak z baku oraz rozpiąłem wężyk przy pierwszym filtrze to samo zrobiłem na powrocie paliwa. Dmuchając...
Witam. Wymieniłeś filtry paliwa? czy przewody paliwowe nie są zapchane i czy niema syfu w zbiorniku. ważne są też luzy na popychaczach zaworów. Odpalenie ułatwia dźwignia otwierająca zawory.
Witam. U mnie w Husqvarnie 142 jest prawdopodobnie tak samo, bo nie mogę znaleźć przy zbiorniczku paliwa ani w korku tego zbiorniczka otworu odpowietrzaiącego . W dalszym ciągu okazało się, że paliwo jest tłoczone do gaźnika. Po wymontowaniu gaźnika stwierdziłem dwie przyczyny mego problemu. Przewód impulsowy tz. mały ( 14 mm długi i o średnicy zew....
Witam, Chciałbym podłączyć wenylator od Thermo Top BW50 (benzyna) do webasta DW50 (diesel) http://obrazki.elektroda.net/40_12644183... Jak widać różnią się położeniem ujścia paliwa na króćcu. Nie jest to wielki problem, można trochę odgiąć przewód paliwowy paleniska i pasuje idealnie. Bardziej dziwi mnie, że kanał paliwowy w BW jest "zapchany"...
Błąd w logice AI. Komora pływakowa napełnia się pierwsza. Żeby do tego doszło musi być drożny kranik, filtr, przewód paliwowy, zawór komory pływakowej. Niespodzianką dla wielu jest otwór w korku paliwa. Po co on jest, nie wiadomo... Gdy się zapcha kurzem, to paliwo nie chce spływać do komory pływakowej. Prosty test - odkręcenie korka wlewu paliwa -...
Napewno zapchany przewód idący od zbiornika. Przedmuchać go, przeczyścić zbiornik ,a jak to nie pomoże to pompka paliwowa. Pozdrawiam.
Problem został rozwiązany. Przyczyną całego zamieszania okazał się jeden z przewodów paliwowych który był nieszczelny oraz zapchane filtry paliwa i filtr w pompce ręcznej. Temat uważam za zamknięty.
Pęcherzyki powietrza nie powinny sie pojawiać w przewodach paliwowych. Możesz mieć gdzieś nieszczelnośc bądź zapchany smok w zbiorniku albo zbiornik nie jest wystarczająco odpowietrzany. Pozdrawiam.
nie nie leci , a może jest zapchana tylko jak ją sprawdzić,i jeszcze ciekawe jak by podłaczyć odwrotnie przewody paliwowe
ale te szarpnięcia czuć podczas jazdy przy pewnych obrotach jak się rozpędza Raz tak miałem - totalnie zapchany smok w baku.
A ja Wam mówię, że Autor ma pęknięty przewód paliwowy, albo między zbiornikiem a pompą ale bardziej prawdopodobne, przy samym króćcu gaźnika od strony pompy.
Problem z tą pompą polega na tym że jest ona bardzo wrażliwa na takie rzeczy jak zapchany filtr paliwa, uszkodzony termostat paliwa, zatkany przewód paliwowy, brak dobrej masy, czujnik pedału gazu, i wiele wiele innych rzeczy które mają pośredni i bezpośredni wpływ na instalację elektryczną. Żaden pseudo spec tego nie naprawi tym bardziej, taki który...
Witam,nie mam w ogole paliwa w filtrze paliwa,sycho jak nie wiem:(Przewody paliwowe sa drozne i nie zapchane,filtr paliwa tez oki,co robic i jak sprawdzic poszczgolne rzeczy?Silnik 1.2s OHV
jakie ciśnienie powinna wydawać pompa? na rozruch 280 160 bar potrzeba do odpalenia, ale nie wpinaj tam manometru, lepiej podepnij tester i zobacz jakie ciśnienie jest na rampie, jeśli brak tam oczekiwanego ciśnienia, sprawdź który wtrysk puszcza przelewem ciśnienie paliwa. Jeśli przelewy są ok, zostaje Ci jeszcze zawór uszkodzony zawór bezpieczeństwa...
Poza zapchaniem układu paliwowego do głowy przychodzi mi jeszcze zasysanie powietrza do tegoz układu. Objawy takie jak opisujesz w obu przypadkach. Przewod paliwowy moze byc gdzies pekniety itd.
Autosan H9-21 z silnikiem Andoria SW400. Po dłuższym postoju został odpalony i po jakichś 30 minutach zgasł, myślałem, że się zapowietrzył, bo niestety mam awarię wskaźnika paliwa i chyba zassał powietrze. Próbowałem go kilkakrotnie odpowietrzyć, niestety po odpaleniu gaśnie po około 3 minutach i 30 sek. na jałowym biegu, a po dodaniu gazu nawet szybciej....
Ten ostatni, to czerwony zawór (odcinający paliwo) Jeśli masz jakieś zapasowe części, to dołóż drugą krzywa blaszke sprężystą, bo błąd wskazuje na nieprawidłowe gaszenie motoru.(brak spadku ciśnienia) Może też to być wadliwy czujnik ciśnienia dawki paliwa, ale najpierw- zawór. Serwis zaczyna od wymiany. 12801 za niskie napięcie baterii- pewno z czasów...
https://obrazki.elektroda.pl/6710029300_... Witam wszystkich, mam problem z moim webasto. Uruchamia się pobiera paliwo ale nie grzeje leci zimne powietrze , z rury wydobywa się biały dym, wyłącza sie, przedmuchuje. Na manualnym pokrętle błąd 1 sygnał długi i 5 krótkich. Poczytałem kilka podobnych tematów i wyglada na usterkę sztyftu...
U góry na zbiorniku masz połączenie rurki ssawnej i przewodu od odstojnika śrubą przelotową.Kiedyś miałem taki przypadek zapchania się tej śruby syfem ze zbiornika i za cholere nie szło odpowietrzyć układu.Sprawdź to.
Wjedź na kanał, odpal silnik, lampa do ręki i wąchaj. Może któryś z przewodów paliwowych (dopływ albo powrót) się "poci"
A moze to nie pompa tylko zapchany filtr paliwa moja rada to sciagnac przewod paliwowy przed pompa podstawic jakas butelke do przewodu i krecic rozrusznikiem sprawdzisz czy podaje paliwo, a jesli masz na wtrysku to nie mosisz nawet krecic rozrusznikiem tam jest przekaznik załaczjacy pompe. Jak nie daje to faktycznie problem z pompa, te pompy da sie...
Witam. Jak w temacie w moim golfie podczas jazdy czuć znaczne szarpnięcia. Na niskich jak i na wysokich obrotach, uczucie jest takie jakby ktoś nagle sciągnoł noge z gazu i zaraz mocno nacisnął. Myślałem ze filtr paliwa może być juz zapchany, wymieniłem w zeszłym tygodniu ale to nic nie dało. W przewodzie paliwowym od filtra do silnika widać drobne...
Odkręć przewód paliwowy zobacz czy pompka podaje paliwo.Wymień filtr paliwa,jak pompka pociągneła resztki ze zbiornika to mogła zapchać filtr.
Guziczek przy gaźniku należy trzymać cały czas wciśnięty a nie pompować nim. To nie pompka jak w Ursusie, wciskając jedynie zatapiasz pływak, a paliwo spływa pod własnym ciężarem. Przewody paliwowe mam gumowe nieprzezroczyste więc nawet nie wiem ile w nich jest paliwa, w dodatkowym filterku paliwa nigdy nie ma więcej jak ok 50% jego objętości i chodzi...
Biodiesel czyli metyloestry to rarytas dla silnika wysokoprężnego, wadą ich jest temperatura blokowania zimnego filtra -20stC, trwałość 2 lata- jest biodegradowalny, wartośc energetyczna 92% w porównaniu do ON. Zaletą taniość, zdolność czyszczenia układu paliwowego do tego stopnia że po pierwszym użyciu może dojść do zapchania filtra syfem z baku i...
Jeżeli webastto nie odpala to brak mu paliwa lub coś z elektryką. Proponuję ponowić próbę kilka razy,jeżeli z rury wydechowej czuje się paliwo, to brak zapłonu, sprawdzić świecę żarową (uwaga sprawdź na swiecy napięcie gdyż są stosowane od1,5v do24v) sprawdzić czy podczas rozruchu jest na swiecy prad.Drugą (cęsto występującą) jest brak paliwa,gdześ...
Pompa wstępna w zbiorniku podaje ci na filtr, tak po przekręceniu kluczyka powinna pompować tak właśnie się domyślałem, dzisiaj wyciągnę pompę i zobaczę czy może nie jest zapchana (choć nigdy na rezerwie nie jeżdżę), i czy reaguje na prąd.
Pompa wtryskowa nie daje paliwa na wtryski wv lt 2.5 Witaj na forum elektroda.pl! Twoja sytuacja z pompą wtryskową w Volkswagen LT 2.5 wymaga dokładnej diagnozy. Oto kroki, które powinieneś wykonać, aby zlokalizować i rozwiązać problem: 1. Podstawowe sprawdzenie : - Upewnij się, że w zbiorniku jest wystarczająca ilość paliwa. - Sprawdź, czy filtr paliwa...
Z tymi uszczelnieniami przewodów paliwowych to czasem cieknąć nie cieknie ale powietrze będzie zaciągać i zapowietrzać układ. Trzeba je dobrać precyzyjnie i stąd właśnie pytam bo może rozpracowałeś temat. Wracając jeszcze do tematu filtra to w przypadku takiego zabrudzenia filtra to masz podobnie w zbiorniku i całym układzie więc jeśli wymieniałeś filtr...
koledzy w magnum nie ma silników DCI sa v mac np 390 430 sa to silniki na zwykłej pompie paliwo ze smoków idzie na pompke mechaniczna przy popmie wysokiego jest w tej pompoce odstojnik pozniej idzie na filtry paliwowe i tam jest tez pompka mechaniczna ktora mozemy podpompowac palwio za kabina od strony kierowcy i powrotnie idzie do popmy wysokiego cisnienia>UWAGA...
Zapchany filtr paliwa, zapchany filtr powietrza, uszkodzona świeca (pomimo że daje iskrę), słabe przewodzenie przewodów, cewka WN w stanie agonalnym, brak kompresji, przestawiony zapłon, przestawiony rozrząd (jeśli to 4T) i kilka innych. Na sam początek spróbuj pod świecę wlać 0,5ml paliwa i spróbuj odpalić, jak się wkręci jak szatan, to masz problem...
jutro spróbuję to sprawdzić ....sprawdzę jeszcze po kolei przewód paliwowy przed filterkiem paliwa i za nim moze zamarzło albo zapchało się tam coś (ale gdzie go znajdę ???? ) pod wozem ? ........ jak tu w porządku będzie to spróbuje z diodą Ale teraz z koleii doszło do mnie że samochód był na komputerze gdzie wyszła tylko awaria pompy .....przecież...
Witam Auto do dzisiaj stało nie ruszane bo nie miałem kasy na naprawę(na wymianę pompy wtryskowej). Dzisiaj mnie coś tknęło by zajrzeć do auta i znalazłem taki problem. Mianowicie bardzo mała ilość paliwa dochodzi do filtra. Wymontowałem pompę i był zapchamy i uszkodzony smok, pompa paliwowa pracuje ale paliwo nie dochodzi do filtra, przewody są drożne...
Witam.Pilarki,a zwłaszcza Solo są bardzo wrażliwe na zabrudzony gaźnik.Warto profilaktycznie nawet dać go do myjki ultradźwiękowej.Kontrola stanu cylindra i tłoka na pewno,przez okienko tłumika.Jeśli są rysy,raczej daj sobie spokój..Druga ważna rzecz-łożyska wału i uszczelniacze.Poza tym przewód impulsowy może być zapchany lub pęknięty,to samo łącznik...
a może się po prostu się zapowietrza, sprawdź przewody paliwowe, zwłaszcza te gumowe ( nie lubią dużych różnic temperatur) podokręcaj opaski. Sprawdź filtr paliwa może jest zapchany i pompa ciągnie za mało "ON". Bo objawy są typowe a koszt sprawdzenia żaden.
Sprawdż wydajność pompy paliwowej , Fiaciki mają baki malowane też wewnątrz i po paru latach ta farba się łuszczy i drobnymi odpadkami tej farby skutecznie zapychają ssak i przewody paliwowe ale na tyle ze odpalisz auto czasem jedzie normalnie a potem takie objawy jak opisałeś niema mocy a zwłaszcza po ostrej jezdzie bo wtedy z większą siłą zapchają...
Przelewy na wtryskiwaczach 1 i 2 w normie. Na 3 i 4 przekroczone ale nieznacznie. Jest problem z ubytkiem ciśnienia paliwa lub zbyt słabym zasilaniem układu. Mało paliwa dostaje. Może być jeszcze problem w zbiorniku ( zatkany/ nieszczelny smok) Problem z elastycznymi przewodami paliwowymi ( załamane / wsadzone zwężki/ podłączone webasto) , Problem z...
Pisałeś że widzisz powietrze w przewodach podczas pracy silnika , a więc nie jest to wina pompy tylko reszty układu zasilania . Musisz sprawdzić każde zlącze , każdą opaskę przewodów zasilających . wygląd o niczym nie świadczy . Czasami wszystko wygląda ok , a przy ruszeniu ręka za przewód pojawia się powietrze . wymieniłes filterek wstępnego oczyszczania...
Sprawdzanie iskry na świecach: 1. Wykręć świecę. 2. Podepnij przewód WN 3. Przyłóż świecę do metalowej części silnika (masa musi być :) ) 4. Ty trzymasz i patrzysz a pomocnik kręci rozrusznikiem Jak będzie iskra to problem jest prawdopodobnie w układzie paliwowym - zapchany filtr, niesprawna pompa paliwa itd. Woda raczej nie powinna uszkodzić paska,...
passat przewód paliwowy polonez przewód paliwowy uszkodzić przewód paliwowy
ekspres bosch wyczyść zaparzacz wylać bateria stabilizator baterii
amica zim646 wzmocnienie anteny
Połączenie TV Samsung z Harman Kardon AVR 330 przez światłowód Opinie o kondensatorach MKT ERO w audio i elektronice