Wyciągnij czujnik poziomu paliwa i sprawdz czy sitko jest zapchane, sprawcz czy przewód paliwowy do pompy jest szczelny i ostroznie przedmuchaj go.
Miałem podobny problem. Przyczyną był zapchany przewód paliwowy w miejscu jak wchodzi w ramę. jak przecielem przewód to prz przelot był średnicy wkładu od długopisu
Do sprawdzenia: 0. poziom paliwa w zbiorniku 1. wlot powietrza do zbiornika paliwa (dziurka w korku) 2. Filtry paliwa, szczególnie jeśli paliwo było letnie. 3. odstojnik i wszelkie miejsca, w których mogło się zebrać coś, co zapcha przewód paliwowy. 4. Układ dolotu powietrza - mało prawdopodobne, że tam coś się zapchało, ale sprawdzić można. Pompka...
Witam wyczyściłem gaźnik wymieniłem wszystkie membramy oraz uszczelki, a także sitko Sytłacja trochę się poprawiła mianowicie na wysokich obrotach już nie gaśnie odpala bez problemu, natomiast przy próbie regulacji biegu jałowego łańcuch cały czas się kręci. czasami z odpowietrznika wypływa benzyna czy jest możliwe że jest zapchany przewód paliwowy...
Sprawdź odpowietrzenie zbiornika, oraz czy nie jest zapchany, zagięty przewód paliwowy, lub zapchany smok w baku. Jak jest grucha, to nie ma pompy elektrycznej.
kolego ja też mam combo 1,7 d z93r i nie ma tam żadnego sterownika sama mechanika po prostu ci się zapowietrza uszkodzony pzewód paliwowy albo zapchany przewód paliwowy a co do filtra to jak zabraknie paliwa w tym samochodzie to prerąbane żadnej pompki ręcznej tylko bardzo długie kręcenie rozrusznikem i dolewanie paliwa do filtra z góry i zakręcane...
Mam 'ruska który był od początku na gospodarstwie. Nie był odpalany od kwietnia 2018 roku. Kiedy ostatnia próba była jakoś na jesieni dokładnie nie pamiętam ale zobaczyłem ,że jest jednak coś nie tak. Stawiam , że to z którychś przewodów paliwowych się zapchał, tylko nie wiem jaki.Czekam na odpowiedzi.
Kiedyś spotkałem się może nie z taką samą sytuacją, ale, podobną gdzie zapchał się przewód paliwowy od zbiornika i paliwa raz trafiało do silnika więcej raz mniej.
A sprawdzałeś czy paliwo leci z przewodu paliwowego?Np. zapchany filtr paliwa ,pęknięty przewód paliwowy .
Problem rozwiązałem więc podzielę się z resztą. Winny okazał się zapchany powrotny przewód paliwowy z listwy wtryskowej do baku (oczywiście PB), przez co ciśnienie na listwie wtryskowej było za wysokie.
Być może zapchany ukłd paliwowy (filtr, przewód).
Od wczoraj mogę znowu cieszyć się swoja vectrą . Okazało się ze faktycznie zapchany był przewód paliwowy no i oczywiście był zapowietrzony i dla tego autko nie chciało odpalić . ciągle jednak nie rozumiem jak cos takiego mogło się stać z dnia na dzień . Dziękuje za podpowiedzi. pozdrawiam
Miałem podobny objaw po (!) przeglądzie w serwisie... Zapalał OK, rozpędzał sie do około 80-90 a potem dusił się, zdychał i ciężko było nawet odpalić. Śmiałem się że załozyli mi w serwisie elektroniczną blokadę prędkości ;-) Ci kowale z serwisu TYDZIEŃ szukali przyczyny, rozebrali i wyczyścili gaźnik - nic nie pomogło. Podmienili zapłon - nic. W końcu...
W dawnych dieslach to oznaczało uboga mieszanka. Zapchane przewody paliwowe : sitko w zbiorniku , filtry paliwa lub zapowietrzanie się układu paliwowego a to już jest poezja któryś uszczelniacz na pompie lub przewód. Jeżeli w tym modelu nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku to w akcie desperacji przed filtrem można założyć taką tzw. gaźnikową 0,6 BAR.
świeca w U4514 jest świecą płomieniową Można sprawdzić jej działanie po wykręceniu śruby znajdującej sie obok świecy w kolektorze ssącym to że spirala się rozgrzewa nie znaczy że świeca działa może być uszkodzony zawór bimetaliczny lub zapchany przewód paliwowy, zapas paliwa dla świecy znajduje sie w specjalnej kieszeni w zbiorniku paliwa po załączeniu...
Nieszczelny przewód paliwowy, zapchana ssawka w zbiorniku paliwa,nieszczelna skrzynia korbowa, uszkodzona membrana pompująca,zużyta membrana sterująca,zatkane sitko przed zaworkiem iglicowym, zatarty zaworek iglicowy, niedrożny kanał impulsowy,"magik" bawiący się srubami regulacyjnymi i jeszcze kilka innych powodów.
Mechanik stwierdził, że były zapchane przewody paliwowe przy filtrze paliwa.
Witam Kupiłem takie cudo jak agregat prądotwórczy, dwusuw (Einhell gg001 / moc prądnicy: 800W) na działkę. Lekki i poręczny. Na początku (przez 1 dzień) palił ładnie i to było by na tyle. Zauważyłem że jak przechylę agregacik w prawo (w kierunku spływu paliwa) zaczyna odpalać troszeczkę lepiej. Myślałem że zapchany przewód paliwowy ale sprawdziłem,...
Jest jeszcze filterek w samej pompie i on też może być zapchany. Miałem taki problem.
Problem tkwił w zapchanych przewodach paliwowych i w brudnej pompie. Zamykam temat
Witam Wszystkich Piszę w sprawie mojej Astry H Hatchback 2007r/1.9 diesel. Piszę ten post bo już nie mam siły. Mianowicie Astra ma problemy z odpaleniem. Tak jak w zimę potrafi nieodpalić już przy -5 tak teraz odpala, jednak się mocno dusi. Wymieniałem filtr oleju, paliwa, powietrza. Dawałem na przegląd do mechanika, ale on zawsze mówił "Mi odpala normalnie",...
Dziękuje za szybką odpowiedz oraz zainteresowanie moim problemem. Gdy wrzuca sie te biegi (3,6,9,12,15,18) ciągnik zachowuje sie tak jakby było wciśnięte sprzęgło, nic nie zgrzyta etc. co do biegów wstecznych, dzisiaj z okazji niedzieli po odpaleniu okazało się że zapchany jest gdzieś przewód paliwowy i wyskoczył bład f345, tak więc dopiero jutro będę...
Może być zapchany korek paliwa a raczej odpowietrzenie zbiornika paliwa. nie drożny przewód paliwowy lub filtr. Czy posiada czujnik poziomu oleju?
Próbowałeś ręczną pompką pompować paliwo?To ona podaje paliwo na filtry i pompę wtryskową.Jeśli przewód paliwowy między zbiornikiem a pompką paliwa jest pusty to 1/ zbiornik paliwa jest pusty, 2/ smok w zbiorniku jest zapchany, 3/niesprawna pompka paliwowa np. nieszczelna , pęknięta membrana, 4/ nieszczelny przewód paliwowy np. niedociągnięte opaski...
Miałem to samo tylko w vectrze B lift chodziła wszystko normalnie aż do momentu że posatała ok tyg i już nie odpaliła po kilku dniach roboty okazało sie ze przewód paliwowy się zapchał. Rady dla Ciebie: sprawdź czy dobrze podłączyłeś przewody , weź z 3 metry wężyka o średnicy takiej jak masz w samochodzie pociągnij go od pompki do listwy wtryskowej
Sprawdzałeś wszystkie filtry i przewody paliwowe ? na wolnych obrotach i przy niskim przepływie przewodu paliwowego czy zapchanego filtra będzie pracować ale jak dasz mu w podłogę to przytkany filtr czy przewód paliwowy nie pociągnie większej dawki paliwowej niż byś chciał. Zobacz czy ta wróżka gdzieś jak robiła głowice nie zmontował może zbyt małej...
Prawdopodobnie niedrożny przewód paliwowy do zbiornika paliwa ,podczas pompowania pompką zamiast wytworzyć ciśnienie ,w zapchanym przewodzie wytwarzasz podciśnienie , dlatego taki efekt z pompką, Ja osobiście obstawiam zatkany smok paliwa ,albo zawór w przelotce na ramie do filtra paliwa.
Filtr paliwa może być zapchany po tamtej pomce. Lub dojście do wtrysku/wtrysk. Zdejmij przewód paliwowy wchodzący na wtrysk i zobacz czy i jak będzie leciało paliwo gdy zakręcisz rozrusznikiem.
czestom przyczyna kopcenia i zalewania jest zapchany przewod paliwowy powrotu. proponuje wziac kawalek przewodu z butelka plastikowa i podlaczyc zamiast powrotu na pare minut. pozdrawiam!!!
Po oddaniu do serwisu wymieniono filtr paliwa, wyczyszczono układ paliwowy, uszczelnienia pompy, oringi, przewód z chemii (zapchany). Karcher jest sprawny.
Winą ślizgania jest na pewno sprzęgło, albo źle wyregulowana ( za mocno naciągnięta linka), albo źle złożona (np. w złej kolejności tarcze), albo zużyte. Tarcze sprzęgłowe można regenerować lub wymienić. Źle wyregulowany gaźnik, zapłon, zapchane przewody paliwowe, świeca itp. mogą być powodem słabej mocy. Pozdrawiam
Usterki w aparatach zapłonowych w tych modelach nie należą do żadkości i myśle że warto spróbować. A co do pracy pompy paliwa to właściwe ciśnienie paliwa to coś około 0,8 atm z doświadczenia wiem że niewielka różnica ciśnienia - 0.2 atm nie powoduje wielkich problemów chociaż daje się zauważyć że silnik trochę słabiej wchodzi na obroty ale jazda jest...
Witam, Chciałbym podłączyć wenylator od Thermo Top BW50 (benzyna) do webasta DW50 (diesel) http://obrazki.elektroda.net/40_12644183... Jak widać różnią się położeniem ujścia paliwa na króćcu. Nie jest to wielki problem, można trochę odgiąć przewód paliwowy paleniska i pasuje idealnie. Bardziej dziwi mnie, że kanał paliwowy w BW jest "zapchany"...
Zanim wymienisz sprawdź ciśnienie paliwa. masz lpg i może pompa już nie daje takiego ciśnienia paliwa, tak samo filtr może być zapchany bo benzyna cały czas krąży i wraca do baku. Kiedyś miałem tak u siebie że pękł (rozpuścił się i na opasce tracił) przewód paliwowy w baku i ciśnienie na wtrysku było max 0.2 bara . Na jałowych jeszcze jakoś pracował...
możliwe że zapchane przewody paliwowe lub filtr. miale przypadek podobny w toyocie stal i nie odpalał przyczyna była taka że w filtrze paliwo nazbiera się woda. Leciutki mróz i po zawodach , odkręcić trzeba było taki koreczek spustowy i przetłoczyć paliwo. Następnie do paliowa dodano takiego płynu żeby nie zamarzało i pomogło.
Sprawdz cisnienie badz chociaz wydatek paliwa w komorze silnika moze gdzies zapchane przewody paliwowe, jesli nie dochodzi to sprawdz przy filtrze albo nawet przy samej pompie. A pompe slychac po wlaczniu zaplonu? moze uszkodzony/upalony przekznik tak jak poprzednik pisze. Albo padniete sterownianie wtrysku.
Błąd w logice AI. Komora pływakowa napełnia się pierwsza. Żeby do tego doszło musi być drożny kranik, filtr, przewód paliwowy, zawór komory pływakowej. Niespodzianką dla wielu jest otwór w korku paliwa. Po co on jest, nie wiadomo... Gdy się zapcha kurzem, to paliwo nie chce spływać do komory pływakowej. Prosty test - odkręcenie korka wlewu paliwa -...
Napewno zapchany przewód idący od zbiornika. Przedmuchać go, przeczyścić zbiornik ,a jak to nie pomoże to pompka paliwowa. Pozdrawiam.
Problem z tą pompą polega na tym że jest ona bardzo wrażliwa na takie rzeczy jak zapchany filtr paliwa, uszkodzony termostat paliwa, zatkany przewód paliwowy, brak dobrej masy, czujnik pedału gazu, i wiele wiele innych rzeczy które mają pośredni i bezpośredni wpływ na instalację elektryczną. Żaden pseudo spec tego nie naprawi tym bardziej, taki który...
Czyli jak nie leci paliwo , a powietrze leci wtedy jak dmuchasz ? Jak leci powietrze to albo nie ma paliwa albo rurka ma dziure i lapie powietrze lub jest ulamana i nie siega paliwa , jak powietrze nie leci to moze byc zapchany przewod paliwowy lub siateczka w zbiorniku w obu przypadkach musisz sciagnac zbiornik i sprawdzic czy rurki nie przerdzewialy...
https://obrazki.elektroda.pl/6710029300_... Witam wszystkich, mam problem z moim webasto. Uruchamia się pobiera paliwo ale nie grzeje leci zimne powietrze , z rury wydobywa się biały dym, wyłącza sie, przedmuchuje. Na manualnym pokrętle błąd 1 sygnał długi i 5 krótkich. Poczytałem kilka podobnych tematów i wyglada na usterkę sztyftu...
problem rozwiązany przyczyną było zapchanie się przewodu paliwowego przed rozdzielaczem teraz mój mercedes pracuje zarówno na gazie jak i na benzynie
Jeżeli webastto nie odpala to brak mu paliwa lub coś z elektryką. Proponuję ponowić próbę kilka razy,jeżeli z rury wydechowej czuje się paliwo, to brak zapłonu, sprawdzić świecę żarową (uwaga sprawdź na swiecy napięcie gdyż są stosowane od1,5v do24v) sprawdzić czy podczas rozruchu jest na swiecy prad.Drugą (cęsto występującą) jest brak paliwa,gdześ...
Witam. U mnie w Husqvarnie 142 jest prawdopodobnie tak samo, bo nie mogę znaleźć przy zbiorniczku paliwa ani w korku tego zbiorniczka otworu odpowietrzaiącego . W dalszym ciągu okazało się, że paliwo jest tłoczone do gaźnika. Po wymontowaniu gaźnika stwierdziłem dwie przyczyny mego problemu. Przewód impulsowy tz. mały ( 14 mm długi i o średnicy zew....
A ja Wam mówię, że Autor ma pęknięty przewód paliwowy, albo między zbiornikiem a pompą ale bardziej prawdopodobne, przy samym króćcu gaźnika od strony pompy.
Odkręć przewód paliwowy zobacz czy pompka podaje paliwo.Wymień filtr paliwa,jak pompka pociągneła resztki ze zbiornika to mogła zapchać filtr.
jutro spróbuję to sprawdzić ....sprawdzę jeszcze po kolei przewód paliwowy przed filterkiem paliwa i za nim moze zamarzło albo zapchało się tam coś (ale gdzie go znajdę ???? ) pod wozem ? ........ jak tu w porządku będzie to spróbuje z diodą Ale teraz z koleii doszło do mnie że samochód był na komputerze gdzie wyszła tylko awaria pompy .....przecież...
koledzy w magnum nie ma silników DCI sa v mac np 390 430 sa to silniki na zwykłej pompie paliwo ze smoków idzie na pompke mechaniczna przy popmie wysokiego jest w tej pompoce odstojnik pozniej idzie na filtry paliwowe i tam jest tez pompka mechaniczna ktora mozemy podpompowac palwio za kabina od strony kierowcy i powrotnie idzie do popmy wysokiego cisnienia>UWAGA...
Na moje oko to układ zasilania silnika paliwem - może być kilka przyczyn: - syf w baku i pompka zasilające nie może pociągnąć paliwa - zbyt szczelny korek wlewu paliwa (w baku robi się podciśnienie) - zużyta/uszkodzona pompka zasilająca (wyrobiona/pęknięta membrana) - zapchany któryś z przewodów paliwowych - zapowietrzony układ paliwowy - zapchany filtr...
Miałem podobny problem ,po diagnozie wyszedł błąd pompy. Zapchany był zaworek na przewodzie paliwowym koło silnika .
Witam.Pilarki,a zwłaszcza Solo są bardzo wrażliwe na zabrudzony gaźnik.Warto profilaktycznie nawet dać go do myjki ultradźwiękowej.Kontrola stanu cylindra i tłoka na pewno,przez okienko tłumika.Jeśli są rysy,raczej daj sobie spokój..Druga ważna rzecz-łożyska wału i uszczelniacze.Poza tym przewód impulsowy może być zapchany lub pęknięty,to samo łącznik...
sprawdzile tylko że pompa pracuje caly czas i podaje paliwo,nie wiem czy pod odpowiednim cisnieniem(przewodem zwrotnym paliwo nie powraca).czy przy pompie paliwa jest jakiś zawór i który powinien pierwszy zadziałac na wtryskach czy przy pompie? pierwszy powinien zadziałać na wtryskach ,jego ciśnienie robocze to max.270kPa,przy pompie jest zawór ale...
Może przewody paliwowe zapchane, filtr paliwa zanieczyszczony Czy pompa paliwa pracuje? (po przekręceniu zapłonu powinno być słychać pracę pompy na chwilę)
Zapchany filtr paliwa, zapchane sitko w baku, nieszczelność przewodów paliwowych.
Na sam początek proponuje jeszcze raz na spokojnie wszystko przejrzeć, czy: - linka od gazu pociąga dźwigienką identycznie jak na starej pompie - przewód paliwowy nie jest gdzieś po drodze zagięty - przewody są dobrze połączone - niema gdzieś nieszczelności i pompa zapowietrza się (bąbelki powietrza w przewodzie powrotnym) - filtr paliwa nie jest zapchany...
Mógł się zapowietrzyć, dlatego że jeżeli przewody paliwowe są zapchane szlamem to pompka paliwa jego nie zassie choćby zbiornik był pełny. No ale może to też być coś z czujnikami jak kolega powyżej napisał.
Wymieniłem przewody paliwowe były zapchane i nie dało sie ich przepchać
Guziczek przy gaźniku należy trzymać cały czas wciśnięty a nie pompować nim. To nie pompka jak w Ursusie, wciskając jedynie zatapiasz pływak, a paliwo spływa pod własnym ciężarem. Przewody paliwowe mam gumowe nieprzezroczyste więc nawet nie wiem ile w nich jest paliwa, w dodatkowym filterku paliwa nigdy nie ma więcej jak ok 50% jego objętości i chodzi...
A może zapowietrzają się przewody paliwowe lub zapchany filtr paliwa?
u mnie przyczyną takiego zachowania a także czasem nierównych obrotów było bardzo proste schorzenie, zapchane kolanko przewodu paliwowego dokładniej ssaka. Ładowarka nie dostawała odpowiedniej dawki paliwa oraz ciągnęła powietrze gdzie tylko mogła. Wyjąłem ssak z baku oraz rozpiąłem wężyk przy pierwszym filtrze to samo zrobiłem na powrocie paliwa. Dmuchając...
Witam! mam taki mały problem ze swoim golfem 2, jadąc auto szarpało tak jak by zabrakło paliwa, gdzie miałem ponad pół zbiornika w pewnym momencie auto zgasło, okazalo się że to pompka paliwowa ta w zbiorniku, kupiłem nową pompke i auto dalej nie pali, nie dochodzi paliwo do przepustnicy. myslałem ze jest zapchany przewód zasilający ale chyba nie. a...
Zdejmij przewód paliwowy (gumowy) pod maską, i włóż go do jakiejś np. butelki i poproś kogoś aby włączył zapłon, nie kręć rozrusznikiem, powinno popłynąć dość dobrze paliwo, przez chwilę. Jeśli nie poleci to znaczy że masz zapchany przepływ paliwa. Można też zdjąć tylną kanapę i dostać się do pompki, podać zasilanie bezpośrednio na pompkę. Pozdrawiam
Po wymianie oleju wszystko jest ok, filtr paliwa się zapchał. Dzięki:)
Co Wy za głupoty gadacie 3-4 mm, 0,3-0,4mm to tak a nie tyle, co to w ogóle za mechanik który robi sobie znak a później składa jak bylo, rzecz pierwsza wkład filtra paliwa wymieniany he? Teraz jest zimno a więc (CFPP) ciekawe jaka jest temperatura blokady zimnego filtra, to wszystko mętnieje i robi się gęste, rzecz kolejna jak dochodzi przewód paliwowy...
Sprawdzanie iskry na świecach: 1. Wykręć świecę. 2. Podepnij przewód WN 3. Przyłóż świecę do metalowej części silnika (masa musi być :) ) 4. Ty trzymasz i patrzysz a pomocnik kręci rozrusznikiem Jak będzie iskra to problem jest prawdopodobnie w układzie paliwowym - zapchany filtr, niesprawna pompa paliwa itd. Woda raczej nie powinna uszkodzić paska,...
hmmm no tak zapomniałem o biegunowości :) ale zaraz to sprawdzę . Filtr zakupiłem (16 Euro) i za momencik ide zamontować i sprawdzę przy okazji wtrysk . Co do pompki to myślę że jest ok , wymieniałem ją jakieś parę miesięcy temu i jak włączę zapłon lub kręcę to paliwko niby leci dość solidnie z pompki no ale wszystko możliwe :) A wiec :) sprawa wygląda...
Witam. Założyłem ostatnio nowy tłok i cylinder do piły spalinowej po kilku minutach pracy przestała równo pracować, myślałem że może pękł pierścień i rozebrałem ponownie silnik i zauważyłem wykruszone tłok. Co może być tego przyczyną, błędy przy montażu czy jakość materiału? Drugie pytanie dotyczy przewodu paliwowego, po zdjęciu gaźnika paliwo wypływa...
Sprawdz filtry paliwowe,ostojnik,wadliwa tez moze byc pompka zasilajaca lub jakis przewod paliwowy moze byc zapchany
Przemo, nikt na forum (również i Ty), nie ma monopolu na 100% pewność w rozwiązaniu usterki. Autor tematu wspomniał, że sprawdzał przewody paliwowe - fakt, ale nie wspominał, że sprawdzał przewód odprowadzający opary paliwa z baku (a właściwie z rury wlewu paliwa) do filtra węglowego i dalej do kolektora poprzez zawór EVAP. Przewody paliwowe a przewód...
Przeczyściłem przewód metalowy od regulatora auto chodziło 2 min dobrze na benzynie mineła chwila WYSTRZAŁ i bum cały przewód powrotny poszedł . Czyli nie dość że metalowy przewód był zapchany rdzą (Ten koło regulatora ) to jak on puścił dalej to przewód gumowy po prostu eksplodował po prostu gdzieś zagięty musiał być albo w takim tragicznym stanie....
Robert, ja bym sprawdził dwie rzeczy, mianowicie jakie ciśnienie daje pompka wstępna w zbiorniku to raz, oraz założyłbym przezroczysty przewód paliwowy na próbę na zasilanie i powrót z tandem pompy co nam ukaże czy piana robi się bo nie pobiera paliwa z filtra czy na powrocie z tandem pompy bo są wydmuchane miedziane uszczelki na wtryskach, i kompresja...
(silnik 1,6 16v 100KM) dzisiaj zdjąłem przewód z pompy paliwowej (zasilanie) i założyłem na niego chiński manometr z zestawu do pompowania kół. Po przekręceniu zapłonu pokazał 1,3 bara. Z tego co wyczytałem ma być 3,5 bara. Czy dobrze myślę, że mam walniętą pompę albo zapchany filtr?
Simson strzela w tłumik i nie wchodzi na obroty. Simson Strzela w Tłumik i Nie Wchodzi na Obroty - Analiza Problemu i Możliwe Rozwiązania (ID: 4060080) Witam serdecznie. Problemy z silnikiem, takie jak strzelanie w tłumik i trudności z osiąganiem obrotów, mogą być frustrujące, ale zazwyczaj wynikają z kilku podstawowych przyczyn. Poniżej przedstawiam...
WItam. Może i ja się dołącze do dyskusji. Miałem 3 takie auta i w każdym przerabiałem temat braku mocy. Przyczyną był zawsze zapchany układ paliwowy na odcinku zbiornik - filtry - pompa. Zbiornik czyściłeś? Na dole w zbiorniku jest filtr na korku. Proponował bym zacząć od wypompowania paliwa ze zbiornika i wykręcenia tego korka z filterkiem. Potem dobrze...
To moim zdaniem brzmi jakby przewód gaszenia gdzieś zwierał z masą albo cewka była uszkodzona. Trzeba by wstawić drugą cewkę zapłonową, przewody wysokiego napięcia i sprawdzić czy to poprawi sytuację o ile instalacja paliwowa jest w porządku. Może paliwo do gaźnika nie dopływa w odpowiedniej ilości. Może też być dysza w gaźniku zapchana czy zawór iglicowy...
Kod błędu E- 44 ( przegrzanie) jest najczęściej spowodowany w przypadku suchych ogrzewań zapchaniem wlotu powietrza do ogrzania oraz zniszczeniem ( zgnieceniem , przewodu ssącego lub tłoczącego gorące powietrze ). W większości z lewej strony fotela kierowcy. Po podpięciu naczepy np. wrzuca się rękawice i to wystarczy. Przewód ssący nie może zassać...
Witam, mam dość złożony problem z samochodem Renault Megane 3 kombi 1.2 TCE 115KM 2013r Zaczęło się od delikatnego szarpania silnikiem przy jeździe na tempomacie przy prędkości 50-60 km/h. Denerwowało na tyle, że sprawdziłem własnymi możliwościami wszystko w układzie powietrza i paliwa. Wymieniłem świece, sprawdziłem cewki, kable oraz czujniki powietrza....
Witam. Wymieniłeś filtry paliwa? czy przewody paliwowe nie są zapchane i czy niema syfu w zbiorniku. ważne są też luzy na popychaczach zaworów. Odpalenie ułatwia dźwignia otwierająca zawory.
Dziękuję wszystkim za porady. Faktycznie jest sitko metalowe w środku i wygląda na to, że było zapchany na amen. Nie mogłem przebić go w żaden sposób drutem przez wlew paliwa więc zrobiłem tak: nawierciłem otwór o średnicy 18mm od góry zbiornika bezpośrednio nad króćcem i zrobiłem zdjęcie telefonem - stąd wiem, że jest tam sitko ustawione pod skosem....
zapchany filtr paliwa , zamarzające paliwo, źle zamontowana pompka (przewody paliwowe zagiete itp)
Pisałeś że widzisz powietrze w przewodach podczas pracy silnika , a więc nie jest to wina pompy tylko reszty układu zasilania . Musisz sprawdzić każde zlącze , każdą opaskę przewodów zasilających . wygląd o niczym nie świadczy . Czasami wszystko wygląda ok , a przy ruszeniu ręka za przewód pojawia się powietrze . wymieniłes filterek wstępnego oczyszczania...
Moze byc przegnity przewod paliwowy , ktory sie zapowietrza ,zapchany filtr paliwa, zapchane sitko pływaka w baku.
Witam, ciąg dalszy diagnostyki (co zostało wykonane do tej pory): 1. Wymieniona świeca 2. Wyczyszczony gaźnik, 3. Moduł z przewodem przełożony z Aprilli SR, a potem z Gillery Runner, bez zmian, 4. Wyczyszczenie filtra powietrza (zalanego paliwem) 5. Osuszona z benzyny komora korbowa (była benzyna) 6. Wymieniony przewód zapłonowy i fajka 7. Po zmianie...
witam opad paliwa można w bardzo prosty sposób sprawdzić. sposób ten jest już sprawdzony przez wiele mechaników. trzeba zdjąć przewód paliwa pod siedzeniem lub pod wykładziną w bagażniku "zależy od samochodu" ze zbiornika i podpięć kompresor (sprężarkę) i puścić około 3 barów powietrza, druga osoba uważnie obserwuje obudowę filtra i wężyki gumowe -...
To jest nagrzewnica z. Dyszą eżektorową. Nie jest to precyzyjną dyszą ciśnieniowa, ale zapchać się może. U ciebie raczej ktoś dowalił paliwa, lub jest paproch. Jeśli jest spalanie z przerwami, to zasysa powietrze przewodem paliwowym, lub w zespole dyszy powietrze wchodzi do kanału paliwa.
jakie ciśnienie powinna wydawać pompa? na rozruch 280 160 bar potrzeba do odpalenia, ale nie wpinaj tam manometru, lepiej podepnij tester i zobacz jakie ciśnienie jest na rampie, jeśli brak tam oczekiwanego ciśnienia, sprawdź który wtrysk puszcza przelewem ciśnienie paliwa. Jeśli przelewy są ok, zostaje Ci jeszcze zawór uszkodzony zawór bezpieczeństwa...
Na przewodzie powrotu paliwa pod maską zamontowany jest filterek paliwa. Z tego co mi wiadomo powinien on być zamontowany na wężu zasilającym. Jeden z przewodów zapłonowych jest owinięty taśmą gdyż w jednym miejscu była pęknięta guma. Taki przewód kwalifikuje się do wymiany gdyż są elementy których nie da się naprawić klejem i izolacją lub taśmą. Paliwa...
Problem został rozwiązany. Przyczyną całego zamieszania okazał się jeden z przewodów paliwowych który był nieszczelny oraz zapchane filtry paliwa i filtr w pompce ręcznej. Temat uważam za zamknięty.
Membrama sterująca oczywiście może być przyczyną, ale również złe ustawienie dzwigienki, jak będzie za nisko może zubażać skład mieszanki co prowadzi do podwyższonych obrotów. Ale tez nieszczelność silnika, simeringi, sylikon (powinna być pasta DIRKO) łącznik często w tym modelu rozszczelnia się (przyczyna zsuwajaca sie opaska, powinno sie podgrzewać...
Kiedyś na podobnym silniku w kombajnie były takie objawy- powodem był niedrożny przewód powrotny paliwa. Bzdurzysz kolego. Tam jest pompka membranowa, więc zapchany odpływ jej nie zaszkodzi. Po prostu zmniejszy swój wydatek a silnik będzie pracował normalnie. Kolego Piotr4P nie pisz w dwóch tematach. Na przewodzie do pompki paliwa nie będzie wycieków,...
Układ chłodzenia odpowietrzałem, po zapaleniu silnika wszystkie kontrolki gasną (jedynie kontrolka rezerwy benzyny się pali :D ) Może tu jest problem . Nie masz LPG ?A rezerwa się świeci przy jeździe na benzynie. Może zapchany filtr paliwa przy baku jak również w baku w koszu pompy. Zdejm powrotny przewód z przepustnicy (ten od strony kabiny).Dobrze...
Pęcherzyki powietrza nie powinny sie pojawiać w przewodach paliwowych. Możesz mieć gdzieś nieszczelnośc bądź zapchany smok w zbiorniku albo zbiornik nie jest wystarczająco odpowietrzany. Pozdrawiam.
Tak ale pisałem do tego pierwszego posta.Masz może 7 ostatnich z vin-u? Dodano po 9 Zamontowanie - Sprężarka w silnikach 9-, 11-, 12- i 13-litrowych z układem PDE lub HPI Dotyczy silników z blokiem cylindrów 1. lub 2. generacji. 1. Montując nową sprężarkę: Najpierw przenieś koło zębate ze starej sprężarki. Użyj odpowiedniego ściągacza WAŻNE! Ostrożnie...
Pierwsza sprawa to ten silnik pływa w paliwie, rzekłbym, że jest zatopiony. Zalewałem go już od góry ale to nic nie dało...ciągnąłem cala obudowę filtra wraz z dolotem i nalałem mu ze 2 setki w gaźnik przytrzymałem ręka a kolega kręcił w tym czasie ja odsuwałem rękę z gaźnika tak aby złapał powietrza wypił wachę Prosty sposób na unieruchomienie silnika,...
APS 185 Nagłówek CAN Usterka Brak komunikatu temperatury albo nieprawidłowy komunikat temperatury z koordynatora lub ICL2. Przyczyna •Uszkodzony czujnik temperatury zewnętrznej (T27). •Niewiarygodna komunikacja CAN •Usterka obwodu szyny CAN. •Usterka w koordynatorze lub ICL2. Uwagi Gdy czujnik temperatury działa, nie ma to wpływu...
sprawdzalem .. wszystko jest szczelne. dzis zauwazylem z prawej strony kolo przedniego koła taki zbiorniczek z ktorego wychodzi wezyk do podcisnienia w kolektorze dolotowym.. jest lekkie pekniecie ale nie czuc zeby ciagnelo tam lewe powietrze. wogole dziwne rozwiazanie bo jeszcze w ten zbiorniczek dochodza do tego przewody poliwowe. Gdyby ciągneło...
Z powrotem trzeba dostać się do pompy paliwa i posprawdzać połączenia między pompką a króćcami (czarna harmonijka) oraz filterek na dole pompki czy nie zapchany. Ponadto szczelność połączeń przewodów od zbiornika paliwa. I tam trzeba szukać przyczyn usterki, skoro wcześniej palił. A przewody paliwowe nie pozamieniane miejscami przy zbiorniku ???
Witam,nie mam w ogole paliwa w filtrze paliwa,sycho jak nie wiem:(Przewody paliwowe sa drozne i nie zapchane,filtr paliwa tez oki,co robic i jak sprawdzic poszczgolne rzeczy?Silnik 1.2s OHV
Witam. Raczej to nie przez niski stan paliwa, bo passat wyssysa paliwko prawie do końca i nie jest wrażliwy na przemieszczanie się paliwa w zbiorniku na zakrętach, jeżeli wszystko jest O.K. Z tego co pamiętam (mogę mylić z golfem ale to przecież dzieci z jednej matki), to smok paliwa w zbiorniku ma dwa otwory zasysające paliwo jeden jest zaraz nad dnem...
Biodiesel czyli metyloestry to rarytas dla silnika wysokoprężnego, wadą ich jest temperatura blokowania zimnego filtra -20stC, trwałość 2 lata- jest biodegradowalny, wartośc energetyczna 92% w porównaniu do ON. Zaletą taniość, zdolność czyszczenia układu paliwowego do tego stopnia że po pierwszym użyciu może dojść do zapchania filtra syfem z baku i...
passat przewód paliwowy polonez przewód paliwowy uszkodzić przewód paliwowy
speakon speakon halogenowy transformator zamiennik tranzystora bd139
babcia komputer sterownik movera
Oryginalne rolki wariatora do skutera 4T 80 cm³ GY6, Kymco, Zipp – rozmiar i masa Przepalanie i zwarcia matrycy telewizora - przyczyny i diagnostyka