Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Miałem podobny problem. Przyczyną był zapchany przewód paliwowy w miejscu jak wchodzi w ramę. jak przecielem przewód to prz przelot był średnicy wkładu od długopisu
Zanim wymienisz sprawdź ciśnienie paliwa. masz lpg i może pompa już nie daje takiego ciśnienia paliwa, tak samo filtr może być zapchany bo benzyna cały czas krąży i wraca do baku. Kiedyś miałem tak u siebie że pękł (rozpuścił się i na opasce tracił) przewód paliwowy w baku i ciśnienie na wtrysku było max 0.2 bara . Na jałowych jeszcze jakoś pracował...
Witam wyczyściłem gaźnik wymieniłem wszystkie membramy oraz uszczelki, a także sitko Sytłacja trochę się poprawiła mianowicie na wysokich obrotach już nie gaśnie odpala bez problemu, natomiast przy próbie regulacji biegu jałowego łańcuch cały czas się kręci. czasami z odpowietrznika wypływa benzyna czy jest możliwe że jest zapchany przewód paliwowy...
kolego ja też mam combo 1,7 d z93r i nie ma tam żadnego sterownika sama mechanika po prostu ci się zapowietrza uszkodzony pzewód paliwowy albo zapchany przewód paliwowy a co do filtra to jak zabraknie paliwa w tym samochodzie to prerąbane żadnej pompki ręcznej tylko bardzo długie kręcenie rozrusznikem i dolewanie paliwa do filtra z góry i zakręcane...
A sprawdzałeś czy paliwo leci z przewodu paliwowego?Np. zapchany filtr paliwa ,pęknięty przewód paliwowy .
Problem rozwiązałem więc podzielę się z resztą. Winny okazał się zapchany powrotny przewód paliwowy z listwy wtryskowej do baku (oczywiście PB), przez co ciśnienie na listwie wtryskowej było za wysokie.
Może być zapchany korek paliwa a raczej odpowietrzenie zbiornika paliwa. nie drożny przewód paliwowy lub filtr. Czy posiada czujnik poziomu oleju?
Od wczoraj mogę znowu cieszyć się swoja vectrą . Okazało się ze faktycznie zapchany był przewód paliwowy no i oczywiście był zapowietrzony i dla tego autko nie chciało odpalić . ciągle jednak nie rozumiem jak cos takiego mogło się stać z dnia na dzień . Dziękuje za podpowiedzi. pozdrawiam
Filtr paliwa może być zapchany po tamtej pomce. Lub dojście do wtrysku/wtrysk. Zdejmij przewód paliwowy wchodzący na wtrysk i zobacz czy i jak będzie leciało paliwo gdy zakręcisz rozrusznikiem.
Miałem podobny objaw po (!) przeglądzie w serwisie... Zapalał OK, rozpędzał sie do około 80-90 a potem dusił się, zdychał i ciężko było nawet odpalić. Śmiałem się że załozyli mi w serwisie elektroniczną blokadę prędkości ;-) Ci kowale z serwisu TYDZIEŃ szukali przyczyny, rozebrali i wyczyścili gaźnik - nic nie pomogło. Podmienili zapłon - nic. W końcu...
Dziękuję wszystkim za porady. Faktycznie jest sitko metalowe w środku i wygląda na to, że było zapchany na amen. Nie mogłem przebić go w żaden sposób drutem przez wlew paliwa więc zrobiłem tak: nawierciłem otwór o średnicy 18mm od góry zbiornika bezpośrednio nad króćcem i zrobiłem zdjęcie telefonem - stąd wiem, że jest tam sitko ustawione pod skosem....
Witam Kupiłem takie cudo jak agregat prądotwórczy, dwusuw (Einhell gg001 / moc prądnicy: 800W) na działkę. Lekki i poręczny. Na początku (przez 1 dzień) palił ładnie i to było by na tyle. Zauważyłem że jak przechylę agregacik w prawo (w kierunku spływu paliwa) zaczyna odpalać troszeczkę lepiej. Myślałem że zapchany przewód paliwowy ale sprawdziłem,...
Dziękuje za szybką odpowiedz oraz zainteresowanie moim problemem. Gdy wrzuca sie te biegi (3,6,9,12,15,18) ciągnik zachowuje sie tak jakby było wciśnięte sprzęgło, nic nie zgrzyta etc. co do biegów wstecznych, dzisiaj z okazji niedzieli po odpaleniu okazało się że zapchany jest gdzieś przewód paliwowy i wyskoczył bład f345, tak więc dopiero jutro będę...
Usterki w aparatach zapłonowych w tych modelach nie należą do żadkości i myśle że warto spróbować. A co do pracy pompy paliwa to właściwe ciśnienie paliwa to coś około 0,8 atm z doświadczenia wiem że niewielka różnica ciśnienia - 0.2 atm nie powoduje wielkich problemów chociaż daje się zauważyć że silnik trochę słabiej wchodzi na obroty ale jazda jest...
Na sam początek proponuje jeszcze raz na spokojnie wszystko przejrzeć, czy: - linka od gazu pociąga dźwigienką identycznie jak na starej pompie - przewód paliwowy nie jest gdzieś po drodze zagięty - przewody są dobrze połączone - niema gdzieś nieszczelności i pompa zapowietrza się (bąbelki powietrza w przewodzie powrotnym) - filtr paliwa nie jest zapchany...
hmmm no tak zapomniałem o biegunowości :) ale zaraz to sprawdzę . Filtr zakupiłem (16 Euro) i za momencik ide zamontować i sprawdzę przy okazji wtrysk . Co do pompki to myślę że jest ok , wymieniałem ją jakieś parę miesięcy temu i jak włączę zapłon lub kręcę to paliwko niby leci dość solidnie z pompki no ale wszystko możliwe :) A wiec :) sprawa wygląda...
WItam. Może i ja się dołącze do dyskusji. Miałem 3 takie auta i w każdym przerabiałem temat braku mocy. Przyczyną był zawsze zapchany układ paliwowy na odcinku zbiornik - filtry - pompa. Zbiornik czyściłeś? Na dole w zbiorniku jest filtr na korku. Proponował bym zacząć od wypompowania paliwa ze zbiornika i wykręcenia tego korka z filterkiem. Potem dobrze...
Zdejmij przewód paliwowy (gumowy) pod maską, i włóż go do jakiejś np. butelki i poproś kogoś aby włączył zapłon, nie kręć rozrusznikiem, powinno popłynąć dość dobrze paliwo, przez chwilę. Jeśli nie poleci to znaczy że masz zapchany przepływ paliwa. Można też zdjąć tylną kanapę i dostać się do pompki, podać zasilanie bezpośrednio na pompkę. Pozdrawiam
Mam 'ruska który był od początku na gospodarstwie. Nie był odpalany od kwietnia 2018 roku. Kiedy ostatnia próba była jakoś na jesieni dokładnie nie pamiętam ale zobaczyłem ,że jest jednak coś nie tak. Stawiam , że to z którychś przewodów paliwowych się zapchał, tylko nie wiem jaki.Czekam na odpowiedzi.
Pierwsza sprawa to ten silnik pływa w paliwie, rzekłbym, że jest zatopiony. Zalewałem go już od góry ale to nic nie dało...ciągnąłem cala obudowę filtra wraz z dolotem i nalałem mu ze 2 setki w gaźnik przytrzymałem ręka a kolega kręcił w tym czasie ja odsuwałem rękę z gaźnika tak aby złapał powietrza wypił wachę Prosty sposób na unieruchomienie silnika,...
Wyciągnij czujnik poziomu paliwa i sprawdz czy sitko jest zapchane, sprawcz czy przewód paliwowy do pompy jest szczelny i ostroznie przedmuchaj go.
Mechanik stwierdził, że były zapchane przewody paliwowe przy filtrze paliwa.
Problem tkwił w zapchanych przewodach paliwowych i w brudnej pompie. Zamykam temat
Do sprawdzenia: 0. poziom paliwa w zbiorniku 1. wlot powietrza do zbiornika paliwa (dziurka w korku) 2. Filtry paliwa, szczególnie jeśli paliwo było letnie. 3. odstojnik i wszelkie miejsca, w których mogło się zebrać coś, co zapcha przewód paliwowy. 4. Układ dolotu powietrza - mało prawdopodobne, że tam coś się zapchało, ale sprawdzić można. Pompka...
W dawnych dieslach to oznaczało uboga mieszanka. Zapchane przewody paliwowe : sitko w zbiorniku , filtry paliwa lub zapowietrzanie się układu paliwowego a to już jest poezja któryś uszczelniacz na pompie lub przewód. Jeżeli w tym modelu nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku to w akcie desperacji przed filtrem można założyć taką tzw. gaźnikową 0,6 BAR.
czestom przyczyna kopcenia i zalewania jest zapchany przewod paliwowy powrotu. proponuje wziac kawalek przewodu z butelka plastikowa i podlaczyc zamiast powrotu na pare minut. pozdrawiam!!!
Sprawdź odpowietrzenie zbiornika, oraz czy nie jest zapchany, zagięty przewód paliwowy, lub zapchany smok w baku. Jak jest grucha, to nie ma pompy elektrycznej.
Winą ślizgania jest na pewno sprzęgło, albo źle wyregulowana ( za mocno naciągnięta linka), albo źle złożona (np. w złej kolejności tarcze), albo zużyte. Tarcze sprzęgłowe można regenerować lub wymienić. Źle wyregulowany gaźnik, zapłon, zapchane przewody paliwowe, świeca itp. mogą być powodem słabej mocy. Pozdrawiam
Sprawdz cisnienie badz chociaz wydatek paliwa w komorze silnika moze gdzies zapchane przewody paliwowe, jesli nie dochodzi to sprawdz przy filtrze albo nawet przy samej pompie. A pompe slychac po wlaczniu zaplonu? moze uszkodzony/upalony przekznik tak jak poprzednik pisze. Albo padniete sterownianie wtrysku.
możliwe że zapchane przewody paliwowe lub filtr. miale przypadek podobny w toyocie stal i nie odpalał przyczyna była taka że w filtrze paliwo nazbiera się woda. Leciutki mróz i po zawodach , odkręcić trzeba było taki koreczek spustowy i przetłoczyć paliwo. Następnie do paliowa dodano takiego płynu żeby nie zamarzało i pomogło.
To jest nagrzewnica z. Dyszą eżektorową. Nie jest to precyzyjną dyszą ciśnieniowa, ale zapchać się może. U ciebie raczej ktoś dowalił paliwa, lub jest paproch. Jeśli jest spalanie z przerwami, to zasysa powietrze przewodem paliwowym, lub w zespole dyszy powietrze wchodzi do kanału paliwa.
Czyli jak nie leci paliwo , a powietrze leci wtedy jak dmuchasz ? Jak leci powietrze to albo nie ma paliwa albo rurka ma dziure i lapie powietrze lub jest ulamana i nie siega paliwa , jak powietrze nie leci to moze byc zapchany przewod paliwowy lub siateczka w zbiorniku w obu przypadkach musisz sciagnac zbiornik i sprawdzic czy rurki nie przerdzewialy...
Kiedyś spotkałem się może nie z taką samą sytuacją, ale, podobną gdzie zapchał się przewód paliwowy od zbiornika i paliwa raz trafiało do silnika więcej raz mniej.
problem rozwiązany przyczyną było zapchanie się przewodu paliwowego przed rozdzielaczem teraz mój mercedes pracuje zarówno na gazie jak i na benzynie
Witam. Założyłem ostatnio nowy tłok i cylinder do piły spalinowej po kilku minutach pracy przestała równo pracować, myślałem że może pękł pierścień i rozebrałem ponownie silnik i zauważyłem wykruszone tłok. Co może być tego przyczyną, błędy przy montażu czy jakość materiału? Drugie pytanie dotyczy przewodu paliwowego, po zdjęciu gaźnika paliwo wypływa...
Być może zapchany ukłd paliwowy (filtr, przewód).
Z powrotem trzeba dostać się do pompy paliwa i posprawdzać połączenia między pompką a króćcami (czarna harmonijka) oraz filterek na dole pompki czy nie zapchany. Ponadto szczelność połączeń przewodów od zbiornika paliwa. I tam trzeba szukać przyczyn usterki, skoro wcześniej palił. A przewody paliwowe nie pozamieniane miejscami przy zbiorniku ???
Na moje oko to układ zasilania silnika paliwem - może być kilka przyczyn: - syf w baku i pompka zasilające nie może pociągnąć paliwa - zbyt szczelny korek wlewu paliwa (w baku robi się podciśnienie) - zużyta/uszkodzona pompka zasilająca (wyrobiona/pęknięta membrana) - zapchany któryś z przewodów paliwowych - zapowietrzony układ paliwowy - zapchany filtr...
Zapchany filtr paliwa, zapchane sitko w baku, nieszczelność przewodów paliwowych.
Miałem podobny problem ,po diagnozie wyszedł błąd pompy. Zapchany był zaworek na przewodzie paliwowym koło silnika .
Mógł się zapowietrzyć, dlatego że jeżeli przewody paliwowe są zapchane szlamem to pompka paliwa jego nie zassie choćby zbiornik był pełny. No ale może to też być coś z czujnikami jak kolega powyżej napisał.
Może przewody paliwowe zapchane, filtr paliwa zanieczyszczony Czy pompa paliwa pracuje? (po przekręceniu zapłonu powinno być słychać pracę pompy na chwilę)
Nieszczelny przewód paliwowy, zapchana ssawka w zbiorniku paliwa,nieszczelna skrzynia korbowa, uszkodzona membrana pompująca,zużyta membrana sterująca,zatkane sitko przed zaworkiem iglicowym, zatarty zaworek iglicowy, niedrożny kanał impulsowy,"magik" bawiący się srubami regulacyjnymi i jeszcze kilka innych powodów.
Jest jeszcze filterek w samej pompie i on też może być zapchany. Miałem taki problem.
świeca w U4514 jest świecą płomieniową Można sprawdzić jej działanie po wykręceniu śruby znajdującej sie obok świecy w kolektorze ssącym to że spirala się rozgrzewa nie znaczy że świeca działa może być uszkodzony zawór bimetaliczny lub zapchany przewód paliwowy, zapas paliwa dla świecy znajduje sie w specjalnej kieszeni w zbiorniku paliwa po załączeniu...
Wymieniłem przewody paliwowe były zapchane i nie dało sie ich przepchać
Sprawdzałeś wszystkie filtry i przewody paliwowe ? na wolnych obrotach i przy niskim przepływie przewodu paliwowego czy zapchanego filtra będzie pracować ale jak dasz mu w podłogę to przytkany filtr czy przewód paliwowy nie pociągnie większej dawki paliwowej niż byś chciał. Zobacz czy ta wróżka gdzieś jak robiła głowice nie zmontował może zbyt małej...
Prawdopodobnie niedrożny przewód paliwowy do zbiornika paliwa ,podczas pompowania pompką zamiast wytworzyć ciśnienie ,w zapchanym przewodzie wytwarzasz podciśnienie , dlatego taki efekt z pompką, Ja osobiście obstawiam zatkany smok paliwa ,albo zawór w przelotce na ramie do filtra paliwa.
Po wymianie oleju wszystko jest ok, filtr paliwa się zapchał. Dzięki:)
passat przewód paliwowy polonez przewód paliwowy uszkodzić przewód paliwowy
alarm zabezpieczenia termicznego falownik eurodrive testy elektromechanik
telefunken 17mb120 telefunken 17mb120
Renault Master 3 2.3 dCi 125KM 2014 – błąd DF1408, elektrozawór FMV, diagnostyka i objawy Ford S-Max EHPAS – brak wspomagania, pompa elektryczna pracuje, diagnostyka i typowe usterki