Obniża się na lewarku (ostrożnie) i albo koło samo odpadnie, albo duży młot i poprzez kawałek grubego drewna uderza się w felgę, lub by jej nie poobijać w oponę.
Panowie a co powiecie o notorycznie stających dęba kierownicach w turbosprężarkach w grupie vw. Jak dotąd raz mi się zdarzyło mieć w łapach turbinkę z 2,2 dci z zapieczonymi kierami, w toyotach to się chyba wcale nie zdarza a tak to tylko w koło grupa starszych vw. Czy to jest wada w konstrukcji czy w pracy EGR czy ki diabeł, że babka turlajaca się...
Teraz to już za późno. trzeba podgrzać szybko samo koło, opalarka do tego jest nieodpowiednia, bo nagrzewa wolno razem z wałem.
Witam, Po tyodnia postoju, podczas próby rozruchu, prawdopodobnie nie został wyrzucona zębatka na koło zamachowe i sam rozrusznik się krecił. Dopiero za 3 próbą połączył się z kołem zamachowym. Czy mogło się po prostu coś tam zapiec chwilowo i nie mógł wystrzelić? Poza tym wydarzeniem normalnie szybko kręci. Mam się tym przejmować, że może wkrótce w...
Co do ABS-u to opony mogą piszczeć , ale nie powinno Ci blokować kół. No i jak nie czujesz pulsowania pedału hamulca i terkotania hamulców to coś nie jest nie tak. Ale skoro gaśnie Ci lampka od ABS to raczej OK. W golfach najczęściej siadają przednie czujniki prędkości kół. W sklepie około 90 zeta, na Allegro nawet 45 zł. Sprawdź czy mają przejście....
Tarcza jest krzywa, przegrzała się od "trzymania" zacisku. "Trzymanie" zacisku może być spowodowane uszkodzonym przewodem elastycznym, zapieczonymi prowadnicami zacisku, i/lub krzywą piastą koła. To wszystko co powyżej napisałem sprawdź.
ok 300-400 zł Za takie pieniądze to Lidl, jeśli myślisz że kupisz coś w tych pieniądzach co odkręci zapieczone koło to żyjesz w świecie fantazji!
Przecież to jest oś napędzająca sprężarkę a nie żadna śruba ! Jak będziesz próbował coś do niej dospawać to na bank uszkodzisz simmering w sprężarce. Jedyne wyjście, które przychodzi mi do głowy to zniszczyć całkowicie płytę sprzęgła, zdjąć koło pasowe i próbować jakoś rozciąć/zeszlifować pozostałą na osi tulejkę z gwintem
Jeżeli jedno z kół jest zapowietrzone to będzie słabiej hamować. Wtedy ściąga w tę stronę, gdzie jest koło nie zapowietrzone i mocniej hamuje. Proste. Ford1991 pisze, że raz go ściaga w lewo, a raz w prawo. Może być pompa hamulcowa. Jak zapieczony jest cylinderek w zacisku to cały czas hamuje, tak? Przy lekkim hamowaniu zapieczone koło hamuje bardziej,...
Najpierw spryskać jakimś środkiem do mycia łazienek "na kamień" sprawdzić najpierw czy nie wyżre wylewki. Potem wyszorować w koło starą szczoteczką do zębów i napuścić czymś penetrującym np wd40 i poczekać.
kondensatory stałe koło trafa coś około 470n/250 volt - w cewkach bodajże , moze to z nich , pozdrawiam Kondensatory już powymieniał :) Mogą być też cewki odchylania zwarte (zapieczone) Ale stawiam bardziej na trafo WN. Poszukam schematu :)
Dzięki kolegom za fachowe porady. W tej chwili pójdę jednak w kierunku wykorzystania starego modułu podwozia ksm150, gdyż udało mi się odkręcić zapieczoną śrubkę mocującą górne koło i jest możliwość założenia nowego kółka z Ali, o ile będzie ono faktycznie pasować. Nie mogłem jej odkręcić mimo użycia WD, a nawet podgrzania lutownicą, dopiero pomogło...
Alternator "kaput" ... to typowa przypadłość w tym modelu także tylko wymiana na drugi a tego starego możesz zdać przy zakupie to dostaniesz upust przy kupnie (tak mamy w Łodzi w sklepie Fiata) ostatnio za taki nowy regenerowany z roczną gwarancją płaciłem coś koło 160zł
He he wiesz też o tym pomyślałem ale chodzi tu o to że jak mam jechać ponad 30 km skoro mi zapiekło koło i pasek ciągnie po tym i się pali. No chyba że na hol i to pewnie tak trzeba będzie zrobić...
Niestety przynajmniej lewarek jest potrzebny i kobyłka podporowa żeby zabezpieczyć jakoś,po to żeby nam auto na głowę nie spadło jak będziemy tam grzebać, musisz przecież koło podnieść żeby je zdjąć i żeby wachacz wymontować bo jak inaczej, nie da rady, widziałem takich co uniesli lewarem o potem jakieś cegły podkładali ale stanowczo odradzam, jak cegła...
no taką sknerą to nawet ja nie jestem ;) bez przesady, nowe tarcze tylne 70zł https://obrazki.elektroda.pl/6259810700_... napewno chińskie, ale i tak lepsze niż popękane, zrysowane i zgnite te które masz (może zresztą też chińskie) jeśli o mnie chodzi to widziałem spękane od środka do zewnątrz tarcze które jeździły i nie słyszałem żeby...
Przyczyn może być kilka mi:zapieczone cylinderki , zużyte okładziny lub inna twardość koło prawe -lewe (różnica hamowania zbyt duża) zużyte bębny h-ca zapowietrzenie układu ,zapieczony układ samoregulacji.
Może też koło blokowac,zapieczony zacisk hamulcowy.
Podnośnik, odkręcić dwie nakrętki na wahaczu od osi silnika. Odłączyć wiązki przewodów i chyba odkręcić zacisk hamulcowy. Koło do garażu i odkręcić tych kilkanaście wkrętów imbusowych po obwodzie i ostrożnie (silne magnesy) wyciągnać wirnik z silnika. Nawet opony nie trzeba zdejmować. Sprawdzisz wtedy i łożyska i położenie magnesów na obwodzie wewnątrz...
Witam. Niesprawny cylinderek hamulcowy (zapieczony), do wymiany.
A kapse koledze od temperatury nie odpadają? :D Samochód w górę.Kręć kołami przed i po zdjęciu klocków/szczęk. Zapieczone klocki/szczęki/zaciski lub uszkodzona pompa/serwo. Oczywiście wbite młotkiem(uszkodzone)lub żle wyregulowane łożyska też zatrzymają samochód. Kilometr-dwa jazdy bez zbędnego hamowania i wystarczy dotkąć ręką felgi by wiedzieć które...
Próbowałem dwóch pasków od różnych producentów: węższy i szerszy — podobnie się zachowują (szerszy trochę lepiej). Dziwne, że na starym, postrzępionym jeździł normalnie, a nie widzę, by był on krótszy niż te dwa. Nie ma opcji, by wyjąć przegub napinacza, bo blokuje go od góry podłoga traktora. Inny sposób to odkręcenie śruby bolca do pedała, ale niestety...
kolego Mychatel domyślam się że to zacisk z przodu jest zapieczony a w takim przypadku sprawa wygląda tak: przy normalnym hamowaniu (sprawny ukł. ham.) siłą hamowania są głównie obciążone przednie koła i tak spokojnie wyhamowujesz auto ze 100km/h na 100m ale jeśli jedno koło nie hamuje to a ty chcesz hamować tak samo, to jedno hamujące koło przejmuje...
Zależy od śruby :P jak nie zapieczone to i na jednej butli potrafi odkręcić koło (stanley 24l )ale jak zapieczona to niestety trzeba trochę czekać.Jak dla amatorskiego i sporadycznego użytku wystarcza ale jak ktoś często coś robi przy aucie z pneumatem to musi szukać wydajniejszego kompresora.
Czyli tylko wystarczy, zdjąć tarcze i odkręcić te cztery śruby, a co z zdjęciem piasty może być zapieczona ?
wszystko było wyczyszczone z rdzy i prowadnice i prowadzenia klocków nasmarowane dobrym smarem bezkwasowym Boscha Ale zacisk był rozbierany? Pewno nie. tłoczek jakby nie wracał, próbowałem go wypchać hamulcem nożnym do pewnego momentu, by sprawdzić czy nie jest zapieczony i póżniej go wciskałem Trochę zawiłe ale chyba chodzi o to, że wypychałeś tłoczek....
Zapieczony zacisk hamulcowy, najszybciej. Choć jak znam elektrodę to zaraz się okaże że to zarąbane na amen łożysko. Zapieczony zacisk, zależy które to koło, przód czy tył. Ściąga przy mocnym hamowaniu.
Nie potrzebny był żaden ściągacz, tylko żaba, która się zaciska przy odkręcaniu (kiedyś w mango było takie coś), nic nie zapieczone, jedno koło godzina, drugie koło 15 minut - nabrałem wprawy :) Po prostu się zwyczajnie ten drążek odkręca i tyle. Potem ustawienie zbieżności i jest ok, jak ktoś będzie chciał fotkę, to wstawię tutaj, zrobiłem tylko jedną...
Mam problem ze zdjęciem felgi z piasty. Ściągnąłem już 3 koła, ale ostatnie nie chce zejść jest bardzo mocno zapieczone. Jakim sposobem ściągnąć to koło?
Koła sprawne, oto chodzi, że bieżnik równy oraz są kierunkowe, Dębica Navigator 3. Zbieżność robiona była, nawet wróciłem z reklamacją, ponieważ wydawało mi się, że było dobrze, ale nic to nie dało. Z hamulcami jest tak, że słychać pisk właśnie z tego koła, ale nie zaciska się, czyli tak, że tarcza się ściera przy ciągłej jeździe od kiedy został zacisk...
Teraz w momencie załączenia wiatraki działają,lampa zaczyna żarzyć ale w momencie startu balastu następuje tylko błysk lampy i zapala się kontrolka error.Jakaś sugestia.... Skoro koło kolorów było zatarte, to oznacza dużo kurzu/brudu we wnętrzu. Możliwe jest, że gdzieś masz przebicie (po warstewce zapieczonego kurzu), które wyłącza balast lub uruchamia...
Sruba jest jednorazowa z rdzeniem , po prostu wyciąga się . Nie może się wyciągać w trakcie normalnej pracy, gdyż utraciła by swój naciąg i np. koło zębate mogłoby się przekręcić na wale i spowodować katastrofalne zniszczenie w maszynie, silniku czy innym urządzeniu. W trakcie pracy maszyny śruba pracuje bez przekraczania dopuszczalnego dla niej naprężenia....
Ściągacz do lożysk to dobre rozwiązanie, ale jeżeli koło jest zapieczone to trzeba by było użyć "końskiej siły" żeby je nim ściągnąć. Ja osobiście probonuję duży wkrętak płaski, WD 40 i porządny młotek. Po użyciu wszystkiego w odpowiedniej kolejności koło musi zejść. pozdrawiam
Witam. Jestem po wymianie iskrowników i termopary. Z iskrownikami poszło gładko, wszystko działa. Termoparę wymieniłem i dalej palnik gasł po odpaleniu, więc spróbowałem zamienić dysze z innego, no i wtedy było OK. Z tymi śrubami koło palnika, udało mi się wykręcić z tego dużego tylko, a tamtych dwóch nie dało rady. Może kiedyś, jak będę miał więcej...
Jak jest zapieczony, skorodowany tłoczek/cylinderek/zacisk, to sama nic nie zrobisz, niestety trzeba to rozebrać.
Witam. Pewnego dnia zauważyłem że jest strzelona osłona na przegubie. Więc zaopatrzyłem się w nową i wziąłem się za rozebranie. Odkręciłem koło. Wyciągnąłem z zaczepu na amorku przewód hamulcowy. Następnie pozbyłem się starej gumy. Oczyściłem wszystko dokładnie. Później odkręciłem śruby mocujące amor do piasty. No i biorę się za wyciągnięcie półosi...
faktycznie panowie macie racje pryznaje się do błędu własnie wycofałem topic napisałem go z rozpędu mysląc o wczorajszym dniu szacuneczek dla wszystkich
Koledzy mam mały problem ,od strony biernej łożysko powinno wyjsc bo mam dojscia od 2 stron bebna,ale od czynnej jest problem z kołem pasowym ,odkręciłem nakrętke ale koło nie chce zejśc Czy to tak zapieczone czy może coś jeszcze ? bęben cały wyciągłem i mam go osobno ,gdy jak ściągne koło to już będę przy łożysku ???
Mam pytanie odnośnie kuchenki Amica, bo kasuje się w niej zegar po ustawieniu. Czy jest możliwość odłączenia zegara i czy żeby to zrobić trzeba ściągać górną blachę wokół palników czy sam przedni panel wystarczy. Kilka śrubek koło palników jest zapieczone. Ewentualnie czy można go naprawić i jaki koszt nowego? https://obrazki.elektroda.pl/6847750500_...
Witam ponownie. Może to co tu napiszę komuś pomoże. Ja rozwiązałem swój problem tak: 1,Zdjąłem ponownie koło. 2.Nalałem sporą porcje znanego wszystkim (reklamy są na całym świecie!) gazowanego napitku (nazywanego pieszczotliwie odrdzewiaczem),odczekałem ok. pół godzinki. 2.Przywaliłem raz a dobrze śrubokrętem udarowym (kiepskiej co prawda firmy- już...
Prawdopodobnie jest zapieczone, możesz spróbować lekko podważyć od strony zbiornika i powinno zejść.
Tak zapieczone śruby miałem przy odkręcaniu alufelg w corsie c - tylne koło przekręciłem (na trawie nie podniesione) ale w końcu poszło. Ale tym kluczem co podałem bez dodatków. Normalnie to zmieniam w stalufelgach 2x do roku opony więc odkręcają sie lekko i pewnie nie mają takiego efektu zapieczenia jak przy alufelgach. A i oczywiście że wiem że to...
Wymieniałem we wtryskach zaworki .Jeden wtrysk miałem zapieczony ale wyszedł .Na wysokich obrotach zauważyłem mokro koło wtrysku .Podkładki miedziane nowe miałem 3 sztuki nówki podmieniałem je .I dalej jest wyciek ropy .Jak to opanować tanim kosztem bo wartość auta mała.
To jest nowa maszyna ze sklepu, czy kupiona od kogoś kto opisał ją jak nowa. Jak to pierwsze to wymieniłbym w sklepie. Jak to drugie to może być zapieczona ( wysuszona od strony korbowodu. Posmarowanie olejkiem powinno pomóc.
łożysko jest wciskane w bęben. Piasta jest przykręcona na 4 śruby z tyłu wahacza. Zdejmujesz kapselek, odkręcasz nakrętkę (bez rozginania bą są tacy fachowcy :) ) i prubujesz ściągnąć bęben. Możesz odpuścić ręczny (zdejmij osłonkę ręcznego i odkręć śrubkę. Popukaj w bęben młotkiem (nic się nie stanie) i z kołem przykręconym do bębna złap za koło i szarp...
Witam,po zapieczonym tylnim zaciski próbowałem odkręcić koło . Cztery śruby odkrecilem zaś piąta się obrobila...I nie mogę odkręcić....macie jakieś sposoby...w tym problem że to felga aluminiowa...ręcznie nie idzie i kluczem pneumatycznym też nie..
Czy możliwe że przy tym zapieczonym zacisku od temp tarcza się skrzywiła? Po założeniu nowego zacisku i obracaniu tarczą czuć opór a za chwilę lżej bez tarcia.
Trze tylko punktowo - tylko w jednym miejscu na tarczy, zaciski już regenerowałem więc kwestie z tym związane jakby coś było zapieczone ogarniam. Jakbym miał czujnik zegarowy to bym pewnie każde koło sprawdził ale brak. Te włosy murzyna to wydaje mi się mało agresywny środek i nie wedrze się w metal tak jak np. listkowa, więc chyba nic bym nie zdarł...
Może powiem, co udało mi się zrobić samemu. Potencjometr wyczyściłem, działa w pewnym zakresie, nie trzeszczy. Hamulec naprawiony, na ramieniu dałem grubą podkładkę, większa przerwa od hamulca nie obciera. Następnie rozbieram płytę głowic, głowic nie ruszałem. Aby dostać się pod spód, by wyjąć koło zamachowe i mechanizm z ramieniem. Wszystko jest tak...
Przez zamrażanie odkręcałem odpowietrzniki hamulców w Fiacie 125 i byłem zdziwiony że się odkręcił nawet naderwany. Te wkręty były z lipnego materiału bo korodowały szybko, w dodatku wkręcone w utleniający się stop aluminiowy (znal silumin czy coś koło tego). Świecy nie odkręcałem, ale polecam spróbować może pomóc a koszt to 3 złote. Kup gaz do zapalniczek,...
zapiec hamulec zapiec rdzeń zapiec zamek
volvo silnika metoda przekształcenia programator helios
interfejs diagbox bateria milwaukee
Naprawa zegarka LCD: brak wyświetlania po zasileniu Dłuższy czas kręcenia rozrusznikiem po wymianie baku