Teraz to już za późno. trzeba podgrzać szybko samo koło, opalarka do tego jest nieodpowiednia, bo nagrzewa wolno razem z wałem.
ok 300-400 zł Za takie pieniądze to Lidl, jeśli myślisz że kupisz coś w tych pieniądzach co odkręci zapieczone koło to żyjesz w świecie fantazji!
Jeżeli jedno z kół jest zapowietrzone to będzie słabiej hamować. Wtedy ściąga w tę stronę, gdzie jest koło nie zapowietrzone i mocniej hamuje. Proste. Ford1991 pisze, że raz go ściaga w lewo, a raz w prawo. Może być pompa hamulcowa. Jak zapieczony jest cylinderek w zacisku to cały czas hamuje, tak? Przy lekkim hamowaniu zapieczone koło hamuje bardziej,...
He he wiesz też o tym pomyślałem ale chodzi tu o to że jak mam jechać ponad 30 km skoro mi zapiekło koło i pasek ciągnie po tym i się pali. No chyba że na hol i to pewnie tak trzeba będzie zrobić...
Tarcza jest krzywa, przegrzała się od "trzymania" zacisku. "Trzymanie" zacisku może być spowodowane uszkodzonym przewodem elastycznym, zapieczonymi prowadnicami zacisku, i/lub krzywą piastą koła. To wszystko co powyżej napisałem sprawdź.
Koła sprawne, oto chodzi, że bieżnik równy oraz są kierunkowe, Dębica Navigator 3. Zbieżność robiona była, nawet wróciłem z reklamacją, ponieważ wydawało mi się, że było dobrze, ale nic to nie dało. Z hamulcami jest tak, że słychać pisk właśnie z tego koła, ale nie zaciska się, czyli tak, że tarcza się ściera przy ciągłej jeździe od kiedy został zacisk...
Przecież to jest oś napędzająca sprężarkę a nie żadna śruba ! Jak będziesz próbował coś do niej dospawać to na bank uszkodzisz simmering w sprężarce. Jedyne wyjście, które przychodzi mi do głowy to zniszczyć całkowicie płytę sprzęgła, zdjąć koło pasowe i próbować jakoś rozciąć/zeszlifować pozostałą na osi tulejkę z gwintem
Może też koło blokowac,zapieczony zacisk hamulcowy.
Nie potrzebny był żaden ściągacz, tylko żaba, która się zaciska przy odkręcaniu (kiedyś w mango było takie coś), nic nie zapieczone, jedno koło godzina, drugie koło 15 minut - nabrałem wprawy :) Po prostu się zwyczajnie ten drążek odkręca i tyle. Potem ustawienie zbieżności i jest ok, jak ktoś będzie chciał fotkę, to wstawię tutaj, zrobiłem tylko jedną...
koło zamachowe musiało się zapiec. Zlituj się .....
Alternator "kaput" ... to typowa przypadłość w tym modelu także tylko wymiana na drugi a tego starego możesz zdać przy zakupie to dostaniesz upust przy kupnie (tak mamy w Łodzi w sklepie Fiata) ostatnio za taki nowy regenerowany z roczną gwarancją płaciłem coś koło 160zł
Najpierw spryskać jakimś środkiem do mycia łazienek "na kamień" sprawdzić najpierw czy nie wyżre wylewki. Potem wyszorować w koło starą szczoteczką do zębów i napuścić czymś penetrującym np wd40 i poczekać.
kondensatory stałe koło trafa coś około 470n/250 volt - w cewkach bodajże , moze to z nich , pozdrawiam Kondensatory już powymieniał :) Mogą być też cewki odchylania zwarte (zapieczone) Ale stawiam bardziej na trafo WN. Poszukam schematu :)
Zależy od śruby :P jak nie zapieczone to i na jednej butli potrafi odkręcić koło (stanley 24l )ale jak zapieczona to niestety trzeba trochę czekać.Jak dla amatorskiego i sporadycznego użytku wystarcza ale jak ktoś często coś robi przy aucie z pneumatem to musi szukać wydajniejszego kompresora.
Witam. Niesprawny cylinderek hamulcowy (zapieczony), do wymiany.
Mam problem ze zdjęciem felgi z piasty. Ściągnąłem już 3 koła, ale ostatnie nie chce zejść jest bardzo mocno zapieczone. Jakim sposobem ściągnąć to koło?
Ściągacz do lożysk to dobre rozwiązanie, ale jeżeli koło jest zapieczone to trzeba by było użyć "końskiej siły" żeby je nim ściągnąć. Ja osobiście probonuję duży wkrętak płaski, WD 40 i porządny młotek. Po użyciu wszystkiego w odpowiedniej kolejności koło musi zejść. pozdrawiam
Zapieczony zacisk hamulcowy, najszybciej. Choć jak znam elektrodę to zaraz się okaże że to zarąbane na amen łożysko. Zapieczony zacisk, zależy które to koło, przód czy tył. Ściąga przy mocnym hamowaniu.
Panowie a co powiecie o notorycznie stających dęba kierownicach w turbosprężarkach w grupie vw. Jak dotąd raz mi się zdarzyło mieć w łapach turbinkę z 2,2 dci z zapieczonymi kierami, w toyotach to się chyba wcale nie zdarza a tak to tylko w koło grupa starszych vw. Czy to jest wada w konstrukcji czy w pracy EGR czy ki diabeł, że babka turlajaca się...
Podnośnik, odkręcić dwie nakrętki na wahaczu od osi silnika. Odłączyć wiązki przewodów i chyba odkręcić zacisk hamulcowy. Koło do garażu i odkręcić tych kilkanaście wkrętów imbusowych po obwodzie i ostrożnie (silne magnesy) wyciągnać wirnik z silnika. Nawet opony nie trzeba zdejmować. Sprawdzisz wtedy i łożyska i położenie magnesów na obwodzie wewnątrz...
Udało się znaleźć usterkę. Zapieczone na trzpieniu koło zębate, jedne z dwóch czyli to odpowiedzialne za odtwarzanie w prawą stronę. 8 wszystko było by w porządku gdyby nie fakt że chwilę po włączeniu odtwarzania w prawą stronę zaczyna coś głośno pukać, tylko w te stronę i tylko w tej kieszeni. Bądź tu człowieku mądry i pisz wiersze. Być może zanim...
Mam pytanie odnośnie kuchenki Amica, bo kasuje się w niej zegar po ustawieniu. Czy jest możliwość odłączenia zegara i czy żeby to zrobić trzeba ściągać górną blachę wokół palników czy sam przedni panel wystarczy. Kilka śrubek koło palników jest zapieczone. Ewentualnie czy można go naprawić i jaki koszt nowego? https://obrazki.elektroda.pl/6847750500_...
Przyczyn może być kilka mi:zapieczone cylinderki , zużyte okładziny lub inna twardość koło prawe -lewe (różnica hamowania zbyt duża) zużyte bębny h-ca zapowietrzenie układu ,zapieczony układ samoregulacji.
Witam,po zapieczonym tylnim zaciski próbowałem odkręcić koło . Cztery śruby odkrecilem zaś piąta się obrobila...I nie mogę odkręcić....macie jakieś sposoby...w tym problem że to felga aluminiowa...ręcznie nie idzie i kluczem pneumatycznym też nie..
no taką sknerą to nawet ja nie jestem ;) bez przesady, nowe tarcze tylne 70zł https://obrazki.elektroda.pl/6259810700_... napewno chińskie, ale i tak lepsze niż popękane, zrysowane i zgnite te które masz (może zresztą też chińskie) jeśli o mnie chodzi to widziałem spękane od środka do zewnątrz tarcze które jeździły i nie słyszałem żeby...
Trze tylko punktowo - tylko w jednym miejscu na tarczy, zaciski już regenerowałem więc kwestie z tym związane jakby coś było zapieczone ogarniam. Jakbym miał czujnik zegarowy to bym pewnie każde koło sprawdził ale brak. Te włosy murzyna to wydaje mi się mało agresywny środek i nie wedrze się w metal tak jak np. listkowa, więc chyba nic bym nie zdarł...
Niestety przynajmniej lewarek jest potrzebny i kobyłka podporowa żeby zabezpieczyć jakoś,po to żeby nam auto na głowę nie spadło jak będziemy tam grzebać, musisz przecież koło podnieść żeby je zdjąć i żeby wachacz wymontować bo jak inaczej, nie da rady, widziałem takich co uniesli lewarem o potem jakieś cegły podkładali ale stanowczo odradzam, jak cegła...
Owe śruby służą tylko temu aby bęben Ci nie wypadł jak masz ściągnięte koło, za dwa tygodnie zapiecze ich do piasty i dalej będziesz grzmocił w nie młotkiem aby ściągnąć jak będziesz miał taką potrzebę.
Koledzy mam mały problem ,od strony biernej łożysko powinno wyjsc bo mam dojscia od 2 stron bebna,ale od czynnej jest problem z kołem pasowym ,odkręciłem nakrętke ale koło nie chce zejśc Czy to tak zapieczone czy może coś jeszcze ? bęben cały wyciągłem i mam go osobno ,gdy jak ściągne koło to już będę przy łożysku ???
Cylinderek sie zapiekł
Jak jest zapieczony, skorodowany tłoczek/cylinderek/zacisk, to sama nic nie zrobisz, niestety trzeba to rozebrać.
Dzięki myślałem że to koło jeszcze się na tej śrubie trzyma bo zejść nie chce a to znaczy że tylko się zapiekło i trzeba je młotkiem potraktować . Jeszcze raz dzięki
Prawdopodobnie jest zapieczone, możesz spróbować lekko podważyć od strony zbiornika i powinno zejść.
Może powiem, co udało mi się zrobić samemu. Potencjometr wyczyściłem, działa w pewnym zakresie, nie trzeszczy. Hamulec naprawiony, na ramieniu dałem grubą podkładkę, większa przerwa od hamulca nie obciera. Następnie rozbieram płytę głowic, głowic nie ruszałem. Aby dostać się pod spód, by wyjąć koło zamachowe i mechanizm z ramieniem. Wszystko jest tak...
Wymieniałem we wtryskach zaworki .Jeden wtrysk miałem zapieczony ale wyszedł .Na wysokich obrotach zauważyłem mokro koło wtrysku .Podkładki miedziane nowe miałem 3 sztuki nówki podmieniałem je .I dalej jest wyciek ropy .Jak to opanować tanim kosztem bo wartość auta mała.
prawdopodobnie tłoczek hamulcowy zapieczony i się nie cofa,trzeba podnieść i sprawdzić które koło hamuje.
To jest nowa maszyna ze sklepu, czy kupiona od kogoś kto opisał ją jak nowa. Jak to pierwsze to wymieniłbym w sklepie. Jak to drugie to może być zapieczona ( wysuszona od strony korbowodu. Posmarowanie olejkiem powinno pomóc.
A kapse koledze od temperatury nie odpadają? :D Samochód w górę.Kręć kołami przed i po zdjęciu klocków/szczęk. Zapieczone klocki/szczęki/zaciski lub uszkodzona pompa/serwo. Oczywiście wbite młotkiem(uszkodzone)lub żle wyregulowane łożyska też zatrzymają samochód. Kilometr-dwa jazdy bez zbędnego hamowania i wystarczy dotkąć ręką felgi by wiedzieć które...
Wgląda to tak, że jest taka tuleje zaklinawana pomiędzy kołem a wałem. Ta tuleja ma perzerwę. Ale to koło zdjąc bo nawet do łozyska nie mogę sie dostać. Oczywiście nie mam specjalistycznych narzędzi. Może sie zapiekło i to podważyć? Pozdrawiam!
Tak zapieczone śruby miałem przy odkręcaniu alufelg w corsie c - tylne koło przekręciłem (na trawie nie podniesione) ale w końcu poszło. Ale tym kluczem co podałem bez dodatków. Normalnie to zmieniam w stalufelgach 2x do roku opony więc odkręcają sie lekko i pewnie nie mają takiego efektu zapieczenia jak przy alufelgach. A i oczywiście że wiem że to...
Dziękuję za dotychczasowe podpowiedzi i oczekuję dalszych. Teraz napiszę co bylo robione: Ze wzgledu na to, że kiepsko działał hamulec zasadniczy i ręczny, to pozwoliłem sobie na wymianę okładzin i bębnów. W trakcie naprawy przeczyściłem tłoczek lewy bo był zapieczony i po tej samej stronie rozpierak hamulca ręcznego. Wydawało mi się, że jest dobrze,...
wszystko było wyczyszczone z rdzy i prowadnice i prowadzenia klocków nasmarowane dobrym smarem bezkwasowym Boscha Ale zacisk był rozbierany? Pewno nie. tłoczek jakby nie wracał, próbowałem go wypchać hamulcem nożnym do pewnego momentu, by sprawdzić czy nie jest zapieczony i póżniej go wciskałem Trochę zawiłe ale chyba chodzi o to, że wypychałeś tłoczek....
Jak nowe autko to pusci kluczem koło. Ale jak sprzęgło stanęło to wszystko wsio zapieczone, nieraz od łożyska idzie zepsucie i przegrzanie , a wtedy zapomnij o odkręceniu kluczem ręcznym.
Ślizga się któryś pas odpowiedzialny za napęd kół kombajnu możliwe ze to ten szeroki który zmienia prędkość jazdy porostu kolo pasowe jest trochę zapieczone i gdy zmniejszymy prędkość wtedy to koło nie ściska pasa jak należy i on się ślizga lub na któryś z pasów dostał się olej
No własnie nici... jezdze tak . Juz mi zdazył łacznik elastyczny na tłumiku siąść ale go wymieniłem. Dpf wywalony fizycznie i programowo bo olej rósł. Wtryski (niby) sprawdzone u fachowców bo tez dzwonił którys i sie okazały zapieczone a jak jest koło zera to przebiera menda. Swiece idealnie grzeją a drgania zostały- 900obr a pozniej 1600 obr, najbardziej...
Cześć, dostałem gratis niesprawną hulajnogę elektryczną Speedway Mini Pro IV. Posiadam ogólną wiedzę na różne tematy i lubię majsterkować, chciałbym więc spróbować odrestaurować ją dla dziecka. Z elektryką i dojściem co do czego powinno być podłączone jakoś sobie poradzę. Mój głowy problem natomiast to koło napędowe. Było tak zapieczone, że ani drgnęło...
Teraz w momencie załączenia wiatraki działają,lampa zaczyna żarzyć ale w momencie startu balastu następuje tylko błysk lampy i zapala się kontrolka error.Jakaś sugestia.... Skoro koło kolorów było zatarte, to oznacza dużo kurzu/brudu we wnętrzu. Możliwe jest, że gdzieś masz przebicie (po warstewce zapieczonego kurzu), które wyłącza balast lub uruchamia...
Rzeczywiście zapieczona. Cyk cyk odrdzewiacz , lewo prawo i pomogło :)
Sruba jest jednorazowa z rdzeniem , po prostu wyciąga się . Nie może się wyciągać w trakcie normalnej pracy, gdyż utraciła by swój naciąg i np. koło zębate mogłoby się przekręcić na wale i spowodować katastrofalne zniszczenie w maszynie, silniku czy innym urządzeniu. W trakcie pracy maszyny śruba pracuje bez przekraczania dopuszczalnego dla niej naprężenia....
Często koło uważane za słabsze jest właściwe,a to mocniejsze ma zapieczony korektor, który znajdziesz jako złączkę powyżej konca progu.
No widać zabezpieczenie i widać też że ktoś koło tego dłubał. Nie przypuszczam,że ktoś próbował to zdejmować z tym zabezpieczeniem a jeśli tak to mówię co trEnba zrobić na takie zapieczone elementy.
Witam. Jestem po wymianie iskrowników i termopary. Z iskrownikami poszło gładko, wszystko działa. Termoparę wymieniłem i dalej palnik gasł po odpaleniu, więc spróbowałem zamienić dysze z innego, no i wtedy było OK. Z tymi śrubami koło palnika, udało mi się wykręcić z tego dużego tylko, a tamtych dwóch nie dało rady. Może kiedyś, jak będę miał więcej...
Czy wy należycie do lobby naprawiaczy belek? Zbijaliście kiedyś zapieczone łożysko z traka kamieniarskiego? Koło o wadze coś około tony. Zbijaliście łożysko z korbowodu który waży około 150kg? Składaliście kiedyś zawieszenie naszego krajowego żuka? I wiele wiele innych. Więc po co te ironie? Kolego, w zakresie prac które opisałeś że wykonywałeś, naprawa...
Czy możliwe że przy tym zapieczonym zacisku od temp tarcza się skrzywiła? Po założeniu nowego zacisku i obracaniu tarczą czuć opór a za chwilę lżej bez tarcia.
Najprostsza metoda sprawdzenia czy problem jest mechaniczny (zapieczone tłoki lub prowadnice) czy hydrauliczny (pompa, przewody, serwo): skręcić na max, podnieść zablokowane koło i popuścić odpowietrznik, jak zacznie się kręcić, to problem po stronie hydrauliki
Alternator jest Magneti Marelli z łożyskiem kierunkowym, koło faktycznie może być zapieczone ale z demontażem alternatora są problemy a samej rolki nie ściągnie bo nie ma dojścia z kluczami. Trzeba silnik opuszczać na jednej łapie zeby go wyciągnać, jest w bardzo nie dostępnym miejscu. Będę musiał to sprawdzić. (elektrit) Swiece żarowe nie mają zadnego...
Najwyrażniej zapiekło sie na wieloklinie. Zapryskaj WD i użyj ściągacza.
Witam. Posiadam hulajnogę m365 stara wersja. Najprawdopodobniej pękło w niej koło ponieważ gdy je pompuję schodzi powietrze. Chodzi o koło przednie. Próbowałem je wymienić, ale nie mogę. Odkręciłem osłony śrub i próbowałem kluczem 18. Chyba są zapieczone. Potrzebuję pomocy. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam. Michał
Jest to astra z ABS. Mam problem z hamulcem tzn. nie hamuje hamulec nożny na tylne prawe koło (ręczny hamuje dobrze na obydwa) sprawdzałem cylinderek nie zapieczony szczęki ok.Próbowałem odpowietrzyć ale bardzo mało płynu wychodzi po naciśnięciu hamulca, tak jakby pompa nie podawała płynu na to koło. Kontrolka od ABS gaśnie po uruchomieniu silnika....
Witam. Pewnego dnia zauważyłem że jest strzelona osłona na przegubie. Więc zaopatrzyłem się w nową i wziąłem się za rozebranie. Odkręciłem koło. Wyciągnąłem z zaczepu na amorku przewód hamulcowy. Następnie pozbyłem się starej gumy. Oczyściłem wszystko dokładnie. Później odkręciłem śruby mocujące amor do piasty. No i biorę się za wyciągnięcie półosi...
klocki mogą stać w jarzmach, tłoczek może być zardzewiały i się nie cofa, prowadnice zacisku mogą być zapieczone i nie odbijają, sprawdź czy po kilku minutach odpuszcza to koło przy postoju jeśli tak to przewód hamulcowy elastyczny do wymiany. więcej powodów chyba nie ma (ewentualnie sekcja pompy ale wtedy hamowało by również koło na skos z tyłu)
Witam ! Mam problem z Golfem 4 ASV 2000r. Podczas gwałtownego hamowania, czyli takiego przy którym zawory sterownika ABSu zmniejszaja ciśnie zeby nie zablokować kół, samochód jest obracany wokół własnej pionowej osi. Wygląda na to ze jedno tylne koło jest całkowicie blokowane. Czujniki kół pokazują wiarygodną prędkość i wszystkie mają taką samą prędkość....
Witam ponownie. Może to co tu napiszę komuś pomoże. Ja rozwiązałem swój problem tak: 1,Zdjąłem ponownie koło. 2.Nalałem sporą porcje znanego wszystkim (reklamy są na całym świecie!) gazowanego napitku (nazywanego pieszczotliwie odrdzewiaczem),odczekałem ok. pół godzinki. 2.Przywaliłem raz a dobrze śrubokrętem udarowym (kiepskiej co prawda firmy- już...
Klocki nowe i tarcze, ręczny działa prawidłowo linki nowe, brak nadmiernych luzów w zaciskach tłoczki pracują poprawnie(nie zapieczone) .Auto po przeglądzie sprawne (wymieniony korektor hamowania)
Jeśli płyn cofał się w wężyku do odpowietrzania tzn.że w porę nie zakręciłeeś odpowietrznika lub jest on niesprawny. Poza tym należy sprawdzić czy ten cylinderek jest sprawny (zapieczony ,prawie unieruchomiony) .Jak hamuje to koło? Jestem przerażony metodą józefg Jeśli nie ma drugiej osoby to pompujesz, zapierasz pedał hamulca rozpieraczem i idziesz...
Jak zdejmiesz koło powinno być widać linki. Spróbuj pociągnąć kombinerkami lub czymś. Zależy też gdzie zapiekło, czy na linkach czy na rozpierakach. Można też ostukać bęben lekko młotkiem. Tak czy tak potem do naprawy.
Nie, dzwon jest przykręcony, bo odkręciłem tą obudowę, teraz to w ogóle chciałbym go odkręcić, ale nie wiem jak, bo żadnym sposobem się nie da, jest tak zapieczony. Najpewniej mam do wymiany przekładnie, innego powodu nie ma :D
Witam serdecznie! Pralkę mam od 7 lat. Od pewnego czasu pasek - tak jak to opisywano w innym poście - "wdrapuje się" na wewnętrzny rant , a przy wirowaniu przeskakuje go i spada. Specyfika mojej sytuacji polega na tym, że duże koło wygląda na krzywe (przy obracaniu bębnem widać to wyraźnie). Po rozmowie z serwisem AGD dowiedziałem się, że problem może...
łożysko jest wciskane w bęben. Piasta jest przykręcona na 4 śruby z tyłu wahacza. Zdejmujesz kapselek, odkręcasz nakrętkę (bez rozginania bą są tacy fachowcy :) ) i prubujesz ściągnąć bęben. Możesz odpuścić ręczny (zdejmij osłonkę ręcznego i odkręć śrubkę. Popukaj w bęben młotkiem (nic się nie stanie) i z kołem przykręconym do bębna złap za koło i szarp...
1. Akumulator. Musisz wiedzieć że akumulator im mniejszy tym mniej trwały i nie bardzo jest jak to przeskoczyć. Na starym akumulatorze powinieneś mieć symbol. Kup po prostu taki sam. Dziś nawet kwasowe akumulatory są szczelnie zamknięte. Nie polecam akumulatorów marki WM - potrafią paść same z siebie. I najważniejsze - na zimę nie zostaw akumulatora...
Przez zamrażanie odkręcałem odpowietrzniki hamulców w Fiacie 125 i byłem zdziwiony że się odkręcił nawet naderwany. Te wkręty były z lipnego materiału bo korodowały szybko, w dodatku wkręcone w utleniający się stop aluminiowy (znal silumin czy coś koło tego). Świecy nie odkręcałem, ale polecam spróbować może pomóc a koszt to 3 złote. Kup gaz do zapalniczek,...
kolego Mychatel domyślam się że to zacisk z przodu jest zapieczony a w takim przypadku sprawa wygląda tak: przy normalnym hamowaniu (sprawny ukł. ham.) siłą hamowania są głównie obciążone przednie koła i tak spokojnie wyhamowujesz auto ze 100km/h na 100m ale jeśli jedno koło nie hamuje to a ty chcesz hamować tak samo, to jedno hamujące koło przejmuje...
A ja się ponaprawiałem tego badziewia ... za dużo :) O ile buda jest twarda chociaż lubi przyrdzewieć o tyle silniki i skrzynie nie dawały rady, most po 100 tyś wył jak by ktoś garść nakrętek wrzucił (skrzynia to samo). Łożyska w kołach padały dosyć często, hamulce jak nie zapieczone to tarcze krzywe, i tak w koło :) Jeszcze z silnikiem 1.9d i 1.4 rovera...
chciał bym przestawić parownik od gazu kosztem mocy ale,żeby spalanie z 15 -19 l na 100km spadło np o 5-6 czy jest to osiągalne proszę o rady pozdrawiam. O kurde.....Teraz, zimą Ci tyle pali? Niewiele więcej niż moje w124 200 z gaźnikiem 2ee....Fakt -dość energicznie jeżdżę ale ze zużycia LPG jestem bardzo zadowolony. O dyszce LPG/100km zapomnij przy...
Witam. Ja uważam,że Ty masz jednak problemy z przednimi, a nie tylnymi hamulcami.Być może masz zapieczone zaciski i przednia oś ma zero hamulców, albo któreś koło troszkę lepiej bierze.Wypadkowa sił hamowania daje właśnie efekt zarzucania tyłu. Doprowadź najpierw przód do porzadku - wymień, ewentualnie daj do przetoczenia tarcze ( jak wydadzą), wymień...
Zobacz pod osłoną gumową tłoczka, czy jest tam czysto. Pewnie zapieczony tłoczek. Do wymiany uszczelka. Sprawdź też stan prowadnic zacisku i ich osłon.
Problem rozwiązałem ostatecznie sam . NA spodzie maszyny znajdują się dwa wały. Podczas gdy jeden z nich już zaczął się obracać drugi był mocno zapieczony . Obstukałem go i spryskałem WD40 i maszyna chodzi aż milo.
Dobra, wezwałem z serwisu gościa. Powiedział, że jakiś zawór do wymiany pod płytą z palnikami koło pokrętła gazu piekarnika. Tak czy siak, sam bym płyty z palnikami nie odkręcił, niektóre śruby kompletnie wyrobione, zapiekłe, tylko rozwiercić je można i dać nowe. Sam nie będę się za to brał. Dzięki za zainteresowanie tematem.
Sprawdź, czy nie zapiekł się któryś tłok w zacisku z przodu, i nie gotuje się płyn (po chwili jazdy koło będzie gorące)
Cześć. Ostatnio kupiłem sobie silnik do fiata 126p. Silnik za grosze, bo jego właściciel mówił, że dawno go nie odpalał i nie kręci się koło zamachowe. Podejrzewałem, że to pierścienie się zapiekły lecz po zdjęciu głowicy ujrzałem następujący widok, który był dla mnie zaskakujący. Miał ktoś może taką sytuację ? Opłaca się robić szlify tulei ? Ile taka...
Prawda jest taka, że robota z.....a zepsuta. Po wymianie koło powinno obracać się swobodnie a tarcza nie powinna się grzać. Reklamuj usługę. Powodem tego mogą być zapieczone zaciski lub za ciasno osadzone klocki.
Skoro koło obraca się raz, prowadnice sprawdziłeś to na 90% masz zapieczony tłoczek w zacisku. Gdzie dokupisz blaszki? Jak nigdzie nie ma, to musisz się udać do ASO (do lokalu producenta). Jeśli to co na foto, to jest zacisk do twojego skutera i faktycznie taki sam siedzi w yamasze aerox, to możesz zamówić to sobie tu https://yama-sklep.pl/oryginalne-czesci-...
Ano normalnie,jak się kręci półoś to napędza koło poprzez przegub i krótką półoś.Aha jeszcze jedno,w zabieraku są frezy lub wieloklin jak kto woli,półoś ma współpracować z zabierakiem swobodnie bez zacięć,smarować smarem najlepiej miedziowym lub syntetycznym,wtedy jest pewność że się nie zapiecze.Pozdrawiam.
3. Czy któreś koło ci się nie grzeje, świadczyło by to o zapieczonym hamulcu, przez co osiągi jak i spalanie mogły by się pogorszyć. 4. Jak ma emulator sondy lambda to bywa żę korekta długoterminowa się rozjeżdza. Reset komputera do nastawów fabrycznych+adaptacje wykonaj, na benzynie. Nie podałeś jaki dokładnie masz silnik (3 magiczne literki) Tak samo...
Miałem kilka takich przypadków z błędem przeładowania ,mówię tutaj o dmuchawkach ze zmienną geometrią.I tak: podejrzane zapieczone kierownice ,więc ściągam wężyk z gruchy podpinam moją super pompkę i pompuje ,sztanga włazi pięknie ,ściągam wężyk wraca do położenia w którym była wcześniej .Niby wszystko git ale nie , teraz wytwarzając nieco większe ciśnienie...
Ja stawiam na pompę hamulcową . Z tego co pamiętam to chyba ma 3 sekcje , 1 - przednie lewe , 2 - przednie prawe i 3 - tylne oba . no pojechales po calosci z tymi trzema sekciami Dodano po 3 albo zapieczony cylinderek lub zapchany przewod elastyczny
Koło pasowe najlepiej ściągniąć jest ściągaczem trójłapowym bo inaczej nie zejdzie, niejednokrotnie jest bardzo zapieczone.Powodzenia.
Pompa wspomagania (hydrauliczna) ma luz poprzeczny. Nie cieknie. Za to jest trochę słabsze wspomaganie i po uruchomieniu czasem wcale nie ma i przy tym jakby koło pompy blokowało się - pasek się ślizga. Pasek jest ok, suchy; koło ok, napinacz ok. Magiel dobry, krzyrzak nie zapieczony. Może coś z zaworem bypass w pompie (też)? Te pompy zdaje się mają...
Cudów nie ma. Albo tłoczek zapieczony w zacisku, albo dźwignia ręcznego nie odbija do końca. Jeśli dźwignia to można kupić zestaw naprawczy - sprężynę, którą zakłada sieę na dźwignię zacisku aby wspomagała odciąganie hamulca ręcznego. Tak miałem ostatnio w Golfie IV. Pomogło.
Naciskanie też nie da pewności. Przykład z piątku - klient przy okazji innej naprawy mówi że mu się jedno koło tylne grzeje. Młody podniósł, zakręcił kołem i mówi że wszystko w porządku, to mu kazałem zdjąć zacisk i prowadnice sprawdzić. Jak sprawdził tak jedną urwał bo zapieczona była...
Witam, może ktoś miał do czynienia ze starą piłą CELMA DZN-800 (jest to chyba też jakiś stary BOSCH ale nie mam pewności) i może mi podpowiedzieć. Wszystko wskazuje na to, że piła rozłoży się (aby zajrzeć do wyłącznika czy przekładni zębatek) dopiero po zdjęciu koła napędzającego łańcuch. Jestem przekonany, że to koło zębate trzeba odkręcić nie widzę...
Gdy po ustawieniu zbieznosci dalej jest krzywa kierownica to znaczy że mechanik nie ustawił jej prosto i nie odkręca sie kierowcy i przestawia bo jest krzywo. Jeżeli po ustawieniu zbieznosci czy całej geometrii dalej ściąga to powodów może być wiele innych np niższe ciśnienie w którymś z kół przednich albo zapieczony zacisk hamulcowy. Ja miałem podobnie...
Sprawdziłem sprężanie: 23, 24, 15, 17. nie zdziwiła cię różnica, jak dojdzie do 3000 to ma koło 500 bar za mało, wymień wtryski i po problemie. Pozdrawiam. A jeszcze jedno nie porywaj się sam , pierwszy od rozrządu zawsze jest zapieczony, bez prasy nie dasz rady.
Najbezpieczniej to przyłap sobie koło pasowe do wału i stary pasek załóż za np. alternator i zawiń na wale, tak idzie odkręcić najbardziej zapieczone śruby. Na pasku rozrządu, jeśli go nie zmieniasz, bym nie ryzykował żeby nie nadwyrężyć zębów paska. Uszczelniacz bez problemu wyjmiesz bez zdejmowania pokrywy, zobacz przy okazji czy nie cieknie spod...
Witam. Pralka już od dłuższego czasu wydawała dziwne odgłosy, aż wczoraj w trakcie prania bęben się zatrzymał. Odkręciłem boczną obudowę i przekręciłem kołem, aby wyjąć pranie z pralki. Koło jest ciężko przekręcić tak jakby się coś zapiekło (łożyska). Nie rozbierałem tej pralki i nie wiem czy warto się potrudzić i ją rozebrać. Może koledzy doradzicie...
Czyli odpiąć linki czy aby gdzieś się nie zapiekły, zatarły czy jak sprawdzić? poluzować na maksa przy dźwigni, wypiąć? Zrobiłem tak, że na 4 zębie jedno koło całkowicie trzyma a drugie można spokojnie jedną dłonią kręcić, gdzie głównie szukać przyczyny? W lince, samoregulatorze? Czy może problem jest w lince która trzyma to właściwe koło które na 4...
Witam brat ma Lublina ostatnio klocki dojeździł do końca jeden klocek wypadł i zniszczyło tłoczek od zacisku, wymieniłem tarcze i klocki i założyłem Nowy zacisk ze szrotu okazało się że jest zapieczony mimo że zapsikałem to sprejem, kupiłem zestaw naprawczy i na nowych uszczelkach poskładałem niby się cofa ale za mało koło nie obraca się tak jak powinno...
na chwilę obecną pokonała mnie nakrętka od półosi kluczem udarowym BJC który tam ma bodajze 1750 albo 1850 nm odkręcenie czy coś koło tego co już wiele razy mnie ratowała w takich sytuacjach i odkręcałem nim sanki zapieczone aluminiowe i śruby różnego rodzaju od zawieszenia nie daje rady chociaż on na pewno nie ma tyle mocy a ma a realnie z 700-900...
Witam wszystkich. Mam swój garaż i robię jakieś tam małe naprawy mechaniczne, trochę hamulce, trochę zawieszenie, łącznie teraz z wyciąganiem skrzyni biegów... :-o Ostatnio był u mnie kumpel i mówi... "Kup sobie klucz elektryczny, bo się męczysz tą grzechotką, szkoda czasu...''. Człowiek to zawsze tymi kluczami i grzechotkami... Taki już mój wiek i...
Jasne, że blaszki muszą być na bolcach, odsunęłam je żeby można było zobaczyć, co pod spodem ;-) Tak mi wyszło z kombinacji alpejskich, że tam powinny być te sprężynki, ale nie jestem pewna. Jesteś tego pewien czy też Ci tak wychodzi? Wypróbowałabym to może nawet, tylko że złożenie napędu bez wyjęcie tego koła z blaszkami (oś przechodzi na spód kosiarki,...
zapiec rdzeń zapiec hamulec zapiec zamek
konwerter opticum monoblock schemat ideowy zasilania zdjąć stacyjkę
kompresor olejowy piekarnik siemens
Dlaczego głośnik Marshall gra cicho? Przyczyny i rozwiązania Podłączenie subwoofera i kolumn do Yamaha RX-V RDS