Zamek udało się mnie uruchomić z podobnym problemem w ten sposób : ze strzykawki razem z igłą wprowadziłem płyn do hamulców do zamka i po kilku chwilach /1 min/ wydmuchiwałem kilkakrotnie sprężonym powietrzem-kompresorem - używając szmatki do przetarcia można też pompką , powinno poskutkować . Powodzenia Metoda dobra, tylko co z lakierem.
witam może być jeszcze jedna przyczyna jeżeli masz centralny zamek poprostu mógł sie zapiec jakimś cudem siłownik w drzwiach co się często zdarza albo jakieś cięgno się urwało w zamku powodzenia w zdejmowaniu tapicerki od wewnątrz, nie jest to fajna sprawa pozdro
Zakładając, że w sklepie będą mieli pasujący zamek. No i że starego zamka nie traktujemy jako zabytku, który ma wartość przez to, że jest oryginalny.
Chciałem uniknąć tego rozwiązania ale wnoszę że bez szlifierki nie obejdzie się, to jedyne rozwiązanie ;) Z góry dziękuje za dobre chęci oraz zainteresowanie.
Ta kratka jest do samej podłogi? Najczęściej montowane są kratki od góry kanapy do sufitu. Kanapa się nie składa?
Po awarii pilota okazało się że wszystkie zamki (czyli 2) są zapieczone i nie da się ich przekręcić. Wcześniej pewnie mogło byc coś do nich lane albo padły ze starości. Moje autko to: Citroen Xsara 2002, 2.0 HDI 300tyś Jeden zamek przeleżał w spirytusie całą noc i nic, ani drgie. Wymiana jest kosztowna, chyba trzeba razem z komputerem i stacyjką. Co...
W swojej 1,3 zmieniałem uszczelniacze bez ruszania głowicy, jak dasz tłok w GMP i odbezpieczysz zamki tego zaworu którego tłok jest u góry i opuścisz go na tłok to prawie centymetr trzonka będzie wystawał z prowadnicy, i tak z każdym następnym cylindrem. Gwałtem mi to zalatuje... Raz bez podparcia zaworu na sztywno, na samej górze jest problem z odbezpieczeniem...
Rozebrać prawy próg aby dostać się do modułu zamka,wypiąć wtyczkę z niego,podać "'na krótko"zasilanie na siłowniki.Padł moduł w pozycji ryglowanie dlatego od środka nie otworzysz i dlatego wszystkie naraz prawdopodobnie.Zdarzały się takie przypadki ale jak wyżej napisałem łatwo otworzyć.Skrajny przypadek to zapieczone wszystkie siłowniki.
Rozebrać i naoliwić odpowiednim olejem. Można spróbować bez rozbierania.
Nie. Raczej jest tak zapieczony. Dawno go nie używałes pewnie
Zapieczony zamek tylnej klapy i nie poprawna praca wyłączników krańcowych. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
Centralka jest oryginalna założona fabrycznie a zamek mam tak zapieczony że nie mogę przekręcić kluczyka
Od drzwi kierowcy tez nie działa. Ani kluczykiem od stacyjki ani awaryjnym nie da się otworzyć. Wykręciłem narazie zamek ten od bagażnika. Udało mi się wyjąc ta głowice był jeszcze plastik który trzeba było podważyć i głowica wyleciała. Niestety nie mogę rozebrać bębenka na 2 zdjęciu widać śrube wyglada jak motylkowa niestety nie posiadam takiego klucza...
Renault Scenic 1.6 16V 2000 r. jak naładować zamknięty samochód Samochód zamknięty centralnym zamkiem z pilota, stoi kilka miesięcy, nieużywany. Niestety wyładował się akumulator i nie można dostać się do środka — z pilota nie można otworzyć, zamki zapieczone (nieużywane od lat). Czy jest jakiś sposób otworzyć maskę bez zniszczeń lub podłączyć kable...
Moim zdaniem nikt nie używał zamka mechanicznego przez parę lat i po prostu stop ZnAl(cynkoaluminium) się zapiekł.
tylne drzwi to bajka,cięgno na długości drzwi-montaż 5 minut na drzwi,a w przednich robię w ten sposób,że siłownik daję na dole drzwi,cięgno praktycznie nie docinam a tylko doginam i łącze się kostką u góry do oryginalnego cięgienka z bolczykiem wystającym nad tapicerką rozfrezowując wcześniej otwór dookoła tego cięgna ,tak żeby kostka pracowała bez...
Luz tłok-tuleja powinien się zawierać w 0,025 +/-0,005. Tłok nie jest równym walcem(zimny). Na zimno góra mniejsza jest o około 0,2. Za mały tłok np. nie odprowadza temperatury na gładzie co doprowadzi np. do zapieczenia pierścieni. Błąd pasowania tłok/tuleja dla pierścieni trapezowych lub pół trapezowych to także katastrofa. Zresztą pierścienie nieprostokątne...
Fabryczne siłowniki posiadają coś ala "sprzęgiełko" jeśli się "zapiecze" silnik to zamek pracuje nadal. Blokada zamka występuje gdy siłownik są dokładane i są uniwersalne. w takim wypadku należy je wymienić. uwaga może się zdarzyć że będzie też uszkodzona centralka sterująca.
Toż to gulf 4 .Że będzie zapieczony czy uszkodzony mechanizm zamka to prawie pewne. Że żarówką to oczywiste a nie miernikiem,kable też do kontroli. Nie wiem co jeszcze.
Słychać pracę zamka przy sterowaniu z pilota? Może zwyczajnie nie dbałeś i higienę zamka i się zapiekł, u mnie w 207 z kolei nie chciał się zamknąć, co nie pozwalało całemu autu się zamknąć :P
napisz jakie objawy bo nie zrozumiałe słowo zapiekł
Z centralnym to jak chyba sam wiesz powinno byc na odwrot . Z szarpaniem to jezeli szarpie na wyzszych biegach od czworki w gore , rzadko na trojce a na dwojce i jedynce wogole to bedzie najprawdopodobniej przeplywomierz . Moze tez byc zatarty ktorys z wewnetrznych przegubow , moze miec poprostu stary juz zuzyty lekko zapieczony smar.
zamontowałem zamek taki jak podałem w linku, do momentu gdy nie podłączyłem linki idacej od wewnetrznej klamki do zamka było cacy, po podłączeniu siłowniki nie maja siły zamknać i otworzyć i zastanawiam sie czy są za słabe (zbyt mały uciąg) czy może mechanizmy linek i samego zamka sa jakies zapieczone/brak im smaru czy czego...???
nie jest po wypadku, kabina normalnie sie otwierała, a teraz ewidentnie zamki zapieczone, ktoś ma jakiś pomysł jak się do nich dostać albo co z nimi zrobić? Przewody są tak jak powinny być!
Witam, Mam taki problem, że w belkach dachowych wkładki są "zastane". Kluczyk w ogóle nie wchodzi. Psikam od tygodnia kilka razy dziennie smarem silikonowym cx80. ale nic się nie zmienia. Klucz dalej nie chce wejść. Przyszedł mi do głowy pomysł, żeby popsikać odrdzewiaczem ( mam odrdzewiacz do zapieczonych śrub wurth), a gdy zamek ruszy nasmarować go...
Jak wyłączyć działanie centralnego zamka z pilota, tak, żeby działał z kluczyka? w obudowie kluczyka/fabrycznego/jest pilot c.z. uszkodzony mechanicznie.Nie ma możliwości przy jego pomocy zamknąć drzwi,więc po zamknięciu mechanicznym za pomocą kluczyka nie mogę otworzyć drzwi. Chcę więc wyłączyć działanie c.z. z pilota. Centralny zamek w Xsarze "działa...
Niestety nic nie pomogło, wczoraj był serwis. Zamek tak się "zapiekł", że trzeba było go wyłamać i wstawić nowy. Koszt naprawy 180 PLN. Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie porady.
Udało mi się odblokować dwoje drzwi. A zrobiłem to tak. Po wejsciu jak co dzień do wnętrza samochodu przez bagażnik. Odkręciłem plastiki z drzwi (kombinowanie +gimnastyka 20 min, bo przeszkadzały fotele). Odkręciłem śruby tapicerki (te które się dały) + dwie które były z racji zamnkiętych drzwi ukryte pod framugą, ale wystawały (na szczęście) na tyle,...
Z klucza się nie zamykają bo zamarzła/zapiekła się nieużywana wkładka (jak się otwiera samochód tylko z pilota to tak się dzieje). Z pilota się nie zamykają bo się uszkodził zamek lub przewody do zamka - to ostatnie rzadko spotykane. W tym samochodzie, zgodnie z nowszą modą, nie ma siłowników, są zintegrowane razem z zamkami w jedną nierozbieralną całość....
Odepnij siłownik i sprawdż "na sucho "czy działa prawidłowo. Całkiem prawdopodobne ze przyczyna leży po stronie zamka a nie elektroniki. Miałem takie objawy w swoim poprzednim aucie które wróciło po klepaniu drzwi a przyczyną był zapieczony i wręcz zasyfiony zamek od pyłu i sladowych pozostałości lakieru (no ale podobno drzwi były rozbrojone do "0"...
Myślałem o zastąpieniu orginału uniwersalnym siłownikiem, jednak zastanawiam się co mogło ulec uszkodzeniu wewnątrz starego siłownika. Kiedyś w Vectrze wymieniałem dwa microswitche wewnątrz siłownika. Trzeba było rozwiercić jeden nit, rozkręcić obudowę i wylutować dwa microswitche. W Astrze nie miałem jeszcze okazji tego rozbierać, ale myślę że konstrukcja...
Odświeżam w końcu Uszkodzony okazał się zamek kierowcy Nawet w sumie nie uszkodzony tylko linka od klamki wewnętrznej była jakaś zapieczona i po założeniu tapicerki linkę ciut naciągało i zamek myślał że non stop jest otwarty. Sam się dziwię że taką pierdołę wcześniej wyłapałem. Pozdrawiam i dzięki Zamykam
Hura udało się, moczenie zamka w płynie hamulcowym R4 przyniosło skutek zamek odblokował się. Pozostałe zamki potraktowane tym samym płynem tez się rozblokowały. Myślę, że na ten rodzaj metalu czyli ZNAL ten płyn może byc skuteczny, inne dostępne mi środki nic nie dawały. Środki przedstawione przez kolegów nie testowałem ale też mogą być skuteczne ale...
Musisz otworzyć z klucza, zamek jak każdy musi si otworzyć , chyba że jest mechanicznie uszkodzony albo na maxa zapieczony
Bezpieczniki OK, z kluczka nie działa bo wkładki zapieczone, a centralka alarmu chyba dobra bo sygnal wychodzi ktoś mi kiedyś mowił że trzeba jakos zaprogramowac dzialanie centralnego zamka TYLKO JAK?????
Witam, Z samochodu został wyjęty akumulator. Przed odłączeniem akumulatora, samochód został zamknięty za pomocą zamka centralnego. Kluczyk w klapie oraz w drzwiach zapieczone, próba użycia WD 40 itp zakończona niepowodzeniem - przelewanie przez dwa dni nic nie dało. Udało mi się zdjąć atrapę. Odkręciłem zamek. Ciąganie pancerza z linka nic nie daje....
Po dobrym namoczeniu wkładki delikatnie opukujemy i próbujemy przekręcać, operacja wymaga czasu, ale efekty są. Sprawdzone na dużej ilości zapieczonych wkładek. Oczywiście wkładka wyjęta z zamka, opukujemy w rękach.
Witam. Trochę zamotałeś z tym opisem. Żadnego zamka się nie da przekręcić drzwi kierowcy? bagażnik ? drzwi pasażera mają swój zamek? Nie możesz przekręcić bo pewnie są wkładki zapieczone bo nie były używane. Może nowa bateria była słabej jakości i się rozładował? Centralny mógł paść z wielu powodów bateria zepsuty pilot, a może rozładował się akumulator....
Witam, Mam taki problem z golfem, historia auta nieznana. Centralny zamek nie zamyka klapy. lampka działa prawidłowo. Bębenek uszkodzony /zapieczony/ i stoi w pozycji pionowej,co chyba nie powinno powodować takiego problemu. KTS pokazuje kilka błędów siłownika klapy tylnej,kompletnie źle opisanych w dodatku , wygląda mi to na niepasujący lub źle kodowany...
Problem rozwiązany, po zalaniu BSI poszedł lewy prąd i wszystkie 4 silniczki umarły, zapiekły się, pewnie non stop leciało napięcie.
Norma. Zamki do naprawy. Ja np robię to w cenie 80zł/zamek przy wysyłce zamontowanego, 120zł z montażem i demontażem. Można wymienić na nowe podróby ale nie polecam. A już w ogóle nie polecam zakupów używanych na allegro. Naprawa wnętrza + wymiana styku zewnętrznego (tego od lampki) Wymiana micorstyku który kosztuje 5zł nie jest żadnym dla mnie problemem,...
Witam, mam problem z demontażem bębenka zamka w passacie b5. Cały zamek jest zdemontowany i potrzebuję wyjąć bębenek aby dostać się do zapadek. Chodzi o to, że klucz wchodzi do połowy przez co nie da rady wyciągnąć bębenka, czy da radę jakoś to zrealizować bez klucza? Myślę że problemem może być jedna z zapadek na której klucz się blokuje (może jest...
Witam Chodzi o Mercedesa W140 96r 3.5 turbodiesel - pompka centralnego zamka. Sam centralny zamek udało mi się ożywić (zapieczony elektrozawór oraz nieszczelność w jednych drzwiach). Drzwi ładnie się otwierają i zamykają z pilota, ale po przekręceniu kluczykiem na zapłon pompka się załącza i próbuje czymś sterować. Chodzi raz w jedną stronę a raz w...
No właśnie kolego może to pomoże a jeżeli nie no to nie wiem już co. Jak mechanicy sobie nie radzą z takimi rzeczami to ja już nie wiem kto. Może od środka zdejmę linkę przytrzymam kołnierz i pociągnę linkę? Wajha od środka lekko chodzi bez oporów nawet jak linka siedzi ale linka nie jest urwana bo z kołnierza nie można jej wyjąc i jest naprężona. Może...
Jak się topią kanty to od temperatury, na pewno od strony kolektora wydechowego. Jak pierścienie nie są zapieczone to trzeba sprawdzić owal tulei i chłodzenie. Przy wyciąganiu tłoków sprawdzaj jak są ustawione zamki na pierścieniach.
Ewentualnie zamiast silnika,zapiekło się na uszczelkach,spróbuj na dwie osoby,jeden wciska włącznik drugi ciśnie szybę.
Witam wszystkich, Mam ogromny problem. Od niedawna posiadam Toyotę Corolle E12 D4D z 2002 r.. Wczoraj chyba przypadkowo znajomy rozprogramował mi pilota. Mam tam trzy przyciski III, II i I- największy. Zawsze zamykałam II, a wcisnął chyba III i I. Chyba aktywowano alarm, tylko najgorsze jest to, że nie mogę teraz otworzyć samochodu. Nie mogę dostać...
A jak długo nie używałeś zamków z kluczyka? Pewnie w ogóle. Więc chwyciło bębenki i teraz będzie trudność z ich uruchomieniem. Na początek WD 40 lub coś podobnego. Może być także duża kondensacja wilgoci i mrozik trochę chwycił ruchome elementy. Elementy wykonawcze się nie odzywają w ogóle? Chodzi mi o siłowniki. Kolega ma całkowitą rację odnośnie...
Witam trafił do mnie golf4 2002r. Problem jest taki że po odblokowaniu drzwi z pilota (rozbraja się alarm fabryczny) nie mogę otworzyć klapy tył. Sprawdziłem już: Kable łączące klapę z nadwoziem Siłownik po podaniu na stole na niego zasilania działa Mikrostyk w klamce działa bez problemowo Mikrostyk sygnalizujący otwarcie klapy jest nowy (cały zamek...
Witam. Natknął mnie problem przy ostatnich drzwiach, 3 szt zrobione i przy 4 problem. :/ Dokładniej chodzi o odkręcenie śruby t20 bębenka, która trzyma zaślepkę z linką zamka. Na początku śruba stała jak zapieczona, po użyciu wd40 i ruszaniu lewo/prawo przez 15 min delikatnie popuściła, ale tylko delikatnie można teraz przekręcić prawo, lewo i dalej...
zapiec hamulec zapiec koło zapiec rdzeń
sprinter impulsator alarmu pożarowego zafira wymiana
bateria parkside styki bateria macallister
Schemat silnika 2.2 Land Rover Freelander 2 TD4/SD4 – manual, wiązki, ECU SID204/SID208 Privileg Sensation 9415 – kod E40 po włączeniu start, błąd blokady drzwi