Tak jak koledzy wcześniej pisali to będą na 95% zapieczone kierownice w turbinie. Przerabiałem to w B5 i Octavii. Rozebrałem turbo własnoręcznie i wyczyściłem kierownice z pokładów sadzy i pomogło. W necie na ten temat znajdziesz bardzo dużo. Widziałem nawet całą instrukcję jak wyczyścić to ustrojstwo. Powodzenia.
sprawdz na poczatek czy nie sa zapieczone kierownice turbinki,pisalem juz niedawno na tym forum komus jak to zrobic,nie potrzeba do tego interfejsu
mozliwe zapieczone kierownice w turbinie,poruszaj reką lub czyms sztange od turbo,zeby nie było oporów ,jak bedzie sie lekko juz ruszac przegoń auto gdzies na prostej,te silniki maja to do siebie ,że raz na jakis czas trzeba je przegonić,ja to nie pomoże turbina do zdjecia i czyszczenia łopatek. jak ogarniasz troche mechanikie to sam sobie to zrobisz,opis...
poczytaj wszystko pod haslem "notlauf", zapewne zapieczone kierownice badz sztanga... odkrec pokrywe silnika i po lewej stronie pod szyba wloz reke i poszukaj tam takiej sztangi, mieszka, poruszaj nia i zobacz czy chodzi gładko, ciezko lub czy wogole sie rusza. polecam rowniez diagnostyke Vagem gdyz bez tego ani rusz.
Jak przeładowuje to Muszą być kierownice zapieczone lub ew. MAP po rozgrzaniu zawyza pomiar ale nie spotkałem sie z taka usterka MAP-a.
Poczytaj jeszcze trochę i się dowiesz wszystkiego. Dodano po 1 Wiem że nie takiej odpowiedzi oczekiwałeś ale trudno.
czy przepływ za mały powietrza w stosunku do ilości paliwa mógł wpłynąć i tu można szukać przyczyny usterki Zdecydowanie tak. Ale zapieczenia tychże kierownic występują nawet, gdy wszystko z silnikiem itd. jest ok. Dzięki wielkie za odpowiedź. U mnie było tak,że błędów nie było ,ale np. Docelowe 1200 ,a u mnie 990,975 itd.. Na 2 biegu natomiast sypał...
Z logów wynika, że masz zapieczone kierownice na turbo + przepływka kończy swój żywot.... Te logi które twojemu koledze się nie podobają są ok, gorzej jakby były powyżej 100. P.S. verva nie jest polecana do pompowtrysków.... Kierownicami juz sie zajął kolega. Czyli przepływomierz do wymiany? Z tym podciśnieniem to jest tak ze albo jest słabe albo go...
Popieram w calosci to co pisał Repa , najczęstrzą przyczyną wpadania w tryb awaryjny są zapieczone kierownice turba, teraz jest zimno na takie roboty, ale trzeba złapać sztangę w klucz 14-stkę i sprwdzić czy lekko chodzi, jak nie to poruszć nią, ale tak ze 100 razy, az będzie lekko sama wracać. Na jakis czas powinno pomóc. pozdr.
To widzisz ,raczej zapieczone kierownice turbo.
Musisz odczytac błędy. Stawiam na klasyke czyli zapieczone kierownice w turbosprezarce
Panowie czy w moim przypadku objaw wskazuje bezwzględnie na zapieczone kierownice turbiny? Czy zawór N75 też wypada podmienić czy zająć się tylko turbiną?
Mam chyba to samo (3200-3400 ob/min i traci moc, a po wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu jest dobrze do momentu uzyskania podobnego pułapu obrotów) . Opinii po podłączeniu pod kompy u różnych speców było wiele, od zaworu EGR , zapieczone kierownice w turbinie po przepływkę , ale na szczęścia nie poszedłem za ich radami. Mój rzetelny (wcześniej...
Sprawa wygląda tak wymontowałem turbo były zapieczone, wyczyściłem wszystko elegancko lekko chodziło zero śladów oleju i po złożeniu kierownice się otwierały ale nie było doładowania ,vag wskazał przepływomierz wymieniłem i nareszcie turbo działa lecz czasami jak przegonie go powyżej 3000. obr lubi się zaciąć złapać tryb awaryjny
Przeładowanie to zapieczone kierownice albo uszkodzony "n75".Co do temperatury to nawet nie podałeś jakie to przegrzanie i przy ilu stopniach niby to przegrzanie.Także podaj konkretne info.
Coś mi to pachnie przeładowaniem turbiny i komp wchodzi w tryb awaryjny. Jak zgasisz i odpalisz na nowo to jest dobrze aż znowu przy 3000 obr. słabnie- zgadza się? W 90% przyczną są zapieczone kierownice w turbinie, w pozostałych przypadkach zawór N75 albo węże podciśnieniowe.
Zapieczone kierownice w turbo. Pozdro
przyczyną były zapieczone kierownice w turbinie. po wyczyszczeniu z nagaru i syfu turbina ożyła i na razie (ok 1500km) śmiga bez zarzutu. koszt 150zł razem ze sprawdzeniem szczelności turbiny. jak kolega mechanik popatrzył na tą turbinę stwierdził jedno - PSJ - Pierdołowaty Styl Jazdy. Zalecił raz na dwa tygodnie porządne przedmuchanie turbiny (dość...
Jaki masz kod silnika? Bo nie wiadomo czy turbo ze zminną geometrią czy nie. Przyczyn może być kilka. Np. uszkodzony N75, zapieczone kierownice (jeśli zmienna geometria), uszkodzona gruszka.
Witam wszystkich mam problem z Dacią Sandero 1 z 2009 r. A mianowicie mam dwa błędy: 1 . Kod DF 263 osiągi turbosprężarki Na poziomie maksymalnym ... Szybka odpowiedź 1. DF115 („MAP – ciśnienie w kolektorze na poziomie minimum”) oznacza, że sterownik okresowo widzi _zbyt niskie_ ciśnienie w dolocie. 2. DF263 („Osiągi turbosprężarki na poziomie maksymalnym”)...
Proszę tu masz chyba w miarę opisane co sprawdzić http://obrazki.elektroda.net/49_11806754... Mozliwe przyczyny: - zawor N75 jezeli jest turbina ze zmienna geometria to: - zapieczone kierownice - mieszek Mam nadzieję że mnie nie podsumujesz jak ostatnio z wężykami. Pozdrawiam jka
Ja osobiscie czyscilem turbo zmienna geometra vnt i co bylo zapieczone kierownice po czyszczeniu chodzilo gladko i lekko Dokładnie. To jest najczęstszą przyczyną utraty mocy przez auto np po przekroczeniu jakiejś prędkości. Polecam analizę tematu i mój tutorial, który stworzyłem w wersji PDF z dokładnym opisem jak rozebrać i wyczyścić kierownice turbosprężarki...
Kiedy występuje ten brak mocy? Kiedyś miałem taki przypadek w swoim aucie (dokładnie ten sam model i silnik). Silnik nie wkręcał się powyżej 3000obr/min. Generalnie był wyczuwalnie słabszy. Problemem okazały się zapieczone kierownice w turbo. Silnik działał w trybie awaryjnym (tak się chyba nazywa ten tryb)
Czyli jest taka możliwość że te objawy nie wskazują na zapieczone kierownice w turbo?? Muszla nie miała rys. Ale dlaczego są złe wskazania na turbinie w bloku 011 i na przepływce 003??
Jak zaczęła gwizdać to możesz mieć zapieczone kierownice turbiny,trochę go dobrze przegoń i może przejdzie.
Witam, Temat bardzo dobrze znany. Wiem że jest dużo tematów na ten temat, ale postanowiłem zamieścić swój. Jestem użytkownikiem samochodu Audi A3 1.9 TDI 110 KM. Oczywiście jak większość osób tutaj piszących na ten temat miałem problemy z turbiną. Powodem utraty mocy były zapieczone kierownice turbiny. Po rozkręceniu turbosprężarki okazało się że ruch...
Masz albo zapieczone kierownice w turbinie, albo N75 to wymiany, jeździsz na pewno w notlauf'ie
Tak, log011 dynamiczny a 3cim lub 4tym biegu. Ale w ciemno będą to zapieczone kierownice spalin w turbinie - turbina do czyszczenia lub kierownice spróbować rozruszać. Jak możesz zrób logi.
Zapieczone kierownice lub uszkodzona grucha
Miałem kilka takich przypadków z błędem przeładowania ,mówię tutaj o dmuchawkach ze zmienną geometrią.I tak: podejrzane zapieczone kierownice ,więc ściągam wężyk z gruchy podpinam moją super pompkę i pompuje ,sztanga włazi pięknie ,ściągam wężyk wraca do położenia w którym była wcześniej .Niby wszystko git ale nie , teraz wytwarzając nieco większe ciśnienie...
Pewnie zapieczone kierownice w trubo. Zrób logi.
Tutaj masz opisaną zasadę działania N75 http://obrazki.elektroda.net/6_118081568... Być może problem są zapieczone kierownice turbiny, zobacz w jakim przedziale porusza się to ramię które jest zaznaczone czerwonym kolorem na zdjęciu http://obrazki.elektroda.net/74_11808158... powinno to być ok 3 cm i powinna ona chodzić z pewnym oporem...
Jutro sprawdzę to sztangę turbo ale jeszcze mam takie pytanie czy jak były by zapieczone kierownice turbo czy działo by się tak że 2 dni jeździ normalnie, można przekroczyć bez problemu 120km/h a powiedzmy 2 dni muł, nie można przekroczyć więcej jak 120 ? Nie wiem ale zdaje mi się że jakby były zapieczone te kierowniczki to było by tak cały czas że...
zapieczone kierownice w turbo
Zapieczone kierownice w turbo ,było miliard razy, co temat TDI 110KM ta sama usterka.
Problem rozwiązany - zapieczone kierownice - turbina do regeneracji :(
według mnie zapieczone kierownice w turbo:|
Dziś jeszcze raz rozebrałem turbinkę i okazało sie ze kierownice zapieczone po wyczyszczeniu moc wróciła. Niechciałem jej rozbierać bo sztanga sie ruszała a jednak sie myliłem.
Po odłączeniu wężyka od gruszki turbiny sztanga powinna opaść. Albo masz zapieczone kierownice albo gruszkę turbiny do wymiany.
w sharanie 110 ps mogą to być zapieczone kierownice turbiny
po świętach wziąłem się za sprawdzenie turbo były zapieczone kierownice problem rozwiązany.
Np jeśli jest tryb awaryjny przez przeladowanie to auto ciągnie do około 2800 obrotów i odcina moc. Jeśli masz nie doładowanie to auto jest zawsze mulowate i powinno czarno dymić przy pełnym gazie. Zrobisz logi to się wszystko rozjaśni.W Silnikach afn prawie zawsze winę ponoszą zapieczone kierownice jeśli turbo szwankuje. Czyszczenie nie jest trudne....
Raczej są to uszkodzone albo zapieczone kierownice w turbo pozdro :D
Sprawdź jak ładuje turbina, takie objawy ma jak przeładowuje. Zobacz czy nie SA zapieczone kierownice w turbinie .
turbina za dużo pompuje i zawór upustowy zmniejsza ciśnienie. Przyczyną są zapieczone kierownice w turbinie.
tu problem polega na tym że jechał lepiej przed wyczyszczeniem z zapieczonymi kierownicami ... niż teraz gdu turbo normalnie wstaje. nie ma bledu. ale cisnienie jest kiepskie wg mnie. Kierownice da sie złożyć tylko w jeden sposób. działają prawidłowo. na logu też cisnienie zmienia sie gdy kierownica sie przestawia więc jest dobrze.
tzn? :) bo jezeli oddam auto mechnikowi jakiemus to co by nie bylo bedzie czyscil turbo + wymiana zaworu n75 nawet jezeli to nie bedzie potrzebne bo byle by zarobic mozna stwierdzic czy sa zapieczone kierownice? bo wtedy oddam auto na czyszczenie turbo i tylko czyszczenie . Czy mozna stwierdzic ze to n75 ? bo wtedy sam kupie nowy i zamienie . czy moze...
Kolego zrób logi wszystko będzie jak na dłoni, częsta przypadłość TDI ze zmienną geometrią łopatek turbiny po prostu sie przycinają i auto wpada w tryb awaryjny. Sprawdź zawór N75 oraz wężyki podciśnieniowe ale na 100% obstawiam zapieczone kierownice w turbinie. Jeśli nie doprowadzisz ciśnienia doładowania do normy nie masz nawet co szukać problemu...
No i juz po diadnostyce . Diagnoza zapieczone kierownice w turbie . Dziekuje wszystkim za pomoc Juz wiem co mam robic.Pozdrawiam
czy jak puścisz kierownicę podczas jazdy, by mogła się swobodnie obracać, Tu wychodzi z geometrii wprost -przesunąć minimalnie drążki. Szkoda że nikt nie odpowiedział na pytanie ile jeden obrót na drążku daje przesuniecie w stopniach na kacie pochylenia koła. Mi brakuje na prawym kole -1,08. czyli mierząc poziomicą pokazuje 1 stopień odchylenia co...
Kolega sam zdiagnozował problem tylko jeszcze o tym nie wie. Usłyszał zgrzyt. Zapieczone kierownice. Log też na to wskazuje. co trzeba zrobić: wyjąć turbinę, zdjąć gorącą muszlę, wyjąc płytkę z kierownicami, sprawdzić czy wszystkie całkowicie luźno sie obracają. Jeżeli tak, kładziemy papier ścierny 200 na płyte metalową i zbieramy z całej tarczy z kierownic...
sprawdz przewody od n75 i jego tez lub maga tez byc zapieczone kierownice w turninie
kierownice zapieczone , przeplywka , zawor elektromagnetyczny
Witam na 100 proc będą to zapieczone kierownice w turbinie trzeba rozebrać turbinę przeczyścić i po kłopocie
Brak ruchu sztangi to może być przyczyną braku mocy ale nie świadczą w 100% o uszkodzeniu gruszki - mogą być zapieczone kierownice turbiny lub uszkodzony zawór regulujący podciśnienie w gruszce lub nieszczelny przewód podciśnienia idący do gruszki to powoduje że nie załącza turbiny i stąd ten brak mocy.Biały dym może być spowodowany uszkodzeniem Turbiny...
Typowa usterka, zapieczone kierownice w turbinie. nie w tym przypadku, w tym silniku nie ma turbiny ze zmienną geometrią :cunning:
Jaki silnik masz? ile koni? oznaczenie silnika masz podane na wlepce w bagażniku, obudowie rozrządu, ksiązce serwisowej. Sytuacja ktorą opisujesz wygląda jak błąd przeładowania i winne będą zapieczone kierownice w turbinie lub coś na sterowaniu kierownicami (zaworek, nieszczelne wężyki).
masz uszkodzoną sztangę zapewne albo zapieczone kierownice VNT w suszarce. jak był zaślepiony to gratuluję, jak to jeździło wogóle ?!? zapraszam na diagnostykę w razie czego.
czyli wygląda na to, że turbo zbyt wolno wstaje. Powodem może być: Zużyty wirnik turbosprężarki. Kierownice turbiny zapieczone i nie otwieraja sie w pełni Wyregulować sztangę turbo. Jest jeszcze sróbka maxymalnego położenia łopatek, zmnieejszyć ograniczenie.
Należało by sprawdzić kierownice turbo, szczelność przewodów podciśnieniowych sterujących turbo i EGR, szczelność układu chłodzenia powietrza doładowanego, sprawność pompy vacum. Jeśli podciągasz ustami i gruszka się przycina, możesz mieć zapieczone kierownice w turbinie.
Bez vag-a ciężko tak, jak kolega wyżej napisał. Możliwe przyczyny - uszkodzony N75, nieszczelność na wężykach, przycinająca się sztanga, zapieczone kierownice turbiny. Nie trzeba zaglądać w zawartość 29F400, żeby się przekonać czy coś było grzebane, wystarczy że kolega zrobi logi.
Witam dzięki koledzy za pomoc. Co się okazało to problem był bardziej złożony ponieważ składał się z 2 powodów. 1. podczas testów na komputerze u kolegi przyjechał do niego inny kolega i okazało się że tankowaliśmy paliwo na tej samej stacji i praktycznie w ten sam dzień, i po tym tankowaniu jemu tez się coś takiego działo tyle że on ma 307 i jemu wyskoczyła...
Kolego (at)piootr66 problem na 99% leży po stronie turbiny, silnik wchodzi w tryb awaryjny ponieważ turbina przeładowuje ciśnienie. Przyczyną tego są zapieczone kierownice w sprężarce. Trzeba wyjąć wyczyścić lub założyć nową. Pozdrawiam Repa
albo zawor N75, albo zapieczone kierownice spalin w turbinie, na skutek przeladowania wchodzi na tryb awaryjny i odcina doladowanie. Wszystko powie podlaczenie pod Vaga i zrobienie logow dynamicznych w kanalach 003, 010 i 011.
Bo moje audi jest troche zamulone na Vagu wyszedł błąd 00575 i z tego co czytam na forum to może być przez nieszczelność układu dolotowego zapieczone kierownice w turbo i chiciałem to sprawdzić czy tam jest wszystko ok a jak nie nie to będe szukał dalej Dodano po 5 A czy ktoś wie gdzie jest zawór N75 w audi???
IV. jw, ale wzrost wartości jest bardzo duży lub ciągły, po czym wartości w kolumnie 3 spadają na długo, lub całkowicie - mamy zapieczone kierownice (turbo do czyszczenia/regeneracji) , lub problem ze sterowaniem turbo (najczęściej uszkodzony zawór N75, pęknięty wężyk podciśnienia) Wszystko pięknie. Ale w tym przypadku nie ma kierownic turbo.
Na zimnym wartość ciśnienia doładowania prawdopodobnie mieści się w wyznaczonych granicach proporcji paliwo - powietrze (z uwzględnieniem innych parametrów). Niestety czeka Cię pełna diagnostyka łącznie z logami, zakładając, że sztanga pracuje w pełnym zakresie i przestawia kierownice na minimum. Zawór steruje prawidłowo zbijając ciśnienie do zera aby...
sa kierownice, i zapiekaja sie, do turbiny jest przymocowana taka puszka metalowa do ktorej podlaczony jest wezyk, a z puszki wychodzi taki pret (sztanca), sprobuj nia poruszac (w strone puszki i turbiny) i zobacz czy wogole sie porusza?, jezeli ciezko to moze wskazywac na zapieczone kierownice
auto jeździ normalnie potem traci moc zgasisz auto odpalisz na nowo i znowu parę min dobrze chodzi. Nie parę minut, tylko do kolejnego przeładowania turbiny. pisior1987 , masz na 100% zapieczone kierownice spalin! Turbo do przeczyszczenia, lub jak ma już spore przedmuchy oleju to do regeneracji. Pozdro.
jak dla mnie zostalo przekroczone cisnienie doladowania i aby auto sie nie "rozsypalo" ECU wprowadzil tryb awaryjny abys mog dojechac do najblizszego serwisu i dokonac poprownej diagnostyki, tak na szybko to masz zapieczone kierownice (lopatki) spalin w turbinie i dlatego sprezarka pompuje za duzo powietrza, zreszta ......... napisz jaki to model silnika...
Mam Passata 1,9TDi i mam taki problem że jak mu przycisne to w pewnym momencie tak jakby tracił moc ... Problem ustępuje jak wyłącze silnik i odpale go ponownie. "ten zaworek" o którym tu mowa to N75 - zawór ograniczający ciśnienie doładowania. W przypadku Jarana komputer pojazdu wpada w tryb awaryjny, podstawia zastępcze wartości przepływu powietrza...
Na 100% masz zapieczone kierownice w turbo. Możesz podłączyć VAG-COM jeżeli masz taką możliwość i sprawdzić ciśnienie doładowania w momencie przyspieszania (jak przechodzi w tryb awaryjny), są to bloki pomiarowe nr 10 i 11. Dokładnie przeczytasz o tym na http://www.forum.vw-passat.pl/
Jak napisano wyżej....diagnostyka silnika (z pomiarami dynamicznymi - w czasie jazdy), może sterownik zapisał jakiś błędy. Co do usterek to może być tego na prawdę wiele.... od najdrobniejszych typu uszkodzenia przewodu paliwaowego, zapchany filtr paliwa, pompka............ do problemów z przepływomierzem a nawet turbiną (najczęściej zapieczone kierownice...
...albo kierownice zapieczone podjedź do kolegi Sztomela a opanuje temat.
Witam. Dzisiaj miałem podpięte Vaga pod audi i pokazało błąd 17965- czyli regulacja ciśnienia doładowania. Może i problem braku mocy powyżej 120 km/h to rozwiąże, ale czy gaśnięcie i szarpanie całym silnikiem przy depnięciu na 1 biegu to też może być spowodowane tym ciśnieniem?? Druga sprawa to od czego zacząć najpierw sprawdzanie? Zaworek N75, zapieczone...
Motor 1,9 TDI 90KM AHH wczoraj jescze raz obadałem okazuje się ze u mnie temperatura jest wartością stałą i wynosi 54,9 stopni :| nieraz tez zmieni sie na 56,8, Jezeli chodzi o ciśnienie to prawdopodobnie zapieczone kierownice ciśnienie idzie gwaltownie w gorę nastepnie spada poniżej 1,9 bara, a poniżej sie normuje tylko dlaczego komputer nie reaguje...
Moze masz racje ze sam tego nie zrobie ale im wiecej bede wiedział tym lepiej tak mi sie wydaje. a jezeli chodzi o zapieczone kierownice to raczej nie bo ta wajcha pod ta gruszka chodzi w miare lekko nie zacina sie a pompa wtryskowe to chyba tez nie bo była robione chyba ze zle ja zrobili.. a te drgania???i jak mozes zto opisz gdzie sie znajduje te...
a co powinno sie dziac. Gdyby winna była tylko przepływka to w przyspieszaniu od niskich obrotów po wypięciu od niej wtyczki nie powinieneś odczuć żadnej różnicy ale to nie przepływka - sam odczujesz różnicę w dynamice jak ją odłączysz i wiem, że napiszesz że jeszcze bardziej się pogorszyło, najczęściej w Twoim przypadku winę za taki stan rzeczy ponosi...
Jeżeli to kierownice to tylko demontaż i czyszczenie. Ale najpierw trzeba sprawdzić czy zaworek działa prawidłowo, wężyki są nie uszkodzone i czy gruszka ciągnie sztangę. Jedno po drugim wykluczyć i będzie wiadomo. Jak najbardziej podzielam zdanie kolegi, najpierw sprawdź przewody podciśnieniowe i wszystkie połączenia, ponieważ czasem takie błędy i...
Cześć wszystkim, Jest dużo podobnych tematów, ale konkretnie pasującego do moich objawów nie znalazłem. Mianowicie podczas przyśpieszania powyżej 1800 obr/min auto traci moc i zaczyna szarpać, że nie da się jechać. Nawet na postoju jak próbuję przegazować to czuć te nierówne obroty i przy maksymalnie wciśniętym pedale gazu obroty nie przekraczają 2500....
Najlepiej zmierzyć na początek podciśnienie w układzie, a zwłaszcza na gruszcze od turbiny. Dla mnie na pierwszy rzut oka wygląda na słabą vaku pompe, lub uszkodzony zawór EGR który zbyt późno się zamyka, zapieczone kierownice turbo, uszkodzony zawór sterujący turbiną lub sama gruszką, o przewodach podciśnieniowych nie wspomnę. Jak pedał hamulca podczas...
Hamulce z tyłu sprawne. Ręczny nie trzyma. Koła lekko się toczą. Ciśnienie w kołach sprawdzę, choć nie wydaje mi się żeby było nieprawidłowe. Proszę zwrócić uwagę na przepływomierz ponieważ od jakiegoś czasu rośnie średnie spalanie. Zastanawia mnie również przeładowanie turbiny przy niższych obrotach i niedoładowanie przy wyższych, może 2 razy zaliczyłem...
Ja już to przerabiałem. 90% to zapieczone kierownice w turbo. Możesz sprubować rozruszać dźwignie na turbinie, ale to pomaga na krutko i zaraz będzie znowu to samo. Polecam kupić uszczelki pod kolektor ssący i wydechowy. Wyciągnąć turbo rozebrać zamoczyć w nafcie i wyczyścić nagar który się zebrał na kierownicach, efet gwarantowany. Przy okazji wyczyścić...
jedynie zmienna Tak ale skoro grucha puszczała i kierownice były zapieczone to nie mogło być pełnej wydajności od dołu obrotów i wirnik nie miał takich obrotów jak teraz. DYmienie to dymienie pojezdzij zobaczysz.
No i po zabiegu. Kierownice wyczyszczone i auto lata aż miło. a zapieczone były i to dośc dobrze. Dzieki za pomoc
problem jest powszechny w tych silniczkach. pierwsze podejrzenie pada na zawór sterujący praca turbiny, możesz przełożyć od kogoś dobry zawór i sprawdzić co się dzieje. trzeba sprawdzic też wężyki od zaworku czy nie są przetarte lub uszkodzone.kolejna sprawa to tak jak pisałeś zapieczone kierownice w turbinie.moża rozruszać cięgno ewentualnie wyciagnąć...
Witam Serdecznie! Zabrałem się dziś wieczorem za wyjęcie turbo, odkręciłem 4 śruby od elastycznego odcinka rury wydechowej izdjąłem go. Mogłem zobaczyć wnętrze turbiny. To co zobaczyłem nie zdziwiło bp myślałem że zobaczę kierownice spalin sprzeżoneze sztangą. w mojej turbbinie ich nie ma a grucha podciśnieniowa steruje zaworem który pomija dla spalin...
Witam!!! Jestem posiadaczem samochodu VW Golf-a IV ASZ 130KM 2004r. Niestety mam następujący problem. Turbinę odłącza mi tak przy około 120 km/h i auto traci moc. Zawór N75 mam sprawny, podmieniałem z samochodu sprawnego. Miałem zapieczone kierownice w turbinie lecz została wyczyszczona i chodzi lekko. Gruszka została również wymieniona. Przewody od...
jutro sie za to zabieram i dam znać mam nadzieje ,że cos z tego będzie Dodano po 8 w sumie jeszcze tak mysle , skoro nawet kierownice zapieczone to powinien wpadac w "not lauf " i wywalać błąd , a tutaj tego nie ma Dodano po 9 Sprawdziłem sztanga grucha chodzi elegancko zero przyciec na odpalonym również gdzie szukać dalej podmienilem n75 i bez zmian
Koleś co to robi powiedział: "Jak będziesz normalnie jeździł, nie pałował ciągle to wszystko normalnie będzie grało, a ciągle jeżdżąc z butem w podłodze to nawet bez moda może paść motor". I to jest święta racja :D Hmm.. to skąd biorą się zapieczone (zacinające) kierownice w turbinie :?:. But w podłodze czyli 180/250 km/h na boga gdzie w PL :!:, czy...
Problemy - zapchany sadzą kolektor wydechowy, zablokowany zawór EGR, zatkany filtr DPF, zapieczone kierownice turbiny... wystarczy? Taki ECO-driving to nie ECO-driving tylko katowanie silnika. Nowoczesny diesel musi być użytkowany w pełnym zakresie prędkości obrotowych. Choć odkąd mam komputer który podaje mi chwilowe spalanie to rzeczywiście zdarza...
Tak, w Twoim sterowniku już została wprowadzona poprawka względem starszych modeli - ciśnienie doładowania zostało dodatkowo ograniczone względem ciśnienia atmosferycznego. Jeśli kierownice masz zapieczone bądź regulacja nie działa z innego powodu, łatwiej i szybciej przekroczysz ciśnienie limitera atm. które w górach jest niższe.
Zapewne kierownice w turbinie zapieczone są, lub jakiś błąd związany z turbiną. klasyczny przypadek w VW które mają problemy z turbiną, 120km/h i góra 3000tys. obr. Sprawdź węzę łączące turbinę z IC, kierownice w turbinie, auto dymi? Oleju ubywa, lub wycieka jakimś wężem od turbo? W jakim stanie jest samo turbo?
Witam! Pozwoliłem sobie założyć nowy temat gdyż problem, który u mnie występuje - notlauf - jest dość nietypowy. Wcześniej przy pomocy tego forum starałem się zlikwidować notlauf, niestety bez rezultatów. Problem: Na 5 biegu przy prędkości ok 180 km/h auto zaczyna co jakis czas łapać notlauf (zbytnio niewyczuwalny). Za to od predkości 190km/h (4000obr)...
Witam Potrzebna Pomoc Logi Do oceny Otóż Panowie jest jakiś problem z turbo. Nie włącza się na 3 i 4 oraz 5 biegu i czasami też na 2. Co może być nie tak?? wydaje mi się że to nie zapieczone kierownice bo nie łapie błędu notlaufa Dodam jeszcze że od dłuższego czasu męczę się z błędem: 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference...
A może to wina przepływomierza? Podmień jak masz możliwość. Temat z innego forum: Coraz wiecej pojawia sie tematów typu Auto nie idzie Brak mocy Turbina sie wylancza itd itd Silnik TDI jest bardzo prosta konstrukcja i jest niewiele elementów, ktore moga byc przyczyna takiego stanu rzeczy. Diagnoze zaczynamy od elementów które mozemy sprawdzic sami,...
Czy ktoś pomoże ocenić logi ? z tych logów jasno wynika, że kierownice zmiennej geometrii turbiny stoją dęba i są zapieczone na maxa w pozycji max doładowania - musisz się nastawić na demontaż i czyszczenie turbosprężarki, wszystko inne jest OK; czy ja Ci już czasem nie pisałem na tym lub innym forum gdzie znajduje się sztanga od zmiennej geometrii...
kierownica turbiny zapieczona dlatego przeładowuje, turbo wyciągnąć i wyczyścić kierownice.
Autko to Passat b5 2004 rok silnik 101km 1.9tdi Objawy to wchodzenie w tryb awaryjny powyżej 3000 obrotów i wyświetla się komunikat ABGAS WERKSTAT . Dodatkowo brak mocy w porównaniu do wcześniejszych miesięcy . Sprawdzone zostały przewody podciśnieniowe i wszelkie węże są szczelne . Wiem że dodatkowo do sprawdzenia N75 . Kierownice raczej nie są zapieczone...
Zanim wszystko zdemontujesz, to sprawdź, czy wychodzi podciśnienie na gruszę z N75 (oczywiście po odpaleniu samochodu). Następnie, czy gruszka jest szczelna. To możesz zrobić bez demontażu. Ciężko ale wykonalne jest też rozruszanie zapieczonych kierownic. Tu pomocna będzie ostatnia fotka z postu 147 jednego z tematów http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
zapieczone kierownice turbo zapieczone cylinderki zapieczone koła
fiesta pilot centralnego zamka tworzyć folder rozebrać telewizor samsung
instrukcja obsługi stacje lutownicze
Miele B18-26 CH FashionMaster – jak rozebrać żelazko i generator pary krok po kroku Audi Q7 ABS – instalacja, kodowanie, adaptacja, schematy, typowe usterki