Druga sprawa to środek usuwający nagar z denka tłoka a przedewszystkim w pierścieni które są zapieczone. Przez 30 lat pracy, nie widziałem prawidłowo pracującego silnika, z zapieczonymi pierścieniami. Owszem - przytarte, zatarte - uszkodzone cylindry albo nie pracowały, albo pracowały powodując wyrzucanie oleju i przez tłumik i przez odmę. Silnik 1,6SR...
Przy tak niskim ciśnieniu przychodzi na myśl autodekompresator, ale ten silniczek go nie posiada. Według źródeł internetowych, ciśnienie powinno wynosić 180–200 psi (produkcja indyjska, więc złe jednostki). Trzeba było na zdjętej głowicy sprawdzić czy zawory są szczelne i nie są wypalone. Wzrost ciśnienia przy próbie olejowej wskazuje że problemem mogą...
Koledzy, może ktoś ma jaki sposób na zapieczone pierścienie tłokowe . Passat 1.8 benz/gaz rano jak odpalę to bardzo zadymi. Ktoś mi radził wyjąć świece i na noc zalać tłoki WD40. Mam ten car od 4 lat ale to się od jakiegoś czasu zaczęło. Przebieg 200tyś . Myśle że wpływ ma że ostanie wymiany oleju były na Lotos i się zapiekły, poprzednio stosowałem...
Do sprawdzenia kompresja w poszczególnych cylindrach, prawdopodobnie pęknięte albo zapieczone pierścienie ( w najgorszym przypadku wypalony tłok )
Z informacji w internecie wynika, że te skutery mają silniki dwusuwy (2T). Z tego co opisujesz obstawiał bym, że uszkodzony lub zablokowany jest automatyczny dozownik oleju. Jeśli jednak masz wersję silnika czterosuwowego (4T) to taki objaw jest raczej na pewno przez uszczelniacze zaworowe i/lub zapieczone pierścienie na tłoku.
No to mechanik odpowiedział i po po co pytać. Na tym forum nie ma wróżbitów. Oprócz tego co powiedział mechanik pobieżnie to może być wiele przyczyn: brak kompresji, pęknięta głowica, uszkodzony zawór, uszkodzona wiązka elektryczna, sterownik silnika, pęknięty tłok, zapieczone pierścienie i wiele innych. Wybierz coś sobie. Samochód na porządny warsztat,...
Masz zapieczone pierścienie olejowe, które nie zbierają oleju i stad olej na świecach. a pierścienie odpowiedzialne za ciśnienie w miarę trzymają choć drugi cylinder ma trochę za mało 9. minimum to 10. Wiec na pewno masz pierścienie do wymiany. a co więcej okaże się po ściągnięciu głowicy. Dodano po 7 możesz spróbować zrobić płukankę choć wątpię ze...
Jak jeździłeś już na półsyntetyku to szkoda kasy na lanie syntetyku, takie moje zdanie ale próbować możesz. Jeżeli silnik jest złom a syntetyk go wyczyści to zacznie Ci dzwonić z powodu luzów w silniku, jeżeli jest w dobrej kondycji a masz tylko zapieczone pierścienie to wypłucze spod nich syf i powinno być widać poprawę. Jeżeli masz powycierane prowadnice...
Przegrzanie tulei silnikowej czy tloka powoduje jej szybsze zużycie lub zatarcie przy przegrzaniu, jakikolwiek dym jest oznaką nieprawidłowego spalania, czyli zlego rozpylania paliwa, w niewłaściwym czasie, niepełnym spalaniu itd czyli: lejące końcowki, uszkodzone sekcje pompy, pompa wtryskowa, w tym przypadku jeśli to 1014 turbina, nieustawione zawory(spiete...
witam na pewno zapiekły się pierścienie , nie wiem czy uda ci się to naprawić bez rozbierania silnika możesz spróbowac wykręcić świece i zalać tłoki naftą może to pomoże ( jeśli będą mocno zapieczone to nafta dostanie sie do oleju - trzeba będzie wymienić) powodzenia Dodano po 3 a co do uszczelniaczy to jeśli auto tak długo stało to prawdopodobnie wszystkie...
Ja się wypowiem przez pryzmat silników 2T. Zapieczone pierścienie wyjmuje się po podgrzaniu tłoka na kuchence gazowej. Trzeba to robić ostrożnie by nie połamać pierścienia. Po uwolnieniu oczywiście czyści się rowek tłoka i pierścień. Kiedyś zabrałem ze złomu chiński tłok tuningowy 1-pierścieniowy po zatarciu (spuchnięciu) z zapieczonym pierścieniem....
Tłok, cylinder w stanie i wymiarach nominalnych, cylinder jak i zresztą wał bez rys. On by chodził dalej, ale przez zapieczone pierścienie nie miał kompresji, zawory szczelne.
Zobaczyć jak mocno dmucha prze korek wlewu oleju, nie powinno nic dmuchać, a na początek to można wlać płukankę długo dystansową, pomaga na zapieczone pierścienie
Nie przywrócą. Zapieczone pierścienie magicznie od płukanki "nie odstrzelą się". To, jak już Karaczan wspomniał, lepiej wykręcić świecę, zalać naftą i zostawić. Taki zabieg ma większe szanse, że jak cokolwiek jeszcze kompresja trzyma, to ta nafta rozmiękczy trochę nagar i być może pierścienie cokolwiek zaczną pracować. Do tego, w przypadku braku kompresji,...
1. Wentylator - może być uszkodzony przekaźnik od wentylatora. Z tego co wiem to komputer steruje jego pracą a wątpię żeby to on byl uszkodzony. Przekaźnik się zwiera zalączając wentylator ale już się nie rozwiera. Bzdurą jest wymiana wentylatora skoro pracuje. Trzeba popracować nad jego sterowaniem. 2. Obroty - uwalony silniczek krokowy albo brudna...
Gumowy przewód został założony raptem na dwie godziny aby sprawdzić czy sprężarka będzie w stanie wybić 8 bar. Tłok nie był porysowany tylko przegrzany, zapieczone były pierścienie i sworzeń ponieważ sprężarka pracowała ciągle w starze. W końcu zdecydowałem się na budowę kompresora ze sprężarki HS 17 filmik z budowy oczywiście do obejrzenia na moim...
Stosuję płukanki Liqui do aut np. po serwisie Long Life, swoich i zawsze tam gdzie widać zapuszczony nagarem olejowym silnik. Może on powodować wycieki, ale generalnie tam gdzie uszczelnienia nie są najlepsze (stare, twarde). Co do zmniejszenia konsumpcji oleju to może nie tyle płukanka to powoduje co zastosowanie odpowiedniego, jakościowego oleju (Castrol...
No i co się stało z tym silnikiem? Moim zdaniem nie było tragedii. Przerabiałem to. Masz zapieczone pierścienie na tłokach i tyle. Użyj jakiejś płukanki plus czegoś na tłoki i powinna zwiększyć się kompresja. Dla potomnych - nafta daje radę, ale trzeba rozebrać silnik i zostawić na 12 h. Lepsze są płukanki, bo szybko działają, ale pamiętajcie szukać...
Spróbuj zrobić płukankę (polecam engine flush od liqui moly) i wymienić olej, może pierścienie zapieczone i chociaż doraźnie bo pomoże..
Po tylu latach to moga być pierścienie zapieczone i tłok po prostu nie ma sprężania. Jeśli twierdzisz ze tłok kiedyś "stanął dęba" to ty myślisz że po tylu latach się naprawił i odtarł skoro kiedyś się zatarł?? Trzeba dobrać sie do tłoka i wtedy będzie wiadomo co dalej.
jak tak zapieczone pierścienie to można też nalać parę razy nafty do cylindrów do pełna, zostawiając po każdym nalaniu na parę godzin, też ładnie puszcza, potem po nocy pojudłać bez świec by w razie jak coś zostało to wyleciało przez otwory świec, zakręcić świece, odpalić niech z pół godziny pochodzi na wolnych obrotach (gratisowa płukanka) i zmienić...
Zapieczone pierścienie na tłokach, też mogą być przyczyną. Pierścienie stoją w miejscu, nie zgarnając oleju a tłok sobie ciśnie ten olej na świece. Przez co świeca zalana, zapłonu nie ma i ot co? Wypada w nim zapłon, i koniec balu.
A może najlepiej znaleźć warsztat co się specjalizuje w samochodach z grupy vw który ma vcds. Tym to na pewno wszystko pokaże. Może być trochę nagaru ale wątpię żeby to on powodował wypadanie zaplonu. Płukankę zrobić można, nie zaszkodzi a możliwe że pomoże. Tego to już nikt nie wie. Mogą być pierścienie zapieczone ale w tłoku masz 3 pierścienie 1....
Można spróbować nalać na tłoki płukankę na noc. Może tylko pierścienie zapieczone Dodano po 1 Może kup jakaś płukankę i zrób. Można nalać na tłoki i zostawić na noc żeby nagar rozpuściło. Oczywiście wymiana oleju konieczna po takim zabiegu
Brak kompresji. Możliwości: — Brak luzu zaworowego. — Podparte lub wypalone zawory. — Pęknięcie tłoka, zapieczone pierścienie itp.
Problem rozwiązany, okazały się jednak zapieczone pierścienie olejowe na 1. i 4. tłoku. Pozdrawiam
zgodnie z podejrzeniem, brak kompresji, zapieczone pierścienie
Do AZUKS i jak po wizycie w serwisie? Ty też masz takie auto i problemy? W serwisie stwierdzili po rozebraniu silnika, że są zapieczone pierścienie , wyglądają tak. Mam taki sam silnik w CEED, nie mam gazu ale też zaczyna klekotać i wybieram się z tym do serwisu, czytam czego można się spodziewać i żeby się przygotować na "mądrości" od mechaników....
Akumulator? Po co iskre ma krece wiartarka rozebrałem silnik zapieczone były pierścienie zdjalem przeczyscilem i założyłem, widac ze próbuje załapać ale nie chce odpalić moze przez to ze paliwo dostaje do dolotu nie z baku zmienie gaźnik i puszcze paliwo z baku dam znać.
Czyli u mnie jest coś z układem tłok cylinder, faktycznie czasami ciężko odpalić moją pilarkę. Czy mogą być zapieczone pierścienie tłokowe ?
Rozwiązano Silnik =złom. Nieszczelne zawory, zapieczone pierścienie tłokowe oraz porysowana gładź cylindra. Założony silnik Y20DTH tylko pompa wtryski oraz EGR przełożony z mojego silnika. Auto śmiga niemal jak nowe.
okazało się że to na 94% zapieczone pierścienie mechanik stwierdził sprawdzał ciśnienie ale nie pamiętam jakie było remontu nie będę robił bo się nie opłaca ładować kasy w stary samochód zrobiłem 36 tys km i branie oleju nie zwiększyło się nie wiem jak bardzo ok 1l na 6 tys sorki że tak długo nie odpowiadałem ale zapomniałem hasła do konta Dodano po...
Witaj! Wszystko wskazuje na remont. Zapieczone pierścienie - pęknięte, uszczelniacze zaworów. To wszystko może ustalić porządny zakład. Proponował bym sprawdzenie ciśnienia w cylindrach. Obserwacja zużycia oleju. Kamerka, sprawdzenie gładzi w cylindrach. Pozdrawiam Miro.Nasz
Podłączyć jakikolwiek diagnoskop i sprawdzić ciśnienie paliwa przy rozruchu . Jak dobre to sprawdzić cienienie sprężania. Mogą być zapieczone pierścienie . W lecie pali bez problemu , w zimie zaczynają się kłopoty. Aaaaaa teraz widzę że już to zostało napisane tylko w inny sposób :D (Nie czytałem dokładnie postów :cry: )
Takie remonty około 3 tysie wychodzą. Tylko że to stare auto i niewiadomo czy kupisz lepszy silnik. Po taniości może znajdziesz kogoś kto zmieni uszczelniacze, możesz próbować z płukankami na zapieczone pierścienie. Ale najlepiej jeździć i obserwować.
Nie napisałeś co to za Audi, jaki długi ten przewód od odmy, itp. Może w tym przewodzie następować ruch powietrza ale nie powinno wytwarzać się ciśnienie, bo to by oznaczało popękane albo zapieczone pierścienie na tłokach (i nieszczelność tam właśnie - przedostawanie się kompresji znad tłoka do skrzyni korbowej). Auto odpala normalnie? Nie kopci czasem...
Na 95 % uszkodzone wtryski. 5 % stawiam na słabą kompresję/ zapieczone pierścienie
Całe ciśnienie i dym wylatuje rurą odmy ale boję się że gdy ją zatkam to uszkodzi się uszczelniacz wału Wie ktoś jak podłączyć zadymiarke w tym przypadku? https://obrazki.elektroda.pl/6162669900_... (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Nie należy definitywnie zatykać przewodu odmy podczas testu dymnego, ponieważ może to spowodować...
Olej Stihla, jest dobrym jakościowo produktem i raczej to nie jest jego wina. Jak wygląda sprawa z kompresją? Jeżeli jest słaba to, zapieczone pierścienie lub przytarty cylinder, trzeba to sprawdzić. Jakie były objawy przed zgaśnięciem silnika? Zgasł nagle czy, tracił wcześniej moc?
Może zanim zaczniesz rozbierać silnik wypróbuj płukankę do silnika. Jeżeli masz zapieczone pierścienie to jest szansa że taki zabieg je "uwolni".
Uszczelniacze zaworowe, odma, uszkodzona uszczelka pod głowicą, uszkodzone lub zapieczone pierścienie tłoków.
Przy zapieczonych pierścieniach walił by odmą , ale też stracił by na mocy , pobierał olej i miał niską kompresje . Kiedyś zalewało się cylindry naftą i to pomagało . Zapieczone pierścienie puszczały i można było uratować silnik . :| Dodano po 4 W celach testu na szczelność pierścieni też się zalewało naftą . Jak wytrzymał do następnego dnia to był...
koledzy nie mylcie pojęć co mają zawory do przedmuchów . Najprawdopodobniej to zużyte popękane lub zapieczone pierścienie uszczelniające.
Uszczelka swoją drogą, pewnie jeszcze odrobinę stracił na mocy i z rury wydechowej kapie olej. Pęknięte lub zapieczone pierścienie zgarniające olej z tulei cylindrów.
Ja wiem że temat roczny ale.. W miejscu pokrywy, w jej rowkach daje się uszczelkę. Taka gumowa lekko ciągnąca się i to wystarczy jeśli z silnikiem jest wszystko ok. Natomiast jeśli olej się tamtędy wydostaje to znaczy że jest wysokie ciśnienie w skrzyni korbowej. I żadne klejenie sylikonem. Zakleiłeś pokrywę to ciśnienie wypchało olej gdzieś z tyłu...
Hmm, na niebiesko to spalanie oleju na mój gust, nie ubywa go czasem? Zapieczone (uszkodzone) pierścienie dają często taki efekt. pozdr
Był tu pare dni temu taki temat - duże zużycie oleju . I co wyszło ? Zapieczone pierścienie olejowe ! . Potwierdzam z praktyki . Te dajewowate coś mają , że te pierścionki się zapiekają . Rozebrałem pare tych silników , z powodu żarcia oleju i w każdym to samo: zaklejone ; na amen. Zastanawiam się czy aby na przyszłość , zamiast rozwalać motor na części...
Uboga mieszanka powoduje, że przegrzewają się tłoki i głowica. Co rozumiesz przez "zatarte pierścienie" ? Czy pierścienie były zapieczone nagarem i sztywno były zakleszczone w rowkach ?
Pompę trzymają tylko te trzy śruby ale w środku jest jeszcze taki wystający element,który wchodzi w widełki. Pompę wysuniesz tylko jeśli ten bolczyk będzie w pozycji środkowej czyli wajcha od gaszenia mam być w pozycji praca, wtedy da sie pompę wyciągnąć od razu mówię że jest tam włożona na ciasno. Co do nie odpalania przez 10 lal to zdejmij od razu...
Zapieczone pierścienie tłokowe.
zapieczone pierścienie tłokowe zapieczone pierścienie tłoka zapieczone cylinderki
voice enable domofony breloki wymiana kondensatorów zasilacz
samsung ue43nu7022k samsung ue43nu7022k
Jak sprawdzić pompę AdBlue Bosch, Continental – podłączenie przewodów, test PWM, CAN Pralka Candy – czas stoi przy wirowaniu, brak obrotów bębna, diagnostyka usterki