Regeneracja koniecznie i to pełna tzn. z tłoka należy również wyjąć i nasmarować trzpień który nachodzi na specyficzną śrubę. Po regeneracji wkręcić tłok i musi się dalej dać obrócić przy wkręconym inaczej zepsuje się samoregulator ręcznego.
Wygląda to po prostu na zapieczony hamulec. Możesz testowo zrobić taki myk. Skoro po "mocnym hamowaniu" blokuje ci się hamulec, to rozpędź się, zahamuj tak by wywołać "tę blokadę" aż do pełnego zatrzymania, potem uderz czymś twardym w oba zaciski hamulcowe (tak dość mocno, ale nie na tyle aby je rozwalić XD) i spróbuj ruszyć, jeśli od razu ci pojedzie...
Nie zgodzę się z Tobą, ponieważ podczas jazdy gdy naciskasz delikatnie hamulec prędkość traktorka się zmniejsza. Czyli nic innego jak hamuje. A więc jeśli miałem hamulec zapieczony więc mogło zatrzymywać koła z odpowiednią siłą i traktorek jechał wolniej niż powinien. No ale nic pospawam most założę i będę widział. Jeżeli dalej będzie wolno jechał to...
A sprawdzane tłoczki czy nie zapieczone itp ?
Na foto śruba na imbus wkręcana w element hamulca rowerowego Tektro. Śruba nie może być uszkodzona gdyż od środka jest zespolona z dociskiem klocka hamulcowego. Element z foto ma 2x2x4cm. W jaki odrdzewiacz mogę włożyć cały ten element aby umożliwić pełniejszą penetrację gwintu? coca cola? nafta? albo inna ciecz? A mogę podgrzać nad palnikiem kuchennym?...
lub zapieczony rozpierak hamulca ręcznego ; przyrdzewiały samoregulator
W takim razie sprawdż zaciski i prowadnice zacisków. Nie pamiętam, czy jest tam zawór obciążenia do tylnich hamulców. Jeśli jest, to też można sprawdzić, czy nie zapieczony i czy sprężyna nie spadła.
Kolego Gmatek tak sobie teraz przypominam iż oprócz podciśnienia w pompce na samym początku jak kupiłem mojego LF`a także mi odcinało moc. Powodem był zapieczony hamulec górski. Zdemontowałem odcinek wydechu poczyściłem górala tak aby działał płynnie i już 3 lata nie było z tym problemów. Także jeśli masz górski w swoim aucie, zacznij od niego.
Jak masz z tyłu bębny to wymień szczęki i przetocz bębny.Minimum to ich regulacja ale na pewno jak nie były nigdy ściągane to będzie tam smutno po ich zdjęciu. Będzie spory rant.I zapieczone samoregulatory.
3. Czy któreś koło ci się nie grzeje, świadczyło by to o zapieczonym hamulcu, przez co osiągi jak i spalanie mogły by się pogorszyć. 4. Jak ma emulator sondy lambda to bywa żę korekta długoterminowa się rozjeżdza. Reset komputera do nastawów fabrycznych+adaptacje wykonaj, na benzynie. Nie podałeś jaki dokładnie masz silnik (3 magiczne literki) Tak samo...
Jeśli dobrze odpowietrzone to pozostają dwie rzeczy. Zapieczone regulatory na szczękach lub uszkodzona pompa hamulcowa (przepuszcza).
To musisz zablokować pracującą szczękę żeby sprawdzić czy druga się rusza. Może jeden tłoczek jest zapieczony. W takim przypadku ręczny powinien być normalny, zasadniczy słabszy.
Tak, pompa taka sama, z przodu sprawdzę te prowadnice w następnym tygodniu, ale mam pytanie, to hamulec wtedy łapałby na samym dole przez zapieczone prowadnice?
Jakie auto? Model marka. Czasem jest dostęp do samoregulatora i można go poluzować. Czasem jest zapieczone na amen i trzeba targać ściągaczem na siłę.
Obstawiam zapieczoną linkę, lub syf na prowadnicach okładzin, albo sprężyna puściła.
Chciałem się zapytać, czy są jakieś kłopoty, gdy samochód stoi nie odpalany przez miesiąc/dwa, np. w kwestii zapieczonych hamulców, czy jednak takie przypadłości pojawiają się raczej po wielu miesiącach?
Sprawdź gdzie jest awaryjne zwalnianie hamulca, ewentualnie jak to nie pomoże to odłączyć linki od zacisków z tyłu. Gorzej jak się zacisk zapiekł to wtedy trzeba rozebrać i zregenerować.
Po jeździe dotknij rękę wszystkich kół, czy któreś się nie grzeje, być może zapiekł się zacisk hamulca i gotuje się płyn
Czy działa Ci serwo (wspomaganie), a jeśli nie i pedał hamulca jest "twardy", to będzie słabszy efekt hamowania. Naciśnij pedał hamulca i uruchom silnik, jeśli odczujesz opadnięcie pedału, to będzie znaczyć, iż serwo działa. Czy nagle hamulce osłabły, może masz zapieczone cylinderki (szczególnie) w przednich kołach - sprawdź.
nie samochód jeżdzi normalnie tylko niema go jak zatrzymać z zależności co uszkodzone jest w ABS samochud będzie zwalnial w momęcie zapieczonych hamulców lub uszkodzonej turbiny
W moim mondeo też piszczało w prawym tylnym kole i okazało się, że zapieczona była linka hamulca ręcznego. Dodatkowo co roku czyszczę zaciski hamulców tylnych
Chwila, procedurę powtórzyłeś 3 razy i nagle się odpowietrzniki zapiekły?
że przy zapieczonych jarzmach, tłoczkach zacisków itp, czyli zblokowanych hamulcach, płyn zaczyna wrzeć :) Troszkę się pogubiłeś w tej teorii. Przy zapieczonych prowadnicach pojawia się nurkowanie i poprawia się skuteczność przy drugim naciśnięciu pedału hamulca, a przy zapieczonym cylinderku /tłoczku/ efektu hamowania brak, bądź jest znikomy i do...
Turbo wymienione na nówkę fabryczną sztukę.Jak przejadę trochę km to się okaże czy winna była turbina. Mam jeszcze pytanie o hamulec górski bo mam takie coś w aucie ale na jakiej zasadzie to działa?Była zapieczona klapka od hamulca na wydechu i przy wymianie turbo ją uruchomiłem ale jak przełączę przy kierownicy dźwignią zapala się tylko kontrolka i...
Zapieczone tłoczek/i hamulcowe. Jest dużo porad jak sobie z tym poradzić , ogólnie rozebrać wyczyścić , zasmarować , złożyć.
Ostatnie ma być prawy przód, a nie lewy. Z tyłu są tzw samoregulatory, które powinny po kilkukrotnym nacisnieciu pedału hamulca wyrególować. Prawdopodobnie sa zapieczone/zabrudzone
Wariator w porządku, tylko dałem cięższe kulki, do tego trzymał mi trochę przedni hamulec, był troszkę zapieczony. Wydaje mi się że jest różnica, lecz moim zdaniem coś go jeszcze "boli"
Naprawa zakończona. Główne powody spadku mocy przymknięty częściowo hamulec górski (zapieczony na osi obrotu siłownika a nie klapy) oraz turbina do regeneracji (2600 netto). Auto rwie jak na początku. Dziękuję za uwagi i pomoc.
Witam Kolega ociz ma rację , jeśli wszystko wygląda jak nowe to cyinderki "zamarznięte" Zdejmij bęben i sprawdź stan cylinderków czy nie są zapieczone bo z opisu wynika że tak
Podnośnik, odkręcić dwie nakrętki na wahaczu od osi silnika. Odłączyć wiązki przewodów i chyba odkręcić zacisk hamulcowy. Koło do garażu i odkręcić tych kilkanaście wkrętów imbusowych po obwodzie i ostrożnie (silne magnesy) wyciągnać wirnik z silnika. Nawet opony nie trzeba zdejmować. Sprawdzisz wtedy i łożyska i położenie magnesów na obwodzie wewnątrz...
Linki ręcznego zapieczone lub rozpieracze.Pozdrawiam
Zmieniasz diagnozę jak rękawiczki - albo turbo albo pompo wtryski ;) Dynamika spalin jest odpowiednia bo inaczej turbo nawet z nie uszkodzonymi wirnikami pompowałoby zbyt mało przy źle działających pompowryskiwaczach. Przy prawidłowym ciśnieniu doładowania i dawka paliwa jest ok i moment obrotowy oraz wskazania przepływomierza więc powinien iść do przodu...
Jak pedał hamulca jest twardy i wysoko bierze, zakładając że serwo hamulca działa poprawnie, przyczyną może być np: - Zapieczone klocki hamulcowe z przodu. - Zapieczony cylinderek hamulcowy w zacisku z przodu (bardzo rzadko z tyłu) - Zapieczone tulejki poprzeczne przy zacisku hamulca z przodu - Niekiedy też przyczyną są bardzo twarde klocki h-ca. Najlepiej...
A paski oryginalne czy zamienniki? Skrzynia ma układ różnicowy plus przekładnie umożliwiającą jazdę do przodu i tyłu. Nie ma nic wspólnego z prędkością. Sprawdź jeszcze czy hamulec nie jest zapieczony.
dźwignia jest i nie jest zapieczona ,hamulce można kupić na naszej giełdzie el "Milowice" a ten "napinacz" to dźwignia hamulca (tak mi się jakoś napisało) Wsadzilem "błyszczący" dysk wizyjny z innego modelu Sony (dysk identyczny) i dalej taśma spada z prawego zabieraka... Już pomału kapituluję ,widźałem na giełdzie całą mechanikę do tego modelu ,jak...
Trudno powiedziec czy mu odbijaja czy nie. Wiecie ze jazda z zapieczonymi hamulcami jast trudna a wrecz nie mozliwa chociaz uwazam ze winne tym piskom sa klocki, ktore jak sa firmowe to wszystko jest ok. Gozej jak sa nie wiadomego pochodzenia i tanie to materialy do ich budowy napewno nie spelniaja wymagan producenta. Przy hamowaniu takie klocki albo...
Problem rozwiązany, zwiększone spalanie i "mulenie" było spowodowane zapieczonymi cylinderkami hamulców a dziwne turbulencje to nie wyważone koła.
Może to nie problem, może to bzdura? Może każdemu uparcie cisnącemu w pedał hamulca w końcu opadnie. Pedał oczywiście. Pokaż mi jeden z drugim jakiej pompy nie "przepcham". Jak się dobrze zaprzeć to i ścianę grodziową można wygiąć. No na to wygląda, że to nie jest problem. Ktoś wspominał wcześniej o zapieczonych hamulcach - Fakt u mnie z tyłu obydwa...
Normalnie - rozepchać je. Wcisnąć za pomocą dźwigni do położenia wyjściowego i wtedy zakładać. Chyba, że są zapieczone i stoją.
To już tak nawiasem do głównego tematu: w 126p czy w ogóle w hydraulicznych hamulcach, zapieczenie cylinderka przy SPRAWNEJ pompie daje "grzanie" na jednej feldze, z zapieczonym cylinderkiem. Ja pisałem o takim uszkodzeniu POMPY gdzie ciśnienie nie spada a grzeją się wszystkie: coś było źle złożone, kolejność tłoczków, sekcji i uszczelek czy też przeciek...
Możliwe, że zacisk hamulca "trzyma" (tłoczek zapieczony) i po dłuższej jeździe nagrzewa się płyn hamulcowy, powiększa się wówczas jego objętość i w efekcie hamuje coraz mocniej. Po dłuższej jeździe sprawdź, czy zacisk hamulca jest nagrzany. Jeśli tak, to należy zdemontować zacisk hamulca, wyjąć tłoczek i sprawdzić, czy nie jest skorodowany. W zależności...
dzwignia recznego ? zapiekła się ??
Witam, Proponuje ściągnąć bębny hamulcowe i sprawdzić samo regulatory szczęk hamulcowych. Częstym objawem w wyniku zapieczenia się ww regulatorów jest brak hamulca ręcznego (postojowego). Pozdrawiam
Najpierw sprawdź czy odbija dźwignia hamulca postojowego i czy linki nie są zapieczone.
Dzieje się tak za każdym razem, czy tylko po kilkudniowym postoju? Jeśli ta druga możliwość, to sprawdź w układzie hamulców - może tam coś zapieczone i "łapie"?
Jaki masz luz jałowy pedału hamulca?Ślizgi zacisków nie zatarte?Cylinderki chodzą luźno (nie zapieczone) ? Płyn wymieniony kiedy ? I czy układ był kiedykolwiek płukany?
Prowadniki zacisków nie są zapieczone?
wszystko było wyczyszczone z rdzy i prowadnice i prowadzenia klocków nasmarowane dobrym smarem bezkwasowym Boscha Ale zacisk był rozbierany? Pewno nie. tłoczek jakby nie wracał, próbowałem go wypchać hamulcem nożnym do pewnego momentu, by sprawdzić czy nie jest zapieczony i póżniej go wciskałem Trochę zawiłe ale chyba chodzi o to, że wypychałeś tłoczek....
No i? Jak linka chodzi lekko to są zapieczone w samym zacisku, albo mechanizm w nim uszkodzony. Zaciski do wymiany albo naprawy.
Zapieczone hamulce, zatarte łożysko w skrzyni lub piascie? Itd. Z opisu nie wiemy nic jak zachowuje się pojazd.
to co ty tym polonezem chcesz latac pod dwiestowy ?? Moze malo powietrza, zapieczone hamulce
Pompa ABS została wymieniona. Hamulce działają elegancko i wszystkie kontrolki od hamulców z deski rozdzielczej zniknęły. Jeszcze dodatkowo był zapieczony tylny tłoczek aż klocek hamulcowy był zjechany i zpieczony że się kruszył.
Zamek udało się mnie uruchomić z podobnym problemem w ten sposób : ze strzykawki razem z igłą wprowadziłem płyn do hamulców do zamka i po kilku chwilach /1 min/ wydmuchiwałem kilkakrotnie sprężonym powietrzem-kompresorem - używając szmatki do przetarcia można też pompką , powinno poskutkować . Powodzenia
Czasami czytając te wszystkie odpowiedzi aż się płakać chcę . Po pierwsze żeby cofnąć tłoczki odkrec silniczki hamulca ręcznego cofnij ręcznie potrzebujesz imbusy do silniczka i do cofania tłoczka . Cała magia . Po drugie jeżeli silniczki działają słychać je a hamulec zaciągnięty czyli zapieczone tłoczki (tu się kłania wymiana zacisku z tłoczkami lub...
Pewnie się zapiekły, spróbuj wyjąć docisk, wypchnąć go za pomocą pedału hamulca i w razie potrzeby zmienić, a jak nie to zmienić uszczelnienie. Tak ja bym zrobił. :)
Stary płyn się gotuje w niższej temp. Jak trochę pohamujesz przez te 10km to w zaciskach jest gorąco i pojawiają się bąbelki pary i stąd efekt zapowietrzenia. Po wystygnięciu wszystko wraca do normy. Druga przyczyna to wspomniany wcześniej "trzymający" zacisk - nagrzewa się i efekt ten sam. Sprawdzić czy tłoczki nie są zapieczone i wymienić płyn - po...
Jeśli chcesz używać tych rozruszanych z zapieczenia tłoczków, to gratuluję! Tutaj tylko zakup NOWEGO kompletu cylinderków, szczęk!
Może byc ,że na zaciskach samoregulatory zapieczone i wygina tarcze ale wtedy osłabi się też hamulec.
Zacznij od zdjęcia bębnów i zobacz w jakim stanie są elementy tylnych hamulców. Może linki są zapieczone. Może samo regulatory zapieczone i szczęki są za daleko od bębna. A najprawdopodobniej masz wszystko do wymiany.
Sprawdź czy nie zapiekł się któryś z hamulców. Posprawdzaj wydech - czy nic się do niego nie przyczepiło i czy jego elementy (katalizator itd.) nie są uszkodzone.
Diagnosta stwierdził, że samochód nie hamuje. Czyli standardowo. Siła hamowania w tych hamulcach nie przekracza 1 kN. Natomiast po zaciągnięciu ręcznego powinien "wyrzucić" z rolek. Ten układ hamulcowy posiada bardzo skuteczne samoregulatory, więc jeżeli nie są zapieczone/zablokowane to wystarczy wszystko złożyć i nacisnąć hamulec.
(at)milejow, nie tak do końca. Miałem Scenica i tam chyba moduły są podobne. U mnie na zablokowanych linkach hamulec popuszczał dopóki mu tensometr nie pokazał naciąg 0N i stop. Zablokowane linki dalej trzymały zaciski. Dopiero zwolnienie blokady pozwoliło na ręczne poluzowanie linek przy zaciskach. Przy okazji, takie zablokowane linki są bardzo niebezpieczne...
Ja czasem w renówkach po wymianie pompy włączałem komputerem odpowietrzanie a odpowietrzników nie ruszałem, i samo się naprawiało :) ciekawi mnie czy ma to związek z ABS-em a nie jest usterka mechaniczna, jakiś wyciek albo zacisk zapieczony.
Sprawdz zacisk napewno zapieczony i silniczek czuje opor
Rura też już była odłanczana i to samo ktoś mi też zasugerował ż może to być sonda na wydechu założyłem inną i nie zauważyłem żadnej różnic silnik nawet po 15-20 minutowym postoju przy ruszaniu na 2,3 biegu potrafi się zadławić i przy dalszej jeżdzie kuleje jakby mu paliwa brakowało chyba że jeszcze zawór na listwie traci ciśnienie ale nie wiem czy...
Pamiętam, że też miałem kiedyś problem z hamulcami, nie chciały hamować, grzały się. Dużo rzeczy wtedy wymieniłem, aż wpadłem na pomysł poruszania pinami, do których były przykręcone zaciski - zapieczone. Po wymianie - hamulce jak nowe. Po prostu wydaje mi się, że gdzieś jest jakaś niesprawdzona pierdołka.
wspawaj duże nakrętki na główki tych srób od jarzma a potem zastąpisz je innymi Dodano po 4 wspawaj duże nakrętki na główki tych srób od jarzma a potem zastąpisz je innymi a wogule to nikt nie pisze o podstawowej zasadzie odkrecania srub tj. że trzeba najpierw ją dokręcić by odkręcić takie zapieczone sruby. Pozdrawiam.
No to testuj dalej: - przyczyna mechaniczna - duże opory toczenia (łożyska kół, zapieczona hamulce), - temperatury powietrza i silnika widziane przez sterownik silnika, - dawka wtrysku na biegu jałowym (porównać ze sprawnym autem), - adaptacja paliwa i integrator sondy lambda, - ciśnienie sprężania silnika, - stan wtryskiwaczy, - ciśnienie paliwa.
Witam! Jestem amatorem i nowicjuszem na tym forum.Mam problem z samochodem .Stał 3 miesiace niestety w stajni(duzo azotu, garaz zajety przez innego złomka).Odpaliłem ale nie wyjechałem zapiekło hamulce z tyłu i troche z przodu .Wszystko wyczysciłem tam gdzie trzeba było powymieniałem w zaciskach gumki i oringi.Auto ma ABS ale odpowietrzałem na wyłaczonym...
Zapieczona linka, sprzęgło nie odbija...łatwo to sprawdzić.
W zimie nie powinno się zaciągać ręcznego bo lubi przymarznąć a wtedy jest kłopot. Sprawdź czy nie zapiekła się linka to też może być przyczyną.
Szczęk odwrotnie nie da rady założyć{chyba że ktoś specjalnie się o to postara}.Może być odwrotnie włożony samo regulator klinowy{ma z jednej strony wypust},sprężyna go nie ściąga i nie rozszerza szczęk.Albo zapieczony reduktor siły hamowania{dość częsta usterka hamulców z tyłu}.
Jest to astra z ABS. Mam problem z hamulcem tzn. nie hamuje hamulec nożny na tylne prawe koło (ręczny hamuje dobrze na obydwa) sprawdzałem cylinderek nie zapieczony szczęki ok.Próbowałem odpowietrzyć ale bardzo mało płynu wychodzi po naciśnięciu hamulca, tak jakby pompa nie podawała płynu na to koło. Kontrolka od ABS gaśnie po uruchomieniu silnika....
juz pisze jak to zrobić. Najlepiej jak bys zainwestowal w sciagacz do sworzni 60zl - oszczędza kilka lat zycia bez tracenia nerwow. Jezeli nie, to musisz odkrecic sworzeń od gornego wachacza i najlepiej od dolnego ale tu juz ściągacz obowiązkowy lub koncowke drazka. Bez wyjmowania zwrotnicy da sie wyciagnac polos ale ciężko idzie. Musisz odkręcić nakrętkę...
Strasznie dużo pytań. 1. Nie musisz wymieniać bębnów przy każdej wymianie okładzin (no chyba że są zużyte) 1 mm rantu to niewiele więc mogą zostać. 2. Stary płyn nie ma większego wpływu na siłę hamowania. 3. Nie musisz zakładać wężyka na odpowietrzniki , ale jak nie założysz to schlapiesz płynem wszystko w okolicy co grozi korozją (nawet farba schodzi...
Masz zapieczony pedał sprzęgła na osi na której jest zamocowany. Obraca się razem z nią zaciągając hamulec ręczny.
Miałem już kilka takich przypadków że przyczyną byly zapieczone klocki. I nie tylko klocki, same cylinderki hamulcowe też muszą być sprawne i nie zapieczone. BTW - przed wymianą pompy przednie hamulce działały? Jaka była motywacja dla wymiany pompy?
witam i coz moge zasugerowac naprawialem hamulce w polo z podobnymi objawami ,urzytkownik tego auta nie uzywal hamulca recznego co spowodowalo zapieczenie sie dzwigienki a co za tym idzie wieksza sila hamowania szla na szczeki ktore jeszcze pracowaly prawidlowo ,ma to rowniez wplyw na cylinderek hamulca gdyz tloczek musi sie wysunac duzo dalej gdyz...
----------------------------------------... Tak naprawdę to przy eksploatacji nie ma żadnych negatywnych objawów, natomiast auto nie przeszło przegląu technicznego z powodu zbyt dużej różnicy w sile hamowania pomiędzy prawym a lewym kołem tylnym (50 % różnicy). Po rozebraniu stanęło na tym że nie ma żadnych widocznych...
Tak naprawdę to przy eksploatacji nie ma żadnych negatywnych objawów, natomiast auto nie przeszło przegląu technicznego z powodu zbyt dużej różnicy w sile hamowania pomiędzy prawym a lewym kołem tylnym (50 % różnicy). Po rozebraniu stanęło na tym że nie ma żadnych widocznych usterek wszystko jak nowe ( auto o przebiegu 35 000 km) czyste bebny bez rantu,...
Witam.Ile bęben jest wyrobiony to widać bo albo na dnie albo z brzegu pozostaje rant oryginalnej powierzchni,bo szczęki raczej pracują po środku bębna.Od razu wymieniać też niema sensu,czy linki są osadzone dobrze,sztywno w gniazdach osłony hamulców?w jakim stanie jest sama dżwignia w miejscu osi obrotu tam jest chyba nitowana do uchwytu nie pamiętam...
A jesteś pewien że zapieczona linka jest problemem. http://www.golf4.pun.pl/viewtopic.php?id...
Jak widzę nie wiesz jak działa układ hamulcowy :) . Po pierwsze, w jakim stanie są prowadnice zacisku? Te takie "bolce" po których porusza się zacisk. Powinny tam być też gumki "harmonijki". To wszystko powinno ładnie sobie jeździć, tylko żeby ci do łba nie strzeliło tego czyścić papierem ściernym :P . Można tam użyć odrobinę smaru, ALE nie byle jakiego!...
może cylinderki zapieczone,musisz zdjąc bęben i zajrzec do środka.
zbieznosc do ustawienia,ale najpierw sprawdz cisnienie(jak mowil kolega wyzej),byc moze lozysko tylnego kola jest przytarte i stawia opor toczenia kola,lub hamulec (klocek ociera o tarcze-zapieczony tloczek w zacisku i nie odbija).sprawdz najpier jak kolo sie obraca(podnies go na lewarku i zakrec kolem).jesli nie to wtedy na ustawienie zbieznosci
Często koło uważane za słabsze jest właściwe,a to mocniejsze ma zapieczony korektor, który znajdziesz jako złączkę powyżej konca progu.
(at)genek, ładowanie zeszło na dalszy plan bo przegląd się zbliża wielkimi krokami i należy usunąć usterki, które mogą być przyczyną "oblania" przeglądu. Do czegoś takiego należała zapieczona linka modułu ręcznego hamulca (już wymieniona) oraz uszkodzony mechanizm otwierania okien w przednich drzwiach. Ale wygląda na to, że sobota będzie ładna to trochę...
Uszkodzona jest główna sprężyna w siłowniku hamulca, ewentualnie grzechotka , oczywiście mowa o tylnym lewym kole. Rozpieracz jak by był zapieczony to hamował by ale nie odbijał.
Miałem milczeć, ale nie wytrzymałem. Jak zwał ten zaworek, tak zwał, znajduje się przed samą przeponą. I jak jest zapieczony/zaklejony/zatarty itp., to najdelikatniejszy nacisk na pedał hamulca spowoduje jego dociągnięcie i zablokowanie hamulca. A zakładając, że mamy sprawne serwo (jak kolega rbiesiada pisze) nic takiego nie nastąpi. Ludzie! Nie przekręcajcie!
Witam, Posiadam Renault Safrane 2.5 dT w aucie były zapieczone linki oraz zaciski hamulców z tyłu. Linki zostały wymienione, natomiast zaciski zregenerowałem teraz chodzą płynnie. Kolejnym problemem był wpadający do końca pedał hamulca po czym została zregenerowana pompa hamulcowa. Układ został odpowietrzony niestety pedał hamulca bardzo nisko zaczyna...
wyskoczyl blad przeladowania turbiny Zapieczona geometria, a pompę lub serwo wymień bo z hamulcami żartów nie ma. Odpalanie to już inna sprawa.
Świece żarowe mogą być do wymiany. To jest pierwsze co należałoby sprawdzić, gdy nie chce odpalać na zimno. Natomiast duże zużycie ON to inna sprawa. Czy kopci na gorącym? Zmierz spaliny tzn. ile tam jest CO jakie jest zadymienie, oczywiście pod obciążeniem, bo na biegu jałowym nic nie wyjdzie. Większe zużycie paliwa to w pierwszej kolejności przyczyną...
Nikt za Ciebie nie sprawdzi Tłoczek w zacisku nie zapieczony? Prowadnice nie zatarte? Klocek przesuwa się lekko w jarzmie? Wyczyść nasmaruj tylko to co trzeba
Może to wyda się błahe i głupie ale wymiana filtra oleju w Passacie b4 TDI z klimatyzacją, ni z góry ni z dołu. Upierdliwe i notorycznie zacierające się mechanizmy ręcznego hamulca w tylnych zaciskach praktycznie w każdym VW audi seat skoda gdzie tylko jest ręczny na dźwigni wychodzącej z zacisku. W szczególności golf 2, 3, i Passat b4. Przerdzewiałe...
1. Wentylator - może być uszkodzony przekaźnik od wentylatora. Z tego co wiem to komputer steruje jego pracą a wątpię żeby to on byl uszkodzony. Przekaźnik się zwiera zalączając wentylator ale już się nie rozwiera. Bzdurą jest wymiana wentylatora skoro pracuje. Trzeba popracować nad jego sterowaniem. 2. Obroty - uwalony silniczek krokowy albo brudna...
Może powiem, co udało mi się zrobić samemu. Potencjometr wyczyściłem, działa w pewnym zakresie, nie trzeszczy. Hamulec naprawiony, na ramieniu dałem grubą podkładkę, większa przerwa od hamulca nie obciera. Następnie rozbieram płytę głowic, głowic nie ruszałem. Aby dostać się pod spód, by wyjąć koło zamachowe i mechanizm z ramieniem. Wszystko jest tak...
Prawdopodnie zapieczony cylinderek zacisku lub prowadzenie zacisku. Nie koniecznie . W tylnych jest jeszcze hamulec ręczny . Przy wymianie tarcz trzeba również go wyregulować . Grzanie się tylnych tarcz może być winą źle wyregulowanego hamulca ręcznego . Ale autor tematu nic nie wspomina o jego działaniu .
Tylne koła się grzeją i trochę śmierdziało lekko. Tak kobitka przejechała 4 km. To jest raczej wina linki, zatarta, zamarznięta, lub zapieczonych rozpieraków. Jeżeli jechała i "się zagrzało" to gdyby linka (lub jakieś inne cięgła, które są tam zastosowane) były luźne to hamulec by "odpuścił", bo koła zrobiły się ciepłe i by "odmarzło". Ale skoro trzyma...
wydech ? tzn co może się z nim dziać ? no ale co miało by wspólnego hamowanie z wydechem ... Nie wiem czy to klocki bo to coś obciera jak jadę ..jak ruszę hamulce to obcieranie jakby się wycisza ... A może coś się dzieje z tarczami od hamulców ? mogło się coś gdzieś mi zapiec w ich okolicach ?
Problem z hamulcami rozwiązany. Wymieniłem dwie pompki na nowe, dodatkowo trzeba było rozruszać zapieczone tulejki od popychaczy, które pompują płyn. Poskładałem wszystko na nowo, układ odpowietrzyłem i wszystko działa prawidłowo. Dziękuję wszystkim, którzy pomogli.
hamulec zapieczony zapieczony gwint zapieczony termostat
wpisany tekst komórek projektor telefonu zablokować windows update
wózek inwalidzki podgrzewacz wijas
Brzęczek nie działa w pralce Haier - przyczyny i rozwiązania Telewizor strzelił i przestał działać - co robić?