Kolego miałem też takie trudne przypadki, ale do zdjęcia piasty z wału silnika mocującej nóż trzeba się wcześniej przygotować. Zwykle przygotowuję dobry-silny ściągacz, "psikam" płynem WD - 40 na oś silnika, nawiercam w oryginalnej śrubie mocującej nóż wiertłem np. 5-tką otwór, w którym kręcić się będzie śruba ściągacza np. w kropli oleju. Następnie...
mogę go obrócić
Geometria turbiny zapieczona, zawór za silnikiem po prawej stronie około misy olejowe sterujący turbina bądź wąż pomiędzy przepływomierzem deklem a turbem. Raczej więcej możliwości nie masz ewentualnie często spotykam się z całkiem zapchanym filtrem paliwa ale to już niedbalstwo a nie usrerka
Lewe powietrze przed pompą. Paliwo złej jakości. Zacierający się zawór. Zapieczony albo lejący wtryskiwacz. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26...
w grzejnikach odkręć korpusy i psiknij W-7 w iglicę być może zawór jest zapieczony i całkiem nie otwiera się Zajrzyj w Y-TUBE w temacie swoim
Wydaje mi się że te zawory są do kitu? Te blaszki są sztywne. Pod jednym z zaworem coś się telepocze natomiast pod ta druga blaszka jest zapieczona. Zawór z prawego zdjęcia jest zniszczony - coś wpadło i go sklepało. Czy jest możliwość aby to dokupić Jakbyś tak łaskawie napisał dokładnie co to za sprężarka...
Dziś odebrałem auto od mechanika. Zapieczony zawór EGR. Mechanik stwierdził, że jeszcze nie widział tak zapier.... zaworu. Nie szło go w ogóle ruszyć.
zawór oberwał kilka razy i ruszył ! dzięki ! Dodano po 41 zapieczony zawór po kilku uderzeniach załapał i wszystko działa.
Uszkodzona może być sonda, mikroprzelącznik, membrana albo zapieczony zawór trojdrogowy lub mix tych usterek. Ogólnie kocioł kłopotliwy dla serwisanta i większość powie ze sie nie da naprawić, trzeba kupić nowy, ale da sie naprawić.
Wygląda na to że nie masz kompresji na trzecim :(. Podejrzewam że podstawienie drugiego wtryskiwacza nie pomoże. Powodem może być; niedomykający się zawór, popękane lub zapieczone pierścienie, pęknięty lub wypalony tłok, uszkodzona uszczelka, pęknięta głowica.
No dobrze, ale jeśli zawór egr się zapiekł i jest nieszczelny to co daje odłączenie wtyku zaworu egr? Zaślep go i jeśli problem ustąpi wyczyść badź zaślep na stałe.
Zapieczony sworzeń w zespole wodnym albo zapieczony zawór w zespole gazowym. Z zespołem wodnym można próbowac popatrzeć samodzielnie, z zespołem gazowym nie polecam zabawy bez odpowiedniej wiedzy.
Z podanych informacji wynika ze to piec 2-funkcyjny. Czyli wyposażony w zawór 3 drogowy. Którym jest sterowany przez silnik krokowy. Jeżeli piec ma parę lat i nie był regularnie przeglądany to najprawdopodobniej ma zapieczony zawór 3 drogowy.Standardowy przypadek u "oszczędzających na przeglądach".:-)
Tłok, cylinder w stanie i wymiarach nominalnych, cylinder jak i zresztą wał bez rys. On by chodził dalej, ale przez zapieczone pierścienie nie miał kompresji, zawory szczelne.
Witam !miałem kiedys podobny problem z tym silnikiem!W moim przypadku był zapieczony zawór na turbosprężarce który jest sterowanu podcisnieniem !! Warto tez sprawdzic czy powietrze z turba nie ma jakiegos lewego ujscia przez pekniety wąż dolotowy
Witam Podobny przypadek miał znajomy z Fiatem Stilo JTD, przy hamowaniu silnikiem na wolnych obrotach gasł mu silnik. W serwisie na diagnostyce wyszło że miał zapieczony zawór EGR.Po wyczyszczeniu autko chodzi jak dawniej.
Jeżeli na pokrętle nie ma ogranicznika , to możesz kręcić w dowolną stronę i dookoła .Z fotki wynika że jest zakręcony , zatem należy go okręcić o 90 °. Stare zawory zazwyczaj są zapieczone , więc jeżeli nie ma specjalnie konieczności to lepiej ich nie ruszać . :D . Popsikaj dzień wcześniej preparatem WD to łatwiej pójdzie .
Wiedziałem :) Widziałem też zaklejone i zapieczone olejem zawory. Ciekawe metafora z ta morfiną.
Postaram sie dostać ciśnieniomierz z gumową końcówką jak się mylę to mnie poprawcie: trzeba wetknąć go zamiast świecy i spróbować odpalić silnik tak?? mechanik coś nabąknoł że to może zawór pod paliwowy/ pod wtryskowy (coś takiego) lub zapieczony zawór dolotowy/wylotowy - to możliwe że po odkręceniu pokrywy zaworów będzie można to sprawdzić??
Test na odłączonym przewodzie od turbo - wykres identyczny. Nowy zawór N75 - wykres identyczny. Zostaje zapieczona zmienna geometria?
Zastanawiam się, czy w ogóle coś da się zrobić ,czy lepiej zakręcić wodę w mieszkaniu i wymienić cały zawór. Iglica nie otwiera przepływu lecz grzybek zaworu. Prawdopodobnie jest on " zapieczony " . Postukaj delikatnie jakimś cienkim prętem , powinno pomóc . Tak wygląda cały zawór : https://www.termagrzejniki.pl/images/sto...
Może pomóc rozebranie go, przeczyszczenie lub wymiana uszczelek oraz ponowne jego złożenie. Należy pamiętać, że zawór bezpieczeństwa powinien być okresowo (co ok. miesiąc) otwierany ręcznie na krótką chwilę aby nie "zapiekł się".
Witam, To mój pierwszy post na forum, pozdrawiam bywalców. Kilka dni temu rozłożyłem się z czyszczeniem kotła Vaillant VUW PL 2040/2-3. Wężownica i wymiennik CUW poszły do kwasku, termopara wyczyszczona, kocioł odkurzony, zawory na dole kotła lekko ruszone, żeby się nie zapiekły, etc. wszystko poskładane, kable podłączone. Taką operację kocioł przechodzi...
Zawór był strasznie zapieczony, nie do odkręcenia w warunkach domowych(bez właściwej przedłużki) po wymianie jest jak na początek o niebo lepiej.
Czyli to może być ta dioda co przepuszcza w obie strony albo zapieczony zawór wastegate, bo on cały czas jest w górze, a dopiero podczas przegazowywania chowa się lekko w dół i wraca znów do góry, podłączę do niego na stałe podciśnienie z silnika i zobaczę czy ruszy cięgnem mocniej. Czyli biały zawór służy do awaryjnego otwierania upustu przy przekroczeniu...
Błąd oznacza usterkę czujnika ciśnienia powietrza (doładowania) w kolektorze ssącym. Turbina przez to nie działa. Nie wiem jak wygląda czujnik w tym silniku. Częsty problem z czujnikami doładowania polega na zatkaniu otworu wlotowego sadzą + nagarem. Należy sprawdzić na diagnostyce jakie ciśnienie odczytuje ECU. Ciśnienie atmosferyczne to 1 bar (bezwzględne)....
Dremel odradzam. Jak porysujesz gniazdo w którym siedzi zawór - nie będzie szczelności. Mialem takie zapieczone „przypadki”. Pomogło wyjęcie pompy i jednoczesne podważanie od dołu (przez otwór ssawny w hydrobloku pompy) i wyciąganie do góry. Oczywiście odpowiednie preparaty pomagały „ruszyć” delikwenta. Ogólnie - duża doza cierpliwości.
Zobacz czy EGR się nie zapiekł, te zawory w oplach mają czujnik położenia (potencjometr)
To sprawdź wszystkie zawory i miejsca, gdzie przepływ wody może być blokowany. Na kotle jak było masz zawory odcinające oraz ewentualnie zawór trójdrogowy może nie przełączać się z c.w.u. na c.o. Możesz zobaczyć czy c.w.u. Ci działa i wodę grzeje normalnie. Na powrocie c.o. powinieneś mieć filtr siatkowy, może on jest zapaskudzony i blokuje przepływ....
Uszczelniacze zaworowe... Luzy na prowadnicach-- Wypalone zawory wytarte/zapieczone pierścienie olej czysty? nie ma w nim paliwa? Z opisu uruchamiania wynika że rozrusznik ma problem z obróceniem silnikiem - jak napisałeś stoi dęba, jeśli kilka razy potrzymałeś go na zblokowanym to masz rozrusznik do roboty. Zacznij od doprowadzenia instalacji rozruchowej...
Sprawdź szczelność układu dolotowego, jeżeli silnik na pompowtryskach to polecam sprawdzić pompę paliwa bo jest tez pompą podciśnienia do sterowania turbem, jeśli jest to do sprawdzenia geometria turbiny czy nie zapieczona, szczelność gruszki, zawór n75
Jeżeli przy odpowietrzaniu jednego grzejnika spadło ciśnienie do zera to sprawdź naczynie przeponowe. Prawdopodobnie jest w nim zbyt mało powietrza lub jest uszkodzone. Dziękuje za sugestie. Dodam tylko że grzejnik w łazience jest umieszczony najwyżej w całym mieszkaniu ( typ "szczebelkowy" ) i właściwe tylko on zwykle bywa zapowietrzony. Ale jak już...
Okej dzieki wielkie a jeżeli to kwestia cyt niesprawny zawór N75, zapieczoną turbosprężarkę, niesprawny zawór sterowania turbo, ew. przepływomierz do wymiany lub nieszczelności w układzie sterowania turbo to na jakie koszty się nastawic mniej wiecej? i co to notlauf?
Proponuję taką diagnozę: Jeśli ten plastik: 1. nie obraca się ani odrobinę, to prawdopodobnie "zapiekł/zardzewiał" zawór. 2. przekręca się odrobinę i nie da się dalej się nie da, ale można cofnąć, to coś wpadło w otwór zaworu. W obu przypadkach możesz zdemontować zawór i oglądnąć go od strony wewnętrznej. Na 90 % zawór do wymiany. Problemy z wymianą...
Witam. Może archaicznie ale kiedyś szukałem przedmuchu bez zbędnej roboty. ( czemu - na inny temat) Kompresorem było podawane ciśnienie w miejsce świec. Niestety zawory były zapieczone w prowadnicach. Właściciel olej i filtr wymieniał jak ..... no waśnie nigdy a lał to co było pod ręką. Pozdrawiam. P.S. (at)kolego m2606 ostatnio często pijesz do wszystkich.
Rozkalibrowany parownik i/lub wtryski LPG rozjechały Ci adaptacje w sterowniku benzyny. Valteki w miarę trzymają parametry przez 10-15tys. km, reduktor powinien wytrzymać bez regulacji przynajmniej 50 tys. km. Wyregulować/zregenerować reduktor, wyczyścić i skalibrować wtryski, a następnie wykasować adaptacje w ECU, pojeździć na benzynie przynajmniej...
Ściągnij głowice RTL i zobaczysz co będzie... Tobie, przy instalacji z zaworem mieszającym te RTL-e są nie potrzebne. Dla bezpieczeństwa przed zbyt wysoką temp. można zastosować termostat wył. pompę podłogi, gdy temperatura na belce zasilającej jest za wysoka. Jak ściągniesz głowice, to z korpusu zaworu wystaje trzpień. Po jego wciśnięciu (wchodzi kilka...
A co może być tego przyczyną ? Gruszka, zawór, łopatki zapieczone ?
W takim razie sprawdż zaciski i prowadnice zacisków. Nie pamiętam, czy jest tam zawór obciążenia do tylnich hamulców. Jeśli jest, to też można sprawdzić, czy nie zapieczony i czy sprężyna nie spadła.
Patrząc od przodu zaworu zobaczysz taki pierścień z cyframi 1-8. Pierścień ma 2 zagłębienia po przeciwległych stronach a pozycję regulacji wskazuje wgłębienie na zewnętrznej nakrętce. Generalnie do tej regulacji stosuje się specjalny klucz ale mnie udało się to zrobić przykładając śrubokręt z jednej strony i delikatnie stukając młotkiem tak, aby obrócić...
Rozwiązano Silnik =złom. Nieszczelne zawory, zapieczone pierścienie tłokowe oraz porysowana gładź cylindra. Założony silnik Y20DTH tylko pompa wtryski oraz EGR przełożony z mojego silnika. Auto śmiga niemal jak nowe.
Zapieczona grucha + nowy zawór okazał się uszkodzony. Po wsadzeniu starego auto odżyło. Niepotrzebny wydatek, ale co zrobić. Będzie na przyszłość.
tak czytałem instrukcje uzupełnienia powietrza; ten poziomy zawór jest zapieczony wiec go nawet nie rusze (zakładam ze to ten co odcina wode) ale ten pod skosem ustawia "ciśnienienie zaworu bezpieczeństwa" - są jakies wskazówki jak powinno sie go ustawic? gdyż pokreciłem nim troche i nie wiem czy teraz jest w pozycji wyjsciowej jakiej był przed tym...
No to mechanik odpowiedział i po po co pytać. Na tym forum nie ma wróżbitów. Oprócz tego co powiedział mechanik pobieżnie to może być wiele przyczyn: brak kompresji, pęknięta głowica, uszkodzony zawór, uszkodzona wiązka elektryczna, sterownik silnika, pęknięty tłok, zapieczone pierścienie i wiele innych. Wybierz coś sobie. Samochód na porządny warsztat,...
Panowie czy w moim przypadku objaw wskazuje bezwzględnie na zapieczone kierownice turbiny? Czy zawór N75 też wypada podmienić czy zająć się tylko turbiną?
Brak kompresji. Możliwości: — Brak luzu zaworowego. — Podparte lub wypalone zawory. — Pęknięcie tłoka, zapieczone pierścienie itp.
Zawór od turba jest otwarty ponad 65 procent co powinno być notlaufem. Turbo albo ma zapieczone łopatki albo grucha w oleju albo podcisnienie nie dochodzi do niej. Turbo martwe.
Witam.Spawa się wyjaśniła.powodem stuków było złe zainstalowanie przez firmę gazowniczą przewodu do smarowania zaworów-wpieli go w kolektor ssący na 4-tym cylindrze.Cały olej tak smarował zawory aż zapiekło pierścionki na 4 garze.lubryfikacja wywalona,pierścionki nowe włożone ,autko wróciło do życia.
Albo pomyliłeś miejsca popychaczy i na początku niektóre zawory były podparte i dlatego kręcił jałowo, a inne popychacze są zapieczone i się nie podniosły, a wraz ze wzrostem temp. luz maleje i jest ciszej.
To pewnie zawór ssący zapieczony. Świeca musi być mokra już po próbie odpalenia.
Chce wymienić ze względu na to, że występujący tam zawór powinien być "ruchomy"(tak podpowiedział mi mechanik) a w mojej pompie ten zawór jest zapieczony(?) przez co samochód nie odpala przy pierwszym rozruchu z rana, natomiast jak już ten "zawór" rozruszam to samochód pali bez problemu. Tak wygląda sprawa
Może Ci się zawór spustowy turbiny nie domyka (zapieczony). Jeżeli masz możliwość to spróbuj ruszyć go np. kluczem.
Jak turbina dostaje zbyt dużych luzów to puszcza olej do intercolera ale to nie jedyny problem bo drugi problem to taki że jak są jakieś niedomagania turbiny tzn zapieczenie sterowania dziurawe wężyki (80 %) przypadków niesprawny zawór n75 to wtedy turbo nie ciśnie całą parą i to też prosta droga do puszczania oleju , turbo swoich ciśnieniem jak by...
Jaki model pieca? Prawdopodobnie zawór się zapiekł i pompa nie może przepchać wody i stąd ten odgłos.
No tak na słuch to moim zdaniem brak kompresji, czyli albo podwieszone zawory albo zapieczone pierścienie. Ale to tylko na słuch, jak możesz to zmierz ciśnienie sprężania. Sprawdź czy zawory nie opierają się o wałek odprężnika.
No ja się spotkałem a inni to nie wiem. W tym 2.0 cdti ? Jak myślisz czym to może być spowodowane ? Temperatura ? Zawór 2009rok jak auto i nie wygląda by ktoś go demontował bo zapieczony na amen. Luzu na ośce też nie ma żadnego.
Rozebrałem ten zawór,był zapieczony,ale nie mogę go skręcić bo wypada mi ten tłoczek na sprężynce z tulejki,jak jest niedrogi to moze kupie nowy.
Zainteresuj sie ta kompresja na 2. Zbyt duza rozbieznosc miedzy pozostalymi. Proba olejowa i bedzie cos wiadomo czy zawory czy pierscienie zapieczone.
A kiedy ostatnio regulowałeś wtryski .Zmierzyć ciśnienie sprężania .(zapieczone pierścienie , powypalane , wyklepane zawory , gniazda ) .
Żabka da radę, ale wcześniej w wewnętrzny otwór wbij dobrze/ciasno pasującą tulejkę/rurkę, klucz nasadowy, by plasticzany korpus nie "uciekał" pod szczękami żabki. Nowy zawór wkręcaj wyłącznie kluczem koronkowym/oczkowym lub nasadowym, w pełni obejmującym sześciokąt korpusu. V.
Witaj. Jeśli miałeś strasznie zabrudzony filtr to mógł paść przepływomierz. Nie czyści sie go tylko wymienia!!! Utrata mocy może być spowodowana taż innymi przyczynami np. uszkodzoną turbiną lub jeśli masz zmienną geometrie łopatek zapieczeniem sie łopatek w turbinie lub uszkodzony zawór N75 który moze w Twoim przypadku upuszczać ciśnienie cały czas,...
Jarzmo trzyma oba zawory. Musisz wyjmować je jednocześnie razem z dwoma zaworami, spróbuj delikatnie obracać wtryskiwacze w zakresie luzu na który pozwala jarzmo.Ω
Witam radziłbym sprawdzić turbinę na pewno zapiekły się łopatki .
Witam, a zbiornik paliwa się czasem nie zapowietrza??? tzn jak odkręcasz ziornik to nie ma syku??? U mnie tak włąśnie było...i auto traciło moc na ciepłym :) Ewentualnie radze sprawdzić popychacze, bo mobą być zapieczone i wtedy zawory nie domykają się.
Przyczyn może być wiele. Od uszkodzonej uszczelki pod głowicą, przez uszkodzony układ rozrządu, zawory, po zapieczone pierścienie tłoków lub uszkodzone tłoki/cylindry. Bez dokładniejszych oględzin nie da się stwierdzić jednoznacznie.
Zapieczone prowadnice turba lub zawory n75 lub g91. Błedy opisują wlaśnie te zawory i nieprawidłowe ciśnienie w kolektorze ssącym
Woda przepływająca tak już ma czesami ją słychać innym razem nie. Co możesz zrobić na tą chwilę bez żadnych konsekwencji - dokręć kapiący zawór w prawo nic napewno się nie stanie. Zawór jest jakby zapieczony lub dokręcony bardzo mocno, bo nie da się go już bardziej dokręcić. Oczywiście nie próbowałem go na siłę dokręcać.
Co było powodem zalania? Przelanie się wody np. z wanny czy uszkodzenie instalacji wodnej podczas jakiegoś remontu czy może zalanie przez ulewę? Mieszkam na 6. piętrze. Sąsiadce na 8. piętrze pękł wężyk z gorącą wodą pod zabudowaną wanną. Wanna z brakiem dostępu do wężyka, a zawory od wody zapieczone i nie dały się zakręcić. Taka sama sytuacja z zaworami...
Dzień dobry, nie jestem instalatorem ale wierzę że pomogę. Na wstępie: zawór jest umieszczony w bardzo złym miejscu (pod podejściami do instalacji) oraz zakamienia się jak wszystkie zawory. Problemowe są oba te aspekty. Działanie (polecone przez serwisanta): 0. Profilaktycznie można zakręcić centralny zawór wody 1. Wykręć śrubę mocującą plastikowe pokrętło...
Witam Mam pewien dziwny problem z pracą silnika na wolnych obrotach. Delikatnie szarpie na jałowym - nie pali też na jeden cylinder na jałowym, zarówno na benzynie jak i na gazie. Pomysłów było kilka więc sprawdzono - cewki zapłonowe -OK, przewody i świece - nowe, ciśnienie na cylindrach - jest niemalże książkowe, zawieszone / zapieczone zawory - sprawdzono...
Brak ifo jaki to silnik ? Błąd P0400 oznacza, że ilość gazów spalinowych wchodzących do cylindra jest niewystarczająca 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia...
Dzięki za odpowiedź, przyjmuję z pokorą. Wnioskuję że trzeba poluzować tą śrubę, liczyłem obroty ile razy wykręcałem i wkręcałem ale to jedyna którą ruszałem. popróbuję. Odkręcałem ją bo za pierwszym razem kiedy naprawiałem sterownik jeden z wałków(te małe zawory) był zapieczony i trzeba było go przepolerować. Kupiłem auto do naprawy i uparłem się że...
Dziękuję za pomoc, faktycznie cewka walnięta była, niestety zawór też wymieniłem bo tak był zapieczony że poległem, kocioł odpalil :) Mam teraz jeszcze jedno pytanie, jeśli zmieniłem dysze na taką samą to czy przyda się regulacja pieca z wykorzystaniem analizatora? Mogłem lekko zmienić odległość elektrod. Poprzednio kocioł był ustawiony tak że po zimie...
Czyli zapchana instalacja (np. parownik, skraplacz, zapieczony-zablokowany zawór rozprężający, zapchany filtr, ew. nie działający elektrozawór. Rozebrać -porozłączać elementy i posprawdzać drożność kompresorem i sprężonym powietrzem) Chyba nic trudnego, a dopiero potem kupić to co zapchane lub uszkodzone. Ale na marginesie, nie chąc Cie martwić, klimatyzacja...
witam Sam elektrozawór po podłączeniu bezpośrednio pod akumulator 12V (dokładnie było 11.5V) nie daje żadnej reakcji - nie "pyka", nie zamyka się, a to chyba nie jest normalne? Czy mimo pozornie poprawnej rezystancji 24ohm elektrozawór może być uszkodzony ? dziękuje z góry za pomoc pozdrawiam Jeżeli nie pyka to coś z nim nie tak, może być zapieczony,...
Coście się na to grzanie uparli? Zawór z czegoś w rodzaju mosiądzu, to co zostało w ścianie albo staliwo, albo też mosiądz, osadzone na konopiach lub teflonie - nie ma prawa się jedno z drugim tak zapiec, by trzeba było od razu saperów wzywać... Klucz w łapę i jedziemy. V.
Witam Zakończyłem test ze sprężarką podobną, jak na zdjęciach kolegi. Pojawiał się problem z utrzymaniem wydajności.Sprężarka pracowała poprawnie, a czasami spadała wydajność i palnik przechodził w tryb awaryjny. Wkurzony otworzyłem pokrywę obudowy i okazało się ,że sprężarka jest zawieszona na sprężynach. Wylot powietrza na obudowie jest wewnątrz połączony...
Odpowiedzi masz w temacie, zawór, podciśnienia, gruszka, albo zapieczona geometria.
Dzień dobry, najpierw należy rozłączyć wtyczkę silnika, wyjąć spinkę górnego elementu - silnika i go wyjąć, lekko przechylając go na bok, następnie wyjąć spinkę zamontowaną na zaworze trójdrożnym. Zawór trójdrożny będzie mocno trzymał się w obudowie, ponieważ z reguły jest mocno zabrudzony, zakamieniony po kilkuletniej eksploatacji pieca. Ja użyłem...
w takim przypadku - "Może też być zapieczona i zakamieniona głowica" - zostaje wymienić cały zawór tak? czyli wodę z całej instalacji trzeba spuścić tak?
Do sprawdzenia jaki jest wydatek/ciśnienie bezpośrednio z pompy pomijając zawór regulacyjny. Być może zawór jest uszkodzony/zapieczony do regeneracji? Pompa tłoczkowa jak Pańska powinna być zalana olejem, proszę sprawdzić jego stan, może trzeba go wymienić. Ale to nie powinno mieć bezpośredniego związku z niskim ciśnieniem.
Może zawór upustowy od turbo jest zapieczony i cały czas otwarty.
Zdejmij wtyczkę z wtryskiwacza z zakręć rozrusznikiem żeby uruchomić pompę paliwa jeśli będzie lać wtryskiwacz to masz usterkę mechaniczną, oring zapieczona iglica lub wybita przylgnia we wtryskiwaczu, lub uszkodzony zawór przelewowy przez co w układzie panuje za wysokie ciśnienie benzyny. Jeśli będzie sucho wo coś z elektryką je trzeba by sprawdzić...
brojlerem Kurczakiem ? :D Resztę dopowiedzieli Koledzy. Dodam od siebie - zapieczenie się grzybka w zaworze baterii.
Dziwne, że przy ustawieniu pierścienia na "7' kaloryfer jest dołem letni. Może zrobić taką operację. Na jakieś 5-10 minut nastawić ten pierścień na "N", by silniejszy przepływ przepłukał zawór i usunął zamulenie, po czym znów przestawić na "7". Ten pierścień trzeba pociągnąć w kierunku do siebie, by móc go przekręcić (czasem jest blokada - taki pierścionek...
Jak kolego mówisz że słychać cyknie to może zawór egr się zapiekł, wtedy właśnie głośniej chodzi terkocze no i może bardziej przydymiać
Sprzęgło jest ok nie ślizga się. Znajomy mówił że może być wiele przypadków, wymienił m.in przepływomierz, zawór n75 oraz zapieczenie się sztangi od turbiny. Ale to wciąż mało.
Witam kolegę!! Miałaem tą samą sytuację w moim Vw touran 2.0 TDI auto straciło moc,zachowywało się tak jak twoje,Vag również nie wykrył błędów,przeczytałem wszystkie posty na forum i sprawdzałem po kolei,obstawiana była turbina,zapieczone kierownice,zawór egr,czujnik doładowania,wtryski,itd,u mnie błachy powód rozszczelniła się chłodniczka IC,zajęło...
Przepływ reguluje kryzowanie (nastawa wstępna). Na zdjęciu widać, że jest na 4, czyli ustawienie średnie (zawór trochę przydławiony). Obracając (np. kombinerkami - powinno się też dać palcami, o ile nie jest zapieczone) ten ceramiczny (czy plastikowy element) można ją zmienić (i tak pewnie na zawór będize glowica, więc lepiej dać nieco większa nastawę...
Przede wszystkim porządna nie zdezelowana żabka do hydrauliki. Wszelkie kombinowanie nieodpowiednimi narzędziami jedynie utrudni odkręcenie. Z tego co wiem, to większość zaworów wodnych ma głowice mosiężne, więc rdza niewiele ma tu do rzeczy. No chyba, że to stalowa głowica, ale i tak gwint to gwint, ma mimo rdzy solidny rdzeń. Jeśli to rura zasilająca...
Może sama głowica jest uszkodzona i jej wymiana nie wymaga spuszczenia wody (wymaga całego zaworu lub wkładki - wymaga). Może iglica w zaworze jest zapieczona (można spróbować poruszyć kombinerkami)? Jeśli to jest Kraków - zwłaszcza okolica osiedla Ugorek, to mogę podejść i zobaczyć.
Pompa powinna pracować nawet gdy przełączysz na LPG, jak jest odcięta przekaźnikiem to nie masz chłodzenia układu paliwowego, z resztą ona jest do tego przystosowana żeby pracować ciągle, oszczędzisz na pompce a stracisz na wymianie zapieczonych wtrysków. Prawdopodobnie nie trzyma zawór zwrotny w pompie, można ją wyjąć i to sprawdzić.
Widzę, że te dźwignie nie są zbyt długie i na pewno to nie ułatwia zadania. Dźwignie są faktycznie małe i ciężko je wygodnie uchwycić. Poza mną próbowała jeszcze jedna osoba. Rury się ruszają a zawór zapieczony... Z awarią to prawda. Dopiero byłby problem. W dodatku mieszkanie nie jest moje. Wynajmuję je, więc też staram się "delikatnie". Nie wiem...
Jak rozumiem masz silnik z serii K4M powiedz co cie skusiło do wymiany silnika krokowego? hehe Przyczyn takiego zachowania może być co najmniej kilka: -Zatkany katalizator -któraś cewka zapłonowa kończy swoje życie -małe ciśnienie w cylindrach -wypalony zawór -zapieczone wtryski A teraz czas na kilka pytań! -Jak autko pali rano zimne? -jak pracuje,...
U mnie po dwóch sezonach zawór RTL zapiekł się na tyle, że żadna siła nie chciała przepchnąć przez niego wody, zdemontowanie głowicy termostatycznej nic nie pomagało. Nawet podłączony bezpośrednio wąż z sieci nie był w stanie sobie z tym poradzić. Wystarczyło ten zawór porządnie rozruszać - przepływ wrócił do normy. Podłączenie według drugiego obrazka...
Sprawdź czy wszystkie zawory otwarte a pompa się obraca i nie zapiekła jak stała bez wody. F20 brak wody lub brak obiegu osiągnięto temp. graniczną. Odpowietrzyć jeszcze raz.
zawór sterujący turbiny lub zapieczenie łopatek może byc przyczyną tej usterki
Może wymienić świece i dwie cewki ? To nie pomoże na brak ciśnienia w cylindrach. Zakładając, że nie masz uszkodzonej uszczelki pod głowicą, to objaw wskazuje na nieszczelne zawory lub zapieczone pierścienie. Możliwe, że pomoże płukanka silnika. Sprawdź jeszcze ciśnienie sprężania dolewając troszkę oleju do cylindrów.
Napewno w zespole wodnym jest usterka, ale nie tylko tam. Trzeba sprawdzić dokładnie zespół wodny - może być zatarta iglica (i dlatego nie domyka gazu). Oczywiście przy rozbiórce zespołu wodnego czyści się filtr (w razie potrzeby wymienia), wymienia się uszczelkę iglicy, wymienia się membranę (może mieć już mikropory), a po montażu reguluje się zawór...
Zawór do wymiany na nowy. Kiedyś też myślałem, że ma być taki opór. Aż pękł. Na przyszłość, poza sezonem warto raz w miesiącu pokręcić tym zaworem, żeby się nie zapiekł. Ja czasami lekko psiknę WD-40, chociaż serwisant odradził mi smarowanie tego zaworu czymkolwiek.
zapieczony zawór grzejnika zapieczony gwint zapieczony termostat
profibus falownik toyota corolla akumulator uszkodzony radiobudzik
medion odkurzacz alcatel hh71vm
Pralka buczy i nie pierze: przyczyny i rozwiązania Częstotliwości pilotów Webasto: 433,92 MHz, 868,3 MHz, 869 MHz