nad kolektorem dolotowym masz kostke 4 pin z grubymi kablami, tam ida plusy do swiec zarowych, to ze rok temu byly zmienione nie zapewnia Cie o tym ze sa sprawne :) w drugiej czesci tej kostki sprawdzisz czy dochodzi zasilanie z przekaznika po wlaczenie zaplonu
Pompa paliwa wymieniana ta podautem/w baku? Podlacz boxer pod kompa duzo podpowie. Sprawdz owy przelaznik pompy paliwa o ktorym piszesz. W 2.8 iveco ta pompa ma sie zalacxac przy kazdym wlaczeniem zaplonu.
Po minucie bezczynnosci, wlaczyc zaplon i w ciagu 10s nacisnac przycisk zamykania na 10s, wylaczyc zaplon i odczekac co najmniej 30s. Pozdrawiam, Georges
to juz wiem , podano mi pomysł ze moze alarm zbokowal zaplon
Jak trafisz licznik z mniejszym przebiegiem to przepisze się twój org.po ponownym włączeniu zapłonu.
Odpowietrzaj na włączonym zapłonie.
jest jakiś przewód przerwany też pod kierownicą, który idzie do środka, właśnie od całej centralki z komory silnika. I co w związku z tym? Taki problem wziąć probówkę i sprawdzić na którym bezpieczniku w BSI pojawia się napięcie po włączeniu zapłonu?
Nic nie odciąłeś, coś jest uszkodzone i teraz trzeba ustalić co
Zasilanie 12V według schematu jest na 3 pinie cewki, na 4 masa, pozostałe dwa to sterowanie z modułu zapłonu.
1 filtr jesli czyscisz na mokro to trzeba wysuszyc, po dobrym czyszczeniu wprowadzasz w sterowniku wymiane filtra DPF/ reset. a wgl zapala Ci sie check przy wlaczaniu zaplonu? Czym to diagnozujesz?
Moduł,to g*wno na aparacie do wymiany. Pdróba z Helli około 140 zeta.
Po dłuższej przerwie, części doszły i auto naprawione. Powodem całego zamieszania była pompa wysokiego ciśnienia. Dodano po 46 Temat uważam za zamkniety.
swieci kontrolka silnika na desce rozdzielczej po włączeniu zapłonu?
Zmien modol. To najczestsza przyczyna problemow z zaplonem.
Witam mam przyspieszony zaplon kupilem auto lekko stuningowane peugeot 306 1.6 benzyna 97 rok, w ksiazce serwisowej nieznalazlem nic do opoznienia zaplonu a dziwnie mi zawory chodza przy obciazeniu, mechanicy stwierdzili ze musze opoznic zaplon, ale jak ? czy urzadzenia diagnostyczne takie jak k-line z programem autodiag sluzylo by mi do zmiany obrotow...
co rozumiesz "CISZA PRZY ZAPLONIE" tzn nie kreci rozrusznik czy jak dasz na zaplon to brak kontrolek?
Ciśnienie sprężania na danym cylindrze, wtryskiwacz, lewe powietrze.
Wlacz zaplon i w ciagu 5 sek,nacisnij i trzymaj przycisk ryglowania przez 10 sek.Wylacz zaplon,zaczekaj 2 min i zobacz czy pilot dziala.
A no i tu by bylo mozna powiedziec ze to cos sensownego bo czasami pokazuje sie komunikat ze tryb ekonomiczny aktywny czy jakos tak. Jedno tylko mnie dziwi. Pompa pompuje paliwo ale wszystko wraca do zbiornika. Brak sygnalu na wtryskach. Nie podaje paliwa na wtryski czyli sprawia nieodparte wrazenie odcietego zaplonu
dzwonilem do tego co mi robil ta pompe to powiedzial ze wszystko jest wyregulowane tak jak byc powinno tylko ze on mi jej nie wkladal bo sie tym nie zajmuje...powiedzial ze trzeba przyspieszyc zaplon czy to moze byc wina tego ze jest zle zaplon ustawiony??
Wlacz zaplon, wprowadz kod, wylacz zaplon i odlacz wtyczke od klawiatury.
BSI czyli ten komputer z bezpiecznikami na lewo pod kierownica tzn nad nogami kierowcy? A ma moze ktos jakis schemat wyjsc bsi lub tego obwodu. A kostka stacyjki dobrze zalacza wszystko tak mi sie wydaje swiatla zaplon itd
Wlanczas zaplon i krenciczs rozrusnik 10 s i nie wilancz zaplon 3-5 min. I myślę, że będzie widać błędy awaryjne.
moze cos z zaplonem? cewa?!
acc przypadkiem nie znika podczas zapalania .( za proste ) .......Jak pamietam to w 206 Gdy robie odcięcia to przerwany obwód czyli +acc musi być zamknięty w momencie przekręcania kluczyka . a nie tak jak w większości innych aut można przekręcić klucz w pozycje zapłon a potem pobudzić i zapalac . Dokladnie + po stacyjce zanika, w innych autach tego...
Zmierz napiecie na tym cienkim kablu jakie jest przy zapłonie
Sprawdzić działanie pompy paliwa , czy przypadkiem nie wyłączył się włącznik uderzeniowy - taki czerwony powinien być pod maską w okolicy nadkola .Ogólnie masz problem - kupiłeś nieznane auto , nie wiadomo co tam ktoś pokombinował. To że przyjechało auto z daleka to wcale nie dowodzi że akumulator się dobrze naładował. Może być usterka w samym akumulatorze...
Witam Kupilem niedawno Peugeota 205 w doskonalym stanie ale niestety na mrozie 4 stopniowym zaczynaja sie problemy z zaplonem. Ciezko zapalic nawet z ssaniem. Tu mam pytanie czy da sie to zmodernizowac tak by samochud styartowal za pierwszym razem. Jestem poczatkujacym kierowca i to jest moj pierwszy samochod. Chcialbym jednak usprawnic tego emeryta...
Schematy z owych czasow u peugeota sa bardzo nieczytelne i, oczywiscie, tylko na papierze w formacie A3. Nie jest wiec latwo je zamieszczac na forum. Najczestsza przyczyna problemow z zaplonem jest w tym modelu modul elektroniczny (wzmacniacz). Pozdrawiam,
Zaplon, potem wyceluj pilotem w odbiornik ;)
Przycisnij na jakies 10 sek przycisk ktory jest na srodku tej lampki,tylko ze chyba musi byc wlaczony zaplon do tego...z tego co piszesz to na 90% bedzie to..wystarczy ja zaprogramowac..Mialem taki przypadek,teraz sobie przypomnialem.
Witam. Mam problem. W moim Peugeot 407 padl pilot. zakupilem na allegro 2 nowy kompletny z plytka i immobiliserem. po wyciagnieciu kodu z ASO mechanik bez problemu zakodowal immobiliser. natomiast jest problem z zakodowaniem pilota pod centralny zamek. sposobem na przytrzymanie przycisku zamykania na zaplonie. prosze o pomoc. pozdrawiam
Czesc, mam problem z Peugeotem 206, 1.1 z 2000r . Mianowicie nie slychac pompy paliwa podczas wlaczenia zaplonu, auto na chwile odpala ale po sekundzie gasnie. Slychac jak po wlaczeniu zaplonu przekaznik po lewej stronie komory silnika sie zalacza i po kilku sekundach wylacza. Zmierzylem napiecie na wtyczce pompy paliwa i po wlaczeniu zaplonu jest 7,5v...
W tym modelu zapala sie wtedy gdy cos sie dzieje z ukladem,typu male cisnienie itd.Kontrolnie po zaplonie nie zapala.
Ster od citroena .spróbuj xantia 2.0i Idzie po k-line. Trxeba uruchomic odczyt błędu i dopiero zapłon włącz
Jakie ciśnienie powinna mieć pompka w baku w peugeot 406 2.0 HDI za filtrem paliwa a przed pompa wysokiego cisnienia jak wlacze zaplon
to zmierz tymi miernikami przewodność przewodu WN, podstaw drugi moduł, sprawdz cewki, momierz je omomierzem, poszukaj w instalacji ; moze gdzieś jest przetarty przewód zwiazany z zaplonem.
Po przekreceniu zaplonu pompa sie odzywa?
sprawdzic by trzeba przekaznik zapłonu/przekaznik pompy.
Z tego, co mi powiedział elektryk, to na jałowych jest podniesiona wartość powietrza, a odpowiednia jest dopiero przy 1 tys. rpm i na dodatek skacze kąt wyprzedzenia zapłonu.
Wszystkie wtryskiwacze zasilane są z tej samej linii zasilania mówię tutaj o plusie a sterowanie odbywa się minusem ze sterownika silnika. Skoro sprawdzałeś probówką to na jednym z pinów musi świecić względem masy na zapłonie.
Zwarcie, przeciążenie, szukaj przetartej wiązki. Przez internet nie zobaczy nikt.
Zazwyczaj ta kontrolka jest zmasowana dioda do czujnika cisnienia oleju. Tym ze swieci po zaplonie bym sie zupelnie nie przejmowal jesli gasnie po odpaleniu silnika. Zreszta w ukladzie z 94r z jednym przekaznikiem wentylatora kontrolka nie powinna miec zwiazku z dzialaniem samego wentylatora. Szukaj przyczyn w sterowaniu przekaznika badz w jego zasilaniu...
Próbowałeś na wyłączonym radiu i włączonym zapłonie?
Jakie masz napięcie na aku. Po włączeniu zapłonu?.
Witam wszystkich mam taki problem po wyjeciu kluczyka ze stacyjki(wylaczenia zaplonu) silnik nadal pracuje.dopiero jak zdejme noge z hamulca to gasnie.O co chodzi jakies zwarcie?gdzie szukac?
COM jest teoretycznie tylko antena,a sygnal programuje sie w BSI ,mimo to ja sprobowałbym najpierw wczytać pilot wciskajac przycisk ryglowania przy wlaczonym zaplonie na 10 sek.
Orginalny i w tym chcialbym zostac. Rozlaczyc kabel odpowiadajacy za napiecie po zaplonie w module ale ktory to moze byc?
witam mam takie pytanko czy po wymianie modulu zaplonowego i cewki musze na nowo ustawiać zapłon?
śłychać pompę paliwa jak włączysz zapłon?
sprobuj na liczniku przytrzymaj przycisk i zalacz zaplon wykasuj do zera
Ogólnie szybkość odpalania była taka sama jak z samym kluczykiem, odruchowo palec w określone miejsce i kluczyk. Czyli zajęte obie ręce i trzeba puścić kierownicę do uruchomienia silnika. Jest to (z trudem) do przyjęcia na postoju, po zatrzymaniu pojazdu. Ale też może byc przypadkowe zatrzymanie silnika w ruchu, np. po gwałtownym hamowaniu, albo zablokowanie...
Dodam że wyskakuje serwis usterka silnika napraw silnik i czasami po zaplonie na zimnyn silniku mam 90st juz i jak dam na 0 i znow na zaplon juz jest ok. Wymieniona zostala obudowa termostatu i dalej to samo.
Zawsze bylem przekonany, ze te lusterka przestawia sie w tryb "nieskladajacy sie" (i na odwrot) za pomoca przytrzymania przycisku skladania/rozkladania na 4-5s przy wlaczonym zaplonie. A wy mi tu koledzy piszecie o 186 euro i odpinaniu instalacji...
sprawdz wszystkie bezpieczniki w skrzynce . jezeli beda dobre to sprawdz polaczenie ze stacyjki do bezpiecznika numer 2 i z bezpiecznika do przekaznika od zaplonu i wtrysku.
Sprawdzilem cewke i wtryski kontrolka z zarowka. Na obu masy jak najberdziej sa. Za to brak +12. Bez zaplonu, na zaplonie, podczas krecenia. Tak jakby ecu nie puszczalo zasilania 🤔 Na bezpiczniku F15 pojawia sie napięcie na chwile po przekreceniu na zaplon. Znika i znowu pojawia sie podczas krecenia. Pompe paliwa slychac.
auto zostało zakupione legalnie od samego poczatku odpala bez zarzutu ale skoro jest takie zabezpieczenie to chcialbym je uruchomic.Gdy niema kluczyka w stacyjce to miga czerwona dioda a gdy przekreci sie zaplon miga zielona ktora gasnie po odpaleniu
Zaplon powinien z CANa czytać. Osobno nie podłączyłem. Dodano po 10 Zaplon powinien z CANa czytać. Osobno nie podłączyłem.
Niestety, przenoszac dokumentacje z papieru na informatyke, Peugeot nie przeniosl czesci "lokalizacja elementow" dla 306 serii II. Nie moge cie wiec powiedziec dokladnie, ktory przekaznik zasila wentylator. Nie chce mi sie grzebac w archiwum papierowym na strychu. Moge ci tylko powiedziec, ze jest to jeden z tych w czarnych podstawkach. Zasilanie jego...
Z kostki stacyjki wychodzą cztery przewody. Na obu żółtych kablach ma być prąd po zapłonie.
przyczyną mogą być hydrauliczne popychacze zaworów częsta awaria w tych silnikach Dodano po 6 zanim sprawdzisz popychacze zobacz czy nie łapie ci gdzieś powietrza za przepustnicą na kolektorze ssącym
Witam, Sprawdz bezpiecznik F15 w BM34 (BSM) i obecnosc napiecia 12V na pinie 1 czarnej zlaczki 16 pinowej na BM34, po wlaczeniu zaplonu. Pozdrawiam, Georges
Tankowanie na wlaczonym zaplonie to blad. Trzeba sprawdzic przejscie z plywaka do bsi. Masz muxa czy starszego?
Nie jestem pewien, ze trzeba to robic. Jesli tak, wejdz w menu "czesci zamienne". Jesli tam nie znajdziesz, to w ECU w zakladce "konfiguracja". Jesli nic nie znajdziesz, to nic nie trzeba robic. "Przyuczanie krancowek" robi sie automatycznie po kazdym wlaczeniu zaplonu. Pozdrawiam, Georges
spalil mi sie uklad scalony w module zaplonu od skutera PEUGEOT ma trzy nozki i to co zostalo z opisu to TP 230 wyglada jak BD135 mysle ze to jakis tyrystor mowi to komus cos? pomocy.
Sprawdz plus po stacyjce ktory idzie na zaplon najprawdopodobiej go niema on takze blokuje alarm
Peugeot 206 2001r. Swiatla swieca na wylaczonym zaplonie, tak jakby przekaznik nie rozlaczal. Gdy robie zmiane na drogowe to swiatla mijania dalej sie pala i dodatkowo zapala sie drugie wlukno w zarowce, czyli swieca mijania i drogowe.
Jak wyciągne bezpiecznik 60 to zgasną kontrolki po wyłączeniu zapłonu.
Witam, 1. Normalnie, procedura jest opisana w instrukcji obslugi (prawo europejskie). 2. Bipper to Peugeot, wiec nie widze powodu aby bylo inaczej niz w innych Peugeotach. Nacisnac rzycisk kasowania licznika dziennego, wlaczyc zaplon i poczekac, az odliczy od 10 do =0. Pozdrawiam, Georges
Dziękuję za podpowiedź. Mam jeszcze pytanie: skąd sterownik "wie", że nie było zapalenia mieszanki w cylindrze, żeby wygenerować błąd, że wypadł zapłon?
Klucze,immo,km,zapisane w 95160 Wgraj orginały co były,włącz zaplon na 30min.W niektórych przypadkach to pomaga.
Zlacze 2pinowe to wiadomo + i - Drugie złącze: pin 1 i 6 - czujnik kąta skrętu pin 3 - diagnoza pin 4 - esp (jesli jest) pin 5 - plus po zaplonie pin 9 - plus po odpaleniu
Co rozumiesz przez "nie ma zapłonu"?
Nie wiem jak we wymienionym skuterze ale z mojej praktyki z różnymi zapłonami CDI wynika, że: Napięcie zasilania modułu CDI wynosi od 200 do 330V przy czym nie spotkałem się z przypadkiem takim, aby moduł którego napięcie zasilania wynosi 300V zasilić 200V i żeby skuter nie zadziałał. Dostateczna iskra na świecy pojawia się przy m/w. 100V Oporność wynosi...
L do jednego styku żarówki do drugiego styku żarówki prąd stały jeśli na próbę po zapłonie jeśli w pojeździe
Sprawdz lampą stroboskopową wyprzedzenie zapłonu.
Miłej lektury https://www.automotive-manuals.net/peuge... z tej rozpiski jeśli dobrze rozumiem wynika że problem z zapłonem i fazą zaworów wydechowych.
P0300 to stwierdzono wielokrotnie wypadanie zapłonów.
Witam! Poszukuje schematu elektryki takiego wynalazku: peugeot 309 rok 1990, motor 1.4. Glownie chodzi mi o zaplon-silnik, ale jak bedzie rozrysowana cala instalacja to bede wdzieczny. Za pomoc z gory dzieki.
Jesli z pinami 7 i 10 wszystko w porzadku (zanika masa po wylaczeniu zaplonu), to przekaznik podwojny musi byc sklejony i zasila kalkulator.
co masz na myśli tam jest trzpień zakończony stożkiem co tam ma działać lub nie? Podczas testu ma sie wsuwac i wysuwac. Po złożeniu był zamknięty bo sprawdziłem to i był szczelny W zasadzie, nie powinien. Znaczy, ze byl zbyt wysuniety. Przy montazu dociskasz go sila do gniazda i moze nie dac rady sie otworzyc. Podczas inicjalizacji powinien sam znalezc...
Bzdura totalna.Sprawdz bezpieczniki przede wszystkim.Wyglada jakby plusa po zaplonie nie widzial.Jak bezpieczniki ok.to na bank przewody przerwane przy klawiaturze.
Chodzi Ci o immobilajzer ze odcina zapłon?
Tam jest chyba regulowany zapłon ?
stacyjka ? zapłon?
Sprawdzalem dzis na włączonym zaplonie jest 12,5V a na odpalonym silniku 13,4V
Od tyłka strony bierzesz się za robotę. Z tego samego bezpiecznika zasilane są wtryskiwacze, cewka zapłonowa i grzałki obydwu sond. Wtryski i cewkę jako sprawców zamieszania możesz raczej wyeliminować - pozostają obydwie sondy - któraś zrobiła bezczelnie zwarcie zasilania. Tak że bądź uprzejmy sprawdzić, czy bezpieczniki na pewno masz sprawne. Pompę...
Aby nie na zapłonie.
Wyłączyć zapłon Wcisnąć i przytrzymać przycisk X z lewej str. licznika Włączyć zapłon Przytrzymać wciśnięty przycisk X przez 10 sekund Wyświetlacz pokaże zero i inspekcja zgaśnie. Wyłączyć zapłon.
Odpowiedź masz w swoim poście. Jak się boisz o akumulator to wyciągnij radio i poddpnij samo, bez załączania zapłonu.
powinno być po włączeniu zapłonu
Witam, Duzo pytan, jak na jeden post. Wypiac BSI mozna po odlaczeniu akumulatora (poczekac ok. 5 min. po wylaczeniu zaplonu i zamknieciu drzwi z otwartym oknem, az sieci informatyczne zostana uspione i dopiero wtedy odlaczyc akumulator - bardzo wazne ). BSI ma w pamieci kod transpondera, wiec przy wymianie konieczne jest programowanie przy uzyciu DIAG-a...
Najpierw napisz jaki to samochód a potem czy włączyłeś zapłon. W Peugeotach trzeba zapłon włączyć żeby zapalniczka działała.
Vin: VF36EXFVJ21150994, a błędy P0353 - cewka zapłonowa C, usterka w obwodzie pierwotnym lub wtórnym; P1339 - wypadanie zapłonu cylinder 3.
Może być. sprawdź kąt zapłonu.
golax dzięki za podpowiedz . sprawdzę to . mam nadzieje ze pomoże. tylko z tego co pamiętam to ta kontrolka świeciła kiedyś. no i według serwisu Peugeota powinna świecić po przekręconym kluczyku zapłonu.
Witam, sprawdź ustawienie rozrządu, początek kąta wtrysku paliwa oraz przyspieszacz zapłonu. Pozdrawiam.
sterownik ma zasilania i masy, Na których pinach? Tam były cztery zasilania i jedno po zapłonie.
Co z kostka stacyjki , może po przełączeniu na 50 rozruch/ gubi 15 /zapłon/.?
Rozumiem, że masz przejściówkę na ISO jako przyłącze radia. Do żółtego przewodu musisz doprowadzić (indywidualnym przewodem) +12V występujące w instalacji samochodu stale, a do czerwonego +12V z kostki zasilania, pojawiające się po włączeniu zapłonu.
zaplon punkt zaplon zaplon elektroniczny zaplon zaplon ducati
wałka laserowej wentylator klimatyzatora amplituner instrukcja
korektor graficzny podłączenia restart reset
Parametr załączenia palnika w piecu Termet Silver - czy można obniżyć? Budowa przełącznika zespolonego Mercedes Vito 639