No to juz jest 'prawie dobrze' [ cienka uszczelka pod glowice z wyzarzonej blachy miedzianej 0,5 mm powinna pomoc jeszcze ], ale i tak trzeba stosowac do niego wyprzedzenie zaplonu ok. 4 - 4,5 mm / przed GMP - zreszta to wychodzi samo, jesli daje sie zapalic silnik bez 'odkopywania rozrusznika', to wyprzedza sie zaplon coraz bardziej - az do mocnego...
Nie chcę niszczyć karterów i iskrownika , będzie przerabiany iskrownik od skutera do karterów charta . O to ten zapłon który chcę zamontować.
zebym ja wiedzial co to za quad dokladnie to bym powiedzial ale niestety zadnej nazwy . Tyle wiem ze jest to automat CVT , z cylindrem poziomym , wyrob chinski . Moduly pali po ok 15 sekundach .
Witam.Jeżeli masz problem z iską w mf 70 jest to chyba największy problem spotykany w tych ciagniczkach . Żeby odpalał iskra musi być mocna . iskra musi przeskoczyć jak zakręcisz ręką za koło wętylatora . sprawdz najpierw platynki i przetrzej papierem i ustaw przerwę robi się to przy zdjętym kole wętylatora może nie być przerwy na platynkach wal letko...
Witajcie. Szukam i szukam, i znalezc nie moge, jak podlaczyc ladowanie i zasilanie swiatla przedniego z zaplonu DE w Simsonie. Zaplon pochodzi z Piaggio NRG. Sa w necie schematy tegoz skutera, lecz nie wiem, gdzie wpiac dwa kable, co mi zostaly. [url=http://obrazki.elektroda.pl/1018048... Piaggio Zaplon podlaczony, i zostaly mi...
A ma znaczenie to czy wezme taki zaplon z Chińskiego skutera 50ccm 2t czy np ze 125 ccm 2t??
Bezpośrednio do stopki przychodzi czujnik który rozłącza zapłon?
Witam wszystkich mam problem z moim aeroxem .Jakis czas temu zwiekszylem pojemnosc mojego skutera do 70 ccm.Wymienilem gaznik na 19 mm , mam lepszy wydech tlok itp. Glowny problemem jest to ze po odpaleniu skutera albo gasnie albo wchodzi na (chyba) najwyzsze obroty i nie da sie z tym nic zrobic.Regulacja gaznika nic nie daje skuter w ogole nie reaguje...
Ok. Dzięki za schemat. Jak coś podziałam i będzie dobrze to dam znać. Dodano po 14 Dzisiaj podłączyłem kable tak jak w schemacie i dalej nie ma iskry. Może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?
Nie, cewka zaplonowa hybrydowa CDI oraz cewka do magneta. Jedyny problem, jaki tu widzę, to srednica zewnetrzna (wycinek okręgu) tej cewki a srednica wewnętrzna starego oryginalnego kola magnesowego (szczelina magnetyczna) Pozdrawiam .
Jak wsadzisz papierek cienki w przerywacz to ma ten papierek wypuscic jak tlok bedzie tak na oko (strzelam) 0.4 do 0.7 milimetra PRZED maksymalnym górnym polozeniem tloka. Jak odpali to regulujesz na wyczucie, jak na maxa obrotach kreci sie jak dziki ale nie chce chodzic bez gazu to jest za wczesnie zaplon (tlok za nisko jak przerywacz sie otwiera)...
Koło magnesowe w WSK oraz to ze skuterów w większości jest nitowane więc przeszczep stożka nie powinien być zbyt trudnym wyczynem wystarczy znaleźć stare magneto od wsk jako dawcę. Wcześniej należy jednak sprawdzić sam stożek oraz rowek na wpust aby nasza praca nie poszła na marne. Nitować lepiej na prasie aniżeli młotkiem aby zbytni nie zwichrować...
Ta blaszka to mały magnes który przesuwając się przed czujnikiem (cewka) wytwarza impuls który to inicjuje iskrę.
Najpierw powiedz ile on jedzie i czy rzeczywiście słychać ze moduł tnie zapłon
Witam A dlaczego nie sprawdzisz moment zapłonu? Pozdrawiam.Andrzej.
Witam. W tych Chinolach są bardzo słabej jakości kable w instalacji elektrycznej. Żółtki dają tak mało drucików w kabelkach, że często bez powodu taki kabelek w środku się przerywa, a izolacja jest w idealnym stanie. Wiem bo temat przerabiałem osobiście. Radzę więc sprawdzić przewodność wszystkich kabelków mających cokolwiek wspólnego z instalacją zapłonową,...
przy naciśnięciu zrywki na kierownicy oczywiście trzymam cały czas guzik i naciśnięciu zapłonu skuter odpala ale tylko wtedy jak trzymam ciągle starter rozrusznika jak puszczę guzik startera silnik od razu gaśnie To znaczy, że silnik pracuje tylko wtedy, jak go rozrusznik kręci? Jeśli musisz trzymać cały czas wciśniętą zrywkę, to znaczy, że jest ona...
Usystematyzujmy wiadomości: skuter jest używany, rozrusznik jest elektryczny, nie działa, no właśnie co. Ja zrozumiałem, że nie kręci rozrusznik. No to albo rozrusznik, albo jakiś element po drodze do rozrusznika. Trzeba by sprawdzić, czy na rozrusznik idzie napięcie z akumulatora po wciśnięciu startera. Jak idzie to rozrusznik (może szczotki), jak...
W skuterach nie ma możliwości ustawienia kąta wyprzedzenia zapłonu. Z resztą nie wiem nawet ile ma być stopni, bo takich informacji od chińskich producentów uzyskać się nie da.
Źle to podłączyłes. Uruchamiasz sam rozrusznik a nie uruchamiasz zapłonu.
W większych skutrach jest to zapłon bateryjny... Nie CDI i tak to jest rozwiązane... Natomiast pamiętaj że cewka zasilająca CDI ma wydajnośc do 100mA co przy napięciu 200V da moc 20W. Sprawność przetwornicy też coś powie... Pobierzesz z aku około 25W więc nawet jak dołożysz cewkę to zyskasz czy stracisz, i ile zyskasz? Pozdrawiam
Należy prawidłowo ustawić punkt zapłonu. Przynajmniej od tego zacząć.
Zobacz czy iskra jest na świecy tej w cylindrze. A jest jakaś inna ? Może w Kosciele? :D skutery trzeba mierzyć kŕótka sztycą. To prawda, samochody dłuższa, a traktory najdłuższą. Znowu zaczynasz? Co jest z toba do KN ? :cry: Ciekaw jestem tylko sprawdzenia punktu występowania iskry. Można to zrobić dowolna neonówką, zresztą trzeba ocenić wysokość...
Jak wlewałeś benzynę i nic ,to daj spokój gaźnikowi i raczej skup się na zapłonie.
Jeżeli gaźnik jest optymalnie ustawiony to szukaj przyczyny w zapłonie
Bo to nie jest zapłon do skuterów z silnikiem Minarelli, tylko zapłon do chińskich skuterów z klonem silnika Yamahy Jog, dlatego przewody w złączu są zamienione.
Jaki kolor świecy? Spróbuj wymienić świece. Możliwe, że gaźnik do wyregulowania, jeśli owy ma. Lecz najpierw wyeliminuj świece. Przeczyść dolot. Jak nie, to to możliwe, że wina zapłonu.
Nie wiem jak jest w Twoim skuterze, ale wydaje mi się, że masz tzw. "cewkomoduł ". Szukaj go przy kablu WN (chyba, że ktoś go podp...., ale wówczas powinny pozostać kabelki z konektorkami). Zwykle jest on montowany na ramie pojazdu, w pobliżu silnika.
Oczywiście, że da radę sprawdzić na jednocylindrowcu... Najlepszym rozwiązaniem będzie oddanie skutera do fachowca :D. Koszt powinien być niewielki.
to żeś poleciał z tymi napięciami tu masz link do strony krokodyla z nim sie kontaktuj ma schematy regulatorów na niej ale może ma coś tez na privie specjalnie do podobnych pomysłów jak twój http://zaplon.pl.tl/REG-.--NAPI%26%23280...
Czy silnik się rozgrzał kiedy gasiłeś do sprawdzenia świecy? Silnik powinien pracować równo bez jaichś przygazówek, jeżeli tak dalej będzie wyglądać świeca, należałoby zubożyć mieszankę przez obniżenie iglicy. Warto jeszcze sprawdzić zapłon, może być za późny
quote="krzesniakkarol5"]Problem jest taki, że po przekręceniu kluczyka w stacyjce na wyłączony zapłon skuter wciąż kręci rozrusznikiem, lecz nie odpala a jak kluczyk przekręcę na włączony zapłon skuter odpala i jest wszystko OK do momentu, gdy go nie zgaszę dalej ale obieg prądu po wyłączeniu stacyjki jakby był cały czas. Dobrze, nie będę się rozpisywał....
W jawce wystarczy dołożyć impulsator zamiast przerywacza , transformator podpiąć do cewki która oryginalnie była połączona z cewką WN i zastosować moduł z chińczyka. Wpisz sobie na YT Jawka CDI ,a w samym google też wyskoczy CI kilka poradników jak to przerobić. Stosując transformator nie trzeba przewijać cewek tym cienkim drucikiem. Można też zamiast...
Chińskie silniki "biegowe" 4T 50-110 cm³ mają zazwyczaj układy zapłonowe ze stałym kątem wyprzedzenia zapłonu, czyli zwykłe moduły zapłonowe stosowane także w silnikach dwusuwowych. Silniki skuterów 4T GY6 mają układy zapłonowe ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu. Zakładając taki zwykły moduł do skutera spowodujesz że zapłon będzie występował...
A zdjąłeś blokady? Motorowery są dławione aby nie osiągały więcej niż 45km/h. Może ci np odcinać zapłon.
To coś z gaźnikiem albo zapłonem.
To spr. instalacje, zasilanie do modułu i czujnik. Jak tu bęzie ok. to siadł moduł.
Witam strat mocy raczej niema tylko trzeba opóźnić zapłon poprzez przesunięcie go do góry względem koła magnesowego. Tu jest schemat podłączenia instalacji. http://www.google.com/search?q=bananvand...
Mam rozumieć, że to jest 2 cylindry. Osobiście nie kojarzę modelu więc pytam. Gdybyś podesłał zdj cewki było by dobrze. A nawiązując do zapłonu ze skutera ciężki temat bo musiałbyś usunąć oryginalne koło i zastąpić je kołem ze skutera. Nie będzie odpowiedniej wagi czyli tzw zamachu.
Skutery Baotian mają moduły zapłonowe ze swoim własnym zmienionym pinoutem. Złącze jedna kostka, 6 pinów, 6 przewodów (jeden do czujnika prędkości na sprzęgle). Podłączając zwykłe moduły CDI stałokątowe, złącze jedna kostka, 6 miejsc, 5 pinów, nie będzie iskry. Po przerobieniu złącza będzie iskra, ale przy stałym maksymalnym kącie wyprzedzenia zapłonu,...
Jeżeli strzela w gaźnik to może zapłon
Cewka założona obecnie od skody Favorit pomiar wykazał 1.8 ohm. Kondensator jest oryginalny - brak danych Rycho T Widziałem na znanym portalu ten obrotomierz, nie posiada on funkcji która jest mi potrzebna, mianowicie utrzymania stałych obrotów przy zwiększającym się obciążeniu. Nowe jednostki mają tą funkcję fabrycznie. Mój silnik został wyprodukowany...
Bezpiecznik nie ma nic do zapłonu. Stacyjka w skuterach ma dwa styki - jeden załączany w pozycji zapłon, a drugi w niej rozłączany. Do stacyjki dochodzą przewody: czerwony - zasilanie z akumulatora czarny - zasilanie po stacyjce, wyjście na odbiorniki zielony - masa czarno biały - blokowanie modułu. Jak wyciągasz kluczyk ze stacyjki, to zwierasz zielony...
Stary silnik, nowy silnik - raczej na odwrót. Masz skuter zapłonem nowego typu (DC-CDI) stosowanym od 2004 roku. Musisz zamienić stator i koło magnesowe z oryginalnego silnika. Poza tym zmieniasz silnik AC na LC, a w Neosie nie było wersji chłodzonej cieczą. Wątpię nad opłacalnością wymiany silnika nad wymianą wału korbowego i dwóch części wariatora...
to prawdopodobnie coś w zapłonie. Moje podejrzenie pada na cewkę.
Nie. Diodą led czerwoną. Powinna mrugać przy próbie odpalania. Moduł od 4T teoretycznie powinien dać iskrę pod warunkiem że rozkład wyprowadzeń jest taki sam i sam zapłon jest też typu CDI.
Bo może masz zabezpieczenie, to nowy skuter? Robią odcięcie zapłonu przy zbyt dużych obrotach żeby silnika nie zarżnąć...
Akumulator kupiony miesiąc temu nowy, żelowy, klemy czyściłem przy okazji wymiany. Poza tym on kręci, tylko to kręcenie nie powoduje zapłonu
Może tak powinno być . Przed jazdą wiesz ile masz paliwa . Ja mam podobnie , z tym ,że to Otello 125cc i wskaźnik analogowy wychyłowy . Pokazuje prawidłowo , zmienia wskazania po tankowaniu i pozostaje w takiej pozycji w jakiej był przy uruchomionym zapłonie .
W niektórych chińskich 2T impulsator posiada podłuzne otwory do mocowania. I teoretycznie można przestawić zapłon o niedużą wartość. Ja w takich przypadkach ustawiam impulsator na 0,3mm (odległość pomiędzy magnesem impulsatora a nadlewem magneta).
zaplon punkt zaplon zaplon elektroniczny zaplon zaplon ducati
ułożyć kabel elektryczny nawigacja kenwood podłączyć taśmy transferowej
baofeng radiora gramofon daniel
OpenBK7231: Disable WiFi & Relay LEDs Configuration Ford Mondeo Mk4 – spadek prądu, nadmierny pobór, przyczyny, alternator, BCM, Bluetooth