Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale podejrzewam albo cięgło pokrętła ciepłe-zimne przyblokowane lub zerwane albo zapchaną lub zapowietrzoną nagrzewnicę.
A czy może mi ktoś powiedziec jak prawidłowo odpowietrzyc nagrzewnice. To sie zaczeło dziać pare dni po tym jak wymieniłem płyn chłodniczy ,dlatego mam podejrzenie o zapowietrzeniu ale to tylko moje domysły. Dziękuje wszystkim za pomoc:D
W sobotę kociołek powiedział, że się przegrzał (komunikat 02) oraz, że ma za słaby przepływ c.o (komunikat 27). Znajomy technik wymontował wymiennik i stara się go odkamienić. Dwie próby nieudane, dzisiaj ostatnia próba zastosowania czegoś mocniejszego (jakiś kwas). Prawdopodobnie również się nie uda. Mam kilka rozwiązań - wszystkie takie sobie: 1 wymienić...
Golf 2, to już staruszek- bardzo możliwe, że nagrzewnica jest do wymiany. Aby to sprawdzić trzeba sprawdzić jej drożność, nawet puszczając przez nią wodę z kranu i zaobserwować jak duży jest spadek ciśnienia na wylocie. Jeżeli woda wypływa "leniwie" to wymiana. Zapowietrzona nagrzewnica, nie grzeje w ogóle. Nie sprawna pompa, to przegrzewanie się silnika.
nie, nic sie nie spali - po prostu bedzie pracowal na pelnych obrotach dmuchawy odnosnie wezy, to jesli tak jest to moze być: - zapowietrzona nagrzewnica - zatkana nagrzewnica - jesli występuje w aucie, to może być uszkodzony zawór zamykający przepływ płynu przez nagrzewnicę Dodano po 1 ktoś coś może w aucie dokładał? jakąś instalację LPG? instalatorzy...
Rozumiem że pokrętło w kabinie ustawione na ciepło, ale czy steruje ono zaworem? Mogł się wysunąć pancerz linki, z opaski na jednym z końców sterowania. A jeżeli zawór pracuje, to masz większy problem. Zapowietrzona nagrzewnica. Generalnie po uzupełnieniu płynu powinna odpowietrzyć się sama. Jeżeli tak się nie dzieje to wydmuchana uszczelka pod głowicą...
Instalacja gazowa Ona może być przyczyną tych kłopotów, konkretnie reduktor, a nie termostat. Na wcześniejszym termostacie z tymi dziurkami, nie było kłopotu z wywalaniem płynu bo przez te dziurki układ prawdopodobnie się sam odpowietrzał, ale nie na tyle skutecznie, że były problemy z ogrzewaniem zapowietrzona nagrzewnica. Teraz przy termostacie bez...
po 10minutach, duży obieg nie załącza, góra rura chłodnicy gorąca, dolna zimna, Nie sadze, aby po 10 minutach termostat sie otworzyl (ok.90°C). Trzeba by zmierzyc termometrem. - jakiś zawór blokuje przpływ nagrzewnicy We wspolczesnych samochodach nie ma zaworow na zasilaniu nagrzewnicy. - zapowietrzona nagrzewnica - zatkane przewody natrzewnicy Oba...
Zobacz czy na wężach przy nagrzewnicy nie ma odpowietrznika. Mi się wydaje że to nie będzie problem z zapowietrzoną nagrzewnicą. Jesteś pewien że ten termostat jest ok?
może masz zapowietrzoną nagrzewnice
Mnie też wszyscy gadali nagrzewnica, termostat. Oba wymieniłem i dupa. U mnie pozrywane były łopatki z pompy wody. Dało mi to do myślenia, jak po rozgrzaniu silnika przewody do nagrzewnicy dalej zimne były. Teraz tylko nie wiem, czy je dobrze podpiąłem. Obecnie węże gorące, ciepłe od czasu do czasu poleci u pasażera. Albo jest tak zapowietrzona nagrzewnica,...
Może zapowietrzona nagrzewnica.
kalibracja błędów Zrobię to ale tu raczej się rozbija o zapowietrzona nagrzewnice -chyba to już raz przerabiałem -pamięć zawodzi po woli. Spoko wszystko po kolei.
Masz zapowietrzoną nagrzewnicę, albo zamknięty zawór nagrzewnicy.
Niektórzy opisują ten dźwięk jako chrupanie... a chodzi o zapowietrzoną nagrzewnicę. Może to to?
Sprawdzałeś czy nagrzewnica nie jest zapowietrzona?
zapowietrzona nagrzewnica
Moze poprostu zapowietrzona nagrzewnica,a na zabrudzenia polecam wode z kwaskiem cytrynowym.Pozdrawiam
zapowietrzona nagrzewnica, przytkana, albo nie do końca otwarty zaworek w lornetce
Typowy objaw obecności pęcherza powietrza w nagrzewnicy albo w przewodach do niej (zapowietrzona nagrzewnica, nie chłodnica).
Tak ma większość samochodów. Niska wydajność pompy na biegu jałowym. Ale zdjolem węże z nagrzewnicy a tam znów pusto. Zapowietrzona. Z nagrzewnicy znów pocieklo może z 50ml . Znów zaleje płynem i zobaczymy.
Czy przed wymianą płynu było ogrzewanie?Wymieniłeś płyn w chłodnicy czy całym układzie?Jeśli ogrzewanie wcześniej było dobre to obecnie masz zapowietrzoną nagrzewnicę,świadczy o tym różnica temperatur przewodów do i z nagrzewnicy.
Zapowietrzona nagrzewnica.
Typowy objaw zapowietrzonej nagrzewnicy. Przeczytaj moje dzisiejsze wpisy w tematach autorów: rafalek8219 i kielkowicz.
Nie, jedyne co tam może bulgotać to zapowietrzona nagrzewnica.
Może zapowietrzona nagrzewnica,s a odpowietrzniki przy nagrzewnicy.
Zapowietrzona nagrzewnica ,zapchana brudem ,lub uszkodzona .
Zapowietrzona nagrzewnica , pompa ABS.
Zapchana (lub zapowietrzona) nagrzewnica. Klimatyzacja manualna,automatyczna czy brak? Temperaturę trzyma i osiąga prawidłowa?
Zapowietrzona nagrzewnica,albo tez ma slaby przeplyw. Pozdrawiam
Witam. Obstawiłbym raczej na zapowietrzoną nagrzewnicę. Biorąc pod uwagę że samochód ma gaz, więc ma też drugi obieg równoległy do obiegu płynu do nagrzewnicy, a więc obieg może być a nagrzewnica moze być zapowietrzona. Sama instalacja gazowa powoduje, że płynu chłodzącego wchodzi więcej (węże + reduktor napewno troche płynu maja w sobie). Mozna zapalić...
Takie bulgotanie może występować w przypadku zapowietrzonego układu chłodniczego, zapowietrzonej nagrzewnicy. Nie wiem jak to wygląda w przypadku Twojego silnika ale doszukaj w necie coś w kwestii odpowietrzenia tego układu bo może w tym być problem.
Przez nagrzewniczke przepływa woda/płyn cały czas niezależnie czy w kabinie masz ustawione "na zimno czy na ciepło". Sprawdź ręką czy oba przewody pod maską dochodzące do nagrzewniczki są jednakowo ciepłe,jeśli nie zapowietrzona nagrzewnica,Jeśli mają podobną temperaturę spadła Ci linka otwierająca klapkę "ciepło-zimno".
Stary temat, ale może komuś pomoże. Pisałem kilka postów wyżej o wymianie pompki od webasto. Otóż cała historia zakończyła się wymianą uszczelki pod głowicą. Przelot był minimalny i lekko zapowietrzał się układ chłodzenia, wystarczało to jednak na zapowietrzenie nagrzewnicy. Po naprawie jeżdżę już dwa lata i wszystko gra.
Więc co jest przyczyną słabego ogrzewania?, zapowietrzona nagrzewnica? jeśli tak to jak odpowietrzyć? czy raczej zapchana? Dzięki za odpowiedzi.
Silnik dogrzany? Pompa wody, termostat, zapowietrzenie nagrzewnicy lub zapchana, zawór sterujący otwarciem krótkiego obiegu na nagrzewnicę.
Polonezy Caro i Atu miału takie same deski ,napewno chodzi o deskę od Poloneza plusa. Może jest zapowietrzona nagrzewnica.
Po czym to wywnioskował? Węże twardnieją po uruchomieniu zimnego silnika? Sprawdzana zawartość CO 2 ? P. S. Ja jednak walczę jeszcze ze swoim - prawdopodobnie mam zapowietrzoną nagrzewnicę.
na 100% nagrzewnica, termostat ok, nie zapowietrzona.
Do nagrzewnicy idą dwa przewody pod maską. Jeżeli włączysz ogrzewanie to oba powinny byc gorące. Jeśli nie są, to może byc zapowietrzona nagrzewnica lub zamulona, bądź też uszkodzony zawór.
Witam Ja przejechałem 340 tys. ani razu nie wymieniana pompa, to są pancerne silniki. Nagrzewnica nie grzeje, bo jest zapowietrzona. Zdejmij górny wąż nagrzewnicy. U mnie nie było sruby odpowietrzającej. Był przywieziony z zachodu w częściach jako składak takie czasy i miał pewne rzeczy nie konieczne jak orginał.
brian0809,być może masz zapowietrzoną nagrzewnicę,sprawdź przewody na niej,być może masz uszkodzony czujnik temperatury i dlatego zaniża ci temp.
Rozgrzej silnik i dodaj gazu na postoju. Wtedy zobacz czy wtedy powietrze będzie ciepłe. Jak tak to może być mało płynu, albo zapowietrzona nagrzewnica. Ewentualnie coś z pompą.
Płyn spyścisz odłączając rurę dolną przy chłodnicy (gruba). Potem łączysz tą rurę z chłodnicą i nalewasz powoli płyn. Pewnie zapowietrzy się nagrzewnica, ale ma ona swój odpowetrznik na przewodzie do nagrzewnicy w komorze silnikowe przy ścianie grodziowej. Przy spuszczaniu i napełnianiu płyny ustaw pokrętło ogrzewania na grzanie.
Witam Możliwości jest kilka: zapowietrzona nagrzewnica, uszkodzony termostat albo nagrzewnica mogła również zajść kamieniem. Najpierw proponowałbym jej płukanie "z weża" i ponowne napełnienie ukł chłodniczego oraz odpowietrzenie go. Pozdrawiam
Witam. Jak jest stan plynu,moze byc zapowietrzona nagrzewnica,wysokie obroty silnika o tym swiadcza.Moze tez byc zawor otwierajacy,przytkany.pozd.
Witam. Nagrzewnica zapowietrzona lub jest do wymiany płyn chłodniczy nie ma pełnego obiegu po całej nagrzewnicy.
Sądząc z opisu masz ogrzewanie automatyczne. Jeśli nawiew działa prawidłowo, to sprawdziłbym serwomechanizm regulacji temperatury. Częstym winowajcą "braku ciepełka" jest też zapowietrzona nagrzewnica. Sprawdź czy masz prawidłowy poziom płynu.
Masz zapowietrzoną nagrzewnicę. Odpowietrza się w ten sposób: zsuń wąż który ma specjalny otworek do odpowietrzania z nagrzewnicy tak aby przez ten otworek mogło wyjść powietrze uruchom silnik dodaj gazu aby uzyskać przez chwilę min 2000 obr wówczas wyjdzie powietrze i zacznie lać się płyn przez ten otworek, nasuń z powrotem wąż, powinno być ok. Nagrzewnica...
Witam. Grzej woza aż się włączy wentylator (patrz na temp. na wskaźniku). Powinno przepchać zapowietrzoną nagrzewnicę. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic64... PS. Popraw pisownię.... Pozdrawiam.
W połączeniu z http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21... to masz problem z zapowietrzonym układem chłodzenia (na skutek rozszczelnienia nagrzewnicy) i/lub uszczelką pod głowicą silnika...
Włącz silnik i dmuchawę na ciepło, następnie ściskaj przewody od nagrzewnicy wcześniej układ odpowietrz korkiem odpow.) - rób tak dotąd gdy obydwa przewody będą ciepłe - masz zapowietrzoną nagrzewnicę gdyż spóściłeś płyn przy ustawionym przełączniku ciepło-zimno na zimno.
nie kombimuj z obchodzeniem to auto musi już grzać po 1KM być moze masz zapowietrzoną nagrzewnice poszukaj odpowietrznika (niepamiętam czy jest) lub zagięty wąż do nagrzewnicy lub co mało prawdopodobne zapchany sprawdz czy te świece od podgrzewania grzeją warunek temperatura silnika poniżej 5*C i wyłaczone wszystkie odbiorniki a jak niegrzeją to masz...
Witam Jeśli twoja Xanitia ma auto nawiew, to prawdopodobnie padł silniczek który steruje klapką od regulacji ciepłe/zimne powietrze. Druga opcja to coś nie tak z elektroniką sterującą, choć osobiście obstawiam silniczek. Trzeba by dobrać się do nagrzewnicy i zobaczyć czy przy zmiane położenia suwaka od temeratury towarzyszy zmienia się położenie klapki....
Kolega Autor ma ewidentnie problem z zapowietrzoną nagrzewnicą lub niedrożnością w układzie nagrzewnicy, niestety nie stosuje się do porad udzielanych Mu na forum, teoretyzuje ponad miarę i wie wszystko lepiej. Strach się bać takiego Klienta. P.S. zmieniłem branżę, teraz naprawiam tubki po paście do zębów. ;)
Może zadam głupie pytanie , ale :D Czy na pewno dokładnie jest odpowietrzony układ chłodzenia ? Jeśli masz zapowietrzoną nagrzewnicę to w zbiorniczku wyrównawczym masz "stan" płynu/wody - ale gdy silnik pracuje to odpowietrzy się nagrzewnica a jednocześnie brakuje płynu gdzie indziej Gdzie indziej - przy termowłączniku Wtedy termowłącznik nie zadziała
problem tkwi w zapowietrzonej nagrzewnicy, tak samo mialem u siebie, odpowietrzylem i teraz nawet bombelek mi nie przeleci :P dokladna instrukcje jak to zrobic masz tu: http://fiatuno.pl/fiatuno,1,40.html moze komuś sie jeszcze przyda :)
Po zmianie płynu w chłodnicy przestało mi lecieć ciepłe powietrze do kabiny, jest letnie. Szukałem trochę w necie i usterką może być zapowietrzona nagrzewnica. Chciałbym się dowiedzieć jak się ją odpowietrza bo nigdzie nie mogę znależć. Przed wymianą była woda i nawiew działał jak powinien. Polonez z 98 GSI.
Sugerowałem oględziny korka , ponieważ w Roverze jest podobny typ korka z zaworem ciśnieniowym który był uszkodzony i po osiągnięciu temp też wyrzucał płyn plus do tego zapowietrzona nagrzewnica . Podobne objawy występowały w Sharanie . Korek przepuszczał na gwincie , który miał mikropęknięcie . Nowy korek lub pożyczony ze sprawnego auta , to w tym...
witam,jezeli z ogrzewaniem jest problem od nowosci to jest zapowietrzona nagrzewnica lub nie otwiera wlasciwie zawor do nagrzewnicy/ ktory na pewno jest/, a moze jest za malo plynu w chlodnicy, lub nie trzyma zawor nadcisnienia w naczyniy wyrownawczym, to ostatnie mozna sprawdzic zostawiajac silnik pracujacy az do momentu wlaczenia wentylatora.jezeli...
No a może poprostu nagrzewnica zapowietrzona uroki w fiacie uno jaki masz silnik
..ale jaja :).Dzięki. Zastanawiam sie dlaczego ten wskaznik jest tak wyskalowany.W połowie jest ok.100 stopni.Wskazowka zatrzymuje się troszkie ponizej.A tak nawiasem,miałem zapowietrzoną nagrzewnicę,i dlatego plyn mi się zagotowal i wyrzuciło.Gdzies mam nieszczelny układ i zaciąga mi przy okazji,zamiast płyn ze zbiorniczka,powietrze. Pozdrawiam.Krzysztof
a przed wymianą płynu dobrze grzało bo jak tak to zapowietrzony układ będzie
Jak nie masz włączonego ogrzewania to i woda w nagrzewnicy nie krąży. Takie przelewanie się to często przyczyną zapowietrzonego układu lub nie zbyt droznej nagrzewnicy. Nie masz problemu z ciepłym powietrzem?
W plusach nie ma zaworu przed nagrzewnicą więc ten problem (często występujący we wcześniejszych modelach odpada). Faktycznie kolega ma najpewniej zapowietrzoną nagrzewnicę ale przyczyną nie jest wymiana płynu tylko zapewne uszczelka pod głowicą. Układ chłodzenia w Polonezie jest "samoodpowietrzalny" jeśli się nie da odpowietrzyć to pewnie cały czas...
A skąd wiadomo że to nie UPG? Albo pompa albo przytkana chłodnica od środka albo z zewnątrz lamele zatkane, termostat może trzymać wymontuj na próbę. Albo po prostu układ zapowietrzony, trzeba odpowietrzać razem z nagrzewnica.
Byłem dzisiaj i miałem ustawioną temp. 3o stopni i przestawili mi na 25stopni i zobaczę co się teraz będzie działo. A może ktoś wie dlaczego nagrzewnica daje dopiero ciepłe powietrze jak silnik uzyska swoją temp. pracy?? Od kiedy się to dzieje? Nagrzewnica jest w małym obiegu. I z obudowy termostatu biegnie jeden w stronę chłodnicy ale nie wchodzi...
albo instalacja zapowietrzona albo nagrzewnica zapchana albo pompa wody nie daje juz rady. Zacznij od odpowietrzenia dobrze układu...
Witam. Z opisu wnika że jest to starszy pojazd. I jak to VW przepływ płynu przez nagrzewnicę jest sterowny mechanicznym zaworem który znajduje się w przedziale silnika. 1 nie otwiera się zawór (uszkodzenie cięgło lub wypięty jest pancerz) 2 zapowietrzona nagrzewnica (odpowietrzyć przez uchylenie węża powrotu płynu) na uchylonym wężu dodajesz gazu jak...
Co mogłoby być przyczyną ? Coś jest zapowietrzone ( najczęściej nagrzewnica ) . Należy odpowietrzyć układ chłodzący .
A nagrzewnica nie jest zapowietrzona, termostat sprawny ?.Zaworu nie ma napewno.
Panowie a ja mam pytanie z innej beczki Mam na zegarach 80 stopni C a z przedniej nagrzewnicy leci mi ciepłe ( tylko ) powietrze przez co przy temperaturze otoczenia poniżej 0 z tyłu jest sauna natomiast z przodu nic ciekawego. Dla ciekawostki wszystkie rury które idą w bagażnikach są gorące więc do nagrzewnicy woda dochodzi. Czy to problem zapowietrzonej...
Czujnika w prosty sposób nie sprawdzisz - zdarza się, że jak dostaje temperatury to "głupieje". U mnie po przekroczeniu pewnej temperatury wskazówka "skakała" góra-dół, więc raczej miałem pewność, że to czujnik ;) Wymiana nie jest specjalnie trudna, ale wiąże się z późniejszym odpowietrzaniem układu. Wentylator jest sterowany przez komputer, więc jeśli...
Odpowiadajac na pierwsze pytanie upewnij sie ze płynu w zbiorniczku wyrównawczym masz do poziomu max jak jest malo plynu lub uklad zapowietrzony w nagrzewnicy znajduje sie powietrze i nie ogrzewa auta. Mozesz odpowietrzyc uklad odkrecajac korek zbiorniczka wyrównawczego, silnik włączony dmuchawa na maxa (4) i ciepły nawiew. Co do "zamulania" nagrzewnicy...
p1423 jest błędem niewłaściwego składu mieszanki, auto ma gaz? jeżeli chodzi o termostat to nie widziałem w Audi termostatu z przewodami, chyba że wymieniłeś z króćcem wodnym i jest w nim zamontowany czujnki temperatury, wrzuć zdjęcie najlepiej. termostat w tym aucie powinen odpowietrzyć się sam przez mały otworek w termostacie, jedyny problem jaki...
Skoro wymieniałe termostat (zakładam, że nowy) A przewody idące do nagrzewnicy są zimne, to albo są zapchane, albo zapowietrzone, albo idą wysoko i pompa nie ogarnia. Najpierw zrób tak: Włącz silnik poluzuj wężyk idący do nagrzewnicy tak żeby się odpowietrzył, niech ktoś go przegazuje, powinno troche płynu się wylać i powietrze uciec. Powinno pomóc.
Przyczyna prozaiczna - zatkany dławik na przewodzi odpowietrzającym przed zbiorniczkiem wyrównawczym. Nagrzewnica po prostu była zapowietrzona. Warto dodać, że grzeją obie nagrzewnice pomimo nie działającego pieca.
Ogrzewanie ledwie ciepłe zmieszane z zimnym Wskazówka nie dochodzi nawet do litery n. Możesz mieć uszkodzony termostat skoro nawet na wskaźniku wskazówka ledwo co się rusza. Trzeba sprawdzić jaką temperaturę widzi sterownik silnika bo nie wiadomo czy wskaźnik pokazuje poprawnie. Jeżeli pokazuje poprawnie to termostat do wymiany. Jeżeli pokazuje zaniżoną...
Jak zapowietrzony to jeden wąż do nagrzewnicy będzie zimny. Jak dobrze pamiętam to najlepiej się odpowietrza cienkim wężem koło przepustnicy, ale teoretycznie powinien odpowietrzyć się sam.
Zapowietrzenie wykluczone? Pompa wody daje wystarczające ciśnienie, może oberwane łopatki? Jest przepływ przez nagrzewnicę czy nie ma? Zawór sprawny, zamyka otwiera przepływ?
nagrzewnica nie grzeje? Zapowietrzony układ!
Witaj. Być może masz zapowietrzoną nagrzewnice, sprawdż przewody gumowe za silnikiem te które są skierowane w ścianę. Są 2 blisko siebie. Powinny być ciepłe a nawet gorące. Na jednym z nich powinien być mały korek odkręć i sprawdż czy leci powietrze czy od razu płyn. Jeżeli powietrze to poczekaj aż zacznie lecieć płyn i zakręć. Lepiej na chłodniejszym...
Może nagrzewnica się zapowietrzyła .
Może byc zapowietrzona lub zabita nagrzewnica o której wcześniej wspomniałem...
byc może nagrzewnica jest zapowietrzona lub niedrożna jesli oczywiscie sprawdziłes samo jej sterowanie
Witam wszystkich serdecznie. Spędziłem troszkę czasu na szukaniu po różnych forach informacji na temat słabego grzania w Audi A3 1,9 TDI z 99 roku. Odpadają pomysły w stylu niesprawny termostat, czy zapowietrzona nagrzewnica. Wszystko sprawdzone i działa. Chodzi o sterowanie trzema świecami żarowymi, które mają podgrzewać płyn chłodniczy, gdy temp....
No to , zapowietrzyłeś nagrzewnicę.
Albo zasyfiona nagrzewnica
Witam! Jakie jest sterowanie nagrzewnica?Czy nie jest zapowietrzona? W aucie jest gaz? Pozdrawiam.Stefan.
Moim zdaniem zapowietrzona nagrzewnica. Jak koś wspomniał wyżej trzeba odpowietrzyć odkręcając taką jakby plastikową śrubkę nawężu w okolicy podszybia. Choć pierwszej kolejności to dolał bym płynu chłodzącego, odpowietrzając wszystko od samego dołu, chłodnicę (może być taka plastikowa śrubka po przeciwnej stronie od kurka wlewu, może być również na...
mozliwe, ze nagrzewnica jest zapowietrzona lub zasyfiona.
Albo zapowietrzona instalacja,albo zapchana nagrzewnica,albo uszczelka pod głowicą.
Termostat jest przy silniku, puszcza płyn w górny wąż z chłodnicy. Jak masz zimno z nawiewów, to pompa lub brak płynu - zapowietrzona pusta nagrzewnica. Weź może dolej płynu, bo poziom w zbiorniczku może być złudny. Nagrzewnica przecież połączona jest stale z silnikiem w pierwszym obiegu, termostat załącza tylko chłodnicę - drugi obieg płynu. https://obrazki.elektroda.pl/1151767200_...
Sprawdź poziom płynu chłodniczego, sprawdź czy nie jest zapowietrzony (nagrzewnica). Poziom oleju doprowadź lepiej do optymalnego stanu, czyli na miarce w połowie między min a max.
Układ może być zapowietrzony. Rurka wychodząca od nagrzewnicy jest ciepła ?
odpowietrzałeś układ na włączonym na maksa ogrzewaniu?? gdy odpowietrzasz układ i nie włączysz ogrzewania to nagrzewnica zostaje zapowietrzona
A nagrzewnica nie jest zapowietrzona?
Może sama nagrzewnica zapowietrzona. Spróbuj go wystudzić, odpal. ogrzewanie na full i potrzymaj go trochę na obrotach (w granicach rozsądku i może nie całkiem zimnego, ale na tyle, żeby płyn nie zdążył się mocno rozgrzać. Zgaś. Zobacz po ostygnięciu co jest w zbiorniczku wyrównawczym. Może masz przedmuchy.
musi być a z kąd wiesz ze nagrzewnica jest zapowietrzona napisz coś wiecej na ten temat bo nie wiadomo co sie dzieje
Zmień nagrzewnicę, sprawdź termostat i zalej świeży płyn.
nagrzewnica zapowietrzona hamulce zapowietrzona paliwo zapowietrzona
pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot zmiana napisów pralka obraca
generator iskier generator iskier
Kenwood KX-4520: Problemy z licznikiem taśmy Różnice między parametrami P03 i P04 w Termet Silver Pro