1. Przeczytaj tematy z podpietych. 2.[url=http://autokacik.pl/postlist.php?... 3.[url=http://www.fiatuno.pl/fiatuno,1,4... odpowietrzanie
A może to problem czegoś innego, może masz instalację gazową lub problem z płynem chłodzącym, jak jest zapowietrzony układ to też gubi obroty.
Może masz zapowietrzony układ.
Mało płynu chłodniczego albo zapowietrzony układ.
parownik jest gorąco, nie jest oszroniony. kiedys jak mi sie zapowietrzył układ chłodzący i był oszroniony to bynajmniej chodził samochód na gazie ale nie tak jak trzeba.
Zobacz czy idzie powietrze (pęcherzyki powietrza) do zbiorniczka wyrównawczego jak tak to czeka cie wymiana uszczelki pod głowicą, a jeżeli nie to sprawdz czy nie masz zapowietrzony układ chłodzący.
Przyczyna braku ogrzewania jest: jak wcześniej pisali poprzednicy zamulona nagrzewnica.demontaż troche uciążliwy ale do zrobienia.Przeczyszczenie silnym strunieniem w obu kierunkach ewentualnie jeszcze jakis detergent. nie otwierający sie zawór.wymiana zapowietrzony układ chłodzący. korek nie ma nic wspólnego z ogrzewaniem.
Dzięki za rade. Poddałeś mi pomysł może jest gdzieś zapowietrzony układ chłodzący. Miałem 80-90 ustawione od początku jak kupiłem ale i tak pojadę do gasmana bo nie mam dobrego kabla diagnostycznego do tej instalacji. Dam znac co mi powiedza.
Witam. Maniek-a1 ma racje z tym zapowietrzeniem parownika, tyko ze jeszcze w polonezach jest taka metalowa rurka w układzie chłodzenie ktora czesto jest zapchana i nie ma wystarczajacego obiegu płynu.
Zapowietrzył się przez te 3 lata, więc powietrze wypchnęło płyn, a pustka (powietrze) słabo chłodzi silnik, więc się grzeje. Uzupełnij, a najlepiej wymień płyn i stosownie odpowietrz układ.
nie mikser tylko reduktor (parownik) tylko on może zamarzać a to z kilku powodów: -zapowietrzony układ chłodzenia lub reduktor -żle podłączone węże wody do reduktora -za niski poziom płynu chłodzącego -źle zamontowany reduktor!( może być za wysoko względem chłodnicy) ale jeśli wszystko było wporządku to najpierw sprawdź płyn w układzie chłodzenia.
zaciągnij paliwo przez przelewy i nie pozwól mu uciec, popuść wszystkie przewody wys. ciśnienia i niech ktoś kręci rozrusznikiem, gdy zacznie walić z któregoś dokręcaj i tak dalej. Pamiętaj że sterownik jest chłodzony w VP44 paliwem. WSZYSTKO JEST NA FORUM.
Stan płynu chłodzącego , zapowietrzenie układu!
płyn chłodniczy w zbiorniczku trzyma stan czy ucieka ? Paski piszczą :-) visco trochę przyśpiesza ...... porównaj ciepłotę węży zaczynając od dołu silnika - Pompa -Głowica Nagrzewnica wtedy zlokalizujesz problem komputer pokazuje temperaturę 50 stopni ? o rozrząd mi nie chodzi jak o tą pompę Stawiam na pompę...... lub przytkany układ / zapowietrzony....
Witam. Mam pewien problem z gazem otóż przy niskich temperaturach, po dłuższym postoju mam problem z przełączeniem auta na gaz, praktycznie nie jest to możliwe. Gdy samochód rozgrzeje się do 90 stopni problem znika i bez problemu gaz załapuje. W necie znalazłem takie info, że brak stanu cieczy chłodzącej ma wpływ na zamarzanie reduktora jak i zapowietrzony...
Moze masz układ zapowietrzony. Sprawdź ile masz płynu chłodzącego.
Rano zaobserwuj jak zmienia się temperatura obu węży podgrzewania reduktora LPG. Zakręć wielozawór przy butli LPG i sprawdz następnego dnia, jak z temperaturą płynu chłodzącego. Niezależnie od powyższego, dobrze odpowietrz układ chłodzenia - wcześniej sprawdzając czy nie widać miejsc ubytku płynu (plastikowe trójniki LPG, połączenia zaciskowe przewodów,...
Albo układ chłodzenia jest zapowietrzony albo pompa cieczy chłodzącej albo uszczelka pod głowicą.
Problem rozwiązany no prawie gdyż auto w środę postawie u mechanika. Problem tkwił w wężach gdyż jeden wąż który wychodzi z nagrzewnicy jest złączony w takim miejscu że tego nie widać i to łączenie troszkę puściło, co skutkowało się do wycieku płynu nie jakoś wielkiej ilości ale układ chłodzący się zapowietrzył węże idą do wymiany i cały układ do odpowietrzenia...
Być może masz zapowietrzony układ chłodzenia, tym bardziej jeżeli wymieniałeś silnik.
Witam forumowiczów. Szukam przyczyny następujących usterek. Pierwsza przypadłość zapowietrzony(?) układ chłodzący. Podczas jazdy czujnik w kabinie pokazuje brak płynu chłodniczego. W rzeczywistości wygląda to tak że płyn jest na poziomie minimum lecz gdy delikatnie zaczne odkręcać korek poziom rośnie i można kontynuować jazdę do momentu aż czujnik ponownie...
Tak jak koledzy sugerują, nawet najlepsza pompka z najwyższej półki się popsuje jak będzie kręcić na sucho. Woda w takiej pompce pełni dokładnie taką samą rolę jak olej w silniku samochodowym. Po pierwsze smaruje łożyska, po drugie chłodzi pompkę. Pompkę najlepiej jest przenieść na powrót kotła, dzięki czemu do pompki nie będzie się dostawało powietrze...
Moje skromne uwagi na ten temat. Przy stosowaniu właściwego płynu w układzie chłodzenia (w ostateczności wody przegotowanej), praktycznie niemożliwe jest wytrącanie się kamienia lub szlamu powodującego niewydolność chłodnicy. Efektem obecności pęcherzy gazowych (zapowietrzenie) w układzie chłodzącym jest twardnienie przewodów gumowych ze wzrostem temperatury....
Ja jednak stawiam na zapowietrzony układ miałem to samo.W przewodach do nagrzewnicy pod szybą jest taki plastikowy korek odkręć go i zobacz czy leci płyn chłodzący,jak nie leci to układ jest zapowietrzony.
Zatkany/zakamieniony układ chłodzenia (a w szczególności nagrzewnica), zapowietrzony układ chłodzenia, uszkodzona pompa cieczy chłodzącej.
Zamrażalnik chłodzi jak durny do -26 na kość, nie zauważyłem wahań temperatury, a już wrzuciłem do niego żywność. Myślicie, że to nie jest zapowietrzony układ? Tak sobie pomyślałem, że skoro rurki chłodzące są w ściance chłodziarki (prawdopodobnie), to tam zostaje powietrze, a czynnik jest zablokowany na dole układu w zamrażalniku? Może jakbym wywalił...
Zapowietrzony , cały układ odpowietrzyć
zapowietrzony układ chłodniczy samochodu albo po prostu brak płynu chłodzącego w układzie
Problem rozwiązany. W tym przypadku winowajcą okazał się korek zbiornika płynu chłodzącego. Prócz tego zapowietrzony miałem układ chłodzenia. Odpowietrzenie układu i wymiana korka na nowy naprawiło problem. I jeszcze jedno, miałem mały wyciek z przewodu chłodzenia z turbiny. Jakby kiedyś ktoś miał podobny problem to zróbcie tak jak ja.
Zapchana chłodnica, zapowietrzony układ, niedrożne węże do obiegu płynu chłodzącego. W ostateczności pompa.
Kol może układ jest zapowietrzony sprawdzałeś poziom plynu w chłodzącego ?
Zapowietrzony układ oraz prawdopodobnie zawieszony termostat
Siemanko wszystkim.Masz zapowietrzony układ chłodzenia.Zrób tak w kabinie na maxa przekręć ogrzewanie odkręć zawór przy wejściu do kabiny (nagrzewnicy) odpowietrzający - jak nie masz to odkręć przy chłodnicy poczekaj jak zacznie wypływać tamtędy płyn chłodzący wtedy zamknij zaworek.Włącz silnik i przy odkręconym korku tego zbiorniczna wyrównawczego...
Teraz zdjąłem wtyczkę z czujnika przy termostacie i wentylator ruszył. Dlaczego więc ten czujnik go nie załącza skoro jest nowy? Czy przyczyną może być zapowietrzenie układu?
i tak nie ma ogrzewania Ogrzewania nie ma, bo mechanizm zjawiska jest taki 1.Jak odpowietrzysz układ, to czynnik chłodzący przepływa i jest lala. 2.Niewydajny układ chłodzenia nie odprowadza temp. cieczy i ona zaczyna wrzeć! Jak wrze, to para zapowietrza ukł. chłodz. Jak zapowietrzy to nie ma obiegu i nie grzeje.
Po pierwsze, to podłącz diagnoskop i odczytaj numery błędów związanych z tą sytuacją. Inaczej to wróżenie z fusów co może być przyczyna takiego wzrostu temperatury, zimnej chłodnicy i późnego załączania się wentylatora? - brak płynu chłodzącego - zapowietrzony układ chłodzenia - uszkodzony czujnik temperatury - uszkodzony regulator wentylatora - zacinający...
Dokładnie, zrób to co napsał arekczesiek. Pewnie wymieniałeś na zimę płyn chłodzący i masz zapowietrzony układ. Nie zauważyłeś że masz słabe ogrzewanie?
Visco powinno w przypadku dużego ciepła "zaskoczyć" i spowodować, ze wiatrak zacznie się kręcić szybciej - zgodnie z obrotami wału gdzie jest przyczepione. Często się uszkadza (w środku jest płyn, który twardnieje od wysokiej temperatury) co powoduje, ze wiatrak kręci się na biegu jałowym. Ale. Nie koniecznie to musi być przyczyną. Visco by się załączyć...
Gdybyś miał kamerę termowizyjną lub pirometr, mógłbyś sprawdzić temperaturę głowic poszczególnych cylindrów, choć taki pomiar jest mało dokładny ze względu na emisyjność powierzchni metalowych. Zapewne temperatura ostatniego cylindra jest wyższa, a powodem jest zapowietrzenie układu chłodzenia. Równie dobrze może być uszkodzona uszczelka pod głowicą...
Na szczęście chyba układ się zapowietrzył , bo otworzyłem korek wlewu płynu chłodzącego syknęło powietrzem i ubyło płynu . Dolałem płynu do zbiornika i ogrzewanie działa normalnie jak wcześniej.
Zapowietrzony układ albo zbyt powolny przepływ płynu przez parownik (np. złe podpięcie do układu chłodzenia.) Silnik się nie przegrzewa ?
bardzo rzadko w tych silnikach dochodzi to uszkodzeń uszczelki (metalowa) może układ jest zapowietrzony
Wszystko począwszy od stanu i poziomu płynu chłodzącego oraz termostatu poprzez zapowietrzenie układu i nagrzewnicy a skonczywszy na droznosci i połączeniu kanałów doprowadzających powietrze do kabiny.
Po prostu ten komunikat odcina paliwo ponieważ jest zagrożenie zapalenia się silnika. Trzeba sprawdzić poziom cieczy w zbiorniczku, może być uszkodzony przewód cieczy chłodzącej, co spowoduje dostanie się powietrza na czujniku temperatury, czyli zapowietrzony układ chłodzenia.
Jeśli wymieniałeś płyn chłodzący i źle odpowietrzyłeś to masz zapowietrzony układ chłodzenia, a może poszła uszczelka pod głowicą?
Witam Mój problem jest następujący. Otóż mam w aucie jak w temacie instalację gazową BRC, zakładaną jeszcze przez poprzedniego właściciela. Instalacja wg papierów była zakładana w 99r. Jako że nie znam się na gazie, sądzę że ta instalacja nie posiada komputera. Silnik to gaźnikowiec. Jeżdżę tylko na gazie ponieważ nawet nie wiem czy na benzynie by palił....
ad 1 ja bym sprawdził czy układ chłodzący nie jest zapowietrzony ... nawet jeśli ogrzewanie dziala poprawnie to niewielka ilość powietrza w układzie chlodzenia może powodować zamrażanie reduktora ponieważ przepływ cieczy chłodzącej jest leniwy .... fachowo wytwarza się tzw. syfon ... sprawdź poziom płynu chłodzącego jeśli nie ma powietrza w układzie...
Prawdopodobnie jest zapowietrzony układ cieczy chłodzącej.Miałem przypadek ,po wymianie przewodu chłodnicy retardera wyrzucało płyn.Odpowietrzone i problem zniknoł.
Częstą przyczyną przegrzania silnika jest zbyt uboga mieszanka (częste przy "budżetowych" instalacjach LPG przy większym obciążeniu silnika) lub utrata cieczy chłodzącej/zapowietrzenie układu chłodzenia (tu również instalacja LPG często się do tego przyczynia). Gęstszy olej tu nic nie pomoże, zwłaszcza że jak twierdzisz przy delikatnej jeździe silnik...
witam moim zdaniem masz za mało płynu chłodzącego albo zapowietrzony układ chłodzenia , ewentualnie źle wpięty parownik i wtedy zamarza miałem kiedyś instalację w samochodzie na gaźniku i odpalałem na gazie nawet przy - 20° i ani razu nie zamarzł mi parownik jest jeszcze jedna możliwość , że gazownicy dali d......, coś ci zamarza , a gdy postoi kilka...
zapowietrzony układ chłodzić silnik zapowietrzony układ chłodzić objaw zapowietrzony układ
gasnąć obrót husqvarna słuchawka ściągania zmiana czasu posnet
schemat skrzynki bezpiecznikowej schemat skrzynki bezpiecznikowej
Sterownik LED i jego rola w podświetleniu LED Odkodowanie ukrytych funkcji w Skoda Octavia 3 FL