Witam, proszę o pomoc, dostałem opryskiwacz spalinowy, silnik chiński ale z czasów komuny ma około 20 lat ale jest jak nowy tylko ktoś oberwał kable. Na zdjęciu przedstawiłem jak wygląda aparat zapłonowy, jest on z przerywaczem, nie mam pojęcia do czego te kable, moim zdaniem do jakiegoś wyłącznika ale nie chciałem kombinować żeby nie spalić jakiś cewek...
W dzisiejszym artykule przyglądamy się zasadzie działania nowego dwusuwowego silnika z zaworami, który nie zużywa oleju. Został on niedawno opatentowany przez japońskiego producenta Mazda, który planuje zastosować go w swoich samochodach. Zastanówmy się więc, jak to działa. https://obrazki.elektroda.pl/1963567700_... Źródło: https://www.motor1.com/news/565427/mazda...
Jest to możliwe, ale czy faktycznie są zamienne? Cholera wie. Często jest tak że w silnikach 4T, iskra jest również co obrót wału, bo nie ma sensu dokładać komplikacji. Co z tego że iskra dodatkowa pojawi się pod koniec suwu wydechu? W niczym to nie przeszkadza, a dokładanie jakiegoś "przerywacza" zapłonu tylko by zwiększało koszt. W dwusuwie oczywiście...
:arrow: zibi72 nie wiem czy do końca mam rację, ale wydaje mi się, że w kosiarce cewka o której wspominasz to prądnica (jak w motocyklu), która zasila układ zapłonowy i to powinno wystarczyć aby nie zatrzymać pracy kosiarki myślę, że możesz tu z powodzeniem zastosować typowy zapłon do silnika dwusuwowego pzdr
Witam. Mam problem jak w temacie. Od jakiegoś czasu załączenie silnika 3 fazowego powoduje wyrzucenie różnicówki( dodam, że wcześniej wszystko działało bez zarzutów) sprawdzałem czy nie ma przebicia miedzy fazami, nie ma. Nie ma też przebicia z obudową. Zauważyłem jedną niepokojącą rzecz zaśniedziałe styki i resztki rdzy w puszce prawdopodobnie dostała...
Witam mam pytanko posiadam podnośnik samochodowy dwukolumnowy firmy zippo, zastosowane sa tam dwa silniki trójfazowe o mocy 2,2kw i 500obr.min. Posiadam tylko zwykłe napiecie 230V główny bezpiecznik B25A. Podłączyłem te dwa silniki przez dwa kondensatory rozruchowe o mocy 160uf w trójkąt. Silniki zastartowały na bezpieczniku pośrednim B20A lecz przeważnie...
Witam, mam pytanie odnośnie podłączenia silnika czy taki sposób jak na zdjęciach jest dobry, silnik jest trójfazowy dwubiegowy nie ma na nim żadnych tabliczek, silnik w takim podłączeniu pracuje ale trochę się grzeje i nie wiem czy jest dobrze podłączony, jestem zielony dlatego proszę o pomoc. Na pierwszym zdjęciu pokazuje włącznik, 1 to załączenie...
Witam Ponownie proszę o pomoc w temacie silników do łodzi. Aktualnie posiadam silnik jak w temacie . Mam problemy z odpaleniem Brakuje tabliczki znamionowej . Prawdopodobnie produkt NRD - 2 cylindry 2 cewki , 2 przerywacze. Po wstępnej analizie połączenia przewodów twierdzę ,że są błędy - przerywacz zwiera zasilanie cewki a powinien drugi koniec uzwojenia...
Witam wszystkich w moim pierwszym wystepie :) Problem jest taki: Posiadam silnik jednofazowy, zdaje sie ze indukcyjny (nie znam sie, szczotek tam nie widzialem :p), silnik ma 3 wyjscia: bialy, niebieski i czarny. Po podlaczeniu oryginalnego kondensatora 10 µF/450V silnik ruszyl, lecz zauwazylem silne nagrzewanie sie silnika mimo zamocowanego na...
Mam problem z silnikiem 3-fazowym która napędza pompę oleju w podnośniku samochodowym. Na tabliczce znamionowej jest: FDR 80 C/29 Y-380V 2,2kW 2840 obr/min 5,2A Z silnika wychodzi 6 przewodów: N'ka zółto-zielony, 3 grubsze - fazy, 2 cieńsze (nie wiadomo od czego, jest pomiędzy nimi przejście). Podnośnik działa tak, że wciskając przycisk od podnoszenia...
Witam. Moj problem dotyczy tego iż dostalem pompe wodna, lecz nie dziala. Postanowilem ja rozkrecic i sprawdzicz czemu. Widze że na wyjściu jest kondensator i 4 przewody wychodzace z silnika. 2 idzie do kondesatora i dwa do sieci. 3 przewod z sieci na obodowe. Problem jest taki ze silnik nawet po wlaczeniu nie chodzi, nie wydaje zadnych dzwiekow. Wyjolem...
Czołem! Od wczoraj dotychczas działający bez zarzutu silnik (18 kW, połączenie w trójkąt) zaczął podczas rozruchu wywalać mi bezpiecznik na jednej fazie (praktycznie natychmiast) - sprawdziłem całą instalację sterującą oraz sam silnik - nie ma zwarć międzyfazowych ani między uzwojeniami silnika. Silnik jest obciążony pompą wodną, wirnik porusza się...
Witam mam silnik 5,5 kW polskiej produkcji. Wg tabliczki znamionowej silnik ma 1450obr/min i może być podłączony prawdopodobnie tylko w gwiazdę, ponieważ w puszcze są wyprowadzone ze stojana tylko 3 przewody. Silnik niestety jedną zimę spędził na dworze przez co nabrał wody która w efekcie zamarzła. Zabrałem się za wysuszenie i odświeżenie tego silnika....
Witam , posiadam silnik trójfazowy 5 kw , do niedawna pracował bez zarzutów jednak ostatnio zaczął dziwnie pracować to znaczy głośniej chodzi. Myślałem, że silnik się spalił ponieważ wydobywał się z niego dym jednak po rozkręceniu i wyczyszczeniu dymu nie ma natomiast nadal dziwnie chodzi i wyrzuca korki przy wyłączaniu go , czasem przy włączeniu go...
Witam Otóz co sie stało z silnikiem od pompy po właczeniu chwile pochodził po czym sie zatrzymał i dotego wywaliło jeden korek od siły ... Nie wiem co mu jest ... Po zmierzeniu oporu zwoi na mkażdej jest 04,0 ohm a jak mierze między jednym uzwojeniem a dam na mase to mi wyskakuje 2,67 ohm nie wiem co mu jest ....
Witam. Mam problem z silnikiem SZFe112Sa4A. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Podłączyłem wszystko według tego wątku co jest w linku powyżej lecza jak załączę na rozruch żarówki przygasają i po ok 15 sekundach przełączę na pracę silnik działa ale tak jak by buczy kabel który podłączyłem do zasilania robi się miękki tak jakby się nagrzewał...
Witam mam problem i potrzebuje pomocy sam nie jestem w stanie tego rozkminić, mam silnik 3-fazowy 7,4kW i co jakiś czas(około 3 lat) pali się uzwojenie i nie mam zielonego pojęcia dlaczego. silnik pracuje przy śrutowniku(robi mąkę ze zboża), uzwojenie spaliło się już kilka razy w przeciągu jakichś 9 lat, inny silnik o tych samych parametrach chodzi...
Witam kolegów mam problem z silnikiem suwnicy Szuda96ac 17KW 500v 3 - fazy ma problem z ruszaniem na pierwszym biegu. Problemy zaczęły się kiedy wymieniono opornicę na nowego typu drutową. Nowa opornica ma wartość 3x5,5 Ohma czy jest to prawidłowa wartość ? Czy mógł by ktoś obliczyć poprawną wartość oporu? Dodam jeszcze że silnik grzeje się po dłuższej...
Witam wszystkich,mam problem z silnikiem, musze naprawić silnik od młyna, dostałem młyn z silnikiem w stanie raczej uszkodzony, po zdjęciu stojana obejrzałem uzwojenia i nie maja żadnych przebarwień i przepaleń więc na oko są dobre, zdziwiłem się gdy zajrzałem do puszki z płytką zaciskową, były tam wyprowadzone tylko 3 przewody od uzwojeń, zajrzałem...
Mam wtryskarkę , pracowała normalnie , w pewnym momencie nastąpiło wyzwolenie zabezpieczenie na pionie, zwarcie międzyfazowe, teraz przy próbie włączania maszyny , odrazu wyzwala zabezpieczenie na pionie, i próbują się załączyć trzy stycznik naraz. Jak odpiąłem przewody silnikowe ze stycznika który powinien załączyć się po chwili, to znowu rozłącz mi...
witam mam pytanie w pracy mamy silnik klatkowy 3fazowy ~ który ma w stojanie dwa uzwojenia połączone w gwiazdy tak by pracował w jedna lub dwie nasze podłączenie na listwie zaciskowej wygląda tak O O O | | | O O O czyli od razu dwie gwiazdy jak mniemam jest problem w tym ze przy podłączeniu 3 faz silnik przy rozuchu pobiera 21A przez ułamek sekundy...
Witam. Mam silnik indukcyjny komutatorowy z obrotami prawo-lewo lecz pewnego dnia urządzenie nie ruszyło, aż do momentu wyciągnięcia kondensatora który służył podobno tylko do odkłucenia i wszystko działa. Obroty się zmieniają tylko gdy podłączy się zero ochronne to pojawia się ogień na wirniku i wybijają zabezpieczania. Osobiście raczej jestem wrogiem...
Witam, podłączyłem dziś piłę taśmową pod siłę ale silnik trochę buczy i już po 10 sekundach jest lekko ciepły. Czy podłączenie silnika jest prawidłowe? Jaka przyczyna? Załączam zdjęcie. http://obrazki.elektroda.pl/5371033500_1...
Mam problem mam silnik 152 fmh czterobiegowa 110 4T zmieniłem gaźnik na nowy taki jak był wcześniej oryginalny PZ 19 i teraz jest PZ 19 tak jak niektórzy mówili wyregulowałem pływak i cały czas zmagam się z problemem wylewającego się paliwa przez filtr powietrza silnik nie odpala chociaż że mam najniższą dawkę na iglicy kompresja wiem że jest bo silnik...
Silnik wsk 175 silnikiem wysokoobrotowym? Wprawdzie jest to silnik podkwadratowy ale do szybkobieżności to trochę mu chyba brakuje... Polecam lekturę starych numerów "Świata Motocykli" gdzie były artykuły dotyczące wydobywania ukrytych mocy silników dwusuwowych i ich "tuningu". Można dobrać czasy rozrządu, wstawić w skrzynię korbową podkowę, zestroić...
Z przerywaczowym nie byłoby tak łatwo W moim silniku nie mam przerywacza, zapłon jest elektroniczny -moduł nie stanowi żadnej blokady jest to silnik z lat 90-tych.
A dlaczego Syrena jak schodziła z obrotów to robiła tak: "pum pum purumpum"? :roll: Odpowiedź prawidłowa brzmi: bo nie w każdym suwie następował zapłon paliwa. Dlaczego? Taki urok silnika dwusuwowego gaźnikowego z przepływem mieszanki przez objętość pod tłokiem. Dodano po 4 A dlaczego Common Rail nie klekocze? :roll: Choć wiem, że to "pytanie retoryczne"...
Witam, czy jest możliwe przerobienie silnika MZ 250 na silnik średnioprężny? Zamiast świecy wstawić gruszkę żarową o odpowiedniej pojemności, dorobić wtryskiwacz, pompę etc. Czy to zadziała? Może ktoś już tak robił? Nie ma to do czegoś służyć, ma to być działający model silnika średnioprężnego. Nie bardzo rozumiem o co Ci Chodzi ? Domyślam się że chodzi...
W żaden sposób tego nie uzyskasz bo układ rozrządu na to nie pozwoli.Gdybyś na szrocie miał auto z silnikiem dwusuwowym (Syrena,Trabant,Wartburg) to przy dużo za wczesnym zapłonie silnik może pracować w drugą stronę.
Chińskie silniki "biegowe" 4T 50-110 cm³ mają zazwyczaj układy zapłonowe ze stałym kątem wyprzedzenia zapłonu, czyli zwykłe moduły zapłonowe stosowane także w silnikach dwusuwowych. Silniki skuterów 4T GY6 mają układy zapłonowe ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu. Zakładając taki zwykły moduł do skutera spowodujesz że zapłon będzie występował...
(at)carrot Pierwsze silniki dwusuwowe o zapłonie samoczynnym to chyba traktor Lands Bulldog. Tyle ze to niskoprężny silnik z gruszka żarową. A takim prawdziwym dieslem - dwusuwem już wysokoprężnym to traktorek jednoosiowy Dzik ?
Chyba żartujesz kolego. Nie ma takiego silnika spalinowego, w którym nie jest możliwe ustawienie punktu zapłonu. Przecież to jest podstawa jego prawidłowej pracy. To ty mało widziałeś. Teraz królują zapłony bezstykowe. Nic się nie zużywa i nie przestawia, więc regulacja jest zbędna. W samochodach od 20 lat regulacji nie ma bo tym zajmuje się sterownik...
Niestety rzeczony temat nie został pozytywnie rozwiązany. Mało jest tam informacji przydatnych djxjano. Choć kto wie? Przydałoby się więcej wiedzy o silniku. Zdjęcia. Może jakaś dokumentacja. Coś mi się nie zgadza. W temacie z linku autor pisał o pojemności 50 ccm. Tutaj djxjano pisze o 3.6kW mocy. Może to różne silniki. Nie wiadomo jaki zapłon ma silnik...
Ponieważ widzę pewne niedowierzanie co do istnienia takiej konstrukcji, to zamieszczam dokument pochodzący z mojej prywatnej poczty. Niestety strona opisująca działanie układu od dawna nie istnieje. Początkowo układ powstał jako ogranicznik maksymalnych obrotów silnika z zapłonem CDI. Potem powstały kolejne wersje, które umożliwiały zmianę wyprzedzenia...
Roto-King H2TA46 Silnik dwusuwowy. Zapłon z przerywaczem i kondensatorem. Gaźnik pływakowy.
Jeżeli jest to silnik dwusuwowy to spora szansa, że jest to problem ze źle ustawionym zapłonem. W takich przypadkach silnik dwusuwowy bardzo łatwo odpalić "do tyłu".
Niezły Fake ten moduł. Nic dziwnego że kopniak obijał, bo punkt zapłonu występował przy maksymalnym wyprzedzeniu. Nie ma co kombinować z modułami tuningowymi, do silników dwusuwowych, ponieważ one mają stały punkt zapłonu. Szukaj modułu do Baotiana 4T z taką samą wtyczką 6-pinową. W żadnym wypadku moduły z kostką 5-pinową, które są przeznaczone do dwusuwów....
W czterosuwowym silniku dwucylindrowym wypada 1 zapłon na jeden obrót wału korbowego (jeden zapłon na dwa obroty * edwa cylindry, obrócone w fazie o 360 stopni - tak jak w maluchu). Czyli podłączony do dwusuwowego jednocylindrowca, gdzie też występuje jeden zapłon na jeden obrót powinien chodzić. Śmiało podłączaj ten obrotomierz w wersji na dwa cylindry...
W motorowerach chart był stosowany zapłon elektroniczny. W necie szukaj schematów do silników dwusuwowych (syrena, trabant...). Powinieneś coś podpasować.
Nie wiem jak się odnieść do tematu. Agregat stary, części zamiennych brak, a do tego widzę że były użyte różne części. Wygląda że zapłon jest zbudowany podobnie jak w innych skuterach i motocyklach Yamahy z silnikiem dwusuwowym. Tak więc problem może tkwić w statorze, module zapłonowym lub cewce WN. Tą ostatnią najłatwiej sprawdzić podstawiając inną...
Jeśli zapłon się opóźnia ze wzrostem obrotów to jest problem. Natomiast jeśli zapłon przyspiesza to jeszcze sprawdź w jakim stopniu. Zapłon powinien przyspieszać o kilkanaście stopni wraz ze wzrostem obrotów, wtedy silnik pracuje wydajniej. I mylisz się, że w silniku dwusuwowym zapłon nie powinien być przyspieszany, jak najbardziej powinien i jest....
Witam mam podobny problem Chcę zastosowac zapłon do silnika mojej konstrukcji jest to silnik boxer 4 cylindrowy dwusuwowy Jak najłatwiej podłączyc zapłon od 126p Jestem mechanikiem i nic nie rozumiem z elektryki prosze o szybkie rozwiniecie tematu
(at)TREPAZyt Regulator obrotów chcesz podłączyć czy zwykłą skuterową manetkę ? Podejrzewam że to drugie, więc w czym jest problem ? Śrubokręt w łapki, odpinasz linkę od silnika i wpinasz tą z nowej manetki. Kup sobie taką z wyłącznikiem zapłonu by gasić silnik bez zsiadania z roweru.
Myślę, że kol. glacat y miał na myśli to że zapłon i koło jest z kosiarki dwusuwowej. Poczekajmy, co ma do powiedzenia, autor tematu. Autor pisze o jakimś urządzeniu, które dostał od mechanika naprawiającego kosiarki, ma ono poprawić iskrę, ciekawe co to jest?
Czy możesz podać jaki to jest zapłon i jak jest podłączony? Czy jest dostosowany do silników dwucylindrowych, dwusuwowych? Czy są dwie cewki zapłonowe jak w platynkach czy może jest tylko jedna, ale dwubiegunowa? Daj zdjecia reszty układu zapłonowego.
Dzięki póżniejszemu nastawieniu zapłonu silnik łatwiej zapala nie mając tendencji do odbijania i zrywania sznurka. Przy dodawaniu gazu najpierw jest nastawiany prawidłowy zapłon aby silnik nie kichał i prychał, rozwijając prawidłowo i płynnie moc.
Do kolegi Winiego: Zmiana oleju z półsyntetyka na półsyntetyk - bez problemu. Z mineralnego na półsyntetyk - bez problemu. Z mineralnego na syntetyk - jeśli w silniczku mineralny pozostawił dużo nagaru, grozi to zatarciem silnika, ponieważ syntetyk rozpuszcza ten osad. Z półsyntetyka na syntetyk - jeśli w silniku półsyntetyk nagaru nie pozostawiał to...
robert1 daj spokój zakręci w drugą stronę i zapali (oczywiście zmiana nastawu zapłonu) Nie odpalałeś WSK do tyłu
Silnik 1583-B jest silnikiem dwusuwowym, ma zapłon z przerywaczem i kondensatorem. Silnik ma dźwignię przyspieszacza zapłonu? Gaźnik z membraną? Ważne jest prawidłowe ustawienie przerywacza, zapłonu, stan kondensatora. Uszczelniacze wału, szczelność misy korbowej, uszczelki gaźnika i króćca połączeniowego. Wyłącznik zapłonu sprawny?. Może kabelek, idący...
Mam pytanie czy podejdzie jakiś inny moduł do quada polarisa 350 / silnik dwusuwowy/ . Moduł ma wyjście na 5 przewodów i tak 1-Masa 2-cewka zapłonowa WN 3-gaszenie 4- dwa przewody od cewki ładującej moduł CDI. Zapłon nie posiada impulsatora.
Oto i cała przyczyna, w silniku dwusuwowym nie ma zaworów, tylko okna w cylindrze. To wyszczerbione wycięcie to właśnie okno. Jeżeli jest wyszczerbione to część zassanej mieszanki ucieka do wydechu, lub jest cofana do gaźnika. Niestety cylinder do wymiany. :( Przy zakładaniu nowego cylindra zablokuj wał w położeniu GMP,ponieważ obrócenie wału podczas...
Albo jeszcze jeden sposób. Dodać programowy filtr w programie. Jak oglądałem przybiegi na zapłonie to czas "szczotki iskry" wynosił około 1,5ms a potem była cisza.
Włączę się do dyskusji. Wspomniałeś o przestawieniu zapłonu i że hałas się przesunął na inny zakres. Opiszę sytuację z którą się spotkałem w dwucylindrowym i dwusuwowym silniku do łodzi motorowej. Silnik po remoncie. Pierwsze odpalenie silnika na mazurach i nie wiadomo gdzie się kryć, hałas taki jakby się w nim beczka ze śrubami obracała. Oczywiście...
Ja swój silnik wywaliłem w kąt bo cewkę mam zepsutą i coś jeszcze miałem nie tak. Jak by się uparł to na pewno by znalazł jakąś inną cewkę tylko znów ustawiaj zapłon ;) Jak by coś mogę ci sprzedać dobry rozrusznik i resztę części za parę groszy...
Witam Poniższe zdjęcie przedstawia fragment płytki modułu zapłonowego spalinowego silnika dwusuwowego. Może wie ktoś co to za elementy są te zaznaczone na czerwono ? Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/8696818200_...
Witam Chciałbym sobie zamontować w skuterze obrotomierz analogowy lub cyfrowy ( w przypadku tej drugiej opcji - oparty na wyświetlaczu 7-segmentowym lub LCD). Szukałem na forum ale nie znalazłem nic co by odpowiadało. Silnik dwusuwowy z elektronicznym zapłonem ( max obroty jakie kręci silnik to ok 14 tys.) Dlatego bede wdzieczny za schemacik lub link...
To zależy od wielu czynników. Czas spalania ładunku zależy od składu mieszanki i ciśnienia w cylindrze. W silnikach dwusuwowych z rezonansem zwykle wprowadza się opóźnianie zapłonu na najwyższych obrotach, a wyprzedzanie przed rezonansem. W silnikach strato stosuje się zapłony ze zmiennym kątem, zwiększającym kąt wyprzedzenia na wysokich obrotach (znacznie...
Silnik dwusuwowy może działać w obie strony, uzależnione jest to od ustawienia zapłonu. W kosach zapłon jest ustawiony na stałe i nie ma możliwości jego przestawienia. Jeżeli go uruchomiłeś, to działa w tę właśnie stronę, czyli w prawo.
:ninja14 - po co mieszasz silniki czterosuwowe z dwusuwowymi? :pachnies - bzdury piszesz. W silniku dwusuwowym przypada jeden zapłon na jeden OWK - 360'. Czyli jeden obrót - jeden cykl pracy. Jak to dwusuw. W jawie masz da cylindry przestawione o 180 stopni, czyli na jeden OWK przypadają dwa zapłony, co pół pełnego OWK. :Qiupherum - możesz tak zrobić....
Można kupić gotowe moduły DC-CDI, stosowane w niektórych chinolach, cena dość niska bo w granicach 30 zł ale są dość trudno dostępne, nie zawsze wiadomo czy do 2T czy 4T oraz przeznaczone do instalacji elektrycznej 12V. Jest kilka schematów modułów DC-CDI w internecie - wystarczy poszukać. Zawsze trudniej wykonać niż kupić nowy. DC-CDI charakteryzuje...
Rezystancję impulsatora mierzysz w ten sposób, że odłączasz kostkę łączącą z modułem zapłonowym i mierzysz rezystancję impulsatora. Hexagon miał silnik dwusuwowy i inny rodzaj zapłonu. Skąd mamy wiedzieć co za moduł (od czego) został założony wraz ze swapem silnika? W czterosuwowych Piaggio stosowano wiele rozwiązań układu zapłonowego.
Witam chciałbym na podstawie wykresu kołowego i wykresów mocy w funkcji prędkości obrotowej wykreślić krzywą optymalnego momentu zapłonu a następnie zaprogramować mikroprocesor ,czy istnieje do tego jakiś sposób matematyczny, silnik dwusuwowy wysokoobrotowy do 12000 obr/min pojemność 80cm z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
a zapłon w pilarkach "jakoś" się ustawia? Robiłem już kilka silników dwusuwowych, w motocyklach itp, i jakoś bez stroboskopu się obyło, ale w pilarkach jestem zielony
Do autora tematu. Na temat dołożenia regulatora AVR tu możesz poczytać jak to zostało zrobione. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18... A co do rozruchu, to gdybym ja nad tym główkował, to brałbym pod uwagę jakiś rozrusznik ze skutera i zastosował go zamiast szarpaka (on działa bezpośrednio na wał silnika - nie ma tam żadnej przekładni)....
Wyprzedzenie zapłonu, 3 mm przed GMP. To jest kąt statyczny jak rozumiem. Od czegoś trzeba zacząć teraz tylko na jakim wyprzedzeniu się charakterystyka kończy? O gotowej krzywej to zapewne można zapomnieć. Jako że skok tłoka wynosi 65 mm to w przybliżeniu daje nam to 21 stopni, od tego punktu zaczynam wg serwisówki jest to kąt dla 1000obr/min, tylko...
poszukaj danych o takim pojeździe jak Velorex częściowo był on na jawie 350 i posiadał bieg wsteczny właśnie przez przestawienie zapłonu ale co i jak dokładnie musisz poszukać http://shl-gazela.republika.pl/velorex.h...
W starych silnikach spalinowych, jeszcze zanim wynaleziono świece zapłonowe, stosowano powszechnie zapłon za pomocą rurki żarowej. Wygląda to tak, że do głowicy wkręcona jest przewiercona śruba z wystająca na zewnątrz cienkościenna rurką, najczęściej stalową, o długości kilku centymetrów. Mały pomocniczy palnik/lampka podgrzewa tę rurkę do temperatury...
Po pierwsze to silniki diesla dwusów posiadają zawory, wałek rozrządu i kanał w gładzi cylindra, dwusów to nie jego budowa tylko ilość cykli na zapłon. Proponuje poczytać i to sporo.
Cudów nie ma.... a zaworek pływaka sprawdzony?? , czy po tych 2 sekundach jak zgaśnie i szybko wykręcisz świecę to iskra jest??. Świece jak zaleje benzyna z olejem to wymieniasz na nową , czy jakoś inaczej do życia przywracasz? Kijowo się komuś pomaga jak świecę z fiata 126p wkręca do silnika dwusuwowego, to nie jest świeca do tego typu silnika....nie...
Ten skuter to dwusuw więc problem może leżeć właśnie w nieoryginalnym wydechu, który w przypadku tych silników powinien być jak najbardziej dedykowany. Polecam trochę poczytać o dyfozorach w wydechach silników dwusuwowych. Oprócz tego można pokombinować coś z gaźnikiem, ewentualnie wyprzedzeniem zapłonu.
ustawienie silnika dwusuwowego budowa silnika dwusuwowego remont silnika dwusuwowego
warszawa elektroniczny audio stream tartarini sygnał
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Płyta główna do oscyloskopu Voltcraft DSO-1102D/Hantek – zamienniki, naprawa, kompatybilność Carrier 30RBM/30RBP – alarm Communication failure, diagnostyka CCN, RS-485, EXV, BMS