sygnał z komputera uruchamia przekaznik pompy a z niego przez bezpiecznik i wyłacznik bezwładnosciowy przesyłane jest zasilanie do pompy, wyłacznik bezwładnosciowy jest pod fotelem kierowcy
A prrzecież możesz odłączyć przewód idący do pompki leci od progiem kierowcy!!!
wedlug INFO-TEcha na 4 pinie kompa powinien byc + z akumulatora a na 6 pinie masa do przekaznika pompy
Tu, na zdjęciu
Podaj paliwo na zasilanie pompy z tzw. kroplówki.
Jeśli toś zmostkował zasilanie pompy paliwa, istnieje ryzyko, że podczas wypadku, mimo zgaśnięcia silnika, paliwo będzie cały czas pompowane. Są filmy na Youtube, w języku polskim i nie tylko z wymiany tego przekaźnika. Oglądnij, zadecyduj, czy dasz radę. Wcześniej zobacz, co masz nawywijane w BSM.
W tym 2 odpuść sobie wiązkę i sterownik a szukaj dlaczego jest za małe. Czujnik FPR, zawór FPR, zasilanie paliwem (pompa wstępna, filtr) i czego nie życzę, też prawdopodobne, sama pompa CR. Czym czytałeś?
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Pompa od twojej strony ma zasilanie w paliwo a od strony silnika jest powrót do baku. Tam ma być zaworek. Na pw posłałem ci linka.
Skoro po podmianie pompy faluje ci ciśnienie to albo problem z zasilaniem samej pompy w paliwo, albo masz wciek paliwa na wytryskach. Ewentualnie coś z wiązką . Nie steruje dobrze pompa. Jak i sam pomiar ciśnienia może być zafałszowany.
AVE ciekawe jak by ktoś podłączył te cudo miedzy pompę paliwowe a wtrysk zasilanie to jak ma paliwo pobrać skoro pompa nie pracuje, ona nie pozwoli pobrać paliwa to tak jak by napompować pełen zbiornik paliwa, pompa nie pracuje to nie ma przepływu paliwa, tak jak pisał przed mówca oddzielne zasilanie paliwa czyli dodatkowy przewód paliwowy plus jakiś...
Ze styku 87 czerwonego przekaźnika nad sterownikiem wtrysku. Ten sam plus zasila pompę paliwa oraz zawór evap (pewnie nie posiadasz tego zaworu z pochłaniaczem oparów paliwa). Masz dwa przekaźniki w oryginalnej wiązce?
Regulator wysokiego cisnienia paliwa w pompie wysokiego.
Sprawdź zasilanie pompy paliwa.
Witam. Zasilanie pompy paliwa jest zawsze na grubszych przewodach.
Potrzebuję pomocy, jak idzie kabel, który zasila pompę paliwa w Skodzie Felicji 1.3 MPI 1999 r. Chodzi mi z, której kostki bezpieczników wychodzi zasilanie do pompy, bo przerabiam instalację i odciąłem o jeden kabel za dużo i muszę zrobić nowy i szukam, skąd mam go wziąć. Z góry dziękuję😀
Czy oby ta "nowa" pompa jest na pewno nowa? Bipy poszły na minus więc prawdopodobnie słabe zasilanie paliwem, albo pompa słabsza albo mechanik coś spaprał, uszczelkę dał nową? Zajrzyj do uszczelniaczy pompowtrysków jak pisałem wcześniej, sprawdź regulację pompek, jeśli nie pompki to cylinder lub zawory, zmierz ciśnienie, i omijaj tego mechanika szerokim...
Jest to przewód zasilający pompę paliwa. Dostępny w każdym motoryzacyjnym na metry. Strzelam że 8.
Ten przekaznik zasila pompę paliwa ,wtryski, przepływke i kilka innych czujników- jak najbardziej ma wpływ na te błędy
sprawdz zasilania na przekaznik i mase ze sterownika mozliwe ze tam jest problem i masz uwalony sterownik
Pompy w zbiorniku ani nie nasłuchuj ani nie szukaj bo jej tam nie znajdziesz! To układ CR Boscha z pompą CP3, porządna diagnostyka z pomiarami ciśnienia paliwa i próbą przelewową i w parenaście minut można postawić diagnozę ( zakładając że zasilanie paliwem pompa-->zbiornik paliwa wporządku).
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Jest tam. Jeden mały przekaźnik zasila pompę paliwa a obok jest główny od ECU którego szukasz. Sprawdź czy pod tym plastikem nad silnikiem nie ma czasem przekaźnika podwójnego brązowy lub kremowy. Czasem chodzi o ten przekaźnik.
Na pewno jakiś żółty :D Albo zasilanie pompy paliwa, któryś z przekaźników, wiele ich tam nie ma ;)
A jak tam wygląda ta rurka w zbiorniku?? Może gdzieś pękła... U mnie po dwóch łataniach tej rurki została ona wyrzucona a zasilanie pompy w paliwo jest od dołu zbiornika z korka spustowego.
Przewód oznaczony numerem 50.Wyłącznik powinien przenieść prąd pobierany przez wyłącznik elektromagnetyczny rzędu 10A.A nielepiej za pomocą przekażnika odciąć zasilanie pompy paliwa?
Czyli elementy zasilane z przekaźnika który zasila pompę paliwa. Są to: wtryskiwacze, pompa paliwa, grzałka sondy lambda, zawór EVAP i zawór EGR.
a co z przekaźnikiem zasilającym pompę paliwa i wtryskiwacz/e... jak podasz napięcie na krótko powinno się coś odezwać
No pod koniec widać że chodzi o przekaźnik,prądy może tu bym szukał. Powinna być jaka rozpiska przekaźników, bezpieczników. Często jest pod tym dekilekiem od puszki przekaźników. Chodzi o zasilanie pompy paliwa chyba.
Zdejmujemy wtyczkę zasilającą pompę, wtyczka ma cztery przewody dwa cienkie z czujnika poziomu paliwa oraz dwa grube z zasilania pompy, w tym wypadku czerwony kabel to plus a brązowy minus, kontrolę rozpoczynamy od sprawdzenia zasilania probówką, między kolorem czerwonym a brązowym powinno pokazać się napięcie podczas kręcenia silnikiem.
Volvo 340 i pochodne,z fabrycznie zamontowaną instalacją gazową u producenta (holandia) miały odcinaną pompe.Tutaj w zagadnieniu problem nalezy rozpatrywać dwutorowo-jezeli jest wykonywana jazda na gazie,więc siłą rzeczy nie jest pobierane paliwo ze zbbiornika.Pompa,pracując cały czas,przepompowuje to paliw-krąży ono w magistrali.Wynik tego jest taki,że...
Albo jest zasilane na benzynie również gazem. Zeby wyeliminować to czy silnik czasami nie dostaje benzyny na jakiś czas zmostkować przekaźnik odcinający zasilanie pompy paliwa.
Ja mam odcięcie pompy paliwa przez przekaźnik zasilany z elektrozaworu na butli LPG. Jak kończy się gaz to nie ma problemu z przejściem na zasilanie benzyną. Silnik fiata SPI. Jeśli zawór zwrotny w pompie paliwa jest sprawny to nie ma bata i pompa po zasileniu momentalnie podaje paliwo do korpusu wtrysku.
Musisz znależdz bezpiecznik pompy paliwa,obwód który do niego jest podpięty zasila pompę paliwa ,należy go przeciąć za bezpiecznikiem i w miejsce przecięcia wstawić przekaźnik.Cewkę przekaźnika należy zasilić z elektrozaworu przy parowniku,tylko musisz dobrać odpowiedni przekaźnik.
w 19 slocie w kabinie nie ma blaszek nawet na bezpiecznik ;) wiec gdzie on jest ? :D
Witam . Masz racje czeba całą instalacje wyciągnąć ,pedał gazu , komputer, przedewszyskim czujnik położenia koła zamachowego musi być podłączony i wtrysk sterujący , podać zasilanie na elektromagnes na pompę wtryskową , paliwo czeba podać albo grawitacyjnie lub pompką zasilającą ,podgrzać świece żarówek i kręcić . Ale reszte instalacji musisz sobie...
Jedyne co odcina wyłącznik bezwładnościowy to zasilanie pompy paliwa.
A masz zamontowane jakieś odcięcie paliwa?
Pompy LUCAS są wrażliwe na podciśnienia. Cały układ zasilania paliwem dobrze odpowietrzony? Nie ma bąbli powietrza?
Immo jest w komputerze. Tak jak pisze kolega wyżej, sprawdź bezpieczniki. Gdyby immo w czasie jazdy padło to by auto nie zgasło. Pod maską masz też przekaźnik podwójny on odpowiada za zasilanie pompy paliwa. Ale masa na niego jest wysterowana przez komputer po odpuszczeniu immo.
Zasilanie modułu zapłonowego jest dosyć "prymitywnym" odcięciem i łatwym w lokalizacji - przewód z krokodylkiem i po bulu ;) Łatwiej i lepiej byłoby odciąć sygnał z czujnika na wale korbowym sterujący m.in. pracą układu zapłonowego. Albo ... odłączać zasilanie pompy paliwa. Pozdrawiam !
Sprawdź czy nie masz jakiegoś dodatkowego wyłącznika pompy paliwa(rozwiązanie popularne w Polonezach z LPG) - może został przypadkiem wyłączony albo uległ uszkodzeniu. Druga możliwość może w polonezie masz zamontowany immobilizer który odcina także pompę paliwa i akurat uległ uszkodzeniu.
Kontrolka pokazuje za mały poziom płynu w chłodnicy(zbiorniczku wyrównawczym). Pompa zasilająca w nim jest elektryczna czy pompka ręczna na filtrze paliwa? Mysle że zasilanie w paliwo pompy wtryskowej ma za małą wydajnośc.Filtry lub pompka zasilająca.Trzeba też sprawdzic rurke ssącą ze zbiornika paliwa. Jezeli jest ze sitkiem to moze byc ono przytkane....
Sprawdź przekaźnik pompy. Tam można zrobić zworę i sprawdzić czy idzie paliwo i czy odpala. Można sprawdzić zasilanie jak i to czy jest sterowanie. NIe wiem czy wyciągałeś pompę z baku. Ale przy wytartym komutatorze nawet przez lekkie wstrząśnięcie może wrócić na chwilę do życia i jest to fałszywy trop.
Można by zastosowac podgrzewacz ale problem tkwi w rozruchu zimnego silnika a tam w pompie jest dośc duża ilośc paliwa (zimnego). A co do tych przewodów to jeden masz zasilanie pompy paliwem a drugi to powrót z tym że na powrocie masz tą "przelotkę" to właśnie jest termostat paliwa. Jeśli paliwo jest zimne to wraca do filtra i od razu z powrotem do...
Wiesz co masz sprawdzić, więc działaj. 1. Czy pompa ma zasilanie. Jeśli tak to czy pracuje (pluje paliwem). 2. Iskra na świecach. Jest czy nie. 3. Czujnik położenia wału. Po sprawdzeniu tego możemy szukać dokładniej.
Teraz już rozumiem . Pompa paliwa jest w zbiorniku paliwa. Najprawdopodobniej jest uszkodzenie w układzie zasilania paliwem czyli jest cos że sterowaniem pompy albo sama pompa jest uszkodzona. Pompa jest załączania przekaźnikiem i po na pompowaniu odpowiedniego ciśnienia sama się wyłącza jak silnik odpala to wtedy pracuje cały czas. Propozycja trzeba...
Może zamarza paliwo, filtr paliwa zabrudzony, zatankuj porządnego drogiego paliwa może tu jest pies pogrzebany , lub drobna nieszczelność w układzie paliwowym. Usterka która pojawia się raz na 20 razy jest trudna do diagnozy, może wtedy akurat nie ostaje paliwa, dostaje powietrze lub któryś czujnik się kończy. Może, może, może..... Może prędzej byś...
Prawdopodobnie jakaś nieszczelność układu,ta pompa jest bardzo wrażliwa nawet na małe ilości powietrza.Jeśli podnosił sterownik może być tam nieszczelność oraz powroty z wtryskiwaczy bo podłączone są pod zasilanie pompy w paliwo.
Może mieć. Pewno jest założone odcięcie na pompę paliwa. Zacznij od wyrzucenia tego.
Rozumiem że pompa wtryskowa elektroniczna VP.No jeżeli jestes pewien że zasilanie pompy w paliwo jest ok. to pewnie słynne problemy ze serownikiem pompy lub z zaworem.Wyświetla jakieś błędy na desce? Dymi jak kręci rozrusznikiem? Jaki kolor dymu jak sie wkręca na obroty? TM-a idzie przeprogramowac na +20% mocy używając przycisków wyswietlacza(przestawiając...
Pompa po przekręceniu kluczyka dostaje zasilanie na ok 3 sek. by podpompować paliwo przed odpaleniem , potem zanika i dostanie ponownie jak odpalasz silnik.
To co zakłóca to prawdopodobnie pompa paliwa (niech w serwisie założą odpowiednie filtry na zasilanie pompy). W tym samochodzie w którym nie było zakłóceń jest prawdopodobnie odpowiedni filtr lub zasilanie w paliwo ma klasyczne ( na pompie mechanicznej, napędzanej z wałka ). Jeśli nie chcesz mieć zakłóceń to jest na to sposób, drastyczny ale w większości...
Jak masz podwinięty orging to problem będzie dalej bo pompa zrobi ciśnienie (1bar) i paliwo będzie się lało dalej. Jedynie odpięcie pompy paliwa prze wyjęcie wtyczki (pod tylną kanapą masz rewizje ) lub wyjąć przekaźnik pompy paliwa. Nie pamiętam czy bezpiecznik chyba nr 2 zasilał coś oprócz pompy.
Witam. A jak zakręcisz zawór RTL zasilający obieg podłogówki to czy grzejniki robią się cieplejsze i czy grzeją odpowiednio? Czy w instalacji znajduje się zasobnik CWU? Masz do niego dodatkową pompę? Pozdrawiam.
Witam, przepraszam za odgrzewanie, ale mam pytanie: czy któryś (ew. który?) bezpiecznik odpowiada za zasilanie pompy paliwa?
Zwróć uwagę na taki szczegół, że powrót z wtryskiwaczy idzie do zasilania pompy wtryskowej. Do odpowietrzania tego popuszczam rurki wtryskiwaczy, zakładam pompke za filtrem na zasilanie. Pompka chodzi a ja przekręcam wałem aż pojawi się paliwo na każdym z wtryskiwaczy. Druga opcja, karnister wyżej pompy i kroplówka :)
A w jakim stanie jest układ zasilania paliwem? filtry, wtryskiwacze, pompa wtryskowa? Dymi na biało? Czy problem polega na tym że rozrusznik słabo kręci? Czy na tym że kręci a nie odpala?
Sprawdź czy po włączeniu zapłonu pracuje przekaźnik w gnieździe R12 (dolny rząd, pierwszy od prawej). Przekaźnik powinien działać przez jakieś 2 sekundy po włączeniu zapłonu, później się wyłącza. Przekaźnik zasila pompę paliwa, wtryskiwacz i grzałkę sondy lambda. Jeżeli przekaźnik działa to dopiero wtedy bierz się za sprawdzanie zasilania na pompie.
Pompa paliwa pracowała za mało wydajnie i ciśnienie w układzie zasilania paliwem było za niskie.
prawy próg koloru nie pamietam ale jak podniesiesz kanapę to wiązka pompy jest doskonale dostepna
Mechanicy bezradni Chyba czas zmienić mechaników , jaki problem sprawdzić zasilanie pompy CR w paliwo ( ciśnienie podawczej ) i potem ciśnienie z jej wylotu . Każdy ogarnięty elektromechanik to sprawdzi . Potem działanie czujnika na listwie i ew wtrysków na przelewy ..
Kolego ociz może nie jestem fachowcem tylko mechanikiem dłubiącym w garażu i nie znam sterownika PB czy komputera sterującego silnikiem który by nie miał serwisowego trybu pracy , a jest to po to by o własnych siłach dojechać do serwisu czy warsztatu . Dlatego niemożna bez konsekwencji odłączać od sterownika jego czujników czy silniczków wykonawczych...
Immobilaizer ksieciuniu Bladego pojęcia nie masz księciuniu o czym bredzisz. Pokaż mi konkretnie, w którym Passacie czy ogólnie VW było immo w pompie. Zawór na pompie dostaje zasilanie? Widać paliwo w przewodach do pompy?
Tam pompa wtryskowa sama ciągnie paliwo ,jak nie ma w filtrze paliwa to zeszło przez nieszczelne przelewy trawersy lub uszczelki na filtrze.Ściąg wąż przy filtrze ten zasilający i pompką spróbuj podciągnąć paliwo jak nie leci coś przytkane.
Problem za pewne po stronie zasilania w paliwo. - sprawdź ciśnienie przed wtryskiwaczem - czy pompa pracyje również po uruchomieniu czy tylko na rozruszniku? - sprawdź przekaźnik pompy paliwa.
tandem-pompa (zintegrowana pompa paliwa z pompą podciśnienia) jest stricte mechaniczna... nie ma żadnego zasilania po stronie elektrycznej... napędzana jest mechanicznie z wałka rozrządu... jeśli pompa paliwa (elektryczna) która jest w baku podaje poprawnie paliwo, to tak jak już Ci pisałem... najprawdopodobniej tandem pompa do wymiany...
Na tych grubszych (biało/brązowy i czarny).
Polecam to: https://liquimoly.sklep.pl/pl/p/Oczyszcz... Dla doraźnego czyszczenia odpinamy zasilanie pompy paliwa oraz powrót i podpinamy wężyki wprowadzone do tej puszki. Odpalamy silnik i dajemy popracować co jakiś czas przytrzymując na wyższych obrotach. I tak jak pisze tzok, sprawdzić jakie dokładnie są błędy....
Ja raczej skupiłbym się na układzie zasilania paliwem, jeśli dobrze pamiętam to jest tam zasilane pompą rozdzielaczową , zwaną rotacyjną ale też były z pompowtryskiwaczami w zależności jaka wersja.Jeśli jest pompa rotacyjna napędzana jest przez rozrząd wiec przy każdej wymianie rozrządu powinno się ją sprawdzić i ustawić.
immo może odcinać zasilanie na pompę paliwa jaką tam masz zwykłą czy elektroniczną
Czy ktoś wie jaki kolor mają kable zasilające pompę paliwa w yaris. Wiem, że znajdują się w progu tylko nie wiem które zasilają pompę.
A skąd ci się pompa wzięła w 1Y co? Przecież to zwykły klekot. Do sprawdzenia trzy rzeczy jak paliwo dochodzi. Zasilanie ecm,kostka stacyjki,zasilanie zaworu na pompie. Narzędzie specjalistyczne to żarówka 12V.
vorlog co ty gadasz, twoja cewka czyli prosty elektrozawór odpowiada za odcięcie zasilania pompy w paliwo, tylko odcięcie zasilania silnika w paliwo z pompy. Niech kolega sobie popatrzy na załączony schemat pompy (prawie taka sama), niech sprawdzi, co ten elektrozawór/cewka odcina. Jak kolega sobie wyobraża odcinanie paliwa za sekcjami wysokiego ciśnienia?...
Usterka w wysokim napięciu,zasilanie paliwem ,wtryski ,pompa paliwa,filtr paliwa.Jeżeli był gaz napewno przepływomierz uszkodzony.
Przy normalnie założonej instalacji LPG zawsze będzie podawane paliwo do przepustnicy. Odcina się zasilanie wtryskiwacza - plus z przekaźnika pompy paliwa. Wtryskiwacz ma to samo zasilanie co pompa paliwa - plus po przekaźniku pompy paliwa.
rozleciała się pompka zasilająca przy pompie cr nie wiem czy uda się to naprawić czy lepiej poszukać innej pompy ale próbować możesz
Najczęstszym źródłem przecieków jest pompka zasilająca ale nie wykluczone zużycie pompy wtryskowej. Jeśli ciągnik pracuje prawidłowo a przybywa paliwa w niezbyt dużym tempie zostaw w spokoju, jeśli szybko musisz rozważyć naprawę.
Witam Mam problem z Fordem Escortem 93 rok 1.8 16V. Nie włącza się pompa paliwa w zbiorniku. Bezpieczniki sprawdzone i bezpośrednie zasilanie do pompy paliwa włącza ją i podaje paliwo. Po włączeniu zapłonu pompa nie podaje paliwa.
Zapnij, równolegle do pompy, żarówkę 21W. Będziesz widział czy i kiedy pompa jest zasilana. Jak zasilanie jest, paliwo nie leci do wymiany pompa, jeśli zaś zasilania będzie brak, trzeba szukać usterki w układzie elektrycznym. Teraz czekam aż poinformujesz nas o wynikach sprawdzania!
Witam, to jest prosty układ, iskra, paliwo powietrze auto pali. Jeżeli nie ma iskry a jest zasilania N wtyczce masa o sygnał i błąd cewki to według Ciebie co może być uszkodzone? Wyciągnij delengatory (te gumy co się wyciąga, bo cewka pewnie ta podłużna) o zmierz oporność miedzy nimi lub podmieb od kogoś używana i sprawdź, tylko musi by solidnej firmy...
Zakładam że sprawdziłeś całą instalację od sterownika silnika do czujników/el. wykonawczych, również przypuszczając że immo go nie blokuje to robi się ciekawie. Popuść przewody paliwowe na wtryskach i zobacz czy przy kręceniu rozrusznikiem pompa podaje paliwo - może to wina pompy, lub paliwo nie dochodzi. Sprawdź czujnik położenia wału
Miałem 2 przypadki w pandzie, że przegnite były blaszki łączące piny gniazda komputera z jego płytą PCB. Raz objaw dokładnie taki jak opisany, innym razem nie podawane zasilanie na pompę paliwa.
zasilanie paliwem pompy wysokiego ciśnienia, zawór regulacji ciśnienia na pompie, druga a nie nowa nie oznacza ze jest dobra, ten czujnik jest od cisnienia
Witam, Czy wie ktoś jak dezaktywować albo zresetować alarm PRESTIGE chyba z przed 1999roku. Coś mu się pokiełabsiło i cały czas (albo to immobilizer typu pastylka) odcina zasilanie pompy paliwa... Pompa zasilona na krótko działa. Co robić?? POMOCY!
Witam. Poszukuje instalacji elektrycznej do mercedesa sprintera 312 2.9 tdi. a glownie chodzi mi o zasilanie pompy paliwa bo mi sie traci napiecie. Skad idzie ten kabelek bo bym go wymienil na nowy?????? Za pomoc z gory bardzo dziekuje. To moj meil grzesiek088(at)o2.pl
Witam Mam problem z volvo fl 220 , po odpaleniu faluje na obrotach dymiąc lekko na siwo.Przy ruszaniu i na każdych kolejnych biegach jest bardzo słaby , dopiero po przekroczeniu 1300 obrotów silnika dostaje siłę ,ale przy 2500 zaczyna go dławić i moc spada .Zasilanie pompy w paliwo i stan silnika mechanicznie jet OK. Może ktoś miał podobny problem i...
znam ten problem bo sam z takim walcze tyle ze u mnie rano samochod odpala dobrze ale po paru minutach zaczyna sie dlawic i gasnie zapowietrzajac sie, jak juz odpowietrze ok 2 razy to chodzi idealnie caly dzien, nawet jak postoi kilka godzin i zmarznie. rozmawialem z fachowcami i przyczyn moze byc wiele. znajomy mial taki przypadek i okazalo sie u niego...
Witam. Mam problem z manem 33-462 , silnik nie chcę odpalić. Może od początku , auto było postawione jakiś rok temu w garażu, do końca wszystko chodziło. Teraz postanowiliśmy go sprzedać , po podłączeniu aku. i próbie odpalania rozrusznik kręci , ale po za tym żadnej reakcji. Sprawdziliśmy zasilanie paliwem i okazało się że , nie wychodzi paliwo z pompy...
"Nikt nie wie gdzie jest czujnik Halla", w tym silniku jest czujnik obrotów wału, pod koletkorem ssącym w okolicy rozrusznika. Gdyby był uszkodzony obrotomierz nie wskazuje nawet na obrotach rozrusznika. Te bezpieczniki są zasilane po przekaźniku pompy paliwa, zasilanie przekaźnika po bezpieczniku sa2 50 A.
Pompa może zostać, jednak należałoby sobie zadać pytanie dlaczego wtryski "padły", bo jeśli pompa się rozlatuje, to niestety, ale należałoby ją wymienić i bezwzględnie wypłukać cały układ zasilania paliwem, włącznie ze zbiornikiem paliwa.
Ja bym nie szukał już w czujniku położenia wału czy innych które sterują też zapłonem skoro na lpg jest dobrze. Problem masz w układzie zasilania paliwem czyli albo wtryskiem albo pompą paliwa. Osobiście bym sprawdził wtyczki i połączenia przy wtryskach.
Skoro iskra jest to należałoby sprawdzić czy do listwy wtryskowej dociera paliwo kiedy kręcisz rozrusznikiem. Jeżeli nie to trzeba sprawdzić czy pompa paliwa ma zasilanie. Jeżeli paliwo dociera to trzeba sprawdzić czy wtryski mają zasilanie i czy jest ich sterowanie.
Witam! Podstawowe rzeczy należy sprawdzić, tzn. iskra i zasilanie paliwem. Pompa się odzywa? Może przekaźnik, bezpiecznik lub sama pompa, na cewkę dochodzi prąd? Jak się immo zachowuje?
Jak mnie pamięć nie myli to ten bezpiecznik zasilany jest ze stacyjki, równolegle do niego podłączony powinien być przekaźnik pompy paliwa z którego to później wychodzi zasilanie na pompę paliwa (bezpiecznik 28), grzałkę Lambdy (bezpiecznik 29), wtryskiwacze (34). Czyli brakuje Ci zasilania ze stacyjki - czarny przewód, który idzie na bezpiecznik 32...
Czyli problem z zasilaniem pompy wtryskowej w paliwo. Tego diagnoza nie wykryje.
Zaworek na pompie ma zasilanie po stacyjce. . Zawór odcinający paliwo (N109) ma zasilanie z EDC
Ale w tym webasto, z tego co się orientuję nie ma pompy paliwa, jedynie elektrozaworek dawkujący paliwo do komory spalania. Chyba, ze się mylę?
Witam mam prosbe czy moze ktorys z was posiada schemat el do auta jak w tytule konkretnie potrzebuje schematu ktory odpowiada za zasilanie pomp paliwa czyli jakie przekazniki sa podrodzei i bezpieczniki bo mi napiecie nie dochodzi do pompy paliwa tej w zbiorniku i nie moge odpalic fiacika bo do wtryskow mi paliwo nie dochodzi dzieki.
ja mam inny problem ja natomiast nie moge odpalic samochodu po wyłoczeniu alarmu tak jak by imobilajzer blokował kontrolki sie swieca a autko nichce odpalic pompa nie podaje paliwa mam passata b 3 Witam, dziś właśnie to samo mnie spotkało, a dokładnie mojego znajomego, któremu użyczyłem auto. Nie mógł wyłączyć syreny alarmowej, może coś z pilotem było,...
pompa paliwo zasilać zasilać pompa paliwo nissan zasilać pompa paliwo volvo
piszczenie dysku twardego chrysler instrukcje ekspres krups ea9000
radio kasety zmieniarka agregat prądotwórczy inwerter
Wysokie obroty silnika po uruchomieniu - przyczyny i diagnostyka Wzmacniacz WS432: Bezpieczny spadek na rezystorach emiterowych