Czyli problem z zasilaniem pompy wtryskowej w paliwo. Tego diagnoza nie wykryje.
Witam. Posiadam Mercedesa Actrosa MP2 2655 6x4 euro 4 raz ma sile raz nie po załaczeniu tempomatu i jak podbije mu sie predkosc tempomatem to przyspiesza jak wsciekly po wyłączeniu tempomatu brak przyspieszenia. Czasami idzie jak burza przez 80 km a jak cos mu odbije to nie idzie wcale. Wtryski zrobione pompy pld po regeneracji, turbina wparzadku, pompa...
W moim przypadku padla pompa. a konkretnie "mielila' paliwo.padl chyba jakis zawor na zasilaniu. na przewodzie zasilajacym pompe zamontowalem zawor paliwowy uniwersalny za 15 zł i rewelacja. polecam załozenie takiego zaworu kazdemu nawet jesli jeszcze wszystko dziala
Witam Mam Mercedesa 914 z 1995r. o pojemności 6 litrów i od jakiegoś czasu mam z nim mały problem. A mianowicie mam wrażenie, że paliwo cofa się i przez to silnik ma ciężko zapalić, szczególnie przy niskich temperaturach. Silnik zasilany jest pompą bosch-a. Wymieniłem w niej zawór zwrotny paliwa i zaworek w pompce paliwa służącej do odpowietrzania układu...
Witaj, najprościej wpiąć tą blokadę wpinając się w przewód zasilający pompę paliwa(oznaczenie100), na schemacie oznaczony jako 2,5 sw rt ws , na schemacie uzupełniającym w lewym dolnym rogu. Podłączenie polega to na tym, że odnajdujesz ten przewód idący w progu prawym lub lewym przecinasz go i do jednego końca podłączasz przewód czerwony gruby z blokady,...
Koledzy u mnie progres udało mi się dojść ostatkiem sił i chęci,że u mnie przyczyną powstawania błędu p0252 jest układ paliwowy a konkretnie jego powrót.Na forum mercedesa W202 goście mają odmienne do tego tutaj podejście do pomp lucasa epic oni biorą raczej mechaniczną strone pompy jako przyczynę wywalania błędów i tam "grzebią" ,a gadkę zaczynają...
Mam problem z mercedesem 220 C DISEL rok 1997,po przejechaniu około 7 km kiedy płyn hłodzący osiąga temperaturę 85 stopni i następuje otwarcie termostatu zapala się kątrolka EPC i silnik zaczyna pracować jak na trzech cylindrach, pedał przyśpieszenia nie reaguje na polecenie więc staję i gasze silnik. Po trzech minutach odpalam i wszystko jest idealnie...
POMPA NIE ZACIĄGa PALIWA.: Pompa już kiedyś była zmieniana u poprzedniego właściciela i jest suchutka-powiedzieć wygląda jak nowa. Na krótkim Kablu. Autko jest 97rok z automatem 5d. Co to może być: Zdarzyło się parę razy w Mietku ze jak wcisnęło się gaz na maksa to wtedy zareagował EPC Zaczął chodzić nierówno na "3 cylindry" i dymił. Wystarczyło go...
Witam Mercedes Vario 614d WDB6683531N081977 mam nastepujący problem przytarła sie pompa paliwa zasilajaca została wymieniona na nowa i został wyplukany układ paliwowy od pompy do pompowtrysków, po odpowietrzeniu uklady odpalił bez problemu po przejechaniu ok 100km silnik przestal pracowac na jednym cylindrze, po odczekaniu ok pol godziny auto odpaliło...
Witam Mam pewny problem otóż wracałem ostatnio z trasy (jechałem na gazie)miałem końcówkę paliwa a gazu pół zbiornika i nagle wyłączył się gaz samochód zgasł zjechałem na pobocze i próbowałem go odpalić a przy okazji spaliłem rozrusznik i laweta zawiozła mnie do mechanika. Wlałem 10 litrów paliwa 95 Mechanik wymienił rozrusznik ale samochód odpala i...
"Sprawdzałem wtryski w serwisie są OK" Jak były sprawdzane? Komputerem czy na stole? Przy mniej więcej równym dojechaniu wtrysków komputer powie Ci, że są dobre. :) Zmierz szczelność układu w silniku na ciepłym i zimnym, oczywiście przy wyłączonym motorze i odłączonych przewodach zasilających. Jak Ci spadnie w kwadrans o pół bara ciśnienie w bloku to...
Przekaźniki tego typu występowały w każdym układzie K-jetronic. Np. audi, mercedes vw. Jak nie znajdziesz,, to jutro podam Ci symbole z mercedesa. Masz do przekaźnika doprowadzone 30, 31, 15, 87 i 1. W chwili pojawienia się kluczowania na jedynce, przekaźnik zwiera 30 i 87, wystawiając zasilanie na pompę paliwa i nastawnik biegu jałowego, czasami też...
Witam Filtry i oringi oryginalne, w filtrze wstępnym przy kulce było trochę syfu ale po wyczyszczeniu nic nie pomogło. Pozdrawiam Archiwum elektrody już pęka od podobnych tematów. :) Jedna z najstarszych przyczyn zimowego nieposłuszeństwa to zatkane odpowietrzenie zbiornika. Jak miałeś paprochy pod kulką to i sprawdź króciec dolotu paliwa do filtra....
Witam mam problem z Mercedesem Vario 614 silnik OM904 auto zapowietrza się pochodzi trochę zaczyna plewić gaśnie lub postoi i nie chce zapalić po założeniu przezroczystych przewodów paliwowych widać w nich powietrze ale raczej na powrocie niż zasilaniu.wymieniono: -uszczelka podstawy filtra paliwa oringi na wtryskach i pompach zawór między 3 a 4 cylindrem...
mój przypadek z mercedesem wypracowana pompa zasilająca można wyjąć zaworek przed filtrem paliwa i pomorze lżej zasysać paliwo.
Chłopie wymień w końcu ten filtr paliwa. To podstawa. Robiłem już kilka busów i zdarzały się elektryczne pompy paliwa tylko że teraz już nie pamiętam czy to był Citroen czy inveko czy sprinter. W każdym razie pompa znajdowała się w lewej ramie podwozia na wysokości za lewym przednim kołem. Jak chcesz możesz sprawdzić. Pompka wygląda jak stara cewka...
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
Odciecie jest za przekaznikiem( bo przekaznik jest w ECU razem i to za skomplikowane, nie wiem do konca jak to jest), po odczytaniu bledow - jest blad pompy paliwa Ciekawi mnie co to za BMW że nie ma zewnętrznego przekaźnika pompy ? To nie BMka tylko misiek. Jako ciekawostke zacytuje tekst z instrukcji obslugi LPG: " Instalacja LPG montowana w samochodzie...
witam po dłuższej przerwie - problem nadal nie rozwiązany przeczytałem mase topiców na różnych forach lecz żaden nie rozwiązał mojego problemu. Dokładnie rzecz biorąc sprawa ma się tak: wszystkie czujniki temperatury są ok (żeby była jasność jest to wtrysk KE-Jetronic). Czujnik temp. to dwa termistory w jednej obudowie - jednen z nich podpięty jest...
witam, zakładam nowy temat gdyż stary "mercedes W124 230E - złącze diagnostyczne" mija się z celem - sorry że robię bałagan ale już ręce rokładam nad mieciorem :cry: Problem: auto (W124 230E 88') ciężko zapala jak jest zimne tzn temp powietrza<5st. C Jak już załapie to potelepie trochę do częściowego rozgrzania. Potem już chodzi jak należy i nie...
Witam, Pozwolę sobie dołączyć się do tego forum. Mam problem z zasilaniem paliwa w W124 230E (`89). Sprawdziłem drogą podpowiedzi m.in. na tym forum przekaźnik znajdujący się za akumulatorem. Zacząłem od zamknięcia obwodu na 30 i 87, ale wydaje mi się, że pompa w ogóle nie pracuje, jakby nie dochodził do niej prąd. Czy byłby ktoś uprzejmy podpowiedzieć...
przerabiałem ostatnio taki problem. moze to byc zwykłe zapowietrzenie sie układu zasilania. na odcinku zbiornik paliwa - pompa wysokiego ciśnienia. w tym odcinku jest sporo oringów gumowych i na nich łapie powietrze. u mnie akurat byla nieszczelność na wyjsciu ze zbiornika paliwa. sprobuj odkrecic przewod zasilania raila w czasie krecenia i powinien...
Jeżeli wyjdzie na moje, oczekuje że odszczekasz tą kłapaczke :) Sama A klasa jest jakimś szalonym wymysłem mercedesa, ale nie spodziewałbym się żeby czujnik poziomu paliwa, tudzież pływakiem nazywany, był schowany np. w lewym przednim nadkolu. Musisz dostać się do zbiornika paliwa. Na 99% uzyskasz dostęp do niego poprzez podniesienie tylnej kanapy....
Witam wiec pacjent jak w temacie Auto ma dziwna czkawke czasami poprostu nie odpala jak mu najdzie raz na dzien 2 razy na tydzien itp ... gdy auto dotarlo do mnie bylo wlasnie w stanie dead :) wiec poczynilek kroki nastepujace .. brak sterowania pompy paliwa w momecie podania kluczyka rybki na zaplon auto kreci rozrusznikiem bez problemu . brak sterowania...
Jeśli ten błąd pojawia się sporadycznie po jeździe pod górę, albo po uruchomieniu i po chwili gaśnie; Może zanim dobierzesz się do pomp sprawdź filtr paliwa, dopływ do filtra, szczelność układu zasilania. Po sprawdzeniu wszystkiego i procedury jaką podał kolego Gerri, występowanie tego samego błędu wskaże konieczność wyrwania wtryskiwacza. :)
To nie są zawory zwrotne o jakich myślisz. Pod wstępnym jest zasilanie, pod głównym powrót ale te zaworki spełniają rolę odcięcia wypływu paliwa z silnika w momencie prac przy przewodach. Jak Przewody są przykręcone to zaworki są stale otwarte. Zaworkiem zwrotnym jest plastikowa kulka pod sitkiem filtra wstępnego a ciśnieniowy jeden jest w pompie zasilającej,...
Witam wszystkich. Problem z odpaleniem Mercedesa 202 2.2 d 1995r na pompie Lucas.Zawór elektromagnetyczny nie otwiera ,a co za tym idzie pompa nie tłoczy paliwa.Zawór podłączony na krótko pracuje , tylko jak chcę odpalić z kluczyka jest zamknięty.Kluczyk sprawdzany , OK .Imo otwiera zamek centralny , ale auto nie odpala.Podczas odpalania nie mrugają...
Dzień dobry Państwu. Proszę o pomoc, bo utknąłem a jestem poza krajem i nie stać mnie na diagnostykę serwisową. Problem powstał po wymianie akumulatora na nowy. Stary padł kompletnie. Ładowałem całą noc, lecz rano ledwie dał radę przełamać rozrusznik. Wymontowałem padnięty akumulator i pojechałem po nowy, zakupiony w serwisie mercedesa (dokładnie do...
To cos koło OM352. Widziałem cos takiego w unimogu. Silnik zaprojektowany w czasie drugiej wojny.. Tam nie ma świec. Jest wtrysk bezposredni który jednak powinien sobie lekko porzdzić z temperaturami takimi jak teraz. Przy minus 20 dawało mu sie ogien z płonacej szmaty w kolektor. Pewnie problem z zasilaniem w paliwo. Pompa wstepna do sprawdzenia.
lampka ABS nie ma z tą usterką nic wspólnego, problem tkwi tylko i wyłącznie w obrębie modułu Jetronic Skoro wiesz lepiej - to po co pytasz? Jeżeli początkowo zapalenie lampki ABS wiązało się z zakłóceniami w pracy silnika, to prawie na 100% były zaniki w zasilaniu obu sterowników (co wskazuje na "srebrny przekaźnik") Jeżeli elektronika silnika zostanie...
Witam mam problem z mercedesem s320 z lpg a zaczeło sie od tego ze musiałem holować auto bo rozruch nie kręcił i koleś zrobił mi na momencie na guzik bo nie reagował na stacyjke a na guzik juz tak wpiął sie gdzies i działało ( rozruch)na chwile testów i holowania wyjął przekaznik od pompy paliwa i od tamtej pory nie chodzi pompa paliwa tak jak by nie...
Mercedes Sprinter 315Cdi 2008R Biturbo (150KM) Witam, sprinter po przekładce silnika od E-klasy, podzespoły z oryginalnego silnika 315Cdi. Po pierwszym odpaleniu okazało się, że kopci, brak mocy i ciśnienie szyny za niskie. Części które założyłem nowe to: Wtryski- 4sztuki po regeneracji Czujnik ciśnienia paliwa (przedni na listwie) Regulator ciśnienia...
Za osłoną za akumulatorem jest przekaźnik pompy paliwa, taka czarna kostka, będzie mieć z wierzchu napis "ileśtam obr/min" -(obroty odcięcia paliwa) Wyjmij go, i zewrzyj drutem w podstawce dziury opisane na przekaźniku "30" oraz "87". Pompa będzie załączona na krótko. Do celów doświadczalnych nic się nie stanie. spróbuj uruchomić. Jeżeli zagada, to...
w tym aucie masz 2 zbiorniki paliwowe i są one połączone wężykiem i jak stan spadnie do pewnego poziomu to nie może pobrać z drugiego bo jest to połączenie do wymiany , zalej go do pełna i do pewnego czasu będzie ok. koszt tej części to ok. 400zł. (oczywiście na zamówienie) częsty przypadek w tych modelach ps. czasami nie daj się naciagnać na wymianę...
Witam.Śledzę waszą dyskusję gdyż sam jestem zainteresowany podobnym problemem w okularze 2,9td. Widzę,że kolega neon ma dość bogatą wiedzę w tym temacie. Równierz prosiłbym o jakieś sugestie. W moim nie załącza się pompa paliwa. Pozostałe elementy są sprawne.Tak wyszło na komputerze.Jest to mokry dogrzewacz i niema żadnego modułu do sterowania.Chciałbym...
Wyciągnij przekaźnik (sterownik) pompy paliwa, i w podstawkę wsadź zworę pomiędzy 30 i 87 - pompa będzie pracować "na krótko". Wtedy uruchom silnik. Jeżeli zagada, to winny jest przekaźnik pompy lub czujnik obrotów. Przy włączonym rozruszniku pompa zasilana jest bezpośrednio, bez pomocy czujnika obrotów. Jak puścisz kluczyk, ten dodatkowy obwód ulega...
Żaden z tych błędow nie wskazuje jednoznacznie na przyczynę : 1354-brak synchronizacji sygnału obr.wału korbowego z wałkiem rozrządu często rejestrowany jest po długo trwałej probie rozruchu 1622-może oznaczać zablokowany zawor stop albo zatarty zawor bezpieczeństwa na zasilaniu pompy wysokiego ciśnienia Reasumując zanim zaczniesz wymieniać czujniki,sprawdzać...
Mam maly problem ,nie mam zasilania na pompie paliwowej,a schematu brak Prosze o pomoc
Można by zastosowac podgrzewacz ale problem tkwi w rozruchu zimnego silnika a tam w pompie jest dośc duża ilośc paliwa (zimnego). A co do tych przewodów to jeden masz zasilanie pompy paliwem a drugi to powrót z tym że na powrocie masz tą "przelotkę" to właśnie jest termostat paliwa. Jeśli paliwo jest zimne to wraca do filtra i od razu z powrotem do...
Witam wszystkich i gorąco pozdrawiam. Posiadam Mercedesa W202 C180 wersja ESPRIT z 1995r z silnikiem na pełnym wtrysku, oraz następujący problem wskaźnik poziomu paliwa przy każdym uruchomieniu samochodu czy choćby przekręceniu kluczyka do pozycji "ON" bez odpalania wskazuje inną wartość poziomu paliwa. Po zalaniu pod korek potrafi pokazywać 0 i świeci...
Witam. Pewnego dnia po przejechaniu 5 metrów auto zgasło. Próby ponownego uruchomienia nie powiodły się. Przy próbie odpalenia nagle zniknęło zasilanie stacyjki lpg. Po ponownym włączeniu zapłonu zasilanie wróciło i silnik odpalił, ale chodził bardzo nierówno i w końcu zgasł, zauważyłem, że stacyjka Lpg też nie świeci. Auto zostało zawiezione do fachowca...
Taki Mercedes w paleniu, przypomina znany "majzel 28" Najtańszym rozwiązaniem jest zamontować świecę płomieniową, bez sterownika od ciągnika MF. Trzeba wkręcić ją w kolektor aluminiowy, (dolot) koszt ok 30 zł. Potrzeba tylko dostarczyć napięcie +12V, oraz paliwo (ON) z przewodu zasilającego pompę wtryskową. Ja zamontowałem taki zestaw w koparko ładowarce,...
Jeżeli wymieniałeś już dwie pompy znaczy że problem nie jest w pompie tylko gdzieś dalej. Jeżeli ktoś tego dobrze nie zbada to oszukiwanie czujników z pompy nic nie da. Trzeba przeszukać instalację i zasilanie paliwem.
witam ...zmienić mulitiaplikator rozruchu, standard wynosi 1.000 zmień na 2.500 pomoże na pewno , ale na jak długo? Jak po uruchomieniu na plaka nie łapie obrotów i gaśnie, to zmiana dawki startowej już w niczym nie pomoże. SD - komputer serwisowy. Bez tego chyba sobie nie poradzisz, bo wyciąganie pomp, sterownika, czujników na chybił trafił, doprowadzi...
Witam. Mam pytanie a mianowicie chodzi o auto zasilane gazem LPG i paliwem (benzyną). Auto jest na gaźniku zasilanym mechaniczną pompą paliwa. Podczas instalowania gazu fachowiec wykonał odcinanie pompy na wyjściu paliwa. Po jakimś czasie pompa uległa zniszczeniu, zaczęło się z niej lać. Czy elektrozawór trzeba przełożyć na wejściu paliwa do pompy czy...
Brak paliwa, za mały wydatek pompy, filtr paliwa, itp. Przy wymianie rozdzielacza sprawdzałeś numery na korpusie? Uruchamianie przebiega normalnie? Zasilanie układu sprawdzałeś? Na regulatorze ciśnienia pojawia się prąd sterujący?
Pewnie się zapowietrza (paliwo cofa się do zbiornika) i zapala, na tej reszcie paliwa z pompy... Nawet nieszczelności na przewodach przelewowych na wtryskiwaczach może być przyczyną... Do sprawdzenia układ zasilania paliwem...
Wracając do oryginalnego tematu - ciekawe jak to paliwo ma chłodzić wtryskiwacze w Pandzie, gdzie regulator ciśnienia jest w pompie, a listwa jest bez powrotu... śmiało można odcinać pompę, tylko trzeba czymś obciążyć jej obwód bo będzie MIL. Co do drugiego wątku z Mercedesem - to zacznij od sprawdzenia zasilania 12V centralki instalacji LPG... często...
Ten wtrysk jest tak skonstruowany, że nawet bez prądu podaje paliwo do silnika i można jechać. Jedno małe uzupełnienie, musi być zasilana pompa paliwa.
Witam, posiadam alarm Serpi Star, mój problem polega na tym, że nie reaguje na pilota i jest uzbrojony. Blokada zapewne jest na pompę paliwa, ponieważ po przekręceniu stacyjki jej nie słychać. Centralka działa z kluczyka, tak więc nie wiem co mogło się zepsuć. Bateria jest nowa, pytanie czy to wina pilota czy odbiornika, bądź przyczyna leży gdzieś indziej....
Zdjęcie zestawu - w124 1994 320E z tempomatem To " z blachą" to właśnie sterownik przepustnicy/tempomatu. Siedzi toto "pod nogami pasażera" IMHO jeśli masz przepustnicę 8 pinową i sterownik silnika "zwykły", bez tempomatu i/lub ASR, to ładuj te graty. Oszczędzisz sobie sporo roboty. Wariant "graty zwykłe, bez ASR/tempomatu: -przepustnica 8 pinowa -sterownik...
nie widzę jaki masz układ zasilania paliwem / vin odszukałem , sprawdzam /, albo masz na obudowie filtra paliwa (jak widać na zdjęciu powyżej ) albo masz filtr wstępny przed pompą paliwa . - poszukaj na obudowie
Brak zasilania kontrolka w dłoń i szukaj. Przekaźnik, bezpiecznik ,wiązka ew. jakieś zabezpieczenie.Szklanej kuli na forum ni ma i nie będzie.
gdyby ten przekaźnik padł o którym mówisz świeciła by sie lampka od ABS-u juz to przerabiałem Nie do końca masz rację - bo tych przekaźników jest sporo rodzajów, może mieć kilka wyjść, może w ogóle mieć wewnątrz kilka styczników, tak więc możliwości uszkodzeń jest sporo. Możesz go zapiąć na krótko - masa i zasilanie. Aby nie chodził cały czas, to wysteruj...
Nie znalazłem świecy na 24V z bimetalem , która sama puszcza sobie paliwo do świecy po nagrzaniu . Chodziło mi właśnie o taką świece żeby nie ingerować w układ wtryskowy samochodu i nie podłącza zasilania z pompy wtryskowej
Witam. Posiadam Mercedesa w 203 Benzyna 2001 rok 2.0l 95kw. Na początku auto nie chodziło jak należy, nastawnik wałka rozrządu nie pracował wywalał błąd p0010 tak jak grzałka na sondzie wadliwe działanie, czujnik położenia wałka rozrządu. Wszystkie te elementy były sprawdzane podmieniane nic. Został zamówiony nowy komputer błędy jak były tak są, Cały...
Bez komputera to możemy zgadywać. Paliwo dochodzi ale nie przechodzi przez zatkany filtr. Masz dziurę w układzie zasilania na silniku. Miałeś trefne paliwo w zbiorniku i załatwiłeś pompy wtryskowe itd. Nie masz błędów to szukaj w paliwie albo pod komputer.
Nie wiesz jacy ludzie są zdolni :D Mi tutaj chodziło o głośną pracę = sposób przymocowania jej do nadwozia (auto stare, może już nie ma oryginalnych mocowań...). może króćce dolotowy i powrót są zamienione? O jakich krućcach piszesz? Tam ciężko cokolwiek pozamieniać miejscami - uniemożliwia to konstrukcja! To już naprawdę byłby wyczyn... Lewy przewód...
Ten czarny, załącza między innymi zasilanie pompy paliwa. Po wyjęciu go, nie odpalisz, kontrolki powinny się zapalać i dawać zgasić kluczykiem. Radio.... tam masz zasilanie stałe i po kluczyku. Przy zwarciu tych dwóch, też będą takie objawy. To proste auto do diagnostyki, nie wiem ile czasu można się z tym grzebać. Druga metoda, wyciągać po kolei bezpieczniki...
obroty reguluje się także śrubą z tyłu pompy. Nie obroty lecz dawkę, przy czym zmieniają się obroty 3 pin to jest czujnik temperatury Immo jeżeli jest to jest przykręcone do pompy na zasilaniu paliwa.
Rozdzielacz wymyty w myjce ultradźwiękowej z dodatkiem benzyn lakowej i złożony do kupy na wazelinę techniczną. Po podłączeniu zasilania (bez przewodów do wtrysków) i uruchomieniu pompy paliwa nie wydobywała się benzyna. Delikatnie nacisnąłem na miech i równomiernie zaczęła się wylewać 8 kanałami. Samochód odpalił z pół obrotu na wszystkich cylindrach....
WITAM WSZYSTKICH MAM PROBLEM Z MERCEDESEM MAGO JEST TO BUS NA MERCEDESIE VARIO 814 , PROBLEM JEST TAKI ŻE AUTO ZIMNE ODPALA A PO PRZEJECHANIU POWIEDZMY 70KM PONOWNE ODPALENIE TRWA BARDZO DŁUGO NA TYLE ŻE W PRZECIĄGU DWÓCH MIESIĘCY ZOSTAŁY WYMIENIONE DWA ROZRUSZNIKI OCZYWIŚCIE NOWE . W AUCIE DO TEJ PORY ZROBILIŚMY W ZWIĄZKU TĄ USTERKĄ : BAK + SMOK +...
No właśnie Piotr Budzowski biorę to też pod uwagę, ponieważ po wykręceniu czujnika temp paliwa (w celu wkręcenia manometru) zauważyłem w jego miejscu pojawiające się pęcherze powietrza. Tak jakby nagromadzone powietrze w kanale paliwowym po wykręceniu czujnika miało ujście i stąd te bąblowanie. Liczę na zdanie doświadczonych kolegów, czy układ może...
Tak k-jet. Chciałem odpalić po zimie i nic pompyni podają paliwa bo nie ma zasilania
Co do przekaźnika, to jak się go zewrze to auto pracuje ale jakoś dziwnie. Ale który przekaźnik masz na myśli? Ten od klemy 15 pod maską (zasilanie osprzętu) czy od pompy paliwa w bagażniku? tak samo jak ten przy desce przy lewej stronie drzwi. Czyli który?
P0685 - Elektryczna usterka lub obwód przerwany na wyjsciu dla przekaźnika obwodu 87.Auto zapala kiedy ma ochote z tym bledem lub bez niego. Czesto przekrecenie kluczyka skutkuje zapaleniem kontrolek na zegarach ( bez sprezynki ), wtedy nie kreci rozruch.Po skasowaniu błędu jest ok do następnego przekręcenia nawet jak sprężynka się zaświeci i słychać...
Też nie wierzyłem, że tak prosty obwód, nieskomplikowane auto i tyle godzin zmarnowane bez efektu. Wymiana kostki stacyjki nic nie dała, podobnie jak wyjęcie zbędnych do uruchomienia silnika bezpieczników. Rano zimny znów nie ładował. Na przyczynę usterki wpadłem dzięki lenistwu, nie chciało mi się iść po miernik a w ręku miałem oscyloskop. I moje zdziwienie...
A jak sprawdzałeś czy jest zasilanie? Bo jeśli miernikiem lub mała kontrolką to mogłeś się oszukać. Sprawdź zasilanie po podłączeniu pompy. Druga możliwość, uszkodzone piny w kostce.
Znalazłem przyczynę niedomagań. Zepsuty jest element na zdięciu. Jest on zamontowany na pompie wtryskowej i z niego jest zasilona pompa. Jak to nazwać i jakie ma zadanie i ile to może kosztować. Jak zbadać ten element. Cy to jast elektro zawór. Zasilany jest wtyczką z cztrrema pinami. Jest tam 12V, 6V, 5V.
[Quote = "blue_17"] Mercedes-Benz Diagnostic Trouble Codes (DTC) dla modeli 1996 + Nieprawidłowe działanie układu Czyszczenie P0466 Czujnik obwodu Range / Performance P0467 Czujnik przepływu Purge Circuit Low Input P0468 Czujnik przepływu Purge Circuit High Input P0469 Obwód czujnika przepływu Purge Przerywany P0470 Nieprawidłowe działanie czujnika...
Prawdopodobnie może się zapowietrzac przez króćce paliwowe przy filtrze i pompie zasilającej.
Dlatwefgo auto przed zakończeniem jazdy należało przełączać na benzynę, i na benzynie je gasić. Nikt normalny mając FSO 125p/Polonez tak nie jeżdzi bo można by dostać nerwicy przy przełączaniu/wypalaniu paliwa z gaźnika. No chyba że ktoś ma nowszego poloneza z wtyskiem. Koszt mębran do parownika jest tańszy niż zużycie paliwa na starty i gaszenia......
Oczywiście, że układ zasilania. Trzeba zacząć od podstaw: wkład filtru paliwa, ssawka , przewody - aby dobrze było doprowadzane paliwo pod odpowiednim ciśnieniem do pomp jednostkowych. Tylko jak nie masz z tym do czynienia to nie jest takie proste - bo te silniki nie mają ręcznej pompki paliwowej, a wkład filtru musi być odpowiedni i dokładnie zamontowany....
Pocący się wtrysk jak dla mnie oznaczał by też zapowietrzanie się układu. Masz ciężki rozruch bo dostaje się powietrze do wtrysku. Tak bym sobie to tłumaczył. Wymień uszczelniacze i zobaczysz co będzie się działo. Spróbuj odpowietrzyć sobie wtryski. TO nie jest trudne. Odpalasz silnik - nagrzewasz - i na pracującym silniku odpowietrzasz po kolei całość!...
Jak jest pozatykany dopływ paliwa do filtra to najłatwiej olej zasysa napędem pompy zasilającej. Oringi na wtryskiwaczach i pompach wtryskowych też moga przepuszczać. Za duze ssanie występuje przy niedrożnym dopływie. MR 0310 za mała wartość sygnału czujnika wału korbowego, może się wysunął.
a w jakim celu jest odcinana ta sekcja? Poniżej wklejam rysunek obrazujący zasadę działania zaworu regulacyjnego wysokiego ciśnienia (zrwc) (1) i sekcji wyłączania 3-go tłoczka (9) w pompie wysokiego ciśnienia BOSCH CP1 . Trzeba zaznaczyć, że pwc z sekcją wyłączania 3-go tłoczka jest mocno przestarzała i stosowano ją w systemach wtryskowych I-ej generacji...
CDI zaczyna lapac juz od 120-150 bar. ale jesli przez wtryski nieucieka to zostaje zawór i pompa - ewentualnie jej zasilanie. jak masz mozliwosc to podstaw zawor. chyba ze nie jest to kwestia paliwa tylko jakis czujnik siedzi lub sam wtryskiwacz - wtedy tez niezapali
Jest przykręcany jedną śrubą (ze zrywalnym łbem) przez którą idzie paliwo z zaworu do pompy wtryskowej. Techniki odkręcania takiej śruby są różne - ze zrozumiałych względów nie będę ułatwiał życia "fachowcom profesjonalnym inaczej" W to miejsce zakłada się typowy, mercedesowski "holenderek" doprowadzający paliwo bezpośrednio z przewodu zasilającego...
Kolega zdejmie wężyk gaszący z pompy i wtedy spróbuje odpalić? Jak zachowuje się dźwigienka gaszenia silnika ta na pompie wtryskowej? Ten silnik powinien pracować nawet bez instalacji elektrycznej. Dodano po 2 Jeszcze jedno co przychodzi mi do głowy to zasilanie w paliwo, zatkane przewody paliwowe lub filtr.
witam mam problem z mb100d. po uruchomieniu silnika widać że w przewodzie paliwowym zasilającym idzie paliwo z powietrzem. na powrocie dzieje się tak samo co efekcie prowadzi d zapowietrzania się układu. co może byc przyczyną takiej sytuacji? pompa wtryskowa? czy jest tam jakiś zawór odpowiadający za zasysanie paliwa ze zbiornika ? Proszę poprawić pisownię...
To podaj wyniki z mechanicznego testu sprężania w cylindrach, ciśnienia i podciśnienia paliwa, wyniki pomiarów szczelności układu paliwa wysokiego i niskiego ciśnienia w bloku silnika. Wyniki z pomiarów ilości przepływu paliwa w układzie silnika. Dane z testów dawkowania na wolnych obrotach i czasów otwarcia zaworów w pompach wtryskowych. Wyniki testów...
Pomp nie musisz wpisywać jak nie było ich wpisanych wcześniej. Ma znaczenie wpisywanie wtrysków w silnikach CR ale w starych z PLD nic nie zmienia. Sam napisałeś, że jakiś piach masz w układzie. Dokładne wyczyszczenie, wypłukanie całego układu, zaworek ciśnieniowy do wymiany jak się zacinał i pompy do wyjęcia. Po wyjęciu pomp dokładne wyczyszczenie...
W układzie nie ma żadnej dodatkowej pompki ani zaworka odpowietrzającego. Wystarczy na czas odpowietrzania zamontować na przewodzie ręczną pompkę i "przelać" układ świeżym paliwem. To powinno wystarczyć. Jeżeli cały czas leci powietrze, to zastanów się skąd ono może się brać. Gdzieś jest nieszczelność albo zawężony przepływ i można to sobie wykryć sprawdzając...
Masz pewnie problem z zasilaniem w paliwo. Nieszczelnośc, uszkodzona pompa wstepna. Poza tym nie było 2.5TD 113km.
Witam, Mam w202 z pompa diesla, ktora wyposazona jest w zabudowana elektryczna pompe paliwowa (4 piny na obudowie w czarnym plastiku). Z forum dowiedziałem się, ze ma ona być zasilana sygnalem 4V, 5V i 12V. U mnie żadne z tych napiec nie przychodzi z ECU. Czy jest to oznaka uszkodzonego ecu, czy może być uszkodzony jeszcze np czujnik walu? ECU ma jedno...
Panowie włączę się do dyskusji, ponieważ znam poprzednie a właściwie początkowe wersję dozowanie adblue w mercedesach. Tam była zastosowana pompa Danfos napędzana silnikiem elektrycznym szczotkowym na dwa przewody. Teraz mercedes, a właściwie Bosch chwali się systemem Denoxtronic z elektromagnesową pompą membranową, która jak z nazwy wydaje się że nie...
czyli jest to przewod calkowicie odcinający zasilanie po przekreceniu stacyjki? jak go odłącze to wogole nie bedzie napiecia czy tylko rozrusznik nie bedzie krecil? mam jeszcze jedno pytanko gdzie dolkadnie znajduje sie ta rynienka z przewodami od pompy paliwowej? Z gory dzieki i pozdrawiam duzo mi pomogles:)
Witam Moje autko od tego dzieli OCEAN ale ja zmajstrowałem czasowy wyłącznik pompy paliwa (silnik odpala i po 2 3 sek gaśnie)pozatym przekażnik po zadziałaniu zwiera zasilanie pompy paliwowej do masy(jagby ktoś chciał połączyć bespośrednio) Tylko pytanie jak na taki numer zareaguje komputerw tym autku.
Witam wszystkich próbuję odpalić autko mercedes c220 od czego zacząć po pierwsze silnik kręci z tego co widzę nie działa pompa bo po wykręceniu wtryskiwacza nie podaje paliwa po przekręceniu stacyjki palą sie wszystkie kontrolki na desce oprócz kontrolki podgrzewania swiec żarowych i mrygają dwie kolorowe lampki pod lusterkiem nie wiem co to oznacza...
Koledzy potrzebuje pomocy z Mesiem bo rzucił palenie z dnia na dzień. Nie mogę go na chwile obecna zdiagnozować bo jeszcze nie dotarł do mnie dojedzie na lawecie jutro rano. Co posprawdzałem na wyjeździe. Sprawdziłem wszystkie wejścia i wyjścia z ECU zgodnie z autodata wszystko oki. Zasilania w aucie i na czujniki oki. Oporność tak jak w autodacie wszędzie...
Pompa paliwa zastosowana w MB 190 podobna jak na zdjęciu, prawdopodobnie z jakiegoś Opla - najtańsze: właśnie w podobnej pompie cieknie podczas pracy z miejsc złączenia aluminiowej obudowy z plastikem; powód - przy zasilaniu pompy wtryskowej taką pompką powstaje większe ciśnienie niż w układzie benzynowym; może te przecieki będą zależały od jakości...
Witam wszystkich! Mam problem ze swoim Mercedesem, autko odpala tylko na 3-4sek. i zaraz gaśnie. Wymieniłem już pompę paliwa, świeczki, kable, kopułkę rozdzielacza. Sprawdziłem dotychczas-wszystkie połączenia wężyków tj. te wokół silnika układu dolotowego, przekaźnik ten za akumulatorem (zmostkowałem wejścia tj.spiąłem pompkę na krótko - wraz odpalił...
Hei Znalazłeś błąd w 400CDI? Obecnie mam ten sam problem, ale niestety nie ma rozwiązania. Ciśnienia paliwa do pompy wysokiego ciśnienia jest ok i zasilania do jednostki sterującej jest prawidłowe. błąd jest nazywany P2001-002 sprawdzić N3 / 9 (kontroler CDI) napięcia odniesienia Jestem wdzięczny za wszelkie informacje. Andreas
Witam! W minionym tygodniu miałem problem z Mercedesem A 160. Samochód trafił do mnie, kiedy odmówił posłuszeństwa właścicielce. Od jakiegoś czasu były problemy z uruchomieniem silnika, szarpał w czasie jazdy. W momencie , kiedy trafił do mnie dawał się uruchomić, ale miał mocy i nie przyjmował gazu. Podejrzenie padło na przepustnicę. Rzeczywiście była...
Witam opiszę mój problem samochód zapala i zaraz gaśnie Po zalaniu filtra i pokręceniu rozrusznikiem pali wchodzi na obroty i jest Ok!!! I tak nieraz potrafi przejeździć tydzień pali od jednego przyciśnięcia na rozrusznik i jest wszystko dobrze mimo tego, że świeci EDC A nieraz zgaśnie po godzinie Usterka powstała jak wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia,...
Interesuje mnie od czego jest to gumowe kolanko. wszystkie przewody zasilające i powrót są podłączone, do tego nie ma co podłączyć, nawet nie ma śladu żeby tam coś kiedyś było podłączone. Nigdy nie miałem do czynienia z A-klasą jak będzie trzeba to rozkręcę i sam dojdę co jest 5. gdyby ktoś mógł podpowiedzieć może zaoszczędziłbym niepotrzebnej roboty
Ale piszesz bzdury, jak ropa jest czarna to jest czarna na zasilaniu i na powrocie . Pompa puszcza troszkę oleju a ropa robi się czarna jak smoła dymić nie musi . Miałem taki problem w iveco dwa razy oddawałem pompę do regeneracji .Nie dali rady ropa jak była czarna tak była czarna . Jak na auto z przebiegiem prawie miliona kilometrów działa ok ale...
kolego Pioart mam inną pompę wtryskową i zasilającą motor mam 20V, tą co dodałeś jest od 10V. Zasilanie idzie bezpośrednio pod termostat u góry nad pompą wtryskową mniej więcej, od tego dopiero idzie na filtr główny i z niego już na pompę wtryskową. Dodam zdjęcie jutro jak to wygląda. Przez smok w zbiorniku mógłby się zapowietrzać? jakby mocno był zasyfiony...
Hehe, dwa lata filtry nie wymieniane. Mogę Ci powróżyć w ciemno. Powiedz szefowi, że ma do wymiany pompę zasilającą i wtryskiwacze. Jak będzie miał farta to pompy wtryskowe jeszcze ożyją, jak dostaną właściwe ciśnienie paliwa. :) Jak będzie chciał zaoszczędzić 15 złotych na filtrze paliwa i kupi jakiegoś Filtrona to wydatki niech pomnoży razy dwa.
Napisz co sprawdziłeś do tej pory, bo o filtrach, pompie zasilającej, smoku w zbiorniku i układzie paliwowym w silniku oraz ciśnieniach paliwa to już chyba można na elektrodzie książkę złożyć. Chyba, że chcesz abyśmy Ci telepatycznie naprawili autko.