To nie jest przyczyna twojej usterki, prawdopodobnie jest coś z pompą paliwa lub jej zasilaniem.
A jak na którym podlaczysz pin pompy bezpieczniki f9 do pinu 8 lub 13 przekaźnika pompa wstaje? Jeśli tak to szukaj uszkodzonego przewodu pomiędzy bezpiecznikiem f9 a przekaźnikiem. Jeśli nie to usterka jest przed przekaźnikiem i te niby 12V jest fałszywe(np przez zasniedziale połączenie)
Witam,Proszę o pomoc, mam problem z zasilaniem pompy paliwa. Citroen Xsara II 2,0HDI 90KM rok koniec 2000. Sprawdziłem: 1) Przekaźniki zespolone są prawidłowo sterowane, przekazują prąd 12,6v taki jak na wejściu, niestety na kostce bezpiecznika nr 25 jest tylko około 3,61v – pytanie skąd takie napięcie ???? Pytanie czy między przekaźnikiem a bezpiecznikiem...
Ale czy możliwe że tak nagle by klękła pompa paliwa.Przyjechałem do pracy i po pracy już nie chciał odpalić.Sprawdzę jeszcze na krótko pompę czy działa
Zasilanie pompy ma być właśnie na tych grubszych przewodach
Mam problem-nie działa pompa paliwa w citroenie AX-ale tylko podłączona do instalacji samochodu. Podłączona"na krótko" działa. podejrzewam przekaźnik pompy, ale gdzie go znajdę? "Przekaźnik podwójny" podmieniany na inny, 100% sprawny i nic.Bezpieczniki są O.K.Silnik 1.0 na wtrysku Bosh-a.
Na moje oko to klient coś namieszał w bezpiecznikach a może i jakieś popalił albo wtyczki powypinał. Trzeba by posprawdzać wszystko, szczególnie zasilania. Do tego czytnik nie jest Ci potrzebny, wystarczą schematy.
Zrobić diagnozę , sprawdzenie parametrów i stanów w sterownikach. Sprawdzenie wszystkich zasilań nie tylko pompy. potem szukajka . Coś jeszcze?
Mam na myśli że przekaźnik który steruje pompą, podaje również jedno z zasilań na ECU i BSI przez bezpieczniki oczywiście.
Żeby nie ten błąd w ECU,to postawił bym na pompę CR,albo za małe ciśnienie na zasilaniu paliwa ze zbiornika,chyba żę diagnozujesz to jakimś uniwersalnym testerem i źle czyta co widziałem już kilka razy.
Witam wszystkich mam problem z picasso 2.0 hdi 2000 rok BOSCH dałem autko sprawne do naprawy blacharskiej w warsztacie po odłaczeniu klemy z akumulatora i cos tam spawali migomatem autko przestało palic wszystkie kontrolki swiecą prawidłowo,kluczyk jest widoczny kontrolka immo sie nie zaswieca nie ma zadnych komunikatów na wyswietlaczu ,ale nie działa...
Immo jest w komputerze. Tak jak pisze kolega wyżej, sprawdź bezpieczniki. Gdyby immo w czasie jazdy padło to by auto nie zgasło. Pod maską masz też przekaźnik podwójny on odpowiada za zasilanie pompy paliwa. Ale masa na niego jest wysterowana przez komputer po odpuszczeniu immo.
Witam wszystkich :) Mam dość poważny problem ze swoim citroenem JUMPY 2002r, 2.0 HDI 94 km . Brak zasilania w pompie paliwa ,która jest w zbiorniku i do tego z gniazda diagnostycznego nie idzie się połączyć do EKU Silnika ,żeby odczytać błąd ? Pomocy Koledzy !!!!
To sprawdź zasilania do sterownika silnika. Dlaczego od razu uznałeś, że BSM jest winne? Sterownik silnika steruje przekaznikiem głównym, który jest w BSM, ale żeby go wysterowac, musi mieć zasilanie stałe "30" lub "15" Kolega dobrze pisze. Najpierw ECU a tam musi być : 2x masa 1x +12v na stałe 1x +12v po zapłonie
Mam wrażenie że brakuję zasilania na ECU. Poszukaj schematu i sprawdź.
Cześć Koledzy poszukuję schematu elektrycznego zasilania pompy paliwa w Citroenie c5 2009 2l benz. Ewentualnie schemat zasilania cewek zapłonowych do świec, może jeszcze jakieś propozycje? Chcę zrobić alarm i odciąć jeden z obwodów. Od czegoś trzeba zacząć . Za każdą pomoc dziękuję.
Witam , czy udało się ustalić dla czego zanika napięcie na pompę paliwa ? Mam identycznie ten sam problem i to nie jest wina tej skrzynki na zdjęciu . Na razie auto działa na bypassie .To nie jest wina sterownika silnika ani czujnika wału korbowego . Usterka banalna ale bez schematu zajmie dużo czasu żeby rozgryźć dokładnie dla czego zanika zasilanie...
Na tych przewodach co nie było zasilania a być powinno, miałem zwarcie do masy. Po naprawie auto uruchomiło się.
Zasilanie na pompę paliwa idzie z BSM pod maską.
Bezpieczniki sprawdzone są ok.Kluczyki tez bez skazy i jeden i drugi.Zastanawiam się czy nie jest winny wyłącznik uderzeniowy,oczywiście jeśli taki w tym modelu jest.Brak zasilania pompy paliwa ,cewki zapłonowej.Podałem zasilanie odzielnie pompa się odezwała elektrozawór również ,ale i tak nie zapalił.
nie wiem które bezpieczniki są od pompy i przekaźnik Nie wiesz bo nie ma czegoś takiego. Jak paliwo dochodzi do pompy wstępnej tej na CR to nie otwiera regulator . A dlaczego to nie wie nikt. Masz tester by to podłączyć? Nawet nie wiadomo czy tam cokolwiek ma zasilanie.
Zerknij Podane linki już nie działają, mógłby ktoś poratować aktualnymi? Ewentualnie chociaż sam obwód zasilania pompy paliwa w C5 I z silnikiem benzynowym.
Witam ja naprawiłem bsm wymieniłem przekaźnik obok przekaźnika pompy paliwa. Przekaźnik nowy z allegro i godzina roboty.
To jak pompa nie pracuje to nie będzie podawała i nic z tego nie będzie. Coś musi być źle i napięcie nie dochodzi, a jak jest rzeczywiście na złączu jest 12V to może piny są skorodowane i nie łączą, albo nowa pompa. Jak mierzysz to zasilanie ? może pin i do masy, a w wiązce nie ma masy bo jest uszkodzona i dlatego nie chodzi.
W roczniku 2005 będziesz miał pompę wysokiego ciśnienia z wbudowaną pompą zasilającą. Elektryczna pompka paliwa była w pierwszych rocznikach silników HDI (z komputerem BOSCH). Zazwyczaj problemem są nieszczelności w przewodach paliwowych, filtrze paliwa itp. Jeśli OBD nie łączy się z ECU to możesz mieć problem z zasilaniem ECU (BSI, BSM). Sprawdź jeszcze...
Witajcie :) Potrzebuję waszej pomocy. Mianowicie zaczęło się od sytuacji którą opisałem w tym temacie: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Napięcie doprowadziłem na zawór i auto odpaliło. Przy kolejnej próbie odpalenia auto nie zagadało. Po sprawdzeniu okazało się że pompa nie podaję paliwa na wtryski. Bardzo proszę o waszą pomoc. Dodam...
Brak załączanie się jednego z przekaźników w BSM przez co nie dochodziło zasilanie do ECU silnika, nie było sterowania wtryskiem,iskry, nie pracowała pompa paliwa, zasilanie podane przez przekaźnik zewnętrzny sterowany po zapłonie i maszyna gada.
Weż to na krótko i jedż dalej.Jak wytłumaczyć kierowcy żeby sprawdził instalację ,zasilania,komputer no i tester w serwisie ewentualnie. Coraz więcej elektroniki to nie "Ursus".
Problem rozwiązany. Chyba standardowo przy tym modelu/silniku zgniła wiązka z bsm do ecu na wysokości filtra paliwa, gdzie wchodzi w plastikową rynienkę. Komunikacja odzyskana, auto odpala
w brązowym module sa 2 przekaźniki jeden z nich steruje pompą paliwa a drugi zasilaniem otwórz i szprawdź działanie przekaźników bo to też lubi sie popsuć ....
Poszukaj gumowanego przycisku w okolicach akumulatora. W zależności od wersji wyłącznik zasilania pompy (*Inertia Switch*) może znajdować się po stronie pasażera w okolicach przegrody zaraz za filtrem paliwa.
Witam. Wczoraj podłączyłem komputer. Pojawia się komunikat Pojazd nie odpowiada na podawane zapytania diagnostyki. W komputerze jest komunikat Podłączenie VCI udane. Sprawdziłem gniazdo OBD na 16 pinie jest zasilanie natomiast brak masy sygnałowej na pinie 5.
rozkręciłem pompę w poszukiwaniu usterki (opis usterki moderator wywalił do kosza i kazał do warsztatu jechać) więc może się komuś przyda schemat połączeń w kostce np do awaryjnego zasilania pompy lub do testu Niebieski + pompy żółto-zielony gruby- pompy zielony wskaźnik poziomu żółto-zielony masa wskaźnika piny wskaźnika są w środku kostki
Potencjalny złodziej nie odjedzie jak nie będzie mógł włączyć pompy. To przy okazji wyłącz zasilanie elektrozaworu gazu, bo odpali na gazie i pojedzie w siną dal.
dziś ściągnę kalkulator i będę szukał przekaźnika, dziękuje za cenne informacje. Ciekawe, bo jeśli bezpiecznik jest za przekaźnikiem, czyli miedzy bezpiecznikiem a pompą jest tylko przewód, to ciekawe ze sprawdzając bezpieczniki pod maska nie znalazłem przejścia między bezpiecznikiem a kostką przy pompie. Dziś będę szukać przekaźnik, sprawdzę czy działa...
Masa ECU A2, A4, A6 Sprawdziłeś zasilanie na przekaźnik w BSM? Bezpiecznik F18 7,5A (wyżej opisałem) ma być na czarnej kostce pin 12+ mierzone bez odpinania wtyczki przewód czerwono zielony. Z tego samego plusa zasilany jest też bezpiecznik przekaznika pompy paliwa F21 15A Pozostaje podpiąć na stole zobaczyć czy się w ogóle połączy EDIT: chyba powinno...
Witam Czym to diagnozujesz? Brak komunikacji z modułem Additiv, zobacz czy coś się zmieni jak pompę odepniesz. Jak dobrze pamiętam to tam masz tylko3 lub 4 przewody, zasilanie i komunikacja
witam ponownie. Zasilania sprawdzone żarówką wszystko poprawnie. Miedzy pinem 35(+) a 36, 54(masa) żarówka pali ciągłym światłem. Zasilanie na ecu poprawne. Pompa paliwa startuje. Na pinie 7 pojawia się masa w chwili przekręcenia zapłonu. Pompa pracuje 5 sec. po czy się wyłącza. Gdy puszczę masę na pin 7 pompa paliwa także się odzywa. Dalszy ciąg braku...
Kolego z doświadczenia wiem, że te BSMy padają i najprościej podłożyć drugi, koszt używki to ok. 100zl, skoro działa po podaniu zasilania na krótko. Wcześniej dobrze by było zrobić testerem aktywacje pompy paliwa czy innych komponentów i sprawidzic ich działanie. Jeśli będzie słychać przekaźnik a brak zasilania dalej to przede wszystkim wszystkie bezpieczniki...
Witam Wszystkich Co można odciąć w tym aucie aby nie generowało błędów? Zacząłem kombinować z odcięciem zasilaniem modułu pompy paliwa ale to od razu powoduje mnóstwo błędów. Może ktoś robił już takie auto i wie gdzie się sensownie podłączyć, może jakaś rozpiska lub schemat. Proszę o pomoc. Pozdrawiam W.B.
Poszukuje schematu do samochodu Lancia zeta, citroen evasion, fiat ulysse, peugeot 806 z silnikiem 2.1 td koncernu PSA na pompie wtryskowej Lucas. Zniknęło zasilanie sterownika silnika i pompa wtryskowa nie podaje paliwa na wtryski. Bardzo proszę o pomoc.
Takie objawy to immo! Najpierw poczytaj jak działa immo w grupie PSA! To nie VAG że gaśnie zaraz po odpaleniu. Za podanie zasilania do pompy paliwa i cewki odpowiada przekaźnik podwójny. Masa podawana jest przez komputer po odczytaniu immo w trakcie rozruchu, a przy przełączeniu na zapłon powinna się uruchomić pompa na jakieś 3 sekundy.
są 3 przewody 2,3i6 pin 2 Diagnostyka, pin 3 Czujnik temperatury zewnętrznej (termo-włącznik), pin 6 Pompa paliwa , potem 2 grube czerwony i brązowy (zasilanie) pytanie jak to odpalic na stole /?
Przepraszam, kolego baloonluke a co ty masz za "tuning" w tym C5, ze tam masz pompe wodna z bezpiecznikiem?! Wyjasnij prosze o jakim urzadzeniu piszesz - w C5 nigdy nie bylo zadnych pomp wodnych elektrycznie zasilanych. Pozdrawiam
Na pin 7 podaj masę, zobacz czy zapali. Pompa powinna się włączyć po podaniu tam masy. o ile jest zasilanie na pinie 1 i 9
90km ;) czujnik indukcyjny jest , silnik 2.0 HDI Dodano po 1 Nowy czujnik położenia wału i nic, komputer chyba odcina zasilanie do pompy paliwa bo nie słychać żeby działała a z filtra paliwa odpiołem przewody i nic nie leci
Wtryski pod obciążeniem mogą puszczać paliwo przelewami i też będzie gasł. Wymiana regulatora ciśnienia paliwa często maskuje na jakiś czas tę usterkę. Moim zdaniem bez sprawdzenia wtrysków i pompy na stole się nie obejdzie. Dodano po 1 Jeszcze kwestia zasilania w paliwo, czyli pompa paliwa w zbiorniku oraz filtr paliwa. Wyciągnij wkład i zrób zdjęcie...
Ostatecznie tak przerobię. Żeby było ciekawiej przestał odpalać silnik ale to już się stalo jeszcze na starym bsm . Kręci rozrusznik i pompa paliwa ma zasilanie. Błędów brak . W parametrach :Sterownik zablokowany . Oczekiwanie na odpowiedź z BSI. Podpowiedzcie czy to się rozsypała symchronizacja bsi z czy moga być winne kable przy tym objawie? Załączam...
P0126 P007E Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla stabilnej pracy P0130 P0082 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka P0131 P0083 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napięcie P0132 P0084 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - wysokie napięcie P0133 P0085 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - powolna reakcja /odpowiedź/ P0134 P0086 Czujnik O2 (Bank 1...
Jeżeli jest zasilanie na cewce a nie ma na pompie paliwa to: -brakuje zasilania na przekaźniku podwójnym, -uszkodzona wiązka Sygnał do cewki podaje komputer, jeżeli cewka ma 4 pinowe gniazdo to masz tak: +12, masa, i 2 sygnały z komputera. Jeżeli na cewce by nie było zasilania, to można by było obstawiać immo lub komputer.
Pompa paliwa jest zasilana z przekażnika systemowego K 46 nogi 1 przewód żółto czerwony masę ma stałą z nadwozia. Przekażnik jest sterowany masą która dochodzi na nogę 10 z modułu silnika z nogi 3 do roku 1996 bez włącznika uderzeniowego a po roku 1996 z włącznikiem i plusem po zapłonie na nogę 2. Powodzenia. A może to alarm on też może rozcinać zasilanie...
To dobry znak, ze paliwo sie pojawia, pompa znaczy cos tam z siebie daje, problem masz w takim razie z czujnikiem i jego kabelkologia Wg mnie to masz pomylone coś przy czujniku ciśnienia, jeśli tam jest wtrysk Boscha to zobacz : https://superparts.pl/czujnik-cisnienia-... Na dole sa zdjęcia i...
Witam. Szukam pomocy - mam problem z silnikiem 2.0 HDI 110KM RHZ (w Citroenie Xantia 1999r.): na wyjściu z pompy wtryskowej nie pojawia się paliwo. Paliwo wychodzi z pompy wstępnej (w baku), dochodzi do pompy wtryskowej (wychodzi z filtra paliwa), ale nie wychodzi z pompy na listwe wtryskową i na wtryski. Pierwsza oczywista myśl - zawór wysokiego ciśnienia....
Raczej lepiej się nie sugerować zbyt pochopnie. U mnie brak błędów, poprostu za 1 razem kręci i nie odpala tak jakby nie dostał paliwa, za drugim odpala odrazu i pracuje całkowicie normalnie. BSM Siemens B3 po rozebraniu w kolejnym takim samym BSM odlutowana noga przekaźnika który załącza zasilanie na osprzęt silnika jak i pompę paliwa. Może występowały...
Witam . Kupiłem C5 2.0HPI w ogłoszeniu było z uszkodzonym silnikiem . Po sprowadzeniu do kraju i wsadzeniu akumulatora silnik kręci odpala ale wychodzi na 1000 / 1500 obr. i gaśnie po 3 -4 próbach trzeba odczekać chwilkę . Pompka paliwa elektryczna chodzi lecz nie mam możliwości sprawdzić jakie jest ciśnienie na listwie wtryskiwaczy :( postanowiłem...
Nie ma napiecia na wtryski bo nie ma ciśnienia. Jak podasz plaka, napompuje cisnienia to i na wtryski zasilanie bedzie. Paliwo sie cofa . Co z filtrem paliwa? Kiedy wymieniales ? Zacznij od filtra i wszelkich polaczen gdzie sa jakies oringi bo jak tak bedziesz odpalal to zycie pompy sie szybko skonczy.
Witam moja c5 od jakiegoś czasu nie chciała zapalić za pierwszym razem, niekiedy odpalała po 15 min. Następnie odmówił posłuszeństwa pilot zamka centralnego nie otwiera ani nie zamyka drzwi. Do tej pory otwierałem auto z kluczyka i po długim kręceniu auto za 3-5 razem odpalało dziś było tak samo po czym przejechałem parę metrów i silnik zgasł razem...
OK czyli rozumiem trzeba sprawdzić czy wtryski benzynowe trzymają, a o co chodzi z tą pompą paliwa, co się może stać jak ją odłączę. I jeszcze jedno , ma ktoś może schemat zasilania w benzynę tego auta, chciał bym sprawdzić szczelność przewodów czy czasem gdzieś tam nie jest problem.
Witam, mam podobnie, możesz mi podpowiedzieć czy można odpiąć wtyczkę od pompy paliwa bez odczepiania klemy akumulatora ? Czy zasilanie na klemie akumulatora musi być odpięte ? Ja odpiąłem bez odpinania klemy od aku i na dodatek miałem kluczyk w stacyjce ponieważ chciałem obserwować co się będzie działo no i ruszanie pływakiem nie zmieniało poziomu...
F7 to od pompy paliwa (tak mi się pamietam chyba pytałem sam o to na forum choć nie umiem znaleśc teamtu) i był w skrzynce w komorze silnika przy lewym kielichu(obok akumlatora). Musisz mieć rozpiskę dokładnie pod ten model i układ wtryskowy bo inaczej to na ślepo nie do zrobienia. Ja pamiętam że powodem dla którego nie działa pompa okazał się gdzieś...
JAK ZACHOWUJE SIE cisnienie podczas rozruchu na rampie i chwile po? sprawdz przelewy, filtr paliwa, swiece zarowe i ich zasilanie przekaznik swiec synchronizacje, wiazke pod przednią lewą lampą czujnik wałka i wału (odległości) przekażnik sterownika T09/R10 cisnienie pompy w baku zaworek paliwowy na powrocie korekcje wtryskiwaczy i wczytanie odchyłek...
Cytrynkę mam już 8 lat i nigdy poważnej usterki nie było. Miesiąc temu zaczęła niedomagać. Na zimno odpala bez problemu, żadnych szarpań w trakcie jazdy, tak samo na wolnych. Pełna moc, samochód w czasie jazdy bardzo dynamiczny. Spalanie w trybie mieszanym 4,2 l/ 100 km. Jak silnik gorący, przy próbie uruchomienia, nie zapala. Nie słychać pompy paliwa...
Witam Jeśli to dalej aktualne to proszę podać ostatnie 8 cyfr z numeru vin. Jedynie wtedy mogę udostępnić schemat instalacji sterowania wtryskiem. Pozdrawiam. Ps. Pompa paliwa, cewka, wtryski siedzą na jednym zasilaniu, co do zaworu odpowietrzania to jest to zawór od zbiornika paliwa do filtra węglowego. Odpowietrzanie skrzyni korbowej nie jest sterowane...
Zamiast pompy na złączu przy zbiorniku podłącz próbierkę, jeżeli po przkręceniu kluczyka lub gdy kręcisz rozrusznikiem świeci to spalona pompa paliwa lub konektory w zbiorniku wypalone.
Ciśnienie zasilania mierzone przed filtrem paliwa: 6bar Coś za dużo za dużo... Czy paliwo jest na powrocie? Czy na plaku odpali? Trzeba sprawdzić "dekielek" filtra... Jak pompa WC nie daje ciśnienia to raczej lipa...
Poszukuję schematu sterowania silnika Citroena XM 2,5 TD rok 1997 (brak zasilania elektrozaworu pompy paliwa).
Pompę paliwa odłączam od zasilania po przejściu na gaz już dawno. Powodem jest krótka żywotność pompy w moim Oplu. Pierwsza wytrzymała 40000km. Obieg paliwa nie zawsze chłodzi zamknięte wtryskiwacze. Nieznaczne chłodzenie uzyskuje się w układach z przewodem powrotnym. Jeśli takiego nie ma to pompa tłoczy z baku do baku przez regulator ciśnienia zabudowany...
Po odpaleniu na zimnym silniku pracuje nierówno czasami zgaśnie i potrafi kichnąć z przodu i z tyłu. Po przełączeniu na gaz temperatura 30 stopni pracuje ok. Byłem u elektronika poprawił ścieżkę paliwową i było jakiś czas ok. Przed regulacją wyświetlił się błąd dolotu powietrza ( pompa chodzi bo ją słychać) i zasilania paliwa. Nie ma mądrego od 4 lat...
może pomoże, ale prędzej pomoże elektryczna pompka wstępna taka jak do traktorów, przed pompą wtryskową, podłączona zasilaniem + pod zaworek gaszenia pompy wtryskowej. żadne zaworki zwrotne nic nie dadzą, sprawdzone osobiście na Xantii 1.9D z takim samym silnikiem o taka: https://allegro.pl/oferta/elektryczna-po...
no to troszkę z życia: samochód - citroen ax z instalacją gazową( najprostrzą) fakty - po ok 2 miesiącach od założenia instalacji brak możliwości odpalenia auta na bęzynie. powód - pompa paliwa, która po przełączeniu na zasilanie gazowe nadal pracowała a zawór odcinający paliwo powodował większe obciażenie silniczka pompy. ponieważ w normalnych warunkach...
Tak jak pisałem w pierwszej wiadomości, pompę założyłem sam, nową oryginalną. Oddałem samochód do ASO, gdyż nie mogłem sam wkodować jej. Wkodowanie powiodło się, przejechałem 800 km i po zatankowaniu oraz skasowaniu przebiegu dziennego (nie wiem, czy to ma coś wspólnego) błąd w/w powrócił. Po odstawieniu do ASO wymienili pompę, nie wiem, czy wykonywali...
Witam, Bardzo proszę o POMOC: Usterka: Podczas mocniejszego przyspieszania ok. 2000 do 3000 obrotów auto nagle na chwile się dusi i pokazuje błąd silnika ( za niskie ciśnienie paliwa w układzie) Wymiana części: 1.Czyszczenie układu zasilania paliwa od zbiornika do wtrysków 2.Wymiana filtra paliwa (dwa razy) 3.Wymiana czujnika wysokiego ciśnienia pompy...
Zobacz czy jest prąd na bezpieczniku od pompy paliwa w BSM , miałem kiedyś podobny problem w 407 upaliło coś w BSM nie było prądu na bezpieczniku od pompy i zasilającym cewkę, po podaniu ,,lewego '' prądu na ten bezpiecznik autko odpalało
Witam. Mam problem z Citroenem Xsara Picasso 2.0 hdi, a mianowicie auto raz kiedyś nie zapala- normalnie kręci a silnika nie słychać. Podobno zacina się zawór na pompie paliwa / tak stwierdził mechanik/, bo jak popukał po jakimś elemencie od pompy to auto zapaliło. kazał mi wlać do paliwa Dodatek do ON Diesel K2 - mówił, że ten środek wyczyści cały...
Witam Mam problem z Citroenem silnik 1.6 BlueHdi rocznik 2015 silnik BHY. Auto odpala i zaraz gaśnie. Auto po dzwonie przodem. Układ airbag wymieniony. Błędy które powracają po próbie odpalenia U3FFF Fuel high pressure circuit. Fuel pressure lover than the reference value. P1631 engine management Ecu internal fault. Pompa wysokiego ciśnienia nie wytwarza...
Najlepiej podłączyć pod komputer, odczytać błędy i robić diagnozę. W innym wypadku można wymieniać element za elementem. Może być problem z zasilaniem, masą, filtrem paliwa, jakimś czujnikiem. A jaka była przyczyna wymiany przepustnicy ? I co to znaczy rozłącza zapłon ? - gaśnie, przechodzi w tryb awaryjny ? Może jest problem z pompą ABS a o ile dobrze...
Mam problem ze zlokalizowaniem przekaznikow do zalanczania pomki paliwa+lamda+wtrysk+w.n. Samochod jest z 95r na jednopunkcie poj. 1 litr Brak zasilania wyrzej wymienionych elemetow, po stacyjce wychodzi zasilanie i przewod wchodzi pod tablice po stronie kierowcy. Jest tam tak ciasno ze nie mozna wlozyc nawet reki nie mowiac o szukaniu miejsca do ktorego...
Witam, Muszę znaleźć wtyczkę sygnałową z czujnika poziomu paliwa. Nie wiem gdzie ona jest podłączona - czy do CPU, czy do którejś skrzynki z bezpiecznikami, czy jeszcze gdzie indziej. Czujnik to podobno pływak z rezystorem nastawnym. Wydaje mi się, że na rysunku "umieszcenie.pdf" na rzucie H pokazano zbiornik paliwa. Może to pomoże zlokalizować wtyczkę....
Zlokalizowałem usterkę i usunąłem, ale nie od razu. Tak jak pisałem wymieniłem przepływomierz bo był uszkodzony, ale nadal było to samo. No i w międzyczasie nie chciał odpalić także na zimnym silniku. W końcu za którymś razem zaważyłem że paliwo nie dochodzi do silnika. Pierwsza myśl to pompa. Pojechałem do mechanika na wymianę pompy, no i przez równo...
Witam wszystkich, Walczę ze swoim samochodem i brak mi pomysłów na uruchomienie silnika. Pacjent to Citroen C5 mk2 2.0 HDI 138 FAP AM6 na osprzęcie Siemensa, 226 201 km przebiegu. Historia: Samochód w pewnym momencie (18.04.2019) podczas jazdy zaczął się mocno krztusić, dławić, pedał gazu wpadał w podłogę, był jakby z gumy, a silnik nie wchodził powyżej...
Nie pamietam, czy xsara ma dziure, czy nie. Wystarczy zajrzec pod tylne siedzenie. Przedtem sprawdzilbym zasilanie pompy z tablicy bezpiecznikow, tej przy silniku. Prawdopodobnie bezpiecznik F2 na BM34 (jesli to ta wersja) i wyjscie na pinie 11 zlaczki 16-pinowej szarej. Georges
Witam. Mam problem z C5 hpi. Samochód przyjechał na lawecie z innego warsztatu.Problem jak w temacie. Ktoś stwierdził brak ciśnienia paliwa i pompa wysokiego ciśnienia została w tym warsztacie zregenerowana.Samochód jak nie zapalał tak nie zapala. Ja zacząłem diagnostykę od początku.Komputer itd........ defekty we wtrysku. komunikacja w sieci CAN defekt...
Właśnie postanowiłem przerobić oryginalny system filtrowania wraz z pompką na nieco bardziej niezawodny , Zastosowałem gruszkę na zasilaniu i ominąłem oryginalny filtr paliwa wraz z obudową który miał tendencje do zapowietrzenia przez co samochód się ciężko odpalał , Gruszka 20 zł Filtr od Golfa II 30 zł Wąż paliwowy 1m 15 zł Opaski 4szt 4zł Wspornik...
Moim zdaniem jesli obecnie odpala jedynie na plaka (odrebne zasilanie paliwa - plak )to przyczyny raczej poszukiwal bym w ukladzie zasilania -sterowania wtryskami , skoro wg testu na listwie znajduje sie cisnienie medzy 200-230 bar rozruch ( starter elektryczny), i ponad 400 praca silnika to te elementy mechaniki , czyli pompa zostana definitywnie wykluczone...
Witam, samochód jak w temacie przyjechałem pod dom zgasiłem go, za 1h już nie zapalił. Nigdy wcześniej nie było problemu. Sprawdzone zostały: -świece żarowe i ich zasilanie -pompa wtryskowa zaciąga paliwo, po popuszczeniu przewodów wysokiego ciśnienia widać że podaje na paliwo (na wtryskiwacze) -rozrusznik normalnie kręci, jednak auto nie zapala (tak...
Mam pytanie chce się upewnić, podaje zasilanie na pompie paliwa mostkując styki podwójnego przekaźnika 8 i 12 pompa chodzi ale paliwa nie widać w wężu wchodzącym na magistrale wtrysków albo tylko kapie nawet jak wziąłem odpiąłem wężyk przed filtrem paliwa na zbiorniku to paliwo ledwo leci, z tego co wiem powinno być tam ze 2 atmosfery. Podejrzewam pompe...
Przypuszczam, że pisząc o ubywaniu paliwa, masz na myśli wskaźnik ilości paliwa w baku, a chodzi ci o przekaźnik odłączający zasilanie pompy benzynowej podczas jazdy na gazie. Benzyny przy sekwencji zawsze ubywa na rozpałkę przy uruchamianiu silnika. Problem jest wtedy gdy benzyny za szybko ubywa. Może być taki przypadek, że w czasie jazdy na gazie...
Sprawdz czy na pracującym silniku z pompy wtryskowej nie wychodzi paliwo z powietrzem (na zasilaniu czyste ) jeśli tak to uszczelniacz wałka pompy
Proszę o pomoc.Posiadam Citroena jumper 2.2 hdi 2002r.i mam takie objawy uszkodzenia.Samochód odpala od tyka i na postoju wchodzi na obroty nawet do 4000 i wszystko ok,gdy zaczyna się jazda to przy obrotach na 2500 zapala się kontrolka ikona silnika i auto przechodzi w tryb awaryjny.Byłem u mechanika a ten stwierdził po podłączeniu kompa że może czujnik...
Witam, trafił do mnie citroen który na zimno ciężko odpala, za ok 5 razem pali przy wciśniętym gazie w podłogę, chmura dymu, potem chodzi nie równo przez ok 3 sek i jest ok. Na ciepło pali na dotyk. Wtryski sprawdzone 2 krotnie (wcześniej 1 uszkodzony); niewielka ilość opiłków w obudowie filtra paliwa; świece żarowe oraz sterowanie; brak kodów błędów;...
Tak wiem, myślę że on działa poprawnie, ale sprawdziłem jeszcze to montując śrubę o podobnej długości ( nie ma zaworu gaszenia) samochód odpala bez problemu ale objawy są dalej jak były po paru sekundach gaśnie, przy tym wywala zawsze czeka. daje gas wchodzi na obroty i jak odpuszczam to od razu gaśnie. (wniosek ten zawór go nie odcina) czy wywalić...
pierwsze zdjęcie-pomarańczowa wtyczka sekcja włączenia trzeciego tłoczka na pompie wtryskowej,potrzebne do wytworzenia wysokiego cisnienia przez pompe WC(pirwsza generacja HDI) poprzecierane przewody-zasilanie wtryskiwaczy,natychmiast dobrze zaizolować,siec can drugie zdjęcie wtyczka niebieska,czujnik temperatury,miedzy innymi według jego wskazań ecu...
A nie myślałeś żeby wyciągnąć te 2 przekaźniki na zewnątrz? Myślałem, ale nie rozwiąże to problemu kontrolki. Po schemacie wygląda to tak iż, jeden przekaźnik zasila dwie linie, jedna na zasilanie osprzętu silnika, druga na pompę paliwa i zawór EVAP, czyli uszkodzenie przekaźnika, skutkowało by błędami osprzętu, natomiast gdy sterownik zapali kontrolkę...
Napewno błędy cewki bo były przed zmianą, do tego zwarcie do masy na wtryskiwacza CH i coś pochłaniaczem par Dodano po 19 No tak. Widzę brak zasilania na cewkę i pompę paliwa. Bezpieczniki sprawne i masy też oczyszczone. Gdyby to było takie proste to bym zrobił i nie pytał na forum. Do skrzynek z bezpiecznikami prąd dochodzi a są dwie skrzynki. Na LPG...
Pytam z ciekawości - udało Ci się zdiagnozować problem? Wg mnie gaśnie bo nie dostaje paliwa, a paliwa nie dostaje bo albo włacza się immo albo pompa w baku się wyłacza - częsty przypadek w tym silniku z wypalonymi stykami przekaźnika w bsm pod maską, możesz też mieć upalony któryś z pinów we wtyczce silnika do ecu. wg mnie dobry elektromechanik z lexią...
Witam, zacznę od tego, że przeczytałem tematy na elektrodzie. Ostatnio po umyciu samochodu wjechałem do garażu, od tego czasu samochód nie zapala. Rozrusznik kręci, na pompie nie ma zasilania więc i nie ciągnie paliwa, świece żarowe nie działają, światła i wycieraczki działają, bezpieczniki sprawdzone, żadna kontrolka na liczniku oprócz ładowania nie...
W tym miejscu umieszczę wszystkie informacje jakie udało mi się zdobyć na temat płytki SCR UNIT, podzespołów użytych do jej budowy itp. https://obrazki.elektroda.pl/2283783800_... Schemat blokowy: https://obrazki.elektroda.pl/4827650100_... Selective Catalytic Reduction (SCR) Jak działa blok SCR Blok SCR steruje pompą,...
Witam. Ja bardziej chciałem poznać jak działa ten FLE-P i stwierdziłem że szkoda mi 80 zł bo to nie może być trudne . Wystarczy kupić mały rezystorek regulowany (potencjometr) i mały włącznik taki co można dyskretnie zamontować gdzieś na tunelu środkowym jest jeszcze opcja z przekaźnikiem ale to trzeba sprawdzić . Jak to działa ? Pływak w zbiorniku...
Widzę, że chyba nie znajdzie się nikt kto by udostępnił schemat, a bez niego dalej nie da rady. To może ktoś by go po prostu sprzedał? Sprawa wygląda tak, że po odlączeniu większości kostek w silniku czujników, termostatu itp. ,jak sugerował jeden kolega, dalej pali bezpiecznik po przekręceniu kluczyka. Auto na zewnętrznym zasilaniu pompy paliwa zapala...
Zmierz sobie jeszcze rezystancję bezpośrednio w gniezdzie przy zbiorniku. Są to styki 1, 2. Styki 3,4 to zasilanie pompy dodatku. Nie napisałeś jaki masz silnik. Rezystancja czujnika korka jest OK. Przy dpx 42 nie ma jakiejś specjalnej procedury inicjacji kalkulatora (chyba, że był wymieniany). Jeśli wszystko jest OK to po uzupełnieniu dodatku i zatankowaniu...
pompa paliwa zasilania pompa zasilania paliwa zasilania pompa paliwa
z18xe wymiana silnika zasilacz lenovo zamiennik atmega16 przykład
zarówka punto archiwizacja danych dysku
Nieprzyjemny zapach z osuszacza Comfee MDDF-20DEN7 Schemat elektryczny płyty Amica PB*4VQ249 - dostępność i diagnostyka