jeśli odpala bez problemu za każdym razem, a następnie tak jak piszesz, iż po dwóch trzech sekundach gasnie... to wygląda to na immobiliser ewen. problem po stronie zasilania...
To czujnik płomienia. W tym wątku : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic49... jest bardzo ładna instrukcja.
Możesz wykorzystać coś takiego jak bypass bezpiecznika dostępne na all....ro
Sygnał aktywnego zapłonu idzie przez CAN.
Prawdopodobnie moduł ale warto sprawdzić zasilania.
Daj kod silnika to spojrzę w autodata
Jeżeli chodzi o wycieraczkę to prawdo podobnie jest zatarta ośka przekładni w silniczku, co do wentylatora dmuchawy może być wiele przyczyn, zacząłbym od sprawdzenia czy dochodzi do niego zasilanie.
A , zasilania masz na czujniku?
Masz zasilanie na komforcie.
Bezpieczniki sprawne?
Na tym grubym czerwonym powinieneś mieć stały (+), to jest do podtrzymywania zasilania radia. Jeśli jest inaczej - przerabiaj. Nie wiemy jakie radio podłączasz.
Prawdopodobnie uszkodzony przewód zasilania głównego przy kostce agregatu.
Zasilanie wnętrza
Niestety bezpieczniki i kabel w porządku...
Konkretnie zdjęcia z twojego auta z opisem gdzie masz zasilania itp.
w tym liczniku nie ma zmiany kodowania mil na km.chyba,że ręcznie guziczkiem zmienisz ,wystarcza do pierwszego rozłączenia zasilania.
Sterownik jest razem ze skrzynką bezpieczników. Sprawdź zasilanie i masę. Jackk
CKP to czujnik indukcyjny, żadnego zasilania nie potrzebuje.
Dziękuję za odpowiedź. Rozumiem, że w urządzeniach ze zdjęcia będzie ewentualna możliwość włączenia obsługi tylnych głośników i sterowania z kierownicy. Czy ten problem z usypianiem zawsze występuje (czy tylko może wystąpić) i czy istnieje sposób jego ominięcia (nie licząc fizycznego odłączenia zasilania)?
Sprawdzałeś zasilania przed rozbiórką.
Przekaźnik kierunkowskazów jest we włączniku od awaryjnych. Działa nawiew w kabinie, światła. Z Twojego opisu wygląda to na brak zasilania na styku X.
błędy mówią ze ginie zasilanie
Witam Czy dydponuje ktos rozpiska zlacza (czerwone) w liczniku vw sharan 99r - zasilania i linia K, chce podlaczyc na stole i zdiagnozowac. Z gory dziekuje za pomoc Pozdrawiam Grzegorz
Na jednym czujniku powinno być dwa zasilania?
128 jest od świateł 169 podgrzewanie szyby tylnej i lusterek 53 od wycieraczek Sprawdź bezpiecznik 25A powyżej przekaźnika 169 powinien siedzieć w zielonym gnieździe.
Sprawdź masy i zasilanie.
1.Obstawiam że stare radio ma czulszą głowicę fm i mniej mu przeszkadzał słaby sygnał niż nowe radio. 2.Oryginalnie Sharan czy Alhambra posiada wzmacniacz do anteny który był zasilany z oryginalnego radia przez kabel antenowy. Tutaj masz opisane co i jak http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread... A tak wygląda separator zasilania(fotka z...
Nie dochodzi prąd, tzn? Nie ma sterowania na cewkę czy brak zasilania na styku roboczym? Sprawdź bezpieczniki na akumulatorze - te blaszki.
Sprawdź zasilania we wtyczce sterownika,chociaż dostęp bardzo ciężki,ale wykluczy to lub potwierdzi uszkodzenie sterownika i druga sprawa ,czym to czytasz ?
Skoro wymieniłeś palnik pozostaje sprawdzić balast oraz zasilanie .
Sprawdź zasilania i masy modułu sterującego zegarami. Piny: 23 (czerwony) -> 12V 30 (brązowo-czerwony) -> 12V po zapłonie 9 i 24 (brązowy) -> masa.
Jakie napięcie kolega chce sprawdzać na czujniku abs , trzeba sprawdzić oporność. Zanim wymienisz sterownik to w kostce sterownika musisz widzieć wszystkie czujniki i sprawdzić masę i zasilanie.
Pompa paliwa żółty z niebieskim {może być z zielonym}, sterowanie rozrusznikiem czarno-czerwony, główny czarny po stacyjce, lub zasilanie sterownika, też czarny. Do wyboru do koloru.
Dzieki wielkie za podpowiedz
sprawdz napiecie zasilania grzałek bezposrednio po właczeniu
Masz zasilanie na bezpieczniku F20-10A? Ten moduł to komfort i nic nie ma do świateł stopu. Podawałeś zasilanie na czarno/czerwony kabel z włącznika stopu?
Jeżeli podmieniłeś bądź sprawdziłeś przekaźnik 109, sprawdź teraz zasilania i masy na ECU.
Zobaczyć czemu się tak dzieje, po prostu schemat w dłoń i szukamy gdzie ginie zasilanie.
Kostkę stacyjki sprawdź. Radio szaleje, jak zaczniesz ruszać kluczykiem?
Sprawdz wiązkę w lewym progu od słupka A do końca przedniego fotela,chodzi głównie o połączenia przewodów zabezpieczone czarną izolacją(zielono w środku),szczególnie jak jest wilgoć.W tej wiązce jest łączenie zasilania,min.komfortu.
Paliłeś bezpiecznik od zasilania zegarów, inne bezpieczniki też sprawdź
Sprawdziłem te bezpieczniki,są ok nie ma zasilania na ich gniazdach,pytam o miejsce gdzie dalej się łączą ?
Wygląda na brak pamięci po wyłączeniu. Może trzeba zamienić zasilanie radia.
Według tego schematu minus na grzałkę ze sterownika silnika , plus z przekaźnika pompy paliwa. http://obrazki.elektroda.pl/2849076200_1...
Brak stałego zasilania, jeszcze raz, kontrolką sprawdzaj bezpieczniki!
sprawdź zasilanie na czujniku
Rozbierałeś "30" czy sprawdzałeś tylko zasilanie?
Na syrence alarmu, (tam gdzie wyje) jest stacyjka. Dedykowanym kluczykiem trzeba ją wyłączyć. Ma ona swoje zasilanie i reaguje na spadek napięcia akumulatora. Powinieneś mieć taki kluczyk.
Na tym właśnie to polega że każdy inaczej podchodzi do danej usterki i ma inne sugestie ;) Najprościej podepnij prostownik pod aku i wtedy sprawdzisz czy też Ci odcina tak szybko zasilanie ;)
Szukaj w podłączeniu radia . Tam jest błąd / zasilania / .
Jak wspomniałeś, za podawanie zasilania na świece żarowe odpowiedzialny jest sterownik silnika i robi to na podstawie wartości otrzymywanej z czujnika temperatury płynu chłodzącego G62, jeśli G62 poda wartość do ECU o temperaturze powyżej 5*C to sterownik już nie zasila świec, wypięcie wtyczki z czujnika powinno spowodować pojawienie się w sterowniku...
Brak zasilania ecu standardowa usterka. Opcja szukaj i poczytaj
Witam,za brak polskich znakow przepraszam,nie mam mozliwosci pisania z pl znakami.Problem mam w sharanie 110km z 1999 roku,panel klimatronica o numerze 7M0 907 040 BG, za czujnikiem temperatury jest maly wentylator ktory pobiera powietrze z przestrzeni pasazerskiej w celuzbadania temperatury, wlasnie on raz chodzi raz nie,gdy jest cieplo nie moze ruszyc,rano...
Obowiązkowo na kablu do radia bezpiecznik(jak najbliżej stałego zasilania), wystarczy 10A.
Dzięki za link, coś muszę pomyśleć bo szkoda żeby nie grzały. Jeżeli było by zwarcie to jak by się to zachowywało, nie odłączył by zasilania?
Na pinach 1 i 2 powinieneś mieć zasilanie. Styk 1 i 4 normalnie otwarty, 2 i 3 normalnie zamknięty i on powinien dawać zasilanie na sterownik po włączeniu zapłonu.
uszkodzona była świeca!
miałem podobne objawy w ogrzewaniu D 1LC(diesel,nadmuch powietrza )-sterownik wyłączał ogrzewanie awaryjnie przy spadku napięcia zasilania poniżej 10,5 v, ważna jest też czystość siateczki osłaniającej świecę żarową
Zrobione, się pomyśli to się i zrobi.
Pisałem co masz sprawdzić czy nie? Krótko- -linia kodowa -zasilania sterownika. Temat zamykam. To forum na POWAŻNE problemy.
odłącz licznik i zobacz za skrzynkę bezpieczników bo jeśli jest stopiony kabel tam przy siedzeniu mocno to przy samym źródle zasilania blisko bezpiecznika mógł się zgrzać z innym Dodano po 6 czy takie masz ułożenie bezpieczników w swoim VW opis bezpieczników VW sharan 1996 2.0:
Sprawdzić zasilania na sterowniku, sprawdzić rozrząd. Sprawa będzie jasna.
Zamień miejscami przewody doprowadzane do pin 4 i pin 7, odłącz przewód (niebieski) od pin 5. Dodano po 7 Zamień miejscami przewody doprowadzane do pin 4 i pin 7, odłącz przewód (niebieski) od pin 5. Jeśli ta stacja multimedialna nie jest dedykowana do VW, to prawdopodobnie będziesz musiał zastosować separator antenowy (zasilany z tego odłączonego niebieskiego...
czyli brakuje ci zasilania 12V które musi być na stałe w iso ,a to że w miejscu podtrzymania jest po stacyjce to już kwestia zamiany 4z7 .szukaj 12V
W instalacji oryginalnej styk który odłącza zasilanie przeciwmgielnego w aucie jednocześnie podaje masę przez żarówkę do sterownika parktronik-tak wynika ze schematu. Niektóre uniwersalne sterowniki haka posiadają wyjście do czujników parkowania.
No to znaczy że sterownik jest odcinany na krótko od zasilania. Kostka stacyjki albo przekaźnik. Raczej to drugie.
Idziemy po kabelku i niedaleko jest wzmacniacz. Wyciągamy z niego drugą wtyczkę (taka jak opisana jest jak VW Sharan/Seat Alhambra/Ford Galaxy) i tam podłączamy głośniki. Wzmacniacz sprzedajemy z dużym zyskiem na Allegro.
Przede wszystkim poniżej zaworu w butli - tak mówi sztuka. Dalej w mały obieg aby płyn z miejsca najszybciej grzanego w silniku (głowica) w pierwszej kolejności przepływał przez parownik - to sprawi że mimo iż piec będzie jeszcze zimny na reduktorze masz już 35*C i przełącza zasilanie gazowe.
juz wiem ze da się przełączyć ale nie da się na stałe - po braku zasilania trzeba powtórzyć mylę się??
To jesszcze jedno pytanie. Czy hydronic d5w pochodzace z SHARAN II powinno komunikowac sie z vagiem ale poza autem (piec wyjety z auta,podlaczone zasilanie i linia K ) ?
Czujnik skrętu kierownicy G85 mi nie działa, brak mu zasilania 30. Na odpowiednim bezpieczniku jest napięcie, ze skrzynki bezpieczników w drucie też, wtyczka do G85 dobra. Przerwa jest gdzieś w grubej wiązce - głęboko pod kokpitem. Czy można zamiast zasilania 30 dać w to miejsce 15 (jest w tej samej wtyczce do G85) czy tez skutkować to będzie jakimiś...
Dzisiaj podczas jazdy zrobiło mi się to samo. Brak kierunkowskazów, zasilania climaktromik, sygnału dźwiękowego, palą się kontrolki Abs ręcznego, jak do czegoś dojdziesz daj info
Witam, Panowie, czy mozecie mi podpowiedziec, w jaki sposob mozna sie dostac na stole do moduly komfortu z VW Sharan 2001 , 1.9 TDI PD. Z ESI udalo mi sie uzyskac taka oto rozpiske do tego modulu, podaje zasilania na piny: C4, C7,E1,G2,G16, G19 Linia diagnostyczna K wg opisu jest na pinie E7, za pomoca VCDS lacze sie do: 1) centralna elektryka (09)...
Witam, mam problem z zasilaniem w gniazdach zapalniczek w Sharanie 1,9 TDI 2004 model 2005. Na postoju (przy wyłączonym silniku) nie mam zasilania w gniazdach zapalniczek. Może i by nie było nic w tym dziwnego, bo niektóre samochody tak maja ale u mnie zmieniło się to ot tak. Jakiś miesiąc temu jeszcze wszystko mi śmigało i nagle jak ręką odjął. Musze...
Szyba juz pracuje:) Zdobylem schemat na forum goldhand i namierzylem przerwe w obwodzie zasilania przekaznika czasowego K 1312. Dzieki za zainteresowanie, zamykam temat i pozdrawiam.
No to sprawdź czy czujnik halla ma zasilanie, czy wysyła impulsy itp.
Do sprawdzenia również przekaźniki. Na pewno wszystko inne działa jak ABS się świeci? Właśnie przerabiałem przekaźnik w sharanie gdzie palił się ABS nie działały wycieraczki i nawiew. Wypalony przekaźnik. Błąd się nie zapisze bez zasilania.
Nie jest tow ina czujników, wątpliwe jest to by były wszystkie uszkodzone. Może uszkodzony moduł, może brak zasilania - ciężko powiedzieć. Najlepiej sprawdzić VCDSem jeżeli jest to fabryczny zestaw.
Bezpieczniki sprawdzałem - wszystkie jakie są i wszystkie są sprawne. Za zasilanie tych urządzeń odpowiada bezpiecznik nr 32 5A pod modułem komfortu i jest on sprawny. Podałem na szybko +12V na gniazdo do diagnostyki ale jeszcze nie podłączałem komputera. Część urządzeń ruszyła (radio, zegary, licznik kilometrów dziennych i zegarek godzinowy) natomiast...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... sprawdz zasilanie pompek z przekaznika
testu nie robiłem, sprawdziłem przewody: zasilanie i powrót - są gorace
Jeśli nie ma problemu z zasilaniem głównym to skorzystaj z testera Eberspaeher .
Płytka zegarów do przejrzenia, bądź piny zasilania podświetlania. Obejrzyj najpierw kostki które dochodzą do zegarów i ewentualnie popodginaj styki.
Witam czy posiada ktoś rozpiskę pinów kostki białej niebieskiej i czerwonej do sharan 95-00 na jaki pin idzie zasilanie ?
Prawdopodobnie uszkodzony przewód zasilania przy wtyczce urządzenia. Brak zasilania powoduje również brak komunikacji. Inna możliwość, ale mało prawdopodobna, to uszkodzenie sterownika.
Brak kontrolki żarowych to gubi zasilanie na sterze i nie pali.Gdzie reszta data?
Zastanawiam się jeszcze czy Plaka nie kupić gdzieś i próbować na nim odpalić, da to coś? Co myślicie? Jak nie ma kontrolek to pewnie zasilania na ECM też, także nie wiem co by ci to dało ale może sie przyda. Bardziej to będzie ci potrzebna probówka 12v.
Ile odczekałeś z zamkniętym autem? Coś mi się widzi, że nie usypia, ogólnie pobór dość duży. 1.5A to 18W poboru. Dodano po 1 Te szybkozłączki od radia, do czego zasilanie idzie?
Jeśli po skasowaniu błędy wracają, to nie masz zasilania na czujnikach, czyli jak wyżej, zderzak wymontuj i szukaj przetarć i śniedzi.
Bo jak widać w schemacie który dałem Koledze na forum.vwgolf, w pokrętle jest styk (na rys. 517) włączający klimatyzację na każdym innym niż "0" położeniu pokrętła. Jest to styk nie sprzężony elektrycznie z obwodem zasilania wiatraka kabiny, więc klima działa mimo braku nadmuchu.
A sprawdzałeś czy gazu nie odcina zasilania czujnika bądź nie gasi przebiegu , jeśli centrala gazu jest podpięta pod ten czujnik?
Cześć, No i problem się rozwiązał jak postanowiłem zrobić hard reset kluczykowi. Wyjąłem mu baterię, kluczyk przeleżał bez zasilania 2 dni w szafie i działa już od 2 tygodni bez problemu.
jesli diagnoza nie widzi usterki w sterowaniu pompowtryskiem to będzie usterka mechaniczna typu -zapchany filterek w pompowtryskiwaczu.Można sprawdzić na początek cisnienie paliwa na zasilaniu pompowtrysków (na pompie jest przyłącze do pomiaru).
w vw sanitarnej montowany jest drugi akumulator do zasilania przedzialu medycznego i ogrzewania postojowego.Przy wyłaczonym zaplonie akum. jest odłączony od rozruchowego(zapewnia to rozruch samochodu nie rozładowany podstawowy)W trakcie jazdy po osiagnięciu w instalacji 14,7V zostaje dołaczony drugi.Somochód posiada wbudowany automat ładujący z zewnetrznego...
Może warto jeszcze sprawdzić w blokach pomiarowych w module elektroniki zasilanie sterownika i to samo w ecu silnika oraz podejrzeć wykorzystanie prądnicy czy jakoś tak się to nazywało. Możliwe że gdzieś jest spadek napięcia i do modułu nie dochodzi pełne napięcie. Tez tak miałem w Sharanie jak była wypalona skrzynka bezpieczników bo ktoś nie dokręcił...
Miernikiem możesz sobie sprawdzić napięcie zasilania na wyciągniętej wtyczce Tester diagnostyczny pozwala porównać np. wartość żądaną z wartością rzeczywistą sygnału
podaj co to za bład jego numer, sprawdz zasilanie na ster
Moja nawigacja jest stara i potrzebuje impulsy - zwykłe zasilanie nie pomaga :-(
Tak na przyszłość to wystarczy zamontować kawałek przeźroczystego wężyka na zasilaniu i obserwować jak się zachowuje w nim paliwo, jeżeli spada to sprawa jasna
podłącz zasilanie do silnika lewych drzwi "na ostro" i zobacz czy chodzi
sharan zasilania sharan zasilania radio sharan zasilania świec żarowych
termostat danfoss parametry pompa wspomagać renault laguna gwarancja tabliczka znamionowy
youtube wolno działa zamienik bu508af
Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004 – długość przewodu anteny emulatora immobilizera, wpływ na rozruch i pracę silnika Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004 emulator immobilizera – długość przewodu anteny, wpływ na rozruch