Zasilanie masz stałe z bezpiecznika. Ecu "pulsuje masą"
Przewody biegną bez żadnych połaczeń dodatkowych czyli od bezpieczników FB5 ,FB6 komory silnika do zasilania REC kostka XR6 2 pinowa pozdrawiam
Witam, w Astrze-G jest to trochę prościej. W załączeniu masz schemat sterowania (w przełączniku kierunkowskazów) tempomatu i rozpiskę z bezpiecznikami. Z przełącznika tempomatu nasz trzy przewody bezpośrednio do sterownika silnika oraz zasilanie z bezpiecznika F3.38 (10A).
Według schematów są dwie wersje zasilania. Jedna bez tylnego modułu elektronicznego i wtedy zapalniczka zasilana jest z bezpiecznika FE36 7,5A w skrzynce bezpieczników pod maską. Druga z tylnym modułem elektronicznym (w bagażniku z lewej strony) i zasilanie idzie z niego z bezpiecznika FR29 15A.
Jak w temacie astra H, klimatyzacja automatyczna, sprężarka z zaworem, bez sprzęgła, brak zasilania na zawór, podpowie ktoś skąd idzie zasilanie? Bezpieczniki sprawdzone, w porządku.
Zasilanie,bezpiecznik jest?
Jeśli podłączyli najpierw masę akumulatora a później +. Ale to rzadkie przypadki. Sprawdź czy jest zasilanie i masy na ECU. Może coś pokombinowali z bezpiecznikami.
Jak masz podwinięty orging to problem będzie dalej bo pompa zrobi ciśnienie (1bar) i paliwo będzie się lało dalej. Jedynie odpięcie pompy paliwa prze wyjęcie wtyczki (pod tylną kanapą masz rewizje ) lub wyjąć przekaźnik pompy paliwa. Nie pamiętam czy bezpiecznik chyba nr 2 zasilał coś oprócz pompy.
Po pierwsze posprawdzać wszystkie bezpieczniki i główne przewody zasilania.
Sprawdź bezpiecznik w skrzynce instalacji auta ewentualnie zobacz czy niema dodatkowego zabezpieczenia (bezpiecznik) w lini zasilania radia (złączka).
Elektrykowi prawdopodobnie chodziło o podłączenie zasilania pamięci radia, jeśli przekładałeś kabelki i nie wiesz co od czego to jest całkiem możliwe, że poszedł bezpiecznik, a sprawdzałem czy jest napięcie zasilające np. żarówką?
Odbiornik potrzebuje 2x 12v. To będzie w 100 proc. bezpiecznik. Sprawdz dokładnie.
Należało by sprawdzić bezpiecznik odpowiedzialny za zasilanie radia w pojeździe?
Bezpiecznik którego szukasz będzie nad nogami kierowcy.
To ok, szukaj teraz kolejnej kostki 6 lub 11 pin, przez nią idzie zasilanie po zapłonie. Jeśli nie będzie jej w komorze silnika to pewnie gdzieś w okolicy bezpieczników. Jakiegoś zabezpieczenie antyzłodziejowego nie masz? Może ono szwankuje.
Musisz zacząć od zasilania, to znaczy: bezpiecznik- czy nie jest przepalony, czy dochodzi napięcie do silniczka, sprawdzić silniczek na krótko.
Zasilanie radia 2x12V i bezpiecznik w radiu sprawdzone?
Zasilanie licznika lub postojowe.Te bezpieczniki sprawdź jeszcze raz.
Na bezpieczniku od radia jest zasilanie?
Witam. Może to nie jest najlepsze rozwiązanie ale możesz wziąć zasilanie z kostki radia, tylko sprawdź który kabel jest który bo jeden jest bezpośrednio przez bezpiecznik z akumulatora a drugi ze stacyjki.
ginie zasilanie sterownika silnika,bezpieczniki pod maską
Jeśli są metalowe to rozpiąć np małym śrubokrętem później ładnie się je spina z powrotem, jeśli plastilowe to z dwóch stron ścisnąć i schodzą, wypiąć wtyczkę, później już "tylko" duży pierścień przekręcić i pompa nasza:) zasilanie tam jest na stałe po bezpieczniku, sterowanie masą podczas kręcenia i pracy silnika. pozdr
Zasilania to żrówką,bezpieczniki F23,F38(10A),F5 60A do sprawdzenia.Tego układu nie naprawiałem jeszcze ale na pewno się da .
Sygnał prędkości jest przekazywany z systemu ABS i odczytywany podobno z lewego przedniego koła. A co jest z tym ABS-em? Sprawdź bezpiecznik odpowiedzialny za zasilanie ABS. Numer bezpiecznika odczytasz z opisu na klapce skrzynki bezpiecznikowej. W astrach II z niesprawnym ABS-em zawsze nie działa prędkościomierz.
Na bezpieczniku nr 2 na pewno powinno być +12v podczas kręcenia jeśli niema to podłącz zasilanie bokiem nic się nie stanie jak wtedy zapali będziemy myśleć dalej
No to pozostaje jeszcze przejrzeć wiązki w przelotkach między drzwiami a karoserią ,często tam łamią się przewody i to po stronie kierowcy (wiadomo dlaczego...) Posprawdzane bezpieczniki piszesz że ok zasilanie jest,trzeba by jeszcze sprawdzić masę może tam jest przyczyna. Posiadam schemat szyb , lecz do Astry F i nie wiem czy u kolegi będzie tak samo...
Brak zasilania na pompe paliwa. Bezpieczniki dobre. Gdzie szukać przyczyny
Sprawdzaj jeszcze raz REC czyli tylną centrale elektryczną, uzupełnij braki - tam jest zasilanie zapalniczki, itp.
Upalone wyjście głównego zasilania na przednie szyby w skrzynce bezpieczników (wewnątrz).
Może drgania podczas jazdy powodują rozłączanie zasilania sterownika. Sprawdź zasilanie, masę i połączenie na bezpieczniku.
Nie pamiętam dokładnie ale chyba bezpiecznik nr 11 jest od zasilania pompy paliwa Można wciąć się we wiązkę za bezpiecznikiem Tylko czy masz instalację LPG??? Jak tak to taki patent nie pójdzie
Może kostka ''nie odbija'' i masz zasilanie na radio i moduł zamka centralnego .Na liczniku gaśnie wszystko? Czasem pada moduł w skrzynce bezpieczników ,ten wsuwany z boku.
Pisałem że wyłącznik (czujnik jest sprawny). Ponawiam pytanie , który bezpiecznik Nr. lub skąd jest brane zasilanie do wyłacznika (czujnika). pozdrawiam
To sprawdź czy przy przekręceniu stacyjki przychdzi na nie zasilanie, bo jeśli nie to wcześniej będzie przekażnik i bezpiecznik.
Witam. Astra G 1.4 XEP z LPG. Silnik zgasł podczas jazdy(bez żadnego hałasu, trzasków, zgrzytów itp). Kręci ale nie odpala. Brak wskazania temperatury płynu chłodzącego oraz brak zasilania na LPG(kontrolki lpg ciemne, bezpiecznik ok). Jaka może być przyczyna?
Do sprawdzenia bezpieczniki w aucie 35, 39, 40 Przy module na wtyczce do sprawdzenia zasilania. W kostce po prawej stronie. 1,6,7 zaslanie na stałe 14,15,20 zasilanie po zapłonie 4,3 masa Do zdemontowania schowek pasażera i sprawdzenie czujnika oblodzenia. Po naciśnięciu przycisku klimatyzacji powinno być napięcie po dwóch stronach. Sprawdź to daj znać...
Takie zachowanie świadczy o tym, że któryś z modułów próbuje przejść w tryb uśpienia, ale coś go mu na to nie pozwala. Może być winny sam moduł nadwozia. Odłącz on niego zasilanie i zobacz co się dzieje.
Prosba do moderatora. Jestem w zimnym garazu i pisze z telefonu przymknij oko na pisownie nie wyskakuja mi polskie znaki.. Dziekuje To idź do domu. Zresztą mrozu nie ma, więc bez żartów. Brak zasilania sterownika - albo zgniły oczka masowe, albo plusa brakuje - bezpieczniki do przejrzenia.
Zasilanie do przełączników idzie z tego samego bezpiecznika. Może przelotki w drzwiach
Nie doczytałem że wyciągnął bezpiecznik od zasilania deski.P
Panowie skończyli już swoje głupawe rady? Dziękuję. Następnym razem będą ostrzeżenia! Do Autora. Proszę sprawdzić bezpieczniki kontrolką. Brakuje stałego zasilania. Bezpiecznik F24.
sprawdz czy dochodzi zasilanie, jak go brak szukaj spalonego bezpiecznika w skrzynce pod maska
No właśnie nie mogę znaleźć. Nawet w opisach bezpieczników nie ma tego. Ale skąd się bierze zasilanie podświetlenia wyświetlacza, nie wiem?
Kolory czy ilość przewodów mogą się nieznacznie różnić - jest to zależne od wyposażenia i funkcji danego modelu auta. Co do drugiego pytania, przyczyna jest raczej logiczna - brak połączenia, sygnał otwarcia nie dochodzi do siłownika albo problem z zasilaniem, w najgorszym wypadku mogło dojść do uszkodzenia silniczka przez zwarcie. Polecam jeszcze sprawdzić...
Zmierz napięcie na klasonie przy podłącznym klaksonie i wciśniętym guziku. Zmierz na samch zaciskach klaksonu, na masie względem minusa akumulatora i na plusie względem plusa akumulatora. Tam gdzie zaobserwujesz napięcie w dwóch ostatnich testach szukaj braku styku w obwodzie. Jeżeli to nie ma airbaga to nie ma też przekaźnika. Guzik klaksonu zamyka...
Diagnostyka jak już koledzy napisali. Ja do tego dołożę sprawdzić dokładnie bezpieczniki i wiązkę oraz wtyki do modułu bo niestety gniją. Spróbuj odłączyć na chwilę wtyczkę od czujnika temperatury płynu i zobacz czy wystartują wentylatory.Powinny jeśli zasilania są OK.
pod osłoną przy klamce maski w kabinie jest złącze tylnej wiążki sprawdż czy tam nie ma nadpalonych styków przewód czerwony z niebieskim paskiem ( gruby) ten kabel idzie do pompy. podakj na niego +12 v ( przez żarówkę reflektorową lub bezpiecznik) i zobaczysz czy pompa pracuje ,jeżeli nie zajaży żarówka to sprawdż mase na pompie . A sprawdziłeś bezpiecznik...
Zprawdz bezpieczniki i zasilanie. Najczesciej to dodatkowe przewody podpięte do akumulatora.
Witam. Wygląda że nie działa pompka paliwa. Po włączeniu zapłonu praca silnika pompki powinna być słyszalna. Sprawdź czy jest zasilanie na złączu pompy. W obwodzie zasilania jest też bezpiecznik. Nie jest przepalony ?
tylko ktory bezpiecznik jest od tego zasilania bo sprawdzalem bezp. i wygladaly na dobre. moze gdzies pod maska jest glowny bezpiecznik ???
Ostatecznie rozwiązałem problem od strony bezpieczników. [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... opis
Wydłubać wyświetlacz i sprawdzić zasilania jeśli wszystkie bezpieczniki sprawne
To proste .Załączył się pseudo alarm który odciął zasilanie czegoś i załączył awaryjne. Teraz wyłączysz to pilotem lub specjalnym kluczykiem albo wywalisz ten układ z auta.
Wygląda na brak zasilania tablicy, bezpieczniki sprawdzone dokładnie?
Najprawdopodobniej złącze pod bezpiecznikiem lub przy zapalniczce Tyle na CITO
Nie ma bezpiecznika od samego spryskiwacza ,jeżeli wycieraczki działają sprawdzić zasilanie na silniczku najprawdopodobniej uszkodzony jeżeli brak napięcia sprawdzić wyłącznik.P
bezpiecznik jest ok. brak napiecia na zasilaniu przekaznika
Oświetleniem tablicy i światłami pozycyjnymi/stop steruje moduł w bagażniku, nie ma oddzielnych bezpieczników od tych żarówek, tylko od zasilania całego modułu. Żarówki muszą mieć właściwą moc i dobry kontakt z oprawką.
Upierasz się bo widzisz błąd w module a tak niedawno dla C0561 ASO stwierdziło wiązkę pedału przyśpieszenia i co ty na (Koszt to 1200zł). Dla tego błędu też jest – niestabilne napięcie systemu (czyli styki zazwyczaj). Może wiązka koło amora z tyłu przetarta. błąd wcale nie musi oznaczać problemów z hamulcem elektrycznym, w tym celu skorzystać z innego...
witam brak mi stopu w astrze I, żarówki dobre,automat dobry ,bezpieczniki dobre gdzie może być usterka? skąd biegnie zasilanie,i czy stop leci przez przekażnik z góry dziękuje
https://obrazki.elektroda.pl/5575172600_... Przedstawiony układ opisuje rozwiązanie w Astrze H (Astra III). Może być jednak z powodzeniem użyty w innych samochodach gdzie występuje oddzielny bezpiecznik na gniazdo zapalniczki. Trochę historii Astra III posiada odbiornik radiowy bez wejścia USB i Line In. Oczywiście nie ma też BT. Powstał...
To nie ma nic wspólnego z wentylatorami jedynie zasilanie modułu ale usterka jest gdzie indziej.P
możesz podłączyć tak jak napisałeś ale nie wiem dlaczego jest osobne wejście drzwi kierowcy i pozostałych drzwi, może na przykład jest w alarmie np.funkcja antyporwaniowa i po to podział ,wtedy przy wspólnym podłączeniu krańcówek będzie się uaktywniała przy otwarciu każdych drzwi,plusa po stacyjce znajdziesz również w boczku na cieńszym czarnym przewodzie,jest...
To ja widzę to tak dokupujesz przekaźnik z dwoma zestawami styków na napięcie które wychodzi z urządzonka którym teraz sterujesz kamerką , podpinasz do tego kabelek z gniazdkami zapalniczek ( ten co już masz ) . Dodatkowo wyprowadzasz przewód +/- z radia (stałe napięcie) na zasilanie twojej buczącej złodziejki przez przekaźnik , te dwa zestawy styków...
bezpieczniki dobre a zasilanie próbówką albo miernikiem
W złączu 13 pin masz zarówno stałe 12V do zasilania oświetlenia wewnętrznego, lodówki i pompy do wody w przyczepie campingowej, jak i 12V po stacyjce do ładowania akumulatora w przyczepie. Zgodnie ze sztuką obwód stałego 12V powinien być pociągnięty przewodem 2,5mm2 i zabezpieczony bezpiecznikiem 30A. Do niego możesz się bezpiecznie podłączyć przez...
i zrobiłem zwarcie na zasilaniu stałym. Teraz radio nie zapisuje niczego Dokładnie tak będzie. Bezpieczniki sprawdzone A napięcie na nich? Znajdź właściwy bezpiecznik i sprawdź czy masz na nim napięcie. Może na żółtym kablu (stałe 12V) idącym do kostki ISO masz zamontowany bezpiecznik?
Witam Mam problem z przełącznikiem świateł w astra H 1,7cdti Po włączeniu stacyjki świecom światłą mijania same się włączają - nie mogę włączyć tylnej lampy przeciwmgłowej - nie działa regulacja wysokości świateł i jasności zegarów Mogę się zalogować testerem delphi 150 do różnych systemów za wyjątkiem UEC który bezpiecznik odpowiada za zasilanie UEC...
Po pierwsze, nie na kostkach, a połączenia lutowane lub zaciskane. Po drugie, bezpiecznik jak najbliżej miejsca gdzie podłączasz zasilanie. Po trzecie, nie montujesz żadnych zapalniczek, tylko gniazda zapalniczki. I to też pewnie nie. Inaczej wygląda gniazdo zapalniczki, inaczej zwykłe gniazdo przyłączeniowe. Choć i w jedno i w drugie można wpinać różne...
Podpięcie się pod zapalniczkę (z tyłu) napewno łatwiejsze i wygodniejsze niż od aku. Trudno się przebić z komory silnika do kabiny. Zrób sobie na konektory (jak ja) i w razie potrzeby tylko wypinasz zasilanie i wyciągasz CB. A bezpiecznik powinien być w czerwonym zasilającym. Powodzenia
Raczej nie bo skoro kostka od radia to ona przy radiu a oświetlenie samochodu ma swoje zasilanie sprawdź bezpieczniki lub żarówki może jakieś zwarcie zrobiłeś 😊
hmmm iz znow opel. znajomy mial taki problem w astrze. pomogło zasilanie prosto z akumulatora oczywiscie przez bezpiecznik. moze w twoim przypadku tez pomoze.
Widzę że dosyć grube przewody więc szukaj zasilania bo pewno spalony jest tylko bezpiecznik.
na początek sprawdź czy pompa daje paliwo na wtrysk dostań się do pompy zobacz czy przewody gdzieś nie zostały przygniecione odepnij zasilanie pompy zobacz czy pali bezpiecznik:D
Zapewne oryginalne przełączniki są kilkustopniowe, wtedy potrzebujesz moduł, który będzie zasilał matę np PWM-em. Jak tylko zwykły przełącznik, to przydałby się bezpiecznik do zabezpieczenia maty i przekaźnik (przełącznikiem będziesz sterował przekaźnik). Ja zrobiłem też w ten sposób u siebie, ale okazało się maty grzeją za mocno, i dlatego potrzebne...
Miałem podobny przypadek w octavi 1. Okazało się ze nie było dobrego kontaktu na bezpieczniku od 2 biegu wentylatora chlodnicy. Bezpiecznik był cały i zasilanie na nim było a mimo to w chwili gdy załączał się 2 bieg wentylatora to bezpiecznik przestawał kontaktować. Powidzenia.
Zasilanie do pompy dochodzi , bezpieczniki sprawdzone , iska jest ? Jaki silnik? Stan naładowania akumulatora jaki?
Głupie pytanie... Czy jest gaz zatankowany? Najprawdopodobniej nie włącza się elektro zawór... Według posiadanej wiedzy może to być też reduktor. Zasilanie instalacji gazu powinno iść przez bezpiecznik... zobacz czy jest cały.
Bezpieczniki odpowiedzialne za klimę w 2009r to: 3, 4, 20, 32 Przynajmniej wedle opisu znalezionego w internecie. Niektóre bezpieczniki mogą zasilać też inne układy, co może spowodować błędy. Najprościej odpiąć sam siłownik. Dostęp nie jest zły po wymontowaniu schowka. Ile masz tego poboru? Mierzyłeś czymś?
Jak sprawdziłeś bezpiecznik? Nie jest ufajdana w środku od resztek z odpalania papierosów?
Dziś próbowałem połączyć się przez złącze diagnostyczne zasilanie niby było ale z niczym komputer się nie polaczyl, bezpieczniki, +i - posprawdzane wszystko ok. Czyżby padł CIM
witam.Sprawdż zasilanie wzbódzenia alternatora ,które jest zasilane po przez kontrolke ładowania.[cienki przewód przy alternatorze]Sprawdż też bezpiecznik .
W pierwszej kolejności chciałem się dowiedzieć czy na zasilanie sterownika jest jakiś bezpiecznik. Co do sterownika czy on znajduje się nad pedałami ?
A nie dało wam do myślenia że skoro obd nie ma zasilania a nie było przerabiane to coś jest nie tak. Sprawdziłeś choćby bezpieczniki?
Odłączyłem kostkę stacyjki bez zmian Odłączyłem też włącznik światła bez zmian Jeśli wykluczyć niefabryczne radio i zwarte w nim linie zasilania i podtrzymania, to pozostaje skrzynka bezpieczników pod deską rodzielczą.
centralny oryginalny, a rocznik 2000, bezpiecznik dobry Dziwi mnie trochę brak jakiego kolwiek zasilania do zamku.
Tego ci nikt nie powie co może być przyczyna na odległość,nie masz zasilania to i diagnozy nie będzie rzecz jasna.Posprawdzać bezpieczniki i jak są ok to proponuje zaprowadzić do elektryka.
Sprawdz bezpiecznik bedzie oznaczony głośnikiem na klapce od bezpieczników.
S to sa przelaczniki. Numery nie maja znaczenia. Ten z wieksza iloscia stykow jest umieszczony po stronie kierowcy. M to sa silniki lub modul z silnikiem. Ten z literka A to jest bezpiecznik, a raczej modul z ktorego jest pobierane zasilanie.
Wg. schematu od insigni A16XER (te same sterowniki) to na pinie 12 ma być stałe zasilanie +12V. Podaj tam zasilanie, może być przez żarówkę 21W lub bezpiecznik 5A i sprawdź czy komunikacja wróciła.
Wypalony przełącznik i styk zasilania stałego 30.P
Podłącz razem z tylną szybą. Jak masz zaparowane lusterka, to i szybę też. Szyby i lusterek nie podgrzewasz non stop, tylko 3-5 minut, później już nie ma takiej potrzeby. Nie kieruj się żadnymi "oszczędnościami" prądu, Twoja Astra to nie Syrenka, czy 126 z prądnicą. Nad bezpiecznikami jest przekaźnik od szyby, podłącz tam zasilanie i będzie działać.
Na taki pobór 2x75W znajdziesz wszystko z tyłu skrzynki bezpieczników.
Tak jak w temacie. Czujnik zamkniętych drzwi sprawdzony miernikiem- sprawny i oświetlenie wnętrza działa. Brzęczyk podpinałem prosto do aku i działa . Nie dochodzi zasilanie + na styk 30 brzęczyka. Gdzie szukać przyczyny ? Bezpieczniki wszystkie sprawne.
Dokładnie tak. Nie wiem jak w corsie, ale np. w astrze rozpiska bezpieczników jest na wewnętrznej str. pokrywy skrzynki bezpieczników. Przekaźnik pompy paliwa w astrze pod plastikiem w słupku przy nogach pasażera. Możliwe że w corsie jest podobnie. Dodam jeszcze że w astrze opel stosował 2 rodzaje zasilania pompy. 1 - pompa dobijała ciśnienie po włączeniu...
Nie sprawdzaj wszystkich bezpieczników, tylko sprawdź porządnie ten, który jest od zapalniczki. Musisz poszukać schematu w internecie.
Musisz mieć dwa osobne bezpieczniki od świateł "postojowych" od lewych i prawych, prawe zasilają tablice rejestracyjną i podświetlenie tablicy wskaźnikowej - sprawdź czy na bezpieczniku pojawia sie napięcie po włączeniu świateł postojowych
Bezpiecznik od ECU do sprawdzenia jak będzie ok to sprawdzenie zasilania na ECU. LPG jest na pokładzie?
witam , mam problem z pompa paliwowa w opel astra h GTC 1.9 CDTI 150 KM z 2005r. po prostu pompa nie dostaje pradu (bezpieczniki sprawdzone , przekaźnik również ) może ktoś miał cos podobnego , proszeo porade . 9
a mógłbyś mi podpowiedzieć który to będzie przekaźnik? Od lewej,górny czy dolny rząd? Niestety nie mam oznaczeń ani na przekaźnikach ani na skrzynce. Na pokrywie skrzynki bezpieczników w kabinie ,masz wytłoczone piktogramy!!
zasilanie astra astra schemat bezpieczników schemat bezpieczników astra
indukcyjność łuku transformator inwerter sprawdzić łączyć kabel ziemia
automation license manager automation license manager
Hydropopychacze w silnikach Kia: modele i działanie Diagnostyka magistrali danych w VW Caddy 1.6 TDI 2010