Wszystkie pompowtryski były zapieczone
VOLVO w kwadratowych lampach czy nie ma błędów pompowtrysków . Miałem uszkodzoną kasetę silnika i pokazywało uszkodzenie 1,2,3,4,5,6 pompowtrysku.
Pierwsze pytanie-nie wiem. Drugie- odpinasz złącze zasilania pompowtrysków(jak benzyna to zasilanie cewek) i kręcisz do zgaśnięcia kontrolki oliwy, potem podpinasz i normalnie ognia.
Masz już przecież podpowiedź - wiązka zasilania pompowtrysków i tym się zajmij a nie jakimiś głupotami.
Kolego sprawdziłeś zasilanie kasety EDC.Jeżeli faktycznie ten silnik jest na pompowtryskach to EDC MS6.2 i powinien być przycisk do wywołania kodów migowych jak w Axer-Karosa C956 .
Koledzy taka sugestia od lamera może to coś z zasilaniem ? To kojarzy mi się też z zapowietrzeniem.
Moim zdaniem nie rozkręcał bym pompowtrysków nie diagnozując pożądnie silnika.Można sprawdzi korekcje dawki wtrysku jeżeli jest podejżenie o nie.Nieszczelne oringi będą powodowac trudności w odpalaniu bowiem cis.na zasilaniu pompowtrysków będzie małe albo wolno wzrastac, a wiadomo że jeżeli nie ma ciś.na zasilaniu pompowtryski nie działają.Można to...
A moze zwyczajnie zdejmiesz pokrywę i sprawdzisz co sie dzieje z zasilaniem pompowtrysku
Zaraz komputery diagnostyki ect. i od tyłu diagnozę zaczynać ... Sprawdzane było ciśnienie zasilania pompowtrysków ?
Użyłeś opcji SZUKAJ? Z ciekawość wpisałem w GOOGLE i znalazłem wiele odpowiedzi. pod pompą wtryskową przykręcany na dwie śrubki(plastikowa obudowa) oczywiście jeżeli masz jeden z tych silników AGR, AHH, ALE, ALH W silnikach zasilanych pompowtryskami jest "chyba" mniej więcej w tym samym miejscu.
jesli diagnoza nie widzi usterki w sterowaniu pompowtryskiem to będzie usterka mechaniczna typu -zapchany filterek w pompowtryskiwaczu.Można sprawdzić na początek cisnienie paliwa na zasilaniu pompowtrysków (na pompie jest przyłącze do pomiaru).
a pompowtryski sprawdzałeś? te korekcje mi się nie podobają Dodano po 7 Wiesz co kolego sprawdź po kolei rozrząd. Jeśli masz możliwość daj pompowtryski do sprawdzenia. Zobacz też czy czasem się nie zapowietrza układ naj prostszy mi znany sposób to nabicie ciśnienia do układu wtryskowego czy spadnie czy nie takie jest moje zdania Dodano po 3 A i jeszcze...
15% to nie jest niepokojące zjawisko choć świadczy o odchyłkach cylindra. Nierównomierna praca silnika może być również spowodowana pojawianiem sie powietrza w układzie zasilania paliwem warto było by to sprawdzić monitorując zasilanie za pomocą wziernika zamontowanego na przewodzie zasilania pompy. Poniżej zamieszczam ci opis testu zrównoważenia pompowtryskach.
Zacznij od pomiaru ciśnienia zasilania paliwem pompowtrysków.
Sprawdź czy z wiązki zasilania pompowtrysków nie poszedł olej do kasety silnika, wiązkę AdBlue z prawej strony ramy, APM musi być sprawny bez błędów elektrycznych i przepuszczania powietrza odpowietrznikiem i sprawdź czy się katalizator nie wysunął. Ważna rzecz to prawidłowe wartości poziomu wody, oleju i temp. oleju.
A co ma listwa zasilania pompowtrysków do czujnika G28, przecież nie pokazało żadnego błędu związanego z cewką któregokolwiek pompowtryskiwacza N2.... tylko G28 a lepiej jakbyś podał sam kod błędu bo czujnik to tylko stopień końcowy a jeszcze jest wiązka (ekranowana).
To ciekawe, tutaj https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... kolega zmierzył sterowanie pompowtryskami i wyszło mu coś innego: Zasilanie plusem nie stałym prądem ale prostokątem z dużym wypełnieniem 12V, 80%, 10kHz. Pojawia się tylko w momencie któregokolwiek wtrysku. (wspólne zasilanie)
Pompowtryski wymienione a co z zasilaniem pompowtryskow jakie ciśnienie paliwa na filtrze ?
Pompa w zbiorniku - to pompa, która ułatwia zasysanie paliwa pompie wstępnego tłoczenia ( tandemowej). Powinna wytworzyć niewielkie nadciśnienia za filtrem paliwa (ok. 0,2 - 0,4 Bar). Przy sprawnym układzie zasilania pompowtrysków na powrocie nie powinno być paliwa przy nie pracującym silniku. DO MODERATORA: z całym szacunkiem - może używam skrótów...
Zacznij od świec czy są sprawne i mają zasilanie.
Czy oby ta "nowa" pompa jest na pewno nowa? Bipy poszły na minus więc prawdopodobnie słabe zasilanie paliwem, albo pompa słabsza albo mechanik coś spaprał, uszczelkę dał nową? Zajrzyj do uszczelniaczy pompowtrysków jak pisałem wcześniej, sprawdź regulację pompek, jeśli nie pompki to cylinder lub zawory, zmierz ciśnienie, i omijaj tego mechanika szerokim...
Witam. Mam problem z Renaut Magnum 440 E-tech. Mianowicie brakuje jej mocy silnik po rozgrzaniu do temperatury równej 65 stopni zaczyna się dławić emitując niebieski dym. Wymieniliśmy wtryski, pompowtryski, sprawdziliśmy koło zamachowe. Wymieniliśmy czujniki koła zamachowego i rozrządu, turbo sprężarkę i czujnik turbiny. Wymieniony na nowy układ paliwowy...
4 pompowtrysk odpięty od zasilania. Stąd ta przyczyna.
Witam. Mam problem z Renault Magnum 440 E-tech. Mianowicie brakuje jej mocy.Wymieniliśmy wtryski, pompowtryski, wymieniliśmy czujniki koła zamachowego i rozrządu, turbo sprężarka i czujnik turbiny wymieniony na nowy,układ paliwowy dostaje 4 bar na zasilaniu pompowtrysków, ciągle źle pracuje ostatnio wymieniliśmy 2 komputery na próbę. Dochodzi do 1300...
Witam kolegów auto po diagnozie brak błędów w centralkach cisnienie paliwa 3 atm na rozruszniku natomiast na desce silnik na czerwono i stop sterownik nie steruje zasilaniem na pompowtryski. Czy to wygląda na awarie sterownika
Witam ! Szukałem na forum, ale nie znalazłem rozwiązania mojego problemu, otóż: jestem użytkownikiem Passat B5 1.9TDI 130KM 2001 (pompowtryski). Chcę trochę zabezpieczyć auto, dlatego myślałem o odcięciu gniazda ODB2, i przeciągnięcia go w inne miejsce. Do tego celu zamierzałem użyć: http://viaken.pl/pl/uniwersalny-adapter-...
Witam passat nadal nieo dpala vag pokazuje 05399 - brak zasilania dla ECU 00258 - przełacznik cewki 1 prosze o porade Dodano po 1 A i nie idzie zasilanie na pompowtryski
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... sprawdz zasilanie pompek z przekaznika
Na pompowtryski filtry na zasilaniu nie pomogą, bo zakłócenia idą drogą radiową.
Witam serdecznie.Jak w temacie Audi A3 2.0TDI kod silnika BKD po zgaszeniu nie odpala.Sprawdzona pompka w zbiorniku,pompa wstępnego zasilania wymieniona w sterowniku brak błędów,czujnik położenia wału sprawny.Dziwną sytuacją jest iż po odłączeniu np wtyczki od pompowtrysku nie wywala błędu.Zamówiłem drugi sterownik niestety od razu zrobiłem kopię i...
Wszystko na temat pompowtrysków,ciśnienia regulacja czyli układ zasilania i diagnostyka sterownika.
Sprawdź pompkę paliwa i jakie ciśnienie zasilania? Przy wymianie pompowtrysków wskazane jest sprawdzenie pompki, a często jej wymiana. Dobrze odpowietrzone? Wypadałoby jechać na diagnostykę i sprawdzić to co mówił kolega, ale zacząłbym od sprawdzenia ciśnienia.
do Stary Brat zasilanie jest na pompowtryskach PDF to znaczy że trzeba na szrotach szukać innego jednakże ten przyśpieszacz(pedał) wariował przez dwa dni w tej chwili jak ręką odjął działa bez zarzutów , nie wiem czy jest to problem styku czy zwyczajnie się kończy dziękuje i pozdrawiam
-czy ktos moze mi podpowiedziec gdzie jest przyczyna -dziekuje Przyczynę takiego zachowania można określić po dokładnej diagnozie wykonanej przez mechanika znającego układ zasilania z pompowtryskami. audi a3 2.0 tdi pompa wtryskowa Tam nie ma pompy wtryskowej.
A nie masz przypadkiem zamienionego powrotu z zasilaniem????
Witam, Mam problem z autobusem Scania Irizar PB. Silnik Scania DC1104 PDE 380 KM. Autobusem jeżdżę osobiście od 4 lat i zauważyłem, że stopniowo traci trochę mocy. Nie jakoś strasznie, ale było to wyczuwalne. Auto normalnie odpala ciepłe i zimne, nie dymi, nie było większego spalania, aż do niedawna z tankowania na tankowanie zaczęło palić około 3 l...
Jak to jest 1,9 na pompowtryskach to zainteresuj się pompą paliwa w zbiorniku lub jej zasilaniem
Przydały by się jakieś logi, może coś się z nich wywróży, najlepiej komplet. W większości przypadków gdy mechanicy rozkładają ręce pompowtryski i ich zasilanie paliwem. Na początek popraw wtyczki na nich. Podoginaj wsuwki żeby ciaśniej siedziały.
co jakiś czas wywala błąd 17678 35-00 po skasowaniu którego mam wrażenie że lepiej odpala na gorącym silniku. coś mi się wydaje, że ten problem będzie ciągle powracał, sprawdź zasilanie na 4 cylindrze bo chyba 4 pompowtrysk ma braki w zasilaniu cewki N240.
Tak konkretnie korekty dawek co swiadczyloby o problemie w silniku jego sterowaniu czy zasilaniu paliwem.
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
kolego ,jesli pompowtrysk ,zdemontuj pokrywe pompowtryskiwaczy , i wypinaj po jednym a po wypieciu uruchamiaj silnik , ktory wypiety a silnik odpali ten uszkodzny i do wymiany . Dodano po 2 rob to szybko ,bez zakladania pokrywy podczas proby odpalenia ,doslownie na sekundke jak odpali to zgas . Pompowtrysk robi zwarcie ,sterownik silnika automatycznie...
Biały to zasilanie i przychodzi do górnego króćca. Niebieski (z czujnikiem G81) powrót - dolny króciec pompy. Czyszczenie zmiennej geometrii w turbosprężarce powinno chyba rozwiązać problem z jej wolnym wstawaniem z dołu i przeładowaniem powyżej 2000 RPM.
Ech Pivvo. :D ! Superol też jest do diesleka a nie radziłbym go lać do silnika gdzie potrzebne są pochodne grafitu z resztą nie lałbym go do żadnego silnika .Tu jest to PD-k więc norma 506.00/506.01.Chodzi o rozwiązanie układu zasilania w paliwo(pompowtryski i ich napęd),w tym oleju są dodatki które mają zadbać o tenże układ.Motorcraft nie jest producentem...
Przkroczony czas regulacji pompowtrysków wiże sie z ze słabą wydajnością układu zasilania paliwem pompek. Przyczyn może być kilka: 1. nieszczelność (uszkodzone oringi) na połączeniu pompowtrysk głowica 2. zbyt małe ciśnienie paliwa na pompie tandemowej (wypadało by sprawdzić to ciśnienie 3. nie działa pompa zasilająca w zbiorniku jeśli to silnik ATJ...
Nie wiem jaki tam masz rodzaj wtrysku (pompa, pompowtryski, CR), inne są przyczyny dla każdego z rodzaju zasilania). Niezależnie od tego powodem może być rozjechana kompresja na cylindra.
Jak nie błędów to problem jest zasilaniu paliwem. Sprawdź jak zgaśnie czy jest paliwo w filtrze. Łatwo tam zajrzeć odpina się zawleczkę i widać czy paliwo jest ponad materiałem filtrującym. Zanim paliwo trafi do pompowtryskiwaczy są dwie pompy. W baku niskiego ciśnienia ok 1 bar podaje paliwo do filtra. Druga to pompa tandem pobiera paliwo z filtra...
Podszedłem do tematu drugi raz, tym razem z innymi narzędziami. Diagnoza brak ciśnienia na pompie tandemowej, nawet jak wspomagałem kilkoma barami na wejściu. Pompa do wymiany. Dziękuje wszystkim za pomoc i przepraszam za wprowadzenie w błąd, ale taką historię usterki przekazali mi mechanicy z dwóch poprzednich warsztatów. Jedyna pożyteczna wiedza z...
Przez pompę w baku nie będzie szarpał, zresztą łatwo zmierzyć czy daje prawidłowe ciśnienie. Koledzy słusznie typują wiązkę pompowtrysków, dla pewności można by też sprawdzić zasilania i masy sterownika.
Po wyciągnięciu pompowtrysków przyczyna się znalazła. Dwie tuleje mocowania pompowtrysków okazały się nieszczelne. Kompresja z cylindra dochodziła do układu paliwowego co powodowało zapowietrzanie układu i trudne zapalanie. Podczas pompowania ręcznego układ się odpowietrzał a przez uszkodzone tuleje paliwo dostawało się do cylindrów i stąd te stuki...
Na jakim zasilaniu jest silnik - wtryskiwacze czy pompowtryski? Może warto sprawdzić ich stan. Jakie jest rozpylanie itp. Poza tym w silnikach Tdi często padają jak w innych układach i markach różne czujniki - np. czujnik Map itp. warto sprawdzić. Mój kolega miał w A4 taki problem - po wymianie czujnika dymienie zanikło.
Audi A4 B5 AJM Avant 2000r. Proszę o pomoc w identyfikacji przekaźników. W szczególności: sterowanie pompowtryskiwaczy , a który za ich zasilanie zasilanie paliwem?
Uszkodziła się poma tandemowa, przytarła się pojawiły się opiłki. Została wymieniona do tego też wymieniono pompowtryski przeczyszczono układ paliwowy i nie zapala. Wstępnie trzymano się układu paliwowego, więc zrobiono zasilanie z bańki plus elektryczna pompka żeby ominąć pompę tandemową i zrobić wymagane ciśnienie jednak dalej nic. Pompowtryski są...
Jak się nie zapowietrza to wiązka pompowtrysków. A nie uważasz, że błędy by były? Posprawdzaj, czy zawsze ma komunikację, zobacz, czy nie siada zasilanie na sterowniku. Może kostka stacyjki, może przekaźnik odciążający? Jakie ma obroty na rozruszniku? Jaka temperatura paliwa?
Witam was ponownie. Zrobiłem jak mówił skorp. Na sam początek podałem ciśnienie 5 atm. w układ zasilania, i ujawniła się przyczyna.Na drugim pompowtrysku wydostawało się paliwo z pod cewki.Zakupiłem używany na internecie za 400 zł , zamontowałem i auto śmiga.Przejechałem 800 km i nic się nie dzieje. Bardzo Wam dziękuję za sugestie i serdecznie pozdrawiam.
nie podałeś jaka wersja, byly 90KM i 110KM i rozniły sie instalacją. Jesli 110KM moze być cos z wtykiem co wchodzi pod kape zaworową do pompowtrysków. Poza tym.. moze być coś z układem zasilania albo z paliwem. Dodano po 33 i najlepiej podłączyc pod komputera pompowtrysk w 98 roku-dobre......... tym bardziej iż tam występowała tylko 90km :D przyczyną...
Witam, kolejna zagadka. Skoda Octavia 2 2005 1.9 105 KM na pompowtryskach, silnik BJB nie odpala. Ecu zasilanie na pinach 3,5,6,18, oraz masy na pinach 1,2,4 są. Sterownik widzi obroty dodatkowo sprawdzone czujniki wału i wałka oscyloskopem, są sprawne. Pompka w baku sprawna. Po podmianie sterownika odpaliła od strzała, późnij jeszcze z 3 razy i koniec....
Może czas wymienić szczotki i ślizgi miedziane w alternatorze. to pompowtryski sieją w dieslu. Szczególnie, że kolega ma NOWE auto i to tego CRDI, czyli z Common Rail'em gdzie tu pompowtryski ?? Spróbuj jak jeden z kolegów radził - zasilanie bezpośrednio z akumulatora. Jak to nie zadziała będziemy dalej szukać.
I stanęło na tym że my wiemy swoje a "fahofcy" swoje. Przynajmniej fachowcy będą co mieli robić i za co kupować żonie waciki ;) Mnie powaliła na łopatki historia zeimp`a. To jest tak głupie i nieprawdopodobne że na pewno się zdarzyło. I wierze w 100%. My tutaj piane tłuczemy a i tak nic się nie zmieni w tej kwestii... Powyżej 80k km lejemy półsyntetyk,...
Układ wtryskowy, wyprzedzenie kąta wtrysku, zużyte pompowtryski itd. Najpierw diagnoza komputerowa silnika i skontrolowanie układu zasilania silnika w paliwo.
Nie rozumiem jak to zaslepic wyjscie z zasobnika na wtrysk? Zaslepic zasilanie oleju napedowego na wtrysk? :/ Jesli proba przelewowa trwa 120 sekund a u mnie w ciagu 30 sekund zebralo sie prawie 25 ml to chyba za duzo? Jak sie robi ta procedure prawidlowo?
No cóż , coś za coś . Najlepiej , w tych wehikułach , odciąć zasilanie na sterownik , ale nie stały po 30 tylko po 15.
Owszem kolego moga bzc pompowtryski a dokładnie oringi na nich ktore uszczelniaja pompowtrysk do opsady. Z tego co piszesz musi byc gdzies nieszczelnosc na zasilaniu paliwem wystarczy ze jeden popmowtrysk bedzie nieszczelny na obsadzie i beda takie obiawy jak piszesz. tylko ze auto ciezko paliło by nawet na pełnym baku.
Prosiłbym o wskazówkę który przekaźnik? Tak jak pisałem ja próbowałem odciąć przekaźnik który włącza zasilanie dla ECU, czyli rozciąłem przewód z pinu 18 ECU, ale niestety błędy od ABS/ESP się zapalają.
Przypdek o którym piszesz wygląda na wystepowanie błędu chwilowego związanego z układem zasilania lub doładowania taki błąd jest błedem chwilowym i nie zapisuje się w pamięci sterownika musisz podjechać z błędem do mechanika i bez wyłaczania samochodu przeprowadzić diagnostykę.Chociaż pozwolę sobie stwierdzić żę siada ci jeden z pompowtrysków . Jak...
Skoro, jak piszesz "pytasz mądrych ludzi", to udzielę Ci mądrej odpowiedzi: W silniku ARL na pompowtryskach ECU rozpoczyna wtrysk oleju napędowego do cylindrów w momencie odebrania sygnału z czujników G28 i G40 lub jednego z nich w przypadku, gdy drugi jest uszkodzony. Jedynym skutecznym sposobem zabezpieczenia takiego silnika jest niezależne odcięcie...
Dzięki za zainteresowanie się problemem. Faktycznie filtr był lepki od jakiegoś świństwa, chociaż wymieniany miesiąc temu. Wszystko przez moje "żydostwo". Miałem w kanistrze ok. 10l paliwa, które stało od zimy.Trochę było mało klarowne, a ja je wlałem razem z 50l świeżaczka do zbiornika.Zrobiłem może 5 km i pozamiatane. Dobrze że na tym się skończyło,...
Scania zanim nie nagrzeje się , ma zwiększoną dawkę wtrysku, niezależnie od tego, przy niskich temperaturach produktem spalania są duże ilości pary wodnej- białe tumany niby dymu- trochę to jest zasługa intercolera. Zjawisko jest normalne skoro po nagrzaniu jak piszesz ustaje. Czujnik doładowania wymienia sie gdy dymi na czarno cały czas, zwlaszcza...
Dodam że auto jest silne i nie kopci Nie wiem, ale powyższe zdanie stawia wszystko na głowie, bo to oznacza, ze wszystko jest w porządku. Czy na pewno jest silne? czy sięgając pamięcią za czasów świetności pokonywałeś jakaś górę ze stałym ładunkiem jest tak samo i nie trzeba przypadkiem zejść o pół biegu niżej? Bo tylko to jest możliwe, że czujnik...
Kurcze dawno tu nie zaglądałem:) No owszem w dieslu nie ma przepustnicy co nie oznacza że zaworu nie można tu zamontować po prostu trzeba zastosować inne rozwiązanie takie które nie będzie tylko i wyłącznie mechaniczne tylko np. zastosować sterowanie elektromechaniczne lub elektroniczne które będzie otwierało zawór przy ustalonym ciśnieniu granicznym...
Nie ma błędów w kompie ,sprawdzamy mechanikę ,czyli jak pisał przedmówca zasilanie rozrusznika i świec. Pomimo braku błędów i tak diagnoza komputerowa by się przydała wraz z podaniem wyników, Może pompowtryski pdają, lub wuprzedzenie nie właściwe.
Witam, auto to jak w temacie pompowtrysk kod silnika AXR. Błędy które zastałem praktycznie od wszystkiego, czujnik wałka rorządu, przepływomierz, EGR, N75. Powód brak zasilania. Spalony bezpiecznik f34 który wystawia 12v po zapłonie. Chce zlokalizować co mogło go uszkodzić. Zamontowałem na próbę 15amper w miejsce spalonego 10. Sprawdziłem wiązkę aż...
Jeżeli ma pompę paliwa w zbiorniku (były takie co nie miały) to przekręć parę razy stacyjkę i wsłuchaj się pewnie bedzie słychać bulgotanie jak za którymś razem bulgotanie ustanie uruchom samochód powinien pracować normalnie. Oznacza to że nieszczelność nadal występuje. Możesz wstawić fragment przewodu igielitowego i obserwować czy na zasilaniu pokazują...
Witam. Potrzebuje pomocy. Auto pali, pedal gazu nie aktywny,(tylko wolne obroty) EDC sie świeci nonstop do tego układ zasilania sie zapowietrza tzn. trzeba odpowietrzac recznie zeby w ogóle zapalił i co jakis czas pomachac tą pompką. Pompe paliwa zmieniłem, pompowtryski sprawdzone, sądziłem ze oringi na pompowtryskach ale po zmianie bez efektów.........ktos...
Miałem kilka podobnych przypadków. Po analizie objawów proponuje sprawdzić przekaźnik 109, opisywany jako pompy paliwa ale z niego wychodzi zasilanie na czujnik położenia wałka rozrządu.Przekaźnik w serwisie kosztuje około 70zł.Jednak przed wymianą sprawdzić czy na ten czujnik dochodzi zasilanie 12V w trakcie kręcenia. Golfa,którego mieliśmy miał podobne...
problem rozwiązany uszkodzony pompo wtrysk 1 cylinder .zwarcie wewnętrzne cewki pomimo pozytywnego wyniku rezystancji.To powodowało zatrzymanie silnika i dwa błędy w pamięci sterownika .Schemat instalacji podobny od silnika BMM .Wtryski faktycznie niedokręcone widać po śladach na pompo wtrysku stąd olej w ropie ,przedostawał się przez luz i uszczelnienie.Wystarczyło...
Kolego d13 ma na zasilaniu paliwem zaworek przy silniku przed filtrami na przelotce kilka razy tam właśnie było zatkane i problemy były z ciśnieniem i odpalaniem Przy pompce na filtrach jest korek plastikowy wymień oringa pod nim twardnieje i łapie powietrze. Jeśli chodzi o pompowtryski to na balansie cylindrów wyjdzie jeśli jest balans około +- 50...
Sprawdź zawór przelewowy na listwie (od strony wentylatora)- zmierz ciśnienie na pompie zasilającej. Czasem mogą być winne uszczelniacze pompowtrysków.
witojcie hej po modelu 114 380 wychodzi na pompowtryski pde31 błąd 51 jak najbardziej pompowtrysk 51 ale jest jedno ale pierwszy cylinder ze względu na zamocowanie silnika jest wyżej od szóstego co za tym idzie jeśli są jakieś zakłócenia w zasilaniu paliwa będzie generował błąd powoduje to zapowietrzenie na listwie zasilającej.Może na początek sprawdz...
(...) błędów żadnych w vcds nie ma , pompowtryski czyszczone jakieś 5tys km temu bo jeden padl regeneracja geometrii turbiny robiona około 25tys km temu , tak samo był wymieniany dwomas wraz ze sprzeglem nowy intelcooler węże wszystko szczelne czy ktoś wie jaka może być tego przyczyną? Dodano po 2 Witaj na forum Elektroda.pl! Opisałeś problem ze swoim...
To ja jeszcze spytam co do zaworów dawek i kąta wtrysku. Czy ich niesprawność jest widoczna gołym okiem? Jak to wykryć? Na pewno komputer, chyba że się ma dużą ilość elektrozaworów na podmianę; za 2 koła za elektrozawór sztuka i to sprawnych! ;P 1-3 i 4-6 to są grupy cylindrów którymi steruje po 2 elektrozawory 1 od dawki i 1 od kąta. Jeśli wartości...
Serdeczne dzięki szaman, robota trwała 30 minut i auto chodzi. Tak jak podejrzewałem, chłodzenie nie ma być na ciśnieniu, tylko na ssaniu pompki. Schemat nieco innego motoru, (W temacie podałem FH, a to jest FM, lecz to przecież to samo). Przelewy są u mnie od tyłu, ale to pryszczyk. To że chodzi, to jedno, a drugie, że na 4 cylindry :D - uszkodzony...
Pomiar ciśnienia na pompie tandem plus przezroczysty wężyk od pompy tandem do filtra na powrocie i zasilaniu. Ciśnienia na pompie tandem min 2 bary powinno rosnąć do 6-8 przy przyttzymaniu na 2200 rpm . A paliwo w wężykach bez bąbli powietrza.
z całym szacunkiem dla Ciebie (at)norbert.s. ale odcinanie sygnałów zwrotnych z jakichkolwiek czujników G40, G28 czy też zasilania ECU bądź też samych cewek elektrozaworów N240 na pompowtryskach to tylko złuda jaką się karmi naiwnych właścicieli samochodów, pisząc takie informacje nie rzucam słów na wiatr gdyż jako policjant (nie mam zamiaru się z tym...
Skoda Octavia SLX 1.9 TDI 2000r Proszę dopisz ilu konny silnik posiadasz, i/oraz jak wiesz, czy ma pompę wtryskową czy pompowtryski? Ogólnie: 1. Czujnik położenia wału 2. Czujnik położenia wałka 3. Uszkodzona pompa wtryskowa 4. Uszkodzenie pompy wtryskowej i/lub jej elementu 5. Uszkodzenie pompowtryskiwaczy 6. Uszkodzenie tandem pompy 7. Zaworek na...
Jak Ci szorowało pod kierownicą to tam właśnie jest czujnk skrętu i może trzeba tam zajrzeć a co do pompowtrysków to ile ich wykazuje błędy może jakiś jest uwalony, musisz jechać gdzieś na tester i wtedy mozna sprawdzić jak każdy pracuje i który pokazuje błąd bo jak wszystkie to raczej zasilanie ich.
Trzeba wziasc pod uwage niesprawnosci ukladu zasilania silnika.Czy to po stronie elektrycznej czy to po stronie ukladu paliwowego. komputer nie uwzgledni usterek ukladu, ktore nie wygeneruja usterek. Trzeba miec swiadomosc, ze zawory i pompowtryski nalezy wyregulowac. moze byc wina elektrozaworow dawki i katka, ktore lubia sie rozkrecac. Tych usterek...
Reasumując wymienić uszczelkę metalową na początek(30zł, a będzie najszybciej). ? Przebieg 500tys. Przy 500tys uszczelki pompek bezwzglednie do wymiany. Jesli pali, nie slyszysz metalicznych stuków na clindrach. nie ruszaj pompek samych w sobie. Delikatnie zdemontować założyć nowe uszczelniacze. Zamotowac pompowtryski. Uszczelnić wszystkie łączenia...
To PD i nie ma wtryskiwacza sterującego. Problem przeładowania nie ma nic wspólnego z zapalaniem. Turbina gdyby się rozleciała to byś o tym na pewno wiedział a nawet gdyby stała ( w co wątpię) to silnik dało by się uruchomić. Brak reakcji przy kręceniu to albo brak paliwa na pompowtryskach albo brak sterowania przez ECU co jest mało prawdopodobne dało...
zaślep powrót paliwa z głowicy,do zasilania podłącz sprężone powietrze około 5bar(nie opróżniaj układu paliwowego z głowicy),dobrze oczyść pompo wtryskiwacze szczególnie w miejscach gdzie przykręcone są przewody i obserwuj je.pod ciśnieniem przy nieszczelnościach pojawi się paliwo i bąbelki.
Pompowtryski sprawdzone,ok.Wymieniona pompa paliwa w zbiorniku i pompa tandemowa,wymieniony czujnik obrotów wału korbowego.Auto ma przebieg 185 tys.W/w pompy są firmy Bosch(nowe),pompowtryski regenerowane na Bosch-u Dodano po 38 Dodam tylko że auto kupiłem w 2006 roku z przebiegiem 30000,wiec przebieg jest rzeczywisty.Po podłaczeniu kompa,dziwne dane...
Spotkałem się z podobnym przypadkiem. Sprawdź kostkę od zasilania wtryskow, ta co ma zakrecane złącze w głowicy bo może tam być problem złamanego pinu jeśli ktoś nie przyłożył się do jej podpiecia. A oni tak to zmienili i tyle? Może nie zrobili regulacji wtryskow?
Poprawiłem w temacie, oczywiście BKC. Uszczelniacze na pompowtryskach to już nie moja działka wiec auto idzie do mechanika. Zastanawiam się czy można sprawdzić jakoś szczelność głowicy. Spróbuje zaślepić na ciepłym silniku powrót z pompy i podać 7 bar z kompresora na zasilanie pompy.
Musi byś wyłącznik uderzeniowy,od jakiegoś długiego czasu jest to standardem ;) W benzyniaku odcina zasilanie na pompę paliwa a w dieslu zamyka zaworek w pompie,nie wiem jak to ma się w nowszych dieslach na pompowtryskach, w każdym bądź razie ma za zadanie unieruchomić silnik podczas wypadku aby nie doszło do jego zapalenia. Poszukaj po prawej lub lewej...
ECU nie ma zasilania - wymontuj przekaźnik nr 109, zdejmij z niego plastikową obudowę a następnie lutownicą popraw luty na płytce drukowanej, wstaw i powinien silnik odpalić. Proponuję abyś też dodawał w poście jakie masz oznaczenie silnika bo nie wiem czy masz silnik na pompie wtryskowej czy na pompowtryskach a w dużej mierze od tego zależy co brać...
Witam. Auto raz odpala a raz nie. W czasie gdy nie chce odpalić mruga mu check w czasie kręcenia. Wtedy zrywa połączenie vcds jak gdyby ginęlo zasilanie. Mierzylem na ecu w czasie kręcenia i trzy plusy są jak i dwie masy. Co ciekawe, gdy odepne wiazke od pompowtryskow przy głowicy wtedy podczas kręcenia check nie miga. Któraś pompka ma zwarcie ? Ale...
Witam. Galaxy 350 tys km po sprawdzeniu szczelności układu paliwowego, rozrządu, układu grzania świec żarowych, wymianie filtrów oraz uszczelniaczy pompek ciężko palił w temp. poniżej 0. Po sprawdzeniu ciśnienia sprężania okazało się że ma tylko po 21 na każdym garze. Po remoncie kapitalnym dołu silnika i głowicy z regenerowanymi gniazdami pompowtrysków,...
Piszesz o nierównej pracy silnika, a układ paliwowy czyściłeś ,sprawdzałeś szczelność. Jakieś błędy na desce są ? Mierzyłeś ciśnienie paliwa na zasilaniu ? Robiłeś diagnostykę wtrysków, czy regulowałeś bo miałeś taki kaprys.? Nikt z fusów Ci nie wywróży co dolega silnikowi . Układem HPI sterują czujniki położenia wału, ciśnienia paliwa, elektrozawory...
(at)martinek0 jeżeli chodzi o forda diesla to escort odpada do zasilania OR bo ma pompę wtryskową lucasa, a ta w powszechnym mniemaniu nie nadaje się do zasilania olejem roslinnym, jeżeli silnik forda ma w oznakowaniu TDdi to ma pompę BOSHa (a takie silniki miały focusy 98-04' i mondeo 01-04') i można kombinować instalację OR, natomiast TDCi to już...
Witam samochód wrócił z serwisu no wyczyścili zbiornik przedmuchali przewody sprawdzili filtr oraz pompę wysokiego ciśnienia i listwę oraz czujniki wszystko ok no i na koniec wymienili pompo wtryski , no słono było aż tu nagle nie odpala, na komputerze brak błędów dwa tygodnie minęły i nic aż tu nagle sprawdzili poprawność podłączenia pompo wtrysków...
sprawdzenie pompowtrysków objaw pompowtrysków regenerację pompowtrysków
kontrolka honda accord transformator inwerter sprawdzić amica piekarnik oprogramowanie
aktualizacja telewizora manta podlaczenie czujki
Winbond W29N01GVSIAA NAND Flash Details for LG 715G8003-M01-B00-004K Mainboard Boot Issues Seat Leon 3 FR 1.4 TFSI 145KM – check engine po wymianie rozrządu, błąd P0016/P0017