Po to wysłałem schematy że miałeś właśnie sprawdzić zasilanie.
To może zmierz czy prąd dochodzi (raczej tak bo rozrusznik) i wychodzi ze stacyjki? Sprawdziłem już bezpieczniki i przekaźnik że bezpieczniki mają ciągłość, czy mierzyłeś że przed i za jest zasilanie, najlepiej żarówką? To samo z przekaźnikiem, sprawdź czy styk ma zasilanie i sprawdź którego sygnału brakuje na cewce.
Jeżeli podam na bezpiecznik zasilanie to na pompie mam normalnie zasilanie 12.5
Jeszcze jeden pomysł: sprawdź, czy na bezpieczniku odpowiadającym za pompę paliwa masz zasilanie. Myślę tu o problemie z BSM - częsta przypadłość.
Należy jeszcze sprawdzić wyłącznik uderzeniowy i czy jest iskra i zasilanie pompy paliwa. Pozdrawiam.
To nie jest przyczyna twojej usterki, prawdopodobnie jest coś z pompą paliwa lub jej zasilaniem.
2 przekaznik pod komputerem uszkodzony sprawdz zasilania
Np we wstrząsówce, przekazniku podwójnym, instalacji...
Pompę masz normalnie pod kanapą tylną. Sprawdź, czy jest zasilanie, jak włączysz zapłon. Jeśli jest, to pompa do wymiany.
Pod ECU, taki podwójny.
Sprawdź zasilanie. Sporo tego z 5V zasilane.
Zasilanie cewki, wtrysków, pompy paliwa jest, brak kluczowania.
Napisałem : piny na pompę , a nie na czujnik poziomu. Do tego ustrojstwa potrzebny jest tylko sygnał czujnika poziomu i masa oraz zasilanie, to co za problem go znaleźć? Piszesz w dziale elektryka i elektronika , a to coś mówi. Myślenie ma przyszłość.
pojawiło się zasilanie na wtryskach i pompie paliwa po podaniu masy na pin 13 wg tamtego schematu Masz ten sam schemet zasilania. Teraz musisz znalezc przyczyne, dla ktorej kalkulator nie podaje tej masy. To nie wina BSM, jesli masz wszystkie zasilania na ECU.
Skoro po podmianie pompy faluje ci ciśnienie to albo problem z zasilaniem samej pompy w paliwo, albo masz wciek paliwa na wytryskach. Ewentualnie coś z wiązką . Nie steruje dobrze pompa. Jak i sam pomiar ciśnienia może być zafałszowany.
Przede wszystkim pompy paliwa nie czyści się. A jak podajesz zasilanie na pompę to auto pali za każdym razem?
Witam, podstawowa diagnostyka, ECU widzi obroty? Jeżeli nie iskry nie będzie :) Jakie jest ciśnienie paliwa, pompa chodzi? Takie może głupie pytanie, ruzumiem że czujnik uderzeniowy sprawdzony?
Wiesz co masz sprawdzić, więc działaj. 1. Czy pompa ma zasilanie. Jeśli tak to czy pracuje (pluje paliwem). 2. Iskra na świecach. Jest czy nie. 3. Czujnik położenia wału. Po sprawdzeniu tego możemy szukać dokładniej.
Kolego zakładajac ze masz Boscha jednopunkt ,to podwójny przekaznik masz umocowany pod "puszką-obudową" jednostki sterujacej. Dokładnie w lini pionowej patrzac z góry na kompa..Aby sprawdzić zasilanie pompy paliwa ,nalezy zmostkować ze sobą (za pomocą przewodu z przełacznikiem tzw. przyciskiem) styki 1 i 11 wtyku przekaznika podwójnego. Pozdrawiam .
to trzy przyczyny -wybita wstrząsówka, w komorze silnika, po lewej, niepodal przegrody czołowej -uszkodzony przekaźnik piętnastostykowy, (wylutowany, zgnity) -nie ma zasilania na przekaxnik
Jeśli toś zmostkował zasilanie pompy paliwa, istnieje ryzyko, że podczas wypadku, mimo zgaśnięcia silnika, paliwo będzie cały czas pompowane. Są filmy na Youtube, w języku polskim i nie tylko z wymiany tego przekaźnika. Oglądnij, zadecyduj, czy dasz radę. Wcześniej zobacz, co masz nawywijane w BSM.
Witam Problem rozwiązany.Przyczyną był brak stałego zasilania kalkulatora wtrysku. Jak sprawdzałem zasilanie (z 3 razy) to naciągałem wiązke i zasilanie było a jak wpiełem złącza zpowrotem to znikało , przeszczepiłem przewód i chodzi jak należy. Porobiłem się z tą wiązką nieźle byłem pewny co do zasilania bo sprawdzałem żarówką i to mnie włąściwie zgubiło.Jak...
Podać zasilanie i zobaczyć czy leci paliwo.
Dlatego pytam o rzecz moim zdaniem podstawową, ktorą mogę sptawdzić czyli czy z BSM wychodzi w ogóle zasilanie do ECU. Stąd moja prośba o informacje ktore złącze i które piny z BSM zasilają pompę paliwa i ECU. Jeśli zasilanie wychodzi z BSM to zostaje mi sprawdzenir całej wiązki do ECU
Witam Mam problem z zasilaniem pompy paliwa i zniknely kierunkowskazy Wymienilem przekaznik pompy ktory znajduje sie za komputerem ( przed wymiana napiecie na wtyczce pompy mialo 0.3V wyjscie 7.6Vpowrot, po wymianie przekaznika jest 0.6V wyjscie 12.6 powrot) Wszystkie bezpieczniki sprawdzone sa OK Czy moze ktos podpowie gdzie szukac i jak sprawdzic...
Peugeot nigdy ni stosował pompo wtryskiwaczy. Jeśli w komorze silnika jest ręczna pompka paliwa to nie ma elektrycznej. jeśli nie ma to sprawdź zasilanie pompy pod tylną kanapą i zrób diagnostykę.
Zasilanie pompy jest dostępne od góry zbiornika paliwa,tam gdzie jest zamontowany zespól pompy i wskażnika poziomu paliwa.Dostęp jest od strony wnętrza samochodu po odkręceniu klapki rewizyjnej umiejscowionej nad zbiornikiem paliwa.Stukanie młotkiem w zbiornik paliwa może spowodować tylko jego uszkodzenie.
Sprawdziłeś czujnik uderzeniowy? - to pierwsza rzecz. Druga rzecz to do sprawdzenia przekaźnik podwójny, on zasila pompę paliwa. Jeżeli każde z powyższych zostało sprawdzone i jest sprawne to zostaje patrzeć instalację. PS. Jeżeli immo blokuje nie ma wysterowania przekaźnik podwójny na pompę paliwa.
Sprawdź przekaźnik od pompy paliwa
Problem rozwiązałem Okazała się u palona masa na wiązce z komory silnika do pompy. Dla osób które mogą trafić na podobny problem to przekaźniki znajdują się w skrzynce gdzie bezpieczniki w komorze silnika, są nie wymienialne (a przynajmniej tak producent twierdzi ale da się to zrobić jak ktoś potrafi lutować i korzystać z miernika). Jeżeli ktoś zdecyduje...
Odcięcie klawiatury jako sposób na zdjęcie immo? Gratulacje tym wieś tumanom. Odpięcie klawiatury przy odpalonym silniku, dawało efekt tylko do wyciągnięcia akumulatora. Po podpięciu akumulatora, znów trzeba było wpisywać kod. Jak nie ma napięcia na cewce i na pompie paliwa (ten sam obwód z przekaźnika podwójnego), więc prawdopodobnie świadczy o problemie...
Szczerze wątpię żeby jakiś specyfik pomógł na te moje problemy. Testowałem już kilka (i do baku, i bezpośrednio na zasilaniu pompy paliwa) i różnicy nie nie było jakiejś znaczącej.
Jeśli jednak jest to partner ll i jest tylko jeden przewód paliwowy z baku pod maskę tak może się dziać. Najlepiej zamontować przekaźnik odcinający zasilania pompy paliwa gdy auto jeździ na LPG. Ze wzrost ciśnienia na listwie po przełączeniu na gazownie? A reg powinien być w koszu ,nie ogarnie on tego? Czy piszesz o pompie PWM? Tak z ciekawości pytam...
pierwotny obwód zasilania elektrycznego pompy paliwa. czyli obwód sterujący przekażnikiem.
Witam sprawdź czy do pompy pochodzi zasilanie i podłącz do komputera i sprawdź czujnik ciśnienia paliwa bo może on jest uszkodzony
Poszukaj tego przekaźnika:[url=https://www.google.pl/s... szukaj w okolicy sterownika silnika. Możesz go rozciac, i próbować naprawić, albo podmienić. Stamtąd...
Witam potrzebuje schemat podłączenia pompy paliwa do boxer 3.0 hdi 2015
Pompa jest nowa zainwestowałem bez powodzenia 300zł niestety, silnik ma 90 km Nie prościej było podać zasilanie na pompę i zobaczyć czy działa ?
Do sprawdzania głównych zasilań używaj żarówki np H7. Albo masz uszkodzony przekaźnik silnika ,albo zgnite połączenia lub kable ,albo np coś z kostką stacyjki.
Zasilanie sterownika do sprawdzenia.
czy ktoś wie gdzie znajduje się przekaznik pompy paliwa Nie ma, gumowa gruszka nie potrzebuje zasilania.
W 306 nie ma żadnego przepłukiwania listwy po wyłączeniu stacyjki. Cewka przekaźnika od pompy ma plusa po stacyjce . Po wyłączeniu zapłonu sterownik sam wysyła zasilanie na styk 12 przekaźnika, za diodą. Sam się nad tym głowiłem.
Chesz robic glupstwa - wolno ci. Twoje auto, twoje pieniadze. Brak iskry + brak zasilania pompy = nie dziala przekaznik podwojny (na 95%). Trzeba tylko ustalic, dlaczego. Zrobisz, jak zechcesz. Weolych Swiat!
Witam. Nie podaje paliwa na monowtrysk. Pompke podłączałem na krótko i działa, natomiast po przekręceniu kluczyka, lub jak kręci rozrusznik nie działa. Pytanie mam gdzie umiejscowiony jest bezpiecznik i przez który przekaźnik to idzie. Na bezpiecznikach brak jakichkolwiek opisów i nie wiem, który to jest. Sprawdzałem te z lewej strony pod kierownicą...
Jest wyłacznik uderzeniowy. Spradz bezpieczniki nr.25 - pompa paliwa , 24 - przekaznik głowny , 26 - zasilanie ECU.
Niskie ciśnienie paliwa. Proponuję sprawdzić czy pompa niskiego ciśnienia podaje paliwo. Coś się chyba koledze pomyliło. Proponuje sprawdzić czy na wtryski dochodzi zasilanie.
A mnie się wydaje że tobie się źle wydaje. Sprawdź zasilanie ECM. Sprawdź czy inne systemy mają komunikację i jakie błędy w nich. Z wróżb to ubity BSM.
Filtr paliwa nowy może ma tydzień. A w zbiorniku paliwa nie jest tylko pływak? Czy to jest pływak razem z pompa? Dochodzi do niego zasilanie tylko na dwa kable. Zbiornik czysty i tak samo pływak.
Sprawdz PRÓBÓWKĄ czy masz zasilanie w kostce stacyjki. To wiele wyjaśni. Masz tam 4 grube przewody. Plus, 2 po zapłonie i rozrusznik.
Witam. Mam problem. Nie działa mi pompa paliwa w Peugocie 406 jw. Pompa jest sprawna bo sprawdzałem.Co może być przyczyną braku napięcia na pompę.A może któryś z kolegów zapoda linka do instalacji zasilającej pompę.
BSM zdechl w srodku bsm masz przekaznik pmpy paliwa, sterownik silnika takze bierze z tego przekaznika zasilanie, wlasnie dlatego zginela kontrolka silnika oraz cisnienie paliwa
http://obrazki.elektroda.pl/7627456600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9123069500_1... Dodano po 2 Dodam jeszcze ze mój CDIF niełączy sie ze sterownikiem silnika więc na pewno poszło jakieś zasilanie.
A ta pompa działa na krótko ? Zasilanie sterownika jest z tej skrzynki ze zdjęcia ,w środku są ukł.elektroniczne,może była zalana wodą.
Bez schematu to się nie obejdzie ,zaśniedziale styki lub popękana otulina kabli, zacznij od pompki bo jak nie poda paliwa to choćbyś pół silnika wymienił to i tak nie zapali to jest sprawa elektryczna . Dodano po 17 Schematy https://www.peugeotbook.ru/pl/20X/206/el...
Witam. Ponieważ regulator wysokiego ciśnienia działa jak zawór upustowy, a podawane zasilanie RCO zwiększa ciśnienie- to wzrost ciśnienia w sytuacji niezasilania elektrycznego zaworu świadczy o mechanicznym blokowaniu przepływu w pompie. Najczęściej takie objawy świadczą o zatkaniu filterka na wejściu do regulatora. Gaśnięcie silnika przy takim wzroście...
Zasilanie pompy nie ma wpływu na zużycie paliwa, ale popraw to zanim spalisz sobie auto, bo obwód świateł masz teraz mocno przeciążony. Przekaźnik pompy to ten duży, 15-to pinowy, za akumulatorem.
Pin 4, 5, 6 i 13 są połączone i na nich powinno się pojawiać 12V po zapłonie. Pin 8 i 15 na nich ma być na stałe 12V. Na pinie 14 ma być 12V po zapłonie, a na pinie 7 ma się pojawiać masa z komputera (pin 14 i 7 sterowanie przekaźnika). Pin 13 odpowiada za zasilanie pompy paliwa. To jest wszystko o przekaźniku podwójnym.
Kod błędu? Ten silnik miał dwie główne przypadłości czyli cewka i/lub świece potem sterownik silnika, zapchany katalizator, inne usterki jak np padająca pompa paliwa lub wtryskiwacz.
Witam ;) Mam małe problemy z odpaleniem takiego bolida. Nie startuje rozrusznik, nie chodzi pompa paliwa, nie ma zasilanie cewki ani wtryskiwaczy, jedyne czego się dopatrzyłem, to przekaźnika w środku (w skrzynce z bezpiecznikami), który załącza przewód od elektromagnesu na rozruszniku... Od czego zacząć? przewody masowe i bezpieczniki na zicher sprawdzone....
Witam, Troche za malo danych do auta (trzy silniki - LFX, LFW, LFY - ten ostatni z trzema systemami wtrysku) wiec trudno udzielac rad. W kazdym razie pompa jest zwykle zasilana z +APC przez wylacznik wstrzasowy i bezpiecznik F25 na BM34 (pod maska) na pin 3 pompy. Masa pin 4. Pozdrawiam, Georges PS. Nie zauwazylem "16V". Wiec silnik LFY. Jaki system...
Zasilanie na pompę paliwa i cewkę idzie z przekaźnika podwójnego - z tego samego wyjścia. Który rok pojazdu?
Sugeruję sprawdzić zasilanie na pompie paliwa w momencie kiedy nie chce zapalić, jak będzie a pompa nie chodzi to wymieniasz pompę i cieszysz się bezstresową jazdą.
Sprawdź czy podczas jazdy nie gubi się zasilanie pompy w zbiorniku paliwa - żarówkę na kablu równolegle podłącz do pompy . Sprawdź tą pompę , U mnie w HDI-ku pękał się wąż od pompy w środku w zbiorniku .
Bezpiecznik i przekaźnik pompy paliwa znajdują się w komorze silnika w skrzynce obok akumulatora. http://obrazki.elektroda.pl/8292381400_1... http://obrazki.elektroda.pl/4145470400_1... Po przekręceniu stacyjki pompa powinna włączyć się na kilka sekund.
Brak ciśnienia paliwa - nie startuje pompa, albo jest uszkodzona, brak sterowania/zasilania wtryskiwaczy - wybierz sobie coś.
Skrzynka bezpieczników BM posiada moduł eletroniczny i przekażniki ,rozprowadza zasilanie na pompę paliwa,sterownik silnika,ABS itp. Sprawdż masy przy reflektorach na podłużnicy.
Idealnie do Peugeota sprawdza się ten moduł, dostępny za naprawdę niewielkie pieniądze. W moim Peugeot 206 wszystko jest podłączone przy pompie paliwa. Oryginalny obwód przeciąłem na drugim pinie. Masz cztery przewody: 1 i 2 to rezystancyjny pomiar paliwa, 3 to masa, a 4 to plus 12V. Użyłem rezystora o wartości 600 omów. Jest on włączany przez czasówkę...
Zasilanie nigdy nie powróciło, aby ECU było wykrywane i urządzenia sterowane z ECU(np pompa paliwa) działały muszę podać 12V z akumulatora. Dalej nie pali
ECU wystawia masę na przekaźnik. Zasilanie przekaźnika jest stałe i w instalacji należy szukać problemu. Za przekaźnikiem może być jeszcze wyłącznik bezwładnościowy do pompy paliwa.
Peugeot 406 1,8 benzyna brak komunikacji z ecu silnika, brak iskry i wysterowania pompy paliwa. Masy zasilania sprawdzone, podmieniany sterownik. Ktoś miał coś podobnego?? Sterownik BOSCH MP5.1.1
Moim zdaniem RMS nic tu nie da. Zrób to co napisałem, zasil pompę by było ciśnienie paliwa i sam podaj zasilanie na wtryskiwacz i zobacz czy poda paliwo. W ten sposób wykluczysz winę wtryskiwaczy lub będziesz miał pewność że to one.
Podłaczę sie o tematu. Gdzie ci "uciekło" zasilanie ? Mam dokładnie takiego samego bez zasilania raczej. Objawy: Brak komunikacji planetą - nie działa pompa paliwa, nie słychać przekaźników żadnych po przekręceniu kluczyka.
W takim razie podejrzewałbym brak paliwa na zasilaniu pompy wtryskowej. Układ musi mieć trochę czasu ma zasilenie popmpy i dopiero wytworzy wysokie ciśnienie. A więc zasilanie /nieszcelności.
Kazdy zlodziej jak kradnie auto to pierwsze co robi to podnosi tylna kanape i podlacza albo wlasne zasilanie albo ciagnie skad inad do pompy paliwa. Tak wiec jej odciecie nie ma sensu.
a gdzie jest ten przekaźnik? bo obok akumulatora jest komputer i takie coś czarne - taka czarna skrzyneczka do której dochodzą 2 wtyczki z kablami Dodano po 54 i czym sprawdzić zasilanie na tych pinach?
Zasilanie na cewkę i pompę paliwa idzie równolegle, więc gdzieś popełniasz błąd w swoich pomiarach. Czym i jak to mierzysz?
Sprawdż układ zasilania paliwem od zbiornika, pompa wstępna w zbiorniku,przewody paliwowe,filtr paliwa.
A czy przypadkiem twój alarm nie ma zamontowanego odcięcia pompy paliwowej? Sprawdź czy alarm nie ma zasilania wprost z klemy akumulatora, jak tak to odłącz i zobacz czy alarm działa ;) Jak się okaże że to było zasilanie od niego, to teraz trzymaj kciuki aby przekaźnik odcinający pompę podłączony był z nią stykami NC ;)
Z tych błędów to wygląda że brakuje mu zasilania. Zazwyczaj wtryskiwacze, sondy itd. mają wspólny plus. Zobacz czy podczas kręcenia rozrusznikiem jest zasilanie na cewce zapłonowej i czy pojawia się plus na wtryskiwaczach. Pompa paliwa też raczej nie działa.
Witam, W tym modelu nie ma wylacznika wstrzasowego. Zasilanie pompy jest z pinu 11 (nie 13) przekaznika podwojnego przez bezpiecznik w malym pudelku kolo akumulatora. Pozdrawiam, Georges
Moim zdaniem podczas wymiany paska wyjąłeś/bądź uszkodziłeś jakieś gniazdo/wtyczkę przy silniku. Sprawdź podpięcie wszystkich przewodów, czujnik położenia itp. Sprawdź czy zerwany pasek nie uszkodził jakiejś wiązki. Jeżeli wszystko ok to możesz pod diagnostykę podłączyć oraz sprawdzić napięcia w kluczowych miejscach auta, sprawdzić zasilanie pompy paliwa...
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Spróbuj poszukać wyłącznika inercyjnego.(odcięcie zasilania pompy paliwa) Poszukaj go w okolicach zbiornika płynu hamulcowego. Zwykły przycisk.
Witam. Takie objawy może dawać uszkodzony czujnik "halla", lub z jego zasilaniem- przerwa w obwodzie.
Teraz takie pompy są ogólnie dostępne , ale w początkach lat dziewięćdziesiątych było z nimi trudniej i drogo. Wtedy opłacało sie je "naprawiać". Zobacz czy jest przejście na pinach pompy -= omomierzem , zanurz ją całą w oleju napędowym /ropie/ i podłącz zasilanie , może się odezwie.
Witam wszystkich i uprzejmie proszę o pomoc i cenne uwagi. Auto to:: Peugeot 206 1.4benzyna , 2002r. hatchback, komputer silnika to Magneti Marelli IAW 48P2.76 , moduł zasilania BSM B2 . Problem z zasilaniem a mianowicie - brak świateł mijania ( kierunki,awaryjne , długie i postojowe oraz STOP działają i klakson też dziala) nie dziala wentylator dmuchawy,...
Witam, pod komputerem silnika jest podwójny przekaźnik.Steruje pompą paliwa,zasilaniem na cewkę i wtryskiwacz .Ostatnio miałem przypadek że przekaźnik się częściowo wypiął z gniazda.
witam problem jak w temacie , brak napiecia na kostce przy pompie paliwa , bezpieczniki całe , auto przyjechało i juz nie odpaliło , ma ktos pomysł co sie stało?
Ale wy tu o benzynie czy dieslu....bo się pogubiłem.... Do autora...jak pompa ci się nie załącza.... W silnikach z wtryskiem wielopunktowym, zarówno benzynowych, jak i wysokoprężnych, działanie jest podobne. Na końcu mostka wtryskiwaczy jest czujnik ciśnienia, jeśli to nie powiedzie się, może dać błędny odczyt i wyłączyć pompę. Jeśli chodzi o bezpośrednie...
Przekaźnik pompy paliwa odpowiada wspólnie za jej pracę i pracę układu zapłonowego.
Zasilania sprawdzone , masy też według schematu .
Poszukuje schematu do samochodu Lancia zeta, citroen evasion, fiat ulysse, peugeot 806 z silnikiem 2.1 td koncernu PSA na pompie wtryskowej Lucas. Zniknęło zasilanie sterownika silnika i pompa wtryskowa nie podaje paliwa na wtryski. Bardzo proszę o pomoc.
Pozostaje sprawdzenie zasilania sterownika w/g schematu,kabelki przecierają się też w peszelu.
Mógłby ktoś wytłumaczyć mi co to za "reduktor ciśnienia"? Ciśnienie z pompy elektrycznej za filtrem nabija 5bar a za tym magicznym zaworkiem ciśnienia na wejściu pompy wc już nie ma. Uszkodzony czy tak ma być? Zaworek znajduje się pomiędzy filtrem paliwa a pompą wc. Łączy zasilanie z przelewem gdy zadziała. Wątpię aby miał on zbijać ciśnienie do 0bar....
Witam ! Sprawdzałeś jakość paliwa ? Może zatankowałeś coś w rodzaju pół na pół z benzyną lub jakieś inny wynalazek . Tak się dzieje w autach nowej generacji jak zatankujesz coś taniego . Należało by poprowadzić zasilanie z bańki o dobrej jakości paliwa i wtedy masz pewność że to wina paliwa . Pod warunkiem że nie doszło do uszkodzenia wtryskiwaczy i...
Okazało się że posłużyłem się błędnym schematem. Z właściwego schematu widać, że ecu nie ma zasilania z zacisku 30. Wszystko startuje po zapłonie. Pompa paliwa nie pracuje bo ECU nie podaje "-" na pinie nr 7 co powinno być raczej tematem innego rozważania. Pozdrawiam.
Tak sprawdzone. Zwieram je na krótko i załącza pompę paliwa i pojawia się zasilanie na sterowniku. kidu22 a masz jeszcze może jakiś schemat do sterownika?
Witam Samochód: Peugeot 308 1,6 HDI 8V 2011r filtr paliwa od strony rozrządu (2 kostki jedna nie podpięta) Mam mały problem, tester pokazuje -50 st.c. Wymieniony został czujnik temperatury paliwa (ten na przewodzie od filtra do pompy CR). Nie przyniosło to żadnego efektu. Wiązka sprawdzona jest przejście na ECM, zasilanie 5v też jest. Czy spotkał się...
tzn ze plus masz od przekaznika pompy paliwa (najczesciej) i minus od ecu podaje impulsowo. Podaje, odłacza, podaje, odłacza. Jezeli brak ci grzania sondy to zadna sonda nie bedzie ci chodzic. Szukaj bezpiecznika. Sprawdz zasilanie na wtyczce sondy.
Najczęściej powodem jest zapowietrzenie układu paliwa{przelewówki,wtruski, przewody lub pompa} najlepiej podać osobne zasilanie z bańki i zostawić na noc co do zaworów to po 2000 jest hydraulika przed 2000 niejestem pewien .
zasilanie pompy paliwa pompy paliwa peugeot nissan zasilanie pompy paliwa
uziemienie instalacji elektrycznej sharp migające podświetlenie esp8266 flashowanie
Jak pobrać sygnał z diody LED 1.8V? Metody i techniki Wzmacniacz trzeszczy, ustaje po stuknięciu - przyczyny i rozwiązania