To może zmierz czy prąd dochodzi (raczej tak bo rozrusznik) i wychodzi ze stacyjki? Sprawdziłem już bezpieczniki i przekaźnik że bezpieczniki mają ciągłość, czy mierzyłeś że przed i za jest zasilanie, najlepiej żarówką? To samo z przekaźnikiem, sprawdź czy styk ma zasilanie i sprawdź którego sygnału brakuje na cewce.
Jeśli toś zmostkował zasilanie pompy paliwa, istnieje ryzyko, że podczas wypadku, mimo zgaśnięcia silnika, paliwo będzie cały czas pompowane. Są filmy na Youtube, w języku polskim i nie tylko z wymiany tego przekaźnika. Oglądnij, zadecyduj, czy dasz radę. Wcześniej zobacz, co masz nawywijane w BSM.
Zasilanie pompy jest dostępne od góry zbiornika paliwa,tam gdzie jest zamontowany zespól pompy i wskażnika poziomu paliwa.Dostęp jest od strony wnętrza samochodu po odkręceniu klapki rewizyjnej umiejscowionej nad zbiornikiem paliwa.Stukanie młotkiem w zbiornik paliwa może spowodować tylko jego uszkodzenie.
pojawiło się zasilanie na wtryskach i pompie paliwa po podaniu masy na pin 13 wg tamtego schematu Masz ten sam schemet zasilania. Teraz musisz znalezc przyczyne, dla ktorej kalkulator nie podaje tej masy. To nie wina BSM, jesli masz wszystkie zasilania na ECU.
Wiem że przy PP2000 nie ale chcę zobaczyć jakie wyposażenie miałem przez fabrykę przewidzianą:) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)07248 89 3 0135 Charakterystyki pojazdu Model406 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)07248 89 3 0135 Data Początku Gwarancji01.01.1990 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP...
Peugeot nigdy ni stosował pompo wtryskiwaczy. Jeśli w komorze silnika jest ręczna pompka paliwa to nie ma elektrycznej. jeśli nie ma to sprawdź zasilanie pompy pod tylną kanapą i zrób diagnostykę.
Skoro po podmianie pompy faluje ci ciśnienie to albo problem z zasilaniem samej pompy w paliwo, albo masz wciek paliwa na wytryskach. Ewentualnie coś z wiązką . Nie steruje dobrze pompa. Jak i sam pomiar ciśnienia może być zafałszowany. Zasilanie pompy zrobione z bańki nad pompą. Jeszcze jedno. Odcinam wtryski podłączam manometr do pompy i jest tak....
Sprawdz PRÓBÓWKĄ czy masz zasilanie w kostce stacyjki. To wiele wyjaśni. Masz tam 4 grube przewody. Plus, 2 po zapłonie i rozrusznik.
Kolego zakładajac ze masz Boscha jednopunkt ,to podwójny przekaznik masz umocowany pod "puszką-obudową" jednostki sterujacej. Dokładnie w lini pionowej patrzac z góry na kompa..Aby sprawdzić zasilanie pompy paliwa ,nalezy zmostkować ze sobą (za pomocą przewodu z przełacznikiem tzw. przyciskiem) styki 1 i 11 wtyku przekaznika podwójnego. Pozdrawiam .
Dlatego pytam o rzecz moim zdaniem podstawową, ktorą mogę sptawdzić czyli czy z BSM wychodzi w ogóle zasilanie do ECU. Stąd moja prośba o informacje ktore złącze i które piny z BSM zasilają pompę paliwa i ECU. Jeśli zasilanie wychodzi z BSM to zostaje mi sprawdzenir całej wiązki do ECU
Zasilanie cewki, wtrysków, pompy paliwa jest, brak kluczowania.
Witam. Posiadam peugeota 307 2.0 HDi 2003r. Mam auto od 1.5 roku i wszytsko działało bez problemu. Ostatnio przyjechałem nim pod pracę, po 8h otwieranie z pilota nie działa. Udało się otworzyć z kluczyka , po przekręceniu zapłonu włączyły się wycieraczki które ciągle chodzą , miga kontrolka od rezerwy mimo że paliwa na 300km miałem, rownziaz świeci...
Witam was! Przejrzałem już kilkanaście tematów na temat Peugota, jednak nie znalazłem odpowiedzi dotyczącej mojego modelu. Peugeot 206 CC 2.0 benzyna 136ps. Kupiłem jako uszkodzony, sprzedający twierdził, że uszkodzone immo. Przyjechał spec, zakodował kluczyk bo faktycznie komp go nie widział, jednak auto dalej nie odpala. Pierwsze zabrałem się za pompę...
Witajcie. Chciałem się poradzić albo ktoś ma pomysł co jeszcze może dolegać mojemu pacjentowi bo mnie już głowa boli 🙂 Chodzi o peugeota 206 1.4 16v 2004. W aucie padł aku, że po przekręceniu kluczyka nawet kontrolki się nie zapaliły, ale po naładowaniu normalnie palił. Pewnego dnia stwierdziłem, że pojadę nim na całodniową wycieczkę. Żadnych problemów....
Sprawdź czy podczas jazdy nie gubi się zasilanie pompy w zbiorniku paliwa - żarówkę na kablu równolegle podłącz do pompy . Sprawdź tą pompę , U mnie w HDI-ku pękał się wąż od pompy w środku w zbiorniku .
Przede wszystkim pompy paliwa nie czyści się. A jak podajesz zasilanie na pompę to auto pali za każdym razem?
Jakie ciśnienie paliwa przy rozruchu? Panowie nie chce się wymądrzać, ale napisałem że nie mam zasilania na pompie paliwa i wydaje mi się , że najpierw by trzeba było zweryfikować dlaczego tego zasilania nie mam. Tak jak napisałem bezpiecznik od pompy sprawdziłem jest O.K. ale pytanie który przekaźnik odpowiada za pompę ??? Czy uszkodzony sterownik...
Mógłby ktoś wytłumaczyć mi co to za "reduktor ciśnienia"? Ciśnienie z pompy elektrycznej za filtrem nabija 5bar a za tym magicznym zaworkiem ciśnienia na wejściu pompy wc już nie ma. Uszkodzony czy tak ma być? Zaworek znajduje się pomiędzy filtrem paliwa a pompą wc. Łączy zasilanie z przelewem gdy zadziała. Wątpię aby miał on zbijać ciśnienie do 0bar....
Jak na krótko podłaczę zasilanie to pompa paliwa działa. Podłączyłem się oscyloskopem pod pompowtryskiwacze. Nie wiem o jakim napięciu powinny być impulsy wtrysku, ale wg wykresu wychodził peak 0,5 V/wtrysk. To chyba stanowczo za mało by otworzyć pompowtryskiwacz.
W 306 nie ma żadnego przepłukiwania listwy po wyłączeniu stacyjki. Cewka przekaźnika od pompy ma plusa po stacyjce . Po wyłączeniu zapłonu sterownik sam wysyła zasilanie na styk 12 przekaźnika, za diodą. Sam się nad tym głowiłem.
Podać zasilanie i zobaczyć czy leci paliwo.
Kolego, masz schemat. Pin 8 o którym mówisz w gnieździe przekaźnika to bezpośredni +12V z akumulatora. Pin 12 w ogóle nie ma znaczenia, bo nie jest używany (przynajmniej do sterowania pracy silnika). Sprawdzaj jak kolega wyżej radzi. Żarówką. Jeśli nie umiesz działać ze schematem, odeślij problem do elektromechanika. Na odległość trudno pomóc. Mogę...
Moim zdaniem podczas wymiany paska wyjąłeś/bądź uszkodziłeś jakieś gniazdo/wtyczkę przy silniku. Sprawdź podpięcie wszystkich przewodów, czujnik położenia itp. Sprawdź czy zerwany pasek nie uszkodził jakiejś wiązki. Jeżeli wszystko ok to możesz pod diagnostykę podłączyć oraz sprawdzić napięcia w kluczowych miejscach auta, sprawdzić zasilanie pompy paliwa...
Jeśli szukasz przekaźnika pompy paliwa to jest on w zespolonym module przekaźników pod maską. Brązowa lub czarna puszka. Na tej samej linii masz zasilanie wtrysków, cewkę, czujnik prędkości pojazdu, ogrzewanie przepustnicy i grzałkę sondy lambda. [url=https://www.google.pl/search?q=bitr...
brakuje ci masy w instalacji, nie mam schematu ale jeśli świruje zasilanie pompy to silnik nie otrzyma wystarczającej ilości paliwa i głupieje... Do tego może się okazać że punkt polączenia mas lub plusa zasilania jest wspólny dla pompy i obwodów komputera lub kontrolek i one też zwariują.Objawy ktore opisujesz ewidentnie wskazują na brak kontaktu w...
Witam sprawdź czy do pompy pochodzi zasilanie i podłącz do komputera i sprawdź czujnik ciśnienia paliwa bo może on jest uszkodzony
Wg. mnie usterki należy szukać po stronie niskiego ciśnienia, czyli od zbiornika do pompy CR (wysokiego ciśnienia). Pierwsze to należy sprawdzić jak pracuje pompa paliwa w zbiorniku. Po włączeniu zapłonu powinno być słychać jej pracę przez okolo 3 sek, jeżeli po tym czasie nie włączy się rozrusznika komputer odcina zasilanie do pompy. Można zdjąć przewód...
PS. Nie zauwazylem "16V". Wiec silnik LFY. Jaki system wtrysku? W przypadku MP7.3 zasilanie pompy przechodzi przez przekaznik podwojny. LFY (to mogę sprawdzić w dowodzie) a jak sprawdzić system wtrysku? Teraz dodatkowo świeci mi pomarańczowa autodiagnostyka silnika. Na złączu zasilania nie mam nic. Na drugiej parze złącza mam około 4V (to chyba od...
Witam Samochód: Peugeot 308 1,6 HDI 8V 2011r filtr paliwa od strony rozrządu (2 kostki jedna nie podpięta) Mam mały problem, tester pokazuje -50 st.c. Wymieniony został czujnik temperatury paliwa (ten na przewodzie od filtra do pompy CR). Nie przyniosło to żadnego efektu. Wiązka sprawdzona jest przejście na ECM, zasilanie 5v też jest. Czy spotkał się...
Doszedłem do tego ,że za zasilanie m.in. układu zapłonu i sterowanie pompy paliwa odpowiada moduł , który znajduje się w komorze silnika pod komputerem. Modułem tym steruje komputer, po podaniu masy na moduł (na tym wejściu , które jest podłączone do komputera ) zaczyna pracować pompa paliwa i pojawia się zasilanie na module zapłonu ale samochód nie...
307 RESTYL KOMBI 5DRZW 1.6 HDi 92 (DV6ATED4) BVM 5 Charakterystyki pojazdu Model 307 RESTYL Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 11190 89 2 0016 Data Początku Gwarancji 16.08.2007 NRE(homologacja) e2*2001/116*0301*01 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 307 RESTYL TYP NADWOZIA...
A nie lepiej naprawić okablowanie zamiast ciągnąć kolejne metry przewodu? Newralgiczne punkty to fragment wiązki pod obudową filtra powietrza, oraz odcinek biegnący za łapą silnika . Z tą wymianą ECU wstrzymał bym się do momentu kiedy to będzie instalacja sprawna. Jak zasilanie +12 pojawi się na pinie A4 (Czarne złącze 32PIN dotyczy Sagem S2000) to...
Witam Problem rozwiązany.Przyczyną był brak stałego zasilania kalkulatora wtrysku. Jak sprawdzałem zasilanie (z 3 razy) to naciągałem wiązke i zasilanie było a jak wpiełem złącza zpowrotem to znikało , przeszczepiłem przewód i chodzi jak należy. Porobiłem się z tą wiązką nieźle byłem pewny co do zasilania bo sprawdzałem żarówką i to mnie włąściwie zgubiło.Jak...
Nie widzę tam takiego Mam trzy niebieskie w puszce koło akumulatora, obok niego pojedynczy szary w obudowie(chyba od pompy paliwa) i coś cyka w bezpiecznikach, ale trzeba rozebrać całą obudowę i chyba powyciągać wszystkie bezpieczniki. Może ktoś coś kombinował i go wywalił. na 5 zdjęciu widać jak zasilanie z ECU jest połączone z dwoma innymi kablami...
Sugeruję sprawdzić zasilanie na pompie paliwa w momencie kiedy nie chce zapalić, jak będzie a pompa nie chodzi to wymieniasz pompę i cieszysz się bezstresową jazdą.
Jak udało mi się ustalić nie działa pompa paliwa. Wymieniłem przekaźnik na nowy, podmieniłem pompe i nadal nic. Mierząc napięcie na wtyczce mam 7V. Tylko można się domyślać, że chodzi o pompkę elektryczną paliwa zanurzoną w zbiorniku, podobną do fotki poniżej. Silnik HDI ma przecież pompę główną wysokiego ciśnienie (pwc) i w pierwszej chwili pomyślałem...
Witam jeżeli była by taka możliwość poprosiłbym o rozkodowanie nr VIN :VF3XS9HUCBZ010637 Tu masz; Charakterystyki pojazdu Model EXPERT 3 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 12518 U9 1 0166 Data Początku Gwarancji 19.09.2011 P4A 9655019299 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD UŻYTKOWY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU...
W takim razie podejrzewałbym brak paliwa na zasilaniu pompy wtryskowej. Układ musi mieć trochę czasu ma zasilenie popmpy i dopiero wytworzy wysokie ciśnienie. A więc zasilanie /nieszcelności.
A czy przypadkiem twój alarm nie ma zamontowanego odcięcia pompy paliwowej? Sprawdź czy alarm nie ma zasilania wprost z klemy akumulatora, jak tak to odłącz i zobacz czy alarm działa ;) Jak się okaże że to było zasilanie od niego, to teraz trzymaj kciuki aby przekaźnik odcinający pompę podłączony był z nią stykami NC ;)
Pytanie brzmi czy w tym aucie był montowany immobilizer i gdzie się znajduje. Pytam ponieważ mam podejrzenie, że zostałem oszukany przez mechanika, który twierdzi, że imobilizer był przyczyna niemożności odpalenia auta i trzeba go było usunąć. Krótko opiszę sytuację; Ostatnio po mrozach chciałem uruchomić samochód i przy pierwszej próbie auto nie odpaliło...
Witam, Bardzo proszę o pomoc w rozkodowaniu nr VIN samochodu Peugeot 207. VIN VF3WAKFUC33494298 Z góry serdecznie dziękuję za pomoc. Charakterystyki pojazdu Model307 RESTYL Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)10483 89 1 0874 Data Początku Gwarancji06.03.2006 NRE(homologacja)e2*2001/116*0301*01 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY...
Skoro jest iskra na cewce, to masz brak masy labo zgniła instalacja. Zasilanie na cewkę i pompy paliwa idzie z przekaźnika podwójnego który jest za komputerem. Zdarzył mi się przypadek że był wypalony pin od pompy paliwa, a od cewki już nie (1 przekaźnik, 2 wyjścia). pkt. 7 - uszkodzone przewody/słabe przewody, pęknięta cewka.
tzn ze plus masz od przekaznika pompy paliwa (najczesciej) i minus od ecu podaje impulsowo. Podaje, odłacza, podaje, odłacza. Jezeli brak ci grzania sondy to zadna sonda nie bedzie ci chodzic. Szukaj bezpiecznika. Sprawdz zasilanie na wtyczce sondy.
Jesli po inicjalizacji wszystko jest dobrze a po ponownym uruchomieniu nie, to masz problrm albo z podtrzymaniem pamieci w sterowniku (zasilanie +BAT - stale zasilanie z aku - jesli jest w tym systemie) albo sam sterownik jest uszkodzony. Po wymianie przekaznika/sterownika pompy paliwa nie wiem czy jeszcze ma jakies inne zadania to ustrojstwo problem...
Teraz takie pompy są ogólnie dostępne , ale w początkach lat dziewięćdziesiątych było z nimi trudniej i drogo. Wtedy opłacało sie je "naprawiać". Zobacz czy jest przejście na pinach pompy -= omomierzem , zanurz ją całą w oleju napędowym /ropie/ i podłącz zasilanie , może się odezwie.
Witam ! Sprawdzałeś jakość paliwa ? Może zatankowałeś coś w rodzaju pół na pół z benzyną lub jakieś inny wynalazek . Tak się dzieje w autach nowej generacji jak zatankujesz coś taniego . Należało by poprowadzić zasilanie z bańki o dobrej jakości paliwa i wtedy masz pewność że to wina paliwa . Pod warunkiem że nie doszło do uszkodzenia wtryskiwaczy i...
Witam, troszkę odkopię temat, mam sporo zdjęć może komuś kiedyś do czegoś pomogą. Peugeot 206 1.1 2002r PB MUX BSM B2 Problem z odpalaniem, auto stało jakiś tydzień na słońcu nie odpalane, nie wiem czy to może być coś wspólnego. - przekręcam zapłon świecą kontrolki pompy nie słychać - kręci ale nie odpala - niema czujnika wstrząsowego w tym modelu -...
może to i nie pora na pisanie w tym wątku ale jak go przeczytałem to bym sprawdziła ciśnienie podawanego na pompę paliwa z filtra może pompa nie domaga z zimniejszym paliwem? kiedyś miałem taką przygodę dzień przed wigilją padła mi pompa paliwa w zbiorniku w picasso a że jeszcze nie miałem wyciętej rewizji pod siedzeniem wiec poszedłem do sklepu kupiłem...
Witam Mój Peugeot sprawił dzisiaj niespodziankę. 306 2.0 HDi - RHY 90 KM system Bosch Otóż po "zgaszeniu" czyli przekręceniu kluczyka w zasilanie silnik jeszcze pracował przez jakieś 3-5 sekund. Typowa usterka regulator ciśnienia paliwa. Po odpaleniu ponownie samochód jedzie ale nie osiąga większych obrotów jak 2,5 tys. W trakcie dojeżdżania do świateł...
Witam ;) Mam małe problemy z odpaleniem takiego bolida. Nie startuje rozrusznik, nie chodzi pompa paliwa, nie ma zasilanie cewki ani wtryskiwaczy, jedyne czego się dopatrzyłem, to przekaźnika w środku (w skrzynce z bezpiecznikami), który załącza przewód od elektromagnesu na rozruszniku... Od czego zacząć? przewody masowe i bezpieczniki na zicher sprawdzone....
Witam. Kupiłem 207 po wypadku. Auto długo stało, ale jeszcze w zeszłym roku odpalało od pierwszego przekręcenia kluczyka. Ktoś wyszabrował bezpieczniki i przekaźnik świec. Wszystko uzupełniłem łącznie z przekaźnik pompy paliwa (chociaż to auto pompy nie ma) Silnik mechanicznie jest OK (chodzi na plaku). Interfejs Delphi pokazuje, że nie ma zapisanych...
Witam dołączę się do tematu może pozwoli on uratować 70-200 zł użytkownikom peugeot 307. Mam takie pytanko dla elektryka i kogoś kto zna temat Wypiąłem dzisiaj kostkę z pompy paliwowej pomierzyłem napięcia generalnie do pompy dochodzą cztery przewody 1. biało-brązowy 2. brązowo-czarny 3. zielono- żółty 4. sraczkowaty Po pierwsze zmierzyłem napięcia...
Witam serdecznie jestem uzytkownikiem Peugota 306 od ponad 3 lat. Do tej pory spisywal sie znakomicie az...? Pewnego dnia po wprowadzeniu go do garazu juz nie odpalil...! Przekrecajac stacyjke slychac jak uruchamia sie pompa paliwa natomiast silnik nie zapala...Brak jest iskry na przewodach jest to silnik 1.4i 98 r wersja XN (ma cewke zaplonowa zasilanie...
Witam, Peugeot 206 kombi, 2002r, silnik 1.4 kfw- sterownik sagem. nie odpala silnik , auto po lekkiej stłuczce,poduszki całe, w sterowniku airbag brak info o wypadku, uszkodzony w zasadzie zderzak i błotnik. Brak połączenia z sterownikiem silnika- brak zasilania bo i kontrolki check nie zaświeca. Nie znalazłem tam żadnego wyłącznika wstrząsowego, a...
Żadnych wyjść masz nie obciążać żarówką nik tak nie napisał. Żarówką masz sprawdzić zasilania i masy. Czy to na ecu czy na cewce. Dziś jeszcze raz sprawdzę zasilania ECU i cewki żarówką i dam znać. Dzięki za zainteresowanie, i pomysły bo moje się już pokończyły a efektu zero. Wie ktoś gdzie znajduje się w tym aucie przekaźnik pompy paliwa oznaczany...
Witam Prosze o rozkodowanie nr VIN z gory uprzejmie dziekuje VF3XVRHKHBZ001653 Marki trzeba się domyśleć ? Proszę bardzo. Charakterystyki pojazdu Model EXPERT 3 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 12481 U9 1 0255 Data Początku Gwarancji 29.07.2011 Numer seryjny silnika 10 DYXA 4047391 P4A 9658471999 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD...
WItam. Po przekręceniu stacyjki nie załącza się kontrolka CHECK i nie można też uruchomić auta. Wygląda na brak zasilania ECU. Wszystkie dostępne bezpieczniki sprawdzone( tj. pod kierownicą i przy aku) . Pod ECU jest taki duży przekaźnik, który kłapie, ale nic się nie dzieje. Pompy paliwa też nie słychać po przekręceniu stacyjki. Co można jeszcze sprawdzić....
307 RESTYL KOMBI REKREACYJNE 1.6 HDi 92 (DV6ATED4) BVM 5 Charakterystyki pojazdu Model307 RESTYL Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)11454 89 2 0189 Data Początku Gwarancji16.06.2008 Numer seryjny silnika10 JBAV 0062186 NRE(homologacja)e2*2001/116*0301*04 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT...
EXPERT 3 FURGON BLASZANY KRÓTKI H1 TYP 10 1.6 HDi 90 (DV6UTED4) BVM 5 ModelEXPERT 3 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)12518 U9 1 0166 Data Początku Gwarancji19.09.2011 P4A9655019299 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD UŻYTKOWY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTUEXPERT 3 TYP NADWOZIAFURGON BLASZANY KRÓTKI H1 TYP 10 WYKOŃCZENIEŚREDNI...
Sprawdzilem probowka jest zasilanie na dwoch przewodach. Sprawdzalem na sondzie gornej przy grodzi. Dodano po 1 Teraz tak. Jak wykonałem test grzania sond planetem to na jedną wszystko w porządku chodzi mi o tą przy grodzi, test pomyślnie zaś jak wziąłem tą druga przy chłodnicy jest błąd jako układ rozwarty. Sprawdziłem na tą sondę grzanie nie idzie...
Najlepiej weź w rękę książkę przeglądów i zobacz jaki roczny przebieg miało to auto przez pierwszy okres użytkowania, a średnią pomnóż przez wiek auta, tak najprościej. Co do przeszłości, jeżeli znasz język, a auto jest serwisowane do momentu wyrejestrowania, to zadzwoń do serwisu i zapytaj o to auta, ponieważ serwisy za granicą notują przebieg auta,...
P206XS/1.6L/TU5JP-MCU->MP7.2 BOSCH/1998/8V/LPG-> BingoS średnie spalanie LPG -> 10L/100km Ponieważ jeżdżę na LPG już 20 lat to podam kilka uwag: 1. Można stosować instalkę II generacji w P206 i jestem tego żywym przykładem...i jakoś nie zaliczyłem strzału w kolektor -> nigdy !!! ...auto ma 9 lat i reguluję sam śrubą na parowniku co jakiś czas i ustawiam...
Charakterystyki pojazdu VIN: VF33H9HZC84683157 Nazwa: Model 307 RESTYL Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 10794 89 2 0348 Data Początku Gwarancji 01.09.2006 NRE(homologacja) e2*2001/116*0287*03 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 307 RESTYL TYP NADWOZIA KOMBI REKREACYJNE WYKOŃCZENIE...
Po to wysłałem schematy że miałeś właśnie sprawdzić zasilanie.
Jeszcze jeden pomysł: sprawdź, czy na bezpieczniku odpowiadającym za pompę paliwa masz zasilanie. Myślę tu o problemie z BSM - częsta przypadłość.
Napisałem : piny na pompę , a nie na czujnik poziomu. Do tego ustrojstwa potrzebny jest tylko sygnał czujnika poziomu i masa oraz zasilanie, to co za problem go znaleźć? Piszesz w dziale elektryka i elektronika , a to coś mówi. Myślenie ma przyszłość.
Jeżeli podam na bezpiecznik zasilanie to na pompie mam normalnie zasilanie 12.5
Należy jeszcze sprawdzić wyłącznik uderzeniowy i czy jest iskra i zasilanie pompy paliwa. Pozdrawiam.
Pompę masz normalnie pod kanapą tylną. Sprawdź, czy jest zasilanie, jak włączysz zapłon. Jeśli jest, to pompa do wymiany.
Witam Poszukuje schematu instalacji elektrycznej. Samochód to Peugeot 306 2.0 HDI 2001r. Sterownik silnika to bosch (EDC15C269) głównie to interesuję mnie zasilanie sterownika, pompy paliwa i regulatora wysokiego ciśnienia. Pozdrawiam
pompa sama nie pracuje musi być podane napięcie a jeżeli nie ma napięcia bezpieczniki są dobre Dodano po 4 czy pompa jest zasilana przez przekaźnik https://allegro.pl/oferta/przekaznik-pom... Popatrz uwaznie na opis w/w przekaznika pompy paliwa. Cytuje " 106 silniki: 1.1, 1.4, 1.6 16V 206 silniki: 1.1, 1.4,...
Patrzyłeś na ciśnienie na szynie CR, jak to wszystko się dzieje? Jeszcze jedna rzecz, jaką bym zrobił to wężyk zasilający pompę CR wsadziłbym do pojemnika z ropą. Tak żeby ominąć cały układ, może coś to zasugeruje?
Pompa wysokiego ciśnienia nie ma wpływu na pracę pompy zasilającej w zbiorniku. Dziwne dzwięki pompy zasilającej wskazują na jej uszkodzenie.
Witam. Ponieważ regulator wysokiego ciśnienia działa jak zawór upustowy, a podawane zasilanie RCO zwiększa ciśnienie- to wzrost ciśnienia w sytuacji niezasilania elektrycznego zaworu świadczy o mechanicznym blokowaniu przepływu w pompie. Najczęściej takie objawy świadczą o zatkaniu filterka na wejściu do regulatora. Gaśnięcie silnika przy takim wzroście...
Niskie ciśnienie paliwa. Proponuję sprawdzić czy pompa niskiego ciśnienia podaje paliwo. Coś się chyba koledze pomyliło. Proponuje sprawdzić czy na wtryski dochodzi zasilanie.
Jeśli jednak jest to partner ll i jest tylko jeden przewód paliwowy z baku pod maskę tak może się dziać. Najlepiej zamontować przekaźnik odcinający zasilania pompy paliwa gdy auto jeździ na LPG. Ze wzrost ciśnienia na listwie po przełączeniu na gazownie? A reg powinien być w koszu ,nie ogarnie on tego? Czy piszesz o pompie PWM? Tak z ciekawości pytam...
Zasilanie pompy nie ma wpływu na zużycie paliwa, ale popraw to zanim spalisz sobie auto, bo obwód świateł masz teraz mocno przeciążony. Przekaźnik pompy to ten duży, 15-to pinowy, za akumulatorem.
Poszukaj tego przekaźnika:[url=https://www.google.pl/s... szukaj w okolicy sterownika silnika. Możesz go rozciac, i próbować naprawić, albo podmienić. Stamtąd...
A mnie się wydaje że tobie się źle wydaje. Sprawdź zasilanie ECM. Sprawdź czy inne systemy mają komunikację i jakie błędy w nich. Z wróżb to ubity BSM.
Zasilanie sterownika do sprawdzenia.
Komputer pokazuje błąd p1207 i p1351.paliwo dochodzi do pompy .zastanawia mnie ten zawór skąd jest zasilany i jak go łatwo sprawdzić
Witam. Mam problem. Nie działa mi pompa paliwa w Peugocie 406 jw. Pompa jest sprawna bo sprawdzałem.Co może być przyczyną braku napięcia na pompę.A może któryś z kolegów zapoda linka do instalacji zasilającej pompę.
Filtr paliwa nowy może ma tydzień. A w zbiorniku paliwa nie jest tylko pływak? Czy to jest pływak razem z pompa? Dochodzi do niego zasilanie tylko na dwa kable. Zbiornik czysty i tak samo pływak.
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Dzien dobry,czy znaleziono przyczynę opisanej usterki? Jeżeli tak proszę o pomoc od miesiąca nie mogę odpalić auta po wymianie uszczelki pod głowicą. Bezwzględne ,,0" na sprawdzonej pompie WC,zasilanie paliwem i prąd są.
BSM zdechl w srodku bsm masz przekaznik pmpy paliwa, sterownik silnika takze bierze z tego przekaznika zasilanie, wlasnie dlatego zginela kontrolka silnika oraz cisnienie paliwa
Jest wyłacznik uderzeniowy. Spradz bezpieczniki nr.25 - pompa paliwa , 24 - przekaznik głowny , 26 - zasilanie ECU.
Zasila ECU, pompę paliwa, sondę lambda, ogólnie cały wtrysk benzyny
Moim zdaniem RMS nic tu nie da. Zrób to co napisałem, zasil pompę by było ciśnienie paliwa i sam podaj zasilanie na wtryskiwacz i zobacz czy poda paliwo. W ten sposób wykluczysz winę wtryskiwaczy lub będziesz miał pewność że to one.
Dziękuję za zainteresowanie. Układ zasilania paliwem jest BOSCH'a. Problem był tego typu, że odpaliłem auto normalnie. Chodził trochę głośno ( jak przy pierwszym odpaleniu rankiem w zimę ). W czasie jazdy przez chwile stracił reakcję na pedał gazu. Potem zaskoczył. Dojechałem do celu. Zgasiłem auto i koniec. Już nie odpalił. Sprawdziłem bezpieczniki....
Odcięcie klawiatury jako sposób na zdjęcie immo? Gratulacje tym wieś tumanom. Odpięcie klawiatury przy odpalonym silniku, dawało efekt tylko do wyciągnięcia akumulatora. Po podpięciu akumulatora, znów trzeba było wpisywać kod. Jak nie ma napięcia na cewce i na pompie paliwa (ten sam obwód z przekaźnika podwójnego), więc prawdopodobnie świadczy o problemie...
Zanim wyciągniesz pompę sprawdź czy regulator ciśnienia ma zasilanie i czy jest wysterowany przez ECU. Jeżeli nie miał by napięcia pojawiało by się mimo wszystko paliwo na listwie.
Ale wy tu o benzynie czy dieslu....bo się pogubiłem.... Do autora...jak pompa ci się nie załącza.... W silnikach z wtryskiem wielopunktowym, zarówno benzynowych, jak i wysokoprężnych, działanie jest podobne. Na końcu mostka wtryskiwaczy jest czujnik ciśnienia, jeśli to nie powiedzie się, może dać błędny odczyt i wyłączyć pompę. Jeśli chodzi o bezpośrednie...
Zasilanie na pompę paliwa i cewkę idzie z przekaźnika podwójnego - z tego samego wyjścia. Który rok pojazdu?
Sprawdziłeś czujnik uderzeniowy? - to pierwsza rzecz. Druga rzecz to do sprawdzenia przekaźnik podwójny, on zasila pompę paliwa. Jeżeli każde z powyższych zostało sprawdzone i jest sprawne to zostaje patrzeć instalację. PS. Jeżeli immo blokuje nie ma wysterowania przekaźnik podwójny na pompę paliwa.
ECU wystawia masę na przekaźnik. Zasilanie przekaźnika jest stałe i w instalacji należy szukać problemu. Za przekaźnikiem może być jeszcze wyłącznik bezwładnościowy do pompy paliwa.
Tak jak w każdym peugeocie po zapłonie na ok. 3 sekundy powinna uruchomić pompa paliwa w zbiorniku. Pompa jest zasilana przekaźnikiem podwójnym, który najczęściej jest za komputerem. Po drodze masz jeszcze wstrząsówkę. Komputer steruje tym przekaźnikiem. Z tego co pamiętam komputer podaję masę na przekaźnik.
Witam. znajomy postawil mi do naprawy peugeota 106 1.1 xr z 92 roku. Komputer i system punktowego wtrysku to bosch. A teraz opis problemu, pompa paliwowa przestala nagle dzialac, sprawdzona na krotko daje paliwo czyli pompa ok. Przesledzielem tez kable od samej pompy az pod maske i tu jest pierwszy problem bo kabel o oznaczeniu 121 (zasilanie pompy)...
Pin 4, 5, 6 i 13 są połączone i na nich powinno się pojawiać 12V po zapłonie. Pin 8 i 15 na nich ma być na stałe 12V. Na pinie 14 ma być 12V po zapłonie, a na pinie 7 ma się pojawiać masa z komputera (pin 14 i 7 sterowanie przekaźnika). Pin 13 odpowiada za zasilanie pompy paliwa. To jest wszystko o przekaźniku podwójnym.
Podłaczę sie o tematu. Gdzie ci "uciekło" zasilanie ? Mam dokładnie takiego samego bez zasilania raczej. Objawy: Brak komunikacji planetą - nie działa pompa paliwa, nie słychać przekaźników żadnych po przekręceniu kluczyka.
zasilanie pompy paliwa pompy paliwa peugeot nissan zasilanie pompy paliwa
u209b regulator spawarka volvo silnika schemat instalacji elektrycznej simson
żelazko parowe cieknie planowanie bloku silnika
Gude, Güde – opinie o narzędziach i stopniach GRP do budowy schodów domowych Sharp LC-46LE730E Firmware Download, USB Update, SPI Dump, Faults