olszand widzę ze dla ciebie motoryzacja stanęła w 88roku!!!!!!!!!nie możesz odkęcać zasilania od wtryskiwaczy piezoelektrycznych jak nie wiesz dlaczego to chociaż głupot nie wypisuj. Dodano po 7 a już ci napisze dlaczego... w tym silniku instalacja powrotu na wtryskiwaczach pracuje na dodatnim ciśnieniu jest tak dlatego żeby uniknąć pęchęrzyków powietyrza...
Nie do końca wiem o co chodzi z ta wysoką i niską stroną, rozumiem że pozostaje mi szukać tej przerwy w przewodach wiązki od kabiny do silnika? Po wysokiej to przerwa na zasilaniu "+" 3 wtryskiwaczy (np 4,5,6), a zasilanie "-" każde osobno na każdy wtryskiwacz. Szukaj w okablowaniu między sterownikiem EDC a wtryskiwaczami, ale możliwa też jest usterka...
Emulator wtryskiwaczy zdechł, albo dokładana wiązka... Wyłącz gaz i podaj 12V na zasilanie wtrysków, powinien zapalić.
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
Pamiętaj że to inna instalacja niż na zwykłym parowniku , ale masz rację sterowanie wtryskiwaczami benzynowymi masą (katoda).Ze sterownika który steruje wtryskiwaczami gazowymi nie wypływa katoda ani anoda (+ ani-), tym bardziej po przełączeniu na gaz nie rozcina wtryskiwaczy benzynowych.W specyfikacji tej instalacji jest również napisane, że zimny...
Mam Volvo 460 silnik 2000 z gazem. Od niedawna zaczął przerywać w czasie jazdy przy czym zawsze zapala gdy jest zimny, a później to już różnie. Teraz co zuważyłem: cewka przekaźnik od wtryskiwaczy i pompy paliwa zasilona z + od stacyjki nie dostaje czasami masy prosto z komputera (styk nr 4 na kompie). Styk na kompie był zaśniedzialy ale pomimo oczyszczenia...
czujnik powinien być zasilany +5 V z ECM , jeżeli jest brak zasilania przy włączonym zapłonie to sprawdź jeszcze zasilanie podczas kręcenia rozrusznikiem czujnik może mieć kluczowane zasilanie załączone dopiero gdy pojawi się sygnał z RPM ( ale nie twierdzę że ak jest).
Witam. Problem polega na tym, że do naszego warsztatu trafiła koparka na remont kapitalny silnika. Po ponownym włożeniu silnika i podłączeniu wszystkiego mechanik stwierdził, że silnik nie chce odpalić więc poprosił mnie o pomoc abym sprawdził elektrykę. Okazało się, że problemem jest elektrozawór w pompie wtryskowej, a konkretnie + go zasilający. W...
Kod błędu 2584 (brak aktywatora w systemie FAP). Doświadczenia jakieś w tym temacie ?
Witam Mam taki problem z moim volvem że samochód nie chce chce palić gdyż nie ma masy na czarno niebieskim przewodzie do elektrozawor paliwa pompy comonraya. Gdy podam tam masę samochód bez problemu pali. Z tego co zauważyłem drugi Przewód to +12v załaczany za pomocą przekaźnika w skrzynce. Czy ten drugi Przewód ma iść bezpośrednio do masy czy gdzieś...
witam...kupilem volvo v50 136 k diesel w Belgii z pelna dokumentacja serwisowa..wymagana byla wymiana rozrzadu i wymienilem w ASO. trzy razy jezdzilem na poprawki.wkoncu znajomy mechanik zajrzal do rozrzadu i okazalo sie ze rozrzad byl przestawiony ustawil go w punktach poprawnie i zajrzal do filtra paliwa,na spodzie filtra byly opilki metaliczne.od...
Proszę o pomoc!! w rozwiązaniu mega problemu w volvo v50 1.6 d 2005 r auto zbiera sie jak diesel wolnossący,turbo ok, błędów zero,wtryski , przepływke, różne czujniki podkładałem,egr zaślepiałem,rozrząd ok, wydech nie zapchany (bez filtra cząstek stałych) jak podpinam kompa wszystkie parametry ok wyczerpały mi sie koncepcje...chyba tylko sterownik został...
Witam, byłem zmuszony do wymiany silnika w moim Volvo (kod silnika s4184s11), po przełożeniu i uruchomieniu, po chwili pracy silnika wyświetla się błąd w języku włoskim "alimentazione assistenza urg" (wnioskuję, że to błąd alternatora, ponieważ zapala się na desce kontrolka akumulatora). Alternator został założony ze starego silnika, który do momentu...
Witam, proszę o poradę, mam Volvo 440 silnik 1.8 - 1punktowy, problem z uruchomieniem trzeba dłużej pokręcić, sprawdzałem po włączonym zapłonie na cewce niema nigdzie zasilania dopiero jak silnik pracuje jest pytam czy to tak ma być czy może coś nie w porządku jest z zasilaniem i ewentualnie gdzie szukać z tego co wiem to przy włączonym zapłonie powinno...
Witam. Oto 2 zdjęcia (jedno przed odpaleniem, jedno jakieś 5 sekund silnik pochodził - czemu tak krótko - o tym potem...) http://obrazki.elektroda.pl/3857115200_1... Po 5 sek: http://obrazki.elektroda.pl/6087257300_1... I tutaj wyjąsnienie czemu tak krótko, i zarazem pytanie: JAK uszczelnić "wąż" powrotny - zdjęcie http://obrazki.elektroda.pl/3718323100_1...
Witam! Mam dziwny problem. Samochód na benzynie jeździ super, za to na gazie - gaśnie po chwili na jałowych, gaśnie przy próbie ruszenia. Sprawę rozwiązuje podciągnięcie dodatkowego zasilania do cewki - tylko, czemu to napięcie na niej zanika? Czy takie podłączenie nie jest niebezpieczne? Wziąłbym 12V po stacyjce ze skrzynki bezpieczników. W samochodzie...
Witam, borykam się ostatnio z problemem w moim V50 2.0 d. Autko śmigało bez problemu zadbane, zawsze serwisowane i na dobrym paliwie. Od tygodnia przy odpalaniu jakby nie chodzi na 1 cylinder przez pierwszą minutę a potem już wszystko gra i tak do następnego ranka.. auto ma moc itd, wszystko już sprawdzone brak błędów, egr, dolot świece czujniki .......
Witajcie elektrodziarze. Mam kłopot z aku w Volvo V50. Pada przez noc do zera. Pobór prądu na postoju to 9A spadające liniowo do 4,8A w kilka minut. Mechanicy elektrycy magicy nie wiedzą. Jakie są wasze pomysły?
Volvo V50 2.0D nie uruchamia silnika, jedyny problem to 8V napiecia na pompie i taki blad podaje komputer, nie mam schematu do tego auta dlatego prosze kolegow o pomoc co wymienic i gdzie tego szukac
Witam, pacjent Volvo FL6 18 dmc 2001 rok, wydaje mi się, że nie osiąga pełnej mocy. Turbina sprawdzona, jest ok, dolot sprawdzony, jest ok, wtryski ok. Zauważyłem na wskaźniku od doładowania turbiny, że dochodzi tylko do połowy, ale czujnik turbiny sprawdzany i jest ok. Została pompa wtryskowa. Czy ktoś regenerował pompę? Jaki zakład polecacie? Z jakimi...
Witam! Posiadam problem z wyżej wymienionym autem. W czasie jazdy zgasło, odpaliło znów na 2-3s i jak gasło tak już nie pali. Podłączając się można sprawdzić wsio oprócz sterownika silnika (żadnym sprzętem diagnostycznym nie można się połączyć z silnikiem). Auto kręci normalnie, dioda umieszczona po prawej stronie deski rozdzielczej po przekręceniu...
Problem jak w temacie. Podstawiłem trzy manetki ,silnik i dalej nie mogę wyłączyć wycieraczek i silniczka spryskiwacza. Co jeszcze sprawdzić ? Dodam tylko, że spadł mi wężyk od spryskiwaczy i w około puszki z przekaźnikami było sporo wody .Co prawda osuszyłem gniazda ,ale dalej lipa. Proszę o podpowiedzi gdzie dalej szukać bo pada deszcz i nie ma jazdy....
Skoro sterownik był wcześniej sprawny, auto jeździło, nie ma specjalnych powodów aby miał się od tego zepsuć. Pojedź do mechanika, aby odpowietrzył w samochodzie układ paliwowy: - poluzować przewody zasilające wtryskiwacze - zalać pompę paliwem - pokręcić rozrusznikiem i obserwować czy z rurek zasilających leci paliwo - jeśli tak - oznacza to, że powietrze...
Tutaj musisz zastosować specjalny emulator do volvo. Albo zrobic obejście zasilania ,bo EKU wyłacza właśnie zasilanie cewki wn. Sam robiłem takie obejscia i żadnych ubocznych nie zauważono nawet w kilku egzemplarzach w przedziale 4 lat
Miałem podobny problem z tym samym silnikiem. Auto nie chciało startować na benzynie.Proponuję szybkie i proste sprawdzenie. Zakładajac że masz sprawne wtryski, zapłon, to sprawdz regulator ciśnienia na szynie zasilającej wtryskiwacze. Uruchom silnik na lpg, włącz pompę paliwa jeżeli instalacja na to pozwala i odłącz przewód podciśnienia z regulatora...
zna ktoś może volvo-skie numery tych wężyków z grzałkami (nr 1 i 3 ) Numerów i kolorów nie pamiętam, ale można je rozpoznać po tym które przewody mocznika podgrzewają. Grzałka nr. 1 to podgrzewanie przewodu od zbiornika do pompy (zasilanie). Grzałka nr. 3 to podgrzewanie przewodu od wtryskiwacza do pompy (powrót).
1) Jeden kabelek więcej we wstrząsowym to pewnie tzw Pre-alarm i mozesz go olać, jak podlączyć,to prostę wiesz jak działa dioda? wyseparuj wyjścia i juz. 2) Nie mam pojęcia 3) Jeśli w bagażniku odkręcisz dekielek pompy to zobaczysz tzw wejscie ssanka pompy,bedziesz miał tam kostkę zasilającą między innymi pompe paliwa. Golf powinien mieć pompowanie...
A mechaniczna zasilająca? Wymieniona zostały tylko wtryski do wymiany. Co dziwne nie pokazuje żadnego blędu wtrysku ale tak podobno może być. Jezeli masz wiedze na ten temat czy jezeli założe wtryskiwacz e od Volvo 460 bo mam takie dobre do 480 to bedzie to chodzić?
Tak. Przynajmniej zużycie paliwa (1,2-2,1) oraz równoważenie cylindrów. Zawór na przewodzie zasilającym na końcu kolektora dolotowego (pod spodem) oraz szczelność na smoku i separatorze do sprawdzenia. I jak koledzy wspominali zapowietrza się poprzez cewki oraz uszkodzone wkońcówki wtryskiwaczy.
Witam! Dzis sie okazalo z briefu, ze jest to rok 99. Jednak oznaczenie silnika tak jak napisalem B5244S2. Przepustnica ma 6 przewodow, zasilanie, masa, i dwa do komuniacji z komputerem. Na desce swieci sie ETS. Czy w tym modelu takze trzeba wprogramowac ta przepustnice? W momencie kiedy ruszam pedalem gazu otwiera sie lub zamyka tak jak ruszam pedalem....
Możliwe że zaworki nie są najlepszej jakości. Ale żeby po zamatowaniu kolejnych 2 szt auto nawet nie odpaliło ??? Komputer pokazał że na listwie zasilającej jest 280 bar ciśnienia. W serwisie powiedziano mi podczas sprawdzania że zaworki te mają rysy. Nad tym się zastanawiam skąd wzięły się te rysy skoro mechanik twierdzi że w paliwie nie ma opiłków.
To 2 zupełnie różne silniki. 2.5TDI R5 140KM to silnik pochodzący z VW. Pancerny niemalże, niezwykle odporny na tyranie i zaniedbania serwisowe (a przez to najczęściej tak właśnie traktowany). Bez problemu osiąga przebiegi (udokumentowane) dochodzące do miliona km bez poważniejszych awarii. Stara konstrukcja na pompie wtryskowej - tania w serwisie i...
Witam. Kolega nie napisal ostatecznego rozwiazania. A ja odswiezam temat, jakby ktos tez mial problem pracy na dwoch paliwach. Otoz w badanym Volvo 850 2.0 120KM z instalacja mieszalnikowa, firmy Landi, znalazlem przerwe w obwodzie masy emulatora wtryskiwaczy. System dziala bowiem w taki sposob, ze w momencie zasterowania elektrozaworow na reduktorze,...
Zastanawim się, co ma piernik do wiatraka, chyba, że nie odpowietrzyłeś dokładnie po wymianie i przegrzałeś głowice, co mogło spowodować właśnie takie problemy jak opisałem- przegrzanie uszczelnień wtryskiwaczy i zluzowaną tulejkę w glowicy, lub jej popękanie na lini kanał zasilajacy pompki- płaszcz wodny - to są przypadki z Volvo- nie mam do czynienia...
Problem jak w temacie. Serwis w Niemczech nie ogarnia tematu. W poniedziałek chcą wymieniać pompo-wtryskiwacze choć na chłopski rozum to niby jak powietrze ma dostawać się nimi do magistrali paliwowej? Kierowca wspominał coś o ogrzewaniu postojowym, że w dzień awarii nie grzało (zapowietrzyło się). Smok ssący podobno szczelny. Ale czy przypadkiem rurka...
Informacja o prawidłowej pracy silnika na gazie zmienia postać rzeczy.Moja teoria jest następująca .Uważam że kolega ma złe ciśnienie paliwa ,czyli ma zepsutą pompę paliwa lub zatkany filtr paliwa.Wtryskiwacze bym odrzucił ponieważ jak wtryskiwacz padnie to raz na zawsze.Jak masz słabe ciśnienie paliwa na listwie (zakładam że wielowtrysk) to silnik...
Jutro jadę do eksperta od pomp i zobaczę co mi powie. Może jest coś co ciągle pomijam. Od początku problemu odwiedziłem 6 mechaników którzy prowadzą warsztaty samochodowe wraz z kształceniem uczniów. Przedstawiając objawy przy podniesionej masce słyszałem : -elektryczna pompka paliwa w baku jest uszkodzona -wtryskiwacze są uszkodzone (wcześniejsza informacja...
Na twoim miejscu mając auto w warsztacie wymieniłbym obie pompy na nowe. W moim przypadku także wymieniłem jedną, druga pojeździła niecały rok i się zatarła i prawdopodobnie puściła opiłki w układ, więc i wtryski poszły do regeneracji. Każdy ma jakiś swój system postępowania, ja wymieniam uszkodzone części na nowe, jakoś nad wyrost wydać mi 1tys pln...
ASO Renault Trucks. Koszt całości. Na te naprawę była „dopłata producenta” - nie wiem jak to się fachowo nazywa. Zadzwoń zapytaj, z serwisem ich mam tak, że czasami łapie się za głowę ile chcą za proste sprawy, a z kolei czasem za skomplikowane nie żądają majątku, więc zawsze warto sprawdzić. A sprawdziliście zaworek zwrotny w głowicy?...
komponent (Y 80) wtryskiwacz AdBlue plaska wtyczka 2 piny pin 1 rozowy/bialy grubosc 0.75 ( skretka magistrala danych NISKIE NAPIECIE !!) polaczenie z pinem 24 jednostki sterujacej scr pin 2 rozowy grubosc 0.75 ( skretka magistrala danych NISKIE NAPIECIE !! ) polaczenie z pinem 25 jednostki sterujacej komponent (B 96) czujnik NOX wtyczka 4 piny pin...
Common rail (w wolnym tłumaczeniu: wspólna szyna) - nowoczesna wersja systemu bezpośredniego wtrysku paliwa w silnikach Diesla. W tradycyjnym układzie wtrysku paliwa w silnikach Diesla, pompa sekcyjna wytwarza tylko w określonych, dla poszczególnych cylindrów, momentach ciśnienie, które otwiera wtryskiwacz i paliwo zostaje rozpylone w cylindrze lub...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Witam. https://filmy.elektroda.pl/51_1699802733... Kupiłem sterownik zaczynający się podobnie jak to co udało mi się odczytać. O dziwo zapalił zez ingerencji w immo - niestety oroblem nadal istnieje. Odpala chodzi a potem go kopie, faluje na obrotach jak by coś go odcinało i gaśnie. Podsumowując zmieniłem wszystko: czujnik położenia wałka, wału, cewka,...
zasilanie wtryskiwaczy volvo sygnał wtryskiwaczy zasilanie wtryskiwaczy benzyna
lista kanał ariva toyota toyota camry korpus podnośnika ursus
podział podsieci samsung le37b553
Mercedes S 400 W220 – utrata mocy, powrót po resecie, tryb awaryjny, diagnostyka ECU FGA-1304 Smartwares/Flamingo pika co 3 minuty po wymianie baterii – koniec żywotności sensora CO