Posiadam Audi a4 b5 1,8 ben ,z roku 97. Mam problem z zasilaniem pompki zamka centralnego .Może ktoś mi wytlumaczyć w czm rzecz ,a mianowicie bezpiecznik jest cały prad na nim 12v przy pomce jest 3,5v przewód czerwono-nibieski czy podrodze do pompki jest jeszcze jakis przekaznik? Podłączjąc osobne zasilanie 12v do samej pompki, przewód co pisze wszystko...
Głównie chodziło mi ,czy była przygotowana fabrycznie instalacja pod elektryczne szyby i zamek bo gdyby była to wystarczyło by wpiąć kostki zasilające silniczków o montaż byłby bezproblemowy. Mam taki zestaw wymontowany ze swojego samochodu ale nurtuje mnie pytanie czy będzie możliwość zamontowania tego zestawu do innego cinquecento dlatego pytam czy...
Witam dołączę i ja do tematu oraz wrzucam fotki podłączenie sterownika do modułu centralnego zamka w BMW E36 Compact z roku 1994r. Wszystko jest widoczne na fotkach ja podłączałem sterownik zdalnego sterowania centralnym zamkiem AG194. Opiszę przewody kolory co i jak podłączyć: 1. Przewody biały i biało czarny to wejście impulsu masy czyli idą na masę...
Niedawno kupiłem auto. Sprzedający zastrzegł, że zdarzył mu się ostatnio problem z centralnym zamkiem. Znalazłem na forum coś takiego: "Mam problem z zamkiem centralnym w wyżej wymienionym samochodzie. Oto objawy: 1) nie można zamknąć ani otworzyć samochodu (zamku centralnego) za pomocą przycisków umieszczonych na kluczyku - dioda umieszczona w kluczyku...
a ja zaczynam lapac dola. juz 3 dzien siedze i kombinuje jak podlaczyc go do sterownika centralnego i nic. moze po krotce opisze na czym polega caly problem: Samochod do ktorego montujemy z kumplem alarm to bmw z 1989 roku. Jest to samochod kolezanki i chcemy jej zrobic niespodzianke z racji urodzin.... Ale do rzeczy: otoz samochod ten posiada naprawde...
Probel się rozwiązał. Przyczyna leżała w przepalomyn bezpieczniku który był odpowiedzialny za zasilanie modułu zamka centralnego. Rada dla wszytkich sprawdzających bezpieczniki: napepliej sprawdzać za pomocą próbnika żarówkowego gdyż pomiar miernikiem czasami nie jest miarodajny w zaleśności od konstrukcji całego obwodu zasilania. Dopiero sprawdzenie...
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem. Nie działa z pilota ani z blokady na drzwiach. Słychać jedynie cykanie (pewnie przekaźnik w bsi lub centralce). Pilot jest sprawny. Wygląda na to jakby nie było zasilania na zamkach. Przewody w łączniku drzwi są całe (pęknięcia na izolacji kabla zielono żółtego ale wiązka cala). Który bezpiecznik odpowiada za...
Prosze o pomoc w podłączeniu zamka centralnego w moim ROVERKU. Problem w tym ze zamek z tego co wiem,potrzebuje zmiany polaryzacji do otwarcia i zamkniecia.Nie moge sie doszukać takiego schematu podłączenia sterownika centralnego zamka który zmieniałby polaryzacje (mam na mysli raz na jednym przewodzie-plus,na drugim-minus i odwrotnie).Czy zasilanie...
witam poszukuje układu scalonego smd U3741BM który jest w sterowniku centralnego zamka robi on za odbiornik sygnału radiowego z pilota lub całego takiego sterownika prosze op jakieś info dla zasady opisze usterke sterownik nie reaguje na pilota po pomiarach na układzie tym jest zwarcir na zasilaniu
Witam. Potrzebuje pomocy przy montażu ORYGINALNEGO CENTRALNEGO ZAMKA do Forda Escorta rocznik 1994. Zamontowałem na 100% dobrze instalację elektryczną w drzwiach, zamki z centralnym, jakąś centralkę w lewym słupku kierowcy. Podłączyłem to wszystko pod skrzynkę z bezpiecznikami podłużną kostką od dołu i efekt z tego taki, że zamek NIE DZIAŁA :o( Może...
Moim zdaniem brak zasilania centralki zamka jest głównym powodem awarii. Sprawdź bezpieczniki oraz zasilanie, czy dochodzi do centralki
Dzięki. Pytałem i jestem w ciągłym kontakcie. Rozpiskę mam, ale nie działa. Szukam na razie rozwiązania, jak coś to dam znać. Dodano po 6 Dobra, znalazłem przyczynę, monter d...a. :) Dzisiaj miałem więcej czasu, na spokojnie wszystko rozłożyłem jeszcze raz i podłączyłem. Zadziałało od razu. Zostało mi jeszcze podłączenie drugiego kanału na otwarcie...
Przez złącze X1 idzie zasilanie do sterownika od centralnego zamka dlatego przestawał działać. Tu masz schematy do Astry G, na stronie 37 masz centralny zamek, w lewym dolnym rogu masz te przewody które cię interesują. Złącze X3 to to od drzwi, interesują cię przewody na pinach 3 i 13.
Jestem w trakcie montażu i nie jestem pewien. Chciałbym odciąć czujnik położenia wału korbowego w tym silniku. Wg autodaty jest to czujnik o nazwie "Crankshaft position (CKP) sensor". Znajduje się on na dole silnika, ma trzy wyjścia z których dwa wchodzą do głównego złącza. I tak pod pinem 56 (kabel żółty) powinien znajdować się sinusoidalny sygnał...
Jeżeli fabryczny i nikt go nie wymieniał i nie zmienił jego położenia to znajduje sie pod plastikiem przy przednim prawym nadkolu przy nogach pasażera. Najprawdopodobniej jest to megamos. Idą do niego 2 wtyki. Jedna zasilająca, druga wyprawadzająca kable na zamki.
Bezpiecznik F4 w kabinie sprawdź, czy ma napięcie, i przelotkę przewodów słupek-drzwi kierowcy na możliwość pęknięcia, przerwania przewodów do siłowników w innych drzwiach, czy zasilania centralki zamków.
Jedną z przyczyn może być przerwany przewód zasilający ryglowanie zamka(lub masowy). Drugim powodem może być uszkodzenie mechanizmu wykonawczego(silniczek i przekładnia).
Po naciśnięciu mikrostyku bagażnik normalnie się otwiera. Zamek nie otwiera ani się nie zamyka. Tam nie ma czego zamykać, oryginalnie po prostu odcinane jest napięcie do elektrozamka klapy. Piny 13 i 15 w BSI (szara 16-pinowa wtyczka) to zasilanie silniczków zamków w drzwiach, zamek w klapie działa inaczej, bo po wciśnięciu mikrostyku klapy podawane...
Sprawdź wiązkę miedzy słupkiem a modułem. Gniją łączenia przewodów zasilania. Jeśli zamek nie działa w ogóle, z przycisku i z drzwi. Jeśli działa to tylko zsynchronizuj pilota.
z prawej strony na słupku jest moduł od zamka centralnego sprobuj go na chwilę odłączyć na chwilę od zasilania
Raczej nie jest to problem alarmu, przepnij zasilanie sterownika zamków centralnych na bezpośrednio z aku. (Oczywiście masa solidnie do karoserii)
Siłownik master przerzuca masę - czarny na brązowy - zamknij lub biały - otwórz (może być odwrotnie). Wystarczy wpiąć diodę LED między przewód zasilający sterownik zamka centralnego a sterowanie z mastera (biały lub brązowy). Pamiętaj o wpięciu szeregowo z diodą rezystora, dla ograniczenia napięcia.
A zatem tak: Ad. 1. Kierunki migają bez względu na to, czy działanie wywołał pilot czy siłownik master. Zrobienie układu, który będzie blokował miganie dla przycisków jest możliwe, ale po prostu niewarte zachodu. Taka sytuacja zachodzi bardzo rzadko - więc odpuszczam. Ad. 2. Na razie zostaje tylko sygnalizacja kierunkowskazami. Impuls do siłowników...
Witam. Wczoraj na trasie autko (mondeo mk2 2.0 benzynka w kombi) zgasło i tyle było z prądu w samochodzie. okazało się że zasilanie jest w zapalniczce, centralnym zamku, i światło wewnątrz auta. Cała reszta jest "martwa". W skrzynce z bezpiecznikami pod maską prąd dochodzi tylko do trzech dużych bezpieczników i później już nie ma go nigdzie. Nie działają...
Mam problem z centralnym zamkiem w Citroenie Nemo. Zamek firmowy fabryczny. Poszukuję schematu wiązki kablowej wychodzącej ze skrzynki bezpieczników pod kierownicą, a zasilającej właśnie zamki w drzwiach. Z tego co się zorientowałem jest to "najgrubsza" wiązka -do czego który kabelek służy, które piny to zamki? Bardzo proszę o pomoc i schematy! Marcin
Witaj.Na kostce od zamka tylnej klapy co idzie na silniczek (4;3) nie ma napięcia 12V.a na (1;2) mikrostyki jest napięcie. Zamek sprawny silniczek podpięty na krótko pod 12V chodzi . Klamka sprawna zwiera i rozwiera. Nadal nie można otworzyć klapy bagażnika. Dodano po 7 Wiem że te przewody zasilanie do zamka (4- prądowy, 3- masa) idą z J393 czyli z...
Nikt z kolegów nie jest w stanie mi nic pomóc. Jak podpiełem pod kompa to wyskoczył mi błąd(nie otwiera lewe tylne drzwi) i to wszystko Zrzuć tapicerkę, podłącz oscyloskop pod kable zasilające siłownik zamka i zobacz czy jest jakikolwiek sygnał do siłownika, podczas gdy otwierasz drzwi od środka.
Przewody wychodzą z licznika i jest ich 6. Aby podłączyć wszystkie musisz zakupić diody prostownicze i poprzez diody spiąć sobie to w 2 pary które wysterujesz z sterownika. Aby podłączyć kierunki należy wymontować licznik. Dzięki za odpowiedź. Czyli jednak bez demontowania licznika się nie obędzie. Naiwnie sądziłem, że jest gdzieś czarodziejski przewód,...
Radio sterownik jest całkiem odłączony i już go nie używam od momentu awarii. Co do jego konfigóracji to używałem drugiej ale do zamykania i otwierania używałem przewodów niebieski i zielony (wyjścia do strowania siłownika lub konfigórowanie do innych trybów pracy - patrz instrukcja.pdf) - otwierało i zamykało. Wydaje mi sięże problem leży w drzwiach...
Po kilku godzinach walki niestety nie moge podpiąć jednej rzeczy - otwierania zamka centralnego. Działa wszystko inne: -zamykanie -domykanie szyb -kierunki Podawałem masę na każdy możliwy kabel lecący od siłownika drzwi kierowcy i żaden nie powoduje otwarcia zamka. Może to jedno wejście modułu jest spalone ? Ponieważ wkładka drzwi kierowcy dawno temu...
Witam ponownie. Problem praktycznie został rozwiązany. Wina leży po stronie modułu. Zamówiłem identyczną pompkę ponieważ tylko do niej w FL jest kluczyk z 3 przyciskami(czyli taki jak mój) wiec kto tam kiedyś pisał na forum o tych częstotliwościach kluczyków i pompek w przypadku moich kluczyków się mylił. Więc podsumowując: Padł moduł sterowania pompką...
Witam.Mam taki sam alarm z centralnym zamkiem.Różni się tylko oznakowaniem.Ale wyprowadzenia są takie same. Białe przewody łączysz z przewodami kierunkowskazów.Mozesz je podłączyc przy przerywaczu lub w kostce pod kierownica.Są to przeważnie przewody błękitny i błękitny z czarnym paskiem. Brązowy podłanczasz do syreny(+) i musisz ja zmasowac.Nie podłanczasz...
Witam Jestem właścicielem Peugeota Partnera 1,6 HDI 88kW z 2008r. Od jakiegoś czasu auto zaczęło mieć problemy z elektryką. Mówiąc krótko po zgaszeniu silnika, nie daje się ponownie uruchomić. Na desce rozdzielczej nie zapalają się żadne kontrolki, centralny zamek nie działa, mruga jedynie kontrolka od zamykania drzwi na przycisku zamka centralnego....
Z tłumacz skorzystałem - techniczne określenia tłumaczy w sposób bardzo dowolny, ale na pewno śmieszny. Pozostał problem centralnego (w/g opisu z allegro jest on wbudowany). Z centralki wychodzi 6 przewodów, na jednym- biały - jest bezpiecznik 10A- to chyba zasilanie. Pozostałe 5 stanowi nadal słodką tajemnicę. Z uniwersalnego mastera wychodzi 5 przewodów....
Witam, sądzę że problem stoi po stronie braku sygnału z Alarmu ktrórego nie posiadam. Poza tym wywala mi właśnie taki błąd w VAG'u. Wysiadła pompka więc zakupiłem nową która ma funkcje Alarmu oraz pilota z kluczyka. Otwierając i zamykając drzwi gózikiem w środku auta nie ma problemu. Zaczyna się po tym jak otworze je z kluczyka i zamkne. Wtedy centralny...
ten ma 8 pin i dwa brązowe Wtyczka wygląda na stary uniwersalny sterownik zamka. Bez pilota. Jedna para przewodów brązowe i białe, to zamknij i otwórz sterowane z dodatkowego alarmu. Druga para, to sterowanie z wkładki zamka kierowcy - siłownik master. Możliwe też jest, że jedna para to drzwi kierowcy, druga pasażera - dwa siłowniki master. Niebieski...
...nigdy w nim nie było elektrycznych szyb czy centralnego zamka. ... Musisz zainstalować siłowniki w drzwiach, pociągnąć nowe wiązki przewodów do siłowników w drzwiach i wszystko to podłączyć albo do nowego sterownika centralnego zamka, albo bezpośrednio do centrali alarmu-jeżeli posiada funkcję bezpośredniego sterownika siłownikami centralnego zamka...
Założyc sterownik centralnego zamka z pilotem. Musisz odszukac centralke centralnego zamka i zobaczyć czym jest sterowane. We francuzach przeważnie minusem. podłącz kabelek do masy pojazdu, a drugim koncem dotykaj po koleji do pinów w kostce która wchodzi do centralki i tak znajdziesz kanał otwierania i zamykania zamka. Nastepnie wg schenatu dołączonego...
Witam serdecznie wszystkich. Zwracam się z ciekawym problemem, który wymaga burzy mózgów to może uda się coś ustalić, coś więcej niż mi do tej pory, a będzie to też dobrą informacją w przypadku podobnych kłopotów. PROBLEM dotyczy pośrednio zamka centralnego w samochodzie PEUGOT 206 2005r 1.4 16V. Ponieważ chcę uniknąć straty waszego czasu i pisania...
Witam, Renault magnum 2012 rok, 480 dxi. Problem z centralnym zamkiem w prawych drzwiach. Na siłownik centralnego zamka idzie cały czas w jednym przewodzie napięcie 25 volt przez co siłownik się dosłownie pali. Narazie odłączyłem ten przewód od siłownika i wiadomo siłownik w ogóle nie działa. Za to lewe drzwi działają prawidłowo, zamykają się , otwierają...
Witam. Nie do centralnego zamka tylko przy montażu alarmu. Przy nie których samochodach np. podpinając wyłączniki krańcowe w drzwiach trzeba je od siebie odseparować jeżeli wszystkie podpinam do jednego przewodu lub np. zasilając kierunkowskazy z jednego sterowania również trzeba oddzielić je diodami bo w innym razie załącze lewy kierunek a będą świeciły...
Masz alarm Fox 101 B Bambino chyba, że masz stacyjkę w alarmie to masz Fox 101 R Ragazzo, Nie pasuje mi jeden przewód w tym opisie mianowicie kolor różowy powinien być pomarańczowy. Jeżeli masz tylko 2 kostki to podłączysz zamek przez przewód biały, na którym pojawia się zasilanie po załączeniu alarmu (do tego podpięta jest dioda LED migająca 12V)....
Niestety nasz rynek zalicza się do tych, na których oferuje się auta ogołocone ze wszystkiego. Można to oczywiście dokupić w opcji. I nic to, ze na zachód od nas, a pewnie i na południe, te "dodatki" są standardem. Kuriozum był (jest?) fiat panda, w którym kupowałeś albo auto z fabrycznymi głośnikami i radiem, a było to kiepskiej jakości albo bez. A...
witam. mam skode fabie i kupile sobie serownik do zamka centralnego. taki z trzema przyciskami- scyzoryk. Dostalem oczywiscie intrukcje montazu- bardzo skromna, jedna mala karteczka niewiele mowiaca. W samochodzie mam juz centralny zamek- moge zamykac i otwierac wszystkie drzwi kluczykiem, ale nie mam podlaczenia sterownika aby piot dzialal. wiec dzisiaj...
Witam ( i z góry przepraszam za swój nieprofesjonalizm ). Zmieniam moduł sterowania w swoim aucie (Honda Accord V Aerodeck) gdyż autoalarm Cobra 3010 (z którym kupiłem auto) już w momencie zakupu samochodu nie działał. Zamontowałem już moduł firmy Thunder (sam moduł sterowania zamkiem centralnym na pilota, bez alarmu). Mam podłączone: - zasilanie pod...
Hybryda , co z tą centralką, o co chodzi? Centralka zdalnego sterowania zamka centralnego składa się z kilku członów ( tak kolokwialnie) ; odbiornika (radiowy , IR) , dekodera - mikroprocesora z pamięcią i zespołu wykonawczego. Gdzie i o jakie napięcie Ci chodzi? "Centralka" zasilania jest non stop , to jest napięcie, odbiornik , czy to IR czy radiowy...
Zgaduję że obecnie problem może być i w centralce i w drzwiach. Centralka przestała przeciążać zasilanie po "obstukaniu " więc nadal podejrzewam że któryś bierny styk przekaźnika może (się kleić) i przewodzić w stanie spoczynku,więc jest do naprawy bądź wymiany. Siłownik w drzwiach pasażera (jeżeli ma funkcję sterowania ) pomimo otwarcia zamka daje...
spr zasilania na wtyczce ten sterownik jest tez wzmacniaczem antenowym i separatorem, masz miec 2 x pllus 12 , spr mase
Zwracam się do kolegów o pomoc z samochodem Kia Magentis (na rynek USA - Optima) o oznaczeniu kodowym MS. Tak z niczego przestał działać jeden pilot od centralnego zamka, mimo że bateria nie padła. Używany był dalej drugi pilot który po pewnym czasie również przestał działać. Oczywiście baterie mimo wszystko zostały wymienione, nic to nie zmieniło....
Sterownik w górnej zabudowie,za tachografem. Można zamontować zwykły 12V, zasilanie dać z przetwornicy i skonfigurować na sterowanie masą
Dzięki wielkie :-) Zrobiłem opis po polsku, na podstawie schematu (nie translatora ;-) ) A/1 Promiennik anteny A/2 +12V jeśli kluczyk jest w stacyjce A/4 Krańcówka klapy silnika A/5 Otwieranie zamka bagażnika - input(-) A/6 Zamykanie zamka bagażnika - input (-) A/7 Ekran anteny A/8 +12 po przekręceniu kluzyka ?? A/9 Zamykanie wewnętrzne / Napadówka...
Witam, w swoim samochodzie (Fiat Brava) tez mam zamontowany autoalarm MetaSystem (nie pamiętam symbolu) i pilot działa dopiero przy przednich drzwiach lub przedniej szybie. Autoalarm był monotwany w serwisie Fiata. A tak przy okazji, może ktoś zna lepiej ten autoalarm, bo mój tylko wlącza i wyłącza alarm z centralnym zamkiem i nic poza tym (syrena z...
chodzi mi o podłączenie sterownika z pilotem , trzeba wpiąć w instalację po wyjściu ze sterownika [ zasilanie, masa i dwie masy uruchamiajace zamek ] . czy jest możliwość wpięcia za sterownikiem ,czy może do lewych drzwi wychodzi pełna wiązka , może tam by można { sterownik kupiony oddzielnie ma pracować z cen. zam. w astrze}
Witam Jak w temacie, nie mogę znaleźć bezpiecznika od centralnego zamka w Opel Kadet 1,4 z 1990r. Poprzedni właściciel podłączył pod gałąź zasilania gdzie jest cały czas 12V oświetlenie bagażnika i coś tam zwarło, a jak zwarło to przestało działać oświetlenie i jednocześnie centralny zamek. Szukałem w skrzynce z bezpiecznikami , ale tam wszystkie bezpieczniki...
To co kupiłeś , to kompletna centralka centralnego zamka. Masz dwie opcje wysterowania tego. Musisz znależć sobie schemat fabrycznego centralnego i kable zielony i niebieski z kupionej centralki wlutować w kable zasilające siłownika (białe i brązowe z kupionej centralki wycinasz). Druga opcja , to znalezienie instrukcji montażu alarmu do Twojego samochodu....
Witam. Od razu powiem, ze przeszukałem forum i niestety nie znalazłem rozwiązania mojego problemu. Kupiłem niedawno Honde Civic (ver. 5d z 98r) z zamontowanym alarmem Langeford - po pilocie mogę wnioskować, że jest to model 110 lub 113 (zielony LED i jasno-zielone przyciski). Problem zaczął się od tego, ze syrena strasznie cicho pikała i nawet przy...
Witam Mam taki oto problem, kupiłem kiedyś fabryczne siłowniki fordowskie centralnego zamka, takie żółte montowane np w galaxy,scorpio czy fieście używałem je jakiś czas w fiacie uno i sprawowały się bdb, ale nie podpinałem ich pod żaden alarm. Teraz mam poloneza, w którym jest fabrycznie alarm prestige aps-100 z pilotami, ale bez centralnego. Wg schematu,...
Witam serdecznie, tez mam do zalozenia centralny do i30 z 2010 roku. Może jakies bardziej szczegółowe instrukcje ktos posiada? Z tymi koreańczykami to zawsze mam jakiś kłopot. A klient strasznie upierdliwy.... 10/02/2013 Juz sobie poradziłem, jestem po montażu. Auto stosunkowo proste. Sterowanie centralnym podłączamy do modułu który jest wysoko/głeboko...
Sorry,że tak długo nie odpowiadałem.Jest to oryginalny centralny zamek tylko dokładałem moduł sterowania na pilota,ale on jest sprawny,bo słychać przekaźnik jak pracuje.Problem polegał na braku dojścia zasilania do siłownika master.Nie mogłem sam sobie z tym poradzić i dość słabe było zainteresowanie na forum,więc oddałem do elektryka samochodowego...
W przelotce gumowej(drzwi-słupek) jest 7 przewodów: 1. Brązowy /gruby/ 2. Brązowo-siwy /gruby/ 3. Pomarańczowo-zielony /średni/ 4. Biało-czarny /średni/ 5.Fioletowo-czerwony /cienki/ 6. Biało-fioletowy /cienki/ 7. Czarny /cienki/ Podając masę na fioletowo-czerwony - central zamek otwiera się. Próbowałem podawać impuls masowy i prądowy przez rezystor...
Witam serdecznie. Chciałbym opisać wczorajszy montaż pilota centralnego zamka. Mam nadzieję że komuś pomoże i montaż zajmie mu mniej niż połowa dnia jak to było w moim przypadku. :D 1. Należy zdemontować boczek drzwi od kierowcy. 2. Czarnym kolorem oznaczyłem śruby których nie trzeba odkręcać ( ja to zrobiłem niestety i musiałem wkręcać ponownie) 3....
Witam serdecznie ,dzisiaj właśnie podłączyłem do mojego fiata centralkę z pilotem do centralnego.Jak by ktoś był zainteresowany to zamieszczam rozpiskę kolorów przewodów gdzie co jak podpiąć .Wszystkie opisane kolory zgadzają się z kolorami w wiązce. Zasilanie (+) niebieski (bezpiecznik nr 20) Zasilanie (-) punkt masowy karoserii Kierunkowskaz lewy...
Nie mam schematów od tego auta ale siłownik centralnego to nic innego jak "silniczek plus pszekładnie" a skoro silniczek to jak każdy inny zasilany jest plusem i minusem. W zależności od podłączenia działa prawo, lewo. Wiem że to nie fachowo ale jest to na 80% do zrobienia, wystarczy znaleść te dwa przewody. Wiekszość sterowników od centralnego ma możliwość...
Witam.Pacjent to c max z 2006 roku padł akumulator.Po wymianie brak centralnego zamka .Po resecie akumulatorem zamek działa ale wystarczy tylko przękręcić kluczyk na zapłon i brak centralnego zamka. Ciekawy objaw po za tym radio 6000CD nie wyświetla [podłączam na stole radio jest ok].Napięcia zasilające oraz masy ok -prawdopodobnie problem z can ? Co...
Witam Mam taki problem: W samochodzie, który posiadam był zainstalowany (nie fabryczny) autoalarm i osobno sterownik centralnego zamka. Autoalarm uległ chyba uszkodzeniu, zaczął rozładowywać akumulator i postanowiłem przywrócić fabryczną instalację w samochodzie i wyciąć autoalarm. Został sterownik centralnego zamka, dzięki czemu otwieram wszystkie...
Ok dziś w fabi 2003 1.9tdi ta sama sytuacja. Zamek nie działa, aku padło. Dałem + przez rurę do altka, mase na silnik. Prąd wrócił. Nie mogę otworzyć z centralnego zamka pilotem. Zaraz ta sama rura uderzyłem w cięgno maski otworzylem maske. Wydobylem padniętego kloca. Za jakieś 10min zarzuciłem drugiego naładowanego kloca. Nie mogę nadal otworzyc z...
To jak wszystko działa z kluczyka/zamka, to podpinaj się pod te przewody przy wtyczce GEM. W złączu masz przewód czarno-zielony i czarno-pomarańczowy (w innych miejscach niż podałem wcześniej) i do nich spróbuj podpinać się probówką podpiętą do masy (a nie miernikiem). Przewody Modemixa połączyłeś wg drugiego obrazka "sterowanie masą"? Również kontrolką...
Witam serdecznie. Męczę się już długi czas z kluczykiem do PEUGEOT 407 SW Kombi 2005 2.0. Co bym nie zrobił po jakimś czasie przestają działać. Jakiś czas resynchronizacja pomagała, obecnie przestało cokolwiek działać. Wymieniałem klucze jednak problem jest chyba gdzieś głębiej w BSI. Na obecną chwilę chcę zrezygnować z fabrycznego kluczyka, zamontować...
Jeżeli masz fabryczny centralny zamek (siłownik w zamku) to: Pin 1 i 2 to zasilanie siłownika zamka centralnego (w zależności od opcji zmknij/otwórz na jednym +12V na drugim masa) Pin 7 doprowadza masę do zamka Pin 8 wyjście sygnału otwartych drzwi (pojawia się masa lub nie) Pin 4 sterowanie zamkiem centralnym ( pojawia sie masa dla zamknięcia, masa...
Prawdopodobnie źle podpięte radyjko, spięte razem zasilanie stałe i po kluczyku po stronie radia. Radio może brać za durzo prądu i stąd te problemy. Albo odwrotnie podpięte plusy (zmaienić żółty z czerwonym) Pozdrowionka
Mam Astrę II z fabrycznym centralnym zamkiem. Poszukuję auto-alarmu załączanego zasilaniem aby móc sterować nim oryginalnym pilotem od zamka.
dwa układy 74121 zrobić podtrzymanie w każdym na sekunde niech sterują one 2 tranzystorami bc 135 zrób otwarty kolektor skoro sterowane to minusem wejścia układów sterowane np jednym przekażnikiem tak że raz wyzwolony jeden raz drugi układ 74121 przekażnik miniaturowy na 12V cewka sterowana ze stacyjki i układ gotowy tylko że nie ma w nim tego opóżnienia...
siemanko:) mialem podobne problemy z pompka centralnego zamka. okazalo sie ze jezeli jest plytka zawilgocona to centralny zam.robi rozne dziwne rzeczy: -a to nie zgasi swiatła po zamknieciu, -lubi rowniez uruchamiac alarm tak jak przy inwazji -apogeum odbylo sie jak na stacji benzynowej przy prawie pustym baku nie chcial otworzyc korka wlewu paliwa.itp....
Witam! Padła pompa centralnego zamka. Podłączyłem ją do innego samochodu i zachowuje sie identycznie: po podłączeniu nie wiadomo czemu opuszcza sie prawa szyba, a po chwili lewa. Niech ktoś mi napisze co ma wspólnego centralny zamek z siłownikami od szyb. silniczek wogule nie chodzi. Wygląda mi to na uwaloną elektronike. Płytka jest troche zakorodowana...
a zadam glupie pytanie oczywisci sprawdziles zasilanie i bezpieczniki ??
Teoretycznie nie, powinien spalić się bezpiecznik na zasilaniu centralnego zamka. Natomiast jeżeli bezpiecznik był za duży, lub go wcale nie było to centralka mogła ulec uszkodzeniu, najprawdopodobniej uszkodzone ścieżki do przekaźników.
Sprawdź najpierw, czy silnik w tej pompie działa po podaniu zasilania (12V). Tylko wcześniej wylutuj przewody z płytki. Daj znać, będziemy radzić co dalej.
To masz pecha. Siłowniki do wymiany (spalone silniczki). Ale zanim włożysz nowe, sprawdź dokładnie moduł centralnego zamka. Prawdopodobnie któryś z przekaźników podaje cały czas zasilanie (uszkodzony przekaźnik - zwarty, uszkodzony tranzystor albo driver sterujący nim, ...)
Jeżeli sygnał, który opisałeś jako "zam" i "otw" jest napięciem wystarczajacym do wysterowania przekaźnika i jest aktywny tylko jeden z nich jednocześnie, to podpinasz się nim bezpośrednio do cewki przekaźnika. Cewkę na przekaźniku masz oznaczoną symbolem A1 i A2. Masę zasilania podłącz pod A2 na przekaźniku, a +12V pod A1 jako "zam" na jednym przekaźniku...
mam uniwersalny sterownik centr. zamka bx10 carprotect, ale nie mogę znaleźć fabrycznego modułu centralnego zamka. poszukiwania zakończyły się na odnalezieniu bezpiecznika odcinającego zasilanie, ale modułu ani przekaźnika nie mogę namierzyć no jak mniemam to za mało. Dodano po 1 modół dzięki Waszej pomocy znalazłem teraz już działam. dzieki pozdrawiam
Czytałem jedno i drugie. U mnie nie ma skrzynki z żółtą wtyczka. Jest czarna duza czarna mala różowa i zielona. No i jakas tam biala. Orginalny odbiornik pilota jest wyjety i sa tylko 2 białe wtyczki. Jedna taka jak przy zasilaniu płyty głównej w kompóterze.. Druga taka sama tylko ma duzo mniej pinow.
Zamek po stronie kierowcy nie ma siłownika, on tylko daje masę na pozostałe, przy otwarciu drzwi kluczem. Do tego czegos idą 3 kable, masa, i 2 kable w do których podawana jest masa w zależności czy otwieram czy zamykam. I to daje sygnał do otwarcia innych. I teraz pytanie czy jest gdzieś jakaś centralka do tego? Chcę zamontować sterownik na pilot do...
Czyli istnieje tam gdzie go wstawił instalator.Mimo wszystko i tak znajdziesz z drzwi kierowcy sterowanie a na skrzynce kierunki i zasilanie.
zapewne wyskoczyły lub poluzowały sie plastikowe tryby w centralnym, czeka Cię wymiana całego siłownika, w drzwiach przednich jest to master. Wymiana jest prosta, wystarczy odpiać przewody i i wyjąć siłownik z mocowań. Możesz też przed demontazem sprawdzić zasilanie podczas pracy centralnego.
Mam problem z centralnym zamkiem w swojej Xsarze. Drzwi nie zamykają się ani nie otwierają z pilota. Baterie wymieniłem. Bylem u mechanika i powiedział ze niema wogule zasilania i niemożna połączyć się z zamkiem, ale nie mógł znaleźć puszki z sterownikiem od zamka. Wiec ztad moje pytanie. Mógłby ktoś zrobić zdjęcie lub opisać gdzie ja można znaleźć...
Witam. Na zdjęciach masz typowy sterownik centralnego zamka. Czarny - minus, czerwony - stały plus (30) zielony, niebieski - zasilanie silników centralnego zamka, brązowy, biały - krańcówki silnika centralnego zamka (mastera), biały, brązowy - impuls z alarmu na sterownik (zamknij, otwórz). Otwarcie bagażnika - podpinasz siłownik do zamka klapy poprzez...
Jest to bardzo proste: na forum golfa (np. oraz ) poszukujemy porad dla Golfa 3 - to to samo. A praktycznie sprowadza się to do podłączenia dwóch kabli do pompki (zamykanie i otwieranie), kierunkowskazów, masy i - naturalnie - zasilania. Wszystko dostępne przy pompce i w bagażniku. Inna sprawa, to jaki ten sterownik Kolega posiada. Powinien umożliwiać...
czy można też przeciąć w złączce między drzwiami a słupkiem Przetnij czarny w przelotce drzwi kierowcy - to wystarczy aby centralny przestał działać. Bezpieczniejszym rozwiązaniem będzie odszukać centralkę zamka i wyjęcie bezpiecznika w wiązce zasilania sterownika centralnego zamka.
o powiem inaczej....jestem w Holandii i znalezienie sklepu z elektronicznymi częściami nie jest łatwe...jak już jestem w sklepie to nie mam internetu by spisać nr. i sprawdzić jego schemat już nie wspominając o poradzie sprzedającego bo to są same matoły,nie wiedzą co to jest włącznik krańcowy a już nie mówiąc, że miałby zapytać o jaki rodzaj przekaźnika...
Witam Proszę o pomoc w podpięciu nowego modułu do centralnego zamka. Poniżej schemat (instrukcja) modułu. Opel Corsa C 2001r - w 2001 r montowany był autoalarm z centralnym zamkiem, ale zepsuło się... i kupiłem na a... nowy moduł z dwoma pilotami, ale nie jestem elektronikiem ani nawet elektrykiem i nie wiem jak połączyć. Udało mi się DOBRZE połączyć...
Problem w tym, że ten obwód zasilany jest tylko w momencie zamykania /otwierania centralnego.
Tak jak kolega napisał wyżej - każda szyba ma swój bezpiecznik. Na akumulatorze masz bezpieczniki - takie blaszki przykręcone nakrętkami M6. Bezpiecznik drugi od lewej, tez z tych blaszek (z prawej są zwykłe bezpieczniki) to bezpiecznik F163 - 110A. Z tego bezpiecznika wychodzi czarny przewód 16mm2 i idzie pod dekę rozdzielczą. Tam masz taką skrzynkę...
Szukaj braku zasilania na centralkę centralnego.
Rozumiem że łożyska są ślizgowe skoro tak szybko wysiadają? Tak jak koledzy wyżej piszą "Pompka od centralnego zamka" choćby ze względu na krótki czas pracy nie nadaje się ale jest kilka rozwiązań wytwarzania podciśnienia : 1. Kolega Weź kompresor lodówki i zbiornik vakum, oczywiście na wejściu filterek żeby nie uwalić pompki. podaje "chyba" jedno...
Dziękuję za pomoc, sterownie takie samo jak w większości sterowników centralnego zamka fiata z tamtych lat. Opis: - + zasilanie - - masa - 3 i 2 sygnały zamknięcia/otwarcia (impuls masy) - 3M i 2M sygnały do siłowników przednich master.
Masz wszystkie zasilania na module komfortu?
Zamknij drzwi pilotem, upewnij się, czy są zamknięte i sprawdź, czy pilotem otwiera i zamyka. Tak, bez problemu. dan2ra napisał: kiedy podchodzę do samochodu po nocy to nie działa. I wtedy sprawdź zasilanie centralki. Ok, sprawdzę, a najlepiej pociągnę jakoś tymczasowo zasilanie z aku, i zobaczymy co się będzie działo. Tymczasem dziękuję za pomoc.
Siłownik centralnego w drzwiach kierowcy to tzw "master" czyli sterujący resztą systemu. Różni sie od pozostałych tym, że wychodzą z niego 4 kabelki, nie 2 jak w innych drzwiach. Wnioskiem z opisanej przez Ciebie usterki jest, że przy przekręcaniu kluczyka 2 przewody odpowiadające za sterowanie centralką DZIAŁAJĄ - bo centralka sama zamyka pozostałe...
Nie chodzi o bezpiecznik, mamy je dobre, a o te "czerwone gumki" od styczników sterujących centralką zamków. Pewnie twardnieją, u ciebie jakby jedna, bo czasem zamek reaguje, znaczy gumka jakoś odpuszcza ten włącznik pod gumką, i jak napisałeś Jednak czasami łapie otwieranie . Masz podane kolory przewodów. Znajdź takie najcieńsze w tej wiązce, i je...
Witam Prawdopodobnie pilot się rozkodował i stracił kontakt ze sterownikiem zamka centralnego.Dzieje się tak gdy zostanie pozbawiony zasilania czyli zostanie usunięta z niego bateria na dłużej niż 30 sek.Aby ponownie zaczął współpracować należy go zestroić z sterownikiem samochodu.Dla każdego modelu samochodu jest odpowiednia procedura która powinna...