Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
Hahaha, to ja dziękuję za taką pomoc, ktoś na forum skody pisał żeby zasilanie na zamek podać
Jeśli byly elektryczne szyby oryginalne to musiał być moduł sterowania drzwiami. Tam dochodzą dwa zasilania. Ten moduł steruje zamkiem i szybą.
Sprawdź na module pod kierownicą czy masz zasilanie oraz sprawdź w module w drzwiach kierowcy czy masz 2 "plusy" no i masę,to na początek.Te zamki można naprawiać bez komputera.
Witam , mam problem z zamkiem centralnym od klapy bagażnika w skodzie octavie , mianowicie moje pytanie brzmi jakie napięcie powinien dostać siłownik zamka aby wszystko działało poprawnie, sprawdzałem u siebie i jest to skok napięcia na ok 0.5s ~~7V, jest to wystarczalnie duże napięcie aby pobudzić taki siłownik do życia czy będzie to winna czegoś innego,...
To pewnie moduł komfortu odcina zasilanie na lampki bo ma nieustalony stan jednego z mikroprzełączników któregoś zamka. Ja walczyłem dlugo aż wymieniłem żarówke w lampce drzwi i od tego czasu spokój. Jak masz bład w module komfortu bodajże 953 to to co u mnie.
Podstawa, diagnoza modułu komfortu. Zakładam że na leci na "vanie" jak są moduły w drzwiach. Potem zasilania modułów .Nie trać nadziei ,diagnozuj.
Tak to podstawa,zasilanie ma być pewne.Jeszcze może być coś z can lub modułem drzwi?Sam zamek nic nie posiada w sobie oprócz silniczka i trzech mikroswitchy.
Kod błędu to raz a dwa to czy ma zasilanie,czyli dwa plusy,oraz przewody komunikacji,dwa(!),czy mają przejście ze słupka do drzwi?
Jeśli wciskasz sygnał i słychać stuknięcie przekażnika w okolicy deski to chyba uszkodzony sam sygnał {a czy bezpiecznik jest OK}.Można jeszcze sprawdzić zasilanie na samym złączu przy sygnale.
ten ma 8 pin i dwa brązowe Wtyczka wygląda na stary uniwersalny sterownik zamka. Bez pilota. Jedna para przewodów brązowe i białe, to zamknij i otwórz sterowane z dodatkowego alarmu. Druga para, to sterowanie z wkładki zamka kierowcy - siłownik master. Możliwe też jest, że jedna para to drzwi kierowcy, druga pasażera - dwa siłowniki master. Niebieski...
Koledzy jak w temacie octavia 2002 rok nie działa oświetlenie bagażnika . Co dziwnego zasilanie jest na obu lampkach . Brakuje masy . Wydawało mi się że masa idzie do zamka a z niego na lampkę . Odpięta kostka od zamka i zrobiona zwora nadal cisza . Brakuje sygnału masowego że klapa jest otwarta . Macie może kawałek schematu jak ten sygnał masowy idzie...
prawidłowo założone nie wpłyną na nic,przecież te urządzenia po montażu zasilasz autonomicznie,nie mają żadnego połączenia z innymi modułami pojazdu. Dodano po 1 PS do użytkowników Octavii - czy sygnał dźwiękowy powinien sygnalizować otwarte drzwi od kierowcy?? gdyż mam sygnalizacje od pasażera i obu tylnich drzwi a od kierowcy tej sygnalizacji brak...czy...
Zmierz pobór prądu spoczynkowego na klemie minusowej po 20minutach od zamknięcia ,zamknij zamek przy otwartej masce i wszystkie drzwi. Błędy w ABS będą widnieć ze względu na słabe zasilanie i po zamontowaniu nowego akumulatora trzeba wykonać kalibracje czujnika kąta skrętu G85.
Tak, jestem świadomy, że po wyjęciu kluczyka należy odczekać i tak robię ok 2min. i właśnie podane wartości są po takim czasie. Oczywiście zaraz po wyłączeniu kluczyka pobór prądu wynosi ponad 1A Również robiłem tak, że pozostawiłem samochód z miernikiem na dłuższy czas, ale wartości nadal bez zmian i zastanawiające jest cykliczne skakanie wartości...
Rozumiem że zamek sprawdzony?Zasilania modułu jak i siec can bus sprawdzona?Kable w gumowej przelotce też?Jak tak to możemy myśleć o naprawie.
przewody wszystkie ok,całe aż do wtyczki na dole progu, zamek wyciągnięty,zamykanie otwieranie z kluczyka nie działa,podpinałem nowy zamek,bez efektu,z pilota działa otwieranie wszystkich drzwi,zamykanie wszystkie oprócz kierowcy,moduł suchy
Tapicerka zdjęta mechanicznie sie nie da . Trzeba by zniszczyc pokrywe od silnika zamka. a zailanie....No wlasnie o to mi chodzi ..na które piny wtyczki podpiąć zasilanie jest 6 pinów a plus i minus to dwa kable ;-)
ROZWIAZANE. Mylnie sadzilem ze jak dochodzi napiecie do tych modulow pod silnikiem i jest komunikacja z modulem komfortu to problem nie dzialania centralnego jest gdzies w samym module - bzdura. Problem byl w przelotkach gumowych, tam dochodzi gruby przewod plusowy i jeszcze cienszy dodatkowo (zapewne na grubym znika napiecie po zamknieciu drzwi a na...
Wiązki w obu drzwiach sprawdzone, zasilania i masy są, magistrala CAN także. Brak błędów w obu sterownikach drzwi przednich (z tyłu korbka). Szyby działają jak nimi steruje z kluczyka w zamkach, działają także ja je wysteruję z poziomu VCDSa. Przyciski działają bo widać jak zmienia się ich stan w VCDS. Wyczytałem na zagranicznym forum, że ktoś tak miał...
No objawy są trochę dziwne. Na próbę odłączyłbym alarm od wszystkiego, co może mieć na niego wpływ. Zostawił same zasilania i zamek, i sprawdził, czy zawiesza się sam z siebie. Jeśli tak, to metoda naprawy jest jedna - wymiana na nowy.
Podłączałem radio clarion bd269. Okazało się że radio działa tylko z klucztkiem w stacyjce. Dodatkowo kasuje się pamięć. Zrobiłem mostek w kostce od zasilania w którym załącza się +12 po przekręceniu kluczyka. Radio działa ok. Zale nie działa mi zamykanie centralnego zamka z pilota. Czy to ma jakiś związek?
Skoro działa Ci alarm z pilota a centralny nie działa ani z pilota ani z kluczyka to nie szukaj żadnych sygnałów tylko znajdź czemu nie działa centralny z kluczyka. Sprawdź zasilania na komforcie. Najpierw zrób tak aby działał centralny z kluczyka to wtedy prawdopodobnie i z pilota zadziała.
Tu nie chodzi o zasilanie . Tam zacina się przekładnia na tym gwincie(ślimaku) co uniemożliwia przemieszczenie się jaj poprzez pociągnięcie blokady. Zwróć uwagę że część elektryczna tak naprawdę przemieszcza tylko taką podpórkę, która uniemożliwia przemieszczanie się dźwigni w części mechanicznej.
Klęka zasilanie w trakcie zamykania zamków....Stąd komunikaty o niezrozumiałym sygnale. Żarówka H4 i sprawdzasz. A błędy trzeba było podać od razu. Tu kolega Robokop ma całkowitą rację. Powinieneś klęczeć na karnym jeżyku ;)
Nie ma napięcia w gniazdku 12 V i na haku. Dodano po 1 Moduł komfortu dziala. Działa centralny zamek, elektryczne sZyby i lusterka elektryczne. Oświetlenie świeci na górze, po boku . Jakiś przekaźnik siadł. Albo kabel jest przerwany. Masy nie ma? Hak, gniazdo i oświetlenie wnętrza bagażnika nie działa. Jakby wszystko było że sobą połączone. Zwarcie...
Jeszcze nie sprawdzałem tych przewodów ale wydaje mi się że to nie to poniewarz szyby dizałają, a w przelotce idą kable od CAN, zasilania, oraz podłączenia głośników. Ale po odjęciu wtyczki od sterownika przy silniku od szyb jedna strona wtyczki była zaśniedziała i czy to może być przyczyną i czym najlepiej jest to wyczyścić.
Jeżeli przy otwartej i zamkniętej klapie świeci to po pierwsze sprawdziłbym i pewnie wymienił mikrostyk. A jeżeli chodzi o centralny, to może zamek ma 2 mikrostyki, albo np. moduł komfortu odcina zasilanie. I jeszcze jedna myśl mnie teraz naszła. Nie wiem jak w octavi, ale u siebie mam przełącznik do zapalania lampki na stałe bez względu na otwarcie/zamknięcie...
Po kilku godzinach walki niestety nie moge podpiąć jednej rzeczy - otwierania zamka centralnego. Działa wszystko inne: -zamykanie -domykanie szyb -kierunki Podawałem masę na każdy możliwy kabel lecący od siłownika drzwi kierowcy i żaden nie powoduje otwarcia zamka. Może to jedno wejście modułu jest spalone ? Ponieważ wkładka drzwi kierowcy dawno temu...
A elektroniki z podnośnika drzwi zamieniałeś też czy tylko sam silnik bez elektroniki, może zamontuj do silnika szyby twój oryginalny moduł komfortu. Nie zmienialem modulu, jest ten co był :-( Zmienilem tylko mechanizm szyby bez silnika i elektroniki. Zlacze w tym wielopinowym module CZYSTE, zero sniedzi i korozji. Co ciekawe na oko w srodku zamka...
Witam,skoda octavia II 1.6 85kW TSI 2006r. Po wymianie akumulatora nie działają szyby (przód ii tył), zamek centralny i przestawianie lusterek. Kody w module komfortu: 1331 Moduł sterujący drzwi kierowcy-J386 magistrala CAN brak sygnału 1332 Moduł sterujący drzwi pasażera-J387 magistrala CAN brak sygnału 1333 Moduł sterujący drzwi lewy tył-J388 magistrala...
Dzis byłem na VAGu tempomat śmiga. Generalnie jest to tak w przypadku Skody Octavii. Dla tych co by chcieli sobie założyć a nie mają zadnego opisu bo tak de fakto na forum skody dużo się mówi ale nikt wprost nie opisuje. Mamy kostkę manetki: http://obrazki.elektroda.net/45_12441195... Oznaczone są na niej piny od 1 do dziesięciu. Abstrahując...
Ciekawostka - może komuś sie przyda. Radio ISUDAR isd-v001n (na03w6vw0702) podłączone wg zaleceń (CAN + zasilanie). Kiedy w CAN Gateway jest wkodowane radio (obojętnie digital czy analog) Isudar działa, poprawnie pokazuje otwarte drzwi, poziom paliwa, obroty, prędkość, załącza kamerę cofania po wrzuceniu wstecznego, ALE => w VCDS wywala masę błędów...
Jest tak. Skoda Octavia 1,9 TDI GLX i autoalarm MAGICAR FAI440. Wszystko było pięknie do monoentu uruchomienia alarmu po monrażu. Alarm jest zainstalpwany w następujący sposób; - sterowanie centralnym odseparowane diodami 1N4004 i podłączone w dżwiach do cienkich przewodów biało-żółty(zamykanie), czarno-żółty(otwieranie) - czujniki otwarcia dżwi odseparowane...
Witam, 3 rozne pytania :) 1 ----------------------------------------... Octavia 1 generacji. Pod kierownica mamy duze, masywne zlacze srubowe do ktorego dochodza grube kable pewnie wprost z akumulatora. Oznaczenia to np "30" i jest tam stale masa (na zlaczu obok +12 po stacyjce, chyba 75X). Na slupku, przy piecie kierowcy, jest zlacze srubowe z ktorego...
Witam w octavii mk1 1998r 1.6 55kw jest pobór prądu: 0.25 A wyciągałem wszystkie bezpieczniki po kolei i nic sie nie zmieniało po odkręceniu plusowego przewodu pod przekaźnikami 3 z lewej (2 podwójne czerwone przewody) pobór znika do 0.0 - jest to zasilanie wnętrza tzn. szyby,centralne zamki,lampki odłaczałem po kolei wszystkie drzwi lecz upływ prądu...
witam.mam skodę octavie z alarmem firmy TBL (niefabryczny),alarm ten jest podłączony przez elektryka i działa do tego zestawu alarmu przy kupnie dostałem centralny zamek o nazwie terminator,który to udało mi się zamontować czyli siłowniki z magistralą,podłączając bezpośrednio zasilanie do centralki naciskając rygiel w drzwiach w których mam siłownik...
Centralny zamek działa normalnie Zasilanie modułu komfortu jest (pin 17 i pin 22 12v, pin 23 masa) Do każdego sterownika dochodzą 2 zasilania, i masa też ok Auto było lekko zalane, ale z tego co widzę tylko podłoga była mokra (wiązki w podłodze były delikatnie zamoczone ale tam nie ma żadnych połączeń kostek itp.) Wszystkie kostki i przewody połączeniowe...
Radio jest podpięte przed zapłonem tak kupiłem ,ale czy to może rozładowywać baterie, że po dwóch dobach postoju nie chce zakręcić. Musisz znaleźć pobór prądu najpierw szukasz wyjmując poszczególne bezpieczniki i mierząc pobór prądu. Dopiero jak to nie pomoże choć to mało prawdopodobne to trzeba szukać dalej. Dobrze sprawdzić błędy w sterowniku o ile...
Zależy mi na uruchomieniu szyb elektrycznych. Czy to wyłączone immo może być powodem ich nie działania ? Czy po zdjęciu tapicerki drzwi, na złączach sterowników w drzwiach jest zasilanie, masa, CAN ? Czy przekręcając i przytrzymując klucz w zamku drzwi w pozycji "otwórz" jest reakcja szyby ?
czyli w moim przypadku wychodzi na to że uwalone są silniczki w lewym lusterku lub wiązka prowadząca do nich? a wracając do elektroniki, to tą używaną udało się wyjąć ledwo z drzwi kierowcy bo były walnięte, reszty silniczka nie udało się wyjąć bo był pod blachami, także ciężko mi powiedzieć i sprawdzić czy numery z silniczka się zgadzają. Spróbuję...
Masz: Uploaded with ImageShack.us 1-10 A- Do VII 1997: ogrzewane spryskiwacze, ogrzewane lusterko Od VIII 1997 : wolne miejsce 2-10 A Kierunkowskazy 3- 5 A Oświetlenie schowka 4- 5 A Oświetlenie tablicy rejestracyjnej 5- 7,5A Dach rozsuwany, ogrzewane siedzenia 6- 5 A Centralne blokowanie drzwi 7-10 A Światło cofania 8- 5 A Telefon 9- 5 A Sterownik...
Postudiowałem trochę schemat i wychodzi na to że silniki siłowników centralnego zamka są zasilane prosto z modułu komfortu. Wychodzi na to, że albo ja mam zły schemat, albo Ty odpiąłeś coś innego :)
„Elektryczne szyby” w samochodzie. http://obrazki.elektroda.net/68_12741290... W samochodzie Skoda Octavia I kombi były cztery korbki w drzwiach, więc trzeba było opracować i zamontować elektryczny system sterujący otwieraniem i zamykaniem szyb, oraz wymienić podnośniki szyb. Zamontowane zostały oryginalne podnośniki fabryczne,...
Witam wszystkich, Niedawno stałem się posiadaczem Skody Octavii 1- 1.9tdi z 2008r. Mam problem z niedziałającym światłem wewnątrz, w bagażniku oraz z podświetleniem tablicy rejestracyjnej. Bezpieczniki sprawdzałem nie są poprzepalane. Jednak dziwi mnie brak prądu w skrzynce w miejscach tych właśnie bezpieczników. Zdjąłem również pokrywę lampy wewnątrz,...
zasilanie zamka octavia zasilanie zamka centralnego octavia
kleić wikol nadajniki tmobile zrobić antenę pokojową
pralka indesit kabel internetowy uziemienie
Toyota Avensis - Radio gubi datę: przyczyny i rozwiązania Wtyczka i kolory kabli airbagu Fiat Grande Punto 1.4