Zwarty zwoj jest w np. stycznikach. Sprawne nie generuja zadnych dzwiekow po zalaczeniu.
Kolego nelik1987 - co do zasad stosowania kondensatorów standardowo przed stabilizatorami (i za) daje się jeden kondensator elektrolityczny (podciągający świeżo wyprostowane napięcie z transformatora) i jeden ceramiczny do tłumienia zakłóceń (krótkich szpilek napięcia) przedostających się z sieci. Do wyznaczania pojemności kondensatora przed stabilizatorem,...
Mam pytanie. Czy serwo będzie działać bez sterowania, podłączone bezpośrednio do akumulatora żelowego 6 V? http://botland.com.pl/serwa-typu-standar... Nie Czy da się tak sterować serwem bez sterownika? nie
Może być takie coś: http://obrazki.elektroda.net/2_124950146... Jeżeli zamiast "odbiornika " ma być uzwojenie przekażnika lub elektromagnesu, trzeba dodać równoleglą diodę tłumiącą przepięcie na uzwojeniu w chwili wyłączenia prądu. Krótkie naciśnięcie przycisku powoduje naładowanie się kondensatora, i przewodzenie tranzystora aż do chwili gdy kondensator...
W drzwiach od kierowcy masz siłownik. Z niego wyłazi kilka kabli (najprawdopodobniej 5). Dwa będa od zasilania silnika (zmieniać sie będzie na nich polaryzacja przy otwieraniu i zamykaniu), a trzy pozostałe od przełaczniczka wbudowanego w siłownik. Na jednym z tych 3 ostatnich namierzasz mase, która pojawi Ci sie po zamknięciu (wśród nich jest stała...
Budowa zamka szyfrowego, jako układu kombinacyjnego ma jedną podstawową wadę - wszystkie klawisze kodu musisz nacisnąć jednocześnie, jeśli klawiaturę zrobisz z z klawiszy bistabilnych, to da się obsłużyć jednym palcem ale potem trzeba wszystkie ręcznie wyłączyć. Dlatego układy takie robi się jako sekwencyjne, dzięki czemu ma znaczenie także kolejność....
No o masz już zasilanie. Podłącz do styku mostek Graetza, za nim kondensator i stabilizator 78xx. Będziesz miał zasilanie do układu i do przekaźnika. Energii w kondensatorze wystarczy (zależnie od pojemności) do odpowiednio długiego wyzwolenia przekaźnika (nawet chwilę po puszczeniu kotwicy :)). Styk czynny przekaźnika zrównoleglasz ze stykiem uruchamiającym...
Zaopatrzyć się w schemat centralnego zamka i na podstawie schematu sprawdzić czy siłownik w zamku dostaje zasilanie oraz czy krańcówka drzwi w zamku pracuje prawidłowo
Niczego nie próbowałem. I oczekujesz, że coś wymyślimy? Sprawdź zasilanie tego zamka (jakie jest napięcia podczas otwierania). Sprawdź mechanicznie jego funkcjonowanie, czy nie zacina się.
Witam . Zasilanie zamka (+) na COM,wyjście NO do jednego zacisku zamka ,drugi koniec z zamka do(-).zasilanie sterownika prawidłowe.
Jeśli chodzi o część mechaniczną to moim zdaniem najlepszy będzie siłownik samochodowego centralnego zamka. Taki z trzema przewodami. Jest przeinaczony do pracy w trudnych warunkach. Do kompletu potrzebne będzie zasilanie w postaci niewielkiego akumulatora 12V lub baterii. Do sterowania możesz użyć coś takiego: https://allegro.pl/oferta/programator-wl...
Jeśli chcesz obsługi z pilota - dokładasz dodatkowy odbiornik zgodny z posiadanymi pilotami (np.Proxima LN_P - ten model ma mocne przekaźniki i nie trzeba dokładac dodatkowych) oraz zapewniasz ryglowi osobne zasilanie (w sumie możesz je wziąć z zacisków 0 i 17 transformatora).
Ja w podobnym przypadku pobrałem napięcie do zamka z napędu. Wcześniej napisałem do producenta e-mail z zapytaniem, czy mogę skorzystać z pomocniczego napięcia jakie tam było i czy jego wydajność jest wystarczająca. Pod bramą dałem rurkę, gdzie szedł kabel do fotokomórki i tam oczywiście można było puścić zasilanie do zamka furtki. Z tego co pamiętam...
https://obrazki.elektroda.pl/5691350600_... Zasilanie - gruby czerwony przewód w dwupinowej kostce w BSI Masa - oczko do śruby za klapką z lewej strony deski rozdzielczej Kierunkowskazy - czarna 16 pinowa kostka piny 13 i 14 Otwieranie - Przecinasz biały kabel pin 15 szarej 16 pinowej wtyczki. Kabel NC (otwieranie) na 15 pin, kabel...
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
słuchaj, sprawa jest prosta-masz zgnitą wiązkę na prawym progu, na wysokości siedzenia pasażera. Tam na zasilanie zamka idzie jeden kabel i odchodzi od niego pięć, jest to zataśmowane, ale zawsze gnije na łaczeniu, zaraz jak wiązka wchodzi w taka plastikową rynienkę Kabel pomarańczowy w bodaj niebieskim paskiem. Bezpieczniki od tego są nad kolanami...
http://obrazki.elektroda.pl/8659007700_1... Witam wszystkich. Chciałbym przedstawić moją pierwszą konstrukcję tutaj, czyli domofon otwierany kodem Morse'a. Inspiracją do stworzenia systemu były częste sytuacje, gdy otworzenie drzwi na klatkę było problematyczne (obie ręce zajęte), czasochłonne (klucze gdzieś głęboko w torbie), lub niemożliwe...
Montowałem podobny zestaw jakieś dwa lata temu i tam był jeden przycisk a dwa unifony. Ilość przewodów do furtki to zaledwie 3. Zasilanie zamka niestety musiał iść osobno. W kasecie były tylko zaciski lock+ i lock-. Tu też jest coś podobnego. W każdym razie najpierw przećwiczyłem wszystko "na stole", aby mieć całkowitą jasność co do działania systemu....
Sterowanie klapy elektrycznej idzie bezpośrednio z modułu komfortu, osobno końce silnika zamka (kostka niebieska modułu piny 19(przewód niebieski) i 20 (zielony)) i włącznika tego silnika( kostka niebieska 2 brązowy/niebieski i 4 brązowy zielony). Jest jednak możliwość podłączenia bez modułu ( chociaż nie spotkałem się z modułem do Passata nie posiadającego...
Mam taką instalację ponad 20lat i jak dotychczas pracuje bezawaryjnie. Instalacja składała się najpierw z jednego solara około 2m kw.i bojlera 150lz dołączoną wężownicą. Po kilku latach dołożyłem drugi panel ustawiony bardziej na wschód. Bojler pionowy z dwiema wężownicami z nierdzewki 200l. Sterowanie to trzy termostaty NE-001 (nie wiem czy jeszcze...
Po co schemat, probówka w dłoń i sprawdzać kable idące do drzwi, podczas pracy zamka na dwóch kablach ma pojawiać się zasilanie naprzemiennie, wcześniej warto sprawdzić stan tych kabli bo lubią się łamać
Zamek drzwi uszkodzony ,poprzez styki tego zamka zasilanie idzie do modułu głównego .
Przestał mi działać alarm logic can Jak to jest dokładnie model alarmu ? To oznaczenie sugeruje np. popularny kiedyś alarm Logic LC4 CAN, który steruje centralnym zamkiem na pinach: - zamykanie - pin 18 (zielony) - otwieranie - pin 19 (pomarańczowo/biały) - zasilanie +12V - pin 14 (czerwony) - masa - pin 2 (czarny) Powyższy pinout dotyczy tylko i wyłącznie...
POd siedzeniem kierowcy w progu sniedzieje.
Do szyfratora potrzebujesz zasilacz 12V DC, bo w zasilaczu domofonowym masz tylko AC. Zasilanie podłączasz pod czerwony i niebieski. Styki NO (żółty) i C (szary) podłączasz pod Z i ~0
standardem w tym oplu jest zgnite zasilanie centralki zamka w wiązce przewodów na "wysokości "lewego przedniego rogu fotela kierowcy . Sprytnie się kryje , trza odizolować kawałek wiązki w lewym progu i pociągnąć druta w czerwonej izolacji.:D powinien się urwać w miejscu ugnicia.
Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
Jeśli chcesz sprawdzić czy jest zasilanie samego silnika to możesz to bez schematów znaleźć w każdym niemal samochodzie. Silnik dostaje dwa minusy,a po zasterowaniu jeden zmienia polaryzację na dodatnią.Raz jeden raz drugi w zależności od tego czy otwierasz czy zamykasz. Podłącz krokodylek do masy a igłą przeleć po kolei wszyskie piny . Używaj probówki,nie...
Sprawdź jeszcze zasilanie i masę sterownika zamka oraz jak są pozagniatane konektory w kostkach wiązki CZ (były za lekko zagniatane)
Zależnie od zamka potrzebujesz odpowiednie zasilanie - np. 12V - to pewnie w domu. Kabel minimum 3 żyły. Można np. tak: https://obrazki.elektroda.pl/4093747800_...
podłączysz bez problemu. sterowanie jak zwykłym siłownikiem. wtyczka pierwsza na dole po lewej znajdź impulsy które pojawiają się w momencie zamykania i otwierania rozcinasz. łączysz tak by plus szedł w kierunku instalacji ( nie bsi) zasilanie masa kierunki same zaczną działać.
czy mógł by mi ktoś Łopato logicznie wytłumaczyć gdzie podłączyć plus w samochodzie a gdzie masę i które kable w drzwiach trzeba podłączyć z silniczka do centralki uniwersalnej ? Peugeot 206 nie jest prostym i oczywistym samochodem do zamontowania sterownika centralnego zamka przez niedoświadczoną osobę. Zasilanie +12V - czerwony kabel 2,5mm2 wchodzący...
- przyciski wyjścia. Zwykły i awaryjny I druga sprawa to rygiel. Z waszego doświadczenia polecicie sterowany podaniem napięcia? Czy odjęciem napięcia? Jest tu pewna niekonsekwencja. Awaryjny przycisk wyjścia powinien współpracować tylko z elektrozaczepem rewersyjnym czyli otwartym przy braku napięcia. Trzeba zacząć od określenia sposobu możliwości...
Najlepiej jak wepniesz się do grubego czerwonego przewodu w skrzynce bezpiecznikowej (główne zasilanie) i zrobisz osobny bezpiecznik 20 A na zasilanie twojej centralki)
Jak nie są uszkodzone/stopione itp to oczywiście, że możesz. Kolega CameR częściowo wytłumaczył jak to zrobić. Miernik i kontrolka w dłoń i sprawdzasz. Czerwony to z reguły stałe zasilanie 12V. Czarny to często masa, żółty czy pomarańczowy plus po zapłonie. Włącz awaryjne i zobacz czy nie pojawia się napięcie w takt pracy na przewodach o jednakowych...
albo ogarnę nowy niskoprądowy elektrozaczep, albo dołożę dodatkowy zasilacz? Dokładnie tak, dlatego producent zaleca osobny zasilacz do elektrozaczepu, ale jest szansa połączyć elektrozaczep tak jak chcesz tylko musisz użyć zaczepu niskoprądowego, unikniesz ryzyka uszkodzenia videodomofonu. 1) Na schemacie, który wysłał mi Chińczyk, po prawej jest...
sterowany wkładką z drzwi a sam alarm może mieścić się w pompie centralnego zamka spr zasilanie pompy
Przez złącze X1 idzie zasilanie do sterownika od centralnego zamka dlatego przestawał działać. Tu masz schematy do Astry G, na stronie 37 masz centralny zamek, w lewym dolnym rogu masz te przewody które cię interesują. Złącze X3 to to od drzwi, interesują cię przewody na pinach 3 i 13. https://www.elektroda.pl/rtvforum/downlo...
centralka zamka centralnego wyprowadzenia tez łatwo znaleźć .na oporniki -sterowanie87 i 65 (w/gTwojego opisu) na kondensatorze tym dużym znajdziesz zasilanie a pozostałe to siłownik
Stawiałbym raczej na uszkodzony zamek oczywiście że tak, autor napisał że szyba działa czyli can "gada" zasilanie jest, to i zamek powinien. Tylko na zamkniętych drzwiach zdjąć tapicerkę dostać się do zamka i próbować otworzyć na siłę zamek. Moja szczera rada zapłać za to specjaliście który już to robił, zamek i tak jest do wymiany polecam oryginał...
To jest sterownik zamka, odbiornik ma białą kostkę. Sposób identyfikacji wyjść podałem w poprzednim poście. Czy w tym samochodzie był w ogóle odbiornik? Bo jakoś na kostce sterownika brakuje mi kabli od odbiornika... Przyłącz dodatkowy odbiornik wg schematu "sterowanie minusem" tak jak wskazałem w poście wyżej. PS: zasilania twojego odbiornika podepnij...
BSI to w grupie PSA. Jeżeli dostaje zasilanie a nic się nie dzieje to albo mechaniczna blokada albo uszkodzony...
I to wszystko? Oczywiście zasilanie które kabelki w polówce odpowiedzialne są za kierunkowskazy? Biało/czarny Zielono/czarny
Witam właśnie montowałem sterownik maxicar 686 do mojego auta VW Passat B5 z 97 roku i porobiłem fotki.Pokażę jak podłączyć same zamki w drzwiach(bez kierunków,klapy i domykania szyb),powód brak czasu :? ZASILANIE STEROWNIKA PODŁĄCZ NA SAM KONIEC PRACY ABY NIE ZROBIĆ ZWARCIA !! http://obrazki.elektroda.pl/9944383500_1... Zdj nr.1 Po...
Witam . Mam nadzieje że Ci coś ułatwi ten rysunek. Jeżeli centralny zamek będzie się zamykał przy rozbrajaniu alarmu to zamień przewody otw/zam. przy przekażnikach (86). Zasilanie przekaźników zabezpiecz bezpiecznikiem 20 A.
dajesz zwykly przekaznik ktoremy dajesz zasilanie z przewodow pradowych silownikow zamka. potrzebna jest jescze 1 moze 2 diody prostownicze troche pokombinuj i juz masz problem rozwiazany mam tak u siebie od kilku lat . jak nie dojdziesz sam to przypomnij sie wieczorem to narysuje co i jak
Odgrzeję kotleta...! W mojej świeżo nabytej Fabii sedan padło otwieranie klapy - ot tak nagle, wcześniej objawów żadnych nie było. Jakoś dziwnie zbiegło się to z faktem odmrażania płynu w spryskiwaczach, którego dokonałem wczoraj - płyn się odmroził, ale klapa działać przestała... ??? Nieważne. Naciskanie przycisku nie powoduje żadnej reakcji zamka....
No nie, takiej diagnozy "na oko" to w elektryce ani elektronice nie ma. Miernik w rękę i do dzieła, Najpierw sprawdzenie żarówki (czasami pomaga zwykła wymiana na inną). Drugi pomiar czy zasilanie dochodzi, następnie pomiar diody.
Masz zasilanie na komforcie.
Sterowanie kierunkowskazami podłącz do zielonego przewodu (nr 13) i do szarego przewodu (nr 14) w czarnym 16-pinowym złączu umieszczonym na BSI. Zasilanie znajdziesz miernikiem lub "żarówką".
Witam dodaję swoją wiedzę ja to oznaczam inaczej zasilanie 1-3, wyjście 2-3/zasilanie 3-5, wyjście 4-5/zasilanie N-L, wyjście C-L ostatnio trafiłem blokadę Elektrolux o oznaczeniu 3 4 5 i zasilanie było 4-3 wyjście 3-5.
Nie ma to nic wspólnego z "wektorem CAN Bus". To taki mit jak "żarówki z CAN-busem" sprzedawane na Allegro. Przyczyna jest bardziej prozaiczna - prąd zasilający żarówki świateł cofania nie jest idealnie "wyprostowany". Ma to na przykład związek z układem kontroli żarówek. Przekłada się to właśnie na zakłócenia takie jak pokazałeś. Postów o tym jest...
sterownik jest w pompce. Podłączyć piloty można, wystarczy najprostszy zestaw który steruje plusem podczas zamykania / otwierania. Znajdź pompkę w bagażniku, połącz przewody w kostce by sprawdzić czy zamek zareaguje. Powinno być: Połączenie przewodu czarno-czerwonego z czarno - białym : auto zamknie się Połączenie przewodu czarno-czerwonego z zielonym...
Witam. Mówimy o zamku szyfrowym "ROGER" SL 1000B 1. Wyłącz zasilanie. 2. Zwora z poz. normal na poz. reset / J6 na J5 / 3. Ustawić zwory konfiguracyjne 4. Włączyć zasilanie - pojawią się krótkie syg.akust. 5. Przenieść zworę z J5 na J6 - dwie serie po dwa sygnały 6. Wprowadzić cyfry konfigurujące zamek np 1,1,0,1,0 - poczekać na serię trzech syg.akust...
Tak i to bardzo dużo. Na początek do sprawdzenia pompa odpływowa bo to ona w pierwszej kolejności powinna ruszyć po zablokowaniu drzwi. A więc pompa , filtr jej i wąż odpływowy. Dobrze byłoby sprawdzić czy dostaje zasilanie a więc napięcie 230 VAC. Pisz o wynikach napiszę co dalej.
zamek pewnie masz pneumatyczny to cała pompka powinna być w bagażniku pod wykładziną i tam w kostce sprawdź czy dochodzi napięcie schematy są prawie że ogólnie dostępne to bez problemu powinieneś dojść co i jak....
Moim zdaniem ten pilot powinien mieć 2 baterie CR2016 więc zasilanie 6V a nie 3V i tu jest problem. Nowsze piloty są na jednej CR2032
No masz plus i masa zasilanie 1M i 2M wyjścia na siłowniki 2 i 3 impuls sterujący zamknij-otwórz ster. masą Typowy sterownik Fiat-a.
Stara centralka powinna być w okolicach bezpieczników (lub na panelu z bezpiecznikami). Opis zdjęcia 001: Czarny (-) - masa Żółty (2M) -, silniki siłowników Szary (1M) -' Niebieski (3)-, sterowanie z siłownika master (drzwi kierowcy) Biały (2) -' Czerwony (+) - zasilanie Pod okablowanie w Alfie możesz podstawić każdy uniwersalny sterownik zamków centralnych...
tak , przy uszkodzonym siłowniku kierowcy typu spalony silnik lub przerwa w obwodzie prądowym z kluczyka bedzie działał. podając mu na chwile zasilanie na te dwa kolory nieb i ziel spokojnie sprawdzisz .
Sterowanie z pilota masz pewnie dokładane. A bagażnika też nie otworzysz ? Bo byś odłączył zasilanie pompki i wtedy otworzył drzwi i szukał awarii. A jak.nie to włamać się pod maskę i odłaczyć akumulator i wtedy otworzysz tak jak w poście pierwszym napisałeś
Coby nie strzępić języka na daremno. Chyba ci namieszałem bo jak nie masz siłownika w bagażniku i pod wlewem paliwa to masz dokładany centralny. Rozumiem że sterowanie zamka nie jest radiowe? Jeżeli trafiłem to drogą dedukcji wystarczy że jednak znajdziesz sterownik zamka - im bliżej tym łatwiej więc pod kolumną kierowniczą albo za osłoną progu kierowcy....
zapewne wyskoczyły lub poluzowały sie plastikowe tryby w centralnym, czeka Cię wymiana całego siłownika, w drzwiach przednich jest to master. Wymiana jest prosta, wystarczy odpiać przewody i i wyjąć siłownik z mocowań. Możesz też przed demontazem sprawdzić zasilanie podczas pracy centralnego.
Cięgło siłownika w tej chwili działa jak resor i się ugina. Stąd problemy w działaniu. Montaż jak wskazał 12pawel lub pionowo wykorzystując pręt z plastikowym grzybkiem. Spokojnie możesz zamienić zasilanie na siłownikach i obrócić ich działanie.
Przepraszam, ale jestem laikiem w tym. Czyli podłączyć pod zasilanie zamka drzwi? Projektor ma dwa kabelki. Jak drzwi się ryglują, to zasilanie z lampek znika? A jak otwierają, to świecą? Czy ten czujnik otwarcia drzwi jest gdzie indziej? Dziękuję za odpowiedź i pomoc.
Najlepiej zastosuj przekaźnik bistabilny z dwiema cewkami. Wtedy zamek będzie przełączał w jedną stronę, a Ty np: przyciskiem w drugą. Rozwiązanie z podtrzymaniem nie jest zbytnio dobre do tego celu. Chwilowy brak zasilania, przekaźnik puści i po bólu... Co do układu z podtrzymaniem wystarczy jedna para styków. + zasilania na styk wspólny, z NO zasilanie...
Kup z allegro sterownik centralnego zamka do samochodu z pilotem za 50 zł.Transmisja kodowana , wyjście przekaźnikowe i zasilanie 12V , zasięg ponad 20m.
Między białym i zielonym musi cały czas być napięcie, bo to jest zasilanie do mikrofonu unifonu. To nie ma nic wspólnego z otwieraniem zamka w instalacjach 6 (lub 5) żyłowych. Póki co odłącz chwilowo żyłę mikrofonową (aby zamek się nie otwierał). Sprawdź czy zwarcie ze sobą kabelków brązowego i żółtego powoduje otwieranie zamka (usłyszysz w słuchawce)....
Zgaduję że obecnie problem może być i w centralce i w drzwiach. Centralka przestała przeciążać zasilanie po "obstukaniu " więc nadal podejrzewam że któryś bierny styk przekaźnika może (się kleić) i przewodzić w stanie spoczynku,więc jest do naprawy bądź wymiany. Siłownik w drzwiach pasażera (jeżeli ma funkcję sterowania ) pomimo otwarcia zamka daje...
Cześć kolego . Oto kilka podpowiedzi W lewym progu znajdziesz dwie wiązki. W jednej z nich znajdują się przewody sterujące centralnym zamkiem. Brązowo-biały i brązowo-czerwony. Sterowanie odbywa się przez podanie masy (minus). Gruby czerwony - zasilanie do sterownika (+12) Gruby brązowy - masa (-) Jeśli masz sterownik z potwierdzeniem kierunkami to...
Witam. Musisz zamontować sterownik zamka centralnego. Można go kupić na znanym serwisie aukcyjnym w cenach 60~110 zł . Montaż nie jest trudny, wystarczy podpiąć się pod zasilanie , podłączyć 2 przewody sterujące otw./zamykaniem , przewód do "migaczy", + można jeszcze kupić sterownik z zamykaniem bagażnika, domykaniem szyb, itp. Ogólnie z pomocą internetu...
Dość ciezki samochód. Kierunki po prawej stronie w nogach pasażera na czarnum module: niebieski z brązowym,niebieski z zielonym,niebieski z żółtym. Sa na dwóch dużych kostkach dolnej i górnej - musisz odseparować diodami. Zasilanie najlepiej z akumulatora. Za schowkiem masz moduł od centralnego zamka na nim masz sterowanie i krańcówki drzwi- nie pamietam...
Jedynie mam w głowie schemat. czerwony - +12V,czarny- -12V masa, żółty +12V zasilanie kierunkowskazów, zielone 2 szt. kierunkowskazy,fioletowe blokada zapłonu, pomarańczowy masówka,niebieski +12V po wł.stacyjki, biały moduły dodatkowe -12V, brązowy czujnik spadku napięcia do +12V, błękitny zamykanie zamka centr. różowy otwieranie zamka centralnego negatywne.
Zacisk nr 4 nie może być pusty, bo to zasilanie mikrofonu unifonu. Przycisk łączymy do zacisków 5 i 6 ale tylko w przypadku instalacji 6 żyłowej i nie może wtedy być założona żadna ze zworek. Napiszę inaczej, a mianowicie stary unifon jest Wekta i nowy też. Numery zacisków są identyczne, więc zamiana nie wymaga żadnej filozofii. W starym była dołożona...
Witam miałem kiedyś ten sam problem, tez z Renówką. Rozwiązanie było proste. Mianowicie. Zakupiłem nowy alarm samochodowy. Zamontowałem jego samą centralkę, bez montowania syreny , czujki uderzeniowej i czujki ultradźwiękowej. Doprowadziłem do niej zasilanie , natomiast z wyjścia centrali alarmu doprowadziłem sygnał do centralki centralnego zamka.(...
Cześć. Narysowałem ci schemat tego zamka. Opis działania masz w pierwszym moim poście. Napięcie zasilania 5V dotyczy jeśli zastosujesz układy TTL. Jeśli zastosujesz układy CMOS to zasilanie może być w szerszym zakresie np. od 5V do 12V, ale pamiętaj że musisz zmienić wartość rezystorów dla diod świecących, np. dla 12V 1kilo. Pozostałych rezystorów nie...
1. Zamiast karty radiowej Came (która ma zasilanie 24V) użyj odbiornika Proxima NM dedykowanego pod Came, tańszego od oryginału i z możliwością zasilania na 12 V. 2. Możliwość podpięcia pod sterownik zamka zależy od modelu i możliwości tegoż sterownika. Proste przeważnie nie mają żadnej możliwości podpięcia zewnętrznego przycisku ( można kombinować...
prawdopodobnie po przyciśnięciu przycisku zamka zwierane są piny 5 i 6 ( GND i LOCK ) jak byś wkleił jakieś rysunki, schematy z instrukcji to może by się coś rozjaśniło. Prawdopodobnie musisz zastosować dodatkowy zasilacz do elektrozamka - tak ma większość videodomofonów.
Jeżeli nie będzie szczegółowych informacji to nie zwlekaj i daj zasilanie -do czerwonego +12v ,a do czarnego -12V i centralka będzie słuchać się pilota.Następnie przy pomocy woltomierza lub diody świecącej ustal na których przewodach pojawia -12v w trakcie właczania i wyłaczania alarmu.Zacznij od przewodów zielonego i niebieskiego. Jak je zn ajdziesz...
Wracając do diód zrozumiałem to tak, że w zasilaniu zaczepu w szereg trzeba wstawić diodę tak aby zasilanie z jednej klawiatury nie cofało się poprzez elektrozaczep do drugiej klawiatury. Nie, nie po to się ją tam daje, poczytaj temacik opisujący Twoje wątpliwości --> https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Jeśli chodzi o podłączenie drugiej...
Większość podłączeń masz opisanych. Zasilanie i w jednym i drugim to czerwony. Masa czarny. Wyjście na kierunkowskazy niebieski w nowej wtyczce z niebieskim z wąskiej wtyczki starego. Różowy w nowym sterowniku Cię nie interesuje. Siłowniki (zielony i niebieski starej wiązki) podpinasz pod biały i biało czarny z nowej. Jedynie musisz sprawdzić w jakiej...
Jakby już komplikować układ i czynić go użytecznym, to warto by dodać: - zapasowe zasilanie z akumulatorka, z kontrolą napięcia na nim i doładowywaniem - to na wypadek zaniku prądu w sieci co przy pojedyńczym zasilaniu powoduje, że nie dostaniemy się do domu. LCD może wyświetlać ostrzeżenie, że akumulator jest rozładowany a także np. zasilanie idzie...
Dzis taka 406 robiłem i tez był troszeczke problem ze sterowaniem ale patent na to był ;-) tak jak masz na zdjeicu wtyczke od kasety i liczac od dołu to przewód 3-kremowy i 5-zółty sa to zasilania kasety odłaczyłem zasilanie kasety org.a podłaczyłem sterownik który wysterowuje +12V podczas zamkniecia/otwarcia na 1sek.Sterownie z pilota działa i sterowanie...
Jeśli dochodzi zasilanie (dwa grubsze piny)to rozepnij wtyk 3-pinowy(wszystkie są sterujące) i podaj na te styki bezpośrednio plus i masę na zmiane. Jeśli pompka się nie odezwie to usterka jest wewnątrz niej.Ta pompka nie ma nic wspólnego z regulacją świateł.
Debata jest czy zwora się nada czy nie a kolega trowski prosi o pomoc w jej podłączeniu, jeśli chce kombinować ze zworą trzeba mu po prostu doradzić jak ją podłączyć montował będzie już sam i czy mu to wyjdzie czy nie to jego sprawa. My jako społeczność tego forum powinniśmy mu poradzić w tej kwestii w której pyta bo raczej nikt z nas nie widział tej...
Podłączyć kierunkowskazy możesz przez diody wpinając się na kable od siłowników. Te ktorymi idzie zasilanie w momencie zamykania i otwierania. Zazwyczaj w nieorginalnych centralnych jest to zielony i niebieski. Diody muszą byc conajmniej 3A mniejsze moze popalić. I raczej wiekszy bezpiecznik na moduł od centralnego. Ten ktory jest teraz może polecieć.
zasilanie zamka DC a trafo sterownika AC
Wpisz na allegro "siłownik zamka centralnego" wystarczy typu slave - z dwoma przewodami Jak widzisz cena śmieszna, podłączasz napięcie w jednej polaryzacji siłownik wsuwa ramie, które opuszcza tablice na zasadzie prostej dźwigni, podłączasz zasilanie odwrotnie - wysuwa ramie i unosi tablice - żadnej większej elektroniki nawet nie ma tylko zwykły przełącznik...
Sprawdz czy nie ma tam jakis ,,uplywow" na sciezkach,wyprowadzeniach elementow -moze pilot byl zawilgocony i pojawila sie elektrokorozja.Umyc go w jakims rozpuszczalniku-np.izopropanol.Jesli bedziesz pewny ze to scalak a odlaczenie zasilania nadajnika nie rozsynchronizuje sterowania to pomyslal bym nad zrobieniem nowego pilota :) (albo zakupie NOWEGO).Zalaczac...
modół to sterownik,a kolega podpowiedział ci zebyś jak zakupisz sterownik z kluczykiem przeżucił transponder od immo,wiec czy tak czy tak to monataż sterownika by cie czekał,żeby wpiąć sterownik w twoje auto to jest kwestia 4 przewodów max.7 zasilanie - ,+ 12V sterowanie minus,minus dodatkowo; kierunki x2 krancówka drzwi Dodano po 2 i wez klinij gogle...
Witam! Chce zrobić swojemu kuzynowi zamek zamykany od środka żeby jego młodszy brat nie wchodził mu do pokoju. Poprosił mnie, żebym skonstruował mu zamek elektroniczny (chodzi mu o to, żeby przesuwał się rygiel). I teraz chciałem zastosować do ruchu posuwistego siłownik ale mam pewne problemy; 1.Jakie napięcie minimalne muszę dodać, żeby siłownik zadziałał....
To coś to sterownik zamka a te drzwi nie mają siłownika. Dodano po 1 Być może kabelki masz spróbuj się pobawić. Zobacz co wchodzi o wychodzi. Wchodzi zasilanie a wychodzi siłowniki czyli instalacja ok. Dodano po 2 Pewnie jak w starych Japońcach. Drzwi kierowcy tylko switch. Sprawdź dokładnie. W nowszych dawali już moduł.
żeby lusterka się złożyły trzeba podać masę do któregoś kabelka przy joysticku do lusterek, czyli są to dwie osobne sprawy. Jak dwie różne? Masz dwa osobne piny sterujące, ale masę podajesz przecież jedną. Na lusterka ma to być stan, na szyby ma to być odpowiednio długi impuls. Ale czy szyby nie będą działać poprawnie, jeśli i je się będzie sterować...
A po co centralka ?
witam właśnie ż mam TDI i nie wiem czy można gdzies przeciąć jakiś przewód ( wiem że od zaworu pompy można , ewentualnie od zasilania ktory idzie na stacyjkę -- ale to zbyt łatwe i można łatwo podpiąć zasilanie ) najlepiej może gdzieś od jakiegoś sterownika itp tak aby nie odpalił a co do alarmów legendford to wiem że są dobre bo mam już założony tej...
Witam serdecznie, Hyundai Getz 2003 rok. Mam problem z podłączeniem zewnętrznego sterownika do zamka centralnego. Znalazłem 4 przewody , które sterują zamkami. Brązowy + , czarny - ,oraz czerw/ pomar. i zielony na których przy zamkn./otwar. Pojawią się + przez 2 sekundy. Po podłączeniu na chwilę + z akumulatora na zielony słychać tylko zamek w bagażniku,...
Trochę źle mnie zrozumiałeś. Chodzi o to, że ktoś podchodzi do samochodu, otwiera go i wtedy zaczyna się nagrywać. Widać kto to, co robi i gdzie jedzie. A jak wysiada z samochodu to go zamyka, zasuwa i wtedy przestaje się nagrywać. Nie chodzi mi o chwilowe nagranie.
Witam do Pana Piotrekwoj1 . Nie do końca rozumiem . Z moich pomiarów miernikiem wynika że 2 przewody są zasilane by zamek zadziałał . 3 pozostałe nie mają wg. mnie żadnego połączenia ( sprawdzałem przejście miernikiem pomiędzy wszystkimi kablami ) . Musi być zasilanie by było sterowanie chyba . Mikro styk powinien zamykać jakiś obwód . Może to kwestia...
Kolego zasilanie zamka 12V bardzo Cie musi interesować bo bez tego Ci on nie zadziała, a jak nie zadziała to styki NO i C nie zewrą się, a modelu nie podałeś bo są 500 i 700 a mogą być różnice. Czu naprawdę tak jest ciężko posługiwać się językiem techniczny bądź zrozumiałym? Co kogo interesuje napięcie na stykach do których ma być podłączony styk zwierny...
Dziś chciałem podłączyć centralny zamek i chciałem wpiąć się w kable od kierunkowskazów do przekaźników pod kierownicą (szare środkowe złącze), odpiąłem złącze by je przemierzyć i ponownie wpiąłem. Było spytać na forum? To byś teraz nie miał problemu. Tam w tej kostce nie ma żadnych kierunkowskazów, zespół manetek przy kierownicy, czyli tzw. COM to...
zasilanie centralnego zamka zasilanie zamka octavia zasilanie zamka centralnego
oporność cewka elektrozawór zapłon wczesny antena dookolny kierunkowy
niegasnące światła stopu samsung ue40f6320aw
Jak włączyć litery na klawiaturze dotykowej w nawigacji samochodowej? Zamienniki dla układu BA5406: TDA2822, TDA2005, TDA2030