Albo jest zasilane na benzynie również gazem. Zeby wyeliminować to czy silnik czasami nie dostaje benzyny na jakiś czas zmostkować przekaźnik odcinający zasilanie pompy paliwa.
Masa na silniku oraz sprawdź zasilanie rozrusznika.
Brak masy albo zasilania na samochód. Sprawdzić trzeba dokładnie połączenia minusa akumulatora z masą karoserii i silnika i połączenie zasilania z plusowym biegunem akumulatora. Odpalanie tego auta w takim stanie grozi poważnymi uszkodzeniami elektroniki.
Auto alternatywne zróło zasilania?
Tartatini TEC99 były montowane przez dealerów przed wprowadzeniem sterowników EOBD, w pierwszych Pandach i Punto II - to było totalne nieporozumienie! Nie przerabiaj silnika z pełnym wtryskiem na zasilanie gaźnikowe (bo mikser podciśnieniowy to właśnie gaźnik). Załóż sekwencję - STAG-300 albo Zenit'a.
jesli nie swieci sie lampka kontrolna silnika sprawdz zasilanie centralki wtrysku. bezpieczniki
Nie pamiętam ale jeśli mój symulator dobrze działa to pompa paliwa po zapłonie, bez uruchamiania silnika, włącza się tylko na chwilę. W/g mnie masz problem z zasilaniem sterownika silnika (pewnie brak masy albo kostka stacyjki). Odłączenie sterowania zaworu EVAP nie powoduje zgaśnięcia silnika.
bardziej na brak zasilania ecu lub jego zgon diagnoza idzie po k lini
Z wadliwego alternatora. Jeżeli dźwięk z innego źródła - mp3 jest prawidłowy, to nie koniecznie, jest wina alternatora. Zakłócenia z alternatora powinny "wchodzić" również na "inne źródła" dźwięku - radio powinno "gwizdać" przy dodawaniu gazu. Ja bym do testów odłączył +12V zasilania radia z instalacji samochodu i zasilił radio z dodatkowego akumulatora...
Witam.Ja mam Punto I 75 SX. Wentylator nawiewu wykręcam bez problemu wkrętakiem krzyżowym po stronie pasażera - mażesz wtedy sprawdzić silnik i zasilanie. Czy w czasie powrotu nie czuć było nawiewu powietrza? U mnie przy wyłączonym wentylatorze w czasie jazdy czuję ruch powietrza. Sama nagrzewnica może nie oddawać ciepła jeśli jest za niski poziom płynu...
A jak sprawdzić zasilanie centralki i sterowanie silnikiem. Mile widziane szczegółowe wskazówki.
Wyjmowałeś wkład skrzynki bezpieczników? Po samych bezpiecznikach/przekaźnikach może nic nie być widać. Masz usterkę w obwodzie przekaźnika zasilania sterownika silnika.
albo wiazka zasilanie albo sterownik, sprawdz dokladnie skrzynke bezpiecznikow pod maska, szczegolnie od spodu
Ja bym nie szukał już w czujniku położenia wału czy innych które sterują też zapłonem skoro na lpg jest dobrze. Problem masz w układzie zasilania paliwem czyli albo wtryskiem albo pompą paliwa. Osobiście bym sprawdził wtyczki i połączenia przy wtryskach.
Komplet porządnych kabli do Punto kosztuje ponad 100zł... jak mówi przysłowie "co tanie to drogie". Przy pracy na gazie zawsze jest wyższe napięcie przeskoku iskry, dlatego niektórzy zalecają stosowanie mniejszych odstępów na elektrodach w autach zasilanych LPG.
Witam! Miałem taki sam problem w Fiacie Punto, gasł na wolnych obrotach po nagrzaniu silnika lub spadały obroty, serwisant w trzecim serwisie wymienił zawór z silniczkiem krokowym na zasilaniu gazem tuż przed mikserem na zawór z śrubą regulacyjną. Ustało, chodzi super. Prawdopodobnie silnik krokowy zacinał się po rozgrzaniu.
Złącze A to 94 pinowa wtyczka sterownika silnika. Nie wątp, urwana masa wiązki sterownika skutkuje brakiem jego zasilania, co za tym idzie nie zaświeci się kontrolka check i nie zgaśnie kontrolka immo, bo nie działający sterownik nie autoryzuje immobilizera
Może chodzi o jakieś indukcyjności koło silnika w mechanizmie, dławiki na zasilaniu wirnika.
Ogrzewanie szyby i wycieraczki nie mają nic wspólnego z zamkiem klapy bagażnika. Zasilanie idzie oddzielnym przewodem, a przy spalonym bezpieczniku nie działa również blokowanie drzwi. Napięcie na wtyku może pochodzić z zasilania przycisku. Najlepiej omomierzem wyłapać styki przycisku i silnika.
Witam Odnośnie błednych wskazań temperatury może być wina czujnika temp natomiast te błędy w sterowniku mogą świadczyć o uszkodzonym sterowniku silnika lub problem z zasilaniem samego ECU
Jeśli po odłączeniu zasilania radia będzie OK, możliwe, że radio jest uszkodzone. Naprawić lub zabezpieczyć dodatkowo zasilanie diodami.
Co ile km należy wymienić świece w Punto 2 z 2001 r z silnikiem 1.2 l z 8 zaworami zasilanym LPG ? Jakie są najlepsze świece do tych silników z gazowym paliwem. Proszę o podanie dokładnych symboli tych świec. To zależy od świec - czy będą trzyelektrodowe, czy zwykłe. Zwykłe (z jedną elektrodą masową) wymienia się na benzynie co 30 tys. km, a na gazie...
zasilanie na centralce wtrysku i liczniku sprawdzałem jest OK
Bo po co tłoczyć paliwo jak silnik nie kręci się. Chodzi raczej o zabezpieczenie przeciwpożarowe kiedy następuje zderzenie nie na tyle mocne aby zadziałał wyłącznik inercyjny pompy. Faktem jest jak napisał kacper7001 że po ok 1.5 sekundy po przekręceniu kluczyka na MAR i kiedy silnika nie odpalimy pompa przestaje być zasilana po plusie To silnik 8V?
Seicento 1.1 to ten sam silnik co w Pandzie - prosta konstrukcja, dobrze znosząca zasilanie LPG. W Pandzie masz jeszcze 1.2. Te same silniki są w Punto II, a nawet w Grande Punto (1.2). Ani Seicento ani Panda nie miała problemów z korozją. Panda w prowadzeniu jest dość toporna ale to i tak nic w porównaniu z Matizem ;)
Sprawdź zasilanie puszki immo zwłaszcza masę
Witam, jeśli sterownik padnięty to OK i nie masz co zawracać sobie głowy moją uwagą. Ale jeśli nie sprawdź pin 17 i 34 - tylko nie na wypiętej wtyczce z ECU (bo pisałeś na początku że masy sprawdziłeś - chyba dobrze zrozumiałem?), tylko podczas pracy silnika czy przypadkiem masa nie zanika na którymś z nich i nie pojawia się tam +12V.
zasilanie na pompe jest ? ciśnienie jest?
Ok. Sprawdzić masę na sterowniku i zasilanie na przekaźniku to nie problem. Ale jak mam sprawdzić zasilanie na sterowniku silnika to już nie mam pojęcia. Możesz mi podpowiedzieć jak to zrobić?
Chłopie, zasilanie po stacyjce jest stałe na silnik, na 4 biegu nie działa? Sprawdzasz zasilanie na silnik, żarówką, nie miernikiem, jeśli jest to sprawdzasz silnik, jeśli nie ma, sprawdzasz dalej zasilanie w kierunku wyłącznika. czy wchodzi na wyłącznik, czy wychodzi na rezystor na poszczególne biegi. Jeśli nawiew działa na najwyższym biegu, padł bezpiecznik...
Problem z zasilaniem centrali wtrysku
Zasilanie, zamiast 5V było ok. 1,5V i wtedy na biegu jałowym na wyjściu też ok. 1,5V. W momencie gdy silnik "się naprawił" zasilanie 4.95V wyjście ok. 2,5V czyli OK.
To co to za elektryk? Zasilił silnik na krótko? Sprawdził, czy dochodzi zasilanie do silnika? Sprawdził ciągłość przewodów? Bo z tak postawionym problemem to udaj się raczej do wróżki.
Silnik krokowy po zalaczeniu zasilania do ECU wykonuje pelny cykl otwarcia/zamkniecia. Wiec odlacz akumulator na kilka min, podlacz go, uruchom silnik i czekaj. Obroty powinny sie ustalic na odp. poziomie. Pozdr Witek
ladamaniac mimo że sterownik nie jest zasilany podczas startu (kluczyk w położeniu start a nie praca) załącza wentylator a nie rozrusznik, a jak to robi skoro nie jest zasilany. Trochę to dla mnie skomplikowane. Napisz czego szukać i gdzie. Jak sprawdzić obwód czujnika temperatury oraz obwód zasilania sterownika silnika.
Witam, po stacyjce zalacza zasilanie na ECU i 6B/12. 6A/10 i 6B/7 zalaczane jest odpowiednio z ECU/4 i ECU/23pozniej. tak wyglada, ale czy nie masz tych przekaznikow? schemat jest trywialny i wszystko z niego wynika. lepiej sprawdz czy odbiorniki maja zasilanie.
a Wiesz jaką pełni funkcję to chyba przy zasilaniu z akumulatora nie stabilizator
uszkodzona była pompa paliwa w zbiorniku podawała powietrze i uszkodziło to pompę wtryskową
Z takim autem nie mogą sobie poradzić podstawa to zasilanie i masy a dopiero wywalenie immo.
Witam, temat dość stary ale zapytam i tu, macie może schemat instalacji zasilania pompki paliwa Punto I silnik 1600cm? Chodzi mi kolory przewodów. U mnie słyszę przekaźnik pompki (jest pstryknięcie po ok 1,5 sek po włączeniu zapłonu) ale nie ma napięcia na stykach pompki. Napięcie pojawia się dopiero gdy kręcę rozrusznikiem. Pomóżcie!
Bezpiecznik F85 i 86 oraz przekaźnik T40 (zaraz obok tych bezpieczników), jeśli szyba kierowcy i pasażera od sterowana z panelu kierowcy działa to przekaźnik i bezpieczniki bym zostawił w spokoju. Zapewne ten schemat będzie pasował - problem w przełączniku szyb, możliwe że po stronie kierowcy: http://obrazki.elektroda.pl/2208581300_1...
Witam, ja mam taki problem, że zakłócenia i czasami słyszalne obroty silnika występują tylko z włączonym radioodtwarzaczem. wtedy słychać szumy i chwilami obroty. Jeśli radio wyłączę szumy znikają obrotów też nie słychać. Czy te filtry lub ekranowanie przewodów WN tyczą się też tego, czy u mnie coś innego zawodzi? Dodam, że radio Unidem 520XL antena...
Może być wspomaganie elektryczne na kolumnie kierowniczej nad nogami kierowcy - jak w punto/panda. Jak to elektryczne wspomaganie to sprawdź pasek alternatora - potrafiło takie wspomaganie nawet ~100A pobierać w wersji z silnikiem bezszczotkowym. Dla testu możesz wyjąć bezpiecznik zasilania dla wspomagania i zobaczyć czy dalej będzie hałasować.
Podłączenie pod komputer i odczytanie błędów. Przeczyść układ zasilania
napisze najprosciej jak sie da. Sprawdz mierniiem czy asz zasilanie na przycikach i na silniku, jka to zrobic to chyba taka podstawowa wiedze posiadasz
Auto jak w temacie nie działa wspomaganie kierownicy,ABS,ESP,nie pokazuje prędkości,świeci kontrolka silnika,sytuacja trochę uciążliwa bo to auto sąsiada a on co dziennie do pracy nim dojeżdża ,po wstępnej diagnozie wychodzi tak: -ABS-brak komunikacji -Wspomaganie kierownicy-brak komunikacji -sterownik silnika-komunikacja jest -błąd brak komunikacji...
Witam, Szukam materiałów dotyczących elektrycznego wspomagania do Seicento. Planuję zastosować takie wspomaganie w innym samochodzie (Suzuki Samurai '93) Na oko zadanie wydaje się proste, tniemy drążek kierowniczy, zabudowujemy wspomaganie z Seicento i podłączamy zasilanie, ale.... Mam dylemat czy potrzebne jest dodatkowe sterowanie układu? Zgodnie...
Napisz jak pracuje silnik czy równo? czy na wszystkie cylindry? czy na wszystkich świecach jest iskra? jakie jest zasilanie paliwem ?
Wtryski wchodzą jeśli kupisz barracudy. Nawet połączyć się je da bezpośrednio wężem 12mm. Podciśnienie w tym silniku jest zbędne, można popędzić bez lub z jak kto woli. Sonda lambda może być nie podłączona ale tak jak piszesz należy połączyć rozcięty przewód przy II generacji i ewentualnie podłączyć tam przewód fioletowy od staga. Zasilanie możesz wziąć...
Na początek wg. schematu zasilanie sterownika sprawdź czy się zgadza i czy immo nie blokuje.
Sprawdź zasilanie komputera podczas pracy rozrusznika... bo albo akumulator jednak nie ok, albo uszkodzone połączenie masowe silnika albo uszkodzona stacyjka.
Na co tu porada. Podjechać pod jakikolwiek serwis i odczytać błędy. Nie mów że jakiś serwis nie będzie w stanie tego zrobić. Może czujnik położenia wału uszkodzony, może coś z zasilaniem paliwem nie tak... Można gdybać.
minolone wspólnym mianownikiem dla twoich błedów jest zasilanie z głównego przekaznika. Przekaznik działa jak kazdy inny. Problem polega skad ma mase i zasilanie. Proponuje zbadanie zwykła zarówka co ginie i kiedy? moze to zwykłe złe połaczenie, moze ster silnika?
nie pamiętam kodu, w treści było silnik wspomagania błędny, diagnozowane cdif II. Zasilania... na centralkę jest, ale z centralki na tych trzech do silnika nic nie było... Sama centralka sprawdzona też w innym punto. Jeśli to nie problem, to napisz na którym kabelku i ile powinno być?
Pobór prądu przy wyłączonym silniku: 0,05-0,09A (skacze) O ile pomiar wykonany prawidłowo, to mieści się w górnej granicy normy i taki pobór nie powinien być powodem problemów. Spróbuj odłączyć akumulator i zobacz czy za kilka dni też będzie rozładowany - podejrzewam że tak. Oczywiście radio powinieneś podłączyć prawidłowo (zazwyczaj są 2 zasilania...
pasowało by sprawdzic czego nie ma jak nie chce palic? obrotów, zasilania, cisnienia sterowniki tez tam leciały
Niestety w nowszych autach pobór prądu przez pompę jest monitorowany przez ECU i jej odcięcie spowoduje sygnalizację usterki silnika. To prawda. W takich autach nie ma sensu odcinać pompy. Jeśli jednak pompa uruchamiana jest poprzez przekaźnik to sterownik się nie połapie. To, że w instrukcjach montażu nie wspomina się o odłączaniu pompy niewiele dla...
Jeśli sterownik jest rozbieralny i nie jest jakaś hybrydą to elektronik powinien być w stanie ocenić czy obwody wyjściowe są sprawne, a tym samym ocenić czy uszkodzenie wystąpiło na skutek zwarcia na wyjściu czy przepięcia na liniach sterujących lub zasilaniu.
Problem raczej po stronie zasilania cewki z ecu , częsta usterka
Tak wisi w powietrzu. Bede miał jeszcze jutro inny sterownik silnika to podłoże bo może on jest wadliwy.
Grzesiek , może to być wina przewodów lub świec. Może to być też wina zasilania paliwem. Zauważ, ze na benzynie auto pracuje dobrze, przy zużytych świecach lub przewodach, na gazie będzie pracował troszeczkę gorzej ale bez takich wariacji. Ja bym obstawił parownik. Parownik nie dostarcza odpowiedniej ilości gazu i silnik zachowuje się jak się zachowuje....
Sprawdzić zasilania na silniku wycieraczki i będziesz wiedział, gdzie szukać. P.S. Zakładaj tematy we właściwym dziale - przeniosłem.
Sprawdź zasilania ,masy oraz wtyczkę do sterownika czy nie zielona a napewno znajdziesz przyczynę.pozdrawiam.
Cześć, problem dotyczy Grande Punto VAN 1,3 diesel, rocznik 2011. Wymieniłem wysłużone radio na nowe. Wystartowało bez problemu. Jednocześnie zamówiłem nową ramkę radia (do poprzedniej nie pasowała maskownica nowego radia). Po demontażu radia i starej ramki założyłem nową, ponownie radio. Podziałało 5 minut, po czym zgasło. I teraz tak: - na kostce...
tzok-pewnie masz rację, że to jest przepustnica. Ale do rzeczy: byłem teraz sprawdzić układ: po zamianie kabli z jednej cewki na drugą i z jednej świecy na drugą nic się nie zmienia. Natomiast z jednej cewki prawdopodobnie jest jakieś przebicie, gdyż widać ładunek który 'ucieka' masę( korpus silnika). W drugiej cewce nic takiego nie ma miejsca. Zauważyłem...
samochód nie odpala nie włącza się pompa paliwa nie świeci kontrolka check engine i komputer diagnostyczny nie łączy się ze sterownikiem silnika = brak zasilania sterownika (do sprawdzenia: stacyjka, przekaźnik, bezpiecznik, wiązka).
Witam, mam pytanie dotyczące włącznika zapłonu. Czy można kluczyk w stacyjce włączyć w pozycję ZAPŁON bez włączania silnika przez dłuższy czas. Chodzi o to, że padło mi sprzęgło i będę musiał hololwać się do warsztatu przez miasto. Muszę mieć światła pozycyjne, kierunki i wspomaganie kierownicy a bez zasilania się nie da. Bardzo proszę o info czy mogę...
immo nie moze migac a tymbardzie nieregularnie , sprawdz zasilania puszki immo i spróbuj odpalic silnik awaryjnie z karty bez immo
Ewentualnie skasowaly sie ustawienia w komputerze wiec do mechanika lpg. Ustawienia nie kasuja się pomimo braku zasilania, wygląda to na brak zasilania przełącznika ew. na brak sygnału prędkosći obrotowej silnika
Zacznij sprawdzanie od bezpieczników, jak to nie pomoże sprawdź kostki połączeniowe, mogą być zaśnieżone. Rozłączyć oczyścić i złączyć. Sprawdź czy niema przetartego przewodu. Pozdrawiam Miro.Nasz Jak napisałem sprawdzić bezpieczniki, które znajdują się pod maska i nad nogami w kabinie. Kostki w układzie abs, zasilania oraz czujniki. ABS oblicza na...
Nowy czujnik zablokowany zawleczką podpinałem tylko elektrycznie. Nie pomyślałem o dodatkowym zasilaniu. Podłączę 14V i wtedy zobaczę. Co prawda kalibrację czujnika siły skrętu robił dobrze.
Przewody też odłączałeś od cewek zapłonowych? Jeśli tak to może pomyliłeś cewki. Pisałeś o pompie że nie działa zawsze . Zasilana jest z przekaźnika na przegrodzie czołowej w komorze silnika. Tak samo plus na cewki z tamtą idzie i na wtryskiwacz. Jeśli pompy nie zasila plusem i w pewnej chwili dostanie zasilanie to tak samo dostanie iskrę i może nazbierane...
A jak mam sprawdzić czy dochodzi zasilanie do wentylatora? Trzeba chyba jakoś czujnik który włącza wentylator załączyć bo on chyba puszcza zasilanie jak przekroczy 95 stopni. Tylko nie mogę namierzyć gdzie jest ten czujnik i jak go załączyć ;/
Bezpiecznik zawsze się przyda. Montujesz jak najbliżej źródła zasilania. Co do włączania po uruchomieniu silnika, najlepiej będzie podłączyć automatyczny włącznik świateł wykrywający ładowanie. Z reguły mają już wyłącznik.
Jak w temacie: błędy P0651-czujnik zasilania 2, P0615- obwód sterowania głównego przekaźnika. Ma ktoś do tego schemat instalacji sterownika silnika?
Przewody od alternatora dobrze pozakładane, raz widziałem jak gość przy wymianie silnika przykręcił masę na plusowy przewód alternatora w grande punto, auto martwe a po włączeniu zapłonu mrugał prawy stop albo postojowka.
Ja doradzę. Załóż temat w dziale początkujący i opisz problem jeszcze raz. Sprawdź zasilanie na bezpieczniku, jeżeli jest to kieruj się kablami w stronę silnika, w którym prawdopodobnie nie ma szczotek, albo się spalił :] Tylko że po drodze masz jeszcze włącznik dmuchawy, na nim też posprawdzaj zasilania, głównie z wyjść.
Kolego nie podajesz jakie to Punto. Może immobilajzer odcina Ci zapłon i w takim przypadku zmień ( na zapasowy kodowany ) kluczyk stacyjki. Znajomi mieli takie przypadki w trasie. Takie przypadłości mają letnie Punta. To jest Punto II. U mnie jak był problem z kodem kluczyka to się świeciła kontrolka kluczyka, zasilanie było cały czas. A teraz zasilania...
Fiat Punto II 1,9JTD. Po wyłączeniu silnika po chwili włączają sie samoczynnie oba wentylatory układu chłodzenia. Silnik nie jest przegrzany bo jest przejechane raptem 5Km. Wyjęcie złącza zasilania z jednego z silników , zatrzymuje sie praca wentylatorów. Wyjęcie przekaznika od sterowania wentylatorów w module pod maską też wyłącza ich pracę.
To jedziemy dalej, zasilania i masy na sterownik. Zainteresować się bardziej tym "dziwnym dźwiękiem" ze skrzynki z bezpiecznikami a sprawa sama się wyjaśni.
Witam wszystkich! Mam mały problem moje punto na zasilaniu LPG nie pracuje tak jak powinno. Na niskich obrotach silnik pracuje nierównomiernie, przy ruszaniu czasami strzela i chamuje przy tym silnik. Potrzebuje pilnie samochód na jutro i nie wiem co z tym zrobić. Po prostu nie da się jeździć,a do tego właśnie padła mi pompa paliwowa i już nigdzie nie...
Miernik do ręki i sprawdzenie oporności pomiędzy dwoma białymi przewodami z sondy. Oporność 7 - 15 ohm -> grzałka sondy OK. Następnie napięcie na tych przewodach (podczas pracy silnika). Większe niż 12V - OK. Brak? - szukanie masy lub zasilania.
sprawdz ciagłość przewów od wspomagania w wszystkie zasilania, a jak włożysz tą inna kolumne to jakieś błedy sa?
Sprawdź wszystkie połączenia masowe, oraz plusowe. Po przekręceniu kluczyka upewnij się, czy przekaźniki się załączają. Następnie dostań się do przewodów od pompki paliwa, dwa grubsze będą od jej zasilania - sprawdź napięcie. Jeżeli okaże się brak, to masz uszkodzony przekaźnik, ale przekaźnikiem steruje komputer silnika.
odłączajac zasilanie kasujesz wartosci autoadaptacyjne. sterownik zbiera dane z sondy lambda i na tej podstawie wzbogaca lub zuboza mieszanke. masz dwie mozliwosci, albo porzadnie wyregulowac gaz(jak tylko na srobe to ci sie nie uda) albo zrobic zasilanie sterownika po zapłonie. cos takiego zastosowałem w 1,4 sienie i działa bez problemu
Przewody niskiego napięcia do tej cewki sprawne nie pęknięte? Posprawdzaj zasilanie plusem . Powinno być stałe po odpaleniu samochodu jak również skontroluj ciągłość przewodu idącego z centralki silnika. We wtyczce pin nr 1 lub 19.
witam. jak w tytule. podczas jazdy nagle przestało działać wszystko poza prędkościomierzem na desce. do tego nie działają elektryczne podnoszenie szyb i nie słychać przekaźników od kierunków i awaryjnych. silnik chodził i nie zgasł. samochód odpala normalnie i światła działają jak i kierunki. potrzeba pomoc. udało mi się zamknąć szyby podając zasilanie...
lub ich zasilaniem :D miałem podobny przypadek w peugeot 405 silnik podczas przyspieszania szarpał tak ze chciałlo go z ram wyrwać(przerwy w zapłonie) pozdrawiam
Odradzam zwykłą (podciśnieniową), bo: - to przeróbka silnika z wtryskiem na zasilanie gaźnikowe, - sterownik z dwoma sondami lambda i plastikowym kolektorem. Koszt instalacji IV generacji jest zależny od liczby cylindrów, więc 80KM i 65K jest taki sam.
ale świece zostały sprawdzone i wszystkie są ok 1. za niskie napięcie podawane na świece świeci mi się kontrolka od świec żarowych Sprawdż zasilania i masy sterownika świec, sterownika silnika, samego silnika i budy.
Witam Jestem w posiadaniu fiata punto 2 i mam z nim następujący problem po uruchomieniu silnika po paru sekundach gaśnie licznik opadają wskazówki resetuje się zegar tak jakby odcięte zostało zasilanie po chwili powraca do normy, ale na moment i wszystko zaczyna się odnowa i tak przez ok. 20 min. Wygląda to na „zimne lutowanie”.Panowie jak...
Ok dzięki za szybką odpowiedź , a dopytuje bo mam podobny problem tylko w punto na sterowniku boscha i dlatego szukałem jakiegoś pomocnego rozwiązania. Też brakuje komunikacji ze sterownikiem silnika, zasilania są , normalnie dojechał do celu i już nie chce zapalić, zamówiliśmy używany sterownik zobaczymy czy chociaż komunikacja z ecu wróci.
Mi się takie coś zrobiło w Grande Punto - wilgoć dostała się do skrzynki przekaźników - z zewnątrz nic nie było widać (nawet po wyjęciu skrzynki) ale załączał się i wyłączał przekaźnik zasilania sterownika silnika... pewnie u Ciebie przyczyną też jest zamoknięta wiązka albo skrzynka.
co tu rozwijać! we wtyczce do komputera sterującego silnikiem rozcinasz przewód nr 18 (są oznaczone na krawędziach i licząc szukasz) i pod oba końce podłączasz przewody które połączysz ze stykami przekaźnika które na stałe są zwarte aby przewód miał nadal przejście tyle ze przez przekaźnik! a zasilanie cewki tego przekaźnika podłączasz następująco!...
Czasy wtrysku gazu nas mało interesują, obserwujemy ciągle czasy wtrysku benzyny. Najlepiej najpierw sprawdzić ustawienie instalacji gazowej podczas jazdy, bo to może mieć wpływ na przełączanie na zasilanie gazem dlatego że np jeżeli instalacja gazowa jest ustawiona za ubogo to sterownik benzynowy adaptuje sie do zbyt ubogiej mieszanki i wylicza że...
Jeśli masz sterownik IAW 8/16F bez immo czy to z Uno czy z Cinquecento, Seicento tudzież Punto to powinien silnik dać się uruchomić . Zanik napięcia na zasilaniu wtryskiwacza to normalny objaw kiedy przekręcisz kluczyk na MAR ale nie odpalisz silnika . Po dwóch sekundach sterownik przekaźnikiem odłącza zasilanie plusem na wtrysk, pompę cewki zapłonowe,...
Może zużycie silnika? Co do pierwotnego problemu... To wspomaganie to zagadka :) Obstawiam że podmiana akumulatora nic nie da skoro auto pali normalnie, a błąd pojawia się od razu. Ale warto spróbować. Masz 3 elementy: centralkę pod kolumną kierowniczą, czujnik skrętu w kolumnie i silnik. Skoro występuje tylko błąd silnika to na nim bym się skupił....
Witam Mam problem z airbag fuat punto 2 z 2005r Nie mogę się do niego zalogować z dsi150 , kabla vagcom i ELM Z programem do skanowania fiata Udaje się tylko zalogować do sterownika silnika Sprawdziłem zasilanie do sensor dochodzi Mam 2 sterowniki jeden z złomu Szukam schematy połączenia które kable odciąć od wtyczki sterownika i Podłączyć bezpośrednio...
Jak już zdjąłeś tą głowicę to i tak splanować musisz. Olej w obudowie filtra powietrza jest normą, ale jego zużycie jest za duże, z drugiej strony norma dla tego silnika to chyba 0,3l/1000km (a widziałem instrukcję w której było 0,8, ale to raczej błąd drukarski). Kategorycznie natomiast nie powinno ubywać płynu. Biały nalot na świecach i zaworach wydechowych...
Czy zasilanie bezpiecznika 47 7.5A który zasila sterownik silnika odzie bezpośrednio z kostki stacyjki czy z jakiegoś miejsca pośredniego jeszcze. Jeżeli idzie bezpośrednio z stacyjki czy mogę zastosować bypass podpinając dodatkowy przewód pomiędzy styk na stacyjce po zapłonie a bezpiecznik zasilania ecu
punto silnik regulacja silnik bezkolizyjny punto punto wspomaganie silnik
słaby iskra honda zasilanie konwertera polaryzacje amortyzatory pralki whirlpool
walkie talkie samsung ue60eh6000
Jak otworzyć tablet TB Touch Terra7 - instrukcja krok po kroku Kod błędu ID157 w falowniku Sofar Hyd 5KTL-3PH