Zejdź kolego na ziemię, bo bujasz w obłokach. Całe szczęście, że ten silnik zdechł, bo byś wszelkie warsztaty w okolicy tak męczył. Daj spokój, serio, bo robisz z siebie głupka.
cc700 mają wadliwie zaprojektowane właśnie tuleje i nie dziwi mnie ża tuleja oberwała kołnierz i się cofneła.
Widać nawet jaki tłok jest suchy, olej masz w paliwie, dziurawy przewód = dużo powietrza i mało paliwa z olejem. Uboga mieszanka i zatarty silnik. Silnik "wyje" nawet w ochronnikach to słychać.
Robisz to źle ! Usiłujesz ściągaczem wypchnąć wirnik z obudowy generatora, a musisz go rozłączyć z wałem korbowym silnika, z którym jest połączony stożkiem https://obrazki.elektroda.pl/1998461700_... Narysowałem o co chodzi (mniej, więcej ;) ) Jeśli w wirniku jest nacięty gwint wewnątrz, to wkręcasz długi, gwintowany pręt i nim ściągasz...
Raczej gaźnik. Zatarty silnik, to martwy silnik.
Przełożyłem w swojej karierze dziesiątki silników, trafiały się i takie których pompy nie zassały oleju, ale tylko dzięki słuchaniu silnika i szybkiej reakcji żadnego nie zatarłem. Silnik którego pompa nie zassie oleju jest przecież głośnym silnikiem i słychać to z daleka że pracuje jak "sieczkarnia". W tej fazie to od mechanika zależy powodzenie operacji.
Brak oleju w silniku.
Sprawdź też kompresję, może "zatarłeś" silnik.
Rolki nie smaruj a raczej wyczyść najlepiej benzyną ekstrakcyjną . Ja stawiam na zatarcie silnika (lub uszkodzoną przekładnie lub wytarte lub zawieszone szczotki). Na końcu sprawdź elektronikę. Coś na ten temat wiem pracuję jako spawacz ponad 10 lat .
Wymieniasz cały smok z oringami, w serwsie lekko tysiąc złotych. U mnie miałem błąd niskie ciśnienie oleju po wymianie żadnych problemów auto już zrobiło 60tys km. Zrobisz to samemu nie ma komplikacji.
Witam. Mam to samo z tą kosa spalinowa tylko ja chyba za mało oleju na lalem i w czasie pracy zgasla. Mam pytanie do was co było przyczyna waszych kos?
Jeśli chodzi o to czy silnik ucierpiał to moim zdaniem wcale. Żeby zatrzeć silnik trzeba spuścić z niego olej i jechać godzinę. Takie chwilowe niedosmarowanie na pewno nic nie wniesie do zużytego silnika. Oczywiście zakładając, że to silnik a nie czujnik ciśnienia.
hehe właśnie tak wygląda klasyczne zatarcie silnika :) teraz kompresja bedzie bardzo mała :) silnik odpalił więc niezatarłes go tak bardzo :P zrób mały remacik wsk i będzie hulać:) p.s. coraz mniej tego na naszysch drogach :/
Tu nie chodzi o olej czy mieszankę 1:40.czy 1:50 tylko o to że mieszanka była uboga przez co była wyższa temperatura spalania. Do regulacji gaźnik i sprawdzenie uszczelniaczy na wale bo tamtędy może zasysać lewe powietrze.
Wziąłem się za piłę i zauważyłem, że na świecy nie ma iskry. U cygana zakupiłem nową cewkę zapłonową do tejże piły, po wymianie śmiga jak "ta lala" Aż przejadę się do tego faceta(speca w centrum ogrodniczym) wg. którego piła była zatarta i powiem mu co o tym myślę. Zamykam.
Coś jest nie tak jak powinno,nie jestem w stanie Ci pomóc przez internet znajdź dobrego mechanika na miejscu niech pobada posłucha może coś znajdzie. Nie jeździj na takim rozżedzonym oleju bo zatrzesz silnik . Sorki.
Idealne rozwiązanie na zatarcie silnika. Kontrolka może się zapalać z kilku przyczyn: - uszkodzenie czujnika (to najmniejszy problem) - uszkodzenie pompy oleju - odkręcony (poluzowany smok) - zatkany filtr oleju - uszkodzenie silnika Przy tych objawach to raczej może już nie być najciekawiej a dalsze uruchamianie silnika na bank go zabije. Na ten komputer...
Jeszcze nie słyszałem o takim zatarciu silnika kosiarki :D
Auto podłączone pod manometr w miejsce czujnika ciśnienia oleju i ciśnienie na rozgrzanym silniku przy 2000 tys. obr wynosi pow. 2 bary To jeszcze o niczym nie świadczy. Jakie jest na nagrzanym na wolnych? Ciśnienie musi być ok, ponieważ z zapalajacą się kontrolką zrobiłem jakieś 900 km. Gdyby było inaczej to pewnie bym zatarł To tylko twoja teoria....
Ta z lewej woda w paliwie, prawej zanieczyszczony filtr powietrza a na dole po środku niski poziom płynu chłodzącego- grozi przegrzaniem, zatarciem silnika.
Nigdy nie zostawiamy dwusuwa na wolnych obrotach, mało paliwa > mało oleju. Docieranie w zasadzie polega na kilkukrotnym rozgrzaniu silnika do maksimum, czyli po kilka minut normalnej lekkiej pracy. Mieszankę lejemy cały czas taką samą bez kombinacji, więcej nie zawsze znaczy lepiej. Staraj się używać ciągle tego samego oleju, to ważniejsze jak czary-mary...
Jeśli powiadasz, że nie masz czym pomierzyć ciśnienia sprężania to sprawdź paluchem czy da radę utrzymać. Jeśli pod paluchem nie czuć sprężania to masz przyłapane pierścienie tłokowe w rowkach tłoka.
Przy dużym mrozie w tych silnikach zamarza wilgoć w odmie oraz w kanałach odprowadzających olej z głowicy do skrzyni korbowej. Skutkuje to tym, ze pompa po odpaleniu wypompowuje cały olej z miski do głowicy i wywala nadmiar za silnik. Przyczyną jest eksploatacja na krótkich trasach, niedogrzanie silnika i wydzielania się pary wodnej która po prostu...
Jazda grozi zatarciem silnika, nie ma ciśnienia oleju. Udać się do serwisu.
Witam.Sprawdź karetkę bez tasiemki czy chodzi bez oporów.Miałem taki przypadek że zatarł się silnik karetki
Nie kolego. Musisz dać 30ccm oleju na litr benzyny. Weź kalkulator i sobie policz...jeśli jeszcze nie zatarłeś tego silnika.
Odkręć szarpak i sprawdź czy da się obrócić wałem. Może tylko sznurek się zablokował.
Łał... Magia, czary - raczej technologia. Wierzyć w opisy - to cacko jest niezłe a na pewno nie zaszkodzi. Będę próbował. Życzcie mi powodzenia. PS. Dziękuje wszystkim za szczere i szybkie odpowiedzi.
Ja bym nie podjal sie rozsadzania przez forum kto jest winien i co sie stalo. Ani nie namy tego mechanika i jego kompetencji ani samochodu i jego stanu technicznego ani tez nie wiemy co sie tak naprawde wydarzylo. Od tego sa rzeczoznawcy. Znacie tez takie powiedzenie: "Bolek wczoraj zyl a dzisiaj nie zyje"?? Tak samo bywa z maszynami itp. Byc moze wizyta...
Silnik tracący moc, problemy z uruchomieniem i dymiący rozrusznik to trochę brzmi jak zatarcie silnika.
Hydrol jest do urządzeń hydraulicznych , a nie do silników! Jezeli nalejesz hydrolu to zatrzesz silnik w kosiarce!!. Jezeli masz samochód to czy do niego nalejesz hydrolu? Firmy produkujace silniki do kosiarek -4T zalecaja olej ktory ma najmniej ... W30 , mozesz nalać lepszy zalecany do silników benzynowych czyli :10W40, 5W30, 5W 40, 0 W 40 ..... ....
Panowie odgrzeje temat ale czy przyczyną takiego stanu rzeczy nie może być zużyty wałek rozrządu, bo z tego co pamiętam wałek i wał mają wspólne kanały smarowania w bloku , i tak jeśli wałek zużyty to nie ma ciśnienia na czopach wału bo całe ucieka na wałku rozrządu. Czy może źle kombinuję?
Niskie ciśnienie oleju prowadzi do zatarcia silnika. Polecam usunięcie pompy olejowej z walkami wyrownowazajacymi i zamontowanie pompy od nowszego modelu, jak również dysz spryskujace tłoki.Z moich obserwacji Koszt z wymiana w niezależnym serwisie to 3500zl (części i robocizna) To wiem, że niskie ciśnienie do tego prowadzi, ale nie doszukałem się nigdzie...
Cięzk stwierdzić ale jeśli ilosc oleju byla odpowiednia i dawka paliwa raczej nie przez olej chyba ze był kiepskiej jakości
Pardon, ale wygląda na to, że nie masz zielonego pojęcia o budowie i zasadzie działania suszarki z pompą ciepła. Rozważ usługe fachowca. Urządzenie ma swoje lata, może być wszystko, zapchanie ukłądu wymiennika, brak czynnika, uszkodzenie sprężarki, kondzia rozruchwego sprężarki, zatarcie silnika wentylatora obiegu powietrza (choć to już powinno wygenerować...
Witam, sądząc po przedstawionych objawach tzn.: zapaliła się kontrolka oleju, samochód zgasł, a rozrusznik nie miał już sił zakręcić silnikiem może oznaczać zatarcie się silnika. Skoro było bardzo mało oleju widocznie pompa nie miała już jak go zaciągnąć. Co do ubytku oleju nie mam pomysłu skoro brak wycieków. Zrób jak radzi kolega wyżej co pozwoli...
Witam, mam Peugeota Boxera 2.2 hdi 130 KM silnik ford Euro 5 rok 2012 . Auto zrobiło ok 250 tys. i rozsypała się pompa oleju (wysypały się łopatki ) i zatarł się silnik oraz turbina . Czy miał ktoś taki problem ? Słyszałem , że na przełomie 2012 i 2013 r była akcia wymiany pomp olejowych wadliwych . Czy ktoś miał wezwanie do wymiany i jakie viny były...
Przedewszystkim przegzejesz i zatrzesz silnik :(
Zatarłeś silnik:( Chociaż, może to i lepiej... Jeśli nie wiesz co zrobiłeś, to znaczy że jeździsz od niedawna i to bardzo szybko jak na takiego bzyka. Czeka cię remont, web69 odpowiedział ci co masz zrobić aby zdiagnozować usterkę. W najlepszym wypadku tłok i cylinder, w gorszym również wał może być lekko zatarty. To pukające to albo połamane pierścienie...
Zaczął palić olej z silnika jak byś go nie zgasił to by ci się silnik zatarł ale jak jechałeś tym autem bez oleju to słabo
boję się, że bedzie się "dławić" a co za tym idzie zatrę silnik. A niby dlaczego? Zdławiona pompa pobiera mniejszy prąd, a co za tym idzie mniej się nagrzewa i jej trwałość się zwiększa. Jedynym problemem może być tak jak zauważył kolega powyżej zbyt niskie ciśnienie.
podejrzewam że od nowości nie było takiej linki to dlaczego przed zatarciem było wszystko ok jeździłem po 120km w trasę i nic się nie działo a prędkość stała 60 -65 km/h czy może to wina tego pseudo- sportowego tłumika Była. Do czasu, 13 tyś to bardzo mało dla tego silnika, z czegoś się musiał zatrzeć. A dlaczego się wcześniej nie zatarł, to proste....
Na początek to warto odróżnić od siebie awarię rozrządu a zatarcie silnika. Poczytaj sobie a choćby tu http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/dl...
Prawdopodobnie z przegrzania zatarłeś silnik, trzeba zdjąć cylinder i zobaczyć jak to tam wygląda.
Szukaj na allegro w opisach "AY32072", albo u każdego sprzedawcy części do skuterów w okolicy, który bierze towar z Wilmatu. Ostatecznie można wyciąć z brystolu jak to się robiło przed laty. Taaaa. Zmniejsza się wtedy squish i istnieje duże ryzyko spalania stukowego czego skutkiem jest stopienie krawędzi denka tłoka i zatarcie silnika. Uszczelki w motocyklach...
Silnik się zatarł.
Zatarcie silnika.
Matizem to się dało bez problemu zjechać. Sztuką było zjechać trabantem albo syreną i jednocześnie nie zatrzeć silnika lub nie spalić hamulców.
Lustro powinno delikatnie się obracać bez żadnych oporów, najpierw próbowac przeczyścić, jak nie pomoże, szukać innego lasera.
Czy uszkodziłem kosiarkę, co mam teraz zrobić? Tak, zatarłeś silnik. Będziesz musiał kupić nową.
Te silniki z reguły są (były) na łożyskach, więc zatarcie byłoby ciężkie. Nie śmierdzi z silnika? Może puściły uzwojenia i wpadły w wirnik?
Przy "pełnoletnim" :D samochodzie, takie objawy mogą powstać przy rozszczelnieniu wewnętrznym (korozja) chłodnicy oleju silnikowego :-o następuje mieszanie czynnika chłodzącego z olejem i grozi zatarciem silnika :!:
sprawdz czy pad od vibry na płycie ten dolny(od str złącza) ma połączenie(zwarcie) z plusem złącza acu.Drugi pad ten od UEMa jak zmierzysz miernikiem (na symbolu diody i +na masie) normalnie powinno być ok 400mV.Jeśli przerwa ,to albo brak połaczenia albo upalony tr końcowy w UEMie.Nie jest klejony wiec mozna wymienić. ftb
Wez strzykawke 500ml i wtlocz olej przez filtr do magistrali zanim zatrzesz silnik.
Sam twierdzisz, że dałeś "popalić" pilarce, więc miała prawo ulec uszkodzeniom. Sprawdź, czy nie pękł wał (miałem taką w naprawie) i aby to sprawdzić przytrzymaj koło magnesowe a drugą ręką obracaj wewnętrzną częścią sprzęgła odśrodkowego. Zwróć też uwagę, czy jakieś "obce ciało" nie wpadło do pilarki i nie blokuje jej. Sprawdź mocowanie cewki WN i...
Jeśli nie chcesz komplikacji to kupuj i zakładaj AUB od Polo. W innych autach ten sam silnik może mieć inaczej zrobione mocowania. Z innym kodem silnika nie polecam bo możesz narobić sobie kolejnych problemów.
Witam Ty masz inny wyświetlacz, ja mam mono i nie mam info ani o poziomie płynu chłodniczego ani o jego temperaturze, mogę zatrzeć silnik i nie dostanę żadnego ostrzeżenia, na wiosnę padła mi chłodnica, gdyby nie to, że miałem zimny nawiew to pewnie bym nie zauważył. Ten model Opla jest idiotyczny, nawet Maluch miał kontrolkę temperatury a tu nic :(
Na nowych oryginalnych częściach i z robocizną w serwisie na pewno nie opłaci się naprawiać. Ale zakup używanego cylindra i tłoka (w dobrym stanie) za 100-150zł, lub zamiennika do 200zł, łożyska oryginalne po 48 zł, pierścień nowy oryginał ok 35 zł, rurka impulsowa 10zł, łącznik gumowy 15 zł, filtr paliwa 13 zł, i robocizna we własnym zakresie: cylinder...
Kondensator rozruchowy, uzwojenie rozruchowe. Odprężnik, zatarcie.
ale ciężko odpalała Olej robi kompresje, bardzo mądry wywód gościa z Husqvarny, pierwszy krok do zatarcia.
Kolega wyżej ma rację: 1.W 4T można użyć tej mieszanki bez względu na jej degradację (degradacja oleju), 2. W 2T użycie długo przetrzymywanej mieszanki z ww. powodu może doprowadzić do zatarcia silnika !!!!!!!!! pozdrawiam Sławek.
Mieszanka paliwa z olejem może stać maksymalnie dwa miesiące, używanie starszego paliwa, to najprostsza droga do zatarcia silnika. Pompka paliwa nie pompuje benzyny do gaźnika, tylko zasysa ją przez gaźnik i podaje na powrót do zbiornika. Jeżeli jest dobra kompresja i iskra, to gdy wstrzykniesz troszkę paliwa do cylindra, silnik musi, na moment, zapalić,...
Przede wszystkim kontrola jakie nasycenie (zapchany) filtra DPF , jakie trasy-odcinki są pokonywane (Diesel z DPF do jazdy miejskiej się nie nadaje) przy Common Rail zatarcie silnika murowane. Lektura wypalania DPF i jak zachowuje się system Common Rail gdy przerwie się procedurę wypalania do poszerzenia wiedzy użytkowników Diesli wskazana.
Czyli to, że tłok się porusza nie oznacza, że nie jest zatarty No teoretycznie nie jest zatarty skoro się porusza ,tylko że zatarcie nie kończy się tym że silnik ostygnie i tlok się bedzie poruszał i wszystko wróci do normy. Zatarcie silnika to uszkodzenie powierzchni cylindra i tłoka oraz pierścieni tłoka. Wiec prawdopodobnie cylinder. tłok i pierścienie...
Na głowicy albo bloku od strony chlodnicy jest numer.wes papier od niego tak żeby była gwarancja rozruchu .
Tak, oddaj do warsztatu, jeszcze chwila jazdy z uszkodzonym dozownikiem i zatrzesz silnik
mozna zalozyc wkladke regenerujaca bez zdejmowania glowicy trzeba miec tylko specjalny zjonizowany gwintownik Dodano po 1 z reszta opilki alumuniowe nie groza zatarciem silnika
(at)up najlepiej jakbyś cylinder rozkręcił, takie objawy jakby zatarty silnik był, skoro wałem nie można obrócić, jednak zanim silnik się zatrze daje jednoznaczne objawy, mieszanka była prawidłowa?
Sprawdzić poziom oleju, najlepiej zrobić diagnozę manometrem który pokaże czy czujnik oleju jest ok i czy silnik ma odpowiednie ciśnienie oleju... Odma powinna być szczelna bo może olej wydmuchać jak silnik pracuje, nie wolno- jakby się okazało ze silnik nie ma smarowania to szybko się silnik zatrze.
Zatarliście go tym :Profilaktycznie podłączył sprężarkę w miejsce filtra i delikatnie sprężonym powietrzem przedmuchał układ olejowy. Niestety opróżniona arteria olejowa spowodowała zatarcie. Miałem podobny przypadek, silnik po remoncie przywieziony złożony i niby tylko do odpalenia olej zalany. Niestety zaskoczył i po minucie stanął, zatarty.Niezła...
Dekompensator, zatarcie silnika. Nie zakręcony kranik paliwowy i przelany silnik. Wykręć świece i sprawdź jak się kręci. Przy okazji cylinder wydmuchasz.
Myślę że pilarka nie była całkowicie sprawna, gdy ja wypożyczałeś. Trudno będzie teraz coś udowodnić. Pamiętam podobny przypadek, wtedy do cylindra wpadła śrubka mocująca przepustnicę do osi. Ten "serwisant" nawet nie zadał sobie trudu aby wydmuchać ten cały syf. Jeżeli remont tego gaźnika był też tak robiony, to na skutki nie trzeba było długo czekać....
arkiki1 woda jest cięższa od oleju, w misce jest zagłębienie na smoka, tam zbiera się woda i zatyka przepływ, bo zamarza. Odma zaczyna sie w bloku potem jest puszka oddzielająca i rura do filtru oleju.
Witam :) ja własnie zamowilem 2 Lanzary Max12 mam wzmacniacz Lanzar Vibe 431 i tez lubie głosno słuchac:) ale wiesz na poczatku by fajnie graly trzeba je ograc troszke. Tzn powinny grac na moze 40 do 50% swojej mocy jakies 30 do 40godzin zanim dodasz do pieca troszke tak samo jest z docieraniem silnika jesli dowalisz na nowych tłokach i pierscieniach...
Świetna porada, jak mu płyn ucieknie i zatrze silnik to do Ciebie przyjedzie na wyjaśnienie. A tak w ogóle to serio Ci to zadziałało w MANie? Bo w nowszym nie robiłem ale w starszym musi być rezystancja 2,5kohm, jakby zrobił zwarcie to dalej będzie błąd uszkodzonego czujnika. To jest inteligentnie zrobione i nie chce mi się wierzyć że w nowszym MANie...
jeszcze ambarasu pod maską Nie tylko pod maską. Jak wystawi korbę i zgubi olej to jeszcze rachunek od strażaków możesz dostać na sprzątanie. kiedy warto je stosować Jak chcesz komuś wcisnąć złom.
Od zawsze montuję Sędziszów i nigdy nic się nie wydarzyło. A od kolegów wiem, że zatarło im się kilka silników na filtronie...
Docieranie ma na celu dobre ułożenie i spasowanie elementów silnika. Przy skuterach docieranie przebiego pomiedzy 400 a 600 km. Ważne jest aby w tym czasie jeżdzić spokojnie tzn bez gwałtownych zrywów bo wtedy znacznie spadnie trwałośc silnika, równie ważne jest aby jeździć z różnymi prędkosciami i trzeba od czasu do czasu pojechać trochę szybciej aby...
W tych silnikach był problem z wodą która spływała z odmy na dno miski olejowej i zamarzała pod smokiem. Zdarzały się nawet zatarcia silników. Powiązany temat: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Co prawda 8v ale z tego co pamiętam z 16v też był ten problem. Stąd mogło się zaświecić ciśnienie oleju.
Miałem trampka 601 Universal (kombi) rok produkcji 72. Wspaniałe auto! Kiedyś ówczesnej dziewczynie (a obecnej małżonce) naleciało wody do torebki (tak z pół litra jak nic) bo dach był nieszczelny i środkiem słupka leciało. Innym razem podczas jazdy otwarła nam się maska silnika i przysłoniła drogę. Wiedziałem, że tam jest silnik chłodzony powietrzem,...
Trzeba by sprawdzić miernikiem spadek napięcia na akumulatorze podczas odpalania. Wówczas będzie wiadomo jak bardzo mu ciężko. Jak by było podejście można by kluczem na kole rozrządu spróbować przekręcić na luzie wałem i zweryfikować czy silnika coś nie blokuje. Jak silnik będzie ciężko się kręcił to pozostaje zdejmować po kolei paski i szukać czy w...
No tak , jak już na etapie budowy domu jest przewidziana pc to wszystko można przewidzieć. Dlaczego montujesz pompy obiegowe do góry silnikiem?, wiem że tak pasuje ale możesz ją zatrzeć, oś silnika powinna być zawsze w poziomie, chociaż jak przechodzą rok to pewnie będą pracować długo :wink:
Spory wydatek będzie jak zatrzesz silnik. Realnie , wlej doktorka i zobaczysz.
Dokładnie jest to zabezpieczenie termiczne(prawdopodobnie 4A). Powinno chronić obwód w zasadzie tyko w przypadku zatarcia silnika lub zwarcia międzyzwojowego, ale częściej sam się psuje. Myślę że tymczasowo można go obejść,ale poszukaj takiego i wymień bo bezpiecznik może nie zadziałać w przypadku zwarcia i dojdzie do niebezpiecznego wzrostu temperatury...
Możliwe że nic lub czekać się będzie kolejna robota tego samego lub zatrzesz silnik ja się oderwie nadmiar sylikonu i smok zapcha.
Tłok jest w górze czyżbyś zatarł silnik?
Ten model ma dozownik oleju, ale asekuracyjnie leję olej do zbiornika bo mam pewność, że nie zatrę silnika przy awarii pompki oleju...
Witam, z ciekawości zapytam, jaka była przyczyna zatarcia waszych silników??
Witam. Jak pilarka zaraz po zapaleniu łańcuch się przesuwa to jest wszystko w porządku bo chodzi na ssaniu i wtedy obroty silnika są wyższe :-) Trzeba silnik rozgrzać i powoli wyłączać ssanie. Na drugim zdjęciu koło czerwonego wyłącznika zapłonu jest dźwignia ssania. Według rysunku (druga fotka) powinna być przesunięta maksymalnie w stronę silnika przy...
Można nawet na połowie zbiornika zatrzeć silnik.
W silniku DKZ masz większe ciśnienie sprężania inny uk. paliwowy i zapłonowy. Natomiast silniki DDZ były montowe jeszcze w peugeotach 309 i citroenach bx.
tiaaa...... dziękuję zatarłem silnik wrr...
Pokaż na zdjęciu jak wygląda ta uszczelka. Jak trzeba to posmaruj silikonem gdzie trzeba i tyle . Nie wybuchnie, mnie rozpadnie się ,silnik się nie zatrze.
Jak masz wyciągnięty silnik z kosiarki to da się lekko bez oporów pokręcić ośką silnika? Bo jak by ośka stawiała opór podczas kręcenia to stawiał bym na łożyska lub na brak smarowania. Nie wiem jak jest mocowany nóż kosiarki do ośki, wału silnika, ale może łożysko w kosiarce się zatarło i przez to silnik się grzeje i nie ma pełnej mocy. Jak sprawdzisz...
Całkowite zdemontowanie plastików (osłon) z silnika, to zły pomysł, gdyż silnik pozbawiony chłodzenia zatrze się. Widziałem jeżdżące takie pojazdy i rzeczywiście hałasują. Może z silnikiem 4T byłoby nieco ciszej. Rozważ zamontowanie silnika od piły spalinowej (mocniejszy). Na te tematy dużo informacji na forum.
Wymień ten osuszacz. Przecież to jest filtr klimy człowieku. Jak Ci się zatrze silnik to wlewasz nowy olej a zostawiasz stary filtr??
Najgorszy, ale niestety prawdopodobny scenariusz to zatarcie silnika na skutek złego docierania. Może coś nie halo z chłodzeniem powietrzem. Jak ktoś Ci w nim wymienił te elementy to i sprawdzi Ci teraz ten silnik i postawi diagnozę.
Jeżeli czujesz nieodpartą potrzebę panowania nad gaźnikiem, znasz się na regulacji, masz obrotomierz lub ucho skrzypka i sporo doświadczenia - wybierz Walbro i ew. spróbuj wywiercić w obudowie dwa dodatkowe otwory na śrubokręt na wysokości dodatkowych śrub regulacyjnych- może da się to zrobić w Twojej pilarce.. Przeważnie jednak w amatorskim użytkowaniu...
Witam gdy przełączę na DVD, pokazuje się napis na wyświetlaczu DVD H03 Zablokowała się tacka albo głowica laserowa i odtwarzacz nie mogąc ją przesunąć wzdłuż płyty wyświetla taki kod błędu. Powodem tego może być uszkodzenie mechaniczne (ząbki, zatarcie), sterowanie-elektronika , silnik itp. O podobnym problemie jest tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25...
zatarłeś silnik . klasyk
zatarcie panewka zatarcie łożysko zatarcie pompy
schemat uzwojenia szlifierki pęcherzyki powietrza emachines płyta główny
kosiarka akumulatorowa satel integra
Błąd B203 w drukarkach Canon - przyczyny i rozwiązania Brak sygnału GPS w nawigacji Mio - przyczyny i rozwiązania