po pierwsze jak kupiłeś iveco to nie zajedziesz daleko hehehehe ale do rzeczy nowa pompa nie powinna się zatrzeć chyba że to bubel bez smaru w łożysku szkoda że nie masz tej która zatarła się pierwsza bo byś mógł zrobić sekcję zwłok i zobaczyć co się zatarło ale podejżewam że w drugiej to samo czyli łożysko bo nie sądzę żeby wogóle istniała jakaś inna...
A ta góra (czarna) nie jest wykręcana ? Poniżej widać gwint - możliwe, że wewnętrzny do tej nasadki
Cześć wszystkim, mam prośbę o informację, czy przedstawione na załączonym filmiku objawy świadczą o zatarciu łożyska? Łożysko mam zintegrowane z piastą. Link do filmiku na dysku Google - https://drive.google.com/file/d/1j4nhofO... bardzo ciężko się obraca, plus słychać lekkie klikanie. Ostatnio podczas jazdy...
Jeśli to jest zalakierowane nic nie ruszaj.
Co dalej? Zdemontuj te dwa profile; poniżej i powyżej komory na proszek. Samą komorę wraz z wężykami też zdemontuj. Odłącz waż na odcinku bęben-pompa i odkręć obciążniki betonowe. Potem kluczem '13' lub '10' odkręć mocowanie amortyzatora od podstawy konstrukcji pralki. Wypnij wszystkie przewody! Od czujników, grzałki, silnika i co tam jeszcze może...
Jeżeli to typ 251 to oryginalnym dla niego silnikiem jest agregat typu 300. Identyczny co do joty wyglądem były odkurzacze typ: 351 - tam stosowany był silnik silma, 451, z kolei tam był stosowany silnik 217. Ale uwaga jeżeli był zastosowany silnik 300, silnik silmy nie bedzie pasował. Chodzi tutaj głównie o gumę, która nałożona jest na silnik i przyciskana...
Dajcie na luz już z dbaniem o myjke nie ma wiele zachodu, oczywiście filtr i nie przemrożenie to podstawa. O domowo myjkę czy to karchera czy innej firmy poza czasem pracy, dobrą przedłużka elektryczną użytkownik nie ma jak zadbać. Nie zmieni oleju nie nasmaruje zaworu regulacyjnego bo wymaga to rozebrania urządzenia. Profesjonalne co innego ""DBANIE""...
Witam! Na łożysku były widoczne ślady zatarcia, działania wysokiej temperatury. Zastanawiałem się czy inne źródło pożaru mogło spowodować spalenie osłony i przewietrznika - brak chłodzenia łożysk - wysoka temperatura- wyciek smaru i późniejsze zacieranie się łożyska. Spłonęła strona przeciwna pędowa silnika (przewietrznik), przewody zasilające w różnych...
Ośkę trzeba wyciągnąć z tulei, porządnie wszystko wyczyścić i nasmarować dobrym smarem Nafta nie ma praktycznie żadnych właściwości smarujących, rozpuściła tylko zanieczyszczenia w tulei Wybijając oś z tulei trzeba zachować ostrożność a nic nie powinno się uszkodzić
Tu nowy zamiennik zbiornika bo oryginał już niedostępny: https://agdtechnik.pl/zbiornik-pralki-wh... A tutaj w jakich pralkach Whirlpool, Bauknecht był stosowany: https://easyfix.com.ua/ua/bak-v-sbore-dl...
co może być przyczyną Hmm, skoro kolektor był odwrotnie zamontowany to czy tłok był poprawnie włożony do cylindra ze strzałką w kierunku wydechu ? Zakładając, że mieszanka była prawidłowa na okres docierania (więcej oleju) i gaźnik działał, to czy nie łapał powietrza przez uszczelniacze wału, czy był prawidłowo przeczyszczony karter z "opiłków" i innych...
Na zdjęciu jest dobrze ustawione. Młynek był cały rozebrany, czy tylko górne żarno zdjęte? Podejrzewam zatarte łożyska.
Chociaż po obejrzeniu filmu może wyglądać to również na zatarcie łożysk? Trzeba rozsprzęglić i wykluczyć zbyt duże tarcie czy opory łożysk? Oraz sprawdzić kondensator tego silnika.
Spalone uzwojenie, albo zatarte łożyska.
A jaki był powód wytarcia ośki pod łożyskiem? stawiam, ze zatarte łożysko. Zdarzało się, że łożysko wsuwało się lekko na ośkę - spadało z niej, napunktowałem i trzeba go było nabijać- siedziało mocno. To taki prymitywny rodzaj radełkowania.
To znaczy, że można takie łożysko bez żadnego problemu zastosować w takim silniku i nie obawiać się o ewentualne zatarcie ??
Po kilku latach używania pompy Gardena 4000, po kilkudniowym postoju silnik przestał pracować. Słychać chęć ruszenia ale silnik stał. Podejrzewałem blokadę na łożysku. Po rozebraniu pompy u użyciu siły mechanicznej pokonałem opór wirnika i silnik znowu pracuje, Jednak problem pozostał. Podejrzewam niesprawność łożyska typu zatarcie z powodu uszkodzenia...
Nierzadko najpierw uszkadza się piasta samego krzyżaka. Brak odprysku wody powoduje iż wnika ona w łożysko bo uszczelka V-ring'owa (nawet jak jest w dobrym stanie) nie jest w stanie już doszczelnić łożyska. Wtedy woda z detergentem wypłukuje smar z łożyska a ono pozbawione smarowanie zużywa się poprzez zatarcie i finalnie masz obraz jaki masz. Temat...
Zanieczyszczone, zatarte łożyska, wtopiona w obudowę oś łożyska, zanieczyszczone zębatki. pozdrawiam
Na zdjęciach widać ze wał korbowy uderzał w obudowę skrzyni korbowej i bardziej bym obstawiał, że coś jest nie tak z pracą korbowodu niż ciało obce. No tak, ale tłok z korbowodem styka się tylko poprzez sworzeń a porusza się w cylindrze i tam gdzieś musi tkwić jakiś problem że się "rysuje". Ewidentnie wygląda na ciało "obce" pomiędzy tłokiem a cylindrem....
Wirnik silnika do sprawdzenia- zwarcie miedzy zwojowe. Ewentualnie komutator. Zakładam, że długość szczotek dobra, oraz nie zatarte łożyska.
Czytałem jak wyżej. Zatarcie łożysk nie nastąpiło w tym momencie, to proces, który postępował w czasie. Na pewno wcześniej było słychać że przy obrotach pracuje głośniej. Po nożu widać, że już wiele ma za sobą. Stal szara, było dużo gotowane. Po prostu w tym momencie padł.
..że nie wspomnę o zatartych łożyskach...
Tu może być zatarcie łożyska z tego co piszesz.
Dokładnie. Kup nowy zbiornik i znów pralka będzie śmigać parę ładnych lat. Dziwne objawy. Musiało się zatrzeć łożysko z powodu korozji, ale dziwne że bęben nie ma luzów. PS. Te wąsy to podpora grzałki. Ewentualnie możesz zdemontować zbiornik i wysłać do naprawy. Koszt to jakieś 300 zł plus przesyłka. Gdy wpiszesz w Google wymiana łożysk to pojawi Ci...
Wentylator od CPU pracuje? Błąd może świadczyć o uszkodzonym lub zatartym łożysku wentylatora dla CPU.
Dostały się śmieci na łożyska i mimo że kryte to zatarte. Łożyska do wymiany.
Mam partnera co prawda 1 i było to samo efekt zatarte łożyska na kolumnach ,mój ma przejechane 600 tys i wspomaganie ok
Piknięcie co sekunde oznacza najprawdopodobniej zatarcie łożyska. Będziesz musiał skrozystać z pomocy serwisu DR.
Silniki do łodzi mają moce rzędu 200hp+ i nie słyszałem żeby codziennie zmieniać śrubę. Tu nie chodzi o moc a o obroty rzędu 6k obr. Żadna śruba nie wytrzyma długo takich obrotów. Nie bez kozery wspomniałem o łodziach wyścigowych ( typu ślizgacz ), tam obroty na wale są w granicach 5-5.5k obr. Moce silnika rzędu 1000 kucyków i więcej :-) Miałem kolegę...
Zapewne hamulce cały czas blokują koła, gdybyś miał zatarte łożyska słyszał byś to, zresztą auto by nie jechało.
Kolega wygląda na to ,że ma najprawdopodobniej zaparkowaną głowicę lub zatarte łożysko. O ile te trzaski nie są trzaskami głowicy.
Gdy nie można wyjąć bębna (wraz z łożyskiem) ze zbiornika po wcześniejszym zdjęciu zabezpieczenia łożyska biernego to najczęściej przyczyną jest zatarcie tegoż łożyska,obracanie się obudowy łożyska w otworze zbiornika,wytarcie rowka w tym otworze przez orig uszczelniający obudowy tego łożyska i stąd problem z wyjęciem,trzeba odkręcić imbusem 6mm śrubę...
TA zebatka nie pada od tak sobie ,prawdopodobnie sa zatarte łożyska wywoływaczki i ciężko pracuje W OCE koszt nowej moze byc nawet ponad 200zł
Prawdopodobnie masz zatarte łożysko,miałem przypadki całkowitego zablokowania i wtedy wewnętrzna szalka tarła bieżnię wału aż zrobiła sobie wgłębienie ,no niestety musisz rozebrać i dotrzeć do łożysk .
Witam. Opcja wymiany łożyska silnika jest pod warunkiem, że zdejmiesz koło pasowe, roznitujesz silnik, usuniesz ewentualny wyciek, który spowodował zatarcie łożyska i powoduje działanie zabezpieczenia (wybija korki).
Np. tym urządzeniem. https://allegro.pl/oferta/m...
górne łożysko po wyjęciu z silnika chodzi jak by ktoś piasku nasypał Skoro masz zatarte łożysko to i nie ma o czym mówić. Do wymiany, najlepiej oba.
chwila ciszy i zaczyna buczeć Podejrzana pompa myjąca, możliwy z niej wyciek, zatarte łożyska lub zablokowana czymś z odpadów.
Kopiuj dane czym prędzej, bo możesz nie zdążyć. Dysk nadaje się do kosza. http://mydata.pl/zatarte-lozysko-toshiba
Tak jak mówię dużo czytałem na ten temat i prawie na każdym forum piszą że jest to łożysko oporowe.. ........ a nikt nie nie pisał że w poldasie jest jeszcze łożysko podpierające wałek sprzęgłowy w wale korbowym? Jego zatarcie , zniszczenie może powodować takie dżwięki. Mechanik powinien je musowo wymienić przy wymianie sprzęgła.
Pracując elektronarzędziami należy zwracać uwagę na ich pracę no i oczywiście robić przerwy. Tu wygląda na prace z zatartym łożyskiem czego efektem końcowym jest obrazek widoczny na zdjęciu. Oczywiście do wymiany mostek łożyskowy jak i łożyska. Wypadałoby przejrzeć całą maszynę oraz wymienić oringi i smar .
Zatarcie raczej odpada. Dzisiaj to się stało. Oleju w silniku nie brakuje. I podczas jazdy silnik działał normalnie bez żadnego zgrzytania, stukotania itp. Zablokowało się to podczas odpalania. Odkręciłem osłonę i koła magnesowego nie ruszy ani w jedna ani w druga stronę. Być może i łożysko wału, no ale to się dopiero okaże po rozkręceniu.
Człowieku zastanów się co ty piszesz. We wcześniejszym poście piszesz , że nieudolna naprawa i zaraz,że to tylko jest przez brak oleju w paliwie. Więc się pytam co ma nieudolna naprawa do braku oleju w paliwie???? Zdecyduj się co jest przyczyną tej awarii. Nieudolna naprawa czy skleroza właściciela???? Co robi brak oleju w paliwie do 2t to wiem. Dodano...
Zgrzyta, ponieważ sprzęgło nie rozłącza napędu od silnika. Ewentualnie za szybko chcesz przełączać biegi. Przyczyną nierozłączania napędu może być zatarte łożysko centrujące wałka sprzęgłowego. Przy montażu mogło zostać uszkodzone. Piszę o łożysku osadzonym w wale korbowym.
Jestem po wizycie w serwisie, części zamówione. 502 27 35-01 - tłok z pierścieniem 265 PLN 501 67 67-03 uszczelka pod cylinder 11 PLN 501 86 21-02 uszczelka pomiędzy kolektorem a cylindrem 10 PLN 501 86 25-02 uszczelka pomiędzy kolektorem a gaźnikiem 7 PLN 501 45 16-01 łożysko tłoka 25 PLN 503 26 02-04 uszczelniacz wału 2 szt - 35 PLN/szt Razem 388...
Ale co smarowałeś? Bo wałka po którym chodzi karetka nie smaruje się. Wyczyść go, wyczyść panewki karetki, sprawdź czy rolka dociskowa nie jest jeszcze przypadkiem plastikowa. Czy bez taśmy też tak chodzi? Uszkodzony może być też napęd taśmy, jak i zatarte łożysko silnika.
Witam forumowiczów. Od dłuższego czasu irytował mnie ten szmer silnika, osobiście byłem przekonany w 90% że to właśnie napinacz i łańcuch pompy oleju i tak też ja laik poinformowałem mechanika. Niestety mój mechanik (jeden z lepszych i polecanych przez wszystkich że drogi ale fahowiec więc warto u niego robić auto) miał inną wizję. Oczywiście na początek...
Palce separatora obowiązkowo. Warto też zobaczyć jak wygląda termistor. Czasem uszkodzona powłoka termistora powoduje cienkie zadrapania teflonu. Co do łożysk, też warto je wymienić, bo zatarte łożysko może spowodowa uszkodzenia układu napędu pieca ( zębatka teflonu i podwójna biała) , a poza tym łożyska to niewielki koszt. Cena świętego spokoju :)...
Pralka to nie odkurzacz, obroty i wymagania co do luzów są znacznie mniejsze. Jeżeli Zimmering nie będzie trzymał to najlepsze łożysko szybko się zatrze(zardzewieje).
zatarcie panewka zatarcie silnika zatarcie pompy
tęcza telewizor wygłuszenie obudowy cancheck blaupunkt
radiowy czujnik temperatury odczyt falownik sprężarki
Jak przerobić lampy z USA na standardy europejskie? HP DesignJet T2300 – żółte pasy przy skanowaniu, usterka CIS/LED, segmenty niebieskich diod