Problem rozwiązany. Okazało się że jest to zatarty krzyżak na dolnej części wału kierowniczego przy przekładni kierowniczej. Na razie wystarczyło przesmarować WD40 ale być może kiedyś trzeba będzie go wymienić - najważniejsze że już wiem co to jest. Nawet mechanik który robił jazdy próbne przez dłuższy czas proponował wymianę pompy wspomagania a potem...
No to w takim przypadku stawiał bym na zatarty Krzyżak wału napędowego, jeśli przy ruszaniu jest taki metaliczny stuk który przenosi się po całym wale, to na 100 procent Krzyżak. Tylko na tym etapie zużycia krzyżaka może być problem z diagnozą który jest do wymiany, bo pewnie nie ma jeszcze luzu i ciężko będzie dojść który "strzela" musiał byś wejść...
Wszystko już jasne. Wibracje były spowodowane przez zatarty krzyżak - ten od strony mostu. Zatarł się i wogóle się nie poruszał przez co powodował te straszne wibracje. Teraz jak jade jest cisza jak makiem zasiał i nic nie wibruje, ani nie trzęsie. Dodam jeszcze że wymieniłem obydwa krzyżaki choć ten drugi był jeszcze w niezłym stanie, oraz wymieniłem...
Wszystko posprawdzane, łącznie z wałem, skrzynią i mostem a wielki problem. Cudów nie ma. Coś nie zostało sprawdzone. Łożyska w piastach, zaciski hamulca, resory, stabilizatory, przy zawieszeniu pneumatycznym przeguby reakcyjne itd... Czyli wszystko to od czego się zaczyna przed dobraniem się do sprzęgła. Jak w czasie jazdy Ci wibruje a na wstecznym...
Masz zatarty wał kierownicy, łącze przy samej kolumnie. Ewentualnie krzyżak wału kierowniczego.
jak krzyżak jest zatarty to ma luz i się właśnie blokuje. Jak go dotkniesz na przegubie i ktoś lekko będziesz kręcił kierownicą to poczujesz na nim luzy pod warunkiem że nie połamie Ci palcy hehe
Krzyżak wylatany, zatarty zachowuje się tak, że na postoju np. opór pojawia się co 90° Dodatkowo widać rdzawe wybroczyny na krzyżaku. Rolę może też grać słabe ciśnienie, wspomagania, na wolnych obrotach.
Zapewne urwany krzyżak. Jak zbiornik rozbieralny to wymontować go rozkręcić i zobaczyć jak to wygląda. Klejony też da się rozebrać ale jest to znacznie trudniejsze.
Np. zatarty krzyżak.
Czy po podniesieniu przedniej osi bez pracującego silnika jest luźno bez oporów? Czasem sworzeń wahacza zatarty, czasem krzyżak na kolumnie kierownicy a zdarza się mechaniczne ukręcenie pompy wspomagania.
Witam. Jeśli zrzuciłeś pasek z silnika a bębnem nie idzie obrócić to pewnie łożysko zatarte na krzyżaku bębna.
Koło skręca się ładnie, płynnie razem ze sprężyną. Można to wykluczyć. Krzyżak kolumny kierowniczej zatarty?
Na kolumnie kierownicy masz krzyżak, nie jest zatarty?
kolego zeimp łożysk skretnych nie sprawdza sie w taki sposób że auto podnosisz! bo wtedy cały mcpherson wisi!!!!!!! I właśnie mi o to chodziło! Wtedy sprawdził sobie np.sworznie wahaczy. Dodano po 4 Drugim elementem blokujacym swobodny powrót kół do jazdy na wprost mogą być zatarte krzyżaki łąacznika kolumny kierowniczej Co do krzyżaków o których piszesz,...
Dziękuję za zainteresowanie. Pralka była cały czas w użytkowaniu. Przy przedostatnim praniu zaczęła zgrzytać i głośno pracować. Przy ostatnim praniu całkowicie nie chciała się kręcić. Uwaga: Dzisiaj wymieniłem łożyska (były mocno zardzewiałe i zatarte) i zamontowałem krzyżak. Pralka hula, ale... jakby trochę ciężkawo obraca, moim zdaniem nie jest tak...
A na podniesionych kołach kierownica lekko się kręci ? Nie wiem jak w oplu, ale w moim padle zatarte krzyżaki kolumny kierownicy, głównie ten zewnętrzny przy maglownicy, nieosłonięty od syfu i wilgoci z drogi, w wybitny sposób potrafi "wyłączyć" wspomaganie. -pietnastka (cienki czarny) Plus po włączeniu zapłonu ?
Ja podważam zwykłym płaskim kluczem 19;) Jeśli się mocno trzyma to być może wtopiło się w zbiornik pod wpływem temperatury zatartego łożyska. Jest jeszcze pytanie czy krzyżak bębna się nie posypał. Łożysko pewnie już jakiś czas huczało?
Sprawdź położenie bębna względem fartucha , jeżeli jest asymetria to masz złamany krzyżak bębna.
W zespole wału kierownicy masz dwa krzyżaki, tuż przed kolumną. Sprawdź czy nie są zatarte.
Tak , krzyżak jest wymienny. Jak wybijesz z wanny resztki łożyska, dobrze sprawdź tuleje gdzie siedzą łożyska i simmering , jak będzie mocno skorodowana , to wymiana może nie pomóc bo i tak będzie ciekło. Mocno skorodowane osadzenie kiedyś udało mi się zregenerować dwuskładnikowym klejem tzw. spaw na zimno - po prostu użyłem go jak szpachli i zatarłem...
Witam, mam problem ze wspomaganiem w carinie. Była wymieniana przekładnia kierownicza po regeneracji oraz pompa wspomagania równiez po regeneracji. Kierownica bardzo ciężko się kręci , brak wspomagania. Jak auto jest uniesione to wszystko lekko chodzi i nic sie nie zacina. Układ odpowieczony, płyn w zbiorniczku krązy. Krzyżaki i łozysko i przeguby nie...
Witam! Zamiennik dla oryginalnego simmeringu Corteco to polski simmering frimy Inco (od pralki Amici) koszt 4,06 zł. Taki simmering polecił mi kupić Pan z serwisu Candy u którego kupiłem krzyżak (oni tylko takich używają i dają na to gwarancje). Ważne jest żeby nasmarować smarem środek tego simmeringu zanim umieścimy w nim krzyżak (w przciwnym wypadku...
Mam pralkę AEG ładowaną od góry. Bęben przestał się obracać. Odkręciłem osłonę boczną , sciągnąłem pasek klinowy. Wał silnika obraca się swobodnie ale bęben wciąż nie daje się obrócić. (at)ElektrodaBot ... Bezpośrednia odpowiedź Bęben blokuje element znajdujący się już po stronie zespołu bębna, nie po stronie silnika ani paska. W praktyce w pralkach...
Nierzadko najpierw uszkadza się piasta samego krzyżaka. Brak odprysku wody powoduje iż wnika ona w łożysko bo uszczelka V-ring'owa (nawet jak jest w dobrym stanie) nie jest w stanie już doszczelnić łożyska. Wtedy woda z detergentem wypłukuje smar z łożyska a ono pozbawione smarowanie zużywa się poprzez zatarcie i finalnie masz obraz jaki masz. Temat...
No i ja stanąłem przed zakupem nowej pralki .Otóż w środę żona stwierdziła że stara pralka (2,7 roku) Mastercook zaczęła ciec ( zalała całą łazienkę ) Pojawiła się wyrwa 20 cm w kołnierzu fartucha gumowego , do tego bęben przesunął sie w przód względem zbiornika o około 7mm wycierając fartuch( tak , tak łożyska zatopione w plastyku zbiornika się zatarły...
No własnie ona myślała, że jak więcej nałoży do pralki do rzadziej będzie musiała prać, to taka "oszczedność"... Tak teraz bęben obraca sie lekko, rok temu wymieniałem łożyska w niej i krzyżak i w pierwszej chwili jak zablokowało pranie, myślałem, że łożysko któreś zatarło się, tylko że wtedy to pasek by mógł sie slizgać. Panowie dzięki wielkie za pomoc,...
Nie znam się na mechanice auta ale czy krzyżaki i McPerson by tak ograniczały prace wspomagania, że raz chodziłby dobrze a raz całkowicie unieruchamiały układ? Mi to wygląda na problem z obiegiem oleju. Tylko nie znam się na tyle i na budowie pompy i maglownicy by to stwierdzić. Ewidentnie brakuje mocy w ciśnieniu i wtłoczeniu oleju. Nie wiem teraz...
witam, mam do naprawy Ardo ...1000...-odczytać mogłem tylko tyle- reszta zatarta (brak też tabliczki znamionowej) Chciałbym dowiedzieć się jaki jest dokładnie model. Posiadam następujące dane : -1000 obrotów wirowanie -3 pokrętła z przdu na panelu ( timer, temperatura, obroty wirówki) - 4-5 przycisków funkcyjnych -zbiornik z nierdzewki -silnik sterowany...
Czy ktos wie gdzie i jak reguluje sie sprzeglo oporowe na wale do przedniego napedu w mtz.Jak przednie kola gleboko siada to sie nie kreca tylko sprzeglo wyje Masz zatarta przekładnie, a konkretnie brak oleju w tej przekładni spowodował zgrzanie i sklejenie sie tarczek dlatego co 2 lub co 3 sie slizga to powoduje hałas. Jesli wlejesz olej to i tak...
Witam. Pralka jest już leciwa, ostatnio podczas wirowania zaczęło coś w niej stukać a właściwie tłuc się. Krzyżak jest ok. Łożyska wymieniałem już jakieś 6 miesięcy temu, w starych poszły uszczelnienia i się zatarły. Nie wiem, czy sprężyny się nie naciągnęły. Te dolne stabilizatory wydają się być ok, gdyż nie ma tam w zasadzie co się zniszczyć. Załączam...
Jak go wykręcić z obudowy (at)ElektrodaBot Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź Aby „wykręcić” programator z obudowy pralki Wiatka 12 musisz: 1. Zdjąć pokrętło (kapsel → wkręt lub cały element na wcisk). 2. Odkręcić dużą, plastikową nakrętkę M22 znajdującą się pod pokrętłem – to jedyne gwintowane mocowanie od strony frontu. 3. We wnętrzu, od strony góry...
Da się, da się - jak się chce to się da... ;-P Ja też mam model WSIL 105 xx właśnie z plastikową obudową bębna :-( więc mimo, że model ten sam moja trochę różni się od Twojej wewnątrz... padły mi łożyska: - słychać było straszny hałas (nasilał się, bo na początku olałem sprawę) - pranie w pewnym momencie było przybrudzone od smaru (tudzież rdzawej wody)...
Wymiana sprzęgła, Fiat Punto I. Silnik 1.1, 55 KM, kolor - czerwony metalic. Znalazłem w sieci kilka opisów tej operacji, ale są chaotyczne i niepełne. Nie zawierają wszystkich czynności, jakie trzeba wykonać, co nie daje pełnego obrazu zakresu pracy. Postanowiłem opisać swoją naprawę w sposób jak najbardziej szczegółowy. Takie podejście może pomóc...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
zatarty alternator zatarty wtrysk zatarty wózek
sterowanie radia kierownica briggs odpalanie peugeot instrukcja obsługi
reset konto google tablet schemat instalacji układ otwarty
Connecting Arduino to OpenBK7231T: A Guide Kody błędów bieżni York: E1, E2, E3 i inne