Prawdopodobnie masz zatkany zawór spustowy, wykręć go ewentualnie przebij jakimś drutem.
Ma Pan zatkany zawór który na pienia powietrzem mleko.
Trudno udzielać porad jak się nie widzi urządzenia...... Możliwe jest jeszcze, że moduł zaparzający nie do końca otwiera zawór na bojlerze (Ta plastikowa końcówka z dwoma oringami)........ Może jeszcze być zatkany zawór w module (pod przykręconą dwoma śrubkami wylewką).
nawet po wypieciu węzyka od turbo powinna ona dawać ciśnienie wię problem jest w samej turbinie lub zatkany wydech, zawór EGR otwarty. Jakie masz parametry turba i przepływki?
Problemem był zatkany zawór termostatyczny, po wymianie na nowy, wszystko działa, grzeje.
Przewód do serwa zatkany, może zawór zwrotny zacięty, miałem przypadek w brerze że pajączek w środku rurki zrobił sobie kokon i załatwił wspomaganie :lol:
Czyli drogi temat może być z tego co piszesz. Z tego co rozumiem to albo EGR do wymiany albo same wężyki od EGR lub zaworu sterującego EGR. Zatkane zawory w głowicy to wtedy wyciąganie silnika, bo inaczej się nie dojdzie tam ? Jak to się diagnozuje? komputer coś pokaże ?
A co ma odma do układu smarowania? Tyle co picie w szczawnicy i szczanie w piwnicy. Ewidentnie masz zatkany/ zasmarowany zawór redukcyjny w pompie. Oczyścić i zadziała
14 grzejników to sporo. Sprawdzałeś jak ma się ich moc (w sumie) do mocy kotła? A może moc kotła się reguluje? Tak miałem w piecu gazowym ze sterowaniem elektronicznym. Fabrycznie moc była ustawiona na 40%. A może niektóre grzejniki były już wcześniej kryzowane i teraz trzeba by było te dławiki zdjąć, albo zmienić. A może przy okazji wymiany kotła dostały...
Po odłączeniu zaworu i obcięciu wtyczki wydaje się pracować ok. Dopóki się filtr nie zatka :) Podłącz ten zawór.
Jeśli woda nie płynie tą komorą w której jest proszek,(zakładam że wsypany do właściwej), to znaczy,że trzeba sprawdzić dlaczego .Przyczyny: zatkane sitko, zakręcony zawór,albo problem z elektrozaworem( brak prądu ,lub spalony).
Jaki przebieg auta ? Ja bym sprobowł zestaw naprawczy/ regeneracyjny do pompy adblue ( bez problemu dostaniesz). Jesli po tej operacji cisnienie nadal będzie takie niskie to znaczy, że pompa się kończy.
Sprawdź czy czasem nie jest zatkany zawór przesterowania.
przy sprężarkach np Denso rozłącza sprężarkę bo nie ma ona wewnętrznej regulacji ciśnień. Wentylator na pierwszym biegu przy sprawnym układzie starcza. Sprężarki np Harisson mają wewnętrzną regulację ciśnienia i sprzęgiełko nie jest nigdy wyłączane. Przy podłączeniu do drugiego biegu wentylatora i np zanieczysczonym skraplaczu (np muchami) lub zatkanym/zaciętym...
Sprawdź czy nie jest zatkane sitko w zaworze jeżeli jest. Do sprawdzenia zawór napełniający czy nie jest zatkany jakimś paprochem.
Witam Prawdopodobnie masz zatkany zawór cztero -drogowy. Trzeba wylutować i przedmuchać, może zrobił się jakiś zator.
Gwinty do węża wysokiego ciśnienia są takie same (teoretycznie) to wymień węża z lancą z 2 myjki. Może być zatkany zawór pozostałościami z tłoczków. Na odkręconym wężu sprawdź czy woda przepływa przez myjkę (nawet bez uruchamiania silnika). Przygotować to tak żeby nie zalać wodą myjki.
Temat zamknięty zatkany zawór sterowania turbiną
PSID 30 to niskie ciśnienie zasilana hamulców J.w. Sprawdź ubytki powietrza ewentualnie sprawdź zawór redukcji ciśnienia na naczepę pod siodlem lub na samym zbiorniku. Może to być też zatkany zawór czterodrożny.
Jedyne wytłumaczenie to gdzieś zatkany zawór lub co podobnego na instalacji. Zwykły przepływ rurkami 15mm to ok 30l/minute.
Zatkany zawór aquastop albo sitko w tym zaworze.
Jeśli jest zatkany zawór wejściowy to wystarczy tylko zakręcić kran i odkręcić wąż,a sam się odblokuje i nie trzeba zatykać cienkiej rurki do odcinki poboru wody
Zatkane sitka przy zaworze mieszającym
pierwsze co musiał byś zrobić przed regulacją to oczywiście zdjąć rozebrać na czynniki pierwsze i wymyć wyczyścić i najlepiej byłoby przedmuchać wszystkie kanałki w gaźniku sprężarką-kompresorem jeśli miałbyś do niego dostęp (postaraj się), zanim zaczniesz składać gaźnik w całość obejrzyj go dokładnie każdy element a zwłaszcza obudowę czy nie jest gdzieś...
Zrobiłem jak napisałeś, kaloryfer momentalnie zaczął łapać ciepłą wodę z pionu - nagrzała się rura od pionu w stronę zaworu i zawór. Rozumiem, że nie jest zatkany zawór, tylko pobiera mi wodę z powrotu zamiast z zasilania? Dlaczego tak się dzieje?
Bo wyjąć możesz tylko po wyłączeniu przyciskiem na panelu. Uszczelek nie ma potrzeby wymieniać. Śrubki na nóżkach dokręcasz z wyczuciem i sprawdzasz czy płynnie i z lekkim oporem chodzi tłok. Co do braku wody z dyszy kawy mogłeś zatkać zawór zaparzacza pod sitkiem ale wątpię. Mogło się zepsuć tysiąc rzeczy a może poprostu napełnia obwód wodą
Problem rozwiązany, powodem usterki był zatkany zawór odpowietrzający we wlewie paliwa.
kolektor ssacy wyczyszczony, układ wydechowy szczelny nie zatkany, zawór erg jest szczelny sprawdzony
Na pierwszym miejscu były zużyte szczotki silnika w tej pralce. Oprócz tego zawalone sitko przy elektrozaworze, pralka ledwo co brała wodę. A truskawką na torcie był zatkany zawór zwrotny na końcu węża odpływowego potocznie zwany syfonem do pralki. Przypuszczam, że błąd miał związek przede wszystkim z silnikiem. Pralka orana mopami i pościelami w hostelu...
To otwarty układ nawet bez pompy będzie grzał więc co ma do tego filtr? Tym bardziej że jeden pion idzie a w drugim gdzieś jest powietrze albo zatkana rura, zacięty zawór itp. Sprawdził bym czy gdzieś nie kapie woda. Przy odpowietrzaniu patrz jak tryska woda tam gdzie ledwo leci jest problem. Moim zdaniem oczywiście.
Po zaślepieniu EGR trzeba zmienić mapę. Nie zgadza się ilość powietrza przy zatkanym zaworze, stąd błąd.
Mogą, lecz częstym mankamentem jest zatkany zawór egr. dlatego mówię o tym, po to w prosty sposób mozna sprawdzić, odkręcając wspomniany zawór.
Jak kolega wspomniał zatarty/zawieszony zawór pompy oleju+zatkane kanały olejowe.
Zawór mógł się również zatkać przy przy małym prześwicie ustawianym pokrętłem kryzy.
Musiałbyś jeszcze zatkać/zablokować zawór EGR, a to nie spodoba się diagnoście i paru innym instytucjom. No i Greta będzie zła :)
Zalej więc tę niebieską rurę, hydrofor postaw obok niebieskiej rury i dołącz do hydroforu. Dołącz jakąs rurę do odbioru wody, żeby nie utopić hydroforu w wodzie. Hydrofor do poprawnego działania wymaga ciągłej obecnosci wody w pompie i rurze, u Ciebie to ta niebieska o średnicy 30 mm. Zbiornik powienien być dopowietrzony tak, aby przy załączaniu się...
Jeśli w rurze,która biegnie za bojlerem,(ta z lewej strony na zdjęciu),jest dobre ciśnienie i dobry przepływ, to przyczyną może być zatkany zawór kierunkowy/bezpieczeństwa(3).
Jaki zawór kupiony? Chodzi o kod. Dolny to 8311 ale to za mało jeszcze trzeba wymienić górny koło grzałki pary. Zawór ten nie robi zrzutu pary dlatego wywala pojemnik z mlekiem. Oraz pasuje wymienić adapter czyli to do czego podłącza się pojemnik z mlekiem. Może być zatkany. Zawór górny kod 8421.
to jest błąd F6 - zakręcony zawór z wodą. Wszystko co zmywarka może interpretować jako zakręcony zawór czyli zatkany wąż, uszkodzony elektro zawór, uszkodzony przepływomierz, uszkodzony moduł sterujący.
Te pojemniki z boku to jest płaszcz wodny. Zrób sobie więcej dokładnych zdjęć (chodzi o to żeby się potem nie głowic co do czego) i zdemontuj zawory, węże i sam płaszcz wodny. Zawory rozbierz i wyczyść w środku (możesz się zdziwić jak tam wygląda ) a płaszcz wodny to ja czyściłem za pomocą odkamieniacza do czyszczenia sprzętu AGD typu czajniki czy ekspresy...
W chłodnictwie i klimatyzacji obowiązują zasady ,,W deszcz jeśli się podłącza to tak aby wilgoć nie dostała się do rur,O wodzie nawet nie ma mowy. Po podłączeniu trzeba wyciągnąć wilgoć robiąc próżnie pompą .Może wilgoć zatkała zawór [kapilare]. POZDRAWIAM
Rozbierałem ten trójnik, jest w nim zawór bezpieczeństwa - sprężynka z kawałkiem plastiku. Gdy ciśnienie urośnie bo, np. dysza jest zatkana, to zawór się otwiera i cała woda idzie w tackę przy ociekaczu. Jeżeli chcesz go rozebrać, to niech ekspres będzie zimny, bo ja trochę poparzyłem się parą.
Dzięki wielkie właśnie problem jest z wężami od tego zaworu - ułamane tuż przy samym zaworze - jak wymienię to dam znać czy było to to. EGR nie wymieniałem tylko czyściłem - czytałem na jednym z zagranicznych forum wypowiedź mechanika u dealera że problemem może był chłodnica intercolera, zatkany zawór egr itd. wymieniał tam parę przyczyn. Przepustnice...
Spróbuję to rozebrać w sobotę ale czy gdyby to była wina filterka to czy nie spadało by powoli już ciśnienie wcześniej? Tak błyskawicznie by go chyba nie zatkało? Zawór bezpieczeństwa jest bezpośrednio przykręcony do dopływu. Zastanawia mnie jeszcze to stukanie przy pobraniu wody w innym kranie. Zaczęło się to około 3 miesiące przed utratą ciepłej wody
Sprawdź czy paliwo płynie normalnie (czy nie jest przytkany kranik odcinający). Wyczyść gaźnik, gdyż opisane objawy wskazują na brak paliwa. Może masz zatkany zawór iglicowy komory pływaka, lub jak wcześniej kolega stwierdził zły poziom (ze wskazaniem na niski) paliwa
Zaproponuję mu to. A czy jest różnica z której rurki się upuszcza (ciepłej czy zimnej)?. Jeżeli klimę nabito prawidłowo przyczyna jest inna,zamarzający(zatkany)zawór rozprężny,czujnik zamarzania(źle odprowadzana woda),przekłamujący czujnik ciśnienia,
ZDZICH50 zastosuj sobie pompkę do oleju zobaczysz jak wtedy to wszystko fajnie razem współpracuje. Rozwiązanie grawitacyjne nie jest precyzyjne i trzeba pilnować bo niewielki śmieć może zatkać szczelinkę w zaworze kulowym.
Spuściłem trochę wody z instalacji i wyjąłem z zaworu tą głowicę. Na zdjęciu zaznaczyłem strzałką miejsce gdzie wycieka woda. Czy ktoś z was podpowie mi jak rozebrać taką starą głowicę aby ją jakoś uszczelnić w środku ? https://obrazki.elektroda.pl/2184655000_... Na razie kupiłem taki korek zaślepkę z gwintem M30 x 1,5 i zatkałem zawór...
"faza", "zero robocze" oraz połączenie z obudową urządzenia" już po tym trochę się boję co będzie dalej - to sugeruje że zaczynasz w tym fachu. No ale do odważnych świat należy. Co do pytania to sugerował bym sprawdzenie drożności układu przez który przepływa gaz - może być po prostu zatkany. Zawór otwierający dopływ gazu można sprawdzić podłączając...
Nie znam tego dokładnie modelu ale możliwe że jest tam zawór regulujący ciśnienie.
mam otwarty układ Odkręcam zawór, leci woda przez 10 sek. później nic, nawet jak do końca otworzę Jeżeli tak jest to rurka uzupełniająca wodę jest zatkana (zamarznięta). Przy otwartym układzie woda będzie lecieć i przelewać się rurką do kanalizacji lub przez rurki z każdego pionu na strychu jeżeli rurka przelewowa zatkana lub zamknięty zawór na niej...
Cześć wszystkim, Mam problem z moją zmywarką Electrolux ESL4570RO, Typ: GHE423CB3, PCN 911 074 007 01, która nie resetuje się i utknęła wyświetlając 0:01 na trzycyfrowym wyświetlaczu. Mała płytka z przyciskami, diodami LED i 3-cyfrowym wyświetlaczem to EDW1503-UI-2G.DROTHER.AMBER. Próbowałem zresetować za pomocą przycisku reset i procedury z S1 S3 przed...
Patrząc na budowę po zdjęciach google to wygląda jak zwykła kuchenka turystyczna. Możliwości jest kilka: zatkana dysza, zastany zawór, ciało obce na gnieździe butli.
W typoszeregu 950 3020 zawor elektromagnetyczny 2/3 przerwa 5041 czujnik cisnienia na osi napędowej z lewej strony - zwarcie z masą 5140 czujnik ciśnienia osi napędowej z prawej strony - przerwa "można opuścić autko ale podnieść ani wypoziomować do jazdy już nie." A po jakimś czasie podniesie choć trochę? Bo wtedy miałbyś zatkany zawór proporcjonalny...
Silniczek, zasilanie, zatkane rurki prowadzące płyn, zatkany/uszkodzony zawór zwrotny, zamarznięty płyn, brak płynu.....
Czasami z "gruszki" turbiny pociągnie troche nieczystości i zatka się zawór podciśnienia lub podłączenie podciśnienia i wtedy ciśnienie jest niewystarczające z powodu zatkania tegoż zaworu miedzu Vacum a Serwo. Objawia się to brakiem wysterowania zaworu EGR (swieci kontrolka) lub brakiem mocy -kontrolka nie świeci ale po podłączeniu najprostszego VAGCOMu...
Ta pompa ma zabezpieczenia przed brakiem wody, dziurawym wężem, zatkanym wężem, ma wbudowany zawór zwrotny. [url=https://www.abcogrzewania.pl/pl/pro... Mam taką pompę i studnię w której jest 70cm wody, zrobiłem program w TUYA żeby pompowała...
Myślę, że powodem był zatkany, nieczynny zawór bezpieczeństwa, który powinien czasem otworzyć się w trakcie podgrzewania wody, by zapobiec nadmiernemu wzrostowi ciśnienia, spowodowanego właśnie grzaniem wody , czyli wzrostem objętości.
w korku powinien być otwór odpowietrzający sprawdź czy nie jest zatkany, a zawór ciśnieniowy jest od odcięcia dopływu oleju jak nie kręcisz kierownicą
nie wiem jak to podłączyłeś ale zakręć pozostałe i co dalej zimny? albo się zawór termostatyczny zatkał, który ma bardzo mały przekrój, albo powrotny (wątpie) albo jest zapowietrzony. Leci z odpowietrznika woda? I jeszcze jedno, zawór termostatyczny nie ma czasem nastawy wstępnej?
Przecież jak 10 bar jest to słychac syczenie. Ale skoro po trzech hamowaniach brakuje wiatru to sprężarka padaka. Bardzo możliwe ale niekoniecznie. :) Źle wyregulowany, lub zatkany zawór wielodrożny, główny spustowy, i duże skoki na siłownikach a masz te same objawy. Na forum tego nie sprawdzimy. :) Trzeba odłączyć zasilanie przy osuszaczu i tam podłączyć...
Jednym a powodów słabego wypływu ciepłej wody jest przykręcenie(zdławienie) zaworu zimnej wody zasilającej bojler. Inna przyczyna to zatkany przepływ w zaworze zwrotnym, który jest pod bojlerem.
Koniecznie zawołaj serwis.Prawdopodobnie zatkany jest zawór rozprężny, a to wiąże się z koniecznością wymiany czynnika chłodniczego by go wymienić.
Problem rozwiązany. Dla potomnych: Przyczyną było za małe ciśnienie wody, było to spowodowane zatkaniem sitka przy zaworze(przy ścianie).
Więc tak jeśli będziesz miał uszkodzoną przepływkę to błędy nie wyskoczą, a co za tym idzie będzie zaniżony odczyt zasysanego powietrza więc komputer nie da Ci odpowiedniej dawki paliwa i przez to turbina też się nie będzie wykręcać tak jak powinna ale to wszystko można odczytać z tych logów co Ci podałem. Dodano po 2 Jeszcze jedno może też być zatkany...
Cylinder mógł pęknąć z kilku powodów: 1. Wada fabryczna, 2. Podczas montażu uległ uszkodzeniu, 3. Zawór przeciążeniowy cylindra jest zatkany i np na nierównościach na drodze doszło do przeciążenia i nadmiernego wzrostu ciśnienia. W takim wypadku zawór powinien zadziałać i wypuścić nadmiar ciśnienia a podnośnik opuściłby się trochę.
Zablokowana pompka- odpada zatkany wąż- odpada zawór przesterowania- jak to sprawdzić? presostat- jak sprawdzić? Przepraszam za te pytania, ale laik zemnie :)
Hej! Elektrozawór sterowania pompy oleju ten w misce masz dobry, bo miałbyś na niego błąd. Jeśli masz co do niego wątpliwości to zdejmij z niego wtyczkę, wtedy pompa daje max ciśnienie. Fabryka każe zdjąć wtyczkę i mierzyć ciśnienie jeśli jest za niskie by wykluczyć jego uszkodzenie. Piszę o tym po to byś się nie bał zdjąć tę wtyczkę. Ona jest na kablu...
Można by jeszcze sprawdzić ciśnienie smarowania podpinając manometr. Upewnisz sie czy czujnik działa prawidłowo. Jeżeli ciśnienie jest prawidłowe (min.0,8 bara na wolnych obrotach- silnik oczywiście rozgrzany) to przyczyna będzie zatkany kanał smarowania. Zawory tak naprawde nie są smarowane ( po to jest uszczelniacz zaworu nad prowadnicą, ważne jest...
mam takie pytanie chcialem oproznic butle z gazu w celu wyczyszczenia butli ze starego gazu mogę spuscic go przez zawor tankowania ?czy musze odkrecac butle i odkrecac wielozawor.nie odbija mi wielozawor przy tankowaniu moze duzo syfu jest w butli i cos go zapycha.
W niektórych filtrach jak się zaglądnie w otwór to widać sprężynę chyba od zaworu Tak, ale to jest zawór obejściowy filtra, gdyby jego wkład całkowicie się zatkał, to zawór otworzy się i puści nie filtrowany olej do układu smarowania. Tak, parę razy widziałem rozerwaną, metalową obudowę filtra, przyczyną był zawsze zablokowany zawór w pompie
Zbyt cienkie przekroje, albo zatkane rury, czy zawór. 300 kPa w piwnicy, to kondygnacja wyżej powinno być prawie tyle samo więc, przyczyna lezy gdzieś indziej. A może są tam filtry?
Mam taki sam problem z podgrzewaczem wody Baretta irda 11p. Byl dzis koles z osiedlowego pogotowia gazowego i zatkał zawor korkiem od wina... :/ Nie cieknie ale tak raczej nie powinno byc. Cisnienia nie sprawdzil tylko zdiagnozowal ze zawór bezpeczenstaw do wymiany.
Witam, Moja foczka zaczęła dymić na zimnym silniku białym dymem, dymi naprawdę mocno przez około 10-15 minut do póki silnik się nie rozgrzeje, czytałem trochę na forum, zatkaliśmy zawór EGR, sprawdziliśmy wtryski są OK wymieniłem filtr paliwa i powietrza, dodam jeszcze że silnik pracuje bardzo nie równo tak jakby nie palił na wszystkie gary, po rozgrzaniu...
dzięki za wskazówki :) - EGR wyczyszczony i zatkany - zawór sterujący turbiny podmieniony (z dobrego auta) - czujnik ciśnienia doładowania podmieniony (też bez zmian) - drożność wydechu sprawdzona, są tam dwa katy w idealnym stanie, tylko zdziwiło mnie że jak dmuchnąłem w tłumik to poczułem delikatny opór, a myślałem że będzie to jak dmuchnięcie w otwarą...
Ten otwór powinien być połączony wężem z pokrywą zaworów, lub zatkany. To coś zaznaczone X wygląda mi na EGR - zawór recyrkulacji spalin.
Rozumiem, że na kaloryfery w garażu masz podłączoną równolegle drugą pompkę. Być może coś Ci wpadło do rury, być może masz zatkane zawory w kaloryferze, a być może główny obieg pobiera całość przepływu, na obieg w garażu nie ma już odpowiedniego przepływu. Jeśli tak - spróbuj zakręcić obieg w domu i puścić w obieg zamknięty tylko do garażu. Zobacz czy...
No i niezłe jaja. Dzisiaj mechanik złożył wszystko do kupy i.......dalej to samo. Moje przypuszczenie to zatkany zawór przelewowy na pompie oleju - zakładam że silnik ten ma hydrauliczne kasowanie luzów zaworowych (golf II, 1,4 litra, pełny wtrysk). Przypominam usterkę - samochód zimny odpala normalnie i na początku trochę kopci, w miarę upływu czasu...
W związku z [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... moderatora, napiszę tak - zatkaj go, najlepiej jakąś szmatą.
zmywarka nie ma sztucznego zera bo wyrzuca bezpiecznik To może jeszcze zatkać zawór bezpieczeństwa w bojlerze, na wypadek jakby lała się z niego woda? Życie masz tylko jedno :!: Po pierwsze to wezwij elektryka który zrobi porządek z instalacją - bolec w gnieździe absolutnie nie może być niepodłączony. To że wtedy wyrzuca bezpieczniki świadczy tylko...
Witam wszystkich, u mnie pomogło rozebranie tej części, wyczyszczenie i przedmuchanie. Bez ingerencji mechanicznej typu igła. https://obrazki.elektroda.pl/5460560600_... Sa dwie mozliwosci - jezeli spoeniacz pobiera mleko ale go nie spienia to zatkany jest zawór czyli ta biała plastikowa koncówka. Jezeli spieniacz puszcza tylko pare...
Odpowietrzniki ( mam kaloryfery aluminiowe z odpowietrznikiem jak na jednym z pierwszych postów) nie działają tzn odkręcam je (nawet do końca) i nic ani powietrze ani woda nie wylatuje. Może być tak,że zatkane są otworki w zaworach,albo jest niski poziom wody w instalacji.
Nie stanie się burak gotowany w łupinie z niewielką ilością wody nie zatka wentyla parowego. Aby tak się stało to szybkowar musiał być napełniony pod wierzch, bo wygląda na to, że i zawór bezpieczeństwa był zatkany.
We wszystkich lutownicach i zapalniczkach o podobnym działaniu należy stosować jak najczystszy gaz. Każdy inny zapaskudzi prędzej czy później "reduktor" wylotowy i unieruchomi palnik na amen. Przetestowałem... :( Ale ja stosuję Ronsona Wypóbowałem patent z kapturkiem wykonanym z plastykowej buteleczki po lekarstwach. Niestety ulatniajacy się gaz wypycha...
No to słuchajcie . Zabrałem się za to sam bo mam dosyć tych idiotów ,którzy biorą kasę i nic nie robią . Nie jestem mechanikiem ale w 40 min udało mi się wymontować cały EGR. Szkoda ,że miałem tak brudne ręce bo wiem , że powinienem wam zrobić focię co tam zastałem. Nagaru było tyle ,że zawór EGR nie miał prawa działać , tam raczej nikt nie zaglądał...
Zakamieniony wymiennik lub zatkane filtry. Wadliwie działający zawór lub coś ze sterowaniem.
witam . dzieki za dyskusje . ale jednak problemem nie było cisnienie w układzie paliwowym . Katalizator był zatkany , i zawór upustowy turbiny bał ciagle otwarty i silnik nie miał praktycznie wogole doładowania
Na początek. Jaki masz na prawdę model, bo z tego co wiem to nie było czegoś takiego jak Odea Giro SUP031O. Mokre fusy, ale tak na prawdę mokre (rozwalające sie i obklejające zaparzacz), są wtedy gdy: nieszczelny/zatkany/brudny jest zawór cremy(sbs) i cały wylot kawy, zatkane górne sitko zaparzacza, nieszczelny/niesprawny jest zawór/zawory na linii...
Zatkaj na próbę zawór PCV oraz EGR
Witam! Posiadam Audi 80 B3 poj. 1.6 z gaźnikiem elektronicznym oraz z czymś co się nazywa "regulowany katalizator" czy coś... Gaźnik jest typu pierburg albo inne oznaczenie to 2EE. Chciałem się zapytać czy da się wyciągnąć choć kilka koni więcej z tego np przez jakąś regulacje czy coś... Dla mnie więcej o 3 konie to już różnica bo obecnie mam 70-71...
Gdy ustawię programator na 9 (odpompowywanie), słychać że pralka coś robi, pracuje, ale wody nie odpompowuje. Słychać pompę a nie wypompowuje? Czyli albo cosik zatkane, albo zawór za pompą (wypompowywanie/splash) jest przestawiony w niewłaściwa stronę (wtedy zobaczysz kaskadę wody w pralce). Sama pompa też może byc uszkodzona (wirnik się rozleciał)....
Istnieje :) Ale najpierw przybliż jaki Ty masz reduktor i jakie ciśnienie ustawiłeś. Bo z objawów wynika, że albo źle dobrany, albo ma zatkany filtr. Jedno i drugie daje podobne objawy - za mały przepływ i spadek ciśnienia przy większym poborze. Jest jeszcze taka możliwość, że ciśnienie statyczne na wejściu (przed reduktorem) masz duże ale dynamiczne...
Być może niedokładnie odpowietrzone. Spróbuj przykręcić inne grzejniki, na jakiś czas, może ruszy ten. Odkręciłem odpowietrznik i leci tylko woda. Odkręciłem dolny też leci tylko woda. Problem w tym że cala instalacja ma z 40 lat i nie mogę zamknąć innych grzejników🤷♂️... Dodano po 4 Zawory grzejnika wszystkie otwarte na maksimum?...
Witam, Elektrozawór sprawny. Zatkany był zawór przylaczeniowy do węża elektrozaworu. Nie leciała woda. Po przeczyszczeniu i puszczeniu elektrozaworu na ostro zawór działał. Triaki sprawdzone dobre. Dalej pojawia się błąd 9. Z modułu sterowania nie dochodzi napięcie do otworzenia elektrozaworu. Czyżby padł procesor i moduł do wymiany?
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Sprawdź czy nie zasysa powietrza przez zawór chemii, zdejmij wężyk z pompy i zatkaj króciec palcem.
widocznie spadła prędkość pary która wydobywa się z dyszy. Prędkość pary zależy od ciśnienia i od przekroju przewodu może masz zatkany przewód czy też zawór Jeżeli przekrój zatkanego miejsca będzie mniejszy niż przekrój dyszy wtedy spada ilość pary.
Pralka zawiesiła program, gdy zostało 36 min do końca prania. Nie wiem jak wejść w tryb serwisowy, aby zresetować program i zobaczyć jaki jest błąd i przyczyna zawieszenia się pralki. Resetujesz program, trzymając wciśnięty przycisk start/pauza przez ok. trzy sekundy na dowolnie wybranym programie (metoda podana w instrukcji obsługi). Program testowy...
Zatkany gaźnik, podparte zawory, wypalony zawór, uszkodzona świeca zapłonowa... Przyczyn może być wiele. Zmierz kompresję, zamień świece.
Tak samo jak w pralkach tej firmy- błąd 001 - nie pobiera wody. Przyczyny to ( oczywiście rozumiem, że zawór dopływy jest otwarty) może być zatkany filtr wejściowy wody lub padnięty elektrozawór
zatkać chłodnica zatkać wtryskiwacz zatkać wanna
kompaktowanie outlook naprawić gniazdo telefonie skrzypi amortyzatory
generator chloru lodówka lampka
Najlepszy podnośnik samochodowy do auta osobowego – Bahco, Yato, Daytona, żaba 2–3 t, niskoprofilowy Najlepszy podnośnik trapezowy na pobocze – Cartrend 10929, START 2007, Mastiff MF5515 – opinie, testy UOKiK 2025