Prawdopodobnie masz zatkany zawór spustowy, wykręć go ewentualnie przebij jakimś drutem.
Ma Pan zatkany zawór który na pienia powietrzem mleko.
Trudno udzielać porad jak się nie widzi urządzenia...... Możliwe jest jeszcze, że moduł zaparzający nie do końca otwiera zawór na bojlerze (Ta plastikowa końcówka z dwoma oringami)........ Może jeszcze być zatkany zawór w module (pod przykręconą dwoma śrubkami wylewką).
nawet po wypieciu węzyka od turbo powinna ona dawać ciśnienie wię problem jest w samej turbinie lub zatkany wydech, zawór EGR otwarty. Jakie masz parametry turba i przepływki?
Sprawdź czy nie jest zatkane sitko w zaworze jeżeli jest. Do sprawdzenia zawór napełniający czy nie jest zatkany jakimś paprochem.
Przewód do serwa zatkany, może zawór zwrotny zacięty, miałem przypadek w brerze że pajączek w środku rurki zrobił sobie kokon i załatwił wspomaganie :lol:
Problemem był zatkany zawór termostatyczny, po wymianie na nowy, wszystko działa, grzeje.
A co ma odma do układu smarowania? Tyle co picie w szczawnicy i szczanie w piwnicy. Ewidentnie masz zatkany/ zasmarowany zawór redukcyjny w pompie. Oczyścić i zadziała
14 grzejników to sporo. Sprawdzałeś jak ma się ich moc (w sumie) do mocy kotła? A może moc kotła się reguluje? Tak miałem w piecu gazowym ze sterowaniem elektronicznym. Fabrycznie moc była ustawiona na 40%. A może niektóre grzejniki były już wcześniej kryzowane i teraz trzeba by było te dławiki zdjąć, albo zmienić. A może przy okazji wymiany kotła dostały...
Po odłączeniu zaworu i obcięciu wtyczki wydaje się pracować ok. Dopóki się filtr nie zatka :) Podłącz ten zawór.
Czyli drogi temat może być z tego co piszesz. Z tego co rozumiem to albo EGR do wymiany albo same wężyki od EGR lub zaworu sterującego EGR. Zatkane zawory w głowicy to wtedy wyciąganie silnika, bo inaczej się nie dojdzie tam ? Jak to się diagnozuje? komputer coś pokaże ?
Jeśli woda nie płynie tą komorą w której jest proszek,(zakładam że wsypany do właściwej), to znaczy,że trzeba sprawdzić dlaczego .Przyczyny: zatkane sitko, zakręcony zawór,albo problem z elektrozaworem( brak prądu ,lub spalony).
Zawór mógł się również zatkać przy przy małym prześwicie ustawianym pokrętłem kryzy.
Jak kolega wspomniał zatarty/zawieszony zawór pompy oleju+zatkane kanały olejowe.
Nie znam tego dokładnie modelu ale możliwe że jest tam zawór regulujący ciśnienie.
Jaki przebieg auta ? Ja bym sprobowł zestaw naprawczy/ regeneracyjny do pompy adblue ( bez problemu dostaniesz). Jesli po tej operacji cisnienie nadal będzie takie niskie to znaczy, że pompa się kończy.
przy sprężarkach np Denso rozłącza sprężarkę bo nie ma ona wewnętrznej regulacji ciśnień. Wentylator na pierwszym biegu przy sprawnym układzie starcza. Sprężarki np Harisson mają wewnętrzną regulację ciśnienia i sprzęgiełko nie jest nigdy wyłączane. Przy podłączeniu do drugiego biegu wentylatora i np zanieczysczonym skraplaczu (np muchami) lub zatkanym/zaciętym...
Te pojemniki z boku to jest płaszcz wodny. Zrób sobie więcej dokładnych zdjęć (chodzi o to żeby się potem nie głowic co do czego) i zdemontuj zawory, węże i sam płaszcz wodny. Zawory rozbierz i wyczyść w środku (możesz się zdziwić jak tam wygląda ) a płaszcz wodny to ja czyściłem za pomocą odkamieniacza do czyszczenia sprzętu AGD typu czajniki czy ekspresy...
To otwarty układ nawet bez pompy będzie grzał więc co ma do tego filtr? Tym bardziej że jeden pion idzie a w drugim gdzieś jest powietrze albo zatkana rura, zacięty zawór itp. Sprawdził bym czy gdzieś nie kapie woda. Przy odpowietrzaniu patrz jak tryska woda tam gdzie ledwo leci jest problem. Moim zdaniem oczywiście.
Zatkane sitka przy zaworze mieszającym
mam otwarty układ Odkręcam zawór, leci woda przez 10 sek. później nic, nawet jak do końca otworzę Jeżeli tak jest to rurka uzupełniająca wodę jest zatkana (zamarznięta). Przy otwartym układzie woda będzie lecieć i przelewać się rurką do kanalizacji lub przez rurki z każdego pionu na strychu jeżeli rurka przelewowa zatkana lub zamknięty zawór na niej...
Ten otwór powinien być połączony wężem z pokrywą zaworów, lub zatkany. To coś zaznaczone X wygląda mi na EGR - zawór recyrkulacji spalin.
Wibracje i mniejsza moc przy przyspieszaniu często wskazują na problemy z układem dolotowym (np. zawór EGR, turbosprężarka, intercooler), układem wtryskowym, kołem dwumasowym, lub elementy układu napędowego, jak półosie. Diagnoza wymaga sprawdzenia czujników (np. MAF, ciśnienia doładowania), stanu filtra DPF, a także elementów zawieszenia i napędu (łożyska,...
Cylinder mógł pęknąć z kilku powodów: 1. Wada fabryczna, 2. Podczas montażu uległ uszkodzeniu, 3. Zawór przeciążeniowy cylindra jest zatkany i np na nierównościach na drodze doszło do przeciążenia i nadmiernego wzrostu ciśnienia. W takim wypadku zawór powinien zadziałać i wypuścić nadmiar ciśnienia a podnośnik opuściłby się trochę.
Sprawdź czy czasem nie jest zatkany zawór przesterowania.
Jeżeli jesteś na 1000%pewny że pompa się kręci to jest jeszcze ten filtr przed nią do sprawdzenia oraz za termometrem jest zawór zwrotny, taki mosiężny, też mógł się zablokować. Termometr raczej tak nie zatkał obiegu,bo jest w trójniku Dodano po 3 Daj pompę na max i postukaj po tym zaworze mosiężnym może przykleił się i puści.
Witam Prawdopodobnie masz zatkany zawór cztero -drogowy. Trzeba wylutować i przedmuchać, może zrobił się jakiś zator.
PSID 30 to niskie ciśnienie zasilana hamulców J.w. Sprawdź ubytki powietrza ewentualnie sprawdź zawór redukcji ciśnienia na naczepę pod siodlem lub na samym zbiorniku. Może to być też zatkany zawór czterodrożny.
Ta pompa ma zabezpieczenia przed brakiem wody, dziurawym wężem, zatkanym wężem, ma wbudowany zawór zwrotny. [url=https://www.abcogrzewania.pl/pl/pro... Mam taką pompę i studnię w której jest 70cm wody, zrobiłem program w TUYA żeby pompowała...
Sprawdź czy nie zasysa powietrza przez zawór chemii, zdejmij wężyk z pompy i zatkaj króciec palcem.
Zatkany zawór aquastop albo sitko w tym zaworze.
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Zrobiłem jak napisałeś, kaloryfer momentalnie zaczął łapać ciepłą wodę z pionu - nagrzała się rura od pionu w stronę zaworu i zawór. Rozumiem, że nie jest zatkany zawór, tylko pobiera mi wodę z powrotu zamiast z zasilania? Dlaczego tak się dzieje?
Temat zamknięty zatkany zawór sterowania turbiną
Tak samo jak w pralkach tej firmy- błąd 001 - nie pobiera wody. Przyczyny to ( oczywiście rozumiem, że zawór dopływy jest otwarty) może być zatkany filtr wejściowy wody lub padnięty elektrozawór
to jest błąd F6 - zakręcony zawór z wodą. Wszystko co zmywarka może interpretować jako zakręcony zawór czyli zatkany wąż, uszkodzony elektro zawór, uszkodzony przepływomierz, uszkodzony moduł sterujący.
Masz gdzieś nieszczelność ponieważ jeżeli zatkasz wlot powietrza w zaworze ceramicznym to już tego powietrza wystarcza. Szukaj przy samym spieniaczu.
Jedyne wytłumaczenie to gdzieś zatkany zawór lub co podobnego na instalacji. Zwykły przepływ rurkami 15mm to ok 30l/minute.
Gwinty do węża wysokiego ciśnienia są takie same (teoretycznie) to wymień węża z lancą z 2 myjki. Może być zatkany zawór pozostałościami z tłoczków. Na odkręconym wężu sprawdź czy woda przepływa przez myjkę (nawet bez uruchamiania silnika). Przygotować to tak żeby nie zalać wodą myjki.
W tym zaworze jest sitko, które ulega zatkaniu. Myśl,że najlepiej jest kupić taki sam, to nieduży koszt i wymienić. Bez wody tylko kilka minut.
Jeśli jest zatkany zawór wejściowy to wystarczy tylko zakręcić kran i odkręcić wąż,a sam się odblokuje i nie trzeba zatykać cienkiej rurki do odcinki poboru wody
Jeśli twierdzisz, że powietrza nie ma, to powinno grzać i nie strzelać. Istnieje też możliwość, ze zaciął się , albo zatkał brudem zawór zwrotny który jest w pobliżu odpowietrznika, ale ktoś tak umiejętnie go zamontował, ze nie da się go zdemontować, choćby dla skontrolowania. A czy grzejąc wodę rura od kotła robi się ciepła, aż do bojlera, czy nie?
Problem rozwiązany, powodem usterki był zatkany zawór odpowietrzający we wlewie paliwa.
kolektor ssacy wyczyszczony, układ wydechowy szczelny nie zatkany, zawór erg jest szczelny sprawdzony
Musiałbyś jeszcze zatkać/zablokować zawór EGR, a to nie spodoba się diagnoście i paru innym instytucjom. No i Greta będzie zła :)
Mogą, lecz częstym mankamentem jest zatkany zawór egr. dlatego mówię o tym, po to w prosty sposób mozna sprawdzić, odkręcając wspomniany zawór.
Ten błąd oznacza, że urządzenie nie napełnia się prawidłowo wodą. Warto sprawdzić zawór, wąż dopływowy - pozaginany, sitko - filtr zatkany itd, można się wspomóc instrukcją https://www.electrolux-ui.com/DocumentDo...
Rozbierałem ten trójnik, jest w nim zawór bezpieczeństwa - sprężynka z kawałkiem plastiku. Gdy ciśnienie urośnie bo, np. dysza jest zatkana, to zawór się otwiera i cała woda idzie w tackę przy ociekaczu. Jeżeli chcesz go rozebrać, to niech ekspres będzie zimny, bo ja trochę poparzyłem się parą.
Bo wyjąć możesz tylko po wyłączeniu przyciskiem na panelu. Uszczelek nie ma potrzeby wymieniać. Śrubki na nóżkach dokręcasz z wyczuciem i sprawdzasz czy płynnie i z lekkim oporem chodzi tłok. Co do braku wody z dyszy kawy mogłeś zatkać zawór zaparzacza pod sitkiem ale wątpię. Mogło się zepsuć tysiąc rzeczy a może poprostu napełnia obwód wodą
po otwarciu zaworu dopustowego wody z sieci nie ma reakcji (manometr pieca)na zwiększenie ciśnienia w instalacji. Więc albo jest jeszcze jakiś zawór o którym nie wiesz. Albo coś zatkane, uszkodzone. Ja zawsze w takiej sytuacji doradzam zrobienie i pokazanie fotek. Co gdzie i jak robisz. Nieraz jedno foto potrafi zastąpić tysiąc słów.
zatkać chłodnica zatkać wtryskiwacz zatkać odpływ
ściemniacz światła pilota podłączenie dysków cdrom ułożyć ziemi
interfejs diagnostyczny interfejs diagnostyczny
Viessmann Litola LVR – płomień gaśnie, automat palnikowy Siemens LGB 21, diagnostyka OK 22 OLE 224 B-DVD-D4 (Vestel) Firmware Access, Upgrade Process, and Faults