Prawdopodobnie masz zatkany zawór spustowy, wykręć go ewentualnie przebij jakimś drutem.
Ma Pan zatkany zawór który na pienia powietrzem mleko.
Trudno udzielać porad jak się nie widzi urządzenia...... Możliwe jest jeszcze, że moduł zaparzający nie do końca otwiera zawór na bojlerze (Ta plastikowa końcówka z dwoma oringami)........ Może jeszcze być zatkany zawór w module (pod przykręconą dwoma śrubkami wylewką).
nawet po wypieciu węzyka od turbo powinna ona dawać ciśnienie wię problem jest w samej turbinie lub zatkany wydech, zawór EGR otwarty. Jakie masz parametry turba i przepływki?
Sprawdź czy nie jest zatkane sitko w zaworze jeżeli jest. Do sprawdzenia zawór napełniający czy nie jest zatkany jakimś paprochem.
Problemem był zatkany zawór termostatyczny, po wymianie na nowy, wszystko działa, grzeje.
Przewód do serwa zatkany, może zawór zwrotny zacięty, miałem przypadek w brerze że pajączek w środku rurki zrobił sobie kokon i załatwił wspomaganie :lol:
A co ma odma do układu smarowania? Tyle co picie w szczawnicy i szczanie w piwnicy. Ewidentnie masz zatkany/ zasmarowany zawór redukcyjny w pompie. Oczyścić i zadziała
14 grzejników to sporo. Sprawdzałeś jak ma się ich moc (w sumie) do mocy kotła? A może moc kotła się reguluje? Tak miałem w piecu gazowym ze sterowaniem elektronicznym. Fabrycznie moc była ustawiona na 40%. A może niektóre grzejniki były już wcześniej kryzowane i teraz trzeba by było te dławiki zdjąć, albo zmienić. A może przy okazji wymiany kotła dostały...
Czyli drogi temat może być z tego co piszesz. Z tego co rozumiem to albo EGR do wymiany albo same wężyki od EGR lub zaworu sterującego EGR. Zatkane zawory w głowicy to wtedy wyciąganie silnika, bo inaczej się nie dojdzie tam ? Jak to się diagnozuje? komputer coś pokaże ?
Po odłączeniu zaworu i obcięciu wtyczki wydaje się pracować ok. Dopóki się filtr nie zatka :) Podłącz ten zawór.
Jeśli woda nie płynie tą komorą w której jest proszek,(zakładam że wsypany do właściwej), to znaczy,że trzeba sprawdzić dlaczego .Przyczyny: zatkane sitko, zakręcony zawór,albo problem z elektrozaworem( brak prądu ,lub spalony).
Zawór mógł się również zatkać przy przy małym prześwicie ustawianym pokrętłem kryzy.
Jak kolega wspomniał zatarty/zawieszony zawór pompy oleju+zatkane kanały olejowe.
Nie znam tego dokładnie modelu ale możliwe że jest tam zawór regulujący ciśnienie.
Jaki przebieg auta ? Ja bym sprobowł zestaw naprawczy/ regeneracyjny do pompy adblue ( bez problemu dostaniesz). Jesli po tej operacji cisnienie nadal będzie takie niskie to znaczy, że pompa się kończy.
przy sprężarkach np Denso rozłącza sprężarkę bo nie ma ona wewnętrznej regulacji ciśnień. Wentylator na pierwszym biegu przy sprawnym układzie starcza. Sprężarki np Harisson mają wewnętrzną regulację ciśnienia i sprzęgiełko nie jest nigdy wyłączane. Przy podłączeniu do drugiego biegu wentylatora i np zanieczysczonym skraplaczu (np muchami) lub zatkanym/zaciętym...
Te pojemniki z boku to jest płaszcz wodny. Zrób sobie więcej dokładnych zdjęć (chodzi o to żeby się potem nie głowic co do czego) i zdemontuj zawory, węże i sam płaszcz wodny. Zawory rozbierz i wyczyść w środku (możesz się zdziwić jak tam wygląda ) a płaszcz wodny to ja czyściłem za pomocą odkamieniacza do czyszczenia sprzętu AGD typu czajniki czy ekspresy...
To otwarty układ nawet bez pompy będzie grzał więc co ma do tego filtr? Tym bardziej że jeden pion idzie a w drugim gdzieś jest powietrze albo zatkana rura, zacięty zawór itp. Sprawdził bym czy gdzieś nie kapie woda. Przy odpowietrzaniu patrz jak tryska woda tam gdzie ledwo leci jest problem. Moim zdaniem oczywiście.
Zatkane sitka przy zaworze mieszającym
mam otwarty układ Odkręcam zawór, leci woda przez 10 sek. później nic, nawet jak do końca otworzę Jeżeli tak jest to rurka uzupełniająca wodę jest zatkana (zamarznięta). Przy otwartym układzie woda będzie lecieć i przelewać się rurką do kanalizacji lub przez rurki z każdego pionu na strychu jeżeli rurka przelewowa zatkana lub zamknięty zawór na niej...
Ten otwór powinien być połączony wężem z pokrywą zaworów, lub zatkany. To coś zaznaczone X wygląda mi na EGR - zawór recyrkulacji spalin.
Cylinder mógł pęknąć z kilku powodów: 1. Wada fabryczna, 2. Podczas montażu uległ uszkodzeniu, 3. Zawór przeciążeniowy cylindra jest zatkany i np na nierównościach na drodze doszło do przeciążenia i nadmiernego wzrostu ciśnienia. W takim wypadku zawór powinien zadziałać i wypuścić nadmiar ciśnienia a podnośnik opuściłby się trochę.
Sprawdź czy czasem nie jest zatkany zawór przesterowania.
Jeżeli jesteś na 1000%pewny że pompa się kręci to jest jeszcze ten filtr przed nią do sprawdzenia oraz za termometrem jest zawór zwrotny, taki mosiężny, też mógł się zablokować. Termometr raczej tak nie zatkał obiegu,bo jest w trójniku Dodano po 3 Daj pompę na max i postukaj po tym zaworze mosiężnym może przykleił się i puści.
Ta pompa ma zabezpieczenia przed brakiem wody, dziurawym wężem, zatkanym wężem, ma wbudowany zawór zwrotny. [url=https://www.abcogrzewania.pl/pl/pro... Mam taką pompę i studnię w której jest 70cm wody, zrobiłem program w TUYA żeby pompowała...
Witam Prawdopodobnie masz zatkany zawór cztero -drogowy. Trzeba wylutować i przedmuchać, może zrobił się jakiś zator.
PSID 30 to niskie ciśnienie zasilana hamulców J.w. Sprawdź ubytki powietrza ewentualnie sprawdź zawór redukcji ciśnienia na naczepę pod siodlem lub na samym zbiorniku. Może to być też zatkany zawór czterodrożny.
Zatkany zawór aquastop albo sitko w tym zaworze.
Sprawdź czy nie zasysa powietrza przez zawór chemii, zdejmij wężyk z pompy i zatkaj króciec palcem.
Masz gdzieś nieszczelność ponieważ jeżeli zatkasz wlot powietrza w zaworze ceramicznym to już tego powietrza wystarcza. Szukaj przy samym spieniaczu.
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Zrobiłem jak napisałeś, kaloryfer momentalnie zaczął łapać ciepłą wodę z pionu - nagrzała się rura od pionu w stronę zaworu i zawór. Rozumiem, że nie jest zatkany zawór, tylko pobiera mi wodę z powrotu zamiast z zasilania? Dlaczego tak się dzieje?
Temat zamknięty zatkany zawór sterowania turbiną
Tak samo jak w pralkach tej firmy- błąd 001 - nie pobiera wody. Przyczyny to ( oczywiście rozumiem, że zawór dopływy jest otwarty) może być zatkany filtr wejściowy wody lub padnięty elektrozawór
to jest błąd F6 - zakręcony zawór z wodą. Wszystko co zmywarka może interpretować jako zakręcony zawór czyli zatkany wąż, uszkodzony elektro zawór, uszkodzony przepływomierz, uszkodzony moduł sterujący.
Gwinty do węża wysokiego ciśnienia są takie same (teoretycznie) to wymień węża z lancą z 2 myjki. Może być zatkany zawór pozostałościami z tłoczków. Na odkręconym wężu sprawdź czy woda przepływa przez myjkę (nawet bez uruchamiania silnika). Przygotować to tak żeby nie zalać wodą myjki.
Jedyne wytłumaczenie to gdzieś zatkany zawór lub co podobnego na instalacji. Zwykły przepływ rurkami 15mm to ok 30l/minute.
W tym zaworze jest sitko, które ulega zatkaniu. Myśl,że najlepiej jest kupić taki sam, to nieduży koszt i wymienić. Bez wody tylko kilka minut.
Jeśli jest zatkany zawór wejściowy to wystarczy tylko zakręcić kran i odkręcić wąż,a sam się odblokuje i nie trzeba zatykać cienkiej rurki do odcinki poboru wody
Problem rozwiązany, powodem usterki był zatkany zawór odpowietrzający we wlewie paliwa.
kolektor ssacy wyczyszczony, układ wydechowy szczelny nie zatkany, zawór erg jest szczelny sprawdzony
Musiałbyś jeszcze zatkać/zablokować zawór EGR, a to nie spodoba się diagnoście i paru innym instytucjom. No i Greta będzie zła :)
Bo wyjąć możesz tylko po wyłączeniu przyciskiem na panelu. Uszczelek nie ma potrzeby wymieniać. Śrubki na nóżkach dokręcasz z wyczuciem i sprawdzasz czy płynnie i z lekkim oporem chodzi tłok. Co do braku wody z dyszy kawy mogłeś zatkać zawór zaparzacza pod sitkiem ale wątpię. Mogło się zepsuć tysiąc rzeczy a może poprostu napełnia obwód wodą
Rozbierałem ten trójnik, jest w nim zawór bezpieczeństwa - sprężynka z kawałkiem plastiku. Gdy ciśnienie urośnie bo, np. dysza jest zatkana, to zawór się otwiera i cała woda idzie w tackę przy ociekaczu. Jeżeli chcesz go rozebrać, to niech ekspres będzie zimny, bo ja trochę poparzyłem się parą.
Ten błąd oznacza, że urządzenie nie napełnia się prawidłowo wodą. Warto sprawdzić zawór, wąż dopływowy - pozaginany, sitko - filtr zatkany itd, można się wspomóc instrukcją https://www.electrolux-ui.com/DocumentDo...
Mogą, lecz częstym mankamentem jest zatkany zawór egr. dlatego mówię o tym, po to w prosty sposób mozna sprawdzić, odkręcając wspomniany zawór.
ZDZICH50 zastosuj sobie pompkę do oleju zobaczysz jak wtedy to wszystko fajnie razem współpracuje. Rozwiązanie grawitacyjne nie jest precyzyjne i trzeba pilnować bo niewielki śmieć może zatkać szczelinkę w zaworze kulowym.
Jeżeli cieczy nie przelewa do tacki lub wylewką, może to być wina zatkanego obwodu wody (kamień) sprawdzić należy drożność gorzałki (termobloku), bloku zaparzajacego (sitko zawór). Niech kolega sprawdzi w pierwszej kolejności czy termoblok jest drożny.
Na pierwszym miejscu były zużyte szczotki silnika w tej pralce. Oprócz tego zawalone sitko przy elektrozaworze, pralka ledwo co brała wodę. A truskawką na torcie był zatkany zawór zwrotny na końcu węża odpływowego potocznie zwany syfonem do pralki. Przypuszczam, że błąd miał związek przede wszystkim z silnikiem. Pralka orana mopami i pościelami w hostelu...
nie wiem jak to podłączyłeś ale zakręć pozostałe i co dalej zimny? albo się zawór termostatyczny zatkał, który ma bardzo mały przekrój, albo powrotny (wątpie) albo jest zapowietrzony. Leci z odpowietrznika woda? I jeszcze jedno, zawór termostatyczny nie ma czasem nastawy wstępnej?
Wiec masz do sprawdzenia : Zawór pompy Zawór złącza wejścia do bloku I sam blok zaparzajacy. Ustalić trzeba skąd cieknie. Blok wyjmij , zamknij i pompuj w niego strzykawka z wodą, zobacz czy gdzieś nie cieknie. Jak jest okey to ekspres otworzyć i sprawdzić wewnątrz wycieki jak ich brak to zostaje już zawór na pompie.. Edit : Może być tak że blok jest...
Po zaślepieniu EGR trzeba zmienić mapę. Nie zgadza się ilość powietrza przy zatkanym zaworze, stąd błąd.
1.Zatkany filtr paliwa- no ale to zbyt trywialne 2-zawór turbo LDA- zatarł się kołeczek w poz min dawki Komp nic nie wyłapie szkoda zachodu Pozdro
Jaki zawór kupiony? Chodzi o kod. Dolny to 8311 ale to za mało jeszcze trzeba wymienić górny koło grzałki pary. Zawór ten nie robi zrzutu pary dlatego wywala pojemnik z mlekiem. Oraz pasuje wymienić adapter czyli to do czego podłącza się pojemnik z mlekiem. Może być zatkany. Zawór górny kod 8421.
Dysza ma przelot Zawór jest zatkany... Próbowałem czyścić benzyną, drucikiem i kompresorem... bez efektu. Jakieś pomysły co dalej?
Można by jeszcze sprawdzić ciśnienie smarowania podpinając manometr. Upewnisz sie czy czujnik działa prawidłowo. Jeżeli ciśnienie jest prawidłowe (min.0,8 bara na wolnych obrotach- silnik oczywiście rozgrzany) to przyczyna będzie zatkany kanał smarowania. Zawory tak naprawde nie są smarowane ( po to jest uszczelniacz zaworu nad prowadnicą, ważne jest...
Prawdopodobnie masz uszkodzony zawór dawkowania adblu Gdzie dochodzi do cofania się ciśnienia powietrza z komory mieszalnika. Jeśli mam racje to aby wykryć trzeba zaobserwować parametry systemu gdzie mogło dojść do zatkania wtryskiwacza (24) i wzrost ciśnienia za zwężką (12). Co spowodowało że przez zawór (20) i filtr (17) przedostaje się powietrze...
Nie stanie się burak gotowany w łupinie z niewielką ilością wody nie zatka wentyla parowego. Aby tak się stało to szybkowar musiał być napełniony pod wierzch, bo wygląda na to, że i zawór bezpieczeństwa był zatkany.
Zalej więc tę niebieską rurę, hydrofor postaw obok niebieskiej rury i dołącz do hydroforu. Dołącz jakąs rurę do odbioru wody, żeby nie utopić hydroforu w wodzie. Hydrofor do poprawnego działania wymaga ciągłej obecnosci wody w pompie i rurze, u Ciebie to ta niebieska o średnicy 30 mm. Zbiornik powienien być dopowietrzony tak, aby przy załączaniu się...
Miałem taki sam przypadek jak twój i wina była po mojej stronie źle założyłem uszczelkę tzn tak że zatkany był otwór co podawał olej na głowicę i było słychać zawory jak nie wiem. Zawory powinny ucichnąć chwilę po odpaleniu silnika.
Czasami z "gruszki" turbiny pociągnie troche nieczystości i zatka się zawór podciśnienia lub podłączenie podciśnienia i wtedy ciśnienie jest niewystarczające z powodu zatkania tegoż zaworu miedzu Vacum a Serwo. Objawia się to brakiem wysterowania zaworu EGR (swieci kontrolka) lub brakiem mocy -kontrolka nie świeci ale po podłączeniu najprostszego VAGCOMu...
W związku z [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... moderatora, napiszę tak - zatkaj go, najlepiej jakąś szmatą.
mam takie pytanie chcialem oproznic butle z gazu w celu wyczyszczenia butli ze starego gazu mogę spuscic go przez zawor tankowania ?czy musze odkrecac butle i odkrecac wielozawor.nie odbija mi wielozawor przy tankowaniu moze duzo syfu jest w butli i cos go zapycha.
Dzięki wielkie właśnie problem jest z wężami od tego zaworu - ułamane tuż przy samym zaworze - jak wymienię to dam znać czy było to to. EGR nie wymieniałem tylko czyściłem - czytałem na jednym z zagranicznych forum wypowiedź mechanika u dealera że problemem może był chłodnica intercolera, zatkany zawór egr itd. wymieniał tam parę przyczyn. Przepustnice...
Wężyk był odkręcony i woda leciała całą szerokością otworu że tak powiem, nie ni wskazywało żeby coś było zatkane. Coraz bardziej prawdopodobne jestvto że zawór bezpieczeństwa ma zatkane sitko i jest problem z dopływem wody do bojlera ale to sprawdzę dzisiaj po południu
Problem rozwiązany. Dla potomnych: Przyczyną było za małe ciśnienie wody, było to spowodowane zatkaniem sitka przy zaworze(przy ścianie).
Silniczek, zasilanie, zatkane rurki prowadzące płyn, zatkany/uszkodzony zawór zwrotny, zamarznięty płyn, brak płynu.....
W chłodnictwie i klimatyzacji obowiązują zasady ,,W deszcz jeśli się podłącza to tak aby wilgoć nie dostała się do rur,O wodzie nawet nie ma mowy. Po podłączeniu trzeba wyciągnąć wilgoć robiąc próżnie pompą .Może wilgoć zatkała zawór [kapilare]. POZDRAWIAM
Czy zawór zwrotny powinien przepuszczać bez napięcia i wody? czy zatkany
Zablokowana pompka- odpada zatkany wąż- odpada zawór przesterowania- jak to sprawdzić? presostat- jak sprawdzić? Przepraszam za te pytania, ale laik zemnie :)
Zatkany przepływ wody jeszcze raz sprawdź filtr wody na powrocie c.o. lub mocno zmniejszone nastawy na termostatach grzejnikowych, ewentualnie nie odkręcony zawór pod kotłem.
Odpowietrzniki ( mam kaloryfery aluminiowe z odpowietrznikiem jak na jednym z pierwszych postów) nie działają tzn odkręcam je (nawet do końca) i nic ani powietrze ani woda nie wylatuje. Może być tak,że zatkane są otworki w zaworach,albo jest niski poziom wody w instalacji.
Spróbuję to rozebrać w sobotę ale czy gdyby to była wina filterka to czy nie spadało by powoli już ciśnienie wcześniej? Tak błyskawicznie by go chyba nie zatkało? Zawór bezpieczeństwa jest bezpośrednio przykręcony do dopływu. Zastanawia mnie jeszcze to stukanie przy pobraniu wody w innym kranie. Zaczęło się to około 3 miesiące przed utratą ciepłej wody
na wyjściu ze studni będzie ponad 7 bar Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Nie wiem czy do tej konkretnie pompy masz jakieś papiery (dane techniczne z wykresem wydajności), ale jak znajdziesz dane do podobnych pomp to zobaczysz, że wysokość podnoszenia 96 m oznacza 9,6 bar, ale praktycznie przy 0 przepływu, czyli tyle dostaniesz na zatkanej rurze...
"faza", "zero robocze" oraz połączenie z obudową urządzenia" już po tym trochę się boję co będzie dalej - to sugeruje że zaczynasz w tym fachu. No ale do odważnych świat należy. Co do pytania to sugerował bym sprawdzenie drożności układu przez który przepływa gaz - może być po prostu zatkany. Zawór otwierający dopływ gazu można sprawdzić podłączając...
Sprawdź czy paliwo płynie normalnie (czy nie jest przytkany kranik odcinający). Wyczyść gaźnik, gdyż opisane objawy wskazują na brak paliwa. Może masz zatkany zawór iglicowy komory pływaka, lub jak wcześniej kolega stwierdził zły poziom (ze wskazaniem na niski) paliwa
Pralka zawiesiła program, gdy zostało 36 min do końca prania. Nie wiem jak wejść w tryb serwisowy, aby zresetować program i zobaczyć jaki jest błąd i przyczyna zawieszenia się pralki. Resetujesz program, trzymając wciśnięty przycisk start/pauza przez ok. trzy sekundy na dowolnie wybranym programie (metoda podana w instrukcji obsługi). Program testowy...
Spuściłem trochę wody z instalacji i wyjąłem z zaworu tą głowicę. Na zdjęciu zaznaczyłem strzałką miejsce gdzie wycieka woda. Czy ktoś z was podpowie mi jak rozebrać taką starą głowicę aby ją jakoś uszczelnić w środku ? https://obrazki.elektroda.pl/2184655000_... Na razie kupiłem taki korek zaślepkę z gwintem M30 x 1,5 i zatkałem zawór...
Zbyt cienkie przekroje, albo zatkane rury, czy zawór. 300 kPa w piwnicy, to kondygnacja wyżej powinno być prawie tyle samo więc, przyczyna lezy gdzieś indziej. A może są tam filtry?
w korku powinien być otwór odpowietrzający sprawdź czy nie jest zatkany, a zawór ciśnieniowy jest od odcięcia dopływu oleju jak nie kręcisz kierownicą
Jak ciśnienie 27 bar to albo brak dostatecznego chłodzenia czynnika ( brak przepływu powietrza przez skraplacz) lub niedrożność w układzie czynnika ( zatkanie, przewężenie itp . osuszacz, zawór rozprężny itp . )
Zaproponuję mu to. A czy jest różnica z której rurki się upuszcza (ciepłej czy zimnej)?. Jeżeli klimę nabito prawidłowo przyczyna jest inna,zamarzający(zatkany)zawór rozprężny,czujnik zamarzania(źle odprowadzana woda),przekłamujący czujnik ciśnienia,
Myślę, że powodem był zatkany, nieczynny zawór bezpieczeństwa, który powinien czasem otworzyć się w trakcie podgrzewania wody, by zapobiec nadmiernemu wzrostowi ciśnienia, spowodowanego właśnie grzaniem wody , czyli wzrostem objętości.
Zanim kupisz tę część, sprawdź, czy nie masz zatkanego sitka w wężu. Zbyt małe ciśnienie może być przyczyną. Problem może leżeć także w elektrozaworze doprowadzającym wodę do tych pojemników. Prawdopodobnie jest to zawór podwójny z oddzielnym zaworem dla każdego pojemnika, może tam jest problem.
Zakamieniony wymiennik lub zatkane filtry. Wadliwie działający zawór lub coś ze sterowaniem.
Koniecznie zawołaj serwis.Prawdopodobnie zatkany jest zawór rozprężny, a to wiąże się z koniecznością wymiany czynnika chłodniczego by go wymienić.
W niektórych filtrach jak się zaglądnie w otwór to widać sprężynę chyba od zaworu Tak, ale to jest zawór obejściowy filtra, gdyby jego wkład całkowicie się zatkał, to zawór otworzy się i puści nie filtrowany olej do układu smarowania. Tak, parę razy widziałem rozerwaną, metalową obudowę filtra, przyczyną był zawsze zablokowany zawór w pompie
Dziękuję za reakcję, a jak ten zawór sprawdzić? Wszędzie info o zatkanych kanałach w kolektorze. Co o tym myślicie?
A takie pytanie: czy zatkany syfon może powodować bulgotanie w rurach?
Przeczyść układ hydrostatu. Może ma bardzo ograniczoną drożność. Nie jestem pewien czy zatkanie układu by się tak objawiało, ale wyczyścić nie zaszkodzi. Sitko elektrozaworu (w wężu/zaworze czerpalnym również jeśli są) też warto obejrzeć.
Rozumiem ze przykładałeś rękę do wylotów z cylindra. Jeżeli czułeś podciśnienie a nie czułeś ciśnienia (oczywiście obróciłeś wal o cztery obroty) to możliwe ze zawór ssący jest zawieszony lub uszkodzony. Spróbuj jeszcze raz, zatkaj wylot spalin i obróć walem cztery razy.
Na początek. Jaki masz na prawdę model, bo z tego co wiem to nie było czegoś takiego jak Odea Giro SUP031O. Mokre fusy, ale tak na prawdę mokre (rozwalające sie i obklejające zaparzacz), są wtedy gdy: nieszczelny/zatkany/brudny jest zawór cremy(sbs) i cały wylot kawy, zatkane górne sitko zaparzacza, nieszczelny/niesprawny jest zawór/zawory na linii...
Uszkodzony zawór na powrocie paliwa lub zatkany powrót.
A moze mi ktos napisac co oprocz przebudowy instalacji zrobic z piecem czy jest do uratowanie i czy ten brak cieplej wody to przez piec zla instalacje doda ze wszystko dzialalo dobrze przed tym incydentem? Już napisałem że bez wizji lokalnej nie da się tego określić. Mało prawdopodobne że kocioł się uszkodził. Obstawiał bym raczej stopioną/zatkaną...
Jak ta iskra - ile mm??? Czy jest w odpowiednim momencie? Silnik 4T? Zawory do kontroli. Jakie sprężanie ile bar? Silnik 2T - tłumik może być zatkany. Odłącz i sprawdź. EW. simmeringi na wale - lewe powietrze.
Witam Znalazłem instrukcję do podobnej zmywarki: [url=http://docs.whirlpool.eu/_doc/50193... ]Link Według niej, jeżeli wyświetla się “F6 E7” lub “F6 E1” to: 1. Zbyt niskie ciśnienie wody - Zawór wody powinien być całkowicie otwarty podczas doprowadzania wody (minimalne natężenie przepływu: 0,5 l/min.). 2. Zagięty wąż...
W typoszeregu 950 3020 zawor elektromagnetyczny 2/3 przerwa 5041 czujnik cisnienia na osi napędowej z lewej strony - zwarcie z masą 5140 czujnik ciśnienia osi napędowej z prawej strony - przerwa "można opuścić autko ale podnieść ani wypoziomować do jazdy już nie." A po jakimś czasie podniesie choć trochę? Bo wtedy miałbyś zatkany zawór proporcjonalny...
O ile pozycja 4 to jest zawór rozprężny, to żeby istnial drugi to jakas bzdura. Skoro juz sam doszedłeś, ze masz zatkany uklad, to jak ktoś sprawdzał, że przewody czyste? Wykrecal je czy jak? Nie sprawdzał w jakikolwiek sposob działania zaworu?
Na niemieckim forum czytałem, że jedynie ten zawór jest powodem złej pracy CO. Piszą, że minimalna nieszczelność w kierunku obiegu wewnętrznego pieca, powoduje właśnie taki efekt. Dlatego pokuszę się o ponowne rozebranie tego zaworu i ponowne sprawdzenie szczelności w obu kierunkach. Dodano po 3 No i znalazłem przyczynę! Winny jest właśnie ten zawór...
zatkać wtrysk czujnik zatkać zatkać lodówka
radmor 300mhz bramy sterowanie przycisk microsoft windows ultimate
captor aplikacji captor aplikacji
Typowe usterki pilarek elektrycznych Makita Mitsubishi Carisma sedan przedlift srebrna klapa bagażnika – gdzie kupić, na co zwrócić uwagę