wydając przy tym charakterystyczny dzwięk. To dziwięk przerywanego trzeszczenia który można uciszyć jedynie resetem ogólnym. Rozwiń te myśl. Co konkretnie wydaje dźwięk? Z głośników to słychać z zasilacza z obudowy a może to dysk tak trzeszczy. Może to i jest typowy objaw ale przy tym opisie to może być i typowy objaw jak się wtrysk w dieslu zatka...
Witam na razie podam kilka wyjaśnień.Jest bardzo mało takich silników, ma on wtrysk benzyny bezpośrednio do cylindra oczywiście 4 cylindry 16 zaworów. posiada oczywiście pompe w zbiorniku oraz pompe wysokiego ciśnienia na ssącym wałku rozrządu.Nie odpala do tej pory sprawdziłem to: 1.sterownik łączy się i rozpoznaje błędy czujników które zostaną rozpięte...
Oczywiście że może, tak lejący jak i zatkany wtrysk całkowicie zmieni sterowanie silnikiem. Dawki mają być jednakowe i właściwe. Turbiny też nie sprawdzaj na słuch a na ciśnienie, sterowanie turbiną, czujnik doładowania, szczelność dolotów... Króćce paliwowe przed filtrem paliwa, jeden paproch może zmienić pracę silnika. Te wspomniane wcześniej czujniki...
Witaj, jeśli wyjeździłeś całą benzynę i jeździłeś przez dłuższy czas na gazie to istnieje możliwość, że mogłeś uszkodzić właśnie pompę paliwa. Zatkanie samej pompy jest raczej mało możliwe. Na jej spodzie znajduje się filtr, który ma otwory zarówno na dole jak i na górze. No chyba że ten filtr spadł. Natomiast jeśli pompa podaje paliwo z odpowiednio...
Masz zatkany wtrysk chemi w wylocie jak pawidz napisał wykręcisz go długim śrubokrętem
Pompa sypnęła opiłkami jak były te duże mrozy, zatkało wtryski, byly czyszczone zapaliło z 15 sekund chodził , zaczęło przerywać i tyle po paleniu. Przeczyszczą jeszcze raz w cenie ale ja chce sprawdzić pompę w srodku, jak sypneła znowu to coś w środku sie dzieje z nią. Wyciągnąłem ją, jutro zawoże z wtryskami.
Stawiam na zatartą pompę lub zatkany wtrysk normalna sprawa przy gazowanym pojeździe
Pompowałem ręcznie i kreciłem rozrusznikiem, nie ma powrotu. Nawet odkręciłem całkiem te węzyki od wtrysku bo myslałem że może zatkane. Wtrysk suchy
Moze być zatkany regulator.Sprawdz jeszcze te przewody paliwowe między pompą a rozdzielaczem bo naprawde często puszczają paliwo i tym samym jest za małe ciśnienie na rozdzielaczu.
Witam pod cewkami masz moduł apłonowy często on powodował takie objawy i sprawdz katalizator czy nie zatkany a silnik oleju nie bierze?
Taki błąd jest generowany kiedy usterka jest pochodna od przepływomierza,błędu wskazania czujnika temperatury ,zanieczyszczoną lub uszkodzona sondą,uwalonym TPS,nieszczelnością kolektora dolotowego,wtryskami lub ciśnieniem paliwa.Uszkodzeniem PCV (nie pamietam czy w tym silniku jest) Część masz zrobioną. Wtryski są sterowane minusem,sprawdź zatem czy...
Jeżeli masz pompę paliwa sprawną na 100% to prawdopodobnie jest uszkodzony lub zatkany komponentami ekologicznymi wtrysk paliwa. Bardzo często też uszkadza się przekaźnik znajdujący się w sterowniku gazu który odłącza wtrysk podczas pracy na gazie. Serwisy LPG zazwyczaj wymieniają całe sterowniki za kilkaset zeta, a wystarczy wymienić przekaźnik najczęściej...
zatkany wtrysk? gdzie to jest?
Wtryski sprawdziłem na przelew wyszły idealnie jak wyciągnę przewody nadmiaru z wtrysków i zatkam żeby nie ciekło z nich paliwo silnik odpala Niemożliwe że przelewy wyszły idealnie. Próba do powtórki przy kręceniu rozrusznikiem.
Lower limit lambdy to zalewanie. Więc typowy problem zatkane wtryski reszta leje mocniej. czy dziura w dolocie. w tym silniku bywa tez problem z pękajacymi wylotami co rozwala wskazania lambdy. Ponad to czyszczenie przepływki. Mozesz też zmienić SKP.
To już lepiej będzie jak wywalisz z króćca wszelkie zawory-wynalazki i połączysz na swobodny przepływ. Albo oryginały albo wcale. Dobór musi być w komplecie, bo dawniej były inne króćce a obecnie są innej budowy. Nie możesz nowej końcówki łączyć ze starym króćcem i odwrotnie. Ograniczenie powrotu paliwa przez te podróby sprawi, że nie będzie się prawidłowo...
Jeżeli w tym silniku masz jeszcze gaźnik, to sprawdź pod kątem zanieczyszczeń i poziomu paliwa w komorze pływakowej. Jeżeli jest to wtrysk - to może być zatkany filtr paliwa, padająca pompa paliwowa, zanieczyszczenia w zbiorniku paliwa.
ROk temu dałem się namówić na wlanie środka do czyszczenia wtrysków, skończyło się na całkowitym zatkaniu i wymianie wszystkich , na szczęście klient zapłacił za wtryski, wymianę i środek, był świadom bo mu powiedziałem jak to może się skończyć. Tak samo jak z wypalaniem DPF, czy wiejskim tuningiem na gotowcach z netu.
Pwel wawa powiedz mi czy jest możliwość aby przelew w tym wtrysku zatkał się i wystarczy przeczyścić go czy trzeba nowy wtryskiwacz zakładać??
Następny etap to podtrzymanie otwarcia- tranzystor górny zatkany, dolny kluczuje według sygnału PWM. Chyba coś ci się pomyliło - górny załączony. Popatrz na swój schemat dioda pasożytnicza górnego MOSFET-a będzie przewodziła niezależnie od sygnału sterującego - po prostu tranzystor jest źle dobrany do kierunku przepływu prądu. Widzę dwa rozwiązania....
cały dół silnika pasuje od Uno 1.0 Fire, taki silnik kosztuje ze 200zł a nawet taniej, głowice od Pandy załóż (uniakowa niema mocowania na poduszkę silnika) robiliśmy tak z kolega w Pandzie 2 bo miałem silnik od Una i wszystko pasuje :) co do "odpalania" bez wtryskiwaczy to śmiało, jak go złapało to i tak na panewkach a nie na pierścieniach zapewne,...
Witam.Są tam takie gumowe przewody łączące wtryski jeśli one nie będą szczelne to może coś takiego się dziać jak opisujesz,szczególnie ostatni wtrysk gdzie ten przelew jest zatkany.Może to nie być zauważalne bo tam nie ma dużego ciśnienia,więc nawet może nie być żadnego wycieku ale może zasysać powietrze!A co do odpowietrzania to wystarczy przytrzymać...
Z oznaczenia A67 wynika, że chodzi o ostatni model Mercedesa MP4. Tutaj już nie da się "wyjąć wtryskiwacza i wypłukać" jak w poprzednim modelu, bo jest to cały, w zasadzie nierozbieralny podzespół zawierający wtryskiwacz i dwa czujniki. Żeby go wyjąć trzeba zdemontować chlapacz za prawym przednim kołem oraz jego wspornik (można to zrobić razem - dwie...
Zatkane wtryski,a na gazie nie było by problemu? Jestem laikiem,wiec pytam.
troche zaciemnia to tłumaczenie błedu jezeli ledwo zapala i ma problemy z zapalaniem, to podejzewam niskie cisnienie paliwa, zatkane wtryski jezeli ma lpg, czujnik temp i cos bym jeszcze znalazł DIAGNOSTYKA
Tylko że miernikiem widać różnicę więc mechanicznie wtrysk raczej nie będzie zatkany a dwa to niech napisze jaki gaz ma bo może odpala tylko na benz skoro 16V i to automatycznie też eliminuje zatkany wtrysk.
Panewki na wale,powodem był zatkany smok olejowy a to zas się stało przez podkładki pod wtryskami to taki standard w tym silniku.
Zabity katalizator może dawać takie objawy jak zatkany wtrysk ? Tak jak wspomniałem wcześniej auto ma moc i nie wyświetla żadnych błędów , spalanie to około 33 - 36 l /100km (wydaje mi się za jak na polskie drogi to w miarę normalnie) miałem kiedyś Magnum z zatkanym katem.. to w 40l/100 nie można było się wyrobić.
Tak jak kolega Robert pisze pokaz nature i wymiary pewnie się dobierze toć nie ma takiej dziury co się nie da zatkać :D .
Przepustnice wymyj bo będzie gasnął, objaw wygląda na uszkodzone/zatkane wtryski auto posiada gaz? Jak z impulsami i prądem na wtryski i czujnik wału? Ale skoro obroty widzi to czujnik dobry, wyjmij listwe wtryskową na wierzch zakręć silnikiem zobacz jak pylą wtryski.
Normalna sprawa jak wtrysk ma zatkany dopływ powietrza i leje samym mocznikiem pod niskim ciśnieniem. Czasami jest też problem że pompa nie wytwarza dobrego ciśnienia i wtrysk ciągle psika mocznikiem w katalizator.
masz Ok... z racji tego, że wszystkie wtryskiwacze mają taką samą budowę, a przelewy wtryskiwaczy są połaczone szeregowo, to wygląda to tak, że od jednego skrajnego jest odprowadzanie tzw. przelewu do filtra/zbiornika... a wtryskiwacz z drugiego końca ma na jednym króćcu zaślepkę...
W naszym żargonie jak silnik wychodzi z ramy to znaczy, że ma nadmiar mocy. :) U Ciebie w tytule ma brak mocy. ? Kopci na czarno;lejące wtryski, źle dobrane wtryski, źle ustawiony początek wtrysku, zatkany dolot powietrza, zatkany układ wydechowy... i kilka innych przyczyn.
Skoro w filtrze są opiłki to pompy do wymiany wtryski pewnie też bo zapchane opiłkami. Do tego po wymianie wszystkie przewody i kanały do płukania bo jak zastanie choć jeden opiłek to znowu zatka wtryski.
Bardziej przypomina to na uszkodzenie czujnika położenia wału korbowego. Odłączanie wtryskiwaczy mogło niepotrzebnie zapisać błędy w sterowniku. Przy uszkodzonym elektrycznie wtrysku powinno odłączać zapłon na danym cylindrze, w celu ochrony katalizatora i ew. silnika jeżeli wtryskiwacz znajduje się w stanie otwartym. Ten wtryskiwacz jest uszkodzony...
świeca jest mokra, także napewno nie jest to wina wtrysku. zobacz czy wtrysk podaje paliwo cyklicznie czy leje cały czas i porównaj czy w miarę równo rozpylają paliwo wszystkie 4 oczywiście I tu, jak leje wtryskiwacz 1 cylindera - może tkwić przyczyna. W pierwszym poście była wzmianka o gazie i pytanie, bo o tym nie było później mowy - jak silnik pracuje...
przekaźnik i bezpieczniki sa ok , podmieniony regulator na pompie , 1 wtrysk zatkany bo leje , podmieniona cala listwa , pompa paliwa wstępna podmieniona dalej brak ciśnienia , w zbiorniku sa 2 pompy jaka spełniają funkcje ?
Witam może to spowodowane być zanieczyszczonymi wtryskami. Sam piszesz, że jak ściągniesz przewód z pierwszego cylindra-silnik pracuje bez zmian, a to może znaczyć że wtrysk jest zatkany, albo nie ma sterowania. Ja miałem podobnie w Nexii wyczyszczenie wtrysków pomogło.
Rzeczywiście raz zatkało mi stary filtr paliwa w zakupionym używanym samochodzie. Systematycznie dolewam naprzemiennie preparaty Diesel Fuel Treatment Prestone i Super Diesel Additiv Liqui Moly. Żadnych problemów z wtryskami, zatkanych filtrów i problemów z rozruchem.
Iskra jest, podłącz wtryski tak jak były, weź do ręki kontrolkę i sprawdź na zapiętych wtyczkach do wtrysków prąd, na jednym kablu ma być plus po odpaleniu auta a a drugim impulsy masy ma delikatnie mrugać kontrolka, sprawdź na wszystkich wtryskach to samo podejrzewam że instalacja od gazu jest przetarta bardzo często się to zdarza, lub sterownik od...
Sprawdź ile czujnik odczytuje. jeszcze jedna dzwina rzecz, jak mam odpiety wezyk od nadmiarów i zatkam palcem od strony wtrysków to auto gasnie. Bo się zapowietrza drugą stroną.
Przekroczono zakres regulacji ciśnienia paliwa: 1. Czujnik ciśnienia paliwa (G247) uszkodzony 2. Zawór regulacji ciśnienia paliwa (N276) uszkodzony 3. Sitko na dnie zbiornika jest zatkane. 4. Kabelki od ww czujników. 5. Pompa nie wydala (uszkodzona). 6. Wtrysk uszkodzony (za dużo paliwa ucieka przelewem). Najpierw bloki pomiarowe i sprawdzenie czy ciśnienie...
Witam sprawdź wtryskiwacze czy nie zatkane wystarczy wyjąć jeden i przekręcić kluczyk czy paliwo jest rozpylane jeśli nie sprawdzić czy do chodzi napięcie do wtrysku jeśli jest to wtryski zatkane .
Rechot jest stąd, że nie działa wtedy regulacja wyprzedzenia wtrysku. A zrób tak: wypnij węże podciśnieniowe z EGR i klapy gaszącej, zatkaj je śrubami czy czymś, włóż bezpiecznik i odpal. Z tymi pinami to miałem myśl, że może coś w sterowniku szwankuje, ale to głupie, bo przecież sąsiadujące piny nie oznaczają zaraz że na płytce sąsiadują układy.
Na biegu jałowym wszystko jest OK. Dopiero zwiększenie obrotów silnika lub zwiększenie obciążenia skutkuje bogatą mieszanką, którą ECU koryguje (–25%). Nie mam pojęcia, czy zatkanie wydechu lub stopienie katalizatora mogłoby spowodować wzbogacenie mieszanki przez wtrysk paliwa. Prędzej zapchany filtr powietrza, albo rura dolotowa mogłaby spowodować...
Witam. Miałem podobny problem w Vektrze 1,6 V 16. Auto po roku eksploatacji na gazie coraz gorzej odpalało na benzynie. Mechanicy z serwisu popatrzyli, pomądrzyli się wizeli 200 PLN i kazali dodać do benzyny magiczny środek do udrażniania wtrysków i przejechać 500 km. Po tej operacji po tygodniu nie mogłem uruchomić auta. Zacząłem szukać przyczyny....
Wystarczy poluzowac korek na zbiorniku i wtedy sprobowac - czy dalej 'muli / buczy' na wyzszych obrotach ? Jezeli praca silnika sie poprawi / bedzie sie wkrecal na maksymalne obroty - to bedzie znaczylo, ze korek nie ma odpowietrzenia / jest zbyt szczelny albo ma zatkany brudem / kurzem 'kanalik - otworek powietrzny / odpowietrzajacy' i trzeba go wyczyscic...
Jeśli w twoim modelu nie ma turbiny sterowanej podciśnieniowo to zostaje przepływomierz, wtryski, pompa, zatkany wydech.
napisz mi ilu pinowy masz czujnik co do pompy paliwa w ciągu minuty powinno wylecieć ok 1.5 l możesz to sprawdzić na początek tak jak i filtr paliwa może być zatkany i pompa nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia do wtrysku :)
Jak najlepiej sprawdzić czy interkuler nie jest zatkany? Kiepskie wtryski mogą mieć jakiś wpływ na ciśnienie doładowania? Elektryk mi wspominał , że któreś 2 pompy są słabe
zatka katalizator zatka kondensat zatka klimatyzacja
sterownik obrotów wiatraka toczenie tarczy hamulcowej włącznik rozrusznika
Command EAWCBT-Tuya with OpenBK: Step-by-Step Guide Nagrywanie obrazu z kamery na ESP32 na kartę SD i przesyłanie przez Wi-Fi