Miałem taki problem i usterkę rozwiązałem. Za wysoki przepływ powietrza był spowodowany zatkaną chłodnicą EGR. Spaliny nie mogły się przedostać do kolektora ssącego więc płynęło więcej powietrza przez przepływomierz Dodano po 1 Miałem taki problem i usterkę rozwiązałem. Za wysoki przepływ powietrza był spowodowany zatkaną chłodnicą EGR. Spaliny nie...
Egr. Przepustnica próbuje wymusić wymagana ilość spalin w dolot. Typowo to albo dziurawe wężyki podcisnienia do egr lub zaworu sterujacego. Albo zatkane kanały zawracania spalin w glowicy czy sama chłodnica EGR.
Witam Problem jak w temacie sprawność chłodnicy układu recyrkulacji spalin poniżej wartości progowej , wcześniej był jeszcze błąd P2425 ale po skasowaniu powrócił tylko P2457 czy przyczyną może być zatkana chłodnica spalin?
Witam problem z Toyota avensis 2005 2.2 D-Cat . Zacznę od początku auto klient opisał to tak Auto zaczęło szarpać i raz miało moc raz nie jakiś czas tak pojeździł , na desce nie zapalały się żadne błędy pojechał do mechanika , który wymienił EGR na jakiś zamiennik było jeszcze gorzej więc wyczyścił oryginalny EGR i założył z powrotem , od tego momentu...
Jak złapie błąd to już nie próbuje go otwierać bo po co? I stąd brak podciśnienia. No chyba że na zasilaniu elektrozaworu podciśnienia już nie ma. P401 to właśnie ECU wykrył że ilość świeżego powietrza nie spadła z 500mg/suw do wymaganych 250mg/suw (mniej świeżego powietrza = więcej spalin przez EGR). Powód może być prozaiczny zatkany nagarem kanał...
Dzień Dobry. Temat rozwiązany. Dla potomnych.... Problemem był zawór EGR, a konkretnie chłodnica spalin zaraz za zaworem. Chłodnica była kompletnie zapchana. Po lekkim rozgrzaniu sterownik silnika przymyka przepustnicę i jednocześnie otwiera zawór EGR. Jeden i drugi podzespół pracują poprawnie, więc sterownik nie widzi błędów. Z racji przymkniętej przepustnicy...
Stego wynika że turbo ma zagorąco.Zamałe ciśnienie oleju na turbinie,zadurza dawka paliwa (bardzo gorące spaliny-stopienie turbiny)zatkana chłodnica powietrza(jeśli ją masz)żle wyważona turbina może to ci pomoże.Sprawdzałeś n75?
W uch żadnych błędów, w komorze silnika żadnych uszkodzeń. Wymieniłem chłodnice spalin uszkodzona była klapa może zatkany dpf, clip po teście kalkulatorów wywala że znaleziono nieskonfigurowany kalkulator czy coś w tym stylu. Sprawdziłem wszystkie viny się zgadzają.
Uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania zasysanego powietrza Zatkana chłodnica międzystopniowa Zatkany wkład filtra powietrza Nieszczelność lub ograniczenia w układzie dolotowym między turbosprężarką a kolektorem dolotowym Wadliwe działanie przepustnicy spalin Uszkodzona turbosprężarka Zablokowane od wewnątrz nośniki ceramiczne katalizatora na skutek...
Tak jak napisano wcześniej do sprawdzenia termostat, pompa, chłodnica. Płyn rozpuszcza osady i to mogło spowodować zatkanie chłodnicy. Bez demontażu powyższych elementów nie można wiele powiedzieć. Chyba, że mylisz przegrzewanie silnika z przedostawaniem spalin do układu chłodzenia.
Witam ponownie Plynu juz nie wyrzuca. Wymieniłem chłodnicę spalin i jest OK. Zawor EGR był sprawny ale mechanio po jakimś czasie przyznał, że zatkał przepływ spalin juz za chłodnią w celu zmniejszenia turbo dziury. W efekcie dwa razy wymieniony przepływomierz(byly dobre) gdyz w tym silniku zatykac nie mozna poniewaz bedzie pokazywal zle dzialanie przeplywki....
No więc silnik został podłączony pod mega macs i nie wykazał żadnych usterek została sprawdzona sonda lambda, przepływomierz czujnik temperatury i wszystko działa bardzo dobrze nawet spaliny są dobre. pozostaje sprawdzić szczelność układu ssącego. chyba że coś wam przychodzi do głowy. Auto się grzeeje ale trzeba sprawdzić czy chłodnica się nie zatkała....
Możliwe że turbo kończy żywot... Ile masz widocznych chłodnic pod maską? 2 czy 3? Wiatrak (wiatraki) Ci dobrze pracują? Nie masz zabitych syfem lamelek? O ile błąd przypadkowy/sporadyczny to w starym audi może wynikać ze wszystkiego o tyle błąd zatkane katalizatora nie bierze się znikąd. Może wynikać z uszkodzonych czujników, sond, małego przepływu...
Jeśli woda uciekła a pod autem nie ma plam to silnik ja wypił. Zatkaj rurę wydechowa, otwórz korek zbiorniczka i patrz co się dzieje. Jeśli woda idzie w silnik to ucieka ze spalinami w postaci pary. Zatkasz rurę to uciekna spaliny przez zbiorniczek.
koda Octavia 1 1.9TDI AHF 110KM z prawdziwym przebiegiem 254 tys km. Objawy usterki: Zaobserwowałem u siebie ubytek płynu chłodzącego jakieś 400ml na 500km ( trasy). Objawy wycieku dopiero zaobserwowałem po zimie. Ubytki występują tylko przy jeździe w trasie w szczególności jeśli na trasie znajdują się ekspresówki , gdzie auto zostaje przegonione z...
A sprawdzałeś teraz czy płyn nadal leci do zbiorniczka? Może znowu krociec się zatkał? Jeżeli masz różne farfocle w układzie chłodzenia, to jest to całkiem możliwe. Na Twoim miejscu jak najszybciej (na chłodnym silniku) spuściłbym wszystko z układu chłodzenia, zalał silnik czystą wodą, odpalił, rozgrzał do temperatury roboczej cały czas obserwując co...
Zdarza się że tłok wypali ale nie z powodu niewypalonego paliwa. Zazwyczaj jest to wina specyficznego uszkodzenia wtryskiwacza gdy paliwo jest kierowane nie w komorę sprężania tylko obok lub zatkanych otworów w końcówce gdy paliwo rozpyla w jedno miejsce. I znając życie musi do tego dojść jeszcze kilka innych niedociągnięć. Wypalenie tłoka to zjawisko...
Odnośnie chłodnicy, wystarczy sprawdzić czy chłodnica jest czysta od strony nadmuchu chłodnego powietrza. Odnośnie testu z butelką. Zbiornik wyrównawczy należy szczelnie zatkać zakrętką lub korkiem przez który jest przeciągnięty wężyk. Ponieważ zbiornik ma być szczelnie zamknięty więc połączenie wężyk-korek (zakrętka) też musi być szczelne. Koniec wężyka...
Korek w tym przypadku nie ma nic dorzeczy. Jak układ chłodzenia jest sprawny, wtedy temperatura silnika powinna być utrzymywana na stałym poziomie, niezależnie od obciążenia silnika, temperatury zewnętrznej czy stania w korkach, taka jest jego rola. Wtedy układ chłodzenia może być otwarty (bezciśnieniowy), płyn się nie zagotuje, bo prawidłowa temperatura...
EGR i DPF zostały wyłączone w sterowniku (EGR niezatkany, DPF fizycznie usunięty). Kopci na szaro/niebiesko - zapach spalin jest gryzący, po postoju na jałowym, gdy przepędzę go to podymi chwile intensywniej po czym podczas jazdy dymienie jest niewidoczne... (filmik 1 - pokazuje intensywność dymienia). Rano gdy jest zimny musi dłużą chwilę pokręcić...
rozio , nic nie piszesz co to za instalacja. Ja w polonezie miałem instalację Lavato I gen (bez komputera). Ale po kolei: 1. Warunek - silnik tylko na benzynie (zakręcony gaz na butli) powinien pracować bez zarzutu. Układ z termostatem i rurą od kolektora wydechowego, którego nie jak piszesz nie masz, ja miałem sprawny i wcale to nie przeszkadzało...
A jeszcze mam jedno zapytanie w temacie tej mojej audi, czy mogę jakiś czas jeździć z nie sprawnym tym zaworkiem czy to czymś poważnym grozi bo on tylko przepuszcza spaliny przez chłodnice pomoże ktoś z odpowiedzią? Problemem jest DPF jeśli jest, to go zatka bo go prawdopodobnie nie wypali
Musiałbyś jeszcze zatkać/zablokować zawór EGR, a to nie spodoba się diagnoście i paru innym instytucjom. No i Greta będzie zła :)
powiedz szwagrowi "ze na oko to chlop w szpitalu umarl".Jak wymieniasz glowice to 1 planowanie glowicy 2 sprawdzanie na szczelnosc bo mikropekniecia albo pekniecia kanalikow okiem nie zobaczysz.Wywal termostat,sprawdz czy chlodnica nie jest zatkana ,sprawdz pompe wody jak nie pomoze to glowica do sprawdzenia.Jest jeszcze taki test szczelnosci glowicy...
Witam wszystkich. Jeśli był taki temat to proszę o usunięcie. Oczytalelem całe forum i nie znalazłem odpowiedzi na mój przypadek. Zacznę od początku, posiadam Passata b6 2tdi CR 2008r, silnik cbab, skrzynia dsg kqc. Przebieg 219tys,. Problem zaczął się przy przebiegu 209tys, co się stało? Auto wrzuciło tryb awaryjny, i tak osiołkiem zjechałem 200km...
Regulacja "sztangi" tylko na maszynie, kręceniem tym w aucie to proszenie się o problemy. Przy tych pikach pierwsze co bym zrobił to podpiął manometr i zweryfikował czy rzeczywiście są. Jeśli by były to obstawiałbym pęknięty kolektor - powyżej jakiegoś ciśnienie pęknięcie się "otwiera" i działa jak zawór upustowy (ale by gwizdało). W moim Puncie (ten...
Zatkane przewody, padnięty termostat, zrób test na obecność spalin w układzie chłodniczym.
Z elektroniką bywa różnie, zdążają się mikropęknięcia czy zimne luty które tylko w określonych warunkach się ujawniają. U ciebie skupił bym się na instalacji elektrycznej, połamane przewody, skruszona izolacja, zaśniedziałe wtyczki. W starszych Oplach przewody już pozostawiają dużo do życzenia. Pooglądałem sobie te wszystkie wtyczki i przewody no i...
Witam. Trochę mnie tu nie było, ponieważ walczyłem z mechaniką silnika. Przyczyną spadku kompresji było zassanie klapki na 3 cylindrze. Zamontowałem całkowicie nowe tłoki, splanowałem głowice, wymieniłem 4 zawory na trzecim cylindrze, uszczelniacze itd. Pełna obróbka. Uszczelka głowicy erlinga, w kolektorze usunięte pozostałe klapki, wszystko poskładane...
(...) próbach odpalenia zostawiliśmy auto . Czy ktoś wie co może to znaczyć (at)ElektrodaBot AI: Czy używaliście ostatnio innego rodzaju paliwa lub czy wiecie, jaka jest jakość paliwa, które zatankowaliście? Nie AI: Czy w ostatnim czasie były przeprowadzane jakieś naprawy lub konserwacje w waszym T4? Nie Wstępna ocena dostępnych informacji Z treści...
Witam. Zwracam się do Was forumowicze o pomoc w nakierowaniu tego gdzie szukać usterki w Oplu Corsa D z 2008r. Silnik : 1229 ccm , 59kW - 80 KM Auto w posiadaniu ma kobieta od roku, a dokładnie maja 2020r. Jeżdżone jest nim tyle co na dojazdy do pracy. Oleje wymieniane jak Bozia przykazała, wraz z filtrem powietrza i filtrem oleju. Wymieniono sondę...
zatkana chłodnica chłodnica spalin zatkana chłodnica oleju
obniżyć napiąć rezystor schemat impedancja falowa bloody sterowniki
Kopcenie Suzuki podczas jazdy - przyczyny i rozwiązania Różnice między Volvo Penta Z 100 a Z 280