Od końca, :) radiatory-żeberka chłodnicy i intercoolera, czy nie są pozatykane brudem. Przedmuchaj sprężonym powietrzem, tak by tych blaszek między kanałami nie rozwalić. Sprawdziłbym termostat czy się nie zablokował, czy pompa wodna jest sprawna. Po uruchomieniu silnika powinien być widoczny wyraźny przepływ płynu w zbiorniczku przy sprawnej pompie....
Znajomy mechanik powiedział, że może to byc właśnie jedną z przyczyn i wymieniłem termostat i czujnik temperatury Znajomy mechanik jeżeli oglądał samochód, powinien wiedzieć na pewno, czy termostat jest przyczyną. I po wymianie widać nic się nie zmieniło temperatura wody przekracza 100 stopni, a wiatrak się nie włącza - gotuje się silnik. I nie będzie...
mam problem z wysokim ciśnieniem w układzie chłodzenia , mianowicie po przejechaniu 10 km , zapala się na czerwono lampka od temperatury a w układzie jest takie ciśnienie , że ciężko ścisnąć wąż przy chłodnicy Na zicher to masz problem z temperaturą, we współczesnym samochodzie w warunkach przegrzania (a nawet poniżej przegrzania) panuje nadciśnienie...
Tak Po około 2 tygodniach rozszczelniła się cała chłodnica EGR, woda zablokowała silnik na postoju. Po wymianie całego EGR problem ustąpił. Chłodnica była zabita cała taką mazią. To są skutki pseudoekologii.. Dzięki za odpowiedź. Dobrze zrozumiałem: płyn chłodniczy dostał Ci się do komory spalania poprzez EGR? Tak Samochód normalnie pracował po rozszczelnieniu...
Jak płyn zamarznie może rozsadzić głowicę , i będzie już po niej . Poza tym wrzenie płynu może wskazywać na brak obiegu wody . Winna może być pompa wody ,lub zatkana chłodnica i uszkodzony termostat . I to by było tyle na początek
Wózek widłowy Toyota klejenie chłodnicy Witam jak w temacie chodzi mi o ''budowę'' chłodnicy , nigdy nie rozbierałem to nie wiem jak to wygląda w środku - a więc taka chłodnica jest zbudowana z rurek które są umiejscowione w jakby ramie - interesuje mnie jak wygląda obieg cieczy czy tak jak w wężownicy czy też jak by byłą jedna rurka zatkana to był...
Była diagnoza - termostat, potem czujnik. Jak wyżej, był podłączony komputer i nic nie wyszło. Był zrobiony test na uszczelkę (płyn się zabarwił na żółto), więc było zrobione. Chłodnica zatkana od połowy, więc też zrobione, ale mimo wszystko są wahania 5-7 stopni, a raczej nie jest to normalna temperatura. Wtyczki też były sprawdzane. Co do korka od...
Uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania zasysanego powietrza Zatkana chłodnica międzystopniowa Zatkany wkład filtra powietrza Nieszczelność lub ograniczenia w układzie dolotowym między turbosprężarką a kolektorem dolotowym Wadliwe działanie przepustnicy spalin Uszkodzona turbosprężarka Zablokowane od wewnątrz nośniki ceramiczne katalizatora na skutek...
Witam Problem jak w temacie sprawność chłodnicy układu recyrkulacji spalin poniżej wartości progowej , wcześniej był jeszcze błąd P2425 ale po skasowaniu powrócił tylko P2457 czy przyczyną może być zatkana chłodnica spalin?
Problemem okazała sie zatkana chłodnica klimy
jaka może być przyczyna pojawienia się komunikatu "CODE 89" w samochodach marki Chevrolet? Komunikat "CODE 89" w samochodach marki Chevrolet najczęściej sygnalizuje problem związany z działaniem układu chłodzenia silnika. Ten komunikat oznacza, że silnik pracuje powyżej optymalnej temperatury i może dojść do przegrzania. Potencjalne przyczyny...
Spróbuj włączyć nagrzewnice podczas jazdy , będzie gorąco ale , zaobserwujesz czy następuje spadek temperatury . Jeżeli tak , to wina termostatu lub nie włączają się wentylatory lub zatkana chłodnica jak kolega wyżej wspomniał . A pro po chłodnicy to sprawdź czy nie jest za syfiona z zewnątrz między żeberkami , bo wtedy nie ma przepływu powietrza .??...
Są dwa wentylatory i oba powinny pracować jednocześnie. Jeśli ciśnienia rośnie ponad 25bar to nie oddaje prawidłowo ciepła. Być może chłodnica płynu jest fizycznie zatkana i nie ma przepływu powietrza. Oba wentylatory pchają w stronę komory silnika.
Panowie, próbujecie doradzić kobiecie... Najbliżej prawdy jest chyba Pan SmokE, ale jak tu przekonać niewiastę... :) Może tak; Możliwe jest, że wysiadła też pompa wodna, odkręć korek zbiorniczka, na letnim, nie gorącym płynie! Uruchom silnik i przyjrzyj się czy wyraźnie widać przepływ płynu, jeśli tak to pompa "raczej" dobra. A jak masz sprawdzić głowicę...
Klima to osobna sprawa. Zajrzyj z latarką z przodu jak jest możliwość czy nie zatkana chłodnica kurzem, muchami, śniegiem, liśćmi, myszami itp. Chodzi o odpowiedni przepływ powietrza bo jak jest ograniczony to maleje moc chłodnicy. Jak będzie gorący ponad 100 stopni sprawdź dół chłodnicy czy gorący.
Pompa ? A skąd taki wniosek? Równie dobrze zatkana chłodnica , lub zacięty termostat nie puszcza wody na chłodnicę a tylko na nagrzewnicę stąd po włączeniu ogrzewania temperatura jest ok. Lub nawet nie działający wentylator chłodnicy.
Hmmm jesteś pewien że jest drożne? Bo z podanych objawów wygląda jakby chłodnica była zatkana lub blok silnika jak sam wiesz powietrzem wytworzysz większe ciśnienie niż wężem z wodą to i woda popłynie Miałem na myśli rozłączyć nagrzewnice i podać wodę w przeciwnym kierunku do obiegu co pozwoli na ewentualne wypchnięcie zanieczyszczeń to samo z blokiem...
Witam Możliwe uszkodzenia: - wydmuchana uszczelka pod głowicą (po takim przegrzaniu silnika przy wymianie uszczelki konieczne jest planowanie głowicy), - zapowietrzony układ chłodzenia - częściowo zatkana chłodnica Pozdrawiam
Zatkane chłodnice lub skorodowane i wysypane lamelki do tego wysoka temperatura dają taki efekt.
Witam! Chłodnica zatkana pozostałościami po starym płynie chłodzącym. Sprawdź, czy na całej powierzchni jest ciepła. Cześć!
To dupa nie mechanik. Zdecydowanie odradzam wszelkie uszczelniacze. Pompa do twojego auta kosztuje 80 złotych, wymień i będzie spokój. Jak wlejesz uszczelniacza to pomoże na krótko, ale musisz się liczyć z tym, że:; - może zatkać chłodnicę - może zatkać nagrzewnicę - może zatkać kanał wodny w głowicy lub bloku albo któryś z przewodów gumowych. A koszty...
Pozdrawiam wszystkich!!! Mam lodówko-zamrażarkę Zanussi ZC2300/2T-jednoagregatowa.Problem polega na tym że zamrażalnik,który jest u góry jest w porządku,natomiast w głównej komorze mam temperaturę ...pokojową... Jedyne co mogłem sprawdzić to termostat miernikiem-jest OK,sprężarka reaguje niby na termostat,ele ten chodzi jakby za cicho-no i oczywiście...
Co do tego efektu opdania wskaźnika po "przegoinieniu auta" to taki efekt miałem jakies dwa tygodnie temu. Winą była zatkana chłodnica przodu ( tekturą). Po prostu silnik nagrzał się do zbyt wysokiej temperatury i otworzył obieg płynu przez chłodnice. Chłoodnica nie chłodziła bo miałem włożona tekturę i w aucie była sauna:) Zatrzymałem się i wywaliłem...
Łopatki w normie. To teraz tylko podmiana płytki sterującej. Może jakiś błąd programowy. Napisałeś na początku Krążki mokre i małe, kawa słaba i bez smaku. Przyczyny, które to powodują: 1. Zawór 2 barowy nie wypuszcza nadmiaru wody po wykonaniu kawy. Powinien być widoczny upływ do tacki ociekowej przez chłodnicę i syk pary. 2. Zatkana chłodnica, trzeba...
Na zużycie paliwa ma wpływ wiele innych czynników. Jakość paliwa, technika jazdy, stopień zużycia całego łańcucha napędowego łącznie z ogumieniem. Niby niewinne nadużywanie hamulca silnikowego sprawi, że chłodnica powietrza będzie w dużej części zatkana osadami oleju a pierścienie tłoków zabetonowane nagarem. Próby oszczędzania na filtrach. Nie znam...
Temat można zamknąć okazał się zatkany układ. Nagrzewnica była zatkana syfem. Dzięki wielkie za podpowiedzi.
Jeżeli pompa, termostat są sprawne, to sprawdź czy chłodnica jest gorąca - cała. Jeżeli nie to może być ona zatkana (niedrożne kanały, osadzajacy sie kamień w przewodach itp) i z tąd moga wynikać twoje problemy z przegrzewającym sie silnikiem.
Istna masakra!! Zero ogrzewania!! Zimą bez ABS jak na lodzie!! Strach i śmierć w oczach! Szyby ciągle zamarznięte!!! W CC to nawet wycieraczki podczas ulewy nie wyrabiają!!! Zainwestować wystarczyło w nowy termostat i nagrzewnicę U mnie w trakcie jazdy jest 95'C ciepło jak sie nie patrzy chłodnica nie jest niczym zatkana Zaraz po wystartowaniu łapie...
Witam. Podepnę się pod temat bo w zasadzie prawie idealnie pasuje do mojego problemu. Mam Astrę z 97r. 1,7D. Zauważyłem, że nie włącza się wentylator. Sprawdziłem wszystko w układzie chłodzenia i takie wnioski: - termostat działa - chłodnica nie zatkana - wentylator na krótko działa - czujnik cieczy (dwubiegowy) w chłodnicy chyba padnięty bo: a) łącząc...
Powiem coś o lagunie : Czy bity ? -Sprawdź spasowanie maski ( ciężko ją spasować ) ( fabrycznie ideał co do milimetra) -Sprawdź drzwi czy uszczelka idealnie przylega po zamknięciu, nie powinno być dwóch śladów wytarcia na lakierze , nie powinna wystawać za obrys samochodu i być za glęboko ( fabryczne są b.dobrze spasowane) -Tylnią maskę sobie olej ciężka...
Po prawej stronie skrzyni znajduje sie zawór bocznikujący olej powracający z orbitrola.Częsc idzie przez chłodnice oleju,reszta do smarowania skrzyni biegów. W związku z tym układ chłodzenia nie jest jakos specjalnie wydajny,no ale chlodnica oleju powinna byc gorąca.Pewnie problem z zaworem.lub zatkana chłodnica/przewody. Jednak alarm juz przy 35*C...
Miałem taki problem i usterkę rozwiązałem. Za wysoki przepływ powietrza był spowodowany zatkaną chłodnicą EGR. Spaliny nie mogły się przedostać do kolektora ssącego więc płynęło więcej powietrza przez przepływomierz Dodano po 1 Miałem taki problem i usterkę rozwiązałem. Za wysoki przepływ powietrza był spowodowany zatkaną chłodnicą EGR. Spaliny nie...
Zdejmij przelew z chłodnicy, jeśli leci-zatkany przewód, jeśli nie- zatkany króciec w chłodnicy
Jeśli nawet masz o 10 cm krótszą chłodnice,nie powinno to być powodem przegrzewania.(przy twojej pojemności 1.8 Litra). Zobacz czy chłodnica nie jest zatkana!!. Co tam z termostatem??. Jak pompa pompuje??. Wentylator sprawny??. Czujnik działa??. Pozdrawiam Janusz
Tak! Chłodnice były zatkane! Jeśli masz ten kod, to jest to problem!
Zatkane przewody,trzeba sprawdzić.Trzeba tez sprawdzić chłodnicę czy ma obieg.
Do jakiej temperatury rozgrzewa się olej po pół godziny. Magą być zużyte pompy, zatkana chłodnica. Szarpanie masz z gorącego oleju. Znam taki ciągnik. Zaczeło się od niewinnego zużycia tarcz hamulcowych, a skończyło na tym, że obleciał tryb od jedynki.
W tym aucie termostat znajduje się w osobnym korpusie. Sterowany jest płynem który doprowadzany jest z głowicy wężem 16mm jak się nie mylę. Należałoby sprawdzić, czy korpus termostatu prawidłowo nagrzewa się do temperatury otwarcia termostatu i czy przewody wodne są prawidłowo podłączone. Jeżeli tak, trzeba sprawdzić termostat w garnku z gorącą wodą...
Egr. Przepustnica próbuje wymusić wymagana ilość spalin w dolot. Typowo to albo dziurawe wężyki podcisnienia do egr lub zaworu sterujacego. Albo zatkane kanały zawracania spalin w glowicy czy sama chłodnica EGR.
Może zatkana chłodnica...
Może odkopuje ale mam ten sam problem Przypuszczam zatkaną chłodnice Wymiana częsci bloku o co ci w tym chodziło?
A masz chłodnice na całym obwodzie gorącą??? może masz zatkaną chłodnice!!!
Nagrzewnica zatkana uszczelniaczem do chłodnic.
Sprawdź termostat(zacięty lub mieszek oderwany od podstawy),zużyta pompa cieczy chłodzącej(luzy na osi lub "zjechany"wirnik),zatkana chłodnica(sprawdź jaka jest temperatura na przewodach-góra/dół) i zatkane kanały cieczy w bloku/głowicy.Coś z tych rzeczy powinno być do poprawienia.
Ok dzięki podłączę komputer tylko jak ostatnio mechanik sprawdzał to niby komputer nie widział żadnego błędu od wiskozy czy mogło by być spowodowane zatkaną chłodnica tem stoi na ok 90 stopniach [/center]
Wiitam!!zaczoł bym od sprawdzenia poziomy płyny w chłodnicy,potem termostat jak kolega pisze powyzej bywa to postepne urzadzenie,druga sprawa dlaczego ci sie dolny waz nie nagrzewa moze być zatkana chłodnica.Sprawdz równiez czy na krótko załacza ci sią wentylator w dolnym lewym rogu chłodnicy jest podpieta kostka od termozałacznika wypnij ja i na przekreconym...
A skąd wiadomo że to nie UPG? Albo pompa albo przytkana chłodnica od środka albo z zewnątrz lamele zatkane, termostat może trzymać wymontuj na próbę. Albo po prostu układ zapowietrzony, trzeba odpowietrzać razem z nagrzewnica.
Albo masz zatkaną chłodnice poprzez kamień. Albo uszczelka poszła.
Witam. Miałem zatkaną chłodnicę w moim Oplu, po jej wymianie, nadmiernie nagrzewa się silnik.
Tak jak napisano wcześniej do sprawdzenia termostat, pompa, chłodnica. Płyn rozpuszcza osady i to mogło spowodować zatkanie chłodnicy. Bez demontażu powyższych elementów nie można wiele powiedzieć. Chyba, że mylisz przegrzewanie silnika z przedostawaniem spalin do układu chłodzenia.
Zatkany blok a to żart dobry. Sprawdz termostat najpierw.
zatkana chłodnica oleju zatkana chłodnica spalin zaparzacz zatkana
onkyo cykanie codegen 300x1 schemat multiswitch unicable
cieknący odpowietrznik taśmowanie kondensatorów
Toyota Starlet 1998 – kody błędów TOBD i OBD-II, procedura odczytu, typowe usterki Kod błędu P063872 - problem z przepustnicą w Renault