Jak się ma ramę stalową a nie alu i zainwestuje w porządne siodło lub amortyzowana sztycę do siodełka to wiadomo że to nie to samo co skuter/motorower ale jest w miarę wygodnie , rower z takim silniczkiem jak mówiłem przybiera na wadze raptem 4-5kg więc jeździ się tak samo jak rowerem tyle że do 50km/h i nie trzeba pedałować.Spalanie podałem zawyżone...
Witam, prwadopodobnie samochod spisany na straty, uwzglednij nie tylko nieustajace problemy z elektornika ale i nieusuwalny zapach stechlizny. Napewno nie sprawdziles wszystkich zlaczek i czujnikow/elektorniki, pewna czesc wymaga rozebrania samochodu. Wracajac do elektroniki, jak widac nie wysusyles jej, nadal masz jakies zwarcia byc moze juz uszokodzenia...
Witam Nie wiem czy w dobrym dziale zamieszczam mój post. Mam kose spalinową silnik 2t i zdarzyło mi się jego przegrzać na tyle że pierścienie wytarły cylinder spadła kompresja i nie mozna było jej zapalić. Serwis naprawi to na gwarancji ale zastanowiło mnie jak można zabezpieczyć silnik 2t przed takimi sytuacjami. Najpierw wymysliłem miernik temperatury...
Witam właśnie skończyłem remont generalny silniczka 126p. Postanowiłem go też troszkę podrasować. Lekkie koło zamachowe polerowane kanały w głowicy polerowane zawory splanowana głowica 2mm rozrząd od CC700 polerowany gaźnik. Problem pojawił się przy próbie odpalenia. Za nic nie mogę go odpalić. Ustawiłem luz zaworów zmieniłem platynki ustawiłem zapłon...
Witam, jak w temacie co może być przyczyną takiego zachowania, jak sprawdzić taki silnik. Jest to silnik ATB 0,75 KW 2880 obrotów, od wyciągu.
Witam. Nabyłem silnik iskra AMG 6118 24V 0,2k Na wstępie proszę o pomoc w prawidłowym podłączeniu tego silnika. Z tego co powiedziano mi to ma problem z rozruchem a konkretnie trzeba nim zakręcić żeby zaczął działać,po przeglądzie wizualnym płytki zauważyłem przerwana ścieżkę która odtworzyłem i zalałem klejem na gorąco. Teraz chciałbym go poskładać...
Dziwny problem z kosiarką do trawy. Jak silnik jest zimny to rusza bez problemu i pracuje z pełną mocą. Po nagrzaniu się (jakieś kilka, kilkanaście minut pracy) silnik po zatrzymaniu nie daje się ponownie uruchomić wydając z siebie głośne buczenie. Jak silnik zupełnie ostygnie (kilka godzin przerwy) to znowu działa bez zarzutów przez kilka,kilkanaście...
Problem jest taki ze auto po rozgrzaniu wogóle nie chciało sie wkrecac na obroty , strzelał góra lub w wydech okazało sie ze czujnik obrotów świrował , po wymianie czujnika wszystko ok , poza jednym problemem , jesli jedzie ze stała predkościa lub delikatnie przyspieszam silnik od czasu do czasu szarpnie jakby na ułamek sekundy nie mial iskry , miał...
Z góry mówię, że nie wiedziałem gdzie dać ten temat. Mam pytanie odnośnie silnika 2t od kosy z allegro. Kupiłem silnik za 190 zł niby 5 kuca i 43cc i mam z nim takie samo zachowanie jak ze starszym, tym samym silnikiem. Mianowicie - czasami jak daję gaz do oporu (na chwilę - 5 sek max żeby nie katować) to silnik zachowuje się tak jakby ktoś go hamował...
Witam i proszę o pomoc a mianowicie podczas jazdy silnik zaczął słabnąć i kopcił na czarno potem zgasł i już nie odpalił po podłączeniu kompa była usterka czujnika położenia wałka rozrządu. Czujnik wymieniłem błąd skasowałem a silnik nadal nie odpala co może być nie tak? Pomóżcie.
Zakładam temat związany z silnikiem BSU 1.6 MPI. Mam problem z silnikiem po nietypowej awarii. Coś rozbiło osłonę łańcuszka napędzającego pompę olejową. Wiąże się to z wymianą tej osłony czyli zdjęcie koła pasowego jak i tego zębatego. Wymiana zrobiona. Serwis olejowy również. I teraz opiszę problem jaki mam. Ustawiłem na znaki koło zębate w głowicy...
Nie miałem styczności z elektroniką po takiej powodzi, więc trodno to oceniać. Raz tylko ratowałem panel od radia samochodowego utopiony w wodzie z jakimś płynem do mycia, ale żeby go ratować, wykąpałem go na szybko w denaturacie. Panel już kilka lat pracuje bez zarzutu, jednak trudno to porównywać do tego co ten telewizor przeszedł. Mam natomiast dość...
Czy można w celu sprawdzenia czy pompa jednofazowa zatapialna działa podłaczyć ją na 2 sek do sieci bez boxa rozruchowego i bez zatopienia w wodzie? Chodzi tylko zeby zobaczyć czy silnik ruszy. Nie wiem czy pompa jest sprawna czy nie. Pompa jest wyjęta ze studni i nie mam boxa rozruchowego.
Moim zdaniem trzeba zdejmować ten mosiężny dekiel, po wcześniejszym odkręceniu szpilek, ale ponieważ wyjście przewodu z silnika jest zatopione gumą, wiec jest możliwe, że ściągając dekiel wyrwie się kabel. To jest taka "jednorazówka", raz złożone i z założenia nie naprawia się tego.
Musi być odpalony samochód nawiew raczej jest nie istotny w szybie są zatopione druciki i to one ogrzewają całą powierzchnię szyby ale wymogiem jest uruchomiony silnik do tylnej szyby wystarczy zaplon. Wystarczy kliknąć osobny guzik
Wreszcie jakieś konkrety. Na początek sprawdź, czy włącznik na chassis magnetofonu np. się nie wyłamał, lub nie jest zabrudzony czarnym nalotem (tlenek siarki). W mechanice magnetofonu jest taki mały , składający się z dwóch blaszek styk/włącznik, podający zasilanie na silnik. Jeśli jest cały (te blaszki są zatopione z jednego końca w czarnym plastiku)...
Kup dwie nowe nowe, iskrzenie z drutu miedzianego zatopionego w szczotce .
Samochody mają odprowadzenie oparów paliwa do kolektora ssącego - oczywiście po drodze jest filtr węglowy i elektrozawór . Jeśli przewód się rozłączył to po pierwsze - będziesz czół opary paliwa a po drugie - silnik będzie dostawał "lewe" powietrze i obroty się podwyższą . To też może być przyczyna. Pompa paliwa jest zatopiona w zbiorniku paliwa - nie...
Sterownik kupiłem na aukcji - sprawuje się do dziś bardzo dobrze Zmianę kierunków obrotu zrobiłem na 2 przekaźnikach samochodowych + mały przełącznik A te cienkie kable podłączone są do oporników zatopionych w korpusie silnika i odpowiadają za biegi w silniku. Sterownik podłączyłem pod 2 najgrubsze kable (czerwony i czarny)
A czy ona napewno jest w wodzie ? Co to za aparat sterujący , typ pompy i silnika , jak głęboko zatopiona , czy mierzyłeś depresję , stan izolacji silnika , gdzie ta pompa pracuje . A najlepiej przed wyciągnięciem ( bez którego się chyba nieobędzie )poprosić kogoś o sprawdzenie co ma doczynienie z głebinówkami
To może jest kilka modeli i różnią się. Ten plastik na dnie bębna z tego co pamiętam to metalowa nakrętka zatopiona w plastiku i to się normalnie odkręca. Trzeba pewnie użyć trochę siły.
:D witam dziś zastosowałem IRFZ48 - tranzystor (mosfet) 64A/55V działa jak należy aczkolwiek po złożeniu miałem wątpliwości wentylator po minucie przestał działać wiec zabrałem się za wymontowanie całego silnika no i tam nie wiem skąd było kupa smaru a w nim dosłownie zatopiony silnik po umyciu i złożeniu do kupy wszystkiego włączam wentylator chodzi...
Przecież to topielec, nawet kaprawy na jedno oko to zobaczy. Stan czyli rdza niektórych elementów wygląda dużo gorzej niż samochodu z 2002 roku. Nie był topiony cały, ale przód auta nieźle zanurkował w jakimś zbiorniku wodnym. Dealer nie kłamał, uszkodzony był tylko zderzak i coś tam jeszcze. Obłocie i wodzie nic nie wspomniał. Pisz jak coś skargę centrali....
Jak trzeba to wymieni się i wał napędowy w samochodzie do połowy zatopionym w śniegu i błocie, a niektórzy z żaróweczkami mają problemy...
Nie jest to wirnik klatkowy jak w starszych konstrukcjach tego typu. Wygląda mi to na silnik do pompy z nowszych modeli pralek np. Indesit. Pompa nie posiada uszczelnień typu simmerring, bo cały wirnik jest wewnątrz pompy i ma zatopiony magnes stały w tej grubszej cylindrycznej części. Bieguny stojana obejmują plastikowy korpus pompy w miejscu gdzie...
Od kiedy to silnik indukcyjny ma magnes jako wirnik ? Musiał by to być silnik reluktancyjny, a nie jest. Albo musiał by to być silnik BLDC, albo krokowy, a też nie jest. Zagadka, co ? :D To jest magnetyczne sprzęgło, by oddzielić zatopiony w tworzywie silnik, który sądząc po opisie już dogorywa, od części ,,mokrej", czyli wirnika pompy i jej komorę....
można czujnikiem cluwo,podaj jak głęboko jest zatopiona pompa ,jakiej mocy jest silnik pompy i czym jest sterowany
stanislaw1954 Trafiony zatopiony, kondensator wymieniony i jest ok. Dziękuję i pozdrawiam :)
Dlatego piszemy, leci z góry. Albo nieszczelny zaworek lub uszkodzony (zatopiony pływak). W rejonie pod gaźnikiem przepływa gotowa mieszanka, jeśli jest tutaj nieszczelny, to zaciąga fałszywe powietrze, z wszystkimi konsekwencjami.
No tak ale prądnica amerykanka ma cewki zatopione w żywicy i o dziwo działa A działa,działa.Tylko że tam magnesy są po obu stronach cewki,w silniku to nie możliwe. Zęby stojana są po to by się namagnesować,aluminium nie ma takich właściwości.
Masz rację, wszystko siedzi w kasecie, nie w silniku jako takim. Niemniej jednak, przewody są już zatopione w ścianach i wychodzą już tylko w puszkach. W starcusach wygląda to tak: https://obrazki.elektroda.pl/4395439400_...
https://obrazki.elektroda.pl/7772210400_... To był czujnik indukcyjny - element sprzężenia zwrotnego stabilizacji momentu obrotowego silnika, a nie opornik. Na osi wirnika, ponad komutatorem, jest pierścień z zatopionymi magnesami indukującymi impulsy stabilizacji obrotów, zależnie od obciążenia.
Jeżeli ci mogę pomóc, to ja zakładałem magnesy z silników amica, są zatopione w plastiku, rozwiercałem je na tokarce na odpowiednią średnicę bo oryginał też miałem problem zdobyć, a na amikowskim też idealnie pracuje.
20MPa będzie dla tej pompy sporym problemem, zważywszy że jest używana, tak więc myślę, że nie wytworzy takiego Ciśnienia. Ta pompa wymaga około 2.5kW mocy. 1.5l + objętość pompy + wymagana ilość do zatopienia pompy. Zrobi się z tego może z 8 litrów.
Paliwo do cylindra nie dostaje się bezpośrednio z wężyka. Ameryki nie odkryłeś .Prawo jazdy mam od 33lat a przygodę z motocyklami zacząłem dużo wcześniej . Należę do klubu motocyklowego więc nie tłumacz jak działa zasilanie silnika motocyklowego w paliwo . Po drodze jest jeszcze m.in. komora pływakowa. Więc zamknięcie kraniku nic nie da. Właśnie że...
Dzięki za podpowiedz Znalazłem przyczynę ;) Obraca się zębatka w jednej przekładni ,jest ona zatopiona w plastiku. Chyba nie dostanę tej części bo widziałem tylko całe silniki (nie opłacalna naprawa). Może jakiś patent jak to zblokować? https://obrazki.elektroda.pl/8088708000_... https://obrazki.elektroda.pl/6037911900_...
magnes ....Plastikowy biały pierścień z zatopionym magnesem wirujący na wałku
Czy ktoś wie co to za komponent WZR 12 w obudowie SOT 23 ? Jest elementem komunikacji pomiędzy silnikami i w trakcie demontażu niepostrzeżenie się ewakuował w neiznane miejsce (był tak zgnity że kawałki nóżek zatopione w lutowiu się ostały) . Ew. w jakich innych modelach sterowników silników wycieraczek występuje ?
Co do utopienia alternatora np. w oleju to może by to i wyszło bo tak pracuje agregat w lodówce, ale nie wiadomo jak się zachowają szczotki. Nie spotkałem się jeszcze z silnikiem szczotkowym zatopionym w czymkolwiek, chyba że coś przeoczyłem. A ciśnienie zależy tylko o wysokości słupa wody.
Zrobiłem zgodnie z sugestiami kolegów. Zamówiłem szczotki o właściwym przekroju, odciąłem nadmiar z zatopionym przewodem i po włożeniu do młynka wszystko gra. Dziękuję za pomoc.
Niestety wymiana silnika nie wchodzi w grę bo to jest zespól silnik pompa zatopiona w studni i ma działac 10-20 minut na dobe. Juz bardziej zastanawiam sie nad wymianą na pompę jednofazową z tym ze wymiana pompy jest prawie tak droga jak sama pompa.
(at)meetglass Ok, ok, nic nie mówie. Tylko przy zahaczonej kotwicy szczotkowiec łódz zatopi, a ten.....zobaczymy. Uruchom go najpierw.
Ha ha ha!! Trafiony zatopiony!!Żebyś wiedział Paweł!
Sprawdź gaźnik. Moim zdaniem , zatopiony pływak lub zużyty zawór nad pływakiem. Silnik nie może przepalić paliwa.
(at)gulson nie przestawiłeś znów Elektrobota na bajkopisarstwo, znów się rozpisuje i dziwne rzeczy wypisuje ? Nie chce mi się wierzyć że sam się odmłodził do wieku dziecinnego. (at)robokop nie ten dział i temat aby VIP - VIPa się czepiał, ale zapytaj ciocię Viki lub wujka Google, przykładowo o "synchronous cage motor" (synchroniczny silnik klatkowy)...
na wtrysku pompa paliwa jest zatopiona w zbiorniku paliwa no i musisz wstawić filtr paliwa od 900-tki.mam schemat jednak nie mam skanera mogę zrobić jedynie kserokopię.
Czyli pewnie masz inverter a one są właśnie problematyczne. Zapomniałem i kupiłem inwertorowe. Kilka sztuk. Na dzień dzisiejszy to wstawiam sterownik na bazie Arduino i wymiana silnika wentylatora. W tych jednostkach jest komunikacja 2 kierunkowa z jednostką zewnętrzną i zawsze wyrzuci błąd bo jej niema. A drugi problem ze silniki wewnętrzne są na...
Suchobieg to taki stan kiedy nie ma wody przed/w pompie; Z uwagi na to że woda jest "smarem" dla obracających się części pompy - jej brak zaciera pompę (również zwiększa prąd pobierany przez silnik) aż do zupełnego zatarcia (zatrzymania w miejscu i spalenia/przegrzania) uzwojeń. Jedynym chyba rozwiązaniem jest zasyfonowanie pompy na krótkim odcinku...
Maszyna ma być dostosowana przede wszystkim pod względem bezpieczeństwa. O ile producent na co kolwiek pozwala. Od czego ten silnik. Dlaczego nie oryginalny? Należy wymienić przewód w silniku jeśli jest możliwość i nie jest zamontowany na stałe. Np nie jest to pompa chłodziwa z zatopionym przewodem. Należy umieścić go w osłonie mechanicznej. Peszel.
Trafiony-zatopiony! Wyciągnąłem silnik. Prądniczka ma rezystancję 506R. Podgrzałem ją suszarką do włosów i dostała przerwy. Poszukuję prądniczki tacho od silnika Typ 20580.052 Może ktoś ma w swoich zapasach? Wymiary: Średnica zewnętrzna - 39,4 mm Średnica wewnętrzna - 24,4 mm Wysokość - 12,7 mm http://obrazki.elektroda.pl/2239898300_1...
Właśnie u mnie wystąpił dokładnie taki objaw - wyłączanie na chwilę pompy podczas pracy i ponowne załączanie. Mam taką samą pompę uszkodzoną (silnik spalony po zatopieniu pompy), więc była baza części zamiennych. Wymiany czujnika ciśnienia (tego od włączania pompy po odkręceniu kranu), zbiornika ciśnieniowego (w tym kontrola ciśnienia) oraz całego modułu...
Witam, nóż kosiarki zatopił się w ziemi(tzn. wrył się w ziemie, zbyt nisko ustawiana wysokość koszenia), co skutkowało natychmiastowym zatrzymaniem silnika. Czy taka sytuacja mogła spowodować uszkodzenie kosiarki? Spotkałem się z taką informacją: "Wygięcie wału korbowego wynika z nagłego zatrzymania noży, które działają z ogromnymi prędkościami –...
Witam ponownie, temat już w sumie rozwiązałem, ale może komuś się przyda. W obudowie jest zatopiony czujnik halla. W wirniku (z tworzywa) zatopionych jest kilka kawałków metalu (magnes przyciągał). Wymiana czujnika właściwie nie wchodziła w grę (brak jakichkolwiek danych co do niego) a nowy silnik z tego co na szybko znalazłem to jakieś 500-600 zł....
Auto już naprawione, ze względu na problem z dostaniem potencjometru o odpowiednim oznaczeniu rozebrałem potencjometr sprawdziłem na którym kablu jest zimny lut lak w którym były zatopione przewody zdarłem i wlutowałem je odnowa trochę zabawy ale kasa w kieszeni została.
Jeżeli napęd ma już ładnych parę lat , to może być zużyty sam silnik z przekładnią . Może być wytarta przekładnia , lub wytarty komutator . W Hato można dokupić sam silnik w komplecie z przekładnią . Co do łańcucha , to jest normalne że jest luźny raz z jednej , raz z drugiej strony . Lepiej żeby łańcuch nawet momentami dotykał prowadnicy , niż żeby...
Witam. Objaw pasuje do zablokowanej sprężarki, lub uszkodzonego uzwojenia w silniku. Po włączeniu zasilania sprężarka nie rusza, silnik buczy, i po chwili wyłącza go termik. Po ostygnięciu cykl się powtarza. Przyczyną braku rozruchu sprężarki może też być uszkodzony automat rozruchowy. Dawniej były to przekaźniki prądowe. Później pozystor, który po...
łożysko alternatora - łożysko sprężarki klimatyzacji - wirnik turbosprężarki - napinacz paska klinowego wielorowkowego lub coś w silniku... No i potem to łożysko pracuje cicho wirnik turbo - no to jest wisienka na torcie, wydziela odgłosy gdy nie pracuje, bardzo ciekawa teoria napinacz - i podobnie jak sprężarka Przecież te porady to nawet najlepszy...
Do tej pory większość silników robiona była na tym samym bloku i wale korbowym - stare Ople, Renault, itp. Samym korbowodom nigdy się nie przyglądałem pod kątem różnic benzyna/diesel. Tłoki oczywiście inne - dużo cięższe, z grubszymi denkami, ściankami i masywniejszym osadzeniem sworznia, często z zatopionymi stalowymi wkładkami. A głowica to już zupełnie...
Mieliście rację co do tego że poszedł oring na wale, a wsumie został zatopiony ponieważ bendiks był odwrotnie założony, niewiem jak to możliwe ponieważ tego crossa kupiłem nowego, dziękuje serdecznie za pomoc, pozdrawiam😎
silnik dyson silnik dogrzewać silnik silnik przezwajać silnik silnik
strzel wydech przepustnica budowa generator turbina wiatrowy electrolux klejony zbiornik
amplituner naprawa denon amplituner naprawa denon
Błąd w module przy linii 164 - analiza i rozwiązania Rozmiary łożysk wentylatora kanałowego TD 2000/315