Nr 1. to zawór biegu jałowego często błędnie określany jako silnik krokowy. Nr.2. to twój zawór Egr-u .
Napisz czy podwiesza obroty na benzynie czy na gazie. Może słynny zawór biegu jałowego :D.
Jaki k...a znowu silnik. Zawór biegu jałowego tzw. obejściowy. Zostaw go w spokoju bo tam sterownik silnika głupieje od jazy tylko na gazie. Z resztą te zawory się nie przycinają więc ktoś ma złe informacje na temat ich domniemanego czyszczenia.
Pudło :) Obrotowy zawór regulacyjny biegu jałowego. (Rotary iddle adjustment valve)
To jest KE-Jetronic jeśli się nie mylę. Tam jest dużo więcej czynników wpływających na jałowe obroty, niż tylko nastawnik biegu jałowego. Potencjometr klapy przepływomierza, skład mieszanki, lewe powietrze...
a taka że pposiadam w takim razie taki sam i powodem na 90% jest elektro-zawór biegu jałowego znajdujący sie z tyłu gaźnika z dochodzącym do niego zielonym przewodem . Sprawdz czy cyka. Jak równiez kostke wszystkich innych elementów elektrycznych gaźnika centalnie nad skrzynią biegów czy nie zasniedziała.Z resztą jak coś to pytaj . W temacie mazdy a...
Ty pytasz czy stwierdzasz? IAC to zawór regulacji biegu jałowego. P1000 jest zawsze kiedy nie ma zapisanych błędów, nie pamietam czy występuje kiedy są jakieś błędy zapisane w pamięci.
Nazwa tego elementu to : zawór regulacji przyspieszonego biegu jałowego ( zimnego silnika ).
Szanowny Panie Michale --jak mam odłączyć zawór biegu jałowego/ silnik krokowy/ , czy mam go wypiąć? Pozdrawiam.
Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego lub jego obwód.
jeżeli to wtrysk wielopunktowy to prawdopodobnie IAC zawór biegu jałowego-sprubuj podnienić
Zawór biegu jałowego sprawdź.
Zakamieniony zawór pływający biegu jałowego/aqua-stopu nagraj film jak ta myjka się zachowuje, przerobiłem już troszkę myjek karchera chętnie pomogę.
Prawdopodobnie to zawór biegu jałowego IACV popularnie zwany silniczkiem krokowym albo wolnych obrotów. Też co jakiś czas (kikladziesiąt tysięcy km) przerabiam ten temat w swoim Oplu (do tej pory padły mi trzy sztuki) mimo ze komputer błędów nie wywala. Wymiana zawsze pomagała.
Sytuacja pojawiła się nagle. Po postoju 8-godzinnym po zmianie w pracy kręci, ale nie odpala. Wyraźnie czuć benzynę, tak jakby się zalewał. Wymiana świecy na nową, filtr powietrza nowy. Dalej to samo. Zapomniałem dodać, że burek jest na wtrysku. Zacząłem grzebać, sprawdzając, czy gdzieś lewego powietrza nie łapie. Przypadkiem okazało się, że jak wyjąłem...
Stawiam na zawór cr
robokop żadna z nich nie jest taka jak moja te, które pokazujesz na fotach to pierwsza z silnika 1.6 druga to z 2 litrówki, ale nubiry 2 w mojej zawór biegu jałowego wpięcie kostki skierowaną ma do spodu; załączam fotkę tej, która jest u mnie.
jogurto - a jaki to "maluszek" ???? Jest w nim może taki zawór elektryczny który dołaczony jest do gaźnika -to po pierwsze , a po drugie to jak jest elektryczny zawór iglicowy na dyszy biegu jałowego to jak rozkręcisz gaźnik to sprawdź go bo może on "świruje"
Silnik krokowy - zawór regulacji biegu jałowego , czy został sprawdzony ?
W tych fordziachach nagminnie pada zawór biegu jałowego,ale przeważnie tak że wogóle silnik gaśnie.A tym przypadku......to wróżenie z fusów od kawy.Miałem podobny przypadek-źle założone węże od odpowietrzenia zbiornika paliwa.
przepustnica,przepływka,tps,zawór biegu jałowego,lewe powietrze.
czyszcenie przepływomierza plus wymiana zaworu odpowietrzenia skrzyni korbowej (razem z rurką w kształcie litery "L" ). zawór biegu jałowego to ostateczność
Moim zdaniem do sprawdzenia tzw. krokowiec - czyli zawór biegu jałowego. Najprościej można to zrobić usuwając go i zaślepiając otwór całkowicie a obroty biegu jałowego wyregulować na przepustnicy.
witam....... czy w polo 2 1992 r znajduje się Elektro zawór biegu jałowego????? i czy możne on być odpowiedzialny za skok obrotów??
zaden zawór biegu jałowego nie ustawi obrotów w tym przedziale,za mały przelot,nie tędy droga. Linka gazu pewnie ciężko łazi,albo ośka sie przyciera
Sprawdzałem i jest taki jak powinien być katalogowo Valeo Typ Nr. 2 541 697 Myślę jeszcze o jednym – nie było paska czyli silnik nie miał żadnego obciążenia i było ok. ale gdy silnika ma obciążenie za wyrównywanie obrotów odpowiedzialny jest zawór biegu jałowego (kupiony nowy) czyli odpada , sterownik też był podmieniany , gdy odepnę zawór biegu...
Ciśnienie nastawiasz na zamkniętych zaworach. Bieg jałowy jest wysoki. Jakieś 1400obr/min. Jak wybija zawór to nie zamyka przepustnicy lub masz nieszczelność na ssaniu. Oczywiście zapachach separator daje podobny efekt. Załóż inny manometr, by sprawdzić czy ten poprawie pracuje.
Zobacz czy zawór EGR nie zaciął się na otwartym.
Pewnie jako "Iddle Air Control", czyli zawór biegu jałowego-błąd za długiego cyklu wypełnienia. Tyko że to diesel....
wyglada na nieszczelnosc ukladu dolotowego powietrza, poza tym tam masz zawór biegu jałowego który także może być uszkodzony. Silnika krokowego tam nie ma.
ale co zawóe EGR? Zawór egr? Że w tico? :-D hehe :D Tak się składa że w tico jest EGR. Sprawdź wg tych schematów z załączników. (Y5 - zawór biegu jałowego)
Zatrzymał się zawór biegu jałowego,mozna to porównać ,jako silnik krokowy biegu jałowego, z tym że w fordzie nazywa się i jest to zawór. Należy go wymontować wyczyścić ,posmarować WD 40.,i będzie dobrze.
Przyczyną był zawór biegu jałowego. Po zamknięciu przepuszczał powietrze. Po rozbiórce, wymoczeniu w benzynie ekstrakcyjnej i dotarciu grzybków zaworu wszystko wróciło do normy.
Zawór bocznikowy /biegu jałowego/-lub nieszczelność na dolocie/przewody odpowietrzenia skrzyni korbowej.
.za regulację biegu jałowego odpowiada zawór regulacji biegu jałowego i czujnik temperatury. A ja myślę, że nie tylko.
A to nie wiecie czego zawór biegu jałowego otwiera się na maxa? W każdej możliwej sytuacji. Czy też sam zapłon, czy też jak dam po gazie.
P1504 - Zawór sterujący powietrzem biegu jałowego - uszkodzony obwód.
Robisz w fordzie-super.Pytanie-czy testerem diagnostycznym,np w EEC V ,powiedzmy Mondeo zrobisz test aktuatorów?Tzn otworzyć wtryskiwacz,wysterować zawór biegu jałowego itp.
wyd. WKŁ Nie ma bardziej wprowadzających w błąd książek, jak książki wydawnictwa WKŁ. Krokowego tam nie ma i nigdy nie było, jest zawór biegu jałowego, zwykły elektromagnes.
Witam na początek kolego do sprawdzenia ciśnienie na listwie wtryskowej i zawór regulujący bieg jałowy w załączniku masz opisane jak go sprawdzić i jak to wygląda.Pozdrawiam Dodano po 3 Zawór regulujący bieg jałowy Ford mondeo mk1 1.6.16v.
Jak sprawdzić czy ten zawór regulacyjny biegu jałowego jest sprawny? Wyczyściłem go, ale pewności czy on działa poprawnie nie mam.
Może być zawór regulacji biegu jałowego.
Wyciąg ten zawór biegu jałowego i podłącz 12V , zobacz czy przysłona łatwo chodzi i nie zacina się. W czasie pracy na wolnych , pomierz napięcie na kostce / oczywiście wpiętej/ , po przegazówce winno lekko się zmieniać.
Ileż wam można powtarzać, że mi się zawór biegu jałowego otwiera od razu na maxa i nie ważne czy sam zapłon, czy jak odpalony, czy tam dam mu po garach, to i tak mam otwarty na maxa! (13.42 v) przy każdej możliwości!, na wtyczce od zaworu biegu jałowego.
Miałem takie same objawy, bujało obrotami i ciśnieniem paliwa na biegu jałowym, wymieniłem zawór (na listwie też jest czujnik ciśnienia) na listwie CR i wszystko wróciło do normy, tylko u mnie był błąd ciśnienia paliwa, kodu już nie pamiętam. Za nowy zawór zapłaciłem 550zł, pół godziny pracy.
Dzięki za uwagi, masz rację zawór biegu jałowego zasilania powietrzem jest nazywany potocznie silnikiem krokowym, a gazem steruje linka. Niestety twoje sugestie nic nie wnoszą do sprawy, nie pomagasz - nie krytykuj.
a gdzie jest zawór biegu jałowego ??? od nie dawna mam samochód i się poprostu nie znam Dodano po 12 takie same mam problemy jakie miałeś w twoich opisach. Pomóż jak możesz
moze to zawór regulacji biegu jałowego
wymienilem zawór sterujący biegu jałowego i wszystko jest ok czyszczenie nie pomoglo
Do sprawdzenia zawór regulacji biegu jałowego
Jest logiczne wytłumaczenie dlaczego po umyciu przepustnicy benzyną wszystko wróciło do normy. Dzieje się tak dlatego że podczas pracy silnika na biegu jałowym przepustnica celowo nie jest idealnie szczelna,część powietrza przedostaje się za przepustnicę przez zawór biegu jałowego,a część właśnie przez te nieszczelności na przepustnicy. Z biegiem czasu...
Zobacz czy nie masz uszkodzenia przy potencjometrze przeplywomierza, a jak chcesz to koniecznie odczytywać to w pewnym zakresie robi to cdif ale podaje kody procentowo ,sprawdz ew. jak zachowuje się zawór biegu jałowego czy po rozruchu występuje sygnał sterujący jeśli nie to przepływka ew. przewody.
Ja miałem taką sytuacje w Omedze B 95 rok 2.0 16,że przy ciepłym silniku auto na wolnych obrotach gasło a przy zimnym silniku było wszystko ok.Tez myslalem ze to zawór biegu jałowego powoduje tą usterkę ale nie okazało się że przepustnica była strasznie zasyfiona i nie przepuszczała wystarczającej ilości powietrza,po przeczyszczeniu auto normalnie malinka!!!
Nie ma silniczka krokowego. Jest zawór powietrzny biegu jałowego pod przepustnica. Jeżeli masz problem z wolnymi obrotami to trzeba zacząć od sprawdzenia luzów zaworowych ewentualna regulacja. Potem czyścić zawór powietrzny. Powtórzę jeszcze raz w tym silnikiu nie ma silnika krokowego nie znajdziesz go.
Zmierz pobór z aku ale po zamknięciu drzwi i upływie około 1 minuty, nie wiem jak cordobie ale niektórych autach napięcie na sterowniku silnika ginie dopiero po kilkunastu sekundach, poto żeby zawór biegu jałowego ustawił się w pozycje wyjściową. 0.11A to stanowczo za dużo.
Witam Jaki silnik, 1.6 czy 2.0 oraz jaki przebieg samochodu? Do sprawdzenia: - Czujnik położenia przepustnicy - wartości: Przepustnica zamknięta: 0.45-0.55V - Zaciski 2 i 3 Przepustnica otwarta: ok. 4V - Zaciski 2 i 3 - Przepływomierz - Układ zapłonowy: świece, kable (oporność między 6-10 Kohm w zależności od długości kabla), rozdzielacz zapłonu - Oporności...
Eeee ten mój manometr jakiś nieprawdziwy same głupoty pokazuje jutro pożyczę to zmierzę dokładnie a gdzie najlepiej go wpiąć w jakie miejsce na szynie? na powrocie zaraz przy szynie czy gdzieś dalej? i jeszcze jedno ten zawór biegu jałowego ma być bardzo szczelny gdy jest zamknięty bo mój przepuszcza trochę powietrza gdy dmucham...
Lamerki, jak można mówić do was rzetelnie? No jak? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... odróżniasz teraz zawór biegu jałowego od silnika krokowego? A że w Polsce przyjęła sie tendencja nazywania każdej części w samochodzie "silnik krokowy" to już nie nasz ból, zresztą po to jest ta ściągawka.
Właściwie każdy ma troche rację, ale to zależy od silnika. Jeżeli jest to nowszy silnik to jest tak, jak napisał kolega krzych41. Jeżeli starszy, bez katalizatora i układu kontroli spalin. Jest to tylko zawór biegu jałowego (wolnych obrotów), podłączany pod plus zasilania, po stacyjce, czyli działa tylko jak przekręcony jest kluczyk i włączony zapłon....
niemam silnika krokowego mam zawór elektromagnetyczny biegu jałowego
Witam Koledzy! Ostatnio w mojej Omedze B 2.0i 16v z 1997 roku brakuje mocy. Nie to żeby się nie "zbierała" jak należy ale jakoś osłabła. Przejrzałem wszystko łącznie z pomiarem wydatku pompy paliwa i nic. Za to stwierdzilem bardzo zaolejoną przepustnicę i zawór biegu jałowego. Po ich przeczyszczeniu Omega wróciła do formy ale po kilku dniach jazdy objawy...
Witam forumowiczów, Problem: Mam Problem z moim Galaxy. Silnik Benzynowy 2,3 147KM rok 2001. Niestety nagle pojawiły się problemy z obrotami biegu jałowego, dokładniej kiedy silnik się rozgrzeje trzyma obroty na poziomie 4000rpm. Na zimnym jest około 3000 rpm. Przekopałem internet, brak odpowiedzi, a autem nie da się jeździć po mieście... Błędy: Sprawdziłem...
Witam. Ja w swoim multecu (1.8) zaślepiłem całkowicie ten mały otwór w mikserze nad kanałem wolnych obrotów. W zamian wywierciłem otwór w ściance między komorą nad przepustnicą, a komorą wolnych obrotów. Teraz całe powietrze zasysane przez silnik idzie przez jedną główną zwężkę w mikserze dzięki czemu PWA stoi jak stół w pełnym zakresie. W tym silniku...
zawór regulacyjny biegu jałowego znajduje sie w dolnej części kolektora dolotowego,w okolicy rozrusznika.
przerabiałem ten temat i zacząłem od mycia przepustnicy i zaworu biegu jałowego, poprawiło się, obroty rosły, ale do 2 tys. a nie do 4...wymieniłem ów zawór powietrza biegu jałowego...i lipa...rzuca obrotami ponad 2 tys. Między czasie wyczyszczone i sprawdzone wszystkie złącza elektryczne, diagnostyka nie zgłasza oczywiście żadnego błędu. Odpiąłem wtyczkę...
wyczyść przepustnice i zawór regulacji biegu jałowego, odepnij akumulator albo wykasuj adaptacje inpa jak masz i napisz czy pomogło.
Zacząłem dzisiaj znów niuchać przy mojej fieście. Sprawdziłem wszystkie weżyki i wtyczki, TPS, zawór biegu jałowego i dalej taki sam efekt na wolnych obrotach nierównomierna praca: przyśpieszanie i zwalnianie od 500 do 1000 obrotów. Jednak po odpięciu wtyczki od przepływomierza powietrza silnik wyrównał wolne obroty. Były wręcz idealne 900obrotów, nawet...
Ciśnienie kolektora ssącego na biegu jałowym Wyreguluj zawory. , to też może być przyczyną, ale nie pojawia się w jednym momencie tylko stopniowo. pozdrawiam
Witam , ma ktoś może schemat i gdzie się znajduję zawór regulacyjny biegu jałowego i jak go wymienić w Ford Escort 1.8 16v 1995r z sekwencją .
Jeżeli na jałowym masz takie wyprzedzenie zapłonu to znak że leży regulator biegu jałowego, zresztą zobacz w parametrach czy wartość obciążenia CLV nie przekracza 40%, jeżeli jest sprawny zawór to wynosi przeważnie 24%. Sterownik nie mogąc wyregulować biegu jałowego owym nastawnikiem wyprzedził zapłon. Moze to też byc tym, że zle pracuje czujnik ciśnienia...
Układ paliwowy odpowietrzony . Po podłączeniu pod komputer wyskoczył błąd " zawór przyśpieszenia biegu jałowego ".
1 Umyć przepustnicę,zawór powietrza biegu jałowego 2 Sprawdzić szczelność wszystkich podciśnień 3 Sprawdzić szczelność odmy
Żeby nie być gołosłownym pokazuje zawór biegu jałowego kupiony w IC. Niby firmy MM. Ale jak widać jest to tylko naklejka. I to krzywo naklejona dodatkowo nie do końca i łatwo odłazi. Nie ma żadnych grawerów, nic. Zapłaciłem za niego 100zł, a w sklepie obok mam takiego za 25. Tak samo wyglądającego bez żadnych grawerów i hologramów. Tylko naklejki nie...
Ja ci zaraz dam krokowy! Piszę wyraźnie--IACV- Iddle Air Control Valve ( zawór regulacji biegu jałowego)
Słuchaj miałem takiego nissana i to jest tylko gaźnik który ma dysze i zawór biegu jałowego (taka iglica) - dysze się brudzą trzeba czasami wyczyścić i wyregulować iglicą skład mieszanki - jest tam dużo czujników bo jest tam sonda lambda i coś w rodzaju sterownika i jak zawsze "wężowisko" jak w każdym "japońcu" ale to tylko gaźnik!!!!!!!!!!!!!!. Ssanie...
Witam Fiesta gdy pochodzi chwile i wyłączy się ssanie to autko zaczyna szarpać na wolnych obrotach, gdy zdejmuje wtyczkę od prze przepływki to autko chodzi równo podstawiałem drugą ale to nic nie dało, dodam że gdy falują obroty i zdejmuje przewód wn z świecy to nie ma różnicy w pracy silnika, sprawdziłem też szczelność kolektora, serwa, ciśnienia paliwa...
Witam Borykam sie z problemem falujących obrotów w Focusie mk1 1.6b+lpg. Brak jakikolwiek innych defektów typu szarpanie,dławienie,duze spalanie itp. Co wymieniłem na nowe: -nowy rozrząd -świece ngk + przewody -cewka zapłonowa -czujnik położenia przepustnicy -zawór biegu jałowego -czujnik vss -regulator napięcia ładowania -sonda lambda (pierwsza od...
a swoja droga, jak sie sprawuje ta myjka? Dobra rzecz, fajnie czyści zapieczone wtryskiwacze czy inne drobiazgi. Jeżeli masz jakąś płytkę która była poddana działaniu wody i zrobiło się na niej mnóstwo zielenizny to wypucuje do srebrzystych ścieżek, tak kąpałem np płytkę pompy centralnego zamka, wiesz jak to czasami potrafi skorodować. Najczęściej...
Nie przez nią samą , ale przez potencjometr przepustnicy , zawór regulacyjny biegu jałowego i też sondę. Sonda znajduje się przed katalizatorem , na rurze wydechowej.
Koloego tzok zaraz na kolektorze dolotowym jest umieszczony zawór biegu jałowego, przez wielu nazywany silnikiem krokowym i taka też nazwa widnieje na różnych portalach aukcyjnych. Inna nazwa to zawór IACV - zwykły elektromagnes z zaworem odpowiedzialnym za dawkowanie powietrza bocznym obiegiem na obrotach jałowych... Dodano po 3 Może wiesz jeszcze...
oczywiście że może to być silnik krokowy, a jeżeli nie to sprawdź jeszcze wtryskiwacze Jak by tam był to może i tak ale go tam nie ma ,natomiast jest zawór bocznikowy/biegu jałowego/wolnych obrotów-zawór/ Sprawdź przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej /gumowa rurka wchodzi w kolektor ssący od strony grodzi lubi parcieć pękać i ciągnie lewe powietrze.
Witam Moje auto to toledo abf 2.0 16v 1995r gaz zwykły na mikserze. Problem mam od dłuższego czasu z obrotami. Jak zimny obroty biegu jałowego są ok, w miarę wzrostu temperatury obroty rosną stopniowo do 1500-1800 i na ciepłym tak trzymają, nawet jak przydusze silnikiem to i tak rosną. Po włączeniu wszystkich odbiorników spadają do 800 i jest oki ale...
Popatrz popatrz,a ja zawsze myślałem że to zawór regulacyjny biegu jałowego. Cewka wciąga rdzeń,na końcu którego jest przesłona,która to...... Czyżby koledzy nie odróżniali cztero i dwu fazowych silników krokowych od zwykłago elektromagnesu?
Przepraszam bo tutaj pracują dziwni moderatorzy. Ale jeśli to ma coś zmienić to ford nie ma krokowego tylko zawór pozycji biegu jałowego, nie wiem tylko co łatwiej skojarzyć ale luz.
Od dłuższego już czasu nie mogę się uporać w moim Tico z następującymi problemami: Podczas hamowania silnikiem jest efekt taki że auto jakby hamuje i popuszcza hamowanie - tak cyklicznie ( szczególnie jest to odczuwalne kiedy jadę z górki na biegu trzecim ) Po wyłączeniu silnika, silnik dostaje jeszcze samozapłonu i obróci jeszcze trochę , bez względu...
Pozatym nie bedzie miało wolnych obrotów bo zawór biegu jałowego jest po jednej stronie kolektora (od jednej strony V-ki) i na gazie z mikserem nie bedzie pracował na wszystkich cylindrach równomiernie chyba ze poprzerabiasz kolektor ssący co sie m ija z celem przy aktualnej bardzo niskiej cenie wtrysku. Zeby sprawdzic sterownik po prostu go wypnij...
Do sprawdzenia rzeczywistego poziomu paliwa nie potrzeba specjalistycznych narzędzi, a jedynie przeźroczysty wężyk + liniał lub suwmiarka. Zmiana dyszy głównej w gaźnikach CV ma znaczenie jedynie przy maksymalnych obrotach silnika, gdyż tylko przy takich warunkach przepustnica sterowana podciśnieniem podnosi się na pełne otwarcie. Przy tym gaźniku trzeba...
W zasadzie na monowtrysku czy pełnym wtrysku tak właśnie się dzieje. Zawór regulacji biegu jałowego otwiera się by utrzymać obroty na danym poziomie więc i auto jedzie bez wciskania pedału gazu.
coś mi to wygląda na EGR A mi na detonator zegarowy. Przecież z daleka nawet widać że to jest IACV (zawór regulacyjny biegu jałowego)
Tak,tak. W skrócie to vacum robi podciśnienie które doprowadzone jest do zaworu a następnie zawór na biegu jałowym zezwala temu podciśnieniu na zassanie gruszki,natomiast gdy ciśnienie doładowania wytworzone przez turbine zaczyna być za wysokie(dzieje się to pod obciązeniem silnika) to zawór ten odcina podciśnienie od gruszki a sprężyna w gruszce cofa...
Przełączaniem na bieg jałowy po osiągnięciu zadanego ciśnienia steruje presostat 8. Zawór 11 steruje zarówno zaworem odpowietrzającym 12 jak i zaworem wlotowym 6. Po osiągnięciu zadanego ciśnienia elektrozawór 11 jest zamykany, zamykając zawór wlotowy 6 i otwierając zawór 12. Jest to bieg jałowy. Zawór 12 ma kalibrowaną zwężkę, gdyż zawór wlotowy 6...
ZAWÓR REGULACYJNY BIEGU JAŁOWEGO Działanie Zawór sterowania biegu jałowego umieszczony jest w rurce na obejściu przepustnicy. Zespół sterujący steruje tym elementem tak, aby zapewnić stabilny bieg jałowy we wszystkich warunkach roboczych. Parametry opór cewki(wek): ± 20 omów napięcie zasilania: 12 V Obrotowy zawór suwakowy podłączony do twornika...
Pewnie masz tam X20XEV, a tam nie ma silniczka krokowego tylko zawór powietrza biegu jałowego. Poza tym układ regulacji biegu jałowego raczej nie będzie powodował opisanych przez Ciebie usterek. Podłącz pod tester i sczytaj kody usterek.
Witam. Sprawdź czy po zrzuceniu powietrza przez zawór osuszacza sprężarka przechodzi na bieg jałowy.
mam problem z fiesta 1.1 z 91r. spada do bardzo niskich obrotow po puszczeniu gazu, a potem wchodzi na wyzsze, trudno zapalic (na zimnym silniku zapalam na pelnym gazie i po minucie krecenia rozr. zapali) Auto utracilo na dynamice, jakby wszystko z opozniona reakcja, "zadlawienia" silnika, po szybkim wcisnieciu gazu. Wszyscy spece "amatorzy" wymyslaja...
mam ten sam problem z fiesta tylko ze 1.1 z 91r. czyli spada do bardzo niskich obrotow po puszczeniu gazu, a potem wchodzi na wyzsze, trudno zapalic (na zimnym silniku zapalam na pelnym gazie i po minucie krecenia rozr. zapali) Auto tez utracilo na dynamice, jakby wszystko z opozniona reakcja, "zadlawienia" silnika, po szybkim wcisnieciu gazu. Wszyscy...
wilczek91 , no właśnie u mnie jest trochę inna zabawa, układ chłodzący mam odpowietrzony, a w mojej HR-V zamiast silnika krokowego mam zawór powietrza biegu jałowego elektromagnes z zaworem dawkującym powietrze przez obejście przepustnicy. Fajnie, że rozwiązałeś swój problem dzięki temu tematowi.. A co do przydławienia proponuję umyć i dokładnie wyczyścić...
To jest zawór stabilizacji biegu jałowego. Rezystancja między stykami zaworu ma wynosić 3,5Ω...4,5Ω. https://obrazki.elektroda.pl/5423453300_...
Widział któryś z was krokowy w tym silniku? A owszem widział!!! albo na sterownik pin83 przychodzi podświetlenie bagażnika...a nie zawór regulacyjny biegu jałowego
Tylko gdzie go szukać bo w schemacie silnika jest tylko pokazany zawór stabilizacji biegu jałowego, którego włśnie wymieniałem. Regulamin pkt 11. Popraw temat!
zawór biegu jałowego astra zawór regulacji biegu jałowego zawór jałowego
układ bezciśnieniowy silnik pompy hydroforowej zasilanie manipulatorów integra
babcia komputer sterownik movera
Czy warto kupić pralkę Electrolux? Opinie i funkcje Kod błędu P1602 w VW Passat B5 1.8T - przerwa w zasilaniu ECU