Na początek zaślepił bym system EVAP czy zawór nie przepuszcza. Może pojawić się CHECK ENGINE ale jak znaczenie odpalać normalnie to zawór nieszczelny. Najczęściej zasyfiony drobinkami aktywnego węgla . Wtedy wymiana i dla zabezpieczenia nowego zawory filtr paliwa z malucha (taki przezroczysty) tak by drobinki z zasobnika EVAP nie zabiły go za szybko.
Witam, dziś przy czyszczeniu filtrów itp zauważyłem coś dziwnego mianowicie przy wlocie i wylocie z filtra paliwa mam wkręcone identycznie dwa zawory zwrotne, jeden według mnie prawidłowo a drugi myślę że przeciwnie, tylko dlaczego i dlaczego mimo to auto normalnie jeździło? O ile wlot jest dobrze założony to wylot już nie ale tego zaworu nie da się...
jest to grzałka paliwa uszkadzaja sie pompki na filtrze paliwa
Witam. Mam problem z autem Ford Transit 2.2 TDCi 115KM 2011 rok o przebiegu 340tys. Auto raz odpala, raz nie. Gdy nie chce odpalić, odłączam zawór regulacji ciśnienia paliwa i odpala, po odpaleniu podłączam kostkę i auto chodzi. Zawór i filtr paliwa zostały wymienione na nowe. Czy miał ktoś może podobny problem z tym autem i zna rozwiązanie tej usterki?
w hurtowni hydraulicznej tylko raczej cały kompletny zawór z filtrem paliwa dwu scierzkowy, sam klosz wątpliwe
Do sprawdzenia przewód paliwa, membrany gaznika, zawór igiełkowy, filtr paliwa, sitko w gazniku, w świecy możliwe że elektroda sie obsuneła. A przede wszystkim zalej najpierw świerzego paliwa!
Jak jest z odpalaniem, szybko silnik startuje ? Zobacz w parametrach jak rośnie ciśnienie paliwa po dodaniu gazu. Jakie masz wlane paliwom biodisel ? Zacząłbym od zawór dawki, filtr paliwa.
Zawór SCV, padające wtryskiwacze lub pompa ciśnienia paliwa. Na już nowy filtr paliwa i czyszczenie układu wtryskowego (takie coś co omija układ paliwa np. Tec2000 czy Fotre).
To był zawór zwrotny, ktoś go wybebeszył.
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Sprawdz czy nie masz pozamykanych zaworów na zbiorniku zakręć zawór na filtrze paliwa przy piecu odkręć kieliszek napełnij go paliwem odkręć zawór na filtrze i odblokuj palnik. Taką próbę zrób 2-3 razy palnik powinien zassać paliwo
Witam mam taki problem , Renault Master II 2,5 DCI odpala na wolnych obrotach ładnie chodzi - czasem ma problem z reakcja na gaz . Kiedy ruszam od razu zapalają się kontrollki STOP i check engine mruga i auto gaśnie. Wymieniono wszystkie możliwe czujniki i zawory , filtr paliwa .Komputer błędów nie znajduje . Nie mam już siły do niego co to może być...
Dokładnie co masz na myśli jeśli chodzi o powrót? Zawór na filtrze paliwa?
Właśnie założyłem zawór zwrotny za filtrem paliwa na przewodzie doprowadzającym. Oprócz tego wymieniłem zawór na filtrze bo po prostu go ułamałem. Auto znów na holu i teraz będę obserwować czy do wieczora wytrzyma i po powrocie z pracy da się odpalić.
witam, proponuję podjechać do diagnosty. Ja raz na rok robię pełną diagnostykę i nie mam najmniejszych problemów. Jakieś prace mechaniczne przy maluchu może się opłaca wykonać samemu, ale diagnostykę (czyszczenie i kontrola gaźnika, zawory, filtr paliwa, regulacje itp) to nie opłacalne (koszt ok. 80-90 zł), a można sobie tylko jeszscze bardziej rozregulować.
Okazało się, że zawór zwrotny na filtrze paliwa robił nieszczelność i stąd te problemy z odpalaniem. Dziekuję za pomoc.
Zamieniłem zawór w filtrze paliwa na inny używany z drugiego auta i dokręciłem trzpień w obudowie filtra choć i tak jest lekko ruchomy na boki i ciśnienie po zgaszeniu auta trzyma około 5 czyli ok. Po jeździe próbnej pracuje równo ale moim zdaniem nie ma ducha . Inne auto bez naczepy po wciśnięciu gazu w podłogę na najwyższym biegu wciska w fotel a...
wymieniałem zaworek na filtrze paliwa i za chwilę miałem to samo , po zamontowanie elektrozaworu z instalacji gazowej mam święty spokój , zawór pomiędzy filtrem paliwa a zbiornikiem , powód spadania paliwa jest prozaiczny - nieszczelna pompa paliwowa i dostaje się powietrze - uszczelnienie działa prawidłowo przy pracy pompy ( silnika ) i z pompy się...
Przed filtrem.
Zawór iglicowy nie domyka się w gniazdku
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów
Wymień zawór zwrotny paliwa na filtrze. Nie sprawdzałem modelu i rocznika to może być inaczej.
Wymieniłem Zbiornik filtr paliwa z węglem aktywnym wymieniłem zawór odpowietrzania baku i po przejechaniu około 40 km znów błąd P0441co robić? Pomocy
Zamontuj przed pompą paliwa na przewodzie zasilającym. (między filtrem a pompą)
Jak podłączyć zawór zwrotny do tego filtra paliwa. Zamieszczam zdjęcie. Problem polega na tym iż przewody są zabudowane i nie wiem który idzie od zbiornika paliwa a na nim chce zamontować zawór zwrotny która to końcówka na filtrze.
Przecież zdejmowałeś filtr przy niepracującej pompie .Wiec skąd miało być ciśnienie?Mogło być ale jakbyś zaraz wymieniał ten filtr po wyłączeniu silnika - zawór zwrotny jakiś czas utrzymuje to ciśnienie po zgaszeniu. Jak wymieniłeś filtr paliwa to teraz najpewniej teraz zbadać ciśnienie manometrem na wtrysku. Będziesz wiedział czy pompa siadła czy regulator...
Witam mam problem z bmw e 46 2.0 disel rozkręca się do 4,5 tysiąca i odcina dymi wtedy strasznie i niema mocy , wymienione zostały : filtr odmy ,wtrysk sterujący zawór EGR ,filtr paliwa , filtr powietrza , i problem nadal występuje ma ktoś pomysł do czego się dobrać?
Pod prawym błotnikiem. Zawór zespolony z filtrem - dość drogi gips.
Witam problem z odpaleniem pozostał mimo że wymieniłem pompkę paliwa w zbiorniku filtr paliwa ten plastikowy zawór do filtra paliwa przewody i czujnik temperatury wody , jak odłączam wtyczkę czujka temperatury wody to odpala normalnie co może być przyczyną ???? Jak podłączam wtyczkę do czujnika temperatury wody to trzeba chechla.
zmieniłem zawór zwrotny przy filtrze paliwa. Przez 2 dni problemu nie ma, zobaczymy co będzie dalej. I jaki efekt?
1.Zatkany filtr paliwa- no ale to zbyt trywialne 2-zawór turbo LDA- zatarł się kołeczek w poz min dawki Komp nic nie wyłapie szkoda zachodu Pozdro
Miałem ten sam problem na warsztacie który po ciężkich walkach udało się rozwiązać. Błąd p0002 , rozepchniety filtr paliwa. Wymieniliśmy pompę w zbiorniku, filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa , podmieniony zawór na listwie oraz czujnik. Przyczyną okazala się pompa wysokiego ciśnienia a dokładnie sitko pod króćcem wejścia do pompy było zapchane...
Witam, Skoda Octavia I BFQ 1.6 + LPG wylewa się benzyna ze zbiornika korkiem wlewu paliwa, zawór na filtrze z węglem aktywnym działa prawidłowo poza tym po odłączeniu przewodu par paliwa do pochłaniacza problem nie ustał. Który zawór przy wlewie paliwa odpowiada za ten problem ? https://obrazki.elektroda.pl/2485421000_...
kolego wymień zawór zwrotny w filtrze paliwa ten plastikowy tu może być przyczyna że paliwo się cofa częsta przyczyna grupy VW.
Cześć, jestem nowy na forum, ale już od jakiegoś czasu mam problem ze swoim Mercedesem GL X164 Bluetec. Problem polega na tym, że na wolnych obrotach po odpaleniu ciśnienie paliwa utrzymuje się na ponad 300 bar, nieważne czy ciepłe, czy zimne, bo zawsze pokazuje podobne wartości. Wchodzi w tryb awaryjny i pokazuje błąd za wysokiego ciśnienia paliwa...
Witam. Samochód vw Bora 1,9 TDI 110KM silnik AHF 1999rok. Powód usterki - cofające się paliwo , ciężko odpalić po dłuższym postoju. Wymieniony filtr paliwa, zawór zwrotny (podgrzewacz) na filtrze paliwa + oringi, wymienione zaciski na skręcane na filtrze , wymienione przewody od filtra do pompy wtryskowej. Po wpięciu do przewodu zasilanie z baku przezroczystego...
Skoki ciśnienia paliwa może powodować zapowietrzony układ paliwowy. Filtr paliwa też był zmieniany?
Mierzłeś ciśnienie manometrem na filtrze? zdemontuj pompę podająca, rozkręć. W Środku są dwa tryby wyjmuj je i zobacz ściany (jak widać ślady na ścianach że tryby się obracają, pompa do wymiany) Sprawdź jeszcze zawór przelewowy Dodano po 3 Uruchom silnik i pozostaw na obrotach 500 obr./min. Odczytaj wartość ciśnienia, najniższa dopuszczalna wartość...
Pompkę na ramie zakładałeś oryginał czy zamiennik. Jaki filtr paliwa? A może zawór/czujnik na listwie??
Witam Peugeot 207 16hdi 2008 rok gasnie w trakcie jazdy. Przeważnie przy redukcji biegu, jak opuszczam skrzyżowanie. Walczę od początku roku i po wizytach u trzech elektormechaników zostaly wymienione nastepujace części, bez rezultatu: zawór w pompie wysokiego ciśnienia; wtrysk filtr paliwa zawór na listwie czujnik położenia wału. Nawet komputer miałam...
Sprawdź ciśnienie paliwa, od razu zawór regulacji ciśnienia jeśli tam jest. Ale najpierw wymień filtr paliwa.
Dławienie się na benzynie może oznaczać zapchany filtr paliwa i/lub umierającą pompę paliwa. Szybciej bym obstawiał filtr. Również może być nieszczelny zawór na butli bądź na parowniku. Jak chcesz sprawdzić to zakręć butlę i zobacz efekty. Odnośnie gazu, warto byłoby filtry w nim zmienić, i zobaczyć jak będzie się zachowywał. Problemem mogą być również...
MAM PROBLEM Z DXI 480 AUTO ŁADNIE ODPALA PO PRZEJECHANIU ILUS KILOMETRÓ POD CIĘZAREM ZAPALA SIĘ PRZEKREŚLONY WTRYSK I TRACI NA MOCY ,CIŚNIENIE PODCZAS PRACY OK 6 BAR PO ZAPALENIU KOMUNIKATU SPADA NA OK 1,5 BAR SPRAWDZONE ZAWORY KULKOW E W ZBIORNIKACH NOWE FILTRY PALIWA SERWISOWE , NOWA POMPKA PALIWA ,NOWY ZAWÓR PRZELEWOWY I NIC
Kolego zawór odprowadzający wodę na podstawie filtrów paliwa Dodano po 39 Prąd zbyt niski
Witam, a więc w skrócie jakieś parę miesięcy temu zaczął mi się dławić i pół silnika poszło do remontu, takie jak łożysko na wale, tłok, szlif cylindra. Przed tym nie chciał wchodzić na obroty powyżej 5tyś. Prędkość to ma może z 30-40 na równej a z górki ile poleci to poleci i wtedy też się obroty powolutku zwiększają. Wszystko jest dobrze założone,...
Trop niezły, ale jest pompa w baku która ma dobić do jednego bara, a jak jej nie ma to zawór termostatyczny na filtrze paliwa ma je utrzymać po rozpoczęciu tłoczenia przez tandem pompę. Sprawdź ten zaworek na powrocie na filtrze paliwa, nowy boscha chyba 25 zł kosztuje.
Panowie..odłączyłem filtr paliwa,wstawiłem zawór zwrotny i od niego bezposrednio do pompy paliwa...autko rano odpaliło na dyk...oringi prawdopodobnie przy obudowie filtra....
Tylko że często zawór EVAP (tak to zawór N80) uszkadza się od drobinek węgla aktywnego które to wydostają się ze zbiornika systemu EVAP i sama wymiana zaworu jest rozwiązaniem na krótką metę bo zaraz te drobinki blokują nowy zawór . Rozwiązania są dwa wymiana zasobnika EVAP przewodów i zawory lub zastosowanie filtra przed zaworem EVAP tak by zatrzymać...
a zauważyłem jeszcze jedną rzecz że na ujemnych temperaturach auto odpali i gaśnie po paru sekundach zmieniłem filtr paliwa nowy zawór zwrotny przed filtrem po przepompowaniu go po nie całej minucie znów ciśnienie spada nie wiem hmmm być może pompa paliwa? a jeśli tak jaki jest koszt naprawy?
u mnie to samo w mondeo mk3 tdci z 2002 roku problem prawdopodobnie z zaworkiem zwrotnym na pompie przynajmniej u mnie schodziło paliwo z pompy , założyłem zawór zwrotny między pompą a filtrem paliwa
Wymieniłem filtr paliwa wraz z uszczelką, nie pomogło :( Zainstalowałem zawór zwrotny między pompą wtryskową a filtrem, też nie pomogło :(.
Witam ,zapowietrza sie gdzies układ zasilania paliwem i wiem że temat nie jednokrotnie opisywany i opowiadany na forach, ale już zaczynam siwiec .Wczoraj skończyłem wymianę przelewów z trójnikami z tym że przewód z przelewów nie połączyłem z pompą wtryskową tylko do powrotu przewodu do baku (wstawiłem trójnik), zaś przy pompie przewód od przelewu zaślepiłem...
Witam Mam problem z ciągnikiem jak w tytule problem polega na tym że auto ma spadek mocy tzn. jest mniej dynamiczne zaczyna szarpać, czasem gaśnie i jest problem by ponownie zapalić wszystko to zaczyna się dziać gdy poziom paliwa zejdzie poniżej 1/3poziomu. Taka sytuacja jest też gdy autko stoi kilka godzin np. po pauzie; nie pali od razu, trzeba kilkanaście...
a czy to może być powodem poniżej, na mój objaw, na który ma wpływ temperatura. - rolka - podciśnienie ale czego - servo hamulca - zawór odpowietrzający filtr paliwa - dogrzewacz płynu chłodniczego w niższych temperaturach, choć nie sądze. - pompa wody odgłos delikatnie się zmienia, gdy dodaje gazu, przy ruszaniu kierownicą nic nie ma musiałeś, zle...
znam silniki cdi w mercedesie ale chyba comon rain jest taki sam w hdi.ja bym sprawdzil(wymienił)zawór zwrotny na filtrze paliwa albo czojnik cisnienia w rorze
Witam radze wyregulować zawory luzem 0,05 mm i sprawdzić wężyk podciśnieniowy przy kraniku paliwa u mnie pomogły zawory.
Sprawdz zawór w pokrywie filtra paliwa (filtr ma 3 podłączenia ,2 w pokrywie 1 na dole)
Coś znalazłem, mianowicie przewody są całe, tylko rano w wężyku do pompy jest powietrze nie paliwo, dlatego nie widziałem powietrza, ale dzisiaj rano kolega zakręcił i faktycznie widać, jutro wymienię filtr paliwa, czy zawór zwrotny powinien być na filtrze czy w pompie, bo tej jeszcze nie rozbierałem.
1. Na rozgrzanym ucieka paliwo do baku - nie trzyma zaworek przed ręczną pompką. 2. Na rozgrzanym - zapowietrza się - pod filtrem paliwa jest zawór ciepło/zimno, lub sama obudowa filtra paliwa ma nieszczelność.
filtr powietrza wymieniłem, paliwa zawór egr podmieniłem i nic mułowaty jest, turbine mechanik nawet podkręcił
Tak, czasem też pada pompka wstępnego ciśnienia, albo zawór przelewowy, albo czujnik ciśnienia, może też być problem z filtrem paliwa, ale to pierwsze pewnie co zostało wymienione, może być też problem z napięciem na wtryski powinno być około 75V. Podłączany był do SD? jeśli tak to czy wszystkie wartości podczas kręcenia są dobre? Jaka jest kompresja?...
Odpali za moment zgaśnie zaeory mogą być do regulacji sprawdz jeszcze paliwo filtr gaźnik czy zalewa ale jak pisałem mogą być zawory do tegulacji. Dodano po 3 Filtr paliwa lub zawory do regulacji zerknji czy ok z paliwem jak oki to zawory lub ewentualnie wyczyść gaźnik ale stawiam na zawory.
Sprawdź filtr paliwa czy nie jest wadliwy bo zdarzały się źle wytłoczone właśnie gdzie jest w ciskany ten zawór zwrotny, a ten zawór też pewnie jakiś zamiennik?. A z tego powodu możesz mieć błędy od wtrysków i turbo nie będzie będzie pompować właśnie z braku paliwa bo nie będzie odpowiedniego ciśnienia spalin. Ja bym sprawdził czy ten otwór nie jest...
Znalazł się winowajca problemów, uszkodzony króciec w obudowie filtra paliwa, w układ szło nie filtrowane paliwo, zapychając sitka i zawory. Zmieniłem obudowę filtra paliwa i oddałem zaworek na pompie, zawór i czujnik na listwie do czyszczenia w myjce ultradźwiękowej + wyczyściłem cały układ paliwowy i pomogło.
Skoro dymi na biało to szukaj nieszczelności w układzie paliwowym, możesz też zamontować przed lub za filtrem paliwa zawór zwrotny i na pewno zobaczysz poprawę.
Przeszukałem forum i znalazlem taki sposób na sprawdzenie smoka: Zawór zwrotny można sprawdzić odkręcając 2 rurki od pompy paliwa (poprowadzone równolegle od smoka do pompy paliwowej) jedną zatykasz a do drugiej dmuchasz powietrze. Podmienie też zawór przelewowy przy filtrze. Który to jest zawór czerwony?
Witam Muszę długo kręcić rozrusznikiem by zaciągnął paliwo. Gdy podłącze na krótko z kanistra odpala od "strzała". Proszę o informację na którym wężyku przy filtrze paliwa zamontować zawór zwrotny by nie cofało się paliwo?. Na wężyku doprowadzającym paliwo do filtra, czy na powrotnym?. http://obrazki.elektroda.pl/7355344900_1...
Witam, Od końca ale na początek to ta kostka od regulatora aż się prosi o wymianę. Najlepsze dla przepływu prądu było by to polutować to Ci się więcej kostka nie spali. Brak oporu to dobry znak a ile volt przy odpalonym tak jak Ci pisałem ? ( Jeśli boisz się pomiaru mów śmiało, nie ma tu co kozaczyć ) Akumulator, jak chcesz to wymień tylko nie bardzo...
1. Cofające się paliwo. Zamontuj zawór zwrotny przed filtrem paliwa. Paliwo z butelki zaciągał ale najpierw musiał napełnić filtr a nim dotrze ono do pompy to jeszcze trochę czasu minie. 2. Do sprawdzenia zawór od regulacji dynamicznego konta wtrysku ale - to zależy jaki masz typ pompy bo były 3 czy 4 typy pomp wtryskowych w tych silnikach.
Ten ostatni, to czerwony zawór (odcinający paliwo) Jeśli masz jakieś zapasowe części, to dołóż drugą krzywa blaszke sprężystą, bo błąd wskazuje na nieprawidłowe gaszenie motoru.(brak spadku ciśnienia) Może też to być wadliwy czujnik ciśnienia dawki paliwa, ale najpierw- zawór. Serwis zaczyna od wymiany. 12801 za niskie napięcie baterii- pewno z czasów...
Dam mu jeszcze trochę czasu zobaczę jak się zachowa. Mam na przewodzie ze zbiornika zawór zwrotny zamontowany przed filtrem paliwa- zamontuje go teraz na przewód powrotu do zbiornika paliwa z filtra, a co mi szkodzi.
Witam kolegów mam problem z błędem P0443 (zawór par paliwa w filtrze węglowym) był spalony zawór wymieniłem na nowy kable sprawdzone te od sterownika i te od skrzynki bezpieczników są sprawne, sterownik podrzucony drugi i błąd nadal widnieje gdzie szukać przyczyn z góry dzięki za podpowiedzi.
Witam, mam problem z Kia Cee'd 1,4 benzyna, 90 km, z LPG, 2012. Auto gaśnie zaraz po odpaleniu, dopiero za 4 razem odpala, jeśli wciśnie gaz, to odpali za pierwszym razem. Po odpaleniu wolne obroty falują trochę, ale ogólnie ok. Dzieje się tak po kilku godzinnym postoju. Wymieniłem już pompkę i filtr paliwa, zawór ciśnienia paliwa i odpowietrzenia baku...
Witam kolegów i jednocześnie proszę o sugestie co do usterki w Scani R420. Samochód gwałtownie tj. z dnia na dzień zaczął nierówno chodzić na wolnych obrotach. Z daleka słychać, ze silnik nierówno pracuje, lekko przerywa, ma metaliczny pogłos i kopci na czarno przy przegazówkach i zmianie biegów. Sprawdzane były cewki od kata i dawki wtrysku, zawór...
To że pompa paliwa coś podaje to nie znaczy, że działa prawidłowo. Ciśnienie na listwie paliwowej winno wynosić w stosunku do ciśnienia w kolektorze ssącym około 3 bary. Podłącz manometr i sprawdź działanie zaworu regulacji ciśnienia paliwa (korektor sterowany podciśnieniem z kolektora). Jeżeli na pracującym silniku wtryśniesz odrobinę paliwa do kolektora...
W tych jak masz korpus wtryskiwacza zużyty też długo nie pochodzą. Dodano po 2 Sprawdzone ciśnienie sprężania na zimnym(gdyż objaw występuje na zimnym silniku) i na każdym jest około 20 wszystkie "+". Silnik złom, powinien mieć 28 bar. Co do nie równej pracy na wolnych, sprawdź zawór z termostatem na filtrze paliwa, ewentualnie wymień, grosze kosztuje...
Najlepiej wyjąć zawór zwrotny w filtrze paliwa i POWOLI wlewać ropę do filtra aż do momentu gdy przestanie ubywać - zamontować zawór - próbować odpalić i ewentualnie powtórzyć. Pragnę zwrócić uwagę za przedmówcą by było to paliwo świeże : paliwa z dodatkami "eko" po półrocznym przechowywaniu nadają się tylko na opał. A nie wiemy czym nas częstują na...
Jak nie trzyma w ogóle wolnych obrotów to silniczek krokowy do wymiany, byś może jeszcze samo czyszczenie może coś pomóc. Z tego co piszesz problem po stronie instalacji gazowej. Jak już wyżej kolega wspomniał, na początek do sprawdzenia filtr, jeśli tu jest ok, to do sprawdzenia zawór przełączający źródło paliwa. Ewentualnie wizyta u gazownika ;)
tylko do momentu aż wyciągnie paliwo z filtra . Nie pobiera paliwa ze zbiornika , przewody drożne. Dlaczego nie pobiera paliwa ? zakręcony zawór na filtrze, zapchany filtr lub nieszczelność przez którą bierze lewe powietrze. Czerwony przycisk to reset sterownika palnika, zaświeca się np w przypadku nieudanego zapłanu lub zgaśnięcia podczas pracy. Nie...
Męcze się z tym samym problemem ,silnik zaczyna szarpać po krótkiej chwili wraca wszystko do normy. Wymieniono filtry , pompe paliwa , zawór recylkulacji powietrza, zawór nadmiaru paliwa ,świece, przewody, sprawdzono sonde i nic mu nie pomaga!!! Do bęzyny dolano środka do czyszczenia wtrysków.Może ktoś wie co jeszcze można wymienić (oprócz samochodu)...
Kod P0171 oznacza, że czujnik tlenu (O2) w banku 1 rozpoznał zbyt ubogą mieszankę, aby ją skorygować. Czujniki tlenu O2 mają możliwość korygowania mieszanki paliwowej o +-15%. Jeśli będzie musiał skorygować mieszankę paliwowo-powietrzną w większym stopniu, zostanie zapisany kod P0171. Następujące problemy mogą być spowodowane przez kod P0171: Nieszczelność...
Witam. Mnie też interesuje finał tej zabawy. Mam obecnie problem podobny. Raz odpala za pierwszym a innym razem za czwartym razem. Zmieniony wałkowany filtr paliwa zawór scv kupiony który nie chciał wcale działać ( tylko odpalał na nim na chwilę podczas kręcenia rozrusznikiem) I nic
Golf 4 problem z odpaleniem, gaśnięcie podczas jazdy. Witam, mam problem z golfikiem 1.9tdi 101km/74kw. Autko po dłuższym postoju pali na dotyk, ale praktycznie od razu gaśnie. I muszę go kręcić tak, jakby nie miał paliwa i musiał je dopompować. Autko czasem potrafiło zgasnąć podczas jazdy, gdy je wysprzęgliłem i obroty spadły. Czasem po odpaleniu przez...
Pierwsza sprawa to filtr paliwa,druga to zawór recyrkulacji spalin(EGR).
Filtr paliwa kiedy wymieniany ? Zawór regulacyjny na pomie CR do wykrecenia o czyszczenia.
Ciśnienie na powrocie filtra powinno być ok.0,7bara. Może być uszkodzony zawór regulacji niskiego ciśnienia a filtr paliwa jest dobry?
A nawet nie wiem,jaka to pompa,ale sprawdze jutro. A filtr mam z Harta niestety :/ Dzisiaj założyłem zawór zwrotny między bakiem, a filtrem paliwa. Samochód pali lepiej i nie dusi się. Czy pompy wtryskowe w Renault miały swoje zawory zwrotne,czy nie?
Okazało się ,że wystarczyło wymienić filtr paliwa i zawór cisnienia doładowania,autko jeżdzi jak nowe :))) pozdrawiam
U mnie w silniku D11 EURO VI najpierw pękł przewód powrotu paliwa z głowicy, i od tego momentu spadło ciśnienie paliwa do poziomu 51 kPa. Wymieniłem: filtry, przewód z zaworami, pompę paliwa, ręczną pompę paliwa. Pomogła zmiana śruby drążonej na powrocie z głowicy na zawór przelewowy 20450468 z odpowietrznikiem M10x1, jak do pomp wtryskowych. Ciśnienie...
Witam, dzięki wszystkim za udział i chęć pomocy. Już dawno poradziłem sobie z problemem, niestety dopiero teraz pisze jak. Jak się okazało zawór zwrotny jaki kupiłem był felerny. Tania podróbka która sprawiła mi wiele problemów. Zawór przepuszczał powietrze, paliwo z wężyka cofało się do baku. Po dłuższym postoju (noc), silnik nie odpalał. Wymieniłem...
Zaworek jest w pompie, a jak paliwo ucieka, to załóż dodatkowo zawór zwrotny miedzy filtrem paliwa a pompa. http://fotoo.pl/zdjecia/thumbs/2010-12/6...
Rozmawiałem dzisiaj z mechanikiem z VW i mi powiedział, że to dobre zabezpieczenie, ale, żebym założył zawór zwrotny przed filtrem paliwa, bo w przypadku gdy już złodziej mi zapowietrzy wtryskiwacze to ja później po włączeniu ukrytnego przycisku wystarczy, że pare razy poprzekręcam kluczyk
Dzięki, spróbuję podmienić czujnik na próbę, bo dolot już uszczelniony i wężyki podciśnienia też wymienione. Nawet wypinałem z instalacji podciśnienia zawór sterowania filtrem par paliwa. Nie sprawdziłem tylko przewodu do serwa. Sprawdzę i dam znac czy pomogło
Nie ma czegoś takiego jak błąd listwy wtryskowej. Błąd z dużą dozą prawdopodobieństwa informuje Cię o niskim ciśnieniu. Masz układ wtryskowy Delphi jak mniemam, a ten jest okrutnie awaryjny w połączeniu z naszym paliwem. Jeżeli wtryskiwaczy jesteś pewien (a po oględzinach na kompie i przelewach nie wiesz nic o stanie rozpylaczy) , to do sprawdzenia...
Przelewy na wtryskach, zawór zwrotny na listwie, kontrola pompy czy nie ma opilków matelu na zaworze, filtr paliwa itp. Samo podłączenie pod komputer nie naprawi usterki. To prosty układ paliwowy. Cudów nie ma. Gdzieś masz stratę ciśnienia chyba że inny układ jest uszkodzony i komputer odcina paliwo przy 2500 np niewłaściwe ciśnienie doładowania lub...
Jeżeli zakładałeś wtryskiwacze i masz nowe podkładki do odpalania nic nie powinno przeszkadzać,ale jeśli puchnie ci uszczelka w zbiorniczku wyrównawczym, to obsady na bank. Co do odpalania, zawór na bloku sprawdzałeś, no i czy nie cieknie pod filtrem paliwa, te dwie uszczelki na bloku to nie wszystko co może cieknąć. Dodano po 1 Jeżeli zakładałeś wtryskiwacze...
Spróbuj wyczyścić tez zawór regulujący paliwa będący w pompie wysokiego ciśnienia, bo w tym zaworze jest sitko, co być może również jest zanieczyszczony. (Warto sprawdzić, bo jeśli błąd powraca, to nic nie pozostaje jak sprawdzić ten zawór.) Dodatkowo sprawdź w starym filtrze paliwa, czy nie było obecności opiłków, bo jeśli się okaże, że jednak minimalnie...
jaka może być przyczyna, że traci na mocy? -Turbo -Podciśnienie -Zawór n75 -Przepływomierz -Filtr paliwa -Nieszczelny dolot -Problem z EGR lub jego sterowanie -Problem z pompa paliwową. Bez diagnozy można tak wymieniać.....
Renault Trafic 2010 2.0DCI 115 Silnik nie odpala, kręcę go przez kilka sekund, wtedy odpala dosłownie na 3 sekundy i gaśnie, i tak za każdym razem.... Komputer był podłączany kilka razy (chińskie Delphi DS150), ale nie pokazuje żadnego błędu poza niestałym błędem airbag. Nowa chłodnica EGR, zawór EGR wyczyszczony, Filtr paliwa zmieniony, odpowietrzony,...
Witam, Nissan Navara D40 2.5dCi 126kW 2007r. Nieregularnie samochód wpada w tryb serwisowy i wywala błąd P1272- nadciśnienie w układzie paliwowym. Usterka nie jest permanentna. Czy kończy się powoli zawór SCV ? czy problem jest gdzie indziej. Gdzie w tym silniku jest zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie czy na listwie ? Oczywiście filtr paliwa...
zawór filtrze paliwa transit zawór filtrze paliwa peugeot filtrze paliwa zawór zwrotny
schematy instrukcje serwisowe samsung sterowanie rolet zewnętrznych taśma touchpad naprawa
Zipp BT 49QT-28a: Spadek mocy po wymianie zapłonu Podofo Android Stereo Steering Control Setup for Hyundai i10 2011