Przestawianie regulatora cisnienia oleju to był błąd. Normalnie to z biegiem zużycia silnika ciśnienie oleju się obniża odwrotna sytuacja oznacza jakąś usterkę i trzeba znaleźć jej przyczynę. Może to być zablokowany zawór ciśnienia, obrócone panewki, zużyty olej.
Numery zaworków magistrali olejowej Z17DTL (Opel Isuzu 1,7 CDTI): • GM 94158727 - zawór jednokierunkowy • GM 98039340 (JNS GM 94381699) - zawór nadmiarowy (JNS = już nie stosować) • GM 97043774 - zawór bocznikujący Uszczelki podstawy filtra oleju/chłodniczki: • GM 97189134 - uszczelka podstawy filtra oleju • GM 98080996 - uszczelka łba śruby drążonej...
To jest zawór klapy chłodnicy spalin.
Poprawka, zawór ciśnienia oleju jest wyżej po lewej stronie, ta śrubka to po prostu zaślepka kanału olejowego.
Zawór olejowy wywala błąd...nie ma ciśnienia oleju na 4000 obrotów wystarczającego aby sterownik prawidłowo pracował.. Manometr wszystko powie....ma być około 2 bary na jałowym...inaczej zawór ów informuję o błędzie....silnik do rozbiórki źle złożony.. Tak było u mnie....
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Na zdjęciu co dałeś to zawór nabojowy ograniczakący ciśnienie na funkcję.
Ten czujnik ze zdjęcia wg mnie to zawór który otwiera kanał olejowy natrysku oleju na tłoki I masz rację. W takim razie ten silnik nie ma klasycznego czujnika/kontrolki ciśnienia oleju Znowu masz rację. kierowce o awarii poinformowała panewka Niemcy wyszli z założenia, że jak pompa się kręci - to pompuje i ciśnienie jest. Śmieszne - ale taka jest tendencja...
Kolega sprawdzał ciśnienie- może być uszkodzony zawór przelewowy.
Co wy tak do tych pierścieni. Jak by pierścienie poszły to brał by olej a i kopciło by z korka oleju czy odmy. W pierwszej kolejności i nawet bez zdejmowania głowicy - zawory do weryfikacji. Może zdjąć nawet pokrywę i sprawdzić czy zawór nie podbity. Pozdrawiam. Pierścienie przy pomiarze i próbie olejowej sporo poprawiają - było robione na mokro?
Przyblokowało zawór przelewowy w pompie oleju i ciśnienie podparło hydropopychacze. Najlepiej było by podłączyć manometr w miejsce czujnika ciśnienia i sprawdzić jakie jest faktyczne ciśnienie oleju podczas kręcenia rozrusznikiem
Tam jest tylko mechaniczna regulacja ciśnienia oleju. Tzn taka by ciśnienie oleju nie przekroczyło 4bar. Nie ma regulacji ciśnienia poprzez zawór regulacyjny sterowany elektrycznie. Takie cuda to w 3.0TDI i to nie każdym. Czujnik działa w prosty sposób. Zawiera do masy lub rozwiera. Sprawdź miernikiem czy styk jest zwarty czy rozwarty w twoim czujniku...
Jeśli TUZ jest napędzany hydraulicznie, to szukaj zawór dławiący przepływ oleju przy opuszczaniu. W instrukcji obsługi będzie to prawdopodobnie zawór regulujący prędkość opadania. Jeśli takiego nie ma, to pozostaje sprawdzić czy rozdzielacz nie jest zapchany/zepsuty, ewentualnie czy nie zaciera się tłok podnośnika.
Ciśnienie jest za duże sprawdź zawór przelewowy ( ciśnieniowy) pompy oleju silnika
Jak kolega wspomniał zatarty/zawieszony zawór pompy oleju+zatkane kanały olejowe.
I zrób ten zawór zwrotny oleju bo ci usadzi w końcu silnik, do wymiany podstawa filtra oleju. Odpalasz silnik tak jakbyś za każdym razem robił wymianę oleju, filtr pusty.
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie uszczelek pokrywy zaworów do tego silnika bo ciężko się dogadać w sklepie albo nie widzą w katalogu albo nie wiedzą czy podejdzie . Pytanie brzmi czy uszczelki pokrywy zawór lewa i prawa strona są takie same bo napewno mam do wymiany z góry przepraszam że nie założyłem nowego tematu mam nadzieję że mi tu pomożecie...
Uszkodzony zawór regulujący ciśnienie oleju, skutkiem czego jest zbyt wysokie ciśnienie oleju.
Jedna wymiana oleju nie wystarczy. Zlać ile można stroną niskiego ciśnienia. Potem próżnia samej sprężarki i solidne jej wygrzewanie. Tak samo z całą jednostką zewnętrzną. Próżnia z 48h i w ciepłym miejscu. Jakby mi zależało na sprzęcie to bym w sprężarce wstawił zawór serwisowy AV do zlewania i wymianie oleju.
https://obrazki.elektroda.pl/4927916400_... Olej do kompresorów z przekładnią śrubową taki do pracy w temperaturze otoczenia 0-40 st. C, wymieniany co 12 miesięcy lub 4000 godzin, jeżeli pracuje w trudnych warunkach, np olej nagrzewa się do 90 st należy go wymieniać częściej co 6 miesięcy lub 2000 godzin. 1. Należy włączyć kompresor...
Miałem podobny problem.Uszkodzony był zawór ciśnieniowy w pompie oleju.Dokładniej rzecz ujmując zawór był zanieczyszczony osadem olejowym.Zawór byl lekko otwarty i przy zimnym silniku i gęstym oleju wszystko grało ale wraz ze wzrostem temperatury malała gestość oleju co powodowało sbobodniejszy przepływ przez nieszczelnośc i spadek ciśnienia
W etce nie ma nic takiego. Mierzyles fizycznie ciśnienie? Zacznij od podmiany czujnika ciśnienia oleju.
Wyszukiwarka -----jest na ten temat sporo Zmierz ciśnienie oleju na zimnym silniku przy przegazowaniu jeżeli będzie za dużo zacina się zawór w pompie oleju
Moze przwiesza sie zawór cisnienia w pompie oleju. I przepycha olej pod uszczelka w uklad chlodzenia. Manometr i zegar w kabinie w ukladzie oleju pomoglby sprawdzic.
http://replace-timing-belt.com/wp-conten... Proszę bardzo. Zanim się narobisz to wymień sam napinacz. Jeśli lancuch po demontażu nie będzie rozciągnięty to nie obejdzie się bez wymiany wariatora. To silnik bmw, odpowiedzialny za to może być zawór zwrotny oleju przez co wariator...
Zawór TCC nie ma nic wspólnego z wyciekiem oleju. Zdejmowałeś miskę oleju ? Jak wygląda filtr oleju ? Jaki kolor i zapach oleju (czy nie czuć spalenizny) ? Ps. skrzynia to AG4 (01P).
Myślę, że zastoowanie zaworu zwrotnego wyeliminowałoby kłopoty ze startem... A to moja produkcja: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... A tu dodany zawór bezpieczeństwa i to jest wersja końcowa: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Oleju wystarcza tyle ile było, można 100 ml dolać, aby nie...
Bez autoryzowanego serwisu Piaggio/Aprilia się chyba nie obejdzie. Z tego co znalazłem w serwisówce, w zaznaczonym miejscu powinna być zaślepka otworu technologicznego do kanału smarującego wałek wirnika pompy cieczy. Pewnie taka kulka wprasowana w pokrywę. Wątpię aby komuś udało się to poprawić (pewnie obróbka + wbicie nowego kołka), więc pozostaje...
jest w golfie zawór nadciśnieniowy w obiegu oleju,zadanie tego zaworu polega na tym że jak jest za duże ciśnienie to on się otwiera i cześć oleju idzie bokiem co wyrównuje ciśnienie,przypuszczam że ten zawór nie działa co powoduje podwyższone ciśnienie,należy zmierzyć ciśnienie oleju aby wykluczyć lub potwierdzić usterkę jest też inna możliwość a mianowicie...
Gdzie znajde zawor cisnienia oleju w silniku d28? Rozrywa obudowe filtra oleju za duze cisnienie.
prawdopodobnie pada ci zawór chłodzenia tłoków , jak masz jakąś diagnostyke to sprawdź jakie jest ciśnienie oleju chłodzenia tłoków , przy obciążeniu min 1 bar. Ewentualnie czujnik, aczkolwiek jesli tylko pod górke i przy przyspieszaniu to obstawiam zawór.
Jest, ale to trzeba sprawdzić. Najpierw rzeczywiste ciśnienie oleju a potem, jeśli okaże się prawidłowe - układ pomiarowy (być może czujnik). Jeśli faktycznie jest za niskie szukać czy filtr nie zasyfiony, czy smok nie przytkany, czy zawór przelewowy pompy oleju nie jest zacięty w pozycji otwartej, czy pompa sprawna. Jeśli to wszystko okaże się sprawne,...
Jaki model quada i jaki silnik — regulamin działu! Przypuszczalnie zawieszający się zawór przelewowy, nieszczelność kanału ssącego pompy olejowej (uszkodzona uszczelka lub oring), pieniący się olej.
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
po usunięciu, po jakimś czasie wraca 00270 Po jakim czasie? Mój "traf" to za mało oleju w skrzyni (to tak po opisie)... Dla uławienia w kolejności szukania, patrz niżej: 00270 - Zawór elektromagnetyczny 7 (N94): - nieprawidłowy poziom oleju. - nieprawidłowy konwerter lub niewłaściwy, - mechanicznie uszkodzony zawór elektromagnetyczny 7 -N94-/zawór...
Zanim zacząłem budowę sporo czytałem, głównie katalogi wiertnic przemysłowych i oglądałem filmy na YT. Niektóre wiertnice przemysłowe mają po 300 obr/min, małe wiertnice elektryczne mają po 30-60 obr/min, a wielu wiertaczy twierdzi że ok 100 jest optymalnie, więc chyba nie jest za dużo (2 obr/s). Ja od początku projektowania zakładałem że to ma samo...
Po prawej stronie skrzyni znajduje sie zawór bocznikujący olej powracający z orbitrola.Częsc idzie przez chłodnice oleju,reszta do smarowania skrzyni biegów. W związku z tym układ chłodzenia nie jest jakos specjalnie wydajny,no ale chlodnica oleju powinna byc gorąca.Pewnie problem z zaworem.lub zatkana chłodnica/przewody. Jednak alarm juz przy 35*C...
W dalszym ciągu nie widzę żadnej śruby że sprężyną. Chyba że masz na myśli zawór przelewowy.
Oprócz zaworu na pompie oleju, sprawdź jeszcze zawór odpowietrzania skrzyni korbowej. Przy 1.4/6 8V były chyba sitka a przy 16V zaworki zwrotne - czy nie jest czasem zablokowany.
Czasem siedzą mocno. Ale jak nie będziesz lał młotem tylko pokręcisz na boki to wyjdzie. Trochę może się poleje oleju i tyle. Coś podobnego : https://www.youtube.com/watch?v=NcCxkwb5... i https://www.youtube.com/watch?v=V8WR0Yvy...
Np . Seat Arosa 1,0 znajomego ma taki własnie defekt jak opisywany wyżej ... w/g mojego skromnego zdania tak odpowietrza sie pompa oleju i gra zawór do momentu pełnego odpowietrzenia ... Czy można coś z tym zrobić ? I czy jest sens ? ....
Zmień ten zawór w obudowie filtra olejowego. Następnie pompa do sprawdzenia. Jak zimny i pokazuje 0.4 no to troszkę mało, no bo jednak po odpaleniu zależy jak wstaje cianienie ale 2 bary i wolniutko rośnie po przygazowaniu pokazuje 6 bar Po nagrzaniu 1 z hakiem. Przy 0.8 bara wymieniłem zawór i komunikatu już nie było nie pamiętam ile pokazało 1.1 czy...
Witam,reklama dźwignią handlu taka rzeczywistość:D.A zawór musisz wkręcić w pompę olejową w miejsce śruby drążonej mocującej rurkę która idzie od pompy na magistralę.Czyli micha w dół i do roboty.
1: Czy jeśli w rozdzielaczu jest zawór przelewowy to muszę w zbiorniku oleju hydraulicznego zastosować zawór bezpieczeństwa? Nie. Po za tym nie słyszałem o czymś takim jak zawór bezpieczeństwa zbiornika hydraulicznego. Jedynie odpowietrzenie zbiornika musi być. 2: Zbiornik planuję pospawać samemu, czy musi być wytrzymały na jakieś ciśnienie? Ewentualnie...
Raczej jest to wina gęstnienia tego oleju w niskich temperaturach. Przez to zaraz po uruchomieniu auta wzrasta ciśnienie w układzie, zwłaszcza jak mamy niesprawny zawór na pompie olejowej. Jeśli dodatkowo nadmiernie zwiększamy obroty na zimnym silniku, to gdzieś jakaś uszczelka musi puścić.
Ciśnienie było sprawdzane i jest prawidłowe a gdyby kanały były niedrożne to ciśnienie było by większe niż normalnie.A co do zalepionych kanałów olejowych to ta teoria była by bardzo prawdopodobna ale tylko wtedy gdyby klepało cały czas a tu po zmianie popychaczy nie klepało przez 4tys a po zmianie oleju przez 500km.No i co ważne nie klepie cały czas...Jak...
Witam 4001-10 zawór napełniający zasobnika - przerwa 3018 - 02 poziom oleju w zbiorniku - za niski
Każdy rozdzielacz z położeniem 0- neutralnym posiada zawór przelewowy i przewód powrotny tzw spływ . A więc jeżeli zasilania tych rozdzielaczy są połączone to i przewody powrotne oleju też. Jest to układ równoległy z jedną pompą zasilającą.
Do ssaka dorzuć zawór przelewowy, czasami się potrafi zacinać.
Tak kanały przedmuchane smok czysty ale zauważyłem że na śrubie ktora jest wkręcona w przewód olejowy zaspawany jest jeden otwór? Dziwne bo chodzila stara pompa tak a nowa nie? Kupię nowa śrubę zobaczę moze to to ma teraz znaczenie dla nowej pompy. Nie było żadnych opiłków w misce.
Kod usterek: MID 128 - PSID72 - FMI3 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID72 Zawór termostatu FMI-3 Napięcie nadmiernie wysokie lub zwarcie z układem o wyższym napięciu Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V127 Elektrozawór układu chłodzenia oleju silnikowego Elektrozawory są w podstawie...
W skrzyni korbowej jak nie będą wysysane opary to zacznie się pojawiać wszędzie olej. Więc lepiej założyć oryginał niech działa jak należy, przy okazji to wiedz, że każdy jeden zawór będzie minimalną ilość oleju przedostawał do kolektora ssącego. Jeżeli niema widocznego ubytku oleju to ja bym nie szukał problemu.
Jak zakończyła sie awaria?: Wymiana pompy (używka - wyczyszczona i wypłukana, spr. zawór zwrotny) odbywa się BEZ INGERENCJI W ROZRZĄD. Dojście od strony miski, tak, jak pisali niektórzy Panowie. Faktycznie robota na 2-3h. Ale: pierwotna awaria pompy oleju, powodowała w czasie zacinania się zaworu zwrotnego wzrost ciśnienia w komorze korbowej wału i...
ta plastikowa puszka to zawór ograniczający ciśnienie w skrzyni korbowej, w środku znajduje się membrana i sprężyna i jak ciśnienie wzrośnie na tyle aby pokonać opór stawiany przez sprężynę to membrana się podniesie i gazy (niejednokrotnie z drobinkami oleju) dostają się do przewodu powietrza idącego do turbiny. Ten zawór nie służy do oddzielania drobin...
11 Nadmierna prędkość obrotowa 12 Czujnik obrotów silnika 1 13 Czujnik obrotów silnika 2 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego 15 Czujnik temperatury powietrza doładowującego 16 Czujnik ciśnienia powietrza doładowującego 18 Czujnik ciśnienia oleju 19 Czujnik temperatury paliwa 23 Istnieją kody usterek w koordynatorze 24 Przełączniki pedału hamulca...
2. Sprawdzona pompa oleju, zawór i smok - wg. mechaników ok. 3. Sprawdzone panewki - ok, później profilaktycznie wymienione - zmniejszyło to tylko intensywność zjawiska i nic poza tym. Wał rzekomo też ok. 4. Vanos wg. mechanika ok. 5. Zalany "gęstszym" olejem - 10W40 - bez zmian. Więc misa była ściągana? Po co 10w40 skoro ma być 5w40.? Sprawdzanie...
W filtrze jest zawór który się otwiera jeśli wkład filtrujący ma problemy z przepustowością (gęsty olej, mocno zabrudzony wkład). Zawór jest żeby zapewnić smarowanie silnikowi nawet jeśli filtr już nie przepuszcza oleju, niestety silnik wtedy smaruje się nie filtrowanym olejem. W twoim przypadku myślę że filtr jest marki MAXGEAR albo coś podobnego....
Wężyk z pompy idący do serwa jest ok, ale pomiędzy z trójnika idzie dalej razem z wężami ogrzewania przez ścianę grodziową do środka kabiny. Od czego jest ten wężyk? W nagrzewnicy są siłowniki podciśnieniowe sterujące klapami, z tym, że wersja z klimą różni się od wersji bez klimy. W obu wersjach podciśnieniowo pracuje przełączanie nawiewu zewnętrznego...
Uszczelniacze to tylko od oleju uszczelniają a nie od kompresji. Któryś zawór się nie domyka, lub gniazdo wypalone, ewentualnie pęknięta głowica w okolicach 1 cylindra.
To nie jest zawór bezpieczeństwa, a zawór przelewowy. Chodźbyś go zablokował na sztywno, nie podniesiesz tym ciśnienia oleju na jałowych. Na wyższych obrotach - owszem.
Mam cały czas założony zegar ciśnienie pokazuje 17 przy skrecaniu spada do 0 Ciągnik podczas użycia dwóch funkcji jednoczenie zaczyna szarpać - skręcam na maksa koła szarpie , podnoszę płóg szarpie , podczas podnoszenia podnośnika pompa wyje. Sprawdzasz ciśnienie oleju na bloku zaworowym. Nie może spadać do zera, bo to reguluje zawór pod maską. Przy...
Powodem jest gaźnik, a konkretnie nieszczelny zawór iglicowy lub dziurawy pływak.
Jak zero, nie rozumiem, co pokazywała stacja na LP i HP? Za duża ilość oleju podnosi zawór rozprężny i różnica ciśnień między LP a HP jest niewielka-czynnik nie osiąga dostatecznie niskiej temperatury
To nie jest zawór ciśnieniowy? nie bierze sygnału z ciśnienia oleju i steruje powietrzem bez ciśnienia oleju w jedną stronę jak ciśnienie się pojawi w druga? Tak działają u mnie , ale elektrozawory sterowane napięciem
Skoro nie znasz się na mechanice, to powiem tak. Tłok i cylinder to jak soczewka i oprawka przy okularach. Jedno musi do drugiego pasować. W pojazdach są pewne elementy które wymienia się "zestawami". Np łańcuch i zębatki. Jak wymienisz sam łańcuch i zostawisz stare zębatki, to zębatki zniszczą nowy łańcuch, a jak założysz stały łańcuch na nowe zębatki,...
W dzisiejszym artykule przyglądamy się zasadzie działania nowego dwusuwowego silnika z zaworami, który nie zużywa oleju. Został on niedawno opatentowany przez japońskiego producenta Mazda, który planuje zastosować go w swoich samochodach. Zastanówmy się więc, jak to działa. https://obrazki.elektroda.pl/1963567700_... Źródło: https://www.motor1.com/news/565427/mazda...
Powodem błędu P164B00 jest wadliwy czujnik ciśnienia oleju F1 brązowy nr. kat. poprawionego 04L919081B . Ten drugi (patrząc na silnik z prawej ) to czujnik ciśnienia zredukowanego. Zawór regulacji ciśnienia jest w tym silniku ale z nim nie było problemów, za to temat czujnika znany w grupie.
Raczej to normalne . Tam cały czas następuje przepływ oleju a chłodniczki do tego nie ma . Przy skręconych kołach uruchamia się zawór szokowy aby nie przeciążyć pompy . Z tąd ten syk . Jak nie dotykarz kierownicy , nie kręcisz nią to olej idzie w przelew prawie bez ciśnienia . :|
EMS 5409;To potwierdzenie, że jest coś nie tak z ciśnieniem oleju. Trzeba sprawdzić czujnik i jego okablowanie a wcześniej stan oleju w misce olejowej. APS 185 * Brak komunikatu temperatury zewnętrznej lub nieprawidłowy komunikat temperatury z koordynatora lub ICL 2. EMS 54295; potwierdzenie ze strony sterownika silnika o niewłaściwej wartości temperatury...
Płukać można i po mineralnym o ile był regularnie zmieniany i ma wysoki indeks płuczący nagary. Wypłukanie takiego jajka niespodzianki (który jeździł 30k na oleju) może się skończyć na lawecie. Można zatkać smok, zakleić filtr oleju i zawór go omijający, zakleić kanały w korbowodzie. W serwisie leją bo wiedzą co i kiedy było lane, ja bym takiego maczo...
Rozumiem, że zgodnie z instrukcją co 6 miesięcy sprawdzałeś jego działanie kręcąc gałką i wypuszczając troche wody - całkiem podobnie jak sprawdzasz poziom oleju w samochodzie codziennie :-). Tak poważniej możesz go własnie kilka razy otworzyć (podstawiając coś pod niego) i puścić aby się zamknął. Czasem to wykruszy i wypłucze osady kamienne i się uszczelni...
Jeżeli to V-TEC to mogą być zawory do regulacji ale piszesz że to zrobione zatem: - kasowniki luzu zaworowego - wyciągnięty łańcuch rozrządu - wypalony któryś zawór - przysmażony nagar w kanale olejowym smarującym główkę tłoka - wybity sworzeń tłoka - skutki pałowania na starym oleju - niestety panewka... Tutaj masz szerzej opisane jak eliminować w...
A to trzeba aż tak kombinować? Nie lepiej kupić zawór PCV, obojętnie od jakiego auta byle średnicami pasował?
Te rurki pękały na zgięciu ? Tak mi się wydawało, że może być lekko przetarta. Czy takie ciśnienie zostawić ? Olej oczywiście jest. Jeszcze słyszałem, że da się gdzieś na rozdzielaczu podkręcić czy to prawda ? Trzeba było wymienić albo podgrzać palnikiem i by pokazało, można twardym lutem pospawać. Zawór na hydraulice jest przy pompie. Nie podkręcaj...
Czyli jedna porywasz się z motyką na słońce. W Kamazie czerwone pole obrotomierza zaczyna się od 2600obr/min. Pompa oleju pracuje z przekładnią, skoro chcesz ją zastosować to powinieneś już mieć dokumentację. Namierzenie książki zajęło mi 20min. Przy ilu otwiera się zawór upustowy też ci podałem. Sensu brudzenia się zużytym olejem w modelu nie widzę....
Jeśli wymieniane były komplety to często się zdarza że 60-ka pluje olejem i nie jest to feler ani wina uszkodzonych pierścieni. Z czasem dotrą się do cylindra i pluć przestanie. Druga sprawa to na wolnych obrotach książkowo ciśnienie oleju min. 1.5 bara, przy 2200 4-4,5 bara. Jeśli u ciebie coś w silniku zostało pominięte to nic dziwnego że jest trochę...
Poziom oleju nie jest tożsamy z jego ciśnieniem. Jeśli poziom jest ok, to powodów może być kilka: Szwankuje zawór regulacyjny, Przewód od czujnika jest uszkodzony i robi gdzieś zwarcie do masy, Czujnik jest uszkodzony, Jakiś syf zatkał wlot pompy, albo filtr, Etc.
Ja bym zalał super hiper syntetyk, z filtra oleju bym zrobił zawór obejściowy i bym tak płukał fefnaście razy. Na koniec bym zalał ze 3 razy jakiegoś czyściciela typu Młoto Doktor. Wiem, że nic by to nie dało ale klient by był zadowolony, szczególnie, że to był jego autorski pomysł.:D Romuś, serio pytasz?
Teoretycznie tak.Zawór ten to nic innego jak zawór bezpieczenstwa/przelewowy a własciwie dwa takie zawory(podwójny) na obydwu przyłaczach silnika hydr. W momencie włączenia przepływu,gdy ciśnienie gwałtownie wzrasta bo urzadzenie nie jest jeszcze rozpedzone zawór ten przepuszcza część cisnienia do węża powrotu. Tak samo w momencie wyłaczania maszyny,gdy...
zawór redukcyjny jest w pompie oleju i jego zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego wzrostu ciśnienia oleju tzn otwiera się gdy ciśnienie osiągnie 4bar i nadmiar oleju wraca do miski olejowej jeśli się nie zamknął do końca to pompa oleju ma dodatkową "dziurę do zapchania", a wydajność pompy jest ograniczona i stąd niedobór ciśnienia opcja druga...
Poluzuj zawór w pompie zobacz czy olej pocieknie. Jeżeli tak to dobry znak. Jeżeli nie to wstrzyknij tam olej i szybkoo wszystko zakreć zawsze coś zostanie do uszczelnienia gładzi pompy i jej pomoże. Podstawa filtra coś złapie ale i tak bedzie wszystko ściekało do miski. Zalej ją do pełna i szybko zakreć plastikową podstawke oring zatka kanał spustowy...
Witam. Jeżeli diagnosyki i naprawy dokonywał ten sam człowiek to proponuję zmienic fachowca i to czym prędzej. Piszesz że był robiony remont silnika ale on nic nie dał lampka oleju świeci nadal. 1. cisnienie nie może byc dobre bo działaja dwa zabezpieczenia lampka i brzęczyk. czujnki ciśnienia znajują się na końcu magistrali ciśnienia oleju jeżeli jest...
Witam, Po pierwsze nie jest "zawór od turbiny" a jest to zawór EGR z dodatkową klapą wykorzystywaną przy gaszeniu silnika ( to ten którym steruje siłownik od którego odpięty jest ów przewód). Klapa ta powoduje łagodniejsze zatrzymanie podczas gaszenia. Skoro przewód został zaślepiony to prawdopodobnie uszkodzony jest zaworek elektropneumatyczny (sterujący...
Ten silnik ma mieć stan 15.8 litra. Przy wymianie wlewasz minimum 15 litrów. Reszta to stary olej zostający w układzie. Skąd wziąłeś te 13 litrów??? Wyjmij ponownie filtr oleju i sprawdź czy przy wymianie nie został zniszczony zawór odpływowy z filtra. Jeśli po zalaniu 15 litrów masz na miarce nadmierny stan to na bank ten zaworek jest rozwalony. W...
Niskie ciśnienie to albo pompa padła albo zawór ograniczający ciśnienie albo silnik ma luzy na panewkach. Czasem smok oleju jest zapchany i pompa nie dostaje oleju i nie ma z czego zrobić ciśnienia. Co do kupna innego to jest loteria na pewno nie grałbym silnika z palety która stała pod chmurką bo rdza potrafi zniszczyć dobry silnik.
Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
Ad1. Nie to nie jest dużo. Żywotność stopnia śrubowego jest określana na około 25-30 tyś godzin. Ale zaleca się wymiana łożysk co 10tyś. Ad2. Pobór prądu w normie temperatura też. W elektrycznych wyłącznik przegrzania jest nastawiony na 100°C. Ad3. Tam nie masz możliwości przelania oleju. Może go być lekko za dużo. Ale to na nic nie wpływa. Wręcz jest...
No to może rozwinę.Nie wiem czy potrafię,ale spróbuję.Nie wszystko jest też do końca tak dosłownie,ale chociaż trochę pozwoli na pojęcie różnic. W benzynie sterujesz powietrzem (wydajesz polecenie komputerowi żeby otworzył przepustnicę jeśli nie ma linki),w zależności od ilości powietrza dolewana jest odpowiednia ilość paliwa.Rozpatrując "tradycyjny"...
To nie rozwali mi tego zegara i czujnika? Silnik ma dokładnie 9 lat był kupiony po kapitalce. Nie ma takiej opcji. Od tego jest odpowiedni zawór przelewowy, ustawiony wg. zaleceń producenta motoru.
Niestety nie wiem jaka powinno być prawidłowe ciśnienie w tym silniku jednak przyjmuje się że powinno wynosić od 25 do 35 atm, jednak powinno ono być równe we wszystkich cylindrach a różnice nie powinny być większe niż 10 %. Jeśli w którymś będzie niższe robisz próbę olejową, tzn badasz ciśnienie normalnie i po wlaniu około 50 gram oleju do cylindra....
EECU CR - SPN: 16 - FMI: 03 ilość wystąpień 126 "Czujnik zanieczyszczenia oleju napędowego: CO lub CC z masą•Sprawdzić wiązkę (B9, B33) i czujnikWIZYTA W WARSZTACIESerwis" Tak podaje dokumentacja, taki czujnik jest przy filtrach paliwa. Zasilany jest z tego samego przewodu (nr 292) co wentylator, zawór hamulca silnikowego i przycisk gaszenia silnika...
Witaj! Pęknięty pierścień czy wypalony zawór sprawdzisz mierząc ciśnienie w cylindrach, zobaczysz spadek ciśnienia.Jak wykręcisz świecy to będziesz miał okazji przez odpowiednią sądę zobaczyć gładź w cylindrach.W Twoim przypadku pierścienie mogą byś zapieczone.Po zdjęciu głowicy obejrzeniu stanu zadecydujesz o dalszych remontach.Sprawdzenie szczelności...
Zawór od turba jest otwarty ponad 65 procent co powinno być notlaufem. Turbo albo ma zapieczone łopatki albo grucha w oleju albo podcisnienie nie dochodzi do niej. Turbo martwe.
Pomiar: - temperatury oleju, także układ do podgrzewania, chłodzenia oleju hydraulicznego do 50-60 stopni, - ciśnienia przed i za zaworem zwrotnym, - wydatku (przepływu), Zabezpieczenia: - zawór bezpieczeństwa, przelewowy, - zawór kulowy do odprężania instalacji, jeżeli zawory będą często wykręcane przez "laików", - regulator przepływu, Najlepszym dla...
Na biegu luzem, zawór zamyka dolot głównego strumienia powietrza. Powietrze wpada tylko malutkim kanałem umożliwiającym utrzymanie ciśnienia w zbiorniku separatora, umożliwiające prawidłową cyrkulację oleju w układzie. Nadmiar powietrza wraca z powrotem w dolot. Całość takiej pracy umożliwia zawór zwrotny z nastawianym wstępnym ciśnieniem otwarcia.
Być może masz walnięty zawór EGR. I spaliny dławią silnik bo jest cały czas otwarty.
2. Zdjęcia sprężyn bez demontażu głowicy? Teoretycznie da się to zrobić, ustawiając tłok tak aby zawór się na nim oparł. Ale ryzykujesz tym, że może Ci on wpaść do komory spalania. Po za tym nie widzę sensu ( po za wymianą uszczelniacza trzonu) tej operacji. PS. Pytanie dodatkowe, jak są smarowane prowadnice zaworów skoro od góry są uszczelnione? Ten...
To nadal musi się zawór przelewowy zacinać. Dodano po 36 Jakby nie szło smarowanie to by już dawno silnik stanął.
Rafalrrr jaka pompa napędza chłodnicę ? Juras trochę duże masz to ciśnienie , tam powinno być około 10 atm . Z drugiej strony spadek ciśnienia na zającu też duży , piszesz że wzmacniacz nowy a to wygląda na przeciek na wzmacniaczu . Jest taki spadek cisnienia bo na żołwiu olej nie jest tłoczony na wzmacniacz tylko ze wzmacniacza na zlew a z pompki przez...
ewentualnie powinna dawać możliwość pracy na jednym silniku; A silnik może pracować w stanie w którym wał jego będzie obracany? Zapewne tak, ale trzeba będzie odpowiednio połączyć jego króćce. możliwość dwukrotnego zwiększenia obrotów, przełożenie przekładni na obu wejściach powinno być 1:1, Tu dostrzegam pewną sprzeczność. O jakie zwiększenie obrotów...
zawór oleju astra zawór separatora oleju zawór upustowy oleju
daewoo rozrząd naprawa formatera włącznik wentylator polonez
najlepszy multimetr niegasnące światła stopu
Zmywarka wolnostojąca – Bosch, Miele, AEG, LG, Whirlpool – parametry, montaż, awarie Skrót btw – znaczenie, zastosowanie w elektronice, komunikacja techniczna