Przestawianie regulatora cisnienia oleju to był błąd. Normalnie to z biegiem zużycia silnika ciśnienie oleju się obniża odwrotna sytuacja oznacza jakąś usterkę i trzeba znaleźć jej przyczynę. Może to być zablokowany zawór ciśnienia, obrócone panewki, zużyty olej.
Jeżeli pęknie pasek to uszkodzi zawory,oleju ok.3-litry.
W silniku samochodowym lepiej jak nic na sucho nie pracuje.
Poprawka, zawór ciśnienia oleju jest wyżej po lewej stronie, ta śrubka to po prostu zaślepka kanału olejowego.
To jest zawór klapy chłodnicy spalin.
Jak kolega wspomniał zatarty/zawieszony zawór pompy oleju+zatkane kanały olejowe.
Witam. Manometr podpiąć i obserwować. Przy wytartych panewkach cały czas ciśnienie będzie mniejsze niż zaleca producent. Podobnego przypadka miałem w starym oplu zawieszał się zawór w pompie oleju. Tam ciśnienie było w normie ale co jakiś czas był skok do zera. Tym powodem własnie był ten nieszczęsny zawór. Pozdrawiam.
Przeszło przez moje ręce już kilka silników i zawsze zawory potrafiły hałasowac przy za dużych luzach, a przy mniejszych luzach wyciszały się. Jeśli masz hałas przy jakichś okreslonych obrotach silnika to raczej nie bedą to zawory. Przez analogię do mitsubishi gdzie silniki też maja wałki wyważające to złe ustawienie tych wałków potrafi dawać hałas...
I zrób ten zawór zwrotny oleju bo ci usadzi w końcu silnik, do wymiany podstawa filtra oleju. Odpalasz silnik tak jakbyś za każdym razem robił wymianę oleju, filtr pusty.
Wpięty równolegle do termostatu, więc włącza wentylator sygnałem elektrycznym. Masz przy silniku dodatkową chłodnicę od hydrałliki? Tylko na pompie oleju jest zawór. Był temat na elektrodzie.
Jeśli TUZ jest napędzany hydraulicznie, to szukaj zawór dławiący przepływ oleju przy opuszczaniu. W instrukcji obsługi będzie to prawdopodobnie zawór regulujący prędkość opadania. Jeśli takiego nie ma, to pozostaje sprawdzić czy rozdzielacz nie jest zapchany/zepsuty, ewentualnie czy nie zaciera się tłok podnośnika.
Uszkodzony zawór regulujący ciśnienie oleju, skutkiem czego jest zbyt wysokie ciśnienie oleju.
Ciśnienie jest za duże sprawdź zawór przelewowy ( ciśnieniowy) pompy oleju silnika
Wyszukiwarka -----jest na ten temat sporo Zmierz ciśnienie oleju na zimnym silniku przy przegazowaniu jeżeli będzie za dużo zacina się zawór w pompie oleju
Chociaż z drugiej strony jeśli olej spływałby przez bypas do silnika to tak samo mógłby spływać przez filtr do silnika (wyjście z filtra 1 zielony). Może jednak nie trzyma ten zawór jednokierunkowy i olej się cofa przez wejście do filtra? (wejście 2 pomarańczowy) Zawór co prawda podmieniony ale z silnika który już nie jeździł. https://obrazki.elektroda.pl/5910687000_...
Kolega sprawdzał ciśnienie- może być uszkodzony zawór przelewowy.
Zawór olejowy wywala błąd...nie ma ciśnienia oleju na 4000 obrotów wystarczającego aby sterownik prawidłowo pracował.. Manometr wszystko powie....ma być około 2 bary na jałowym...inaczej zawór ów informuję o błędzie....silnik do rozbiórki źle złożony.. Tak było u mnie....
Zawór szybkiego spustu, zawór stopowym oleju, zawór zwrotny w sterowaniu. Sprężarki nie widziałem więc nie pytaj gdzie to jest. Nie wszystkie to muszą mieć.
Właśnie buduję taki. Cylinder podgrzewany wypełniony... Nierdzewnymi druciakami do garów. Gęsto. Na dole wejście czynnika i zawór do spustu oleju. Na górze odejście gazowego czynnika do sprężarki.
Sporo jeszcze pracy przed Tobą jak widać. Oznaczenie silnika jest obok czujnika ciśnienia oleju. Zawory do regulacji.
Przyblokowało zawór przelewowy w pompie oleju i ciśnienie podparło hydropopychacze. Najlepiej było by podłączyć manometr w miejsce czujnika ciśnienia i sprawdzić jakie jest faktyczne ciśnienie oleju podczas kręcenia rozrusznikiem
Gdzie znajde zawor cisnienia oleju w silniku d28? Rozrywa obudowe filtra oleju za duze cisnienie.
Sawek ja mam zamontowany reduktor ciśnienia oleju przed podgrzewaczem. .Zawór oleju jest na początku drążka olejowego.Mam akurat oryginalny zestaw pompki i naczynia przeponowego.Nie jest to konieczne można wytworzyc poduszkę powietrzną w w zbiorniczku np. z gaśnicy i utrzymywać ciśnienie oleju w granicach kilku bar. Reduktor ciśnienia ustawiony w granicach...
Nie za bardzo czego jest szukać, ciśnienie z pompy podawane jest bezpośrednio na filtr oleju a ty mierzysz ciśnienie zaraz na samym wyjściu filtra także problemem może być pompa, zawór, smok lub filtr oleju. Niczego więcej po drodze tam nie ma.
Miałem podobny problem.Uszkodzony był zawór ciśnieniowy w pompie oleju.Dokładniej rzecz ujmując zawór był zanieczyszczony osadem olejowym.Zawór byl lekko otwarty i przy zimnym silniku i gęstym oleju wszystko grało ale wraz ze wzrostem temperatury malała gestość oleju co powodowało sbobodniejszy przepływ przez nieszczelnośc i spadek ciśnienia
Przecież to oczywiste, że ciśnienie wzrośnie i zawór bezpieczeństwa się otworzy i upuści trochę oleju. A co dalej? będziesz pracował na obniżonym poziomie oleju, czy dolejesz i znów zawór się otworzy?
Mam podobny problem udało sie ustalić gdzie jest ten zawór przelewowy pompy oleju?
Jest gdzieś ograniczony przepływ oleju. Jak piszesz zawór czy tam rozdzielacz.
Jest jeszcze jedna opcja, zablokowany zawór regulacji ciśnienia oleju.
jest w golfie zawór nadciśnieniowy w obiegu oleju,zadanie tego zaworu polega na tym że jak jest za duże ciśnienie to on się otwiera i cześć oleju idzie bokiem co wyrównuje ciśnienie,przypuszczam że ten zawór nie działa co powoduje podwyższone ciśnienie,należy zmierzyć ciśnienie oleju aby wykluczyć lub potwierdzić usterkę jest też inna możliwość a mianowicie...
Gęsty olej, za duże ciśnienie oleju, zastany zawór zwrotny w pompie oleju i takie problemy mogą być. Oczywiście to tylko przemyślenia. Za mało danych podczas wystąpienia usterki.
Moze przwiesza sie zawór cisnienia w pompie oleju. I przepycha olej pod uszczelka w uklad chlodzenia. Manometr i zegar w kabinie w ukladzie oleju pomoglby sprawdzic.
Musisz zadzwonić do kogoś kto robi te silniki, coś kojarzę że jest jakiś zawór ciśnienia oleju co puszcza olej na denko tłoków? Mogę się mylić więc zweryfikować tą informację.
W/g instrukcji czujnik ciśnienia oleju nie występuje w tym silniku. Ciśnienie sprawdza się manometrem. Ciśnienie jest regulowane przez zawór regulacyjny pompy oleju.
przerabialem ten sam temat tylko w kadecie 1.6 wszystko wymienione a ja kupilem za grosze chcieli oddac auto na złom;] zawor cisnienia oleju ;] zawory sie niedomykaja ,pomiar cisnienia oleju robiłes i ile wynosi? Proszę niezwłocznie poprawić pisownię, użyj przycisku "pisownia", pamiętaj o wielkich literach oraz znakach interpunkcyjnych. Nie kasować...
Cześć mam kompresor zbudowany bodajże na sprężarce od stara. Od pewnego czasu powietrze ucieka przez zawór przelewowy od oleju (niema zaworu zwrotnego). Czy to jakaś usterka czy wystarczy zamontować zawór zwrotny? Pozdrawiam
W etce nie ma nic takiego. Mierzyles fizycznie ciśnienie? Zacznij od podmiany czujnika ciśnienia oleju.
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Witam, Auto jak w temacie podczas jazdy zapala się kontrolka epc i oleju wyświetla się komunikat ze max 4000 obr. po podłączeniu pod komputer są dwa błędy P164B - czujni ciśnienia oleju i P164D zawór zredukowania ciśnienia oleju. Oleju jest ok, ciśnienie oleju na ciepłym 0,8 br, miał ktoś podobny przypadek? Mysie o tym zaworze orientuje się ktoś gdzie...
Jest, ale to trzeba sprawdzić. Najpierw rzeczywiste ciśnienie oleju a potem, jeśli okaże się prawidłowe - układ pomiarowy (być może czujnik). Jeśli faktycznie jest za niskie szukać czy filtr nie zasyfiony, czy smok nie przytkany, czy zawór przelewowy pompy oleju nie jest zacięty w pozycji otwartej, czy pompa sprawna. Jeśli to wszystko okaże się sprawne,...
Wyreguluj zawory. Oleju nie podpija czasem?? Raczej nie powinien po 2 latach.
Wywal fajkę świecy i spróbuj bez niej, często przerywają. Zmień paliwo na świeże !!! Filtr powietrza ma być czysty nie zalany olejem. Zawory będą przyczyną wtedy gdy silnik po rozgrzaniu wariuje, lub dostał się nagar pod jeden z zaworów.
Trzeba wykręcić zawór i zastosować zaślepkę od obudowy rozrządu mb om611/646. Kręcona na imbus. Jest Zawór Jeszcze w podstawie filtra oleju...
Dzielnik powoduje podanie oleju z pompy również na zawór przelewowy i przepływ oleju przez zawór kiedy siłownik nie jest sterowany. Ciągły przepływ oleju jest potrzebny aby go utrzymać w odpowiedniej temperaturze.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11...
Oprócz zaworu na pompie oleju, sprawdź jeszcze zawór odpowietrzania skrzyni korbowej. Przy 1.4/6 8V były chyba sitka a przy 16V zaworki zwrotne - czy nie jest czasem zablokowany.
Zmierz ciśnienie sprężania, okaże się czy to pierścienie czy zawory.
Ciśnienie było sprawdzane i jest prawidłowe a gdyby kanały były niedrożne to ciśnienie było by większe niż normalnie.A co do zalepionych kanałów olejowych to ta teoria była by bardzo prawdopodobna ale tylko wtedy gdyby klepało cały czas a tu po zmianie popychaczy nie klepało przez 4tys a po zmianie oleju przez 500km.No i co ważne nie klepie cały czas...Jak...
No zgadza się, wymieniłem ten zawór ale ciśnienia oleju na zimnym w dalszym ciągu przekracza 6 bar na wolnych, i pytanie czy tak ma być czy coś nie gra
Sprawdź ciśnienie oleju manometem, w tych modelach potrafi wariować zawór nadmiarowy oleju w pompie i wtedy dzieją się cuda. Czy przy tych stukach silnik pracuje normalnie? Miałem już takie przypadki, że szło za duże ciśnienie na magistralę.
http://replace-timing-belt.com/wp-conten... Proszę bardzo. Zanim się narobisz to wymień sam napinacz. Jeśli lancuch po demontażu nie będzie rozciągnięty to nie obejdzie się bez wymiany wariatora. To silnik bmw, odpowiedzialny za to może być zawór zwrotny oleju przez co wariator...
Ja obstawiam brak kompresji na tych cylindrach. Ledwo zapalają mieszankę. Albo wypalone przez gaz zawory.
Skoro nie zmienia się z obrotami ani temperaturą oleju ślad wyraźnie wiedzie do zaworu ciśnienia oleju lub luźnego elementu który działa podobnie. Jak dalej będzie problem to ja w takich wypadkach albo napędzam pompę oleju w silniku jeśli się da ze smokiem zanurzonym w pojemniku z olejem plus wanna pod silnik. Oczywiście na zdjętej misce. Lub wtłaczam...
Po prawej stronie skrzyni znajduje sie zawór bocznikujący olej powracający z orbitrola.Częsc idzie przez chłodnice oleju,reszta do smarowania skrzyni biegów. W związku z tym układ chłodzenia nie jest jakos specjalnie wydajny,no ale chlodnica oleju powinna byc gorąca.Pewnie problem z zaworem.lub zatkana chłodnica/przewody. Jednak alarm juz przy 35*C...
Hamulce działają na obwodach 1 i 2. Sprzęgło na obwodzie 3 o ile pamiętam. Odkręć puszkę osuszacza i zobacz w jakim stanie jest zawór, może zaklejony mieszanką oleju z wodą.
A sprawdził ci któryś ciśnienie na garach może zawiesza się zawór,oleju nie bierze .
zawór ciśnienia oleju (elektrozawór) do sprawdzenia, ewentualnie jeżeli silnik na pewno jest w dobrej kondycji soft do poprawy
ten zawór o którym piszesz to jest "zawór sterujący ciśnieniem oleju", tak? Piszę o nadmiarowym. Elektrycznego,redukującego ciśnienie ,w Twoim silniku nie ma o ile dobrze kojarzę.
A na zimnym jak działa? Dużo oleju bierze? Były czyszczone zawory dolotowe? Od tego bym zaczął.
odkręć pokrywę,tą z korkiem wlewu oleju,tam się ustawia zawory
W filtrze jest zawór który się otwiera jeśli wkład filtrujący ma problemy z przepustowością (gęsty olej, mocno zabrudzony wkład). Zawór jest żeby zapewnić smarowanie silnikowi nawet jeśli filtr już nie przepuszcza oleju, niestety silnik wtedy smaruje się nie filtrowanym olejem. W twoim przypadku myślę że filtr jest marki MAXGEAR albo coś podobnego....
Jak zero, nie rozumiem, co pokazywała stacja na LP i HP? Za duża ilość oleju podnosi zawór rozprężny i różnica ciśnień między LP a HP jest niewielka-czynnik nie osiąga dostatecznie niskiej temperatury
Zapewne do wymiany prowadnice zaworów, uszczelniacze i same zawory.
Jak koledzy piszą więcej danych bo teraz można tylko gdybać . W tym silniku zaczął bym od wymiany czujnika ciśnienia oleju i uszczelki pod miską olejową . Może uszkodzony zawór spustowy w obudowie filtra oleju ?
W takim razie rozrusznik, pompa wtryskowa, nic innego mi do głowy nie przychodzi... Może bardzo rozwalony kąt wtrysku? Któryś zawór się wiesza? Smar zamiast oleju?
Może coś wpadło w zawór regulujący ciśnienie oleju. Może nieszczelny jest rurka zasysajaca olej przy pompie? Jaki jest tam filtr oleju? odsrodkowy ,,bąk"? Z panewkami korbowodowymi i głównymi coś robiono? Czy złożono na starych?
Nie robi się żadnych doświadczeń, tylko mierzy sprężanie. Próba na sucho na zimnym, i z dodatkiem oleju aby zdiagnozować czy zawory są problemem.
zalane ale czym olejem a kto ci te zawory wymieniał
Należało by sprawdzić ciśnienie na ciepłym podczas odpalania na tandem pompie. Ale to trzeba manometr podpiąć a nie komputer. Bo to raczej ona mogła troszkę zetrzeć płytki od oleju napędowego z benzyną. Zawory iglicowe w pomp wtryskach też.
W skrzyni korbowej jak nie będą wysysane opary to zacznie się pojawiać wszędzie olej. Więc lepiej założyć oryginał niech działa jak należy, przy okazji to wiedz, że każdy jeden zawór będzie minimalną ilość oleju przedostawał do kolektora ssącego. Jeżeli niema widocznego ubytku oleju to ja bym nie szukał problemu.
Filtr nie ma tu nic do rzeczy. Jeśli nie będzie drożny to otworzy się w nim zawór a olej i tak popłynie do magistrali. Ciśnienie oleju mierzy się i na niskich i na wysokich obrotach. Wartości minimalne dla sprawnego, zdrowego silnika są podane w instrukcji. W twoim przypadku można powiedzieć że nie ma ciśnienia. Według instrukcji w całym zakresie obrotów...
po usunięciu, po jakimś czasie wraca 00270 Po jakim czasie? Mój "traf" to za mało oleju w skrzyni (to tak po opisie)... Dla uławienia w kolejności szukania, patrz niżej: 00270 - Zawór elektromagnetyczny 7 (N94): - nieprawidłowy poziom oleju. - nieprawidłowy konwerter lub niewłaściwy, - mechanicznie uszkodzony zawór elektromagnetyczny 7 -N94-/zawór...
Miałem podobną sytuację (zerwany łańcuch), skrzynka wyczyszczona, wymyta, bieżnie ładne więc nowy łańcuch. Po kilku kilometrach jazdy ta sama sytuacja. Też podmieniałem sterowanie i nic. Ponowny demontaż skrzyni i co, zacięty zawór w pompie oleju. Tylko raz mi się to zdarzyło. Ps. nowsze wersje nie mają tego zaworu. https://obrazki.elektroda.pl/8520503100_...
Miałem podobny przypadek ale wina była w podstawie filtra oleju. Zacinały się zawory w podstawie filtra oleju.
Tak, dokładnie ten sam dźwięk. Tak, dolny zawór, gdy jest odpięty, grzechotania/stukania nie ma. Powoli kończą mi się pomysły: wtryski, rozrząd, panewki (sprawdzone), pompa oleju, zawory VANOS, cewki, świece, hydro popychacze i koniki zaworów. Koła VANOS zostały wymienione bez rezultatu.
2. Sprawdzona pompa oleju, zawór i smok - wg. mechaników ok. 3. Sprawdzone panewki - ok, później profilaktycznie wymienione - zmniejszyło to tylko intensywność zjawiska i nic poza tym. Wał rzekomo też ok. 4. Vanos wg. mechanika ok. 5. Zalany "gęstszym" olejem - 10W40 - bez zmian. Więc misa była ściągana? Po co 10w40 skoro ma być 5w40.? Sprawdzanie...
Kolego a jaki masz olej w silniku nie masz przypadkiem tzw. "kawy z mlekiem" pod korkiem wlewu oleju?
Np . Seat Arosa 1,0 znajomego ma taki własnie defekt jak opisywany wyżej ... w/g mojego skromnego zdania tak odpowietrza sie pompa oleju i gra zawór do momentu pełnego odpowietrzenia ... Czy można coś z tym zrobić ? I czy jest sens ? ....
Zmierz ciśnienie oleju na głowicy. Są tam wkręcane zaślepki. Pomiędzy głowicą a blokiem jest zaworek (opisany Oil Flow Check Valve) - prawdopodobnie odpowiedzialny za obniżenie ciśnienia oleju w głowicy. Może puszcza za dużo i dlatego podpiera zawory.
Witam Panów. Od listopada też walczę z tym silnikiem. Mechanik z Torunia od którego chciałe kupić panewki wałków - te w których wycierają się rowki poinformował mnie też ,że najwięcej zamieszania robi wałek wzniosu. Lekkie wyżlobienia w panewkach nie mają wpływu na ciśnienie oleju. Trzeba skontrolować smok w misce oleju i ten 3 elektro zawór w pompie...
Jeżeli utrzymywało się ciśnienie na 5 bar, to na tyle jest zawór ustawiony w pompie oleju. 8 bar pokazał manometr przy zimnym oleju, gdzie nie zdążył pewnie zejść z linii ciśnienia. Jeżeli po rozgrzaniu na 600 obr/min będziesz miał 1.5 bara na superolu, to możesz tak zostawić,pod warunkiem że delikatne zwiększanie obrotów silnika zwiększa natychmiast...
Zawór TCC nie ma nic wspólnego z wyciekiem oleju. Zdejmowałeś miskę oleju ? Jak wygląda filtr oleju ? Jaki kolor i zapach oleju (czy nie czuć spalenizny) ? Ps. skrzynia to AG4 (01P).
Kolego : Smok oczyszczony Filtr MAN Nowa pompa oleju Jedynie ten zawór nie czyszczony, a problem dalej jest
Witam, Mam problem z ustaleniem przyczyny usterki w Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2007 r Auto po włączeniu biegu nie jedzie, jeśli włączymy bieg bardzo szybko pojedzie normalnie, gdy bieg włączamy po kilku sekundach po odpaleniu auto nie ruszy. Brak usterek zapisanych w sterowniku skrzyni czy silnika. Do tej pory: Sprawdziliśmy instalacje elektryczna...
Na tym zdjęciu widać, gdzie jest przykręcony kolektor ssący [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph...
Do roboty pompa oleju , nie domykają się zawory przez zbyt duże ciśnienie. Resztę postów pozostawię bez komentarza.
Nie wiem. Filtr oleju, olej, zawór w pompie oleju, pałowanie silnika na zimno. Trzeba by posprawdzać, sprawdzić pompę. Ogólnie temat dosyć znany.
Witam 4001-10 zawór napełniający zasobnika - przerwa 3018 - 02 poziom oleju w zbiorniku - za niski
Witaj, tak. Wymieniłem całą podstawę filtra oleju i problem ustał. Prawdopodobnie zawór bezpieczeństwa się blokował który jest w podstawie.
To nie jest zawór ciśnieniowy? nie bierze sygnału z ciśnienia oleju i steruje powietrzem bez ciśnienia oleju w jedną stronę jak ciśnienie się pojawi w druga? Tak działają u mnie , ale elektrozawory sterowane napięciem
Jedna wymiana oleju nie wystarczy. Zlać ile można stroną niskiego ciśnienia. Potem próżnia samej sprężarki i solidne jej wygrzewanie. Tak samo z całą jednostką zewnętrzną. Próżnia z 48h i w ciepłym miejscu. Jakby mi zależało na sprzęcie to bym w sprężarce wstawił zawór serwisowy AV do zlewania i wymianie oleju.
ta plastikowa puszka to zawór ograniczający ciśnienie w skrzyni korbowej, w środku znajduje się membrana i sprężyna i jak ciśnienie wzrośnie na tyle aby pokonać opór stawiany przez sprężynę to membrana się podniesie i gazy (niejednokrotnie z drobinkami oleju) dostają się do przewodu powietrza idącego do turbiny. Ten zawór nie służy do oddzielania drobin...
https://obrazki.elektroda.pl/4927916400_... Olej do kompresorów z przekładnią śrubową taki do pracy w temperaturze otoczenia 0-40 st. C, wymieniany co 12 miesięcy lub 4000 godzin, jeżeli pracuje w trudnych warunkach, np olej nagrzewa się do 90 st należy go wymieniać częściej co 6 miesięcy lub 2000 godzin. 1. Należy włączyć kompresor...
tak jak przedmówca, a ja dodam tylko, że bez problemu można tak jeździć, a jeśli szalać nie będziesz to naprawdę długo można tak jeździć (ja Astrą F 1.4 palącą podobne ilości oleju jeździłem 3 lata ale z gazem w podłodze i w końcu wypaliło zawór, to nie powiązane z braniem oleju tylko z pałowaniem... potem wymieniłem silnik na 1.6 i jeżdżę dalej) PS:...
Jak zakończyła sie awaria?: Wymiana pompy (używka - wyczyszczona i wypłukana, spr. zawór zwrotny) odbywa się BEZ INGERENCJI W ROZRZĄD. Dojście od strony miski, tak, jak pisali niektórzy Panowie. Faktycznie robota na 2-3h. Ale: pierwotna awaria pompy oleju, powodowała w czasie zacinania się zaworu zwrotnego wzrost ciśnienia w komorze korbowej wału i...
A jesteś pewny ze to kanał wodny a nie olejowy?? bo mi to wygląda na olejowy tak wygląda jakby kanał szedł po jednej śrubie w głowicy co jest często stosowane... W kanałach olejowych stosuje się zawory między dołem a głowica zapobiega to spływaniem oleju do miski jak i często zawory towarzyszą jak magistralia oleju silnika jest dwu ciśnieniowa..
To jest siłownik dwustronnego działania, więc w tym przypadku nie można powiedzieć o zasilaniu i powrocie, tylko o porcie A (wysuw) i B (wsuw). Zawór zwrotno-dławiący jest umieszczony na porcie A odpowiadającym za wysuw/podnoszenie. Przy dopływie oleju zawór otwiera się, a przy powrocie zamyka pozwalając na przepływ oleju przez otworek w płytce zaworu....
Jedyna możliwość, to frezowanie gniazda aby zmniejszyć, luz lub szlifowanie trzonka zaworu, dla zwiększenia luzu. W większości przypadków luzy się zmniejszają. Luzy zaworowe, nie maja wpływu na spalanie oleju, zostaw zawory lepiej w spokoju. W jaki sposób sprawdzałeś pierścienie? W jakim stanie jest tłumik, nie jest przypadkiem zapchany nagarem?
Powodem jest gaźnik, a konkretnie nieszczelny zawór iglicowy lub dziurawy pływak.
W dalszym ciągu nie widzę żadnej śruby że sprężyną. Chyba że masz na myśli zawór przelewowy.
zawór oleju astra zawór upustowy oleju zawór separatora oleju
schemat lusterko elektryczny rosyjskie układy aquamatic candy
Valorant wyrzuca do pulpitu - przyczyny i rozwiązania T.amp TA-2400 MK-X i TA-1050 MK-X: Dane techniczne i pomiary mocy